Mozesz wyjąć i spróbować wyczyścić ale wątpię raczej wymiana, zobacz czy jak odłączysz zasilanie od wtrysku czy dalej dozuje adblue
Odłącz noxy, możliwe, że 1 robi zwarcie i sterownik się zabezpiecza, i sprawdź, czy pojawi się napięcie. Jak to nie, to sprawdź bezpieczniki za akumulatorami i zasilanie do sterownika ACM.
Wiązka albo czujnik, na co dzień kopie w ciężkich i rzadko kiedy "samo" znika po ograniczeniu mocy, chyba że ograniczenie wynikało z braku lub niskiego stanu adblue :) Prawie zawsze trzeba kopać VODIĄ. Masz pewnie standardowe czujniki szara / czarna wtyczka 4 pin na aluminiowych stopkach, nie ma dużo do sprawdzenia, zasilanie + / - CAN L / H.
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Witam. Sprawdź napięcie na bezpieczniki,nie same bezpieczniki. Sprawdzić zasilanie na wtyczce do ADBLUE ,pin3,4 napięcie stałe z baterj ,kable czerwone. Sprawdź napięcie po stacyjce pub 24 ,kabel zielony Sprawdź czy nie ma korozji na kablach https://obrazki.elektroda.pl/8943895500_... https://obrazki.elektroda.pl/8922645900_...
Zanim zaczniesz "pruc" instalacje warto sprawdzić zasilanie przy module szyne can oraz można sprawdzic instalacje na ciągłość i zwarcia pomiędzy załączami pod "maską" a modułem.
Texa pokazuje 2 błędy SAE J1939 odcięcie szyny danych urządzenia sterującego UDS MID128,PSID229,FMI9 MID 128 to jednostka ECU silnika a więc: Czy przewody 0463,0462 idą tylko do złącza diagnostycznego czy łącza się też z komputerem silnika ?? Więc jak sądzisz ? Zasilanie sprawdziłeś na złączu modułu pompy ???? Chciałem podłączyć emulator pod adblue...
komponent (Y 80) wtryskiwacz AdBlue plaska wtyczka 2 piny pin 1 rozowy/bialy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !!) polaczenie z pinem 24 jednostki sterujacej scr pin 2 rozowy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !! ) polaczenie z pinem 25 jednostki sterujacej komponent (B 96) czujnik NOX wtyczka 4 piny pin...
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Zasilanie mam na 2 grubych czerwonych przewodach i jednym zielonym.Bezpieczniki w skrzynce z akumulatorami sprawdzone.
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
Czy w/w sygnały są obecne w szynie CAN z silnika? Oscylogramy CAN i zasilanie sterownika sprawdzane? AdBlue widzi obroty silnika i temperaturę? Mi to wygląda na brak CAN do wskaźników lub usterkę w wskaźnikach, o ile powyższe pomiary zostały wykonane.
W modelu z r2007 na srodkowej czesci deski rozdzielczej, u dolu, po stronie pasazera masz 3 gniazda: 1 zapalniczka (24v), 2 "zapalniczka" (12v) i 3 gniazdo 24v przeznaczenie specjalne, najczesciej uzywane do czajnikow i lodowek( z zabezpieczeniem powinno byc 30A lub 45A w zaleznosci od wersji wyposazenia kabiny (wszystkie zasilania dzialaja wylacznie...
Zasilanie modułu tloczacego sprawdz. Moze ginie zasilanie i rozłącza. Dlatego pokazuje raz 0 raz poziom. czyli od pompy? ta kaseta była sprawdzana. 2 czerwone, 2 brązowe i 1 nie pamiętam. obwód cały.
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Witam mam dwa aktywne błędy w układzie AdBlue: 1 Podgrzewanie przewodu powrotnego UDS usterka elektryczna MID 128 PSID104 FMI5 2 Zasilanie zaworu zwrotnego UDS Z uwagi na to,że to autokar jest bardzo ograniczony dostęp do tego układu potrzebuje pomocy gdzie szukać tego przewodu i zaworu i jak usunąć te usterki. Pozdrawiam i proszę o pomoc
Witam czy może ktoś zna opis kodu błędu MID128 PSID107 FMI5 i MID128 PPID275 FMI1 I ewentualnie gdzie szukać usterki. Z góry dzięki za inf. Witaj MID 128 PSID 107 FMI 5 - oznacza problem z grzałką filtra adblue. Błąd ten jest z kategorii MID 233, jednak to sterownik silnika wyświetla błąd pozyskany z SCR dlatego ma inne oznaczenie (dla tych, którzy...
Prawdopodobnie przetarł się kabel zasilając ECU modułu adblue . Sprawdź wtyczkę moduły ad blue tam lubią styki zgnić w serwisie jest zestaw naprawczy tej wtyczki . Sprawdź również wiązkę kabli od ad blue. Jak dobrze pamiętam w lewej skrzynce elektrycznej pod maska stoją przodem do pojazdu trzecia od góry żółta przelotka po prawej jest własnie od ad...
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
Cześć wszystkim, chcę poinformować, że to naprawiłem. Przepraszam za Google Translator. Samochód zaczął wyświetlać coraz więcej błędów po problemie z niską wydajnością SRC. Na przykład wewnętrzny błąd ogrzewania filtra, przerwane dozowanie itp. Następnie błąd CAN SAE J1939 - brak komunikacji ECU AdBlue Wymieniliśmy katalizator i pompę AdBlue W końcu...
Możesz także użyć sygnału wyjścia czujnika ciśnienia powietrza 5v systemu Knorr-Bremse zastosowanym w monitorowaniu ciśnienia poduszek jak ciśnienia oleju volvo lub listwy common rail. Zasilić taki czujnik ciśnienia z zasilacza a sygnał podać na pin 8. Z tego co się dowiedziałem od kolegów z serwisu mercedesa to problem zawsze tworzy się w tych modelach...
volvo adblue adblue volvo volvo grzałki adblue
baterie prysznicowe oznaczenie indukcyjność cewka skanowanie negatywu
suszarka siemens iq500 suszarka siemens instrukcja
Samoczynne odtwarzanie muzyki w telefonie – Samsung, Xiaomi, iPhone, Android, iOS, auto-resume, adware Skoda Felicia 1.3 MPI – wymiana filtra węglowego EVAP: kiedy i po jakim przebiegu?