Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Na 100 % zamiana opony tej co ściąga - przód/tył zakończy Twoje manewry. Zmiana kół / opon nie ma nic wspólnego ze zbieżnością . Na pewno zbieżność jest OK i szkoda Twojej forsy na odwiedziny na diagnostyce . Jeśli nie masz opon kierunkowych , to zamień to koło z tylnym - którymkolwiek . Jeśli masz kierunkowe to przód/tył zamiana tylko po tej samej...
Wejdź w parametry Torgue Sensor.Powyżej np.+- 0,30 nM może sama skręcać(ściągać).
Tak tak, każde wjechanie np w krawężnik to regeneracja przekładni, kolego, nawet nie chciał bys wiedzieć jakie siły w tonach są przenoszone przez drążki i przyjmowane przez przekładnię i vice versa.. Ale to sprawa mechanika i jego obrzedów szamańskich przed klientem, musi dbać o swoją pracę. Przekładnię autor już podmieniał..
Zamień przednie koła miejscami.
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
A wahacze mają otwory do regulacji :|
Auto samo zaczyna zjeżdżać w prawo po 2,3s jazdy prosto. Puszczam kiere i auto zaczyna lecieć w prawo po kilku sekundach. Zawieszenie bez luzów. Nowe amory tyl/przod, nowe sprężyny, nowe łożyska mc, nowe wahacze przednie/tylne, nowe opony, zrobione opory toczenia, zmienione koła lewe na prawe, geometria robiona 4 razy w różnych zakładach. W auto włożone...
Pomiar ciśnień na siłownikach ( i manometrami i komputerem). Sprawdzenie na rolkach. Sprawdzenie zawieszenia.
Do sprawdzenie w pierwszej kolejności Zacisk prawy. Druga sprawa jak bardzo ucieka? I kolejna :D Słuchaj, u nas w 6 sztukach wszystkie uciekają delikatnie na prawo, na początku szukałem, czasem jak bardziej ściągało okazywał się delikatnie trzymający zacisk. Opony we wszystkich autach zużywają się równomiernie więc uznałem to za cechę, i śpię spokojnie...
Jeżeli zębatka stoi w połowie listwy zębatej przekładni kierowniczej to szprychy w kierownicy powinny być poziomo i samochód powinien mieć ustawione koła na wprost. Jeżeli zębatka jest ustawiona w połowie listwy zębatej przekładni a koła są skręcone w jedną stronę to znaczy, że jeden drążek jest za mocno wykręcony a drugi za mocno wkręcony. Czyli jeden...
Witam, Mam mały problem ze swoim samochodem (Peugeot 206 2.0 HDI) Mianowicie podczas jazdy na prostej drodze ściąga mnie w prawo, Byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić zawieszenie i wszystko w porządku nie ma luzów Na tej samej stacji ustawili mi geometrie jakiś czas temu, powiedzieli mi że to może być przez opony, które dotarły się do złej zbieżności....
W audi a4 są dwa rodzaje zbierzności, główna którą się robi na regulacji końcówki względem drążka, i "połówkowa" którą ustala się śrubą wkręcaną od góry w sworzeń końcówki drążka, to ta śruba którą mechanicy wkręcają do oporu, po czym skręcają śrubą na przestrzał zwrotnice zaciskając swożeń. Na sworzniu jest półfasolka do regulacji. Temat jest mało...
Dziękuję za odpowiedzi. Czy ścięta opona może powodować lekko skrzywioną kierownicę?
jak chce aby auto jechalo prosto musze nakierowac na lewo kierownice i tak trzymac okolo 2 stopnie. Sprawdź geometrię zawieszenia na stacji diagnostycznej.
Mondeo mk5 ściąga w prawo przez chwilę Po uruchomieniu silnika i ruszeniu na niskiej prędkości kierownicę ciągnie w prawo. Po przekroczeniu prędkości około 40 km/h usterka znika i samochód prowadzi się normalnie, na niskich prędkościach również, lecz pojawia się kolejna patologia przy skręcie na max w lewo - pod koniec przeskakuje kierownica (taki delikatny...
(at)andrend sprawdzałem już wszystkie kombinacje opon zimowych (tył na przód, lewe na prawe), założyłem też letnie 16" (zimowe mam 15" na stalowych felgach) i bez żadnych zmian. Uprzedzam pytanie - opon nie ścina. (at)mczapski - wspomaganie jest elektryczne. Zostały 2 opcje: sprawdzić brechą swożnie i tuleje w wahaczach i ewentualnie wymienić je w...
Witam, mam taki problem otóż ściąga mnie na prawo, na początku byłem na zbieżności, była ok, ale ustawili co do 0.1 czy 00.1 żeby było idealnie, ale nie pomogło. Potem pojechałem na test drogowy w wulkanizacji wrzucili opony na maszynę i ustawili mi tak żeby ściągało jak najmniej. Ostatnio kupiłem nowe felgi i opony, i nadal ściąga delikatnie w prawo....
Z wydruku wynika że geometria jest prawie idealna. Do sprawdzenia zawieszenie - tuleje metalowo-gumowe z przodu i z tyłu. Można też sprawdzić zbieżność na płycie w SKP. Jak wyjdzie duża różnica z pomiarem statycznym to szukaj uszkodzonej tulei w zawieszeniu.
Jak koła prosto a kierownica lekko skręcona to ustawiający zbieżność nie ogarnia tematu... A jakieś inne współistniejące rzeczy występują przy ściąganiu? Jakieś piski, trzaski, huczenie, były może jakieś uderzenia w krawężnik, dziura, może autem jeździ ktoś inny? Może być i nawet taka sytuacja, że prawy hamulec będzie lekko zablokowany na tłoczku albo...
Łożysko na amortyzatorze.
przy przyśpieszaniu bardzo mocno ciągnęło, przy chamowaniu czasami potrafił równomierni bez ściągania, na luzie również ciągnęło go w prawo.
Walczyłem z takim przypadkiem do upadłego. Łożyska w piastach, zamiany zaworów, zacisków i cuda na kiju bezskuteczne. Po pomiarach osi okazało się wykręcenie jej o ok 1.0 stopień. Kierowca przyparty do muru przyznał, że walnął na pełnym hamulcu w dużą dziurę.
Witam! Krop napisał: ... podejście olewatorskie w warsztacie. Popatrzyli postukali i dobra jest, facet pewnie wie co jest uszkodzone ale z jakiegoś powodu tego nie zrobił... Mam podobny problem. Po regulacji zbieżności okazało się, że samochód "myszkuje" - tzn. mimo trzymania kierownicy na wprost, zmienia przypadkowo kierunek jazdy (w zależności od...
Nic nie piszesz o kącie znoszenia choć stawiam na luzy w zawieszeniu lub jakieś "miętkie" gumy w zawieszeniu.
hamulec ręczny nie działa ( kiedyś po prostu był słaby ale jak były ostatnio te mrozy to w ogóle nie chce łapać nie wiem czy to klocki czy coś z linką więc podajcie mi ile kosztuje kompleksowy remont ręcznego około 280zł -hamulec ,,normalny'' ( niby działa ale jak jadę 100km/h i więcej i muszę zahamować to samochód gwałtownie ściąga w prawo tak jakby...
sprawdź czy nie masz wyrobionych łożysk teflonowych na których obraca się wałek dociskowy, prawdopodobnie jedno jest bardziej wyrobione i ściąga Ci folie
Ok tak zrobię i dam znać.
Te stuki słychać z bagażnika , pod siedzeniem kierowcy czy z podsufitki?
Na początek powinieneś sprawdzić koło, a dokładnie oponę i felę. Uszkodzona opona lub wykrzywiona felga może również powodować ściąganie. No i w tym serwisie oprócz wymiany części sprawdzili i ustawili zbieżność oraz geometrie? Pamiętaj też, że nasze drogi nie są dobre na testowanie poprawności jazdy auta.
Odświeżę temat bo w moją vectre C terz ściąga na prawo. Zaczęło się od tego że pękła przednia prawa sprężyna (co było przyczyną pęknięcia nie wiem bo żona jeździła, a wiadomo że samo się stało). Przy okazji wymiany pękniętej sprężyny wiadomo poszły obydwie nowe sprężyny, amory, i łożyska. Po ustawieniu geometrii po tej naprawie dalej ściągało, kolejna...
Jedź do jakiegoś większego warsztatu na ustawienie geometrii kół, niech sprawdzą tył a później przód, jeżeli kąty będą w porządku + ustawienie zbieżności nie ma bata żeby coś ściągało.
Witam. Ściąga samochód w prawo. Robiłem geometrię i wydruk jest taki. Co jest w nim nie tak, bo dalej ściąga?
Miałem taki myk w mkI 96. Zgięty był wahacz czy jak się ta wleczona belka nazywa w tylnym kole (po biciu i klepaniu przez złotą rączkę). Co jest w Twoim wypadku -> jasnowidze.
Zle zlozyles amortyzator nie pracuje lozysko pod poduszka albo jest uszkodzone i dlatego sciaga raz w prawo a raz w lewo Dodano po 4 Nie pamietam amortyzator jest odkrecany od zwrotnicy ? Jezeli tak to jeszcze zly kąt ustawienia kata opchylenia do moze byc przyczyna do odchylenia kierownicy
Proszę o poradę. Dziś na trasie ok. 100 km zauważyłem, że auto jak nie trzymam sztywno kierownicy cały czas ściąga w prawo. Obieram kierunek prosto, droga prosta jadę i po ok. 200m samochód zjeżdża pod kątem w prawo. Do tego kierownica jest cały czas ok. 0,5 cm przechylona w prawo. Opony kilka dni temu założone nowe. Miesiąc temu miałem wymieniane duże...
Też zaobserwowałem coś takiego gdy na przedniej osi były różne opony, okazało się, jak zmierzyłem dokładnie wysokość, że jedna była minimalnie wyższa od drugiej. Po zmianie opon było ok.
Dokładnie jak w temacie. Podczas jazdy na wprost samochód lekko ściąga na lewo. Podczas zmiany biegów na wyższe i puszczeniu sprzęgła - samochód wyraźnie "ucieka" w prawo (takie szarpnięcie). Czasem niestabilnie jedzie po zakręcie. Albo delikatnie "wahnie się" w prawo jadąc (spokojnie i po gładkim) na wprost. Koła są wyważone. Hamulce normalnie sprawne,...
"Pochylenie kół, przód: -0 stopni 30' +/- 0 stopni 30' (zawieszenie standardowe) Max. różnica lewa strona - prawa strona: 0 stopni 30'" Od ustawienia pochyleń musisz zacząć - potem zbieżność bo się automatycznie zmieni. Jeśli przed remontem nie ściągało a ciśnienie w kołach jednakowe to nie marnuj tu czasu. Jeśli tył nie był ruszany też sobie odpuść....
Kkknc ma racje. Wyprzedzenie osi zwrotnicy ma bardzo duży wpływ na ściąganie. Majstry od geometrii powinni odrazu wyłapać problem, choć nie zawsze da sie go usunąć od tak. Druga sprawa to jeżeli ściąga np w prawo podczas przyśpieszania a po odpuszczeniu gazu lub przy hamowaniu ściąganie zanika, to zużyte (niekoniecznie zerwane) mogà być tuleje...
Auto krzywo czasem nie stoi? Sprawdź sprężynę.
Witam! Moja Nexia ściąga na prawo. Mam wrażenie, że dzieje się tak na oponach zimowych, które też nie są pierwszej młodości. Samochód z tego co wiem nie był "bity" także geometria raczej w porządku. Ciśnienie w oponach wszędzie takie samo. Czy ściąganie auta spowodowane może być nie najlepszym stanem opon a raczej ich czasem użytkowania. Ewentualnie...
Witam. Mam taki problem. Po wymianie opon i ustawieniu zbieżności po skręceniu w lewo kierownica zostaje skręcona w lewo auto lekko ściąga w prawo i dopiero po stuknięciu kierowca się prostuje auto jedzie prosto ale też lekko szarpnie samochodem. Jaka może być przyczyna?
Usterka dotyczy AUTOSAN A09LE 2015r. EBS Wabco. - podczas hamowania ściąga na prawo Jak w temacie. problem dotyczy autobusu komunikacji miejskiej. 1. Samoregulatory w przednich zaciskach zostały już wymienione. 2. Siłowniki hamulcowe na przedniej osi wymienione na nowe Na rolkach wyraźnie widać jak na początku zaczyna mocniej hamować prawa strona, al...
Witam, Mam problem z moim samochodem Renault Laguna II rocznik 2005. Samochód miał ostatnio wymieniane sprężyny przednie, kielichy do sprężyn, końcówki drążków po prawej i lewej, po tym zabiegu miał ustawianą zbieżność. Odebrałem samochód z warsztatu i się okazało że samochód dość mocno ściąga w prawo, to się wróciłem do warsztatu żeby to poprawili...
Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika....
Kierownica jest krzywo i jak się jedzie prosto,auto ściąga na prawo tak jak były by źle wyważone koła obecnie na aucie są koła 19 i jestem z zach pom więc Kraków mi nie po drodze...
Witam. Nie wiem co to może być ale podczas jazdy po jakiejkolwiek drodze mocno ściąga mnie w prawo, ale to tak mocno ze trzeba cały czas kontrować w lewo można to jakoś skorygować??
Witam od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa-Atego 1518L 2006 rok przebieg 330000km . Od jakiegoś czasu po wymianie filtrów i oleju nie chce odpalać rano albo ciężko mu to idzie . Czasami jest tak że odpali od dotyku a czasami muszę go kręcić dwa a nawet trzy razy żeby zapalił, filtry + oringi oryginał Mercedes. Druga rzecz z jaką mam problem to po...
Skoda Octavia 1. Witam. Mam problem z moim autkiem. Ściąga cały czas w prawo jak na luzie tak i przy hamowania czy przyspieszaniu i ścina opony. Wymieniłem drążki zewnętrzne i wewnętrzne wraz z maglownica i stabilizatory. Hamulce wymieniane rok temu. Alufelgi wywarzone opony ok. Na przeglądzie amortyzatory 75% zero luzow. I nadal ściąga. Nie wiem już...
ściąga prawo renault ściąga samochód prawo samochód ściąga prawo
wyłączenie podnapięciowy biały pulpit panasonic ds630
wstawki asemblerowe wstawki asemblerowe
Satel Integra - Czułość Wejścia 0 ms - Co Oznacza? Wymiana miski olejowej w Jeep Grand Cherokee 2005 3.7L