Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Skoda Octavia 2.0 TDI CEGA. Zasysa korek oleju delikatnie, w wężu odprowadzającym opary z odmy do dolotu spore ilości oleju. Czy to świadczy o uszkodzonej odmie?
Być może korek nieszczelny ,nowy z 30zł.
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
:> Jaki wyszedl pomiar kompresji ? Przedmuchy przy zatkanej odmie mozesz sprawdzic odkrecajac korek oleju.
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Jak na załączniku reszta zamazana, Ale definitywnego widać że to kolektor dolotowy I pod tym wężem jest dekielek jakiś luźny i za nim jak widać dużo oleju się zbiera tzn widać duże błoto, 1. Powinno to tam być ? 2. Czy ten korek musi być luźny lata na każdą stronę I mżona nim obracać ciągle Może jakaś UsZczelka pod nim lub w układzie dolotowym poszła?...
Jest osobny korek na haldexie jezeli to II , do kontroli oraz zlewania oleju. Jest też osobny filtr. Więc jeżeli tego nie masz wymienionego to zastałeś zrobiony w trąbę.
No a gdzie te krocce się znajdują, gdzie ich szukać? I korek wymieniałem na nowy to płyn ubywa jeszcze bardziej jak jest ten korek z dziura. A wyciek z pompy wody jakoś da się zobaczyc?
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Dzis sprawdzalem czujnik paliwa, jednak plywak zawiesil sie. Odkrecilem ta duza nakrętke i poruszalem czunikiem i zaczelo juz dobrze wskazywac, tzn tak nie do konca bo wskazowka pokazuje prawie pol zbiornika (i to bylo by blizej prawdy), natomiast komputer pokazuje ze moge zrobic 250 km, ale wydaje mi się, ze jak zatankuje pod korek to wskazówka bedzie...
a jaki to problem sobie samemu wymienić? kładziesz się pod auto, luzujesz śruby spustową i zalewową/czujnik wstecznego, podkładasz miskę, odkręcasz śrubę spustową, idziesz na obiad/kawę/fajkę/piwo czy cokolwiek, wracasz, zakręcasz, odkręcasz śrubę zalewową/czujnik wstecznego, bierzesz lejek z kawałkiem szlaucha nałożonego, wsadzasz w dziurkę i lejesz...
Dziękuję za wznowienie tematu. Jeżeli czyścicie odmę i zdejmujecie rurę odmy to należy uważać bo rurka (odejście od rury filtru powietrza - za przepływomierzem) na które zakłada się gumową gumę odmy jest bardzo delikatne i po paru latach eksploatacji może się urwać, zwłaszcza przy ciepłym silniku. Urwałem sobie ale skleiłem solidnym klejem i na razie...
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Witam. Raz miałem taki przypadek Berlingo 1.6ehdi około 40tys km salon polska zatankowane pod korek diselkiem faktura i podjazd z stacji do domu 5-6km. Auto zaczęło przebierać kaszleć, Diagnoza, podgląd parametrów niby wszystko ok. Próba z podaniem paliwa z banki z innej stacji po chwili auto zaczęło pracować idealnie. Też zatankowane było pod tym orłem...
Ok, tzn z tego co się orientuje to u mnie w tym archaicznym silniku jest tylko jedna sonda. A może być tak że sterownik przypadkowo daje taki błąd? Czy jak się powtarza to już jest jakiś problem? To lekkie trzęsienie się silnika tez może mieć z tym związek? Czy jak się chce sprawdzić szczelność dolotu to sie odkręca korek wlewu oleju?
Podczas trasy na wakację po ok 300 km zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego. dolałem ok 300 ml . Problem ten powraca po dłuższych trasach. Co sprawdziłem : Dywaniki suche poziom oleju ok brak masła pod korkiem zbiorniczek i płyn w nim czysty nie leci przy pompie wody brak jakichkolwiek śladów korek zmieniłem Czy wentylator chłodnicy powinien...
Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? asv Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność. Ładowanie w porzadku i nic nie "zjada" akumulatora na czas parkowania. A jakie było stare paliwo? Kolor zawartość? Co opisałem powyżej. Było lekko brązowawe, pożniej juz miało dobra barwę - jak odkrecałem korek spustowy filtra....
Chcę wymienić olej w skrzyni biegów,niestety gdzieś podziałem całą procedurę.Wiem tyle,że olej nie jest wlewany przez korek spustowy .By uzupełnić olej w skrzyni potrzeba odpiąć czujnik biegu wstecznego ale nie mam pojęcia,który to jest i co dalej.W ASO ostatnio zalali mi 1 litr mimo,że w specyfikacji piszą,że do skrzyni wchodzi 1,9 litra oleju.Zalewali...
Wymieniłem na nowy ten korek od zbiorniczka wyrównawczego ponieważ też mnie to zdziwiło że nic nie zapobiegło temu rozerwaniu
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Witam Mam problem z okresowo powtarzającym się brakiem ładowania akumulatora. Problem zaczął się dwa tygodnie temu w upalny dzień. Auto stało długo na parkingu pod biurem na słońcu i podczas powrotu po 10 min jazdy wyskoczył komunikat "brak ładowania akumulatora". Zatrzymałem pojazd i już nie odpalił. Potem po awaryjnym odpaleniu akumulatora jak już...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Sporo pytań a metoda opisowa na forum raczej do tego nie nadaje się. Otóż przed wyciekiem płynu z instalacji oczywiście należy zabezpieczyć się dopasowując odpowiedni korek np z drewna. Zaciskanie przewodu hamulcowego nie jest dobrym pomysłem jako , że uszkadzasz. Oczywiście należy wycisnąć tłoczek i zdemontować popychacz śrubowy.Oczywiście oczyścić...
Nie ma kropli bo podczas pracy w zbiorniku robi się podciśnienie które potem wysysa wszystko z wężyków. Nie wiem gdzie u ciebie jest odpowietrzenie ale zazwyczaj jest to wężyk biegnący równo z rurą od wlewu lub zintegrowany kanał w rurze wlewowej. Ujście ma gdzieś zawsze w okolicy korka. Zdejmij korek wlewu paliwa i pojeździej. Jak będzie ok to na 101%...
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
Mam problem a mianowicie : wywala mi płyn w czasie jazdy z zbiorniczka , nie załącza się wentylator na 1i 2 bieg (sprawdzałem i działa ) wyjmowałem wtyczkę i na zasadzie zwarcia , sprawdzałem tez sterownik i działa (przekładałem do innego auta i tam normalnie, wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy, wymieniłem termostat , test na uszczelkę zrobiony...
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
A może tak od początku? 1- termostat 2- termowłacznik wentylatorów 3- wentylatory 4- korek 5- test na co2 6- Podjechać do polecanego mechanika na diagnozę układu chłodzenia. A i wirnik w pompie wody sprawdzić czy się nie obluzował.
Witam szanownych kolegów. Przedstawię temat: Wracam z wakacji i klima przestaje chłodzić po kilku set kilometrach bramki, korek silnik pokazuje czerwone pole dźwiękiem informuje o przekroczonej temperaturze. Okazuje się iż wymiana czynnika nie pomogła klimie i wentylatory nie startują. Podkreślę iż wentylator silnika nie pracuje i limy również. Sprawdzałem...
Witam Posiadam auto Octavia 1.6 benz gaz. Silnik 75kw. Ostatnio zaobserwowalem nastepujaca dolegliwosc. Po rozgrzaniu auta i typowej jezdzie w trasie temp utrzymuje sie na 90 st. Problem gdy zwolnie i dodam gazu albo ostrzej przegazuje wskazowka idzie na 110-115 i po chwili wraca. Im dluzej tym wahania dluzsze. Czesto gdy skrecam redujkuje biegi nasila...
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Ciesze się że Ci wesoło. Mówicie Opel a ja mówię że to kicha. Gdyby Opel był naprawdę git to by się francuzom nie sprzedał. Co jest? opelek nie był na mocy konkurować ot by z Peżociakiem? Przecież gdyby postawił obok siebie 407-mkę i Insignię to każdy wołał by że Insignia spoko a Peugeot be be, prawda? Mwicie Skoda łokej a ja mówię że to resztki z Golfów,...
Zanim zamieniłem wtryski jakimś przypadkiem trafiłem do kolegi, wymienił do kompletu cewkę, sprawdził uszczelki przy kolektorze które wymienił, wymienił też uszczelki pod wtryskami, obejrzał raz jeszcze przepustnicę i zrobił adaptację, sprawdził też sprężanie i jest podobno OK, równo, bez różnic. Niestety wciąż obroty nie są równe i szarpie trochę silnikiem...
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
Witajcie, Interesuje mnie czy ktoś w TDI ASV wymianiał olej poprzez jego odsysanie? Otóż zawsze wymieniałem olej tradycyjnie spuszczając go przez korek ale latem oberwała mi się płyta pod silnikiem więc przykręcona została na szybko blachowkrętami i najzwyczajniej nie chce mi się bawić zimą. Otóż używając pompki udaje mi się odessać na moje oko około...
Koledzy odpowiadając na Wasze pytania: Powiem tak mnie Octavia masa 1280kg w trasie zejdzie do 7l/100km natomiast w mieście jeśli są korki widziałem już i 14l. Instalacja BRC. Do pracy i z powrotem codziennie ok 26km. Uprzedziłeś nie co moje pytanie co w przypadku jak by było lżejsze auto, ale widze że mimo że Octavia waży 1280 kg, a MB C180 waży 1350...
Spuścić olej do czystego naczynia(jak tu wyżej sugerują -bańki po oleju),zakręcić nowym lub zregenerowanym korkiem,wlać spuszczony olej.Nie trzeba pozycjonować(!) jak kolega kkknc proponuje-:-). W mojej Octavii 2 gość wyciąga olej odsysając przez korek wlewu nie odkręcajac spustowego.
Można zrobić dorabiając korek w taki sposób jak na fotografiach: https://obrazki.elektroda.pl/7277058800_... https://obrazki.elektroda.pl/3663881400_... https://obrazki.elektroda.pl/7502431500_... Można użyć rurkę z gumy odpornej na benzynę/olej np z węzyka paliwowego, albo rurkę silikonowa. Opis jak...
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Ewidentny problem z paliwem. Kiedyś była akcja serwisowa bo smoki w baku rozszczelniały się i ssały powietrze przy niskim stanie paliwa. ON teraz tani,dotankuj pod korek. Inaczej to tylko kompa na siedzenie i sprawdzić podczas jazdy jak gaśnie.
Zamykam - regulamin pkt. 1. Skoro kolega umiał samodzielnie" skorygować" wskazania licznika, to proszę sobie teraz samemu radzić.
Witam.Mam taki problem. w skoda octavia 1,6 benzyna + gaz zmieniłem apaat zapłonowy i po odpaleniu wyrzuciło mi olej przez bagnet i korek.Zapłon jest na wałku rozrządu. Czy jest możliwe żeby go przestawić po zmianie?
klient nie był na odgrzybianiu klimy, Może był na korekcji licznika :)
korek skrzyni korek płyn korek paliwa
naprawa linuxa proliant dl380 toyota toyota camry
Bosch KGN39LB35/10 - Migoczący wyświetlacz i blokada FIS i multifunkcja nie działa w Audi A6 C6 po montażu silnika