Pierwsza sprawa to smar w pompie.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, jeśli chodzi o układ centralnego smarowania, to trzeba sprawdzić czy między pompą smaru a punktem smarnym jest rozdzielacz. Jeśli jest, to najczęściej progresywny czyli taki, w którym jeden niedrożny punkt smarowany, blokuje smarowanie reszty punktów. Smar pod wpływem zmian temperatury twardnieje i potrafi zatkać punkt smarny. Zacząć sprawdzanie...
Mam problem z układem centralnego smarowania VOGEL w MANIE 19-372. Tam jest pompa elektryczna która smar podaje ale nie wychodzi tam gdzie powinien. Czytam że może to być problem z zapowietrzeniem układu. Czy ktoś może powiedzieć jak to odpowietrzyć??
Mam problem z centralnym smarowaniem BEKA w MANie TGA wyświetla komunikat o złej jakości smaru sygnał za słaby , potrzebuje schemat podpięcia by sprawdzić wiązkę i ewentualni schemat samej pompy bo może to w niej coś siedzi.
Sprawdziłem wiązkę od pompy do kostek ZBR-a jest ok. Wymontowałem pompę i po rozebraniu okazało się że jest pęknięte łożysko igiełkowe na napędzie.Jeśli podłącze tylko napęd pompy bez smaru i wcisnę krańcówkę to ZBR powinien już widzieć prace pompy.
Po prostu napełnij smarem (specjalnym do centralnego) i zobacz czy działa. 99% uszkodzeń to usterki mechaniczne. Np. pompa , zerwane sprzęgło itp. A wszystko przez niewłaściwy smar. Czujnik to presostat , czyli czujnik ciśnienia na wyjściu pompy. Drugi to kąt obrotu pompy. Sprawdzenie jest proste ; ustaw interwał na np. 0,5 h przekręć zapłon i obserwuj....
Myślę, że układ bezpieczeństwa na pewno wyłącza pompę natychmiast. Jeśli pompa chodzi, to coś nie ziązanego z bezpieczeństwem, typu licznik ruchów roboczych na wartości zadanej (:idea: niby drobiazg - a bywa kłopotliwy), przekaźnik centralnego smarowania (cykl tłoczenia smaru w toku albo zakończony niepowodzeniem), krańcówka ograniczająca zakres ruchu...
witam Potrzebuje wyliczyc ile jest tloczonego smaru w układzie centralnego smarowania w maszynie górniczej.Układ zbudowano, jako trójobwodowy- każdy obwód jest zasilany z niezależnego elementu pompującego umieszczonego w korpusie pompy smaru. Kazdy element pompujacy podaje około 4.05 cm^3/min. Są trzy elementy pompujace. Rozdzielaczy progresywnych jest...
Witam, W koparce jest system centralnego smarowania dwuliniowy. Do obudowy pompy Groeneveld dostała się woda i zniszczyła płytę sterownika CT950315. Nie znam dokładnie zasady pracy układu dwuliniowego. Gdy pompa tłoczy smar i cewka przełącznika nie ma napięcia smar tłoczy do jednej linii, gdy ma, to smar tłoczy do drugiej linii, zasysając z pierwszej...
Witam Mam mana f 90 z centralnym smarowaniem Vogel. Od pewnego czasu swieci mi się pomarańczowa kątrolka od niego. Po wykasowaniu błędów ze sterownika po upływie 4 godzin znów zapala się. Jest to sterownik czasowy i smaruje z częstotliwością 4 godzin więc wszystko jest w pożądku pompa chodzi pompyje smar tylko nie może przestac przestaje po upływie...
centralnego smarowania pompa smarowania pompa smarowania silnika
instrukcja obsługi prestige regent vermona yaris bezpiecznik pompy
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Czy badanie różnicówki musi być wykonywane w każdym gnieździe? Jak odłączyć przewód elektryczny od silnika dmuchawy BMW X3 3.0 SI 2008