Problemem był dziurawy gumowy łącznik kolektora ssącego. Dziękuję za pomoc szczególnie koledze " grala 1".
Uszkodzeniu uległy dwie gumy - łączniki kolektora ssącego i zasysało lewe powietrze na dwóch cylindrach. Po zrzuceniu kolektora i wymianie kompletu łączników gumowych kolektora silnik pracuje idealnie. W trakcie naprawy wyszło uszkodzenie jeszcze kierownicy powietrza kolektora, nie pracuje. Membrana w gruszce cała.
Rozbierz przednią część EGR i zajrzyj do płytek zaworków zwrotnych czy zaklejone, poszukaj, były już takie tematy.
Bobek? W łączniku dolotu do kolektora ssącego masz zaślepkę. Wielkość doładowania jest zależna od obciążenia a nie obrotów. Dawkowaniem paliwa steruje MR, inaczej niż w starych rzędowych pompach. :) Bez komputera diagnostycznego nie dowiesz się czy czujnik czyta doładowanie prawidłowo.
Witam ! Samochód to Nissan Primera P12 rok 2004 silnik QR20 benzyna 140 KM. Objawy : samochód zamulony, brak mocy paliwożerność , wyciekający olej. Po zdjęciu pokrywy z napisem 2.0(3 śrubki na klucz 10mm) następnie ściągamy pokrywę wałków rozrządu (też kilka śrubek na ten sam klucz) oraz dwa wężyki (1-szy odpowietrzenie wpiete wężem ok 20 mm za przepływomierzem...
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Kolego zakładałem sam 4 dni do "wynalazka" chrysler pacifica V6 4,0, co nie oznacza, że zrobiłbym to w 2 dni, ale na "odwal się" . Do evasiona tez zakładałem ze 2 dni, ale dostęp nieporównywalny. To był właśnie van 6-osobowy, 3m3 ładowności w razie czego i palił 10-12 l LPG, czyli taniej niz polo w dieslu. Auto z silnikiem V6, demontaż kolektora ssącego,...
Samochód jak w tytule wpada w rezonans w czasie przyspieszania ponad 3 tys obrotów i przy hamowaniu silnikiem lub zmiany biegów ponad 2,5 tys obr. Sprawdzony rozrząd (pod pokrywą zaworów też) , układ wydechowy (łącznik elastyczny ) . Dźwięk wydobywa się jakby z kolektora ssącego , który po zdemontowaniu i opukaniu nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków...
Witam Ja to robie w ten sposób że zaślepiam recyrkulator od strony wydechu dorabiam blachy zamiast łączników elastycznych łączących kolektor wydechowy z recyrkulatorem są to dwa łączniki elastyczne i jeszcze jest jeden łącznik elastyczny łączący kolektor ssący z recykulatorem Co chodzi o mana to jest z dzielonymi głowicami sądząc po roku produkcji to...
a takie pytanie , ty ta rurke krotka wsadziles miedzy łacznik filtra a kolektor? jezeli to nadal masz zamontowane czy mogbys zrobic zdjecie i wstawic jak to ma byd dokladniej zrobione , a do tego powietrza juz sily nie mma..:( wszystko prubowalem , i nic...brak pomyslow .:((( w łączniku wywierciłem otwór 10 i włożyłem wężyk 10 pod skosem w kierunku...
Cześć odkręć kolektor wydechowy odpal silnik i obserwuj wylot z głowicy. Dla pewności odkręć gumowy łącznik pomiędzy kolektorem ssący a interkulerem da ci to pewność że nie ciągnie oleju z interkulera.Jeśli nie ma białego dymu to turbo umarło, natomiast jeśli nadal kopci na biało to masz problem z głowicą lub jej uszczelką.z tego co piszesz wygląda...
sprawdz gumowy łącznik pomiedzy przepustnicą,a kolektorem ssącym.
Turbina świeżo po regeneracji, niby wzmocniona, założone większe koło kompresji. Jeśli chodzi o nieszczelności, to jest tylko kolektor ssący i łącznik z turbiną, raczej wszystko szczelne, nie wiem jak to sprawdzić na 100 %. Zauważyłem jeszcze, że po odpięciu rurki sterującej dawka na pompie, pomimo że doładowanie spada do zera, to pod obciążeniem nic...
Gaźnik oryginalny Walbro, czy chińska podróbka? Możliwe, że trzeba delikatnie podregulować dyszę L. Czasami wpływ może mieć pozycja spoczynkowa przepustnicy względem otworków wylotowych, pomaga przeregulowanie gaźnika na nieco wyższe obroty śrubą T i wzbogacenie dyszą L celem obniżenia obrotów. Ewentualnie jest jeszcze drobna nieszczelność na kolektorze...
Jeśli szum bądź syk powietrza wzrasta znacznie przy mocniejszym dodaniu gazu (nawet przy dynamicznym przyspieszaniu z niskiej prędkości), to najprawdopodobniej jest to właśnie nieszczelność w dolocie za turbiną. To zawsze powoduje dymienie turbodiesla, a jeśli się pogorszy, auto zacznie tracić moc, a w końcu pojawi się błąd i wejdzie w tryb awaryjny....
Jak klapa nie porusza się przy dodawaniu gazu , to masz pęknięty gumiak - łącznik zespołu rozdzielacza paliwa a kolektorem ssącym. Chyba nie K-J , bo nic nie pisze o potencjometrze klapy spiętrzającej!
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Dziś dokręcałem wszystkie widoczne obejmy. W jednym miejscu było widać wycieki oleju przy samym kolektorze ssącym na gumowym łączniku. Zdjąłem łącznik chcąc sprawdzić jego szczelność, było ok. Chyba będę musiał wybrać się na kanał aby sprawdzić stan węży które idą dołem, czy nie zbutwiały lub sprawdzić obejmy. Ale to dopiero w weekend. Nie wiem jak...
Witam wszystkich,mam następujący problem z moim golfem 4 1.6 FSI,auto było u mechanika do wymiany był czujnik kolektora ssącego i wspawywana nowy łacznik elastyczny i po odbiorze zauważyłem ze nie działają następujące rzeczy:podgrzewanie foteli,czujniki parkowania,brak temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu komputera pokładowego,klimatronik tez brak...
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
temat dość stary ale nie wiadomo czy rozwiązany. moim zdaniem też może gdzieś lewe powietrze łapać w x16xel pomiędzy gażnikiem a kolektorem jest taki gumowy łącznik ok. 10 cm długośći. może pękł? zaraz za nim jest kilka wyjść na małe podciśnieniówki. a jakby tego było mało to kolektor ssący jest łączony w połowie. może tam sie jakaś śruba polusowała?
Witam. Na początek zrób regulację zaworów i pompowtrysków ( jeśli ta operacja nie była dawno robiona).Sprawdź układ dolotowy pod względem nieszczelności , intrkooler, łączniki gumowe i kolanka aluminiowe wraz z oringami począwszy od turbiny do kolektora ssącego.Jeśli nic to nie pomoże to pozostaje ci podpięcie pod komputer i zdiagnozować.
Korwkty jak już wspomniałem sonda daje na ecu sygnał o składzie mieszanki. Na jej podstawie ecu robi korekty. Przyczyny 1. Przecieki na dolocie za przepustnica np od złączki 3fr. Na lacz3nich kolektora ssącego lub na uszczelce między kolektorem a silnikiem. Przyczyną 2. Przecieki na odcinku wydech na lacz3nich między blokiem a wydechem Między kątem...
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Tutaj masz umiejscownienie tej odmy To to sreberko na srodku (obok gruch podcisnienia s rodku na dole pod wezem) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i... aby wymienic odme musisz: Pierwszą czynnością jest oczywiście zdjęcie plastikowej osłony górnej silnika, następnie: 1. Wymontować osłonę termiczną nad turbosprężarką 2. Odkręcić dwie...
Witam ponownie. Zdecydowałem się iż sam wymontuję i wyczyszczę turbo. I okazało się iż podjąłem właściwą decyzje. Turbo było chyba wyjmowane gdyż nie było problemu z odkręceniem śrub ale okazało się iż ktoś w sposób niezbyt fachowy się za to zabierał: http://obrazki.elektroda.pl/1454483000_1... Poza tym jest skręcone na 3 a nie 5 śrub....
Witajcie. Kilka dni temu wymieniałem zapobiegawczo rozrząd - łańcuchy, ślizgi, napinacz. Dodatkowo osprzęt - pompa wody, rolka, napinacz, pasek, koło pasowe. Wymieniamy był też kolektor ssący na OE regenerowany oraz nowy dwumas i sprzęgło LUK . Wymieniono też łącznik elastyczny wału. Wszystkie części z wyższej półki - IWIS, corteco, Ina, OE. Motor ma...
Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Czyli mam wymienić tylko uszczelkę pod kolektor ssący ? Uszczelki pod cylinder nie wymieniać raczej na razie ? Kupie obie uszczelki w razie W. http://obrazki.elektroda.pl/2112680000_1...
moduł zapłonowy podmieniałem bo mam drugi, ale tam ten troszke padniety i na 3 garach chodzi. po podłaczeniu spowrotem na ten mój działa jak trzeba. musze kumpla scignąc i troche poprzekładac od niego gratów (jak pozwoli ;) ) np czujnik wału, dis, temp itd dzis z ciekawosci zajrzałem pod maske zeby sprawdzic gdzie te kabelki masowe i są. no własnie...
wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy ciśnienie kolektora ssącego
wyciszyć klawiatura tworzenie stron internetowych przycisk centralny rolety
dekoder hd3000 zmywarki czesci
Nieszczelny czujnik położenia wału VW LT 2.5 Rozrusznik nie obraca silnika w Porsche 911 po wypadku