Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
no to sprawdz skrzyneczke ktora steruje zamkiem centalnym, czy przy otwieraniu drzwi dochodzi do niej impuls a jak tak to czy od niej wychodzi dalej
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Rygiel elektromagnetyczny powinien być sterowany możliwie krótkim impulsem np. 1 sek. Ten z linku maksymalne do 10 sek. Nie wiem czy programator ma ustawiane tak krótkie czasy. Siłownik centralnego zamka wewnątrz ma wyłącznik krańcowy. Jak podłączysz do niego zasilanie to wykona ruch a po jego wykonaniu wyłączy się. Nie ma znaczenia czy sterujesz go...
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
Trzeba przeprogramować moduł komfortu, albo zrobić prosty układ który po otwarciu drzwi kierowcy da impuls na kable przy wkładce że należy otworzyć drzwi,
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Jeśli na sztywno jest ok, to spróbuj dać impuls masy przez dodatkowy przekaźnik. Nie ma bata że nie będzie działać. Ewentualnie wydłuż impuls na 3,5s.
Jeśli alarm jest faktycznie z przed roku 2003 może nie być PIN KODU. Jego zachowanie przy rozbrojeniu najprawdopodobniej jest podyktowane tym, że przy REARMINGU uzbraja się alarm, ale nie pojawia się impuls na zam. zamka centralnego. Żeby to sprawdzić należy rozbroić alarm i drugim naciśnięciem otw. zam. central., nie otwierać drzwi. Odczekać ok. 30sek,...
Witam Od kilku dni centralny zamek zaniemógł ( Nubira 1 1998), zamyka OK wszystkie drzwi z kluczyka i pilota, lecz otwiera tylko kierowcy (wiadomo dodatkowy siłownik lub klucz). Wygląda jakby problem był w za krótkim lub za mało wydajnym prądowo impulsie otwierającym, ponieważ zamki lekko drgną i zahałasują przy próbie otwierania. Pomysły?
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Może ktoś powie, gdzie podłączyć otwieranie zamka. Otwieranie odbywa się na żółto-niebieskim przewodzie w wiązce przewodów drzwi kierowcy. Podaj impuls masy z dodatkowego sterownika przez rezystor 1 kΩ.
Sprawdź, we wtyczkach zamków wszystkich drzwi czy dochodzą impulsy +/- i -/+ sterujące silnikami siłowników. (zmiana polaryzacji ok.1s impulsów zasilających mikrosilniki siłowników podczas zamykania/otwierania)
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Sterowanie przez podanie impulsów masy. Zamykanie: czerwono/niebieski Otwieranie: czerwono/biały Wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Witam. Problem polega na tym że od strony kierowcy po otwarciu zamka otwierają się wszystkie drzwi oprócz przednich pasażera. Na zamykanie też nie reaguj. Natomiast jak otwieram samochód od strony pasażera otwierają i zamykają się wszystkie drzwi. Co może być przyczyną takiego zachowania. Siłownik sprawny impuls na otwarcie i zamknięcie drzwi jest więc...
Kolego zacznij najpierw od sprawdzenia centralki podłącz ja na stole i sprawdż czy daje impuls otwierania i zamykania, wtedy wykluczymy awarie centralki i bedzie można dalej szukać
Dokładałem centralny zamek z pilota W dokładanej centralce nastąpiła usterka i wydłużył się impuls "otwórz". Efekt taki jak byś przekręcił klucz (otwórz) w drzwiach i przytrzymał w tym położeniu.
Sterowanie impulsami masy. 8-pinowe, białe złącze wiązki przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy. Zamykanie - niebieski przewód, pin-6. Otwieranie - niebiesko/pomarańczowy przewód, pin-7.
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
OK. ale gdy nacisne przycisk i drzwi sie otworzą to jeżeli bede chciał je zaraz zamknąć to musze ponownie nacisnąć przycisk (siłownik sam powroci?)??? jak długo siłownik będzie trzymał zamek? Do klapy nie bede potrzebował siłownika! Do przekażnika podłaczone jest osobne zasilanie (+ - ) i impuls od centrali - tak biorąc na logike, tak?
Tak naprawdę to alarmy współpracujące z oryginalnym pilotem centralnego zamka są sterowane impulsami tegoż zamka + i - przy otwieraniu i zamykaniu. Wystarczy podnieść patyczek blokady drzwi i alarm już jes wyłączony.
też tak myślałem, tyle że krótkie naciśnięcie przycisku na drzwiach powoduje otwarcie wszystkich drzwi, a 1 sek. impuls z centralki alarmu, nie. co może być powodem takiego stanu rzeczy?
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
Witam! Hpm, z tego, co napisales wnioskuje, ze poziom masy pojawia sie tylko na krotki czas podczas otwierania i zamykania drzwi. Tylko ze czasami jest tak, ze drzwi sie otwieraja na sek. i potem od razu zamykaja. Czyli mam rozumiec, ze w przeciagu ok. 2s impuls masy pojawia sie dwukrotnie na wyjsciu centrali alarmowej? Pozdrawiam.
To zobacz w innym Audi jeżeli masz możliwość na którym kablu przy pompce pojawia się impuls otwarcia, a następnie sprawdź to u siebie.
Odłącz złącze elektryczne siłownika zamka centralnego i zobacz czy drzwi przestaną się otwierać... w ten sposób ustalisz, czy to sam zamek wysyła impuls otwarcia drzwi czy jest gdzieś zwarcie w instalacji (np. na przelotce).
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
W tym modelu chyba nie ma możliwości wyłączenia funkcji autouzbrajania.Podłącz impuls otwierania centralnego zamka pod przewód wyzwalania alarmu z krańcówki drzwi.
Jeżeli nie posiadasz TECH2 aby zmienić ustawienia samochodu, to potrzebujesz dodatkowy sterownik, który realizuje funkcję sterowania strefowego. Pierwsze naciśnięcie pilota otwiera drzwi kierowcy, drugie otwiera całe auto. Można też użyć sterownika, który otwiera auto generując "dwa impulsy" na otwórz i jeden impuls na zamknij.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Jesli tez wiecie jaki jest zamek Sterowanie impulsami masy w złączu przewodów drzwi kierowcy. Otwieranie - szary przewód z oznaczeniem 623 Zamykanie - brązowy przewód z oznaczeniem 626
Zacznij od tego i sprawdź długość impulsów podawanych przez radiowy sterownik centralnego zamka (pompy). Stałe czasowe mogą zmieniać się w funkcji temperatury. Jeżeli jesteś biegły w elektryce (elektronice) możesz obejść elektronikę pompy ( w B3 jest prosta) i sterować bezpośrednio przekaźniki silnika pompy. Nawet uszkodzona elektronika pompy (w takim...
Może być ustawiony zbyt krótki impuls w centralce pilota (jeżeli jest to układ nieoryginalny) - tak objawia się otwieranie i natychmiast zamykanie.
Nie ma jakiegoś oryginalnego lub innego sposobu aby pozostać przy oryginalnym pilocie? Jest całkiem możliwe że bedzie chodzić na orginale. Wszystko będzie w instrukcji centralki i po prostu wepniesz je pod te oryginalne przekazniki jeśli rzeczywiście chodzą... Jeden przekaznik impuls do otwierania drugi do zamykania i ' Wesołych świąt' :-)
Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał w tym momencie uruchamiając centralny, "robił"...
Do sterowania zamkiem wykorzystujemy cienki przewodzik biało/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy. Wszystko na jednym przewodzie, zamykanie masa,otwieranie masa+ rezystor 180ohm krótki impuls.
dzieki za podpowiedz. szkoda tylko ze trzeba rozbebeszac drzwi.ja znalazlem sterowanie w kabinie zamyka - pieknie razem z oknami i szyberdachem ale otwiera tez okna do polowy. wystarczylo by zeby alarm mial 0,5 sek. i sporo roboty mniej. Jutro zabieram sie do rozebrania drzwi - dziekuje za podpowiedz
Jest tak-samochód z pilota zamyka się normalnie, natomiast przy próbie otwarcia wszystkie popki w drzwiach wyskakują tak na pół centymetra, jeżeli parokrotnie użyje się przycisku otwierania w końcu skokowo, co kawałek wysuną się do końca i drzwi można otworzyć. Spostrzegłem, że impuls masowy na przekaźnik odryglowania jest zdecydowanie za krótki-jeżeli...
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Witam, moim zdaniem mechaniczne kombinacje z magnesami są nietrafione. Nie wiem dokładnie jak działają zamki w autach, ale obserwując ich działanie domyślam się, że w chwili otwierania pojawia się krótki impuls do siłownika otwierającego a w chwili zamykania krótki impuls do siłownika zamykającego. W związku z tym Twój oryginalny pomysł jest najlepszy:...
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180Ω do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm²) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
Problem jest taki, że centralny zamek zamyka cale auto ale nie otwiera żadnych (gdy próbuję pilotem od alarmu) z kluczyka również nie otwiera pozostałych.Dając impuls minusowy na przewód przy zamku kierowcy, auto jest zamykane lecz dając impuls aby otworzył nic się nie dzieje. Według mnie alarm nie jest uszkodzony bo, gdy odłączyłem go, centralny zamek...
Założyłem alarm do micry jako sterowanie centralnym zamkiem i mam mały problem. Samo sterowanie działa tylko że niepoprawnie. W micrze sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na jednym przewodzie poprzez podanie masy. Zamykanie następuję na "opadającym" zboczu masy (czyli w chwili jej zaniku) natomiast otwieranie po podaniu impulsu masy. Z alarmu wychodzą...
Co do dozbrajania sie to sprawdź czy któraś z krańcówek nie puszcza masy.Po rozbrojeniu alarmu dioda powinna szybko pulsować jeżeli nie otworzysz drzwi. Jeżeli gaśnie tzn. że na wejście z krańcówek w alarmie podawana jest masa.Ale wtedy przy uzbrajaniu alarm sygnalizowałby tę sytuację.Niektóre samochody przy otwieraniu centyralnego zamka podają od razu...
Sterowanie impulsami masy na przewodach wychodzących z drzwi kierowcy: Otwieranie - zielono/czarny Zamykanie - pomarańczowo/czarny
Czy usterka występuje zarówno przy zamykaniu/otwieraniu manualnie z kluczyka jak i przy zamykaniu/otwieraniu z pilota w oryginalnym kluczyku? Jeżeli w kluczyku nie masz pilota to obstawiałbym styk na bębenku zamka na drzwiach podający impuls sterujący pompę.
padło mi otwieranie z pilota Fabrycznego czy z dodatkowego alarmu ? Jak masz wpięte w instalację samochodu sterowanie centralnym zamkiem ? Można to zrobić na wiele sposobów... - bezpośrednio mikrosilnikiem z zamku - impulsy masy wewnątrz drzwi - impulsami masy we wiązce bagażnika Najlepiej odłączyć centralkę GT123 i doprowadzić instalację samochodu...
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Sprwdź czy w przednich drzwiach poprawnie dizałają siłowniki, czy przełącznik nie robi przypadkowych impulsów. i sprawdź jeszce przelotki drzwi, czy przewody się tam nie poprzecierały i zwierają sobie. To raczej nie jest usterka sterownika.
Tak oczywiście,tylko na żadnym przewodzie siłownika w drzwiach po podaniu podwójnego impulsu masy nie otwiera reszty drzwi.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Na 3-pinowej kostce (drugiej od prawej strony) 1. brązowy otwieranie (impuls masy) 2. czerwony +12 3. szary zamykanie (impuls masy) Jaki to zamek centralny? Oryginalny, czy dokładany? Oryginalny nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, tylko przełącznik i musisz się liczyć z dołożeniem siłownika. Jeśli nie masz doświadczenia udaj się do fachowca. Dla niego...
Witam. Zakładałem kiedyś alarm Elita do Golfa III i od dłuższego czasu mam problem. Jak odpalam auto i je gaszę to alarm wysyła impuls do pompki od centralnego zamka i pompka chce otwierać drzwi ale one są otwarte i nie zamykają się w czasie jazdy (mogę ustawić taka opcje ale jest to wyłączone). Padła już mi druga pompka przez ten alarm na razie jeżdżę...
Włączanie i wyłączanie alarmu sterowane jest z impulsów z zamka centralnego. Zamkiem możesz sterować w dwojaki sposób, za pomocą pilota lub, kluczyka. Dla zamka jest to wszystko jedno, lecz dla alarmu już nie. Lepiej aby alarm nie rozbrajał się przy otwieraniu z kluczyka w drzwiach, bo gdy złodziej włoży łamak, to rozbroi system alarmowy. Tak więc alarm...
Witam Mam następujący problem. Dzisiaj zakładałem klientowi alarm i wystąpił problem z centralnym zamkiem a mianowicie. Przeciołem niebieski kabel założyłem przekaźniki wedle schematu i centralny zamyka się i po chwili otwiera(podawany impuls w centralce ma 3 sek), natomiast nie chce się otwierać. Kolejny problem to taki że zamek stracił sterowanie...
Stary sterownik musi zostać a nowy, pilotowy konfigurujesz na sterowanie impulsami "masy" i podłączasz: Otwieranie - brązowo/biały Zamykanie - brązowo/czerwony Przewody w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
Brązowo/biały (czerwono/biały) - otwieranie Brązowo/czerwony (czerwono/niebieski) - zamykanie w wiązce drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Wszystko zależy od rocznika.
Porównałem piny. wg mnie się nie zgadzają. Nie tyle się nie zgadzają, co ich nie ma. No cóż - tak to jest w Mercedesie, że jak się szuka po ogólnikach typu "Mercedes Actros 4148k 2007r" nic pewnego nie można się spodziewać. Widać ten egzemplarz nie ma w drzwiach kierowcy przełącznika umożliwiającego wysterowanie centralnego z kluczyka. Może miał już...
autoalarm Bloker 86 Tej centralki nie skonfigurujesz aby podawała dwa impulsy na "otwórz". Musisz tylko sprawdzić w samochodzie czy na 100% potrzebujesz dwóch impulsów. Pierwszy otwiera tylko drzwi kabiny a drugi otwiera przestrzeń ładunkową. Jeżeli będzie tak jak piszę, to potrzebujesz np. pilotowy SEO Dolphin - kod 3324
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Witam. Mam problem z alarmem Ampio BP. Mam Volvo V40 z oryginalnym pilotem od centralnego zamka . W samochodzie jest zabezpieczenie żeby nie zamknąć centralnego jeżeli są otwarte któreś drzwi (po naciśnięciu pilota przy otwartych drzwiach rygle sie odbijają i centralny się otwiera , ponieważ krańcówka daje impuls). Zamontowałem Ampio BP i niestety każdy...
Witam, mam mały problemik z tym alarmem.Dziś zakupiłem w/w alarm.Zlokalizowałem sterownik fabryczny od centralnego zamka w mojej almerze N15 98r., a następnie miernikiem odnalazłem dwa odpowiednie przewody odpowiadające za zamykanie i otwieranie, które następnie przeciąłem gdyż nie chcę mieć sterowania z kluczyka.Owe przewody służą do sterowania impulsami....
aby otwieral wszystkie drzwi to trzeba zmienic kodowanie modulu komfortu zeby zamykal szyby to musisz z kluczyka lub nie jestem pewien ale dluzsze przytrzymanie guzuka zamkniecia na pilocie moze zamknac szyby Dłuższe trzymanie guzika w pilocie nic nie da, nie ma takiej opcji w komforcie. Najlepiej sterować wydłużonym impulsem z alarmu lub dołożyć moduł...
Dzięki za szybką odpowiedź:) Ale układ ten załącza wyjście gdy otrzyma 1 impuls tak? jak zrobić żeby załączył się gdy otrzyma dwa takie same impulsy czyli impuls przerwa 1s do 2s i znów impuls z pilota do centralnego zamka wtedy załącza wyjście czyli na raz otwieram drzwi na dwa otwierają się szyby. czy da radę na tym układzie to zrobić? Pozdrawiam...
Jest specjalny moduł sterujący zamkami centralnymi sterowany jednym sygnałem. Działa to w ten sposób, że pierwszy impuls zamyka a drugi otwiera. Miałem to założone do otwierania bagażnika a sterowane dodatkowym kanałem w alarmie. Kupisz na pewno u gości zajmujących się uniwersalnymi zamkami centralnymi. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Przecież ten...
witam mam problem z zamkiem centralnym w ww aucie diagnoza nic nie pomogła w naprawie a problemem sa tylne dzwi które niezakazdym razem sie zamykaja impuls otwarcia jest zawsze a zamkniecia jak sie uda auto wyposazone jest we wszystkie elektrycznie otwierane szyb dzwi prosze o jakas pomoc
Nic z tych rzeczy Xwit! On mierzył chyba na przewodach do siłownika (sterujące do silnika). A tam w stanie spoczynku na obu jest masa! I tylko w momencie otwarcia i zamknięcia na chwilę na jednym z przewodów pojawia się impuls zasilania. Wynika to z konstrukcji centralki i przekaźników w niej. Są one przełączne i w spoczynku ich wyjście jest połączone...
Witam Mam taki problem: W samochodzie, który posiadam był zainstalowany (nie fabryczny) autoalarm i osobno sterownik centralnego zamka. Autoalarm uległ chyba uszkodzeniu, zaczął rozładowywać akumulator i postanowiłem przywrócić fabryczną instalację w samochodzie i wyciąć autoalarm. Został sterownik centralnego zamka, dzięki czemu otwieram wszystkie...
na twoim miejscu najpierw odłączyłbym sterowanie z alarmu do zamka dwa przewody na których pojawia się impuls MASA dla otwierania i zamykania. Jeżeli wszystki wróci do normy to poszukaj innych kabli do których podłączysz sterowanie z alarmu .w zamku w drzwiach są dwie kracówki sterujące jedna jest o ile pamiętam od ryglowania jeżeli potrzebny schemat...
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Caddy fabrycznie 1.6 benzyna (obecnie 1.8t po swapie ale moduł komfortu nie ruszany) Zamontowałem sterownik centralnego zamka z opcją odpalania zdalnego z poziomu kluczyka i aplikacji na bluetooth (wszystko działa, stacyjka usunięta, w jej miejsce przycisk start - stop, odpalanie samochodu działa zdalnie) Problem mam z podpieciem sterowania oryginalnego...
Robię zworkę na krótko w drzwiach kierowcy to z prawej strony domyka drzwi a z lewej zero reakcji 🤔 Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/1354112900_... Dodano po 20 Chyba kupię centralkę sterowana - bo znalazłem dwa piny które otwierają i zamykają po podaniu masy. Otwiera czerwono-brazowy z lewej strony Zamyka Czarno-szary z prawej...
Nie ma co medytować jeden impuls zamyka drugi impuls otwiera i do tego wystarczy tylko jeden kabel tak samo z drzwi idzie jeden kabel. Dodano po 1 A i nie podajemy pełnego plusa na ten kabel bo może driver w BSI nie wytrzymać
Jedna osoba nawet stwierdziła, że też prosi o b.dokładne i pewne info gdyż nie chce przy próbach szukania impulsów odpalić pasów lub poduchy Centralny działa ze "stałego" plusa a poduszki z zapłonu,więc szukamy z kluczykiem na fotelu,nic nie wybuchnie,błędu nawet nie będzie.Tak też szukamy linii drzwi,bagażnika i jego otwierania,wstępnie kierunkowskazów.Używamy...
Witam 1.Czy można przerzucać minus przy pomocy jednego przekaźnika czy musi to być tylko impuls. 2.Czy jeśli będą dwa minusy na zamykaniu i otwieranie nie będzie to przeszkadzać i nie zablokuje zamka. sytuacja gdy jestem w samochodzie i wcisnę ręką przycisk blokady drzwi.
Drugi post kolego, opisałem, co się dzieje w momencie podłączenia pod te kable. Podaję na nie +12V, bo taki impuls się na nich pojawia w momencie zamykania bądź otwierania drzwi. Sterownik uniwersalny podaje impuls, sprawdzałem miernikiem, niestety zamki nie reagują, po ponownym wciśnięciu guzika na pilocie wywala bezpiecznik od CZ i alarmu. Jak podepnę...
w sieci jest tego milion, ale tak , centralka jest po prawej stronie w nogach pasażera w słupku, plus czerwony, masa brązowy, impuls zamknij brązowo czerwony, otwórz brązowo biały,( z kołka w drzwiach )pradowe na silniczki w siłownikach to czarno czerwony i czarno żółty, jeśli masz ryglowanie to na rygle jeszcze idzie impuls prądowy czarno niebieskim,...
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
Coś kombinujesz jak kobyła pod stromą górę! Jak masz z alarmu wyjścia z impulsami masy odpowiednio dla zamknij i otwórz, to podłączasz je do przewodów z drzwi, na których pojawiają się masy odpowiendnio dla zamykania i otwierania. I bedzie działać. Ten plus zostaw w spokoju, bo nie jest ci potrzebny. Zresztą gdzie go chcesz podłączyć? Popraw ten rysunek...
Witam! Jestem posiadaczem Passata B3 + autoalarm Frodo-bis29. Centralny zamek nie jest pneumatyczny. Problemy : Brak możliwości zamknięcia z centr. zamka. drzwi kierowcy. Słychać jak siłownik próbuje zamknąć, ale mu się nie udaje. Brak możliwości otworzenia wszystkich drzwi i klapy z pilota. Siłowniki milczą, słychać tylko (przekaźnik?) w centralce....
Witam. Bardzo dużo mi wyjaśnił Twój post :) Przepraszam za niejasne pytania. Chodziło mi o to, gdzie w pompce szukać sygnału wysyłanego ze sterownika z pilotem dołożonego do auta. Trochę mi rozjaśniłeś sytuację. Chciałbym jeszcze dokładniej wiedzieć jak wygląda cały "proces" otwierania/zamykania zamków (bez centralki z pilotem zdalnego sterowania)....
Sprawdź czy zamki drzwi przednich chodzą lekko bo jak siłownik nie da rady złamać oporu zamka to dostaje impuls do otwarcia i otwiera. Piszesz że w lecie nie było problemu toby potwierdzało to co napisałem.
Witam, kolega mnie poprosił aby zajrzeć do jego Octavii z 2003 roku. Problemy mamy następujące: 1. Nie działający centralny zamek w drzwiach kierowcy. Wszystkie inne drzwi zamykają i otwierają się z pilota bez problemów. Zamek w drzwiach kierowcy trzeba otwierać mechanicznie kluczykiem. 2. Regulacja lusterek - bez względu na ustawienie pokrętła do sterowania...
zamontowałem oryginalny centralny zamek wraz z wiązkami Podłączasz więc sterowanie z alarmu (dwu-pinowa wtyczka oznaczona "sterowanie centralnym zamkiem" do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Brązowo/czerwony - zamykanie Czerwono/niebieski - otwieranie Sterowanie odbywa się przez podawanie krótkich (ok.0,5s) impulsów masy. Kolory przewodów TYLKO...
Otwieraniu i zamykaniu czego? Drzwi auta? :cry: Można się domyśleć, że chodzi o zamykanie centralnego zamka z kluczyka. Po pokazaniu się na wejściu 2 impulsów dodatnich układ ma przełączyć przekaznik na ok 2 s po czasie zwłoki ok 2s. Może napisz co ma robić ten przekaźnik, wtedy może ktoś wpadnie na optymalniejsze rozwiązanie?
WITAKCIE! Prosze Was o pomoc. Mam taki problem w Oplu Vectra 1997 rok, 2.0 silnik. w tylnych drzwiach nie działa siłownik centralnego zamka. A siłownik jest zintegrowany razem z całym zamkiem (chyba). Myslę, że najprosciej byłoby dołozyć jeden master i podpiąc się z nim do sterowania z centralki na oryginalny siłownik. Tylko nie wiem czy oryginalny...
W przelotce gumowej(drzwi-słupek) jest 7 przewodów: 1. Brązowy /gruby/ 2. Brązowo-siwy /gruby/ 3. Pomarańczowo-zielony /średni/ 4. Biało-czarny /średni/ 5.Fioletowo-czerwony /cienki/ 6. Biało-fioletowy /cienki/ 7. Czarny /cienki/ Podając masę na fioletowo-czerwony - central zamek otwiera się. Próbowałem podawać impuls masowy i prądowy przez rezystor...
impuls zamek centralny centralny zamek impuls impuls otwierać drzwi centralny zamek
sprzedam sieć czujnik czarny czujnik zielony ilosc oleju
ostrość aparat samsung bd9897fs toshiba
Ustawienie silnika Renault Premium 420 DCI: kluczowe kroki Citroen C5 2.0 16V 2004 - Nieprawidłowy odczyt temperatury silnika