po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Jest specjalny moduł sterujący zamkami centralnymi sterowany jednym sygnałem. Działa to w ten sposób, że pierwszy impuls zamyka a drugi otwiera. Miałem to założone do otwierania bagażnika a sterowane dodatkowym kanałem w alarmie. Kupisz na pewno u gości zajmujących się uniwersalnymi zamkami centralnymi. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Przecież ten...
Jest tak-samochód z pilota zamyka się normalnie, natomiast przy próbie otwarcia wszystkie popki w drzwiach wyskakują tak na pół centymetra, jeżeli parokrotnie użyje się przycisku otwierania w końcu skokowo, co kawałek wysuną się do końca i drzwi można otworzyć. Spostrzegłem, że impuls masowy na przekaźnik odryglowania jest zdecydowanie za krótki-jeżeli...
Czesc Moze ta bedzie instrukcja bedzie ok? INSTRUKCJA MONTAŻU i SERWISU AUTO ALARMU AMX-G INSTRUKCJA MONTAŻU AMX-G UWAGA !!! INSTRUKCJA PRZEZNACZONA TYLKO DLA ZAKŁADU MONTAŻOWEGO. NIE NALEŻY UDOSTĘPNIAĆ TYCH INFORMACJI UŻYTKOWNIKOWI SAMOCHODU. Przed rozpoczęciem instalacji systemu należy bardzo dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją montażu i...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Witam! Hpm, z tego, co napisales wnioskuje, ze poziom masy pojawia sie tylko na krotki czas podczas otwierania i zamykania drzwi. Tylko ze czasami jest tak, ze drzwi sie otwieraja na sek. i potem od razu zamykaja. Czyli mam rozumiec, ze w przeciagu ok. 2s impuls masy pojawia sie dwukrotnie na wyjsciu centrali alarmowej? Pozdrawiam.
Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał w tym momencie uruchamiając centralny, "robił"...
Mam pytanie może mi ktoś coś podpowie odnośnie zamka centralnego w Hyundai Accent. Często zdarza mi sie nieprzyjemna rzecz - zatrzasnięcie kluczyków w samochodzie wiec wpadłem na pomysł :idea: ze wyprowadze w jakieś trudno dostępne miejsce "stycznik" otwierający zamek w drzwiach. ale po rozebraniu drzwi i dotarciu do "mastera" okazało sie ze jest wtyczka...
Kolego zacznij najpierw od sprawdzenia centralki podłącz ja na stole i sprawdż czy daje impuls otwierania i zamykania, wtedy wykluczymy awarie centralki i bedzie można dalej szukać
Witam, zakupiłem zamek centralny (uniwersalny) marki Stig. Znalazłem schematy, sposób sterowania, podłączyłem i wszystko działa oprócz otwierania. Zamek sterowany jest minusem, podając masę do przewodu otwierania zamka centralnego wszystko się otwiera jak należy. Po podłączeniu sterownika wydaje dźwięki (sterownik) jak by otworzył ale nie otwiera zamków....
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie nie zawsze sie otwiera, z zamykaniem nie ma problemow ale z otwarciem prawie zawsze jak dluzej jest zamkniety. Zalozylem go 2 lata temu i do teraz nie bylo zadnych problemow. Nie reaguje na otwieranie ktorymkolwiek z masterow, jak juz zalapie to przy szybkim zamykaniu i otwieraniu co raz na kilka razy...
Witam.Mam problem z podłączeniem centralki z pilotem do Seata Ibizy 3 rok prod.2002 1,9 sdi.Samochód jest wyposażony w centralny zamek sterowany kluczykiem w drzwiach.Kolega chciał mieć dołożoną uniwersalną centralkę z pilotem.Siedzieliśmy dzisiaj prawie 3 godziny i nie udało się tego podłączyć.Widziałem temat tutaj na elektrodzie ale do rocznika 2001...
jest to centralka do sterowania centralnym zamkiem. do jej budowy zostały użyte dwa przekaźnki samochodowe oraz przekaźnik czasowy. "M" oznacza silniczek zamykania drzwi a styki są umiejscowione w siłowniku typu master.
Witam, Posiadam 5 budynków gospodarczych, chciałbym je z domu jednym przyciskiem zamykać na noc bez chodzenia z kluczem i zamykania ich. W drzwiach jest możliwość zamontowania zamka wpuszczanego. Jakie urządzenie trzeba w nim zamontować żeby to zadziałało? Budżet nie jest przewidziany, chciałbym najpierw poznać koszty. w załączniku przesyłam szkic budynków
jest centralny zamek zamykam zamykaja sie tylko 3 drzwi oprocz pasazera od strony kierowcy to samo otwarcie .no i te drzwi zamykam i otwieram recznie co to za problem dziekuje za pomoc
Gdy naciskam przycisk zamykania zamek zamknie sie i otworzy.Gdy zamykam kluczykiem jest taka sama sytuacja.Zamknie sie na pol sekundy i otworzy.Co to sie moze dziac??nie znam firmy produkujacej zamek.Na pudelku jest zielona glowa kobry czy innego weza.
Centralny zamek założyłem dwa dni temu. Podłączyłem pod alarm, wszystko było OK - do teraz. Problem jest taki: podczas zamykania, zamek zamyka wszystkie drzwi a zaraz potem otwiera i tak zostaje. Tak samo się dzieje gdy uzbrajam zamek pilotem alarmu, zamyka i w ułamku sekundy otwiera. Macie może jakąś hipoteze? Dzięki
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w felicji. Dziś rozkręcałem drzwi, myślałem, że problem leży po stronie siłownika, ale chyba nie... Siłowniki zostały założone fabrycznie przez firmę fox, na siłownikach jest symbol ST 4/5 . W przednich drzwiach mają po 5 kabli. Problem przedstawie w kilku sytuacjach: Załóżmy,że siedze na miejscu kierowcy wszystkie...
Cześć Ja mam dość dziwny problem z moim centralnym zamkiem. On jest w stanie tylko zamykać drzwi a nie jest w stanie ich otwierać. oto 2 fotki moje centralnego zamku: http://kni.prz.edu.pl/fd/piotr/centralny... i 2 http://kni.prz.edu.pl/fd/piotr/centralny... W układzie sprawdziłem wszystkie elementy diody, tranzystory i rezystory...
Witam Mam problem z centralnym zamkiem,mianowicie; jak wcisne zamykanie drzwi(tak ze z kluczyka),to "te" od razu lub po chwili,otwieraja sie!! Zalałem zamki WD40,ale to nic nie pomoglo. Co jeszcze moge zrobic,poddajcie jakis pomysł Pozdrawiam tojatom
Niech mi ktoś napisze jaka jest zasada działania zamka centralnego bo nie znam.
Witam wszystkich. Nie jestem specjalista od tych spraw ale moj znajomy ma problem z centralnym zamkiem w passacie b4 z 1994. Problem polega na tym ze jak zamyka kluczykiem to centralny zamyka wszystkie zamki po czym w tylnych chyba lewych drzwiach silownik chwile po zamknieciu otwiera tylko te drzwi a reszta drzwi pozostaje zamknieta. Podejrzewam ze...
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
W moim passacie B3 jest pneumatyczny centralny. Czy da się tak podłączyć centralny, aby mieć otwieranie w dwóch krokach (alarm ma taką możliwość) - najpierw drzwi kierowcy, a później reszta, czy nie da się zrobić tego przy pneumatyku?
Postanowiłem założyć sobie alarm i to nie dlatego że mogą mi Cari rąbnąć a dla wygody czyli chciałem mieć samochód otwierany z pilota. Podłączyłem alarm odnalazłem przekaźnik sterujący zamkiem podłączyłem i ku mojemu zdziwieniu niestety nie działa to znaczy działa ale nie tak jak powinno po podłączeniu zasilania do centralki alarmu efekt jest taki że...
:cry: :?: Zamek centr nie zamknąl tylko drzwi kierowcy, a po dluższym przytrzymaniu w pozycji rygluj cos stukneło i teraz drzwi od kierowcy sie nie otwierają,a inne drzwi tak :po otwarciu centralnego z kluczyka od strony kierowcy nie moge otworzyc drzwi.Klawisz lekko sie chowa, w innych drzwiach wszystko ok.Inne 3 drzwi można otworzyć a kierowcy tak...
Dzisiaj zamontowałem taki alarm w swoim Pajero II. Postępowałem zgodnie z instrukcją: Do centralki alarmu podłączyłem wiązki , które były w komplecie: - wiązka z diodą - podłączyłem do wyjścia 2P, -złącze czujnika 3P nie podłączyłem - nie mam akurat takiego czujnika, -złącze 8P: -purpurowy (plus) krańcówka podająca sygnał dodatni - nie podłączyłem,...
na twoim miejscu najpierw odłączyłbym sterowanie z alarmu do zamka dwa przewody na których pojawia się impuls MASA dla otwierania i zamykania. Jeżeli wszystki wróci do normy to poszukaj innych kabli do których podłączysz sterowanie z alarmu .w zamku w drzwiach są dwie kracówki sterujące jedna jest o ile pamiętam od ryglowania jeżeli potrzebny schemat...
Nic z tych rzeczy Xwit! On mierzył chyba na przewodach do siłownika (sterujące do silnika). A tam w stanie spoczynku na obu jest masa! I tylko w momencie otwarcia i zamknięcia na chwilę na jednym z przewodów pojawia się impuls zasilania. Wynika to z konstrukcji centralki i przekaźników w niej. Są one przełączne i w spoczynku ich wyjście jest połączone...
Witam! Jestem posiadaczem Passata B3 + autoalarm Frodo-bis29. Centralny zamek nie jest pneumatyczny. Problemy : Brak możliwości zamknięcia z centr. zamka. drzwi kierowcy. Słychać jak siłownik próbuje zamknąć, ale mu się nie udaje. Brak możliwości otworzenia wszystkich drzwi i klapy z pilota. Siłowniki milczą, słychać tylko (przekaźnik?) w centralce....
Witam dzisiaj włamali mi się kolejny raz do samochodu więc chce poprawić błędy zmieniając centralny zamek na alarm tylko nie mogę znaleźć odpowiedniego. Poszukuje Alarmu oprócz podstawowych funkcji: trzy lub cztero przyciskowe piloty najlepiej typu scyzoryk funkcje jakie powinien mieć - podwójny impuls otwierania zamka (otwieranie zamka i otwieranie...
Witam. mój problem zaczął sie od tego iz popalił mi sie stary alarm tzn chyba jakiś sterownik od syreny bo nie " wyła" tylko migały kierunki, ale do rzeczy.... Wczoraj kupiłem sobie alarm BOLW ( jakiś pewnie szmelc ale i tak nie ma dobrych zabezpieczeń na chętnego na auto ) poodlanczalem stary alarm od czujników i takich tam i od centralki centralnego...
Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi? Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem działają wszystkie poprawnie. Nie - podłączasz tak jak opisałem. Wszystko znajdziesz w drzwiach kierowcy. Warunkiem jest to, że jest to centralny zamek fabryczny. Jest to uboga wersja Może jednak być tak, że centralny zamek też został domontowany do samochodu i wtedy podłączasz...
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
Tak oczywiście,tylko na żadnym przewodzie siłownika w drzwiach po podaniu podwójnego impulsu masy nie otwiera reszty drzwi.
no to sprawdz skrzyneczke ktora steruje zamkiem centalnym, czy przy otwieraniu drzwi dochodzi do niej impuls a jak tak to czy od niej wychodzi dalej
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Sprawdź, we wtyczkach zamków wszystkich drzwi czy dochodzą impulsy +/- i -/+ sterujące silnikami siłowników. (zmiana polaryzacji ok.1s impulsów zasilających mikrosilniki siłowników podczas zamykania/otwierania)
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Zamek centralny sterowany plusem przewody brązowo/popielaty [zamykanie] i brązowo/zielony [otwieranie] wychodzą z słupka drzwi kierowcy.
...przy otwieraniu drzwi,(...) otwierają się 3 drzwi a nie 4. Gdy otworzę ręcznie ,(...),przy próbie zamknięcia ponownego te drzwi znów muszę te drzwi zamknąć ręcznie....:| Czyli czytając ze zrozumieniem: centralny zamek nie otwiera i nie zamyka jednych drzwi? Jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdź w złączu drzwi , które nie działają, czy dochodzą impulsy...
Witam Od kilku dni centralny zamek zaniemógł ( Nubira 1 1998), zamyka OK wszystkie drzwi z kluczyka i pilota, lecz otwiera tylko kierowcy (wiadomo dodatkowy siłownik lub klucz). Wygląda jakby problem był w za krótkim lub za mało wydajnym prądowo impulsie otwierającym, ponieważ zamki lekko drgną i zahałasują przy próbie otwierania. Pomysły?
Trzeba przeprogramować moduł komfortu, albo zrobić prosty układ który po otwarciu drzwi kierowcy da impuls na kable przy wkładce że należy otworzyć drzwi,
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Dokładałem centralny zamek z pilota W dokładanej centralce nastąpiła usterka i wydłużył się impuls "otwórz". Efekt taki jak byś przekręcił klucz (otwórz) w drzwiach i przytrzymał w tym położeniu.
padło mi otwieranie z pilota Fabrycznego czy z dodatkowego alarmu ? Jak masz wpięte w instalację samochodu sterowanie centralnym zamkiem ? Można to zrobić na wiele sposobów... - bezpośrednio mikrosilnikiem z zamku - impulsy masy wewnątrz drzwi - impulsami masy we wiązce bagażnika Najlepiej odłączyć centralkę GT123 i doprowadzić instalację samochodu...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Witam. Problem polega na tym że od strony kierowcy po otwarciu zamka otwierają się wszystkie drzwi oprócz przednich pasażera. Na zamykanie też nie reaguj. Natomiast jak otwieram samochód od strony pasażera otwierają i zamykają się wszystkie drzwi. Co może być przyczyną takiego zachowania. Siłownik sprawny impuls na otwarcie i zamknięcie drzwi jest więc...
Całość wyposażenia jest fabryczna Z tego co piszesz, wynika że masz fabryczną instalację centralnego zamka: fabryczne siłowniki w drzwiach + fabryczne wiązki przewodów + fabryczna centralka zamka, które nie posiada pilota zdalnego sterowania. Samochód w takiej konfiguracji jest fabrycznie skonstruowany tak, że zamknięcie kluczem drzwi kierowcy - powoduje...
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
też tak myślałem, tyle że krótkie naciśnięcie przycisku na drzwiach powoduje otwarcie wszystkich drzwi, a 1 sek. impuls z centralki alarmu, nie. co może być powodem takiego stanu rzeczy?
Jeżeli nie posiadasz TECH2 aby zmienić ustawienia samochodu, to potrzebujesz dodatkowy sterownik, który realizuje funkcję sterowania strefowego. Pierwsze naciśnięcie pilota otwiera drzwi kierowcy, drugie otwiera całe auto. Można też użyć sterownika, który otwiera auto generując "dwa impulsy" na otwórz i jeden impuls na zamknij.
OK. ale gdy nacisne przycisk i drzwi sie otworzą to jeżeli bede chciał je zaraz zamknąć to musze ponownie nacisnąć przycisk (siłownik sam powroci?)??? jak długo siłownik będzie trzymał zamek? Do klapy nie bede potrzebował siłownika! Do przekażnika podłaczone jest osobne zasilanie (+ - ) i impuls od centrali - tak biorąc na logike, tak?
Zdemontuj tapicerkę, odłącz wtyczkę od siłownika/zamka i zmierz czy do pinów w drzwiach dochodzą impulsy sterujące przy zamykaniu/otwieraniu. Jeżeli tak - do wymiany/ naprawy siłownik/zamek jeżeli nie - do przeglądnięcia wiązka w samochodzie, przejścia przewodów do drzwi.
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
To zobacz w innym Audi jeżeli masz możliwość na którym kablu przy pompce pojawia się impuls otwarcia, a następnie sprawdź to u siebie.
impuls zamek centralny centralny zamek impuls impuls otwierać drzwi centralny zamek
router switch kablowy pobrać vista metex uszkodzony
podtrzymanie pamięci kenwood podtrzymanie pamięci kenwood
Nokia 5.3 Tesco Irlandia – jak zdjąć simlock, kod NCK, procedura odblokowania Brak ciepłej wody w piecu gazowym z solarem