"Usterka ładowania akumulatora". Clio IV 0,9 TCe (przebieg 34k) Pomoże ktoś rozsądny z doświadczeniem? Aku AGM nowy, po 3 miesiącach rozładowany. Został naładowany, profilaktycznie zmieniona klema, po wykasowaniu błędów jakby wróciło do normy, powrócił start/stop, który wcześniej nie działał przez lata. Obserwacja wykazała różne zachowania ładowania,...
Nie wiem jak długa jest ta przerwa między tymi impulsami, ale wydaje mi się, że w momentach gdy tego impulsu nie ma, to napięcie powinno minimalnie się podnosić. podczas pracy zimnego silnika świece grzeją z częstotliwością zbliżoną do mrugania kierunkowskazu - badałem żarówką zasilanie 1 świecy , może sterownik świec zasilanie włącza impulsowo na...
Podłącz na założonych klemach i bez kombinacji .
Witam, Od kiedy kupiłem moje auto w 2015 roku, cały czas był zamontowany oryginalny akumulator BMW zrobiony przez Vartę - 900A 90Ah. Na nim była jakaś naklejka sklepu internetowego, więc założyć można śmiało, że był wymieniony - kiedy? Nie wiem. Od zakupu zdarzyło się, że akumulator się wyładował, na początku przez tzw. jeża. Później przez moje błędy...
Panowie najmocniej przepraszam za brak polskich znakow - pisze z niemiec i nie mam swojego PC przy sobie. Skoro jezdzisz ciezarowka za granice, to na bank walich kupe kilometrow naraz. Proponuje inne podejscie do tego problemu. Moze baterie nie sa calkowicie naladowane pomimo dlugich tras? Sol na drodze, bloto plus malo co zabudowane i pojawia sie klopot...
Sorki, dopiero teraz tak na spokojnie przeczytałem Twój...no więc dobrze Ci powiedzieli Panowie ze stefpolu, wcześniej tego nie doczytałem i powtórzyłem Ci jeszcze raz... proponuje krótki filmik www.spryciarze.pl/zobacz/jak-dobrac-wlas... ...oraz notkę na początek www.auto-swiat.pl/poradniki,artykuly,Czy...
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
Sprawdź, czy po odpaleniu klema plusowa nie robi się ciepła Obstawiam uszkodzoną właśnie tą klemę
Ja w starych samochodach usterkę tą usuwam prowadząc nowy kabel od alternatora do klemy akumulatora i ładowanie pewne.P
Ładowanie prowadzi się poprzez klemy a nie przez "żelazo pod maską" . Zmieniona biegunowość prostownika lub pewnie niekontakt na żabkach prostownika. Co to jest guma na klemach akumulatora? Osłony słupków z plastiku?
Oczywiście sprawdziłeś na początku czy nie masz przełamanego kabla przy klemach szczególnie przy plusowej.
w rzadnym aucie nie powinno się ładować akumulatora bez odłączonych odbiorów ,zdejm jedną klemę Możliwość uszkodzenia "elektroniki"
Nie ma żadnej procedury, dezaktywujesz syrenę, odpinasz klemę "-" od akumulatora i go ładujesz, jak skończysz, podpinasz klemę z powrotem, załączasz syrenę i ma działać. Ewentualnie może być konieczne zamknięcie i ponowne otwarcie auta z pilota (uzbrojenie i rozbrojenie alarmu). Załóż sprawny akumulator i powinno być wszystko ok.
Zdecydowanie elektryk. Sprawdzi, ew powie co wymienić jeżeli chodzi o te krańcówki. Sprawdzi też ładowanie, ew poprawi styki, klemy, masy, lub też stwierdzi uszkodzenie alternatora.
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
Zwykłym miernikiem nie takim na AC, skala do 10A-20A zależy jaki i wpinasz sie zdejmując klemę w szereg
Należało by sprawdzić przede wszystkim okolice skrzynki bezpiecznikowej, złącza instalacji skręcane ze śrubą na 10 klucz. Wilgoć robi też spustoszenia w połączeniach masowych, również pod maska. Często spotykana przypadłością są nie łączące przewody w okolicy akumulatora, oraz same jego zaciski (klemy) Mierzyłeś napięcie ładowana?
Witam Zaczołbym od akumulatora test, Póżniej ładowanie sprawdz, Klemy mostki masy Pozdrawiam
Witam Focus Mk3 1.6 TDCi . Auto gaśnie podczas jazdy,traci prawdopodobnie ładowanie. Podobno po podładowaniu prostownikiem czy odpaleniu od drugiegio na kable, odpala i jeździ tak do czasu gdy dzieje się to ponownie. Nie znalazłem żadnej wady co jest dziwne. Alt po odłączeniu LIN ładuje 13,5v. Po odłączeniu klemy( czujnika w klemie )ładowanie 14,2....
Zasilanie automatu świateł ma być na plusie po stacji, nie na stałym plusie. Poza tym akumulator jak niedomaga, to się go wymienia a nie doładowuje. Opcje są dwie: odpinać klemę + 12V i ładować sam akumulator albo podłączyć prawidłowo automat świateł .
wygląda jakby z akumulatora wydostawał się elektrolit a postaci "pary" ładowanie nie jest podwyższone :?:
Zwykle czerwony LED to ładuje a zielony to naładowany.
Panel 12V aby ładować aku musi dawać przynajmniej 15V. Na rozwartych klemach pewnie będzie dawał 20V a na zwarciu pewnie z 10A. Liczymy to po łebkach bo 12,5h słońca też nie jest realne ze 100% mocą panela.
Miernik, mierzyć pobór po uśpieniu modułów, szukać "zjadzacza" akumulatora. Nie koniecznie może być walnięta klema IBS, stad niskie ładowanie i niedoładowanie. No ale to powinni oni od razu wiedzieć co robili bo to standard w tych autach.
aku wczoraj ładowany klemy dobre
Więc moje pytanie brzmi czy robię to standardowo + do + , - do masy czy jest jakiś inny sposób o którym nie wiem Innego sposobu nie ma. Plus akumulatora "dawcy" dajesz pod klemę zasilającą rozrusznik a minus dajesz do klemy połączonej z masą.
1. Żarówka 55W/12V w szereg z ładowanym akumulatorem i kontrola napięcia na klemach w trakcie ładowania. 2. Odwinięcie odpowiedniej liczby zwojów uzwojenia wtórnego transformatora. Dodano po 2 Wiem że można podpiąć w obieg 2 akumulatory i będzie ładować Ładowanie dwóch akumulatorów połączonych szeregowo o różnej pojemności lub nawet takiej samej ale...
Odnośnie prostownika wszystko w porządku.Co do akumulatora nie wiadomo znając tylko napięcie.Należy go sprawdzić pod obciążeniem. Prąd ładowania może być 4A ale i większy prąd tym gorzej dla akumulatora. Takich akumulatorów się nie otwiera, z boku akumulatora na deklu jest tam mały odpowietrznik.Należy pamiętać aby w czasie ładowania akumulatora odpiąć...
Luźna klema może być powodem wielu problemów. Odkrec obie klemy i porządnie wyczyść,słupki na Aku też. Najlepiej przesmaroj połączenia smarem miedzianym i porządnie skręć. Sprawdź ładowanie.
Witam. Przede wszystkim sprawdź ładowanie. Na zapalonym silniku na klemach akumulatora powinno być napięcie 13-14V. Jeżeli jest mniejsze np. poniżej 12V to znaczy, że nie ładuje. Moze być uszkodzony alternator tj. Spalone uzwojenie, szczotki lub regulator napięcia. Może też być brak napięcia wzbudzenia alternatora w twm przypadku sprawdzić przewody...
Jakość akumulatorów na chwilę obecną jest jak loteria - jak trafisz to wytrzyma parę lat. Przede wszystkim Aku musi być dobrane do samochodu, można pokusić się o założenie ciut większego. Ważną kwestią życia baterii to jej ładowanie, klemy, czyste połączenia elektryczne.
kolego po pierwsze nie wolno od tak sobie odłączac akumulatora bo coś w końcu upalisz, poza tym sprobuj po podłączeniu aku poczekacok 3 minut aż się immo uzbroi i powinien zagadac bez problemu. Z tego co mi wiadomo wszystkie auta citroena/peugeota po odłączeniu aku ładują się danymi od 3 min. pozdrawiam
Opinie na temat tego prostownika są już na tym forum, wystarczy je poczytać.
Wyjmowałęś akumulator z samochodu czy ładowałeś na podpiętych klemach ?
To I przez to słabe ładowanie ma na klemach? Z alternatora wychodzi 14V, a na bolcach akumulatora mniej. Czy przez przewód od rozrusznik - akumulator?
jakie ładowanie ?klemy przykręcone akumulatora?może zaśniedziałe przewody alternator akumulator popraw styki miałem podobnie w VB.
Sprawdź ładowanie na wyjściu z alternatora i na klemach akumulatora, sprawdź połączenia czy nie są skorodowane lub w jakiś sposób zabrudzone, czyli na klemach akumulatora, główny prąd na alternatorze, masa na silniku i na alternatorze.
Ta szara kostka u góry po lewej. Na klemie.
Temat wstępnie opanowany, wystarczyło odpiąć wtyczkę przy minusowej klemie i ładuje non stop.. dzięki i pozdrawiam.
Po pierwsze popraw/przeczyść klemy na akumulatorze, naładuj akumulator, po dopaleniu sprawdź ładowanie.
Brak ładowania to 90% usterka alternatora . Sprawdzałeś miernikiem po odpaleniu auta na klemach i na alternatorze że nie ładuje czy jak ??
Można, ale żeby go porządnie naładować sugerowałbym jednak odpiąć chociaż jedną klemę. Ładując z "zapiętym" akumulatorem nie powinieneś przekraczać 14,6V.
Reset komputare w tym samochodzie nic nie zaszkodzi ale mozesz tez spokojnie ladowac nie odlaczajac klem akum oczywiscie przestrzegajac pewnych zasad.
Naładuj akumulator podłączając prostownik pod klemy akumulatora. Jeżeli masz inteligentne ładowanie (czujnik na klemie minusowej), to – prostownika podłącz pod punkt masowy karoserii. Najwyraźniej jest problem z przewodem pomiędzy zaciskiem jump start a akumulatorem, ponieważ występuje na nim duży spadek napięcia. Nie wiem jak jest wykonany rozdział...
Nie nie odłączam klem nigdy. Zawsze ładuje na podpiętych. Do zapalniczki mam włożony czytnik napięcia, który na bieżąco pokazuje jakie jest napięcie.
Posprawdzaj wszystkie styki odpowiedzialne za ładowanie. Klemy, zaciski między akumulatorem silnikiem i alternatorem. Posprawdzaj to znaczy przeczyść i zakonserwuj pod kątem elektrycznym.
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Kabli w samochodzie nie odpinaj. 50 Ah akumulator powinien byc ładowany 5 A ( lub mniej ). Z kolegą się do końca nie zgodzę. Jeśli prostownik ładuje prądem do 15V to ok, lecz wątpie. Jeśli prostownik daje ponad 15V lepiej odłączyć klemę gdyż łatwo można zniszczyć elektronikę zawartą w nowych samochodach.
Czyli po chwil i zgasił i już nie może odpalić... no to faktycznie może być hall. Ja tak miałem z Golfem MK3, sprawdzone organoleptycznie. Mam do garażu jakieś 5 minut, może z 2 km. Po takiej krótkiej trasie, zgaszony nie chciał odpalać. Po około 20 minutach mi odpalał. Tylko nie ma co hehłać na siłę rozrusznikiem, tylko jak nie pali, to zostawić go...
ładować akumulator klema klema pirotechniczny klema inteligentna
dopływ pralki behringer procesor efekt mikser różne rozdzielczości
czujka satel sabotaż czujka satel sabotaż
Ładowarka BAWARIA 18V 5Ah - Specyfikacja i Problemy Ładowarka Bavaria 18V 5Ah - Wybór i Kompatybilność