Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... W przyszłości używaj szukaj
Takie coś pomoże ? SPECIFIC VEHICLE ALARM FITTING INSTRUCTIONS REV. 00 www.cobra.it Note: This information is not binding, therefore it must be considered only an example for installation purposes that must be executed as per the instructions given on the product installation manual. fimul99gbd.doc MAKE FIAT MOD. MULTIPLA YEAR 99 ® PETROL DIESEL...
Samochód pika też jak drzwi są niedomknięte
to jest orginalny program fiata . z nikad sie nie sciagnie w Punto sa zamki we wsztstkich drzwiach , tylko w pandzie nie ma . jesliby ci cos trzeba to pytaj podesle .
ten wyłącznik krańcowy to jest ten co się wciska po zamknięciu jej (widoczny) na fotce nr 2 ? Tak, on jest od alarmu.
potrzebuję schematu aby go obejść Bzdura . Zewrzyj te 2 czarne grube co wychodzą z centralki bez wtyczki i dużą kostkę zostaw wypiętą a będzie dobrze.
centralny dwie masy biały i niebieski w wiązce drzwi,kierunki jasnoniebieski i niebiesko-czarny w boczku,krańcówki drzwi biały z niebieskim w boczku Dodano po 6 nie zauważyłem,ze carrier wrzucił rozpiskę z cobry, no to będziesz miał parę kolorów po polsku.
Poszukaj dokładanego alarmu/immo.
Zmierz napięcie na zacisku alternatora i porównawczo na słupku akumulatora. Wartość 70mA na wyłączonym zapłonie jest akceptowalna, pewnie masz niefabryczne radio albo alarm.
Proszę mistrzu, ja to zrobię: Pompa paliwa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Zamek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic85... Krańcówki i kierunki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Stacyjka: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... No i czyje Kung-Fu jest lepsze?
Wygląda na średnio zakamuflowany podsłuch, ewentualnie alarm z Fiata Pandy :P A tak serio - ciężko powiedzieć. Jakbyś znał model wentylatora to mógłbyś sprawdzić w instrukcji.
centralny sterowany jest masą (minusem) dobra rada: zawsze sprawdzaj , nawet to , co wiesz na 100% - nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek miłego boju z fiatem
odepnij wyłacznik pod klapą ,sprawdź kostke w syrenie (tam jest centralka )a najlepiej go wymień _polecam bo mam takie samo auto 2001 z takim alarmem i już go wyrwałem jak po wyjęciu bezpiecznika zaczynał mi odłaczć zapłan
pełni taką samą funkcję co impuls z pilota? Funkcję pełni taką samą - otwiera zamki, jednak do sieci CAN wysyła inną ramkę danych i nie rozbroi centralki alarmowej. (zresztą najpierw trzeba otworzyć drzwi lub wybić szybę - a to już wyzwoli alarm)
Wiele na tych zdjęciach nie widać, może kolega zrobić zdjęcie kabli wchodzących do alarmu itp.?
schematu podłączenia alarmu seo bezpilotowego do tipo 2018 Taki schemat nie istnieje. Producent nie przewidział takiej konfiguracji centralki. Oczywiście zwykły analogowy alarm bezpilotowy np. SEO Perfect da się zamontować na programie Po podłączeniu alarmu należy wprowadzić kod 3371 i przeprowadzić procedurę samouczenia się sygnałów: 1. LED świeci...
co odpowiada za działanie samego alarmu? Fabryczny auto alarm do Fiat Marea: http://obrazki.elektroda.pl/3177685900_1...
Zamek założony, dzięki za dotychczasową pomoc. Mrugają nawet kierunki:) Teraz następna sprawa, wie ktoś gdzie się wpiąć najłatwiej do krańcówek drzwi? Miałbym wtedy alarm.
Schemat podłączenia alrmu Falcon firmy Ampio
Regulację czujników w tym modelu robi się zintegrowanym pilotem wielokanałowym. Jak zeskanuję instrukcję to wkleję do działu download, (19 stron A4), narazie pozostaje wylutować z płytki czarny przewód przetwornika piezo, lub przy każdorazowym uzbrajaniu wyłączać czujniki pilotem (dwa przyciski jednocześnie), opcja dostępna tylko dla pilota wielokanałowego....
Ten alarm, to jest meta system. Już odpowiadam na twój problem. Schemat nic tu nie pomoże, masz w pamięci alarmu to, że wzbudza go krańcówka klapy, ale nie jest to prawda. Odpinanie czujników też nic tu nie da. Problem stanowi syrenka cyfrowa, która w pewnej partii robiła właśnie takie cyrki. Jedyne wyjście, to jej wymiana i problem ustąpi.
Nie ma takiej możliwości. Jest to alarm dedykowany pod Fiata bez możliwości ingerencji w soft, nawet z poziomu programatora Mety.
W jednym wystarczy zasilanie, w innym zapłon a jeszcze innym zapłon i otwarte drzwi na przykład. Nie kojarzę tego alarmu, jest jakaś naklejka ?
Ale nasuwa mi się kolejne pytanie , czy ma znaczenie zdejmowane i nakładane klem na akumulator ???????? w jakiej kolejności ? Ma znaczenie, ale TYLKO ze względów bezpieczeństwa. Zawsze pierwszą odłączamy klemę masową i podłączamy ją jako ostatnią. Podejrzewam iż tak długo nie było prądu to komputer musiał się sam zresetować . Komputer w tym aucie nie...
Witam też mam cieniasa I alarm sie nazywa Ford Legend Alarm System. Moje autko to Cinquecento 700, rocznik 95.Mam taką sytuacje ze w mokrzejsze dni po przejechaniu jakiejs odelglości z reguly po 5 minutach od odpalenia samochodu wyłącza sie zapłone. tzn Wyłącza sie silnik. nie znam sie na tym ale z tego co sie zorientowałem to wina immobilizera w moim...
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Przeczytać instrukcję i wyłączyć alarm "ręcznie", a przynajmniej poznać nazwę alarmu. Każdy alarm wyłącza się inaczej
gdzie znajduje się bezpiecznik bądź centralka fabrycznego alarmu w fiacie siena W tych samochodach nie było fabrycznego alarmu. naciskam na guziki na nim to dioda świeci czy jeżeli jak naciskam na pilot i świeci na nim dioda to jest sprawny czy może być uszkodzony? Świecąca dioda LED - to nie znaczy, że pilot jest sprawny. Należy użyć testera i sprawdzić,...
A centralka od szyb, jak dostanie plus po stacyjce to nie zadziała. Powinno ganiać tak jak chcesz
No czyli są dwie możliwości, albo brak zasilania lub masy, albo problem z podpięciem stacyjki. Podłącz masę i plus alarmu "na krótko" (oczywiście odepnij od instalacji w samochodzie) i sprawdź, czy zadziała. Jeżeli nie, to odepnij od instalacji przewód "stacyjka" i zobacz czy zadziała.
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Spróbuj odpiąć bezpiecznik od tego niby alarmu. W tych elegantach były pseudoalarmy.
POMOGŁO USUNIECIE ALARMU
Jest tam na wyposażeniu czujnik ultradźwiękowy M15 Mykro z moźliwością regulacji czułości, którą trzeba zmniejszyć. Mała, czarna centralka, szukać w kabinie, pod deską rozdzielczą.
ściąg sobie próg od kierowcy tam idzie piękna wiązka po długości autka miernik w ręke i szukasz kierunków-ja tak robiłem w tym fiacie i jest wszystko -apropo poduszki wypinałes kostki jakieś lub bezpieczniki wyciągałeś, że zapaliłł sie błąd??
zielony pin13 i różowo-biały pin2 -czarny konektor w przedniej części bezpieczników.
Po przewodach z mikrofonów. Jest to mały czarny prostokącik.
dzięki za podpowiedzi :D problem rozwiązany pozdrawiam
Też montuję kamery i alarmy, Fiat Doblo z 2014 styka, chociaż czasem mało miejsca się robi.
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
A ten pilot to jest oryginalny do Multiply czy od założonego alarmu?
witam Johan93 spróbuj jeszcze zrobić tak... zdejmij obudowę z pilota i pokręć potencjometrem który znajduje sie na płytce być może częstotliwość sie przestawiła. wykonuj delikatne ruchy tym potencjometrem i sprawdzaj czy działa a najlepiej kręć trzymając przycisk na pilocie jak zadziała to napisz a tak wogóle to pilot działa??
1. trzeba zaprogramować ciche uzbrajanie
Sprobuj wyregulowac ultradzeieki.Najprawdopodobniej na czujniku jest taki maly potencjometr ,przekrec nim w lewo lub w prawo i sprawdz czulosc. Moze tez sie okazac ,ze czujnik ultra jest uszkodzony i wzbudza alarm. Mozesz doraznie odpiac ultra,aby spac spokojnie i wymienic go na nowy.
Dokładnie musisz mieć przekażnik ze stykami normalnie zwartymi i wtedy po załączeniu alarm podaje mase na przekaznik i styki zostaną rozwarte i auto nie odpali ale jak masz LPG odetnij zapłon.
ZOBACZ TO
Piloty są dedykowane do alarmu.
Problem z alarmem Fiat Seicento 1100, nie posiadam centralnego zamka ani pilota a podczas otwierania wyje mi alarm, kiedy wsiadam do samochodu wsadzam kluczyk przestaje lecz nie mogę odpalić auta, proszę o wskazówki.
Jak i gdzie podłączasz diody?
Proszę bardzo o to i opracowanie:
Jeśli masz ten sam problem to opisz jaki masz alarm.
opis podłaczenia
Radio jakie tam było? Zmieniarka nie została dołożona? I jeszcze alarm czy nie dokładany "canowski"
Przesyłam Ci na priv. Na pewno sobie poradzisz. Pozdrawiam
Proponuje dostac sie do alarmu i polaczyc przewody ktore odcinane sa przez przekaznik
Pewnie padła syrena.Załącz alarm otwórz drzwi i zobacz czy będzie wyła.Jak będą migać światła a nie będzie syreny to znaczy,że syrenę możesz oddać na złom,
Włącz zapłon i naciśnij na pilocie przycisk rozbrojenia alarmu.
Miał ktoś do czynienia z alarmem w tym samochodzie Nie ma i nie było dedykowanych alarmów do CC wiec trzeba najpierw ustalić co za alarm siedzi w aucie.
Witam Czy ktoś wie, jak uruchomić diodę LED sygnalizacji alarmu we wskaźniku wielofunkcyjnym Fiata Punto II 1,2 16V HLX z 2000 roku? Dioda ta współpracowałaby z typowym alarmem np. Elita, Ampio.
Czasem też bywa za lewym głośniczkiem lub w pobliżu (najlepiej go wykręcić). Nie jest to przypadkiem Prestige(kalwisz czarny duży i zielony mały) - kilka ładnych lat temu więęększość serwisów montowała go gdyż nie było nic innego.
Mam problem z alarmem w Fiacie Multipli nie mogę go wyłączyć centralny zamek działa z pilota ale alarm załącza się dalej . multipla 2005
pewnie się wykodował, w załączniku to co Google podaje
Jeżeli sterowanie zamka centralnego jest w kluczyku. Można za pomocą Examinera ustawić żeby przy blokowaniu i rozblokowaniu migały kierunki.
A dioda w pilocie od alarmu świeci się jak się naciska przyciski? Jeśli nie to mogły zwykłe baterie w pilocie się wyczerpać i nie wyłączy się alarmu...
Raczej to nie jest alarm seryjny bo Fiat na ogół używa alarmów Meta Systems. Wpinane są po CAN, nie siedzą w body, bo 1sze słyszę o body z wbudowanym alarmem. Metę bez pilota można rozbroić otwierając auto (alarm będzie wyć) i szybko przekręcając dopasowany w bodziaku kluczyk na zapłon. Powinno to zdeaktywować alarm i autko powinno odpalić. Chyba że...
Zacznij od opisania, co to za alarm.
ma ktoś może instrukcję do tego alarmu?
Witam, jeśli chodzi o tę marke to sa to asortymenty marki META SYSTEM i są produkowane bezpośrednio po ta marke ...696 880 225
To są przekaźniki układu paliwowego i bezpieczniki od oryginalnego alarmu.
Meta miała to do siebie że jeden pilot potrafił się "uśpić",aby go "obudzić"potrzebny drugi pilot.Ponieważ meta jest droga sugeruję zmianę alarmu.
witam! jaki to jest alarm??
Tak zgadza się... Ale w ten sposób koduje się tylko sam centralny zamek, bez alarmu...
Jak już masz centralny na pilota to czeka cię zakup alarmu, tzw. bezpilotówki
Jeżeli zwarłeś te kabelki, to trzeba naprawić SAMOCHÓD a nie alarm
czujniki to M15 mykro z fabrycznego alarmu fiata Meta System M871A. Nowy alarm to cyklop.
Nowy alarm kupisz od 100 złotych najtańszy ok 150 już z 3 letnią gwarancją . założysz sobie i masz spokój czy warto ci ponosić koszty naprawy starego systemu? Mam taką centralkę i znany mi jest do niej kod oczywiście można wszystko zrobić tylko czy to nie przedroży tematu ? W asso mogą ci co najwyzej kosztów narobić nic więcej . A bez pin kodu nic nie...
to mam w takim razie 2 pytania : -gdzie moge kupic te przekazniki -jak w takim razie podlaczyc CZ do alarmu??
Jeżeli to fabryczny system to wygląda to tak : http://obrazki.elektroda.net/26_11886978...
ten wyłącznik wyłącza całkowicie alarm!
Jak fioletowe nic nie dały przyczyna tkwi nie w alarmie
PRESTIGE APS 150A W XXIw nie kupisz już nowej centralki tej marki. Pozostaje tylko naprawa elektroniki (nieopłacalne) lub wymiana centralki na nowy, inny model.
ja taką diode zrobiłem jako imitacje alarmu w mojim Fiacie 126P
Sprawdzi czy przypadkiem nie padła bateria w kluczyku spróbój drugim kluczykiem wyłączyć alarm
nie ma immobilisera ani alarmu
Jakiś debil znowu porysował mi auto i zastanawiam się, czy istnieje czujnik, który zareaguje na dotyk lub próbę rysowania? Chciałbym podłączyć taką czujkę do pre-alarmu z radiowym powiadamiaczem, bo wycie syreny i tak mi nic nie da. Może ktoś mi poleci kompletny alarm, który spełni te zadanie? Mam Fiata Stilo z radiowym centralnym zamkiem, bez alarmu.
Pilota kupisz w firmie Corral Warszawska74 05-082 Stare Babice tel.722 09 09 e-mail:info(at)corral.pl. Jak będą problemy to ja Ci dam za darmo-mam sentyment do weteranów i forumowiczów. Pozdrawiam. Mój e-mail. algol(at)poczta.onet.pl.
Podstawa to sprawdzić w instrukcji czy ma samo uzbrojenie Każdy ma. Nie widzi krańcówki drzwi(źle podpięty alarm), traktuje otwarcie jako przypadkowe i uzbraja się ponownie.
dużo taniej jest dorobić sterownik albo podłaczyć po alarm
I wcale się nie mylisz. Ja zakładałem do Seicento wg opisu od Cinqecento i było wszystko tak samo. :idea:
Ja też jak żyję i robię to co większość tu nie widziałem.Alarm ma swoje lata i mógł sobie paść.Naprawy raczej nie są opłacalne.Jak sobie sam to założysz to za około 200zł masz w miarę dobry alarm.
nie wymaga przypadkiem aktywowania dodatkowych funkcji w komputerze auta W przypadku Fiata Grande Punto - nie ma takiej konieczności. czy działa "odrazu" po podłączeniu i zaprogramowaniu alaramu Zazwyczaj tak, chociaż na początku produkcji (do 2007r) w G.Punto były montowane różne wersje "modułu nadwozia" i wymagało to drobnych korekt przy montażu...
Post był raportowany. Reg.pkt. 8.3. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Całość jest w oryginale z salonu, bo kupowałem uno od 1 właściciela. 2 bezpieczniki 10A + 2 przekaźniki są w puszce pod maską po stronie kierowcy na nadkolu, ale są dobre, i przekaźniki takie same, zamieniałem miejscami. Nie wiem od czego są, ale nie od centralnego i alarmu.
Sprawdź przy okazji bezpieczniki w komorze silnika (główne) i w kabinie. Ale uprzednio odłącz kostki od alarmu.
no właśnie nie wiem z czego jest ten dźwięk, nie mam żadnych alarmów
Chce zalozyc alarm do swojego Fiata 500,czy ktos moze podpowiedziec pod ktore przewody trzeba sie podpiac i gdzie ich szukac.
Ja znowu miałem w polonezie caro to samo , tylko przyczyną tej usterki były wyłączniki drzwiowe, iz były troszke nie szczelne i woda(wilgoć) powodowała wlączanie alarmu.
a co ma piernik do wiatraka? kompresja jest wszystko jak książka pisze,tylko szkopół cały w tym że klijent dopiero się dowiedział u mechanika że ma alarm
Pilnie potrzebuje schemat podłaczenia alarmu Meta M882us - fabryczny Fiat Stilo 2005r - z góry dziekuje za informacje .
przegub fiacie termostat fiacie fiacie stilo
junkers cerapur podłączyć sterownik zatkany wydech sprawdzić model telewizor toshiba
zmywarka sharp alternator hyundai
Kierunek obrotów sprężarki N70 - jak sprawdzić? Termostat do grzejnika olejowego - gdzie kupić?