Pierwsza sprawa to smar w pompie.
Witam Mam mana f 90 z centralnym smarowaniem Vogel. Od pewnego czasu swieci mi się pomarańczowa kątrolka od niego. Po wykasowaniu błędów ze sterownika po upływie 4 godzin znów zapala się. Jest to sterownik czasowy i smaruje z częstotliwością 4 godzin więc wszystko jest w pożądku pompa chodzi pompyje...
Przełącznik w takich układach zazwyczaj służy do ustawienia co ile roboczogodzin ma zostać wtryśnięta dawka smaru. Tutaj czas jest liczony po wykryciu "15", bardziej miarodajnie charakteryzuje zliczanie czasu pracy z "D+"(czyli czas pracy silnika) W produkcie konkurencyjnym pompa załącza się na okres...
czy jest dodatkowy układ który zajmuje się sterowaniem pompy smarowania? Steruje tym ZBR (komputer pokładowy/centralny). Pin 1 przewód o nr. 99521 to prąd załączenia silnika z ZBR-a kostka X/16 Pin 2 przewód o nr. 31000 to masa. Pin 3 przewód o nr. 99520 to sygnał o napełnieniu czynnikiem (ilość...
witam Potrzebuje wyliczyc ile jest tloczonego smaru w układzie centralnego smarowania w maszynie górniczej.Układ zbudowano, jako trójobwodowy- każdy obwód jest zasilany z niezależnego elementu pompującego umieszczonego w korpusie pompy smaru. Kazdy element pompujacy podaje około 4.05 cm^3/min. Są trzy...
Takie "zapowietrzenie" to jest sprawa umowna. :) Nie da się zapowietrzyć albo mieć kłopoty z odpowietrzeniem jeśli jest właściwy smar. Pompa nie pociągnie zbyt gęstego. Tak dzieje się po załadowaniu nieodpowiedniego smaru lub po bardzo długim postoju pojazdu. Czy na pewno pompa chodzi? Jeśli tak,...
Mam problem z centralnym smarowaniem BEKA w MANie TGA wyświetla komunikat o złej jakości smaru sygnał za słaby , potrzebuje schemat podpięcia by sprawdzić wiązkę i ewentualni schemat samej pompy bo może to w niej coś siedzi.
Witam, jeśli chodzi o układ centralnego smarowania, to trzeba sprawdzić czy między pompą smaru a punktem smarnym jest rozdzielacz. Jeśli jest, to najczęściej progresywny czyli taki, w którym jeden niedrożny punkt smarowany, blokuje smarowanie reszty punktów. Smar pod wpływem zmian temperatury twardnieje...
Czerwone to czas załączania pompy. Można go ustawić tak aby np. pompa załączała się co godzinę lub co dwie itd. w zależności od warunków w jakich pojazd pracuje. Niebieskim ustawiamy ilość cykli pompy czyli ilość obrotów mechanizmu tłokowego podającego smar do rozdzielaczy.
Po prostu napełnij smarem (specjalnym do centralnego) i zobacz czy działa. 99% uszkodzeń to usterki mechaniczne. Np. pompa , zerwane sprzęgło itp. A wszystko przez niewłaściwy smar. Czujnik to presostat , czyli czujnik ciśnienia na wyjściu pompy. Drugi to kąt obrotu pompy. Sprawdzenie jest proste ; ustaw...
Witam, W koparce jest system centralnego smarowania dwuliniowy. Do obudowy pompy Groeneveld dostała się woda i zniszczyła płytę sterownika CT950315. Nie znam dokładnie zasady pracy układu dwuliniowego. Gdy pompa tłoczy smar i cewka przełącznika nie ma napięcia smar tłoczy do jednej linii, gdy ma, to...
Myślę, że układ bezpieczeństwa na pewno wyłącza pompę natychmiast. Jeśli pompa chodzi, to coś nie ziązanego z bezpieczeństwem, typu licznik ruchów roboczych na wartości zadanej (:idea: niby drobiazg - a bywa kłopotliwy), przekaźnik centralnego smarowania (cykl tłoczenia smaru w toku albo zakończony niepowodzeniem),...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia...