Coś pewnie zasilały idź po kablach a dojdziesz do celu.
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Widocznie aku padł,czekaj zobacz ci będzie dalej...
rozumiem że chcesz wyciąc -takich sposobów ekstrakcji jest kilka i sporo opisanych na forum -kazdy szanujący się montazysta ominie go w kilka minut.jeżęli chcesz sam to 1. znajdź centr. 2 wyjmij bezpieczniki -może wystarczy jek nie to może wychodzą z niej grubsze kable jednakowego koloru -to je złacz .jak to nie pomoże to napisz
To napewno regulator napięcia alternatora
Kierunkami steruje body nad twoimi nogami.Odłacz wszystkie bodajże 4 wtyczki i podłącz może sie zwiesił. Od razu mówie że odłączenie akumulatora nic nie daje :)
świece sprawdzone????
Proste wyjście falownik hybrydowy sofar HDY 5kW i magazyn energiio najtaniej na AGM. Idąc tym tropem taki [url=https://www.falownikisolarne.pl/pro... SUN-5K-SG03LP1-EU (7kPLN) a do tego [url=https://www.autopart.pl/oferta/akum... kwasowe Deep Cycle wyjdą jeszcze taniej...
Albo uszkodzony akumulator.
laboratoryjnego ustawionego jako źródło prądowe 16V/0,75A Autopart GALAXY VOYAGER Jaka pojemność?
Masz problem na poziomie rozrusznik - akumulator. Latwiej zacząc od akumulatora.
Niektóre obwody są zasilane przez komputer BCM. Ma on funkcję wyłączania obwodu w razie zwarcia i wtedy po odpięciu na chwilę akumulatora powinno wszystko wrócić do normy.
To sprawdź układ ładowania i akumulator.
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
a gdzie w dokumentach pojazdu mogę znalęść kod do radia?
Migające diody oznaczają awarię któregoś elementu wentylacji. Można sprobować odpiąć akumulator, choć to pomoże tylko do następnego odpalenia.
Problemem jest słaby akumulator.
Wiązka od skrzynki bezpieczników w dół oraz okolice akumulatora.
zacznij od bezpieczników i przekaźników. Jedną centralkę masz koło akumulatora a drugą w środku koło otwierania przedniej maski.
Sprawdź czy nie ma regulatora na ścianie za akumulatorem z prawej strony aluminiowa puszka z trójkątną wtyczką.
Przekażnik sprzęgła kompresora jest w skrzynce obok akumulatora . jak pamiętam - w pozycji trzeciej licząc od szyby - rząd od akumulatora .
Akumulator padł
Podłączam się do tematu - identyczny problem, po wymianie skrzyni biegów i rozłączeniu akumulatora nie działa: radio, światła postojowe, mijania, długie, elektryczne szyby. W czym może być problem?
Się raczej przyjzyj alternatorowi oraz stanowi akumulatora.
Spróbuj zrobić reset, odepnij aku na jakiś czas, najlepiej zetknij kable + i - ze sobą na jakieś 10s. oczywiście po odpięciu akumulatora.
Dlaczego ? Na foto normalna plansza do wbicia kodu. Wbiłem kod i jest tak jak powinno być oprócz dźwięku z głośników. A kodu już nie mogę wywołać drugi raz. Nie wiem jakim cudem poprosił o kod( pewnie po dłuższym odłączeniu akumulatora).
Ogarnięcie w obecnej elektronice energooszczędności to jest podstawa a stworzenie algorytmu to umożliwiającego powinno być podstawową umiejętnością człowieka związanego z nowymi technologiami. Można wzorować się na module telekomunikacyjnym satelit Voyager: [url=https://voyager.gsfc.nasa.gov/Libra... Dzięki zastosowaniu...
Ujawnił się kolejny problem, całkowicie rozładowaly akumulator...
Jak mi znikały kierunkowskazy wypinałem akumulator i wszystkie wtyczki.
Tak tylko kolega nie może jeździć :)
P1491 Awaria obwodu przekaźnika sterującego wentylatora chłodnicy P1684 Akumulator został odłączony w ciągu ostatnich 50 uruchomień
Witajcie. Żona pojechała do sklepu i auto po zakupach nie odpaliło. Zabrałem aku do ładowania. Na wieczór naładowany akumulator wsadziłem do samochodu. Rano odpalił, pojechałem do pracy, i po pracy ta sama historia. Odpaliłem na kable i do domu. Miernik w ręce i do dzieła. Napięcie ładowania na aku bez obciążenia 14,9V, po dodaniu gazu zwiększa do 15V....
Może mnie ma przepływu między żaróweczką kontrolki ładowania a alternatorem ? A może spalona ? Tu nie chodzi o kontrolkę ładowania a o to ze wskaźnik ładowania cały czas pokazuje wartość 12 volt, a jest to wartość za mała aby akumulator ładować.
Czy tam masz system hamulcowy TEVES? Poznasz po tym, że po włączeniu zapłonu słychać bzyczenie w okolicy pompy hamulcowej i przy pompie jest taka kula, akumulator ciśnienia.
Pod maską nie ma skrzynki z bezpiecznikami.Przewod plusowy od przekaźnika wchodzi do wiązki ktora prowadzi do wnętrza auta.Przypuszczam że ten bezpiecznik znajduje się nad puszką z bezpiecznikami ale tam nie ma łatwego dojścia.Prowizorycznie podłączyłem plus do przekaźnika bezpośrednio z akumulatora.
Dziekuje za informacje Nie pracuje caly czas tylko wylacza sie po okolo mpl minuty tak wiec nie to mi rozladowuje akumulator Dzieki
możliwe że to świece żarowe jest jakiś czujnik jak to sprawdzić bez odkręcania ich ?? Najlepszy do tego jest omomierz: zdejmujesz przewód zasilający świecę i pomiar >>ma być bardzo mała oporność (blisko zera). Możesz też użyć żarówki samochodowej np. od świateł pozycyjnych :po zdjęciu kabla ze świecy ,wepnij żarówkę między + akumulatora a świecę>>jak...
taki prąd w czasie spawania nic nie zrobi elektronice bo wtedy prąd szuka jak najszybszej drogi . Ja sie nie obawiam bo juz spawałem różne rzeczy w setkach aut i nic sie nie stało w żadnym z nich ,oczywiście przy odłączonym akumulatorze.
Tak, świeci się stale, a potem pojawia się dźwięk - jeszcze sprawdzę to paliwo. Dodatkowo ciekawi mnie to napięcie na zaworze trzypinowym na listwie. Kod do radia jest. Ściągałem klemę, nawet zwierałem + i - na odłączonym akumulatorze.
No cóż, takie rzeczy się zdarzają. Nie ma się czym przejmować. Pozdrawiam.
a jaki model stary czy nowy ? i jaka skrzynia 3 czy 4 biegowa? Dodano po 23 jezeli jezdzi tylko na 3 biegu to jest to tryb awaryjny.Proponuje sciagnac na pare minut przylacze (-) z akumulatora
Może spróbuj na początek rozpiąć akumulator na 2 min....
Podaj na 1 pin we wtyczce X-1 napięcie z akumulatora. Wtedy odpali.
witam. Wybadaj stan akumulatora czy nie jest uszkodzony,ja miałem identyczny problem,wymieniłem akumulator i problem znikł.
Regulator w tym aucie rzeczywiście jest w sterowniku silnika. Napięcie ładowania nie jest jakieś tragicznie niskie. U mnie (Voyager 2.5 CRD 2001 r) po dłuższej trasie, na jałowych obrotach bez obciążenia też jest 13.7 V. Może akumulator się kończy?
Caytols ile Cie to kosztowało?Chyba mam ten sam problem ;(
Witam Kolejny zauważony objaw to : czasami po przekręceniu stacyjki zapalają się wszystkie kontrolki a wskazówki licznika i obrotomierza idą do końca i wracają (wygląda to tak jak by był robiony test wskaźników ).Czasami zdarza się tak dwa razy pod rząd i dopiero za trzecim razem odpala najbardziej prawdopodobna przyczyna to rozładowany akumulator
Próbowałem i zdjołem klemę z akumulatora i po założeniu dziłało przez 5 sekund.
Albo auto żre prąd w czasie uśpienia , albo akumulator szmelc. Jak było przed wymianą baterii?
Każde radio ma indywidualny kod.
tulejki do wymiany w rozruszniku i od razu szczotki wymien
a słuchawka nie Co nie, nie działa? To już wiemy, zmierzyłeś napięcie akumulatora?
Znalazłem tylko takie tłumaczenie tego błędu. P0514 Zakres/działanie obwodu czujnika temperatury akumulatora
Efekt tzw. testu wskaźników u Chryslera występuje w przypadkach zaniku, a raczej zbyt niskiego napięcia. Jeśli rozrusznik normalnie (czyli nie za wolno) kręci to spadków napięć należy szukać nie na "klemach" aku czy masie, a na niekontaktujących złączach instalacji. Trzeba przeglądnąć, popsikać jakimś preparatem typu KONTAKT40 czy coś podobnego wszystkie...
niestety nie ma mądrych w tym temacie . Ustaliłem jeszcze, że to nie problem alternatora, sprzeęgiełka i akumulatora . Czekam na wymianę mas na silniku i może ktoś ma schemat regulatora przed komputerem. Taksówkarze mieli montowane takie zestawy z racji ciągłego niedoładowywania akumulatora . Mam schematy całej elektryki w 2,5crd .
To sie działo w czwartek. Dzisiaj odłaczyłem akumulator kilka razy żeby zresetować komputery ale to nic nie pomogło. Silnik zapala wyswietla na tablicy symbol silnika ze niby jakaś usterka w silniku -? . Biegi szarpia przy przekładaniu. Może odłączyć akumulator na dłużej? Pozdrawiam
Dzięki za zainteresowanie. Kluczyk da się wyjąć tylko w poz. "0". Stacyjka nie jest już taka rześka jak nowa, kluczyk kiwa się na boki. Raz jedyny udało mi się wyjąć kluczyk w poz. "0" a urządzenia były zasilane. Z drugiej strony klient twierdzi, że pilnuje tego, żeby brzęczyk nie piszczał przy wysiadaniu, bo wie że stacyjka ma pozycję w lewo od punktu...
Czy tam masz nad lusterkiem wyświetlacz? Czy akumulator był odłączany?
Nie sądzę aby pasek osprzętu nie był do tej pory wymieniany. Rozumiem, że może to być wyłącznie pasek wielorowkowy. Zatem zacznij mierzyć instalację elektryczną a dokładniej zdolność akumulatora. Podejrzewam duże obciążenie alternatora w związku ze słabym stanem akumulatora.
A jak akumulator kleju dobrze pokręcone?
Witam! Otóż mam taki problem przeładowanie wynosi 18V. Sprawdzany był alternator i wymieniony regulator napiecia a akumulator wciąż się gotuje. Może ktos pomoc.
Sprawdz regulator napięcia.
Voyager 2,8 crd. U mnie też nie działa - przestało odpalać. 2 przekażniki są koło akumulatora ale dojście fatalne. Trzeba "rozgrzebać" całe mocowanie.
I co w temacie? Mam ten sam problem proszę o pomoc. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
potrzebuję serwisówki do skrzyni Chrysler voyager 3,3L qatro skrzynia A604 mam u siebie już tylko awaryjny bieg i odłączanie akumulatora nic nie zmienia nie mam możliwości podłączenia do kompa może ktoś wie z Suwałk jak mi pomóc
Sprawdź czy zegarek nie gaśnie np. po godzinie.
pojeździłem nim kilka dni i nagle lewy wskaźnik zaczął działać (tak na połowę mocy ) :) jest to jakaś błahostka, wydaje mi się że przekaźnik trzeba wyczyścić lub wymienić, tylko nie mogę go znaleźć pod maską silnika obok akumulatora nie widzę takiego ..
Jeżeli chodzi o rezystory i kondensatory to ten tester dobrze mierzy ich wartości. Prawidłowo wykrywa i mierzy napięcie wsteczne zwykłej diody. Dobrze też zinterpretował uszkodzony triak. Natomiast innych elementów jeszcze nie sprawdzałem tym przyrządem więc się nie wypowiem. Ogólnie ok gdyby nie te niektóre zafałszowane pomiary napięcia diod Zenera....
A może sprawdzić ładowanie i akumulator. Może akumulatorowi życie się skończyło
Kurde dalej problem nie rozwiązany!! Przewody od radia niby ok. Radio jest na osobnym zasilaniu - bezpośrednio z akumulatora. Macie jeszcze jakieś pomysły??
Zacznij od akumulatora, a jak to nie pomoże to tylko warsztat.
Jeśli zmostkuje, to zapewne następny temat, który się pojawi będzie zatytułowany " dlaczego akumulator przez noc się rozładował" :cry: http://images10.fotosik.pl/4106/6abd98b7...
...sprawdź wszystkie bezpieczniki - to nie jest trudne i czasochłonne. nie mam prądu na kostce Do testów podaj zasilanie z akumulatora i będziesz wiedzieć czy urządzenie zadziała.
A czy to nie ten diesel co ma regulator koło akumulatora, benzyniaki nają w ecu ale diesle?
powiem szczerze, że o tym myślałem ale u mnie w okolicy nie ma nikt programu do chrayslera. Ogólnie to problem z amerykańcami. Może ktoś wytypuje jakąś usterkę, chętnie sprawdze, może akurat pomoże. Dziwny przypadek bo nic się nie stało mechanicznego bo stał w garażu, aż pewnego dnia nie odpalił. Może przy wymianie aku poszedł któryś przekaźnik?? jak...
Błędy kasuje się odłączając akumulator na co najmniej 30 sek. Zacznijmy od tego jaki masz rocznik? Silnik 2,0?
Witam ! aaaa jednak imo sie zablokowal po rozladowaniu akumulatora , niestety poszedl rowniez czujnik przy recznym ( wykrzyknik tak jak sadzilam oznaczal hamulce a nie rozladowany aku ;) :P) temat uwazam za zamkniety
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
witam.ten voyager to model 96-01?obok akumulatora jest taka skrzynka z bezpiecznikami-sprawdz tam i czy na pompie daje prad.jesli immo odcina-mozna go pominac.poza tym moze nie dziala czujnik na pedale sprzegla.wtedy rozrusznik nie pokreci.pewnie juz odpaliles,ale tak na wszelki wypadek pisze...
Powietrza do silnika ?Jeśli tak to przy akumulatorze skierowany w dół.
Witam wszystkich. Mialem ten sam problem w moim Grend Voyager 2.4SE rocznik 2005. Wyczytalem na anglojezycznych stronach ze odlaczene akumulatora na 30 min pomaga ale takze tylko na jakis czas, w moim przypadku na 2 miesiace. Trzeba po prostu zaktualizowac software w komp. pokladowym, tak radza fora amerykanskie.
Witam mam Voyagera 2.5 crd 2003 rok i nie wiem gdzie znajduje się wlew płynu chamulcowego jest taki mały zbiorniczek pod maską nad akumulatorem i nie wiem co to za zbiornik napisane. Jest dot3 to tak jak by płyn chamulcowy
W SerwisieChryslera podłączyli samochód pod kompa i wyszło, że 2 wtryski do wymiany. Wymieniłem i nadal dymi nie tak mocno ale dymi da się jeździć. Do tego wczoraj na trasie bez powodu zgasł, a po zatrzymaniu się odpalił bez problemu. Czuję, że silnik nadal nie chodzi jak powinien ( nie wkręca się na obroty jak wcześniej) i słyszę jak klawiatura pracuję...
Pierwsza podejrzana jest wiązka, w tych rocznikach Voyagera przewody są kiepskiej jakości i następuje samoczynna utylizacja. żaróweczka z przewodami i akumulator w dłoń, wypnij wszystkie wtyczki między skrzynią a komputerami i przedzwaniaj przewody wg schematu, innego wyjścia nie ma
Witam; Mam voyagera 2005 2.8 CRD skacze mi napięcie na akumulatorze (alternatorze) do 16-18V. Czy ktoś pomoże? Na jałowo 40V na alternatorze. Może ktoś spotkał się z taką usterką. Podobno za regulację napięcia jest odpowiedzialny moduł FSM. Może ktoś ma schemat elektryczny. pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc
Witam, Wszedłem w posiadanie takiej oto drukareczki termicznej na akumulatorek: http://www.voyager.polhit.com/VOYAGER_20... Zasilana jest ona przez taki akumulatorek (7.2V): http://obrazki.elektroda.pl/2907020800_1... Wtyczka w drukarce jest kwadratowa z 4 wejściami w tym jedno puste, tak samo jak w akumulatorku. Od strony...
Hej, mam identyczny problem. Próbowałem z bezpiecznikami, fotel nie jest elektryczny. Samochód stał dłuższą chwilę z rozładowanym akumulatorem. Może ktoś podpowie co jeszcze mogę sprawdzić.
Odp. na punkt 3 Mi tak sie zdażalo jak mialem slaby akumulator. Jak byl slaby akumulator to mi odpalal ale wskazowki na zegarach szalaly. 2 razy zdazylo mi sie rozladowac akumulator i bylem w szoku co sie zaczelo dziac. Wycieraczki, kierunki, wskazowki na zegarach - wszystko oszalalo. Wymienilem akumulator i mam spokuj :)
mam problem z ladowaniem chrysler voyager 94 2,5td.sosiad zle podloczyl mi na akumulator przewody ze swojego auta aby uruchomic motor,poszedl dym i od tego momentu nie ma ladowania co moze byc przyczyno
szwed. pawel: Mam dogrzewacz mozesz napisac gdzie dokładnie jest ten przewód? andrend: Bezpieczniki tez sprawdzałem te w skrzynce obok akumulatora nie wiem czy są jakieś inne
Napięcie powyżej 15 V bardzo negatywnie wpływa na akumulator. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić regulator w alternatorze.
Zamykam temat, problem został rozwiązany: był przepalony przewód od akumulatora zasilający pompkę oraz zapłon.
Witam. I mój Voyager 2002 padł. Poprzednik (podobno w Serwisie) przerobił światła tak, że po przekręceniu kluczyka świecą cały czas nawet przy odpalaniu auta. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki i nie zdołałem ich rozłączyć. Całą zimę odpalałem autko na światłach, aż wczoraj zdechł akumulator. Jakby ktoś z szanownych forumowiczów miał schematy elektryczne...
Wszystko działa prócz rozrusznika i świec żarowych a akumulator jest naładowany. A i nie działa jeszcze zapalniczka mimo, iż bezpieczniki są dobre.
Odebrałem swojego Chryslera rok 2005 z warsztatu blacharskiego i okazało się że przestała działać oryginalna zmieniarka. Po przekręceniu kluczyka miga wszystkimi 6 diodami, by po chwili zacząć migać po 3 diody naprzemiennie. Słychać próbę mechanizmu i dalej jest już tylko cisza. Wybór zmieniarki z radia kończy się napisem "error". Jeżeli któryś z Szacownych...
Wyciągnij akumulator, skrzynka bezpiecznikowa jest na zawiasie i przekręca się ją w miejsce gdzie stoi akumulator. Poczyść wszystkie kostki często tam jest problem.
W trakcie jazdy autko zgasło i już nie odpaliło nie podawało do pompy paliwa jak podałem napięcie na ten elektrozawóe z akumulatora to zapalił -czy ktoś wie czy to może jakiś przekaźnik który można wymienić jak tak to który -czy to możne wina sterownika silnika pomóżcie
Błąd P1684 informuje o niedawnym odłączeniu akumulatora. Sam się skasuje po chyba 50 odpaleniach samochodu
Bezpieczniki w porządku. Robiłem też reset, tj. odłączyłem akumulator na 4h. Bez efektów:(
najprawdopodobniej stopił sie przekaznik swiec żarowych , to czeste w tych modelach trzeba go wymienic na nowy , miesci sie przy akumulatorze na przedniej belce ,jest koloru szarego .
voyager akumulator akumulator chrysler voyager chrysler voyager akumulator
klimatyzacja ciepłe powietrze mercedes atlas copco ostrość telewizor
Micro SD nie wchodzi do końca w dekoderze - co robić? Czy do równoległego łączenia ogniw potrzebny jest balanser?