Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Skoda Octavia 2.0 TDI CEGA. Zasysa korek oleju delikatnie, w wężu odprowadzającym opary z odmy do dolotu spore ilości oleju. Czy to świadczy o uszkodzonej odmie?
Być może korek nieszczelny ,nowy z 30zł.
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
:> Jaki wyszedl pomiar kompresji ? Przedmuchy przy zatkanej odmie mozesz sprawdzic odkrecajac korek oleju.
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
Jest osobny korek na haldexie jezeli to II , do kontroli oraz zlewania oleju. Jest też osobny filtr. Więc jeżeli tego nie masz wymienionego to zastałeś zrobiony w trąbę.
No a gdzie te krocce się znajdują, gdzie ich szukać? I korek wymieniałem na nowy to płyn ubywa jeszcze bardziej jak jest ten korek z dziura. A wyciek z pompy wody jakoś da się zobaczyc?
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Dzis sprawdzalem czujnik paliwa, jednak plywak zawiesil sie. Odkrecilem ta duza nakrętke i poruszalem czunikiem i zaczelo juz dobrze wskazywac, tzn tak nie do konca bo wskazowka pokazuje prawie pol zbiornika (i to bylo by blizej prawdy), natomiast komputer pokazuje ze moge zrobic 250 km, ale wydaje mi się, ze jak zatankuje pod korek to wskazówka bedzie...
a jaki to problem sobie samemu wymienić? kładziesz się pod auto, luzujesz śruby spustową i zalewową/czujnik wstecznego, podkładasz miskę, odkręcasz śrubę spustową, idziesz na obiad/kawę/fajkę/piwo czy cokolwiek, wracasz, zakręcasz, odkręcasz śrubę zalewową/czujnik wstecznego, bierzesz lejek z kawałkiem szlaucha nałożonego, wsadzasz w dziurkę i lejesz...
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
Dziękuję za wznowienie tematu. Jeżeli czyścicie odmę i zdejmujecie rurę odmy to należy uważać bo rurka (odejście od rury filtru powietrza - za przepływomierzem) na które zakłada się gumową gumę odmy jest bardzo delikatne i po paru latach eksploatacji może się urwać, zwłaszcza przy ciepłym silniku. Urwałem sobie ale skleiłem solidnym klejem i na razie...
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Witam. Raz miałem taki przypadek Berlingo 1.6ehdi około 40tys km salon polska zatankowane pod korek diselkiem faktura i podjazd z stacji do domu 5-6km. Auto zaczęło przebierać kaszleć, Diagnoza, podgląd parametrów niby wszystko ok. Próba z podaniem paliwa z banki z innej stacji po chwili auto zaczęło pracować idealnie. Też zatankowane było pod tym orłem...
Ok, tzn z tego co się orientuje to u mnie w tym archaicznym silniku jest tylko jedna sonda. A może być tak że sterownik przypadkowo daje taki błąd? Czy jak się powtarza to już jest jakiś problem? To lekkie trzęsienie się silnika tez może mieć z tym związek? Czy jak się chce sprawdzić szczelność dolotu to sie odkręca korek wlewu oleju?
Podczas trasy na wakację po ok 300 km zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego. dolałem ok 300 ml . Problem ten powraca po dłuższych trasach. Co sprawdziłem : Dywaniki suche poziom oleju ok brak masła pod korkiem zbiorniczek i płyn w nim czysty nie leci przy pompie wody brak jakichkolwiek śladów korek zmieniłem Czy wentylator chłodnicy powinien...
Chcę wymienić olej w skrzyni biegów,niestety gdzieś podziałem całą procedurę.Wiem tyle,że olej nie jest wlewany przez korek spustowy .By uzupełnić olej w skrzyni potrzeba odpiąć czujnik biegu wstecznego ale nie mam pojęcia,który to jest i co dalej.W ASO ostatnio zalali mi 1 litr mimo,że w specyfikacji piszą,że do skrzyni wchodzi 1,9 litra oleju.Zalewali...
Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? asv Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność. Ładowanie w porzadku i nic nie "zjada" akumulatora na czas parkowania. A jakie było stare paliwo? Kolor zawartość? Co opisałem powyżej. Było lekko brązowawe, pożniej juz miało dobra barwę - jak odkrecałem korek spustowy filtra....
Wymieniłem na nowy ten korek od zbiorniczka wyrównawczego ponieważ też mnie to zdziwiło że nic nie zapobiegło temu rozerwaniu
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Witam Mam problem z okresowo powtarzającym się brakiem ładowania akumulatora. Problem zaczął się dwa tygodnie temu w upalny dzień. Auto stało długo na parkingu pod biurem na słońcu i podczas powrotu po 10 min jazdy wyskoczył komunikat "brak ładowania akumulatora". Zatrzymałem pojazd i już nie odpalił. Potem po awaryjnym odpaleniu akumulatora jak już...
Sporo pytań a metoda opisowa na forum raczej do tego nie nadaje się. Otóż przed wyciekiem płynu z instalacji oczywiście należy zabezpieczyć się dopasowując odpowiedni korek np z drewna. Zaciskanie przewodu hamulcowego nie jest dobrym pomysłem jako , że uszkadzasz. Oczywiście należy wycisnąć tłoczek i zdemontować popychacz śrubowy.Oczywiście oczyścić...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Nie ma kropli bo podczas pracy w zbiorniku robi się podciśnienie które potem wysysa wszystko z wężyków. Nie wiem gdzie u ciebie jest odpowietrzenie ale zazwyczaj jest to wężyk biegnący równo z rurą od wlewu lub zintegrowany kanał w rurze wlewowej. Ujście ma gdzieś zawsze w okolicy korka. Zdejmij korek wlewu paliwa i pojeździej. Jak będzie ok to na 101%...
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
Mam problem a mianowicie : wywala mi płyn w czasie jazdy z zbiorniczka , nie załącza się wentylator na 1i 2 bieg (sprawdzałem i działa ) wyjmowałem wtyczkę i na zasadzie zwarcia , sprawdzałem tez sterownik i działa (przekładałem do innego auta i tam normalnie, wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy, wymieniłem termostat , test na uszczelkę zrobiony...
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
A może tak od początku? 1- termostat 2- termowłacznik wentylatorów 3- wentylatory 4- korek 5- test na co2 6- Podjechać do polecanego mechanika na diagnozę układu chłodzenia. A i wirnik w pompie wody sprawdzić czy się nie obluzował.
Witam szanownych kolegów. Przedstawię temat: Wracam z wakacji i klima przestaje chłodzić po kilku set kilometrach bramki, korek silnik pokazuje czerwone pole dźwiękiem informuje o przekroczonej temperaturze. Okazuje się iż wymiana czynnika nie pomogła klimie i wentylatory nie startują. Podkreślę iż wentylator silnika nie pracuje i limy również. Sprawdzałem...
Witam Posiadam auto Octavia 1.6 benz gaz. Silnik 75kw. Ostatnio zaobserwowalem nastepujaca dolegliwosc. Po rozgrzaniu auta i typowej jezdzie w trasie temp utrzymuje sie na 90 st. Problem gdy zwolnie i dodam gazu albo ostrzej przegazuje wskazowka idzie na 110-115 i po chwili wraca. Im dluzej tym wahania dluzsze. Czesto gdy skrecam redujkuje biegi nasila...
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Ciesze się że Ci wesoło. Mówicie Opel a ja mówię że to kicha. Gdyby Opel był naprawdę git to by się francuzom nie sprzedał. Co jest? opelek nie był na mocy konkurować ot by z Peżociakiem? Przecież gdyby postawił obok siebie 407-mkę i Insignię to każdy wołał by że Insignia spoko a Peugeot be be, prawda? Mwicie Skoda łokej a ja mówię że to resztki z Golfów,...
Zanim zamieniłem wtryski jakimś przypadkiem trafiłem do kolegi, wymienił do kompletu cewkę, sprawdził uszczelki przy kolektorze które wymienił, wymienił też uszczelki pod wtryskami, obejrzał raz jeszcze przepustnicę i zrobił adaptację, sprawdził też sprężanie i jest podobno OK, równo, bez różnic. Niestety wciąż obroty nie są równe i szarpie trochę silnikiem...
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
Witajcie, Interesuje mnie czy ktoś w TDI ASV wymianiał olej poprzez jego odsysanie? Otóż zawsze wymieniałem olej tradycyjnie spuszczając go przez korek ale latem oberwała mi się płyta pod silnikiem więc przykręcona została na szybko blachowkrętami i najzwyczajniej nie chce mi się bawić zimą. Otóż używając pompki udaje mi się odessać na moje oko około...
Koledzy odpowiadając na Wasze pytania: Powiem tak mnie Octavia masa 1280kg w trasie zejdzie do 7l/100km natomiast w mieście jeśli są korki widziałem już i 14l. Instalacja BRC. Do pracy i z powrotem codziennie ok 26km. Uprzedziłeś nie co moje pytanie co w przypadku jak by było lżejsze auto, ale widze że mimo że Octavia waży 1280 kg, a MB C180 waży 1350...
Spuścić olej do czystego naczynia(jak tu wyżej sugerują -bańki po oleju),zakręcić nowym lub zregenerowanym korkiem,wlać spuszczony olej.Nie trzeba pozycjonować(!) jak kolega kkknc proponuje-:-). W mojej Octavii 2 gość wyciąga olej odsysając przez korek wlewu nie odkręcajac spustowego.
Można zrobić dorabiając korek w taki sposób jak na fotografiach: https://obrazki.elektroda.pl/7277058800_... https://obrazki.elektroda.pl/3663881400_... https://obrazki.elektroda.pl/7502431500_... Można użyć rurkę z gumy odpornej na benzynę/olej np z węzyka paliwowego, albo rurkę silikonowa. Opis jak...
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Ewidentny problem z paliwem. Kiedyś była akcja serwisowa bo smoki w baku rozszczelniały się i ssały powietrze przy niskim stanie paliwa. ON teraz tani,dotankuj pod korek. Inaczej to tylko kompa na siedzenie i sprawdzić podczas jazdy jak gaśnie.
Zamykam - regulamin pkt. 1. Skoro kolega umiał samodzielnie" skorygować" wskazania licznika, to proszę sobie teraz samemu radzić.
Witam.Mam taki problem. w skoda octavia 1,6 benzyna + gaz zmieniłem apaat zapłonowy i po odpaleniu wyrzuciło mi olej przez bagnet i korek.Zapłon jest na wałku rozrządu. Czy jest możliwe żeby go przestawić po zmianie?
Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
klient nie był na odgrzybianiu klimy, Może był na korekcji licznika :)
Jak w temacie co może być przyczyną niestabilnych korekt wtrysków. Są wahania na wolnych od 0.1-0.3 lekkie poszarpywanie (tylko tyłkiem w fotelu idzie je wyczuć). Jak podniesie się obroty to korekty rosną 1. do +1 2. trzyma okolice zera 3 i 4 spada do - 0,5. Jak obroty zejdą to znowu korekty wracją na -/+ 0,3 lub mniej.
Stary powycierany reduktor potrafi płatać figle,wtedy korekty lecą na łeb na szyję. Że co? Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma się przełączyć na benzynę i tyle. Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek...
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
witam wracajac do tematu ,co znaczy opis Brücken Sie den Quarz np przy korekcie licznika w skodzie fabia lub octavia.wiem ze zakladam klipa na scalaka ale co sie mostkuje? Mam tacho 2008 i w manualu jest wlasnie taki opis. Czy moge liczyc na podpowiedz co trzeba zmostkowac?
Olej zmieniłem na Motul 15W40, a filtr oleju na Mann. Przed wymianą do starego oleju dodałem Liqui Moly Engine Flush. Silnik pracuje troszkę ciszej, lepiej zbiera się z niskich obrotów. Jeśli nie będzie brał dużo oleju - to kolejne zmiany będą na 10W40 lub 5W40. Póki co zrobiłem 200 km - oleju nie ubyło. Popychacze już mam, filtr paliwa też (mann),...
Open Loop, zakres pracy silnika gdzie nie są brane pod uwagę wsazania sondy, więc i korekt nie będzie. Tu raczej nie ma co zawracać sobie tym głowy bo sonda jest szerokopasmowa, więc powystrojeniu na korekty powinno być dobrze.
Dzisiaj odlalem nagromadzony płyn. Okazuje się że nie jest to płyn chłodzący (na 99%). Dlaczego tak myślę? Dlatego że kolor oraz smak się nie zgadza. Ciecz ma kolor brazowawy i jest jej ok 35 ml po przejechaniu coś koło 600km. Czy mogą to być opary? Jeśli tak to czy jest to normalne że jest tego aż tyle? Sprawdziłem też dokładnie bagnet i korek. Nie...
O2 w skrócie oznacza Octavia II... Dodano po 6 nie jestem mechanikiem, ale widziałem tam jakieś ustrojstwo (pompa lub cos podobnego) po prawej stronie silnika, które przeciekało... A dopytuje sam, bo nikt nie wie o co chodzi z ta usterką...
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Witam grupowiczow, mam problem z moja skoda otóż od regeneracji pompowtryskiwaczy (w moich wykruszyla się sekcja tloczaca) mam problem z rzucaniem silnikiem przy przyspieszaniu ale nie zawsze ,nierówna praca po odpaleniu błędów brak korekta jednego z wtrysku który zostal tylko sprawdzony ma korektę lekko odbiegajaca od pozostalych lecz czy powoduje...
Podgladnij korekcje sprawdz lewe na dolocie i na ssacym. W parametrach powinieneś widzieć skład mieszanki porownaj go z analizatorem bo może sonda zaczyna spać.
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Korekty wtryskow 1. -1.08 2. -1.24 3. -1.12 4. 2.14 Dzis moj mechanik stwierdzil ze uszkodzona jest dzwigienka na 4 wtrysku Przed wymiana wtrysku korekta na 4 byla 2.60
OK. Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome.
Witam. Mam problem z najprawdopodobniej zbyt bogatą mieszanką paliwa. "Najprawdopodobniej" ponieważ nie wiem czy poprawnie interpretuję wskazania skanera. W każdym razie mieszanka jest albo zbyt bogata lub zbyt uboga. Samochód to Skoda Octavia z instalacją gazową. Od czasu do czasu podłączam skaner, by m.in. sprawdzić czy korekty paliwowe mieszczą się...
Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Octavię 1 1999r. z silnikiem 2.0 8V AQY Na ciepło silnik nie pracuje równo widać wypadanie zapłonów, spalanie LPG ponad 14litrów przy spokojnej jeździe. Błędy: 17536 mnożąca adaptacja paliwa, blok 1, mieszanka uboga 16555 mieszanka za uboga bank 1 16518 obwód sondy lambda, brak zmian sygnału bank 1 sonda 1 Nie sprawdzałem...
Na pewno dobrze sprawdzać na gorącym silniku. Wykasuj po prostu wartości wyuczone i błędy bo sterownik się "uczy" i wyrównuje korekty. Odczyt wartości na wolnych i nie zaszkodzi przy wyższych obrotach np 3000. Obserwuj działanie sond i korekt. Coś powoduje że jest za bogato.
Skoro to pompowtrysk to korekcja pompek i wymiana pompy tandem. Elektryczna pompa w baku pracuje? Wcześniej warto sprawdzić świece żarowe.
Chłopie, te wtryski nie trzymają parametrów po 10tys Tak ale tu chodzi o valtek 32 a nie 30. Czyli wtryskiwacze omvl w kolorze czerwonym. Ich głównym problemem jest duży wydatek przy niskiej temperaturze gazu. Należy w takim przypadku z robić korektę po temperaturze gazu.
Jeżlei po odpięciu czujnika temperatury cieczy auto pali to prawdopodobieństwo jest dość duże że pomoże korekcja dawki startowej.
Zrobiłem tak jak kazałeś kolego. Odpaliłem auto i pochodził pare minut. Potem po 2 godzinach odpiąłem przewod serwa od korektora i jak odpinałem od serwa to było słychać syk. Sprawdziłem jeszcze sam przewód i da się tylko dmuchać w jedną stronę. Pozatym moja żona jeździła od rana autem i powiedziała że hamulec jest normalnie. Że ja mam jakieś urojenia...
Nie pytam o gazownika bo to w 95% druty a o korekty obd, o nazwę listwy i o to czy sterownik lpg łączy się z programem. Aha i czy zamierzasz sie nauczyć czegoś i to ogarnać czy szukasz osoby która to zrobi. Może głupie ale sprawdź oprawkę bezpiecznika bo też potrafią po latach słabo stykać.
Mój błąd. Zresztą bardzo głupi nie zakręciłem 3 śrub na wałku rozrządu i przy kontrolnych dwóch obrotach kluczem tłok oparł się o zawór. Po korekcie i dokręceniu śrub bez problemu wykonałem dwa obroty wału. Tak więc znak blokady wału ma być na lewo jeden ząbek od kołka ustalającego blokadę.
W liczniku w adaptacjach jest możliwość małej korekcji wskaźnika paliwa. Potrzebny do tego interfejs diagnostyczny. O ile się nie mylę to kanał 30 w adaptacjach.
Doraźnie podniósłbym próg przełączenia na gaz czy to coś zmieni. Te silniki mają niskie obroty biegu jałowego i przez to LPG musi być wyregulowane idealnie. Ciekawe jakie masz korekty Lambda (szczególnie krótkoterminowa) przed przełączeniem (praca na benzynie) i zaraz po nim (praca na LPG ). Na szybko możesz sprawdzić jakie czasy wtrysku benzyny są...
Samochod po remoncie silnika, / głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory, uszczelniacze.... popychacze,... uszczelnienia, rozrząd.../ mam problem z ustalenie kata wyprzedzenia zapłonu , jest troche opóźniony miałem problem z uruchamianiem, po korekcie jest lepiej ale jeszcze nie to rano troche zadymi ale odpala szybciej....gdzie znaleźć dokladne...
Samochód skoda Octavia II 1.6 BSE (sterownik Siemens) z gazem. Po wymianie sondy lambda przed katalizatorem (szerokopasmowa) pojawia się błąd P2626 - obwód korekcji prądu dodatniego sondy lambda/przerwany. Błąd można wywołać jedynie hamując silnikiem - w innym przypadku można jeździć i błąd się nie pojawia. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem...
Oznaczenie silnika to BSE, 2011r. Nie wiem, co jeszcze można podać. W aso to pewnie po numerach podpowiedzą. Czy tu ktoś też może po vin sprawdzić? Chciałem sobie coś takiego kupić: [url=https://allegro.pl/oferta/super-vag... ale nie wiem czy obsłuży moje autko. Ten interfejs obsługuje poniższe sterowniki...
Mam zaznaczone korekty, ze względu na 3 parametry. Postaram się je później zamienić. Jedyne błędy to wypadanie zapłonu na cylindrze 4 oraz bardzo rzadko błędy ubogiej mieszanki. Na benzynie nie ma problemów ze spalaniem, kable i świece wymieniane chyba z 2 lata temu? Przed wymianą i po wymianie nie czuje różnicy. Błędów EGR nie ma. Filtr fazy lotnej...
Korektor znajduje się przy tylnym zawieszeniu, przykręcony jest do budy na sztywno, a dźwigienka regulująca ciśnienie do wachacza lub belki. Ale nie pamiętam czy on w twoim aucie występuje.
Tym co mam to raczej się da. http://www.autotronika.pl/pl/promocje/su... Dodano po 3 nawet korektę robiłem w pasku 1,9 tdi 2003 r. i poszło bez problemu.
1.8 turbo jest już legendą. I już nie znajdziesz 1.8 turbo w dobrym stanie w tej cenie. A zrobienie głowicy w tym silniku to nie jest proste zadanie i odpowiednio kosztuję. A z racji wieku i przebiegów raczej wszystkie wymagają remontu. Jeszcze można znaleźć 1.8 20 V bez turbo ale też już ciężko z tym. 1.6 mpi ma mało koni ale coś za coś. Dlatego łatwiej...
Rok temu po ulewie po przekręceniu kluczyka nie włączał się sterownik silnika. Serwis wymienił przekaźnik 458. Z pozoru było ok, ale od tamtej pory co jakiś czas wyskakiwał błąd sporadyczny: 1 Fault Found: 19528 - Voltage Supply Relay P3072 - 000 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Voltage: 0.00 V (no units): 15.0 Bin. Bits: 00000000 Hex Value: 0x0004...
Zostaw ten czujnik. On ma tylko wpływ na cut-off. Jaki skład mieszanki widzi czujnik O². Jakie masz korekty krótka i długą.
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Obstawiałbym raczej na "czyszczenie wtrysków" jaki filtr paliwa założyłeś? Czyszczenie przepustnicy to jedno potrzebna jest adaptacja po czyszczeniu jesli nie była robiona to mogą być problemy przez jakieś 100km dopóki sterownik sam nie zrobi adaptacji. Co do ubogiej mieszanki szukaj dziury, nieszczelności, najlepiej psiknij plakiem po silniku i patrz...
proponuję stroić na korekty oraz AFR mapki poglądowo proszę raczej traktować.
Trzeba zrobić podgląd parametrów po nocnym postoju bez odpalania. Np temp czujników. Zobaczyć korekty paliwowe bo może coś nie tak z gazem i robi się zamieszanie.
Dalej owijanie w gówno tak nie znam się na podstawowych rzeczach ale napisałem do Was zadałem pytanie: Dwu-masa wymagała niby korekty i przez to nie palił przy 90st ? Czy po prostu coś zje...li i poprawili i jest ok?
Witam, Kupiłem samochód Skoda Octavia 2 2012 rok 1.6 benzyna w którym nie działają elektryczne szyby z przodu. Z kluczyka szyby działają. Z programu VCDS również. Po dłuższym poszukiwaniu zauważyłem, że wyłączony jest immobilizer w sterowniku silnika. Wyczytałem w internecie, że to może być powodem nie działających szyb. Czy można to jakoś naprawić...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Znalazłem taką instrukcję w internecie odnośnie ustawiania mapy: w lewej kolumnie masz czas inj, czyli czas przez jaki wtryskiwacz podaje gaz. Na górze masz obroty silnika rpm. Kropka wędruje po liczbach. Gdyby liczba wynosiła 112 (albo 120 - nie pamiętam) to czas wtrysku benzyny byłby taki sam, jak czas wtrysku gazu (mnożnik x1). Ponieważ gaz trzeba...
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
tak czytam to co tu jest napisani sobie myślę. Kiedyś pracowałem w fabryce BMW i nikt tam nie pisał programów do każdego samochodu osobno tylko wkładano odpowiedni sterownik i następne auto, więc podejrzewam że jesli mamy np. octavię 1.8t 150PS i wgramy do niej standardowy soft z RS 180PS to będzie działąć a to że ktoś sprawdza na hamowni i zmienia...
Proszę o pomoc zaawansowanych właścicieli bądź mechaników chcących pomóc w problemie. Pacjent: Skoda Octavia Tour 2021 1.6 MPI z silnikiem o symbolu BSE , moc 75 kW z fabryczną instalacją gazową Landi Renzo. Objaw: szarpanie i nierówna praca silnika zarówno na gazie jak i na benzynie. Na gazie trochę mocniej nasilone objawy. Włączona kontrolka spalin...
pewnie korekta mapy dawki starowej rozwiaze problem ... ;) podaj kod silnika
Czyli jak rozumiem, chodzi o zjawisko polegające na tym, że wpuszczamy nagle dużo powietrza, układ paliwowy musi nadążyć z dawką paliwa zanim silnik zwiększy obroty, a zdjęcie obciążenia z silnika w czasie tego procesu powoduje że spaliny w tym momencie są bardziej przyjazne dla środowiska. Domyślam się, że samo zjawisko jest normalne (jak pisałem,...
Dajesz gaz do dechy przy pomiarze? Rozrusznik kręci poprawnie? Jeżeli tak a ciśnienie tak wolno narasta to silnik w słabej kondycji. Miałem w ogóle zdjęty kolektor dolotowy, rozrusznik kręci dobrze. Remontu kapitalnego nie ma sensu robić - nieuzasadnione ekonomicznie. Pytanie czy można zrobić coś co poprawi sytuację. Na razie mam pomysły w stylu motodoktor...
podciśnienie korek korek paliwo korek chłodnica
kondensator mniejszy zasilacz pompa ciepła czerpnia powietrza czujnika ruchu schemat
active webcam obudowa 18tbx100
Zegarek Honda HR-V nie działa po podłączeniu zasilania Naprawa zegarka LCD: brak wyświetlania po zasileniu