obstawiam przegub wew.
Jak będzie do wymiany przegub wewnętrzny, półoś i nowy przegub zewnętrzny to wyjdzie taniej?.
A przyjrzałeś się dobrze czy nie ma pierścienia Zegera . Znajduje się przy samym wieloklinie. Masz szczypce do zdejmowania pierścieni? Musisz go rozewrzeć.
Ogólnie przez ten seger przegub jest problematyczny do zdjęcia. Jak przegub idzie do kibla to najlepiej przetnij go na pół. A jak nie idzie to i tak go przetnij bo się namęczysz, rozwalisz tak czy siak przegub od uderzania, a nowy kosztuje grosze. Dzięki . Czy trzeba dużo siły użyć po odgięciu segera. Młotkiem uderzać czy wtedy wystarczy ściągnąć Trzeba...
No to raczej nie przegub.
Może się tarcza sprzęgłowa rozleciała, może przegub.
Witam wydaje mi się kolego że łożysko by 'buczało' od pewnej prędkości i w górę przez cały czas- miałem ten sam problem z tym że na tyle :D Przy skręcaniu bardziej podejrzewałbym że test to przegub. pozdrawiam i powodzenia
po za tym tarcza sprzęgła mogła się uszkodzic,ale sprawdź ,czy kręci się półoś jak wrzucisz bieg,jeżeli tak to zabierak uszkodzony lub przegub.
Znajomy miał podobny problem, tylko że na pierwszych dwóch biegach, defektem okazało się sprzęgło. W Twoim przypadku najtrafniejszą przyczyną może być przegub
Spróbuj ruszać z każdego biegu, jeżeli zauważysz, że silnik chce ruszyć na którymś a na innym nie to skrzynia. Jeżeli nie chce ruszyć na żadnym to sprzęgło lub skrzynia i tak jak kolega napisał sprawdź pół ośki czy przegub nie oddzielił się od zabieraka.
Obstawiam na zerwany/ uszkodzony przegub /pół oś .
Przegub metalowo-gumowy fiat 126. A to co na zdjęciu to jego zwłoki. A czy przypadkiem nowy nie leży poniżej końcówki półosi ma tych zdjęciach?
witam! Mam problem ze strzelającym przegubem przy fiacie seicento. Nie chciałbym korzystać z usług warsztatu, ale nie bardzo wiem jak zabrać się do tej roboty. Może ktoś napisze mi jak postępować krok po kroku by całe działania doprowadzić szczęśliwie do finału. Proszę o podpowiedzi z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam szperacz 1969!
Witam. Mam do wymiany przegub zewnętrzny w fiat punto 2.W związku z tym mam pytanie ,czy jest możliwe zrobić to samemu ,jak się do tego zabrać ,czy ktoś to robił i może mi dać konkretne wskazówki . czy lepiej oddać do mechanika.Wiem że nie jest to zbyt skomplikowana operacja tylko czy przy okazji czegoś się nie uszkodzi?
Przegub albo zabierak.
Nie od początku. Ostatnio zaczęło być to słychać. Może wcześniej też, teraz nie wiem, ale ostatnio zdecydowanie jest głośniej. Jeden przegub od FEBI kosztował niecałą stówkę do Fiata Stilo, więc nie wiem czy to marna jakość części, czy po prostu mój błąd przy ich wymianie.
A przegub wewnętrzny czy zewnętrzny?
masz rację pojeździłem jakiś czas lecz problem wrócił było wszystko super lecz znów z jednej strony brakuje te 1 - 1.5 cm by przegub nie ściągał się z tych swoich "frezów"
A przegub przy tym się nie uszkodził?
To zdjęcie z innego samochodu, ale myślę, że to nie ma znaczenia. Owszem, ma znaczenie i to duze. W kazdym aucie jest inaczej. Zajrzyj do twojego samochodu, to sie dowiesz. W tym na zdjeciu przegub jest wymienialny.
Jak przegub to najbardziej słyszalny będzie przy pełnym skręcie i dodaniu gazu (podczas jazdy) Jadąc na luzie lub hamując silnikiem nie powinien tryczeć
Albo urwało wieloklin tarczy sprzęgła, albo rozpadła się dwumasa, albo przegub, albo skrzynia. Możliwosci jest parę
Witam, otóż mam problem z fiatem 126p po dzisiejszej jeździe zaczęło coś zgrzytać bardzo głośno gdy puszczam sprzęgło. Biegi wchodzą i działają. Najciekawsze jest to gdy mam luz (czyli nie mam żadnego biegu) z wciśniętym sprzęgłem to jak puszczam sprzęgło to też zgrzyta (nie mogę odpalić Fiata bez wciśniętego sprzęgła, bo zgrzyta). Na początek ,to...
Przegub na skreconych kolach tez puka przy ruszaniu?
Jedź do warsztatu i Ci zrobią. Nawet nie masz porządnego klucza żeby odkręcić przegub napędowy a zwykłą treszczotką to Ci się raczej nie uda. Ale jak inni doradzają żebyś robił sam to jak chcesz, ja odradzam.
Nie polecam firm 4Max i JC - chińszczyzna, słaba jakość wykonania. Dla przykładu uszczelka JC pod pokrywę zaworów do Mazdy, zaczęła cieknąć po 3 miesiącach. Osłona przegubu, nie pasuję idealnie na przegub, ale już 2 lata trzyma się cało. Osobiście sprawdziłbym cenę w serwisie, ewentualnie kupiłbym firmy Spidan. W IC 127 zł.
Niech kolega zacznie od sprawdzenia przegubów.
Przeguby nie te przy skrzyni tylko przy kołach. Niejeden użytkownik woził zapas ze sobą. Były dość proste do wymiany ale mydło zalecane po skończeniu wymiany. https://allegro.pl/oferta/przegub-polosi...
Półosie z przegubami z jakiegoś przednionapędowca- ma większy kąt wychylenia, są na normalnym złomie. Zostawić część od skrzyni biegów i pospawać z uciętą półosią z przegubem zewnętrznym.
WITAM! jak jade dluzej i silnik oraz wszystkie elementy sa dobrze rozgrzane to przy zatrzymaniu sie np. na swiatlach i ruszaniu(bez zrywu ale ciut mocniej bo wiadomo ze jak z jajkiem nie zawsze da sie ruszyc)to w okolicach prawego kola slychac i daje sie odczuc szarpanie i w srodku odglos jak przy zerwanych przegubach we fiacie 126p(efekt bardzo podobny)....
Ok dzięki.jak zjadę na weekend to zmienię opony to 1 po 2 przegub wewnętrzny wymienię i dam znać co i jak.
Sprawdziłeś wszystko i co ? Wszystko niby ma być dobre ? A ja Ci mówię że przegub(y) masz do wymiany na 100%.
To jest część układu napędowego tylnej osi łączącą półoś z przegubem
Sprawdzałeś przegub łączący skrzynie z dźwignią? Tak zwany lizak.
Może najpierw posprawdzaj luzy na zawieszeniu , poduszki silnika , przeguby.
pierwszy objaw przegub na pół osi a drugi rozpada ci sie skrzynia
Okej problem rozwiązany jest tam 12mm Ale jeszcze jedno bo cieknie mi z wybieraka biegów. Czy jak wyjście z skrzyni jest suche a osłona gumowa mokra to cieknie bardziej z wybieraka niż z uszczelnienia przegubu.
Dokręcasz to oporu i cofasz 1/3 obrotu, po prostu klucz zapierasz o wahacz i kręcisz kołem. A tuleja rozprężna robiona pewnie z rury kanalizacyjnej, bo i takie widziałem. Ciekawe tez czy przegub założyłeś w dobrą stronę.
To nie działa. Nie ma nakrętki ściskającej łożyska tylnej piasty. Na skrzyni też wymagane było by łożysko podporowe. Nie dopasuje przegubu homokinetycznego z zakończeniem na kamieniach. Przynajmniej ja nie widziałem. W dodatku krótka jest tam półoś, więc będzie to pracować na dużym kącie, a przegub przynajmniej jeden musi być suwliwy.
Przegub zużyty trze o wahacz.
Odchylisz zwrotnicę z McPhersonem bez odkręcenia nakrętki mocującej przegub do piasty?
Jak sprawdziłeś luzy na półosiach? Czy był to luz w kierunku osiowym? Podczas skręcania coś słychać? Pytam, bo mam podobny problem. Co do części, sprawdź najpierw numer katalogowy w EPER, bo do tego auta idzie kilka innych przegubów.
Uszkodzony przegub, półoś, mechanizm różnicowy, skrzynia biegów, sprzęgło - wybierz sobie coś.
Witam Ma ktoś może pod ręka książkę WKŁ naprawa pandy. Bo moja została w domu, W książce jest rysunek, gdzie jest napisanena, w jakiej odległości ma być masa antywibracyjna od początku przegubu. Bo u mnie wydaje się ze jest za daleko. Dodano po 3 Już znalazłem ma być od 194-199mm mierząc od przegubu
U mnie lewy przegub strzelał i przy skręcie w prawo i w lewo - a na koniec to nawet przy ruszaniu na wprost... a raczej próbie ruszania - bo się nie dało. Koszt w fiacie - do 100zł.
Przeguby wewnętrzne standard w fiacie.
Witam jak wyżej w temacie w pandzie jaki typ czujnika jest??? tzn wiem że są czujniki które zczytują ze zwykłego pierścienia stalowego z przerwami a są czujniki, które zczytują z pierścienia magnetycznego drugie moje pytanie to gdzie jest osadzony ten pierścień? na tarczy? lożysku? a może na przegubie
Witam.Wymieniam łożyska kół tylnych w maluchu.Są tam pierścienie rozprężające.Z racji tego iż stalowy pierścień był założony w jednym kole od zewnątrz a w drugim odwrotnie proszę o prawidłową kolejność założenia.Wydaje mi się iż pierwsze ma być wbite łożysko stożkowe,następnie pierścień stalowy,dalej simering od stromy bębna hamulcowego.Czy tak jest...
no ta tylko jak ja mam ja 1cm naciągnąć?? jak ona nawet nie chce na półoś wejść a co dopiero na przegub.. średnica siedzenia gumy na przegubie ma 88mm a oni mi sprzedali z średnicą 78mm.
Ponoć tłoki mają być równo wszystkie cztery ? Ktoś robił ? Idzie ustawić bez blokady ? Tak ustawiasz na przyrządach jak się mija pierwszy z drugim tłokiem i to jest ustawienie wału , w głowicę wkręcasz blokady i tak zapinasz pasek rozrządu Zamiast tych trzpieni które są do sprawdzenia ustawienia tłoków możesz zastosować dwie rurki o średnicy minimalnie...
Kolego a jak z trwałością skrzyni 5 biegowej? Są troszkę trwalsze niż te 6 biegowe? 5 biegowa znaczy starsza znaczy trealsza i znaczy nie naprawia się bo się wymienia na taką ze złomu kupioną za grosze bo naprawa nie opłacalna. Ogólnie to skrzynie chodzą bardzo długo jeśli "wał ma obroty". Jazda wysoki bieg małe obroty wykańcza przedwcześnie cały układ...
He to patrząc na krzyżaki w tym traktorku to są ruskie z mtz-ta. Nowy kompletny wał kosztuje 80 zł. Między skrzyniami zamiast krzyżaka założyć łącznik, przegub metalowo gumowy jaki był w dużych fiatach na wale napędowym bo skrócisz długosć całego napędu i masz napęd rozbieralny i naprawialny w każdym momencie przy pomocy tylko kluczy. Takie przeguby...
Nie. Różna średnica kamieni, inaczej rozwiązane zabezpieczanie flansz/przegubów. W długości też się chyba różnią.
http://obrazki.elektroda.pl/7679842100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2026164600_1... Jeśli wstawię silnik poprzeczny to w taki sposób, o ile nie będzie za szeroko, ale chyba wole silnik audi 80 tylko jak z przednich zwrotnic zrobić tylne piasty? Felga od audi jest większa niż ta od małego i tylne opony by nie pasowały,...
Wstajesz z rana i pijesz kawę 1.Wstawiasz auto na kanał lub podnośnik 2.Otwierasz maskę 3.Odpinasz klemę akumulatora 4.Zdejmujesz kołpak lub felgę aluminiowa 5.Luzujesz nakrętkę na przegubie i odkręcasz 6.Zdejmujesz koło 7.Odkręcasz osłonę 8.Odkręcasz dolne mocowanie McPersona dwie śruby 9.Wyjmujesz przegub z półośką na bok (bez wyjmowania za skrzyni)...
A ta dobra stoi tak? Właśnie myślałem, że prawa strona zawiodła a lewa czyli tam gdzie półoś się kręci jest dobra. Dodano po 3 A gdy z jednej strony wysiad by zbierak lub przegub to półosie się kręcą czy stoją w miejscu czy jak to wygląda
Łożysko albo żle dobrany przegub do półoski podczas wymiany, a także zwichrowana tarcza hamulcowa lub felga może powodować takie objawy.
Nie potrzeba odkręcać obudowy łożyska,musisz podważyć ten przegub wewnętrzny.W skrzyni mocowany jest tylko na zatrzask(choć czasem potrafi dość mocno trzymać)
Tak przy skręconych kołach osłona ma wklęśnięcia i jest zapadnięta. No to podobnie robi jak jest za bardzo wyciągnięta. Po fotce widac jakby półoś była za krótka. I warto się nad tym zastanowić. Teraz siedzi w innym uno, tam mogło być dobrze, a Twój może się rozlazł na dole i jednak jest za krótka ? g107r napisał: Albo to słoik towotu w środku smaru...
Kotulina.wałek fi 16mm do takiego śmigła to w żadnym wypadku nie można dać bo nie wytrzyma.radził bym wykonać to następująco.Wałek śmigła wykonać co najmniej fi35-40mm,dać dwa łożyska stożkowo rolkowe,zrobić do nich obudowę z podstawa i to dopiero połączyć poprzez zabierak gumowy albo jakiś inny z prądnica(można zastosować przegub od malucha albo od...
Przegub kulowy to właśnie element wysokoobciążony i wolnoobrotowy. Smar molibdenowy MobilGrease Special polecił mi ekspert z CPN. Obecnie mam Fiata Palio i wg danych fabrycznych (mam książkę przed oczami) do przegubów homokinetycznych jest zalecany smar TUTELA MRM2 na bazie mydeł litowych z dwusiarczkiem molibdenu. Uważam, że nie powinno się stosować...
Po zdjęciu osłony wyleciała z niego woda a smaru było jak na lekarstwo. Ile się dało to przeczyściłem. Porządnie przedmuchałem kompresorem i nawaliłem smaru. Przez pewien czas jeszcze lekko chrupało podczas ruszania na skręconych kołach potem jak by powoli cichło. Udało się natomiast całkowicie wyeliminować ten głośny stukot przy kręceniu kierownicą....
0 na wale i znak na wałku sie zgrywa. Za to znaki na pasku już przy montażu nie zgrywały się mimo że nawet w drugą stronę próbowałem zakładać. Auto jest po pizzy rozwozie i wszystko się sypie wiec może ten klin rzeczywiście się wytarł. Do odcinki to nigdy nie wkręcałem z obawy że się rozsypie :) widzę że auto przyśpiesza i to żwawo aż nadto bo przegub...
Lewy przegub bez problemu wyszedł , prawy nie dość że nie chciał wyjść, to nie było opasek metalowych czyli ktoś już kiedyś walczył i się poddał. Generalnie skrzynka cieknie właśnie z tego miejsca bo oring nie był wymieniany. Próbowałem na kilka sposobów ale efekty są marne . Czy ktoś ma pomysł jak wybić ten "kufel" od półosi ? Wysuwa się na 1-2 mm...
Właśnie tak jak pisał kolega - same krzyżaki są dobrze zrobione ale środkowa część zespawana na stałe - musi być wieloklin. Pewnym rozwiązaniem jest gumowy przegub elastyczny taki jak w Polonezie (bez wałka), ale tylko przy niewielkich wychyleniach.
Dlatego oscyloskop i po kolei podłączyć się do czujników, zakręcić kołem i patrzyć na kształt przebiegów... z kosztami bym nie tragizował, przegub kosztuje około 150zł a piasta 90zł, ceny na Allegro są jakieś z kosmosu ostatnio :/
Witam, Zdarzyło mi się zapłacić za wymianę 2 razy tego samego przegubu w ciągu ostatniego miesiąca. Mam nadzieję, że jakiś ekspert wypowie się co z tym zrobić. Ale od początku. Na początku stycznia zaczęło zgrzytać przy skręcaniu kierownicy przy lewym kole. Mechanik wymienił lewy przegub i przestało. Miesiąc później zaczęło strasznie hałasować z przodu...
Ja nadal stawiam że odpowiedzialność za stuki ponosi półoś lub któryś z przegubów (zewnętrzny lub wewnętrzny). Tak się składa że z takim samym problemem wczoraj do mnie do serwisu trafił Fiat Doblo. Identyczny przypadek. Stuki po lekkim skręceniu w lewo. Winny - przegub zewnętrzny prawy. Po wymianie wszystko ucichło. O półośkach wspomniałem bo jeśli...
Fiat Seicento - Sam naprawiam
http://obrazki.elektroda.net/62_12642967... Oczywiście całej skrzyni nie musisz kupować. Możliwe że do wymiany jest przegub przy kole albo rozleciał się przegub dwupalcowy przy skrzyni. Podnieś samochód(raz za karoserię,raz za dolny wachacz)i przy skręconych kołach obracaj koła ręcznie.Jak wyczujesz że "kręcisię po kwadracie"przegub do wymiany....
OK. Ze wszystkim się zgadzam. za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy ;) Co około 250 km mój 10-letni maluch zmuszał mnie do osobistej lub ze wsparciem kolegi różnych napraw - wymiana sprzęgłą i kilku wyjąć i włożyć silnika, a to spryskiwacz, a to dyszka biegu jałowego. Wożenia klucza...
Wita mam problem , zablokowało mi się przednie koło ( lewe). czy to oznacza ze uszkodzony jest przegub homokinetyczny? Dodaje ze hamulec nie trzyma na pewno. Z madźety wyleciało mi z pół litra oleju , czy to normalne? jezeli sie ruszy pojazdem to strzela czasami bardzo głośno .
Witam. Chciałbym zrobić traktorek na bazie ursusa c-308 (dzik 21) i silnika od malucha. Mam zrobione wyjscie ze skrzyni od ursusa i mam problem jak połączyć go z silnikiem. Zrobione jest połączenie na przegubie od fiata, ale silnik miał być na sztywno Przykręcony do ramy. Jak myślicie czy mocowanie silnika na sztywno zda egzamin ? prosiłbym o podowiedz...
1. W kwestii sterowania. Czy ktoś ma choć mglistą ideę koncepcji sterowania? Kombinezon z czujnikami zawieszony wewnątrz szkieletu może stwarzać problemy z utrzymaniem równowagi. Wydaje mi się, że operator powinien "czuć" maszynę, jak kierowca "czuje" samochód. Jakiś czas temu miałem okazję pobawić się takim urządzeniem: http://www.indevagroup.com/en-US/electro...
R41 -sprzęgło które mam po zmontowaniu(skręceniu śrubami) jest sztywne więc mam nadzieje ze będzie ok,tym bardziej że rzeczywiście przy 2m długości wał nie będzie się praktycznie wcale skręcał(brak naprężeń osiowych),a już mnie wystraszyłeś :P ja_genius -tylko to sprzęgło miałem pod ręką, jest wymontowane z wału napędowego jakiejś osobówki, więc myślę...
VOLVOXC60120 kW 163 KM 1984 ccm 2012r. Sprawa niestety jest bardziej złożona - oryginalnych przegubów Volvo nie sprzedaje, a w Warszawskich warsztatach rzecz ma się w ten sposób, że do mojego modelu są dwie wersje przegubów i tylko jedna jest dostępna w hurtowniach. Bez rozebrania samochodu i policzenia zębów nie sprawdzi się, który pasuje, a nie chce,...
No trochę przesadzacie, poza tym czy ja wszystko muszę robić natychmiast? Z resztą mam to auto od 6 lat, przez te 6 lat spokojnie z 6 tys włożyłem w niego, konserwacja blacharki, taki czy inny czujnik, opony, tarcze klocki, rozrząd, przegub, płyny, ABS itd.. Mój wujek kiedyś robił remont zawieszenia we Fiacie SC wartym 2500, za całość zapłacił 1200,...
Przyczyną "skrzypienia są prawdopodobnie przeguby gumowe na wahaczu.
tarcze , koła, przeguby itd.
Generalnie masz na pewno do wymiany przegub koła skoro ci puka przy skręcaniu ,oczywiście równiez teleskopy koncówki drązków kierowniczych tuleje wachaczy ,to obowiązkowo przed kontrolą stacji diagnostycznej :idea::cry:
Na początek wymień "lizak" czyli przegub metalowo-gumowy między lewarkiem, a skrzynią znajdujący się pod podwoziem. Jeśli nie pomoże to czeka Cię wyjęcie skrzyni i wymiana wybieraka oraz kopułki wybieraka (duże luzy).
Może dam małą wskazówkę, jak mi przegub się rozwalił, to zachlapał wewnętrzną stronę tarczy hamulcowej smarem. Efekt to wpadanie pedału hamulca w podłogę, tak jakby płyn uciekał, odtłuściłem wszystko i było jak przedtem. Może masz brudne tarcze?
Witam Mam fiata Uno 899cm. 2000r. Wymianiłem sobie w nim uszczelniacz półosi ten przy skzyni z lewej strony. Teraz gdy jadę po nierównościach słyszę takie ciche stukanie przy lewym kole:(.Wadliwe amortyzatory, sprężyny, czy luz na sworzniu wykluczam gdyż wszystko jest nowe. Zastanawiam się czy to może przegub, gdyż przy montażu łożyska uszczelniającego...
Do sprawdzenia poduszki skrzyni , lizak , dokręcenie tylnego pasa ,przeguby ,tylne zawieszenie silnika.
podlaczone sa. moze caly sterownik padl. na przegubie nie ma pierscienia ABS.
Można sprawdzić czy mechanizm różnicowy przypadkiem nie powoduje drgań na wskutek pęknięcia jakiegoś elementu tegoż mechanizmu? Podnieść przednią oś, zapalić motor, puścić koła swobodnie na wolnych obrotach i zaobserwować czy kręcą się z jednakową prędkością zatrzymać jedno koło, później drugie czy coś nie chrupie itp. W fiacie miałem taki przypadek...
Co do silnika 700 od CC to rzeczywiscie jezdzilbys do tylu :) Silnik od bisa tez raczej pominmy bo to nie ma sensu (25 KM). Najlepszym rozwiazaniem jest wstawienie silnika 900 od CC lub F127 i skrzyni od CC700, poniewaz maluchowska dlugo nie wytrzyma. Takie rozwiazanie mial w maluchu kolega Virnik. Skrzynia taka jest montowana odwrotnie niz w CC i maluch...
Aby sprawdzić czy alternator jest fabryczny, musisz porównać mocowanie alternatora i same piasty wiatraka. Ale co tam jest do porównywania, alternator swoją stopą mocowany był w dokładnie te same otwory śrub co mocowany był wspornik prądnicy (pod pompką paliwa) , wentylator był taki sam, ale inne piasty na alternatorze; nikt nie pozna. No chyba, że...
CIĘGNO BIEGÓW NOWE ORYGINALNE EMBLEMAT „POLSKI FIAT” GUMA WLOTU POWIETRZA NOWA ORYGINALNA KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW NOWE ORYGINALNE KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO NOWA ORYGINALNA KOREK WLEWU OLEJU UŻYWANY / NOWY ORYGINALNY LINKA SSANIA FIAT 126P ORYGINAŁ ŁOŻYSKO PIASTY KOŁA ORYGINALNE ŁOŻYSKO PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ ORYGINALNE ŁOŻYSKO OPOROWE SPRŻEGŁA...
Ja chcę tylko żeby nie wymienili mi pół samochodu tylko konkretnie zepsutą część, coś mi to idzie właśnie w kierunku zawieszenia i przegubów, tak trudno o dobry serwis...
Grzechocze, gdy przenosi moment. Jak wciśniesz sprzęgło, to przegub jest odciążony i nie wydaje dźwięków. Zastanawia mnie, że milknie przy dodaniu gazu. Czy przy redukcji jest tak samo (np. auto rozpędzone do 60km/h i redukcja do trójki z dodaniem gazu)?
mam wbity bieg najprawdopodobniej jest to 2 przy ruszaniu drazkiem w kazda strone zadnej reakcji Przy założeniu, że skrzynia nie była rozkopywana tylko przełożona. To świadczyłoby o tym, że albo blok napędowy jest przesunięty za nadto do przodu, albo lizak ma za duży rozstaw otworów. Można to skorygować przesuwając mechanizm zmiany biegów do przodu...
nie polecam sie za to zabierac samemu bez kanały i sporego zapasu chęci po: 1- wałki zdawcze mocy nie wyjdą żadną breszką młotkami i innymi takimi (dzięki za rade) 2- trzeba zdemontować skrzynkę mechanizmu rużnicowego i wtedy odkręcic zabezpieczenie prawego wałka zdawczego wyciągną rozebrać cały mechanizm rużnicowy zdemontować zabezpieczenie lewego...
Witam. Buduję mini ładowarkę łamaną w połowie na skróconych mostach od Żuka jako zawias przegub chce wykorzystać przegub i krzyżak od wału napędowego Liaza, ale mam wątpliwości czy to wytrzyma. Poza tym nie wiem z jakiego materiału to jest zrobione, staliwo czy żeliwo? Proszę o rade. Z góry dziękuję.
To jak im się mieści ta półoś? Dobijanie półosi to ciekawa metoda. Normalnie. Pewien jesteś że wbili ją do końca, a konkretnie flanszę przegubu? Niezauważalny dla laika centymetr daje taki efekt. Tarcza odwrotnie, opiera się na kołnierzu. Docisk dokręcisz, sprzęgło będzie niby działać. Gdybyś był zawodowym mechanikiem, a nie internetowym doradcą, to...
Sam wałek da Ci, powiedzmy, 5% przyrostu osiągów, same modyfikacje dadzą Ci 5%, ale jedno i drugie zastosowane jednocześnie da Ci więcej niż 10%. Można, nic nie stoi na przeszkodzie ;) Jak się porządnie zdłubie 'Malucha' to potrafi pokazać pazurki, haha, tylko te niby przeguby ukręca chwila-moment ;)
Może odpowiem w kilku zdaniach na powyższe wątki. Traktorek zrobiłem całkowicie z części zakupionych na złomowiskach i szrotach, których koszt był naprawdę niewielki. Częsci w większości musiały być regenerowane, czego dokonałem sam , domowym sposobem. Nie posiadam specjalistych maszyn - zwykłe narzędzia, jakie posiada każdy, kto lubi majserkować. Jedynymi...
Tata ma fiata uno co prawda jemu nic nie zacharczało ale ciężko się zmieniało zbawiennym się okazało nasmarowanie przy pomocy strzykawki i igły sierzantów to te przeguby osłonięte gumą.
Witam, Jak w temacie. Samochód to uno fire 1.0, 97 rok. Pierwsza sprawa to przy skrecaniu kierownicą w lewo słychac stukania. Niby przegub, ale jak juz kierownica jest skrecona to nie słychac stuków (sa one tylko jak sie wykonuje skret kierownica). Druga sprawa to zmieniajac biegi z 1 na 2 i z 2 na 3 czuje luz jak puszczam sprzegło i daje gaz. przy...
wymiana krzyzaków pomogła
termostat fiacie fiacie stilo alarm fiacie
schemat licznika renault darfon philips zepsuty akumulator
demontaż miski olejowej regulator obrotow szlifierki kątowej
Warystor 275V w zasilaczach: ochrona przed przepięciami Twardy reset sterownika ECU w VW Passat B5 1.9 TDI AVB