Coś pewnie zasilały idź po kablach a dojdziesz do celu.
rozumiem że chcesz wyciąc -takich sposobów ekstrakcji jest kilka i sporo opisanych na forum -kazdy szanujący się montazysta ominie go w kilka minut.jeżęli chcesz sam to 1. znajdź centr. 2 wyjmij bezpieczniki -może wystarczy jek nie to może wychodzą z niej grubsze kable jednakowego koloru -to je złacz .jak to nie pomoże to napisz
To napewno regulator napięcia alternatora
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Proste wyjście falownik hybrydowy sofar HDY 5kW i magazyn energiio najtaniej na AGM. Idąc tym tropem taki [url=https://www.falownikisolarne.pl/pro... SUN-5K-SG03LP1-EU (7kPLN) a do tego [url=https://www.autopart.pl/oferta/akum... kwasowe Deep Cycle wyjdą jeszcze taniej...
świece sprawdzone????
Kierunkami steruje body nad twoimi nogami.Odłacz wszystkie bodajże 4 wtyczki i podłącz może sie zwiesił. Od razu mówie że odłączenie akumulatora nic nie daje :)
Witam Kod w 24c64 Pzdr
Witajcie. Żona pojechała do sklepu i auto po zakupach nie odpaliło. Zabrałem aku do ładowania. Na wieczór naładowany akumulator wsadziłem do samochodu. Rano odpalił, pojechałem do pracy, i po pracy ta sama historia. Odpaliłem na kable i do domu. Miernik w ręce i do dzieła. Napięcie ładowania na aku bez obciążenia 14,9V, po dodaniu gazu zwiększa do 15V....
Widocznie aku padł,czekaj zobacz ci będzie dalej...
Podłączam się do tematu - identyczny problem, po wymianie skrzyni biegów i rozłączeniu akumulatora nie działa: radio, światła postojowe, mijania, długie, elektryczne szyby. W czym może być problem?
laboratoryjnego ustawionego jako źródło prądowe 16V/0,75A Autopart GALAXY VOYAGER Jaka pojemność?
Albo uszkodzony akumulator.
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
Niektóre obwody są zasilane przez komputer BCM. Ma on funkcję wyłączania obwodu w razie zwarcia i wtedy po odpięciu na chwilę akumulatora powinno wszystko wrócić do normy.
Migające diody oznaczają awarię któregoś elementu wentylacji. Można sprobować odpiąć akumulator, choć to pomoże tylko do następnego odpalenia.
Tak tylko kolega nie może jeździć :)
tulejki do wymiany w rozruszniku i od razu szczotki wymien
Napewno padł czujnik położenia wału u mnie tak było
zacznij od bezpieczników i przekaźników. Jedną centralkę masz koło akumulatora a drugą w środku koło otwierania przedniej maski.
Sprawdź czy nie ma regulatora na ścianie za akumulatorem z prawej strony aluminiowa puszka z trójkątną wtyczką.
Tak. --------------------
Każde radio ma indywidualny kod.
Masz problem na poziomie rozrusznik - akumulator. Latwiej zacząc od akumulatora.
No cóż, takie rzeczy się zdarzają. Nie ma się czym przejmować. Pozdrawiam.
To sprawdź układ ładowania i akumulator.
Caytols ile Cie to kosztowało?Chyba mam ten sam problem ;(
P1491 Awaria obwodu przekaźnika sterującego wentylatora chłodnicy P1684 Akumulator został odłączony w ciągu ostatnich 50 uruchomień
Problemem jest słaby akumulator.
Jak mi znikały kierunkowskazy wypinałem akumulator i wszystkie wtyczki.
Dzięki za zainteresowanie. Kluczyk da się wyjąć tylko w poz. "0". Stacyjka nie jest już taka rześka jak nowa, kluczyk kiwa się na boki. Raz jedyny udało mi się wyjąć kluczyk w poz. "0" a urządzenia były zasilane. Z drugiej strony klient twierdzi, że pilnuje tego, żeby brzęczyk nie piszczał przy wysiadaniu, bo wie że stacyjka ma pozycję w lewo od punktu...
Wiązka od skrzynki bezpieczników w dół oraz okolice akumulatora.
możliwe że to świece żarowe jest jakiś czujnik jak to sprawdzić bez odkręcania ich ?? Najlepszy do tego jest omomierz: zdejmujesz przewód zasilający świecę i pomiar >>ma być bardzo mała oporność (blisko zera). Możesz też użyć żarówki samochodowej np. od świateł pozycyjnych :po zdjęciu kabla ze świecy ,wepnij żarówkę między + akumulatora a świecę>>jak...
Akumulator padł
Albo auto żre prąd w czasie uśpienia , albo akumulator szmelc. Jak było przed wymianą baterii?
Się raczej przyjzyj alternatorowi oraz stanowi akumulatora.
Próbowałem i zdjołem klemę z akumulatora i po założeniu dziłało przez 5 sekund.
Przekażnik sprzęgła kompresora jest w skrzynce obok akumulatora . jak pamiętam - w pozycji trzeciej licząc od szyby - rząd od akumulatora .
Ujawnił się kolejny problem, całkowicie rozładowaly akumulator...
Sprawdz regulator napięcia.
I co w temacie? Mam ten sam problem proszę o pomoc. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
Spróbuj zrobić reset, odepnij aku na jakiś czas, najlepiej zetknij kable + i - ze sobą na jakieś 10s. oczywiście po odpięciu akumulatora.
Może spróbuj na początek rozpiąć akumulator na 2 min....
Podaj na 1 pin we wtyczce X-1 napięcie z akumulatora. Wtedy odpali.
Czy tam masz system hamulcowy TEVES? Poznasz po tym, że po włączeniu zapłonu słychać bzyczenie w okolicy pompy hamulcowej i przy pompie jest taka kula, akumulator ciśnienia.
witam. Wybadaj stan akumulatora czy nie jest uszkodzony,ja miałem identyczny problem,wymieniłem akumulator i problem znikł.
Sprawdź czy zegarek nie gaśnie np. po godzinie.
Dziekuje za informacje Nie pracuje caly czas tylko wylacza sie po okolo mpl minuty tak wiec nie to mi rozladowuje akumulator Dzieki
niestety nie ma mądrych w tym temacie . Ustaliłem jeszcze, że to nie problem alternatora, sprzeęgiełka i akumulatora . Czekam na wymianę mas na silniku i może ktoś ma schemat regulatora przed komputerem. Taksówkarze mieli montowane takie zestawy z racji ciągłego niedoładowywania akumulatora . Mam schematy całej elektryki w 2,5crd .
Witam! Otóż mam taki problem przeładowanie wynosi 18V. Sprawdzany był alternator i wymieniony regulator napiecia a akumulator wciąż się gotuje. Może ktos pomoc.
Tak, świeci się stale, a potem pojawia się dźwięk - jeszcze sprawdzę to paliwo. Dodatkowo ciekawi mnie to napięcie na zaworze trzypinowym na listwie. Kod do radia jest. Ściągałem klemę, nawet zwierałem + i - na odłączonym akumulatorze.
potrzebuję serwisówki do skrzyni Chrysler voyager 3,3L qatro skrzynia A604 mam u siebie już tylko awaryjny bieg i odłączanie akumulatora nic nie zmienia nie mam możliwości podłączenia do kompa może ktoś wie z Suwałk jak mi pomóc
Regulator w tym aucie rzeczywiście jest w sterowniku silnika. Napięcie ładowania nie jest jakieś tragicznie niskie. U mnie (Voyager 2.5 CRD 2001 r) po dłuższej trasie, na jałowych obrotach bez obciążenia też jest 13.7 V. Może akumulator się kończy?
witam.ten voyager to model 96-01?obok akumulatora jest taka skrzynka z bezpiecznikami-sprawdz tam i czy na pompie daje prad.jesli immo odcina-mozna go pominac.poza tym moze nie dziala czujnik na pedale sprzegla.wtedy rozrusznik nie pokreci.pewnie juz odpaliles,ale tak na wszelki wypadek pisze...
a słuchawka nie Co nie, nie działa? To już wiemy, zmierzyłeś napięcie akumulatora?
Znalazłem tylko takie tłumaczenie tego błędu. P0514 Zakres/działanie obwodu czujnika temperatury akumulatora
Voyager 2,8 crd. U mnie też nie działa - przestało odpalać. 2 przekażniki są koło akumulatora ale dojście fatalne. Trzeba "rozgrzebać" całe mocowanie.
powiem szczerze, że o tym myślałem ale u mnie w okolicy nie ma nikt programu do chrayslera. Ogólnie to problem z amerykańcami. Może ktoś wytypuje jakąś usterkę, chętnie sprawdze, może akurat pomoże. Dziwny przypadek bo nic się nie stało mechanicznego bo stał w garażu, aż pewnego dnia nie odpalił. Może przy wymianie aku poszedł któryś przekaźnik?? jak...
Czy tam masz nad lusterkiem wyświetlacz? Czy akumulator był odłączany?
A jak akumulator kleju dobrze pokręcone?
Pod maską nie ma skrzynki z bezpiecznikami.Przewod plusowy od przekaźnika wchodzi do wiązki ktora prowadzi do wnętrza auta.Przypuszczam że ten bezpiecznik znajduje się nad puszką z bezpiecznikami ale tam nie ma łatwego dojścia.Prowizorycznie podłączyłem plus do przekaźnika bezpośrednio z akumulatora.
Witam ! aaaa jednak imo sie zablokowal po rozladowaniu akumulatora , niestety poszedl rowniez czujnik przy recznym ( wykrzyknik tak jak sadzilam oznaczal hamulce a nie rozladowany aku ;) :P) temat uwazam za zamkniety
skanerem serwisowym da rade wyłączyć funkcję alarm set Tak, tak, do pierwszego zdjęcia klemy lub rozładowania akumulatora poniżej 8V! :)
To sie działo w czwartek. Dzisiaj odłaczyłem akumulator kilka razy żeby zresetować komputery ale to nic nie pomogło. Silnik zapala wyswietla na tablicy symbol silnika ze niby jakaś usterka w silniku -? . Biegi szarpia przy przekładaniu. Może odłączyć akumulator na dłużej? Pozdrawiam
Jeśli zmostkuje, to zapewne następny temat, który się pojawi będzie zatytułowany " dlaczego akumulator przez noc się rozładował" :cry: http://images10.fotosik.pl/4106/6abd98b7...
a jaki model stary czy nowy ? i jaka skrzynia 3 czy 4 biegowa? Dodano po 23 jezeli jezdzi tylko na 3 biegu to jest to tryb awaryjny.Proponuje sciagnac na pare minut przylacze (-) z akumulatora
Błędy kasuje się odłączając akumulator na co najmniej 30 sek. Zacznijmy od tego jaki masz rocznik? Silnik 2,0?
Zacznij od akumulatora, a jak to nie pomoże to tylko warsztat.
Nie sądzę aby pasek osprzętu nie był do tej pory wymieniany. Rozumiem, że może to być wyłącznie pasek wielorowkowy. Zatem zacznij mierzyć instalację elektryczną a dokładniej zdolność akumulatora. Podejrzewam duże obciążenie alternatora w związku ze słabym stanem akumulatora.
mam problem z ladowaniem chrysler voyager 94 2,5td.sosiad zle podloczyl mi na akumulator przewody ze swojego auta aby uruchomic motor,poszedl dym i od tego momentu nie ma ladowania co moze byc przyczyno
Witam mam Voyagera 2.5 crd 2003 rok i nie wiem gdzie znajduje się wlew płynu chamulcowego jest taki mały zbiorniczek pod maską nad akumulatorem i nie wiem co to za zbiornik napisane. Jest dot3 to tak jak by płyn chamulcowy
...sprawdź wszystkie bezpieczniki - to nie jest trudne i czasochłonne. nie mam prądu na kostce Do testów podaj zasilanie z akumulatora i będziesz wiedzieć czy urządzenie zadziała.
Pierwsza podejrzana jest wiązka, w tych rocznikach Voyagera przewody są kiepskiej jakości i następuje samoczynna utylizacja. żaróweczka z przewodami i akumulator w dłoń, wypnij wszystkie wtyczki między skrzynią a komputerami i przedzwaniaj przewody wg schematu, innego wyjścia nie ma
Witam Kolejny zauważony objaw to : czasami po przekręceniu stacyjki zapalają się wszystkie kontrolki a wskazówki licznika i obrotomierza idą do końca i wracają (wygląda to tak jak by był robiony test wskaźników ).Czasami zdarza się tak dwa razy pod rząd i dopiero za trzecim razem odpala najbardziej prawdopodobna przyczyna to rozładowany akumulator
pojeździłem nim kilka dni i nagle lewy wskaźnik zaczął działać (tak na połowę mocy ) :) jest to jakaś błahostka, wydaje mi się że przekaźnik trzeba wyczyścić lub wymienić, tylko nie mogę go znaleźć pod maską silnika obok akumulatora nie widzę takiego ..
A może sprawdzić ładowanie i akumulator. Może akumulatorowi życie się skończyło
A czy to nie ten diesel co ma regulator koło akumulatora, benzyniaki nają w ecu ale diesle?
Witam; Mam voyagera 2005 2.8 CRD skacze mi napięcie na akumulatorze (alternatorze) do 16-18V. Czy ktoś pomoże? Na jałowo 40V na alternatorze. Może ktoś spotkał się z taką usterką. Podobno za regulację napięcia jest odpowiedzialny moduł FSM. Może ktoś ma schemat elektryczny. pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc
Kurde dalej problem nie rozwiązany!! Przewody od radia niby ok. Radio jest na osobnym zasilaniu - bezpośrednio z akumulatora. Macie jeszcze jakieś pomysły??
Jeżeli chodzi o rezystory i kondensatory to ten tester dobrze mierzy ich wartości. Prawidłowo wykrywa i mierzy napięcie wsteczne zwykłej diody. Dobrze też zinterpretował uszkodzony triak. Natomiast innych elementów jeszcze nie sprawdzałem tym przyrządem więc się nie wypowiem. Ogólnie ok gdyby nie te niektóre zafałszowane pomiary napięcia diod Zenera....
Witam wszystkich. Mialem ten sam problem w moim Grend Voyager 2.4SE rocznik 2005. Wyczytalem na anglojezycznych stronach ze odlaczene akumulatora na 30 min pomaga ale takze tylko na jakis czas, w moim przypadku na 2 miesiace. Trzeba po prostu zaktualizowac software w komp. pokladowym, tak radza fora amerykanskie.
Powietrza do silnika ?Jeśli tak to przy akumulatorze skierowany w dół.
Efekt tzw. testu wskaźników u Chryslera występuje w przypadkach zaniku, a raczej zbyt niskiego napięcia. Jeśli rozrusznik normalnie (czyli nie za wolno) kręci to spadków napięć należy szukać nie na "klemach" aku czy masie, a na niekontaktujących złączach instalacji. Trzeba przeglądnąć, popsikać jakimś preparatem typu KONTAKT40 czy coś podobnego wszystkie...
Ogarnięcie w obecnej elektronice energooszczędności to jest podstawa a stworzenie algorytmu to umożliwiającego powinno być podstawową umiejętnością człowieka związanego z nowymi technologiami. Można wzorować się na module telekomunikacyjnym satelit Voyager: [url=https://voyager.gsfc.nasa.gov/Libra... Dzięki zastosowaniu...
Hej, mam identyczny problem. Próbowałem z bezpiecznikami, fotel nie jest elektryczny. Samochód stał dłuższą chwilę z rozładowanym akumulatorem. Może ktoś podpowie co jeszcze mogę sprawdzić.
W trakcie jazdy autko zgasło i już nie odpaliło nie podawało do pompy paliwa jak podałem napięcie na ten elektrozawóe z akumulatora to zapalił -czy ktoś wie czy to może jakiś przekaźnik który można wymienić jak tak to który -czy to możne wina sterownika silnika pomóżcie
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
Wszystko działa prócz rozrusznika i świec żarowych a akumulator jest naładowany. A i nie działa jeszcze zapalniczka mimo, iż bezpieczniki są dobre.
Witam. I mój Voyager 2002 padł. Poprzednik (podobno w Serwisie) przerobił światła tak, że po przekręceniu kluczyka świecą cały czas nawet przy odpalaniu auta. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki i nie zdołałem ich rozłączyć. Całą zimę odpalałem autko na światłach, aż wczoraj zdechł akumulator. Jakby ktoś z szanownych forumowiczów miał schematy elektryczne...
Zamykam temat, problem został rozwiązany: był przepalony przewód od akumulatora zasilający pompkę oraz zapłon.
Napięcie powyżej 15 V bardzo negatywnie wpływa na akumulator. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić regulator w alternatorze.
szwed. pawel: Mam dogrzewacz mozesz napisac gdzie dokładnie jest ten przewód? andrend: Bezpieczniki tez sprawdzałem te w skrzynce obok akumulatora nie wiem czy są jakieś inne
Błąd P1684 informuje o niedawnym odłączeniu akumulatora. Sam się skasuje po chyba 50 odpaleniach samochodu
Witam. Mam pytanie.Pod akumulatorem jest bezpiecznik czy da się go jakoś wymienić?
Wyciągnij akumulator, skrzynka bezpiecznikowa jest na zawiasie i przekręca się ją w miejsce gdzie stoi akumulator. Poczyść wszystkie kostki często tam jest problem.
Odp. na punkt 3 Mi tak sie zdażalo jak mialem slaby akumulator. Jak byl slaby akumulator to mi odpalal ale wskazowki na zegarach szalaly. 2 razy zdazylo mi sie rozladowac akumulator i bylem w szoku co sie zaczelo dziac. Wycieraczki, kierunki, wskazowki na zegarach - wszystko oszalalo. Wymienilem akumulator i mam spokuj :)
Bezpieczniki w porządku. Robiłem też reset, tj. odłączyłem akumulator na 4h. Bez efektów:(
Witam potrzebuje pomocy.Wjechałem dzisiaj do garażu aby wymienić świece zapłonowe i tłumik. Niestety już z niego nie wyjechałem. Przekręcam stacyjkę , kontrolki zapalają się. Lecz rozrusznik nie kręci , nie słychać pompy paliwa. Zrobiłem kluczykowanie żeby pokazało błąd. I okazało się że kluczykowanie nic nie pokazuje , a powinno chociaż pokazać że...
najprawdopodobniej stopił sie przekaznik swiec żarowych , to czeste w tych modelach trzeba go wymienic na nowy , miesci sie przy akumulatorze na przedniej belce ,jest koloru szarego .
Witam. Voyager nie odpala. Pala sie kontrolki po przekreceniu w pozycji startowej a potem slychac strzelanie pod maska w pudelku w bezpiecznikach. akumulator w pelni naladowany. przedtem zgasl na chodzie 2razy. Zaczelo sie po wymianie oleju i ladowaniu akumulatora w warsztacie na klemach!!! Czy problem z cewka zaplonową?! Prosze o rade.
akumulator voyager akumulator chrysler voyager chrysler voyager akumulator
instalacja inteligentnego włącznika oporniki radia dolna grzałka przypala
autoklaw melag dyfuzor samsung
Gasik RC do transformatora 230V 200W: dobór i montaż Pralka do 2500 zł oszczędzająca wodę: Samsung, Bosch, Electrolux, LG