Mozesz wyjąć i spróbować wyczyścić ale wątpię raczej wymiana, zobacz czy jak odłączysz zasilanie od wtrysku czy dalej dozuje adblue
Dotyczy systemu AdBlue a dokładnie przerwy w zasilaniu czujnika temperatury pin A:35.
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Bezpiecznik jest w skrzynce za akumulatorami jeśli nie masz zasilania Ad blue najczęściej utleniony kabel od zasilania .
Posiada ktoś schemat podłaczenia sterownika NOx, zasilania sprawdzałem po schemacie volvo
Kolego masz problem z zasilaniem AdBlue gdzieś zginął Ci prąd musisz sprawdzić bezpieczniki w kabinie i w skrzynce akumulatorów , oraz sprawdzić czy masz dwa zasilania na pompie .
Wiązka albo czujnik, na co dzień kopie w ciężkich i rzadko kiedy "samo" znika po ograniczeniu mocy, chyba że ograniczenie wynikało z braku lub niskiego stanu adblue :) Prawie zawsze trzeba kopać VODIĄ. Masz pewnie standardowe czujniki szara / czarna wtyczka 4 pin na aluminiowych stopkach, nie ma dużo do sprawdzenia, zasilanie + / - CAN L / H.
Zanim zaczniesz "pruc" instalacje warto sprawdzić zasilanie przy module szyne can oraz można sprawdzic instalacje na ciągłość i zwarcia pomiędzy załączami pod "maską" a modułem.
Zasilanie modułu tloczacego sprawdz. Moze ginie zasilanie i rozłącza. Dlatego pokazuje raz 0 raz poziom. czyli od pompy? ta kaseta była sprawdzana. 2 czerwone, 2 brązowe i 1 nie pamiętam. obwód cały.
Odkręć króciec przy module pompy, ten od zasilania AdBlue w nim powinien być filtr.
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Czy w/w sygnały są obecne w szynie CAN z silnika? Oscylogramy CAN i zasilanie sterownika sprawdzane? AdBlue widzi obroty silnika i temperaturę? Mi to wygląda na brak CAN do wskaźników lub usterkę w wskaźnikach, o ile powyższe pomiary zostały wykonane.
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Moduł dozujący połączony jest z pompą. Z kabiny idą zasilania, masy i cany,
Troszkę podgrzać, polać wodą, to pomrozić i trzeba by przeciąć kable w mądrym miejscu i nałożyć oczkowy, lub nasadkę- płaskim będzie trudno.. zniszczysz śrubę i klucz. Nie ma prawa być błędu poziomu adblue, albo jest przerwa w zasilaniu- "sygnał za niski" Albo inna usterka czujnika.
Witam wszystkich problem z noxem rozwiązany zgnity przewód zasilania 24v. Zamykam temat. Dodano po 5 Witam macie tu schemat adblue do Volvo fl 240 może komuś się przyda. Schemat z texa https://obrazki.elektroda.pl/3759253300_...
Texa pokazuje 2 błędy SAE J1939 odcięcie szyny danych urządzenia sterującego UDS MID128,PSID229,FMI9 MID 128 to jednostka ECU silnika a więc: Czy przewody 0463,0462 idą tylko do złącza diagnostycznego czy łącza się też z komputerem silnika ?? Więc jak sądzisz ? Zasilanie sprawdziłeś na złączu modułu pompy ???? Chciałem podłączyć emulator pod adblue...
Witam, potrzebuję pomocy w sprawie AdBlue w VOLVO FH 13 440 2008 r. Mianowicie mam 2 błędy PSID 45 FMI 14 - wysoka NOx, nieznana przyczyna; PSID 46 FMI 2 - awaria monitorowania NOx, nieprawidłowe dane. Czujnik podmieniany na nowy, kable sprawdzone, zasilania itd. AI: Czy błędy PSID 45 FMI 14 i PSID 46 FMI 2 pojawiają się w określonych warunkach, na...
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
Witam. Sprawdź napięcie na bezpieczniki,nie same bezpieczniki. Sprawdzić zasilanie na wtyczce do ADBLUE ,pin3,4 napięcie stałe z baterj ,kable czerwone. Sprawdź napięcie po stacyjce pub 24 ,kabel zielony Sprawdź czy nie ma korozji na kablach https://obrazki.elektroda.pl/8943895500_... https://obrazki.elektroda.pl/8922645900_...
Witam mam dwa aktywne błędy w układzie AdBlue: 1 Podgrzewanie przewodu powrotnego UDS usterka elektryczna MID 128 PSID104 FMI5 2 Zasilanie zaworu zwrotnego UDS Z uwagi na to,że to autokar jest bardzo ograniczony dostęp do tego układu potrzebuje pomocy gdzie szukać tego przewodu i zaworu i jak usunąć te usterki. Pozdrawiam i proszę o pomoc
Witam czy może ktoś zna opis kodu błędu MID128 PSID107 FMI5 i MID128 PPID275 FMI1 I ewentualnie gdzie szukać usterki. Z góry dzięki za inf. Witaj MID 128 PSID 107 FMI 5 - oznacza problem z grzałką filtra adblue. Błąd ten jest z kategorii MID 233, jednak to sterownik silnika wyświetla błąd pozyskany z SCR dlatego ma inne oznaczenie (dla tych, którzy...
komponent (Y 80) wtryskiwacz AdBlue plaska wtyczka 2 piny pin 1 rozowy/bialy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !!) polaczenie z pinem 24 jednostki sterujacej scr pin 2 rozowy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !! ) polaczenie z pinem 25 jednostki sterujacej komponent (B 96) czujnik NOX wtyczka 4 piny pin...
W modelu z r2007 na srodkowej czesci deski rozdzielczej, u dolu, po stronie pasazera masz 3 gniazda: 1 zapalniczka (24v), 2 "zapalniczka" (12v) i 3 gniazdo 24v przeznaczenie specjalne, najczesciej uzywane do czajnikow i lodowek( z zabezpieczeniem powinno byc 30A lub 45A w zaleznosci od wersji wyposazenia kabiny (wszystkie zasilania dzialaja wylacznie...
Proponuję zmierzyć baterie, pewnie jedna jest uszkodzona. co do błędu Kod usterek: MID 128 - PPID 385 - FMI4 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID385 Napięcie zasilania bloku elektronicznego układu AdBlue FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Niestety ale ta usterka...
Witam! Ja dzisiaj montowałem emulator do Volvo FL 240. http://obrazki.elektroda.pl/4445989200_1... Zamontowałem go w skrzynce akumulatorów przy wyłączniku prądu wg schematu. Nie wiem na ile to będzie działało, bo nie mogłem skasować błędów: -mid128-psid42 -mid128-psid46 -mid128-psid115 Po zamontowaniu włączyłem zapłon, zapaliła się dioda...
15 lat grzebię w autach i wyrażam tylko swoje obawy. to są hamulce. Widziałem już spawany bęben hamulcowy w autobusie i wielu kierowców, którym czerwonym złączem naczepa hamuje a żółtym powietrze wraca do ciągnika. Stąd moje obawy. Kurs EBS w Haldexie trwa 1 dzień w Wabco 3 + podstawowy z pneumatyki - 4 dni a to tylko minimum na początek. Foum jest...
nie wiem jak sprawdzić grzałkę pod filtrem, posprawdzałem wszystkie piny i brak oporu. Czarne okrągłe złącze umieszczone najwyżej i mierzysz tą część, która jest przymocowana do podstawy Rezystancja powinna wynosić ok 46 ohm. Co do zasilań to tak jak kolega wyżej pisał.Posprawdzaj dobrze okablowanie od złączy grzałek w "stronę instalacji".A jakie błędy...
Break system: mid 136 psid 200 fmi 9 Vechicke system : mid 144 psid 200 fmi 9 Supension system: mid 150 psid 200 fmi 9 Gear selektor system: mid 223 psid 200 fmi 9 Wszystkie te kody wykazują na brak poprawnej komunikacji z ecu silnika. Pytanie które mi się nasówa czy może "tę" szynę danych zakłócać moduł AdBlue ? Już raz miałem przypadek taki : zakłucało...
Kolego thesperado masz rację ,można się pogubić.Jeśli chodzi dokładnie jest to podstawa wabco podwójny osuszacz,podstawa w serwisie była sprawdzona i nie wiem czemu przestawiona,co prawda większość tych podstaw ma według katalogu wabco te12bar ale mercedes axor i jakies volvo 10,5bar. Firmy knorr mam ten zawór wieloobwodowy. Powietrze schodzi do 0 czasami...
Witam wszystkich. Potrzebuję Waszej pomocy i to bardzo pilnie. Posiadam Volvo V40 2.0 KOMBI 100KW/136KM benzyna z LPG. Auto długo stało nieruszane na parkingu, gdy zostawiałem samochód wszystko działało. Przy próbie odpalenia auta po około roku :(, samochód odpala, ale po chwili gaśnie. Po pewnym czasie trzymania na wyższych obrotach już nie gaśnie,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
volvo adblue adblue volvo adblue zasila volvo
połączenie przewód wielożyłowy esp8266 flashowanie pcmcia telewizor
Skuter odpala, ale ma trudności z ruszeniem - przyczyny i rozwiązania Resetowanie błędów systemu Sway w Iveco