Czasy ustawiania przerwy na świecach chyba już minęły. Świece się wymienia na zalecane w których przerwa ustawiona jest na właściwą.
To były stare dobre czasy, kontrolka w dłoń i pojechali. Ustaw koło na znaki i podepnij kontrolkę do masy i kabla który wychodzi na cewkę. Ustaw tak aby przerywacz zaczynał się rozwierać i wtedy będzie się zapalać kontrolka, złap ten sam początek zapalania.
Przerwa pomiędzy cewką zapłonową a kołem jak podaje producent 0.2mm-0.5mm. Ale z doświadczenia 0.2mm jest bardziej odpowiednią. Co do gaźnika to poniżej masz wyciąg z instrukcji. Obroty biegu jałowego 2,800 obr/min. Obroty maksymalne 9,700-10,300 obr/ min.
Witam! Problem tkwi zapewne w aparacie zapłonowym - brak przerwy na przerywaczu.
a jak sie ustawia zaplon w tej pile bo tu nie ma przerywacza ?? Chyba tak jak we wszystkich innych, ustawiając/regulując odpowiednią przerwę/odległość modułu zapłonowego od koła magnesowego.
Wymień cewkę znowu. Skoro błąd nie daje się skasować, a nie wiesz w końcu czy to przerwa czy zwarcie, to kup nówkę, najlepiej oryginał. Sterownik silnika widzi nieprawidłowe obciążenie na kablu i tyle.
Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Dobra,a może by tak podał jaki rocznik i zacząć od przerwy na aparacie zapłonowym, mistrzowie? Dodano po 1 Pompa paliwa dokręcona? Może czas nieco zeszlifować podkładkę?
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
A przerwa w aparacie jest dobrze ustawiona?
"Pokombinuj" z przerwą elektrod świecy zapłonowej, zbyt duża lub zbyt mała przerwa może też dawać podobne objawy.
iskra jest na tyle słaba, że nie daje sobie rady Po czym to stwierdzasz?
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
chodzi o przerwę w aparacie zapłonowym na platynkach
dzięki kolego. ale czy taka przerwa może być dla gazu
Próbowałeś regulacji gaźnika, przerwa pomiedzy cewką zapłonową kołem magnesowym powinna być 0.2-0.5 mm. Jak wymieniałeś uszczelniacze patrzyłeś jak wygląda cylinder- tłok.
Jeżeli nie wiesz gdzie w samochodzie jest aparat zapłonowy to może lepiej się za to nie brać.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
W 2t bardzo ważny jest wydech i mocna iskra. Iskrę kiedyś wzmacniało się robiąc przerwę na przewodzie zapłonowym. Możesz też zwiększyć sprężanie lub jeździć na mocniejszym paliwie.
Jaka powinna być przerwa w świecy zapłonowej toyoty yaris 2000r 1.0L VTT-I silnik ?
Miałem cewkę rozruchową a nie zapłonową jakiejś radzieckiej produkcji. Po podaniu 24V z mojego zasilacza i wyregulowaniu przerwy na jej przerywaczu sypała konkretnie iskrami i można było spokojnie podłączyć to pod świecę zapłonową. Przerywacz pod wpływem pola magnetycznego był przyciągany i przerywał obwód, iskra była bardzo mocna. Niestety cewka się...
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
Czyszczenie i regulacja gaźnika, sprawdzenie cewki zapłonowej, przewodu zapłonowego, fajki świecy zapłonowej, ocena stanu technicznego świecy zapłonowej, przerwa pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, luzy zaworowe, ciśnienie sprężania. Co już zrobiłeś/sprawdziłeś? Masz czym to zrobić?
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Jeżeli sam podgrzejesz elektrodę jonizacyjną w trakcie zapłonu, puści planik główny i żebyś się nie zaskoczył . Sprawdziłbym ciśnienia gazu i przerwę miedzy elektrodami zapłonowymi, twoje objawy są takie jak by po pewnym czasie zebrała się odpowiednia mieszanka gazu i dopiero następował zapłon lub jak skoczy dopiero dobra iskra. . Może być sytuacja...
No to mógł stanąć pierścień w tłoku, za mała kompresja i nawet się nie odezwie. A przerwę modułu zapłonowego przestawiałeś, ściągałeś koło magnesowe?
Ssanie działa prawidłowo, może się nie wyłącza? Regulacja gaźnika. Świeca zapłonowa, przerwa na elektrodach 0,60-0.65 mm.
Jest z nimi jakiś problem czy tak dla sportu mierzysz ich rezystancję? Rezystancja cewki nie jest jej kluczowym parametrem... byle nie było zwarcia ani przerwy.
A co znaczy ustawić przerwę na aparacie zapłonowym???
Rozstaw elektrod zapłonowych. Ciśnienie powietrza na tarczy spiętrzającej.
Witam ! Peugeot 407 2.2 2004 sterownik IAW 6LP3.10 Auto nie odpala. Błędu w sterowniku. P0445 - Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym P0261 - Wtryskiwacz cylindra 1, zwarcie z masą, stały P0264 - Wtryskiwacz cylindra 2, zwarcie z masą, stały P0267 - Wtryskiwacz cylindra 3, zwarcie z masą, stały P0270 - Wtryskiwacz cylindra 4, zwarcie z masą,...
Nie ma świec do gazu. To jest marketing. Jest różnica tylko w odległości między elektrodami. Świece do gazu powinny mieć trochę mniejszą przerwę, ale tylko 0.1 do 0.2 mm.
Obejrzyj świece zapłonowe i zmniejsz przerwę
Przerwę koszem zapłonowym? Pierwsze słyszę. To tak jak byś ustawiał przerwę w samochodzie kręcąc aparatem zapłonowym:D Poza tym jak przestawisz zapłon kręcąc całym iskrownikiem, bo tak to się nazywa, możesz przestawić przerwę. Przerwę ustawia się odsuwając kowadełko od młoteczka po zluzowaniu śrubki.
Sprawdzić kopułkę aparatu zapłonowego pod względem pęknięć i skroplonej wilgoci wewnątrz. Pomysł ze spryskiwaniem przewodów WN też dobry, ale jak są stare, zakurzone, przetarte to wymieniłbym w ciemno. Kontrola przerwy na świecach zapłonowych też by nie zaszkodziła. Przy zapłonie elektronicznym ma być 1 mm, wg. instrukcji.
Sprawdż miernikiem czy nie ma przerwy któraś z elektrod zapłonowych ( czasem w ceramice może być przerwa ). Posprawdzaj styki generatora zapłonu ( łączenie do zaworu gazowego i modułu elektronicznego ). Odległość elektrod zapłonowych od siebie 4mm +/- 1mm. Przestaw biegunowość prądu we wtyczce ( w tych modułach elek. nie powinno to mieć znaczenia ale......
Witam Bez fizycznego sprawdzenie nikt Ci nie odpowie. Musisz sprawdzić czy dochodzi napięcie do modułu zapłonowego, czy jest przerwa na przerywaczu aparatu zapłonowego, czy nie ma zwarcia w aparacie zapłonowym. Do wykrycia usterki wystarczy Ci żarówka. Pozdrawiam W.B.
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4. Z wróżb to np uszkodzona cewka zapłonowa, przerwa w instalacji albo uszkodzony wtryskiwacz sonda to też nie wiadomo co gazowniki tam porobili. Miałeś sprawdzić czy jest iskra ,nie umiesz czy masz to gdzies?
Briggs podaje; maksymalną dopyszczalną różnice kompresji pomiędzy cylindrami 25% Sprawdź też cały układ zapłonowy, świece zapłonowe, następnie cewki zapłonowe oraz ich przerwę od koła zamachowego, zamień miejscami. Następnie zrób test diod na przewodzie od gaszenia.
Jeżeli myślisz, że na każdej z elektrod będzie iskra to się mylisz. Będzie tylko jedna - tam, gdzie najmniejsza przerwa. To tylko taka informacja „dla porządku” 🙂
A może wystarczy po prostu wykręcić świece zapłonowe. Ocenić jaka jest przerwa na tych że świecach. Bo może wystarczy stuknąć, i zmniejszyć przerwę. I będziemy mieli po kłopocie
Schemat przedstawiony przez Ciebie powinien działać, prąd będzie ciągnięty z cewek, jeśli będzie go mało (jałowe obroty) to pociągnie z akusia, tylko pamiętaj że każda dioda prostownicza obniża napięcie o 1,5V, a Ty ich tam trochę masz :) co do przekaźnika to masz rację, ale myślę że będzie to tak mała przerwa że nie odczujesz tego.
Wysoka temperatura, drgania, niewłaściwa przerwa na świecy, niewłaściwe przewody zapłonowe, lub same cewki marnej jakości.
Ustaw sobie przerwę ponownie pomiędzy magnetem a cewką zapłonową, ja ustawiam przy pomocy kawałka wizytówki gròbości 0.25mm. Dodano po 2 Ustaw sobie przerwę ponownie pomiędzy magnetem a cewką zapłonową, ja ustawiam przy pomocy kawałka wizytówki gròbości 0.25mm. Może być nawet 0.20mm
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Platynki w jakim są stanie i świeca zapłonowa? Przerwy są odpowiednie? Cewkę zawsze można podmienić i zobaczyć jak się będzie zachowywać. Mam simsona 5 lat i przy takim właśnie problemie problem tkwił właśnie w tym ;)
Witam Przede wszystkim należało by sprawdzić rezystęcje cewki zapłonowej i czy po przekręceniu kluczyka jest na niej napięcie oraz wzrokowo pooglądać instalacje układu zapłonowego czy niema gdzieś przerwy bo modół zapłonowy rzadko wysiada w tych autach
Na takiej przerwie chodziły dawniej silniki. Ja, po wymianie dwóch cewek zapłonowych w megance, też obecnie w swoich samochodach, zmniejszam przerwę na świecach z 1 mm na 0.7 mm. Cewki wtedy mniej są narażone na przebicie. W roku chyba 1966, na Mazurach w dwucylindrowym silniku zaburtowym (z dwoma cewkami zapłonowymi), na jednym cylindrze przerwę musiałem...
Zawory lub przerwa na aparacie zapłonowym(wyrobiony wałek aparatu), jeśli stary typ, nie podałeś roku produkcji.
Witam, jak wyglądają luzy zaworowe? Auto jeździ tylko na benzynie czy na Lpg również? Jaka jest przerwa na elektrodach świec zapłonowych?₩
Świeca zapłonowa to Awina BR8HS, przerwa i wyprzedzenie jest
należy spróbować zwiększyć przerwę na elektrodach zapłonowych do ok 6-7mm , powinno pomóc pozdrawiam
Maluchy jak mają zalane świece lepiej palą jak się im da dodatkową przerwę.
Swiece zapłonowe kiedy wymieniałeś,duża przerwa powoduje taką usterkę.
Tam jest przerwa 1,3
HC to niespalone cząsteczki paliwa-węglowodory. Powodem jest zła praca układu zapłonowego-przerwy w cyklu spalania,lub częste w BMW -nieszczęsne odpowietrzenie. CO nie ma nic o tego
o ile dobrze pamiętam jest tam odśrodkowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu sprawdź go czy sie rusza bez oporów ( pod aparatem zapłonowym takie 2 pólksięzyce metalowe ) ustaw przerwę na kowadełku na około 1-1.5 mm przeczyść styki przerywacza papierem ściernym zapłon ma być 3 mm przed GMP
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Koledzy przerabiałem ten temat kilka razy (remontowałem kiedyś te sprzęty zarobkowo) powodem jest za duża przerwa elektrody świecy zapłonowej z tego co dobrze pamiętam to 0,7mm będzie ok szczególnie świece bosch które mają duże przerwy Pozdrawiam!
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
1 Sprawdź kondensator zapłonowy czy nie ma przerwy (mi strzeliła kiedyś elektronika przy jego braku) 2 Nie testuj elektroniki na pełnym napięciu 230V, tylko przez żarówkę np: 20-40W (w przypadku zwarcia / anomalii oszczędzisz tranzystory etc...).
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
Ustaw przerwę na świecy zapłonowej na 0,6 mm. Strzykawką podaj za przepustnicę z 1 cm^3 paliwa. Silnik powinien się odezwać. Jak się nie odzywa to może być ścięty klin na wale i iskra jest w złym momencie.
Sprawdziłeś odstęp styków przerywacza? Przerwa powinna wynosić: 0,47 do 0,53 mm - zmierzona szczelinomierzem przy największym rozwarciu styków. Jeśli jest prawidłowa przerwa sprawdź - wymień kondensator przy aparacie zapłonowym.
A jak wyglądają świece zapłonowe, gdy będzie za duża przerwa na nich to mogą nastąpić delikatne przebicia na kablach, w mojej omedze miałem coś takiego aż dziwne, że chciała zapalać na tych świecach.
Jeździłem na oryginalnych BOSCH'ach dwuelektrodowych jak producent przykazał, ale od czasu gdy poleciała cewka zapłonowa i kiedy przeczytałem artykuł o różnicach w zapalaniu mieszanki benzyny z powietrzem i LPG przerzuciłem się na jednoelektrodowe NGK'i. Przerwę zmniejszyłem o ok. 0,2mm tak aby napięcie iskry zmniejszyło się do poziomu odpowiadającego...
tak,czujnik halla lub moduł zapłonowy albo przerwa w połonczeniach sprawdz dobrze wszystkie złącza pozdro
Witaj Sprawdź czy nie przestawił Ci się zapłon, zobacz jak wygląda klin na kole zamachowym. Wyreguluj przerwę na cewce zapłonowej, wyczyść świecę i ustaw szczelinę. Pozdrawiam
Witam! Zapala mi się kontrolka silnika i wyskakują mi błędy : przerwa w układzie zapłonowym, 2 cylinder i 4 cylinder.Silnik pracuje normalnie. Może modół zapłonowy?
Witam. To mój pierwszy post (proszę o wyrozumiałość) Mam spory problem z moją Megi, Renault Megane IIPh1 2003r. 1.4 98km bez gazu. Megane z dnia na dzień przestała odpalać, bez wcześniejszych objawów. Kręci ale nie potrafi zaskoczyć, prąd nie dochodzi do cewek. Cewki, świece nowe (ok 2k), Odłączenie akumulatora nie pomogło, dorobienie masy też nie....
Spróbuj zamienić świece miejscami, może tam gdzie robią się przebicia, przerwa jest nieco większa.
Tylko oprócz świecy, przydałby się jeszcze iskrownik z regulowaną przerwą.
Witam Dwie możliwości: 1. Na przerywaczu zbyt mała przerwa. 2. Przegrzewa się cewka zapłonowa. Pozdrawiam W.B.
Tak a'propo zapytam: czy kosa zakończyła żywot czy ta świeca? Oczywiście, że świeca. :) Nie wiem czym jest to spowodowane ale u chińczyków różnie bywa z przerwą na świecy być może mają nieprawidłową przerwę na cewce zapłonowej?
Masz rację Arturo. Nie pomyślałem z tym przewodem. Jutro zrobię przerwę przewodów i sprawdzę. Ale tak myślę że skoro tak nagle to się zepsuło to chyba to nie ma nic wspólnego z przerwą na kole magnesowym czy z wyłącznikiem. Boję się że mogła się zepsuć cewka zapłonowa. Jak to sprawdzić.
Jak masz wypaloną dziurę oznacza to że jest wysoka temperatura, w kopułce źródłem wysokiej temperatury jest łuk elektryczny. Łuk elektryczny pojawia się gdy jest odpowiednio duża przerwa między elektrodami. Więc albo jest przerwa między przewodem z cewki a kopułką albo między kopułką a palcem rozdzielacza. Nie piszesz z której strony kopułki wypala...
Jak masz motocykl dwu cylindrowy to musisz zastosować 2 takie układy zapłonowe.Mogą to być radzieckie układy zapłonowe Elektronika 6..Sterowanie jest przez przerywacze mechaniczne.Jest to urządzenie tyrystorowe,przetwornica o napięciu wyjściowym około 400V ładuje kondesator i napięcie jest podawane na tyrystor który podaje napięcie na cewkę.Iskra jest...
Witam przedmuchaj gaźnik sprężonym powietrzem szczególnie kanał wolnych obrotów tam gdzie jest dysz wolnych obrotów i ponownie wyreguluj gaźnik. Dodano po 3 A jak przerwa w aparcie zapłonowym ?
To sobie możesz przecież dogiąć elektrode a przerwę zmierzysz szczelinomierzem.
Nic nie piszesz o apracie zapłonowym. Sprawdź przerwę(0,47-0,53=~0,5mm), i czy jest czysty przerywacz, jego styki.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Regulacja wyprzedzenia zapłonu, ustawienie poziomu paliwa w gaźniku, świece na pewno zanieczyszczone po takim spalaniu jak było, jak są stare to od razu nowe , a przewody wysokiego napięcia? Ale słaba moc to przede wszystkim źle ustawiony zapłon i nisko poziom w gaźniku (chyba że jeszcze gaźnik nie jest dobrze wyczyszczony), przerywana praca , nierównomierna...
Można też sprawdzić przerwę w aparacie zapłonowym. Wkręt regulacji składu mieszanki raczej nie będzie miał z tym nic wspólnego. "Pręt" napędzając pompę paliwa prędzej, może nie dawać rady na wyższych obrotach, można go wyjąć i zmierzyć.
No a kondensator też powinien być nowy. No i odpowiednia przerwa na przerywaczu powinna być. Tak jak podaje instrukcja. Początek rozwarcia styków przerywacza według instrukcji.
Wyczyść gaźnik, wyreguluj jak się da. Sprawdź czy paliwo z wężyka baku paliwa dobrze się leje bez przerw.😉Wstaw zdjęcie świecy zapłonowej od strony elektrody.
Witam. Co do regulacji przerwy między elektrodami. Ponieważ producent ustawia przerwę według swojego uznania, a świece są używane w różnych samochodach. Co znaczy że są różne układy zapłonowe, które wymagają różnych przerw, od 0,6 mm do 1,1 mm.
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Bosh W8LCR , Beru 14-8LUR ,Champion N9YCC ,NGK ZGR5A przerwa 0,8mm
Chwilę podziała i gaśnie.. Po czym daje się uruchomić czy jest z tym ogromny problem? W ostatnich latach to jest największy problem z cewkomodułami zapłonowymi — po chwili od uruchomienia tracą iskrę, albo spada jej energia (sprawdzając na świecy widać że jest, ale w rzeczywistości pod ciśnieniem sprężania już jej nie ma, trzeba sprawdzać na maksymalną...
Podstawowa sprawa jakość , a drugie duża przerwa na świecach.
Witam. Sprawdź przewody wysokiego napięcia (może mają przebicie najlepiej w nocy), kopułkę aparatu zapłonowego, świece (przeczyść i ustaw przerwę między elektrodami), sprawdź także ustawienie zapłonu, a także czy pali na wszystkie gary (wystarczy iż nie będzie palił na jeden gar i też będzie mułowaty, sprawdź jescze przerwę w aparacie zapłonowym między...
Proponowałbym przyjrzeć się wszystkim elementom układu zapłonowego. Najlepiej po ciemku otworzyć maskę przy pracującym silniku. Jak układ jest niesprawny takie doświadczenie daje ciekawe efekty wizualne. Bardzo dawno temu, za czasów mojego Fiata 125p, za głowę się złapałem i następnego dnia wymieniłem przewody zapłonowe w obawie o pożar silnika. Szczęśliwie...
Naprawione,po rozebraniu przekaźnika była przerwa na ścieżce (odpadł kawałek cyny) zalutowane i wszystko ok.
Ale właśnie pytanie jak ustawić przerwę ?
Usterą może być cewka WN , bądź za mała przerwa na stykach w aparacie zapłonowym.
cewka zapłonowy przerwa świeca zapłonowy przerwa przerwa zapłonowy ustawić
śmigła elektrowni wiatrowej plyta indukcyjna siemens rodzaj enkoder
Czy w zabieraku od kopniaka potrzebny jest jlin? Schemat punktów masy Mercedes-Benz W163 (ML-Class)