Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Jaka separacja, jakie diody że się grzeje???, ludzie.... Nie zakładaj druciarstwa, wymień tylko wadliwy czujnik, lub poszukaj innej przyczyny pojawiania się impulsu na krańcówce. A najlepiej zmień elektryka! Każda krańcówka z osobna była sprawdzana, tzn maska przednia, klapa tył, drzwi. Diody jeśli się nie mylę to były 1A wstawiane, dwie sztuki. Dopiero...
gościu ale kombinujesz ....ad1 te trzy pikniecia oznaczały prawdopodobnie że zazbrajasz na otwartych krańcówkach -drzwiach ,klapie itd. a teraz coś sie naprawiło i jest ok czyli dioda gasnie po zamknieciu wszystkich drzwi i alarm sie uzbraja prawidłowo ale ta krańcówka która sie naprawiła na chwile teraz się odzywa sprawdź czujnik pod maska i w bagazniku...
dioda chyba nic nie da bo po zamknięciu drzwi krańcówka rozłącza mase i nie obejdzie się bez przekaźnika.
jaki czujnik został wykorzystany ? Najzwyklejsza krańcówka którą udało się zamontować wewnątrz futryny. Obok zamka jest dioda która informuje że krańcówka zadziałała - ale nie jest to jakoś równolegle połączone a dioda ma osobne GPIO i informuje jeszcze o innych sprawach. Jest jeszcze czujka PIR wewnątrz mieszkania obok drzwi, i mogę to sobie tak skonfigurować...
Podłączyłem brąz/żółty do ziel/czerwonego i domyka, a z tym zamykaniem po otwarciu to coś chyba z krańcówką w drzwiach kierowcy musi być nie tak, bo to nie za każdym razem się robi, jak wyłączę alarm dioda zgaśnie to jest ok, a jak wyłączę alarm i dioda od alarmu nie zgaśnie to za sekundę się zamknie, i muszę nacisnąć wył. jeszcze raz, lampka sufitowa...
Lampka taka czerwona dioda jest koło półki przy prawych drzwiach nie pali się a jak to sprawdzić o i wnętrze oświetleni ostatnio ta środkowa pali się cały czas wyjąłem ją ponieważ szkoda akumulatora nie da się nawet wyłączyć włącznikiem,wyłącznikiem... No to masz jak na tacy- krańcówka robi zwarcie pomimo zamkniętych drzwi. Z tego wyłącznika korzysta...
2 : Sterowanie syreną (łącze szeregowe) 4 : Masa 5 : Przycisk wyłączania czujników ruchu 7 : +12V 9 : Stycznik maski silnika (sterowanie masą) 10 : CAN 11 : Dioda alarmu (+) 12 : CAN tak, to jest prawidłowy opis alarmu Delphi alm01 (texalarm). Taki mam w citroenie C5 mkII. Alarm nie odcina obwodow, a linii CAN czyta stan stacyjki, krancówki drzwi i...
Witam wszystkich, nigdy wcześniej nie zakładałem alarmu w samochodzie, więc postanowiłem zrobić ten "pierwszy raz". Dodam. że moja wiedza jest podstawowa. Alarm to cudo z Chin :) Tornado RTX. Zakupiłem alarm, czujnik położenia, czujnik ultradźwiękowy i czujnik udarowy oraz krańcówka maski. Twingo ma oryginalny immobiliser wraz z kluczykiem na podczerwień,...
110 - czy tak się działo od dawna ? Spróbuj odłączyć w siłowniku master krańcówkę do otwierania centralnego i zobacz czy dalej będziesz miał ten efekt. Możliwe, że musisz siłownik wyregulować - zamyka zamek ale krańcówka nie przełacza się właściwie i .... zamek zostaje otwarty jakbyś kluczem przekrecał. Powodzenia ! P.S. ... jakbyś używał znaków interpunkcyjnych...
Witam serdecznie wszystkich. Piszę post pierwszy raz i prosze o przyjecie do grona. Problem jak wyżej - wyje bez przyczyny. Mam alarm prestige AMX - niestety nie wiem czy jest po tym jakaś literka np G. Krańcówka pod maską nie włącza systemu A dioda na desce podczas uzbrajania daje jedno zaświecenie co wg istrukcji AMX znaczy czujniki ruchu - a one...
Witam Mam problem z alarmem nie można zamknąć drzwi jak świeci światło oświetlenia kabiny jak zgaśnie to bez problemu dioda z alarmu wtedy świeci jest to dziwna sprawa bo dzieje się tak nie zawsze ten co montował alarm dał diodę i opornik tam gdzie trzeba i było wszystko ok że normalnie zamykałem pilotem choć w aucie świeciło się światło teraz mam tak...
Witam!! Szukałem po tematach ale nie znalazłem nic konkretnego dotyczącego mojego przypadku. Pacjent Renault Megane Classic 1.6 1998r kupiony w zeszłym tygodniu i dwie dolegliwości. Mianowicie po zamknięciu samochodu pilotem ( centralny na podczerwień z czujnikiem w podsufitce ) po ok 30 sekundach zaczynają migać kierunkowskazy tak jakby załączał się...
Witam. Jak macie podpięty alarm pod klape bagażnika jakaś dodatkowa krańcówka czy inaczej podajcie rady bo wszystko ogarnąłem oprócz klapy bagażnika. Dodam że pod lampką bagażnika nie zabardzo chce bo dziwnie w chwili spoczynku na dwóch biegunach jest napięcie i nie wiem dla czego chyba że jest inne rozwiązanie dowiedziałem się dla czego na dwóch biegunach...
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum a zgłosiłem się tutaj bo mam parę pytań do specjalistów :) Mam za zadanie zrobić instalację do modelu domku jednorodzinnego, w którym znajduje się 6 pomieszczeń. W każdym pomieszczeniu będzie dioda lub kilka diod LED pełniących funkcję oświetlenia, oraz odpowiednie komponenty mające za zadanie symulować konkretne...
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
włączniki krańcowe klap i drzwi masz połączone razem więc logiczne że to nie wina centralki alarmu, masz jakis problem z krańcówkami w drzwiach, może sa skorodowane i nie łączą dobrze. a może kombinowałeś coś z separacją drzwi od klap diodami i źle podłączyłeś.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Krańcówki. Białe 40 pinowe złącze w BSI Pin 4 drzwi kierowcy Pin 5 drzwi pasażera Pin 33 drzwi tył Pin 34 drzwi boczne przesówne, podłączać jeśli są. Wszystkie podłączenia przez diody.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
ja zawsze w Fabii na krańcówki zakładam przekaźnik, bo mimo separacji diodami co ok 20-25 min na przewodzie od krańcówek pojawia się jakaś szczątkowa masa i wypala alarm.
to wepnij się bezpośrednio w krańcówki i wysepasuj je od lampki diodą
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Problem zbadany i rozwiązane. Mały update do tematu, może komuś się przyda: Fałszywek brak od tygodnia. Aż mam ochotę sprawdzić czy otwarcie drzwi nadal wyzwala alarm :) Podłączanie się pod masę 'drzwiową' sufitki jest błędem. Po 30 minutach od zamknięcia drzwi ECU robi z nią dziwne rzeczy. Otóż: zabiera sufitce plusa, a 'masę drzwiową' sufitki łączy...
W fordach lampka, z tego, co pamiętam, jest załączana plusem. Przynajmniej w tych, które mają czasowy wyłącznik oświetlenia. Same krańcówki oczywiście załączają masę. Jak chcesz się wpiąć w krańcówki, to trzeba zsumować obwody drzwi kierowcy i pozostałych drzwi poprzez diody na wejście alarmu. bo drzwi kierowcy oprócz lampki załączają jeszcze buzzer...
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
kiedyś po montażu alarmów legend cs9228 w hondach civic,alarm nie widział właśnie tylko drzwi kierowcy,w tym wypadku pomagało włożenie na masę alarmu w szereg kilkuamperowej diody i wszystko wracało do normy,w twoim wypadku na pewno pomogłoby faktycznie przepięcie z lampki na krańcówkę.
Wszystkie krańcówki tniesz diodami i lecisz do lampki kontrolnej, z niej lecisz do linii w alarmie. Masą podświetlenia nóg wpinasz się między krańcówkę a diodę separującą.
Jeśli masz alarm i tak jak wyżej wspomniano, ktoś zaoszczędził na diodach separujących i podłączył wszystkie krańcówki razem, to na dzień dobry musisz oblecieć całe auto i wszystkie je posprawdzać: wszystkie drzwi, klapa, maska. Przyczyna leży pewnie w którejś z nich. Przeczyść wyreguluj. Szczególnie tą od maski silnika. Jeśli to nie pomoże, to daj...
Założyłeś diodę również na plusa drugiej lampki? Możesz też ewentualnie przeciąć przewód sterowania lampki masą, założyć diodę min 3A i podpiąć się przed nią. Ten jeden przewód, to nie jest żaden plus zanikający po otwarciu drzwi, tylko właśnie przewód sterowania lampki masą, na którym przy wcisniętej krańcówce widzisz plus przepływający przez włókno...
odłącz alarm od krańcówki bagażnika i po problemie i nie piszcie o 2, 5 itd minutach całość usypiania to około 15-20 minut zależne od modelu z tym że odbywa się to wieloetapowo tzn co jakiś czas prąd maleje pozdrawiam
Odepnij z konektora centralkę alarmu i zobacz czy świeci lampka oświetlenia wnętrza. Wewnątrz alarmu wejście krańcówek separowane są diodami.
Witam. Miałem do czynienia z takim modelem alarmu z przed wojny i dioda w linii L3 sygnalizowała otwarcie krańcówki tuż pod przednią pokrywą alarmu. Zabezpiecza ona przed otwarciem. Nawet przy alarmie w stanie wyłączonym ona i tak działa. Dopiero po przełączeniu w tryb serwis krańcówka jest nieaktywna. A tak swoją drogą też poszukuje schematu do tego...
Alarm fabryczny, czy dokładka, fabryczny pamieć ostatnich alarmów odczytujesz testerem diagnostycznym. Alarm dokładany też powinien mieć sygnalizację wyzwolenia alarmu, np ilość mrugnięć diody led po rozbrojeniu alarmu np zapłon 1 mrugnięcie, krańcówki drzwi 2 mrugnięcia, wstrząsówka 3, ultradżwięki 4, itp, zależy od producenta.
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
Krańcówka raczej nie, to by wyświetlal przecież że jest pełny, a nic nie pokazuje, lub by go przepełniał Eksprex nie wie czy pojemnik pusty czy pełny, zrób prosty eksperyment wyciągni pojemnik pełny i włóż do z powrotem, zobaczysz że będzie mielił dalej.
Hmm I dalej problem. Zamontowałem, przeprogramowałem centralkę na czujnik dwustrefowy i tu problem: pre-alarm działa bez problemu, ale brak alarmu właściwego. W czujce są dwa potencjometry i dwie diody (zielona i czerwona). Zielona to w/g mnie pre-alarm i potencjometr obok niej to regulacja czułości - tu wszystko ok. Drugi potencjometr do pewnie od...
Możesz spróbować przeciąć przewód od mikrostyk i dać dwie diody. Tak jak np. podłącza się krańcówki alarmu we fiacie ducato. Katody diod w stronę zamka, jedna anoda w stronę LEDów, druga w stronę komfortu.
Dzięki jak rozumiem wszystkie krańcówki przez diody i do kupy na alarm.Będzie ok nic się nie ,,pogryzie'' ?? Pozdro...
Tak, dioda od alarmu miga gdy zamknie się drzwi -centralnym. Dziwne jest to że np krańcówka kierowcy oraz oświetlenie wnętrza czasem działa, czasem nie, natomiast kierunków nie ma nigdy. Nic zero.
Przecież seo ma test krańcówek.Po otwarciu drzwi lub klapy jeżeli alarm dostaje sygnał od krańcówki powinna zapalić się na chwilę dioda alarmu.
Wszystkie kable krańcówek należy połączyć diodami, bo wspólnego nie znajdziesz. Katody diod w stronę krańcówek, anody połączone razem i do alarmu. Tak sumuje się sygnały z krańcówek.
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Kolega pablojablo lekko się pomylił Exus V10 nie ma ustawianego czasu na krańcówkę. Alarm czeka aż sygnał zniknie z wejścia krańcówki i ją dozbraja co jest sygnalizowane szybkim mruganiem diody - po zaniku sygnału(czyli np zgaśnięciu lampki) alarm uzbraja wejście i dioda zaczyna migać wolno.
Jeśli chcesz mieć układzik który poinformuje Cię o otwieraniu bramki wystarczy najprostsza krańcówka NC za 2 złote :) Otworzenie bramki spowoduje rozłączenie krańcówki - a tym samym zamknięcie obwodu (załączenie diody, buzzera, alarmu etc..) Krańcówka tak, ale do tego kabelek, zakopany w ziemi, buzzer, i bateria 9 V. Całość powinna się zamknąć w 20~30...
czyli nowy model,ciekawe jak podłączone są krańcówki?
Krańcówka maski. Stąd problem podczas deszczu i wilgotnych dni. Pozostałe czytane są po canie. 10 mignięć diody - dodatkowe wejście zewnętrzne (krancówka). 11 to zapłon.
krańcówkę maski połącz z krańcówką bagażnika (wyseparuj diodami)
Witam. Kiedyś zainstalowałem skorpiona, działał dobrze do czasu aż mu coś odbiło na podłączeniu krańcówek. Pomogła dioda i jest ok.
w zależności od miejsca i sposobu podłączenia drzwi jest ważne żeby lamki działały bo one polaryzują ,np w bagażniku brak plusa przy dobrej żarówce może wszczynać alarmy .Może też być uszkodzona któraś krańcówka i dlatego <dioda >nie widzi drzwi -ale wtedy przy uzbrajaniu masz powiadomienie.Głośno /cicho zależy albo od wprogramowania funkcji albo...
Oczywiście, 45.5 Ω, w trybie testowym grzeje. Tak samo sprawdzone krańcówki (microswitche), NC po naciśnięciu przerywają obwód.
Prawy przód - czerwono/szary Lewy przód - zielono/żółty Prawy tył - czarno/fioletowy Lewy tył - czarno/czerwony Bagażnik - biało/żółty Przewody znajdziesz na słupku po stronie kierowcy. Wszystkie linie separować diodami
najprostsze rozwiązanie - zamontować diode (w szeregu) na przewodzie od załączanie oświetlenia. WAŻNE !! - najlepiej załóż diode około 5 A. Między krańcówkami drzwiowymi a diodą wepnij się z alarmem - i po kłopocie. pozdrawiam
ok pięknie dziekuję i jeszcze jedno jeśli chodzi o krańcówki to trzeba je separować diodami jeśli mam jedno wyjście z alarmu na krańcówki (nie jest to seo) jeżeli tak to proszę o mały schemacik, a co do tego CZ to rozcinam ten przewód zielono niebieski i podaje impulsy na niego tak... dziekuję pozdrawiam serdecznie
tak,wystarczy jeden,a naprawdę to nie potrzebujesz przekażnika,wystarczy 10 diodek,a jezeli użyjesz przekażnika,to sygnały z krańcówek wchodzace na sterowanie przekażnikiem separuj od siebie diodami[po jednej na krańcówkę]
to jest ta przejściówka,bez okrągłych świateł? Dodano po 6 sterowanie zamkiem dwa plusy biało-żółty i biało-zielony w wiązce wychodzacej z drzwi do kabiny,kierunki czarno-zielony i czarno-biały w wiązce wychodzacej z pod kolumny,drzwi brazowo-biały w progu,pompa paliwa grubszy żółto-czerwony w progu,albo odetnij czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki,klapa...
bagażnik na szarym z żółtym na środkowej kostce, a na włączenie oświetlenia podaj na krańcówkę sygnał na otwórz z alarmu (oczywiście wyseparuj diodą)
Co do dozbrajania sie to sprawdź czy któraś z krańcówek nie puszcza masy.Po rozbrojeniu alarmu dioda powinna szybko pulsować jeżeli nie otworzysz drzwi. Jeżeli gaśnie tzn. że na wejście z krańcówek w alarmie podawana jest masa.Ale wtedy przy uzbrajaniu alarm sygnalizowałby tę sytuację.Niektóre samochody przy otwieraniu centyralnego zamka podają od razu...
norbert s. Ja nie mam centrala dlatego zamówiłem w komplecie. Pod ktory bezpiecznik podłanczasz zwykle alarm? Czu poprostu zrobić oddzielny? Gdzie zwykle montujesz syrene aby była trudnodostępna i zebym mniał dostęp do wyłącznika kluczowego przy syrenie separuj krańcówki przy wejściu do alarmy dwoma diodami mozesz to rozwinąć ? jaki wartość diód ?
no caly czas sa odpiete alarm ma pamiec ostatniego wzbudzenia pokazuje na krancowke od drzwi aha diody na 100% sa dobrze połączone
Przetnij kabel krańcówki diodą i podłącz się między nią a krańcówką, to samo zrób z prawą stroną.
przecież w passacie krańcówka jest w zamku,więc praktycznie nie ma mowy o kącie otwarcia drzwi,a czasem drgania są większe przy prękości 5km/h na dziurach niż przy 135km/h na równej drodze. Dodano po 6 faktycznym wytłumaczeniem może być to,że w passacie pod maską jest fabryczna krańcówka{brązowo-czerwony przewód},która przy większej prędkości może na...
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
hmmm, no i diody okazały się zbyteczne, puki co, ford zrobił to tak że już pomiędzy krańcówkami jest dioda, tak przynajmniej wynika z pomiarów, wpiąłem się do niebiesko-czarnego kabla idącego do modułu wygaszania lampki, m. in. na tym kablu było zwarcie z prawą krańcówką, jak na razie działa i mam nadzieję że tak zostanie
Diody weż dwie do lampki bagażnika i krańcówki spod maski zwykłe diody prostownicze lampka bagażnika to przewód brązowo czerwony krańcówka drzwi to brązowo biały oczywiście sprawdz kontrolką
Alarm już działa, 30 wziałem z pom-białego przy GEM. Przeciąłem w bezpiecznikach w podwójnej siwej kostce cieńszy zielono niebieski-zasilanie deski-od razu wykożystałem tą żyłę jako 15. Dodatkowo musiałem w szereg przewodów do krańcówek wstawić diody ,poniewarz GEM zciąga do masy wejścia krańcówek kilka sekund po zamknięciu drzwi,co powodowało natychmiastowe...
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Sprawdż masę na zasilaniu centralki alarmowej oraz krańcówki Z twojego opisu wynika że niema dokładnej masy, w tym momencie niema odniesienia a krańcówki sprawdź swoją drogą po każda sygnalizacja po właceniu alarmu ponad stan sygnalizuje rodzaj uszkodznia 3 piki to krańcówki albo wyłaczniki drzwiowe sprawdź także czy jest zainstalowana dioda separyjąca...
Jesli masz programowany czas uzbrajania alarmu to przestaw go da dłuższy. Ale najskuteczniej założyć diody separujące po dwie szt na każdą krańcówkę (podobnie jak w np. Fabii)
Jeśli nie alarmował kiedy był uzbrojony, 4 piknięcia przy wyłączeniu oznaczają też niesprawne/naruszone jedno z wejść alarmowych podczas uzbrajania. Sprawdź krańcówki na klapach i przy drzwiach.
3x to problem z krańcówką drzwi. Dodatkowo dioda LED będzie migać cyklicznie trzy razy.
Jak zmykasz auto zamkiem, nie aktywujesz alarmu. Szukaj centralki, po klikaniu przekaźnika poznasz gdzie ją zamontowali lub po przewodzie od diody albo syreny czy krańcówki.
Do wylacznika drzwi ida wa przewody jeden masa a drugi jest impulsem prawdopodobie podpioles pod mase a podlaczenie przednich drzwi z tylnymi trzeba wykonac poprzez diody
...to znaczy, że jak wyłączysz stacyjkę i otworzysz przednie drzwi (kierowcy, pasażera) to po około 30 sek. alarm i tak sam się uzbroi a przestaje się uzbrajać dopiero po otwarciu tylnych drzwi? A czy, jak otworzysz przednie drzwi, światełko w podsufitce się zapala? Bo jeżeli się nie zapala, to sprawdź przednie krańcówki lub ich połączenia, ale jeżeli...
do zapalenia poduszki nie jest potrzebne wypięcie kostki,wystarczy nakłucie próbnikiem żarówkowym przy załączonym zapłonie,powinno się używac diodowego lub miernika. Dodano po 20 kierunki tez bedą tam przy bezp.w kostce prawdopodobnie na różowych kolorach,dla bezpieczeństwa nic nie wypinaj tylko włącz awaryjne i zobaczysz gdzie jest sygnał,jezeli nie...
Jeżeli alarm nie ma wejścia na klapy i bagażnik to podłącz go przez zwykłą diodę (paskiem do lampki oświetlenia bagażnika) do kabelka który podłączyłeś do krańcówek w drzwiach.
Rozdziel diodami "-" otwierania z alarmu na sterowanie cz i drzwi. W ten sposób obudzisz cz. Sprawdzone, działa. Kabelków nie pamiętam. Impuls z otwarcia na krańcówkę, kurde dobre:D
Jest to Honda Civic VI. Wyzwalanie drzwi za pomocą masy to w sumie wiem, myślałem jedynie, że masa może być "za słaba" czy coś w tym rodzaju ale to chyba nie ma nic do rzeczy. Problem musi tkwić raczej w czymś innym. Napięcie na lampce: 11,6V - gdy otwarte tylko drzwi kierowcy 12,4V - gdy otwarte jakiekolwiek inne drzwi Napięcie na zaciskach akumulatora...
Nie musisz zaglądać pod schowek ten sam przewód idzie do 26 pinowej wtyczki pod bezpiecznikami. myk jest taki że na tym samym przewodzie jest czujnik otwarcia drzwi pasażera. Trzeba odseparować diodą bo inaczej alarm będzie się wzbudzał po kilku sekundach( otwieranie w stronę komputera, dioda separacyjna oddzielająca czujnik drzwiowy i przewód idący...
Mała przypowieść - chociaż związana luźno z tematem. Przyjechał klient, i się żali że jak jedzie ponad 200 to mu się światło w kabinie zapala. Jedziemy raz i drugi - gościu ma rację! Dwieście na zegarze - lampka świeci! Anioł Stróż czy co? Po pewnym czasie spędzonym na dociekaniach okazało się, że klient gdzieś założył alarm, a montażysta się nie wysilił...
Jestem w trakcie montażu alarmu Fighter F29 i centralnego zamka w swoim 206 2000r 1.9D i mam parę pytań. Część odpowiedzi znalazłem na grupie, ale może coś jeszcze doradzicie i zbierzmy wszystko dla innych fanów Adama Słodowego i programu "Zrób to sam": 1. Zasilanie pociągnę bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznkowej przy akumulatorze przed alarmem bezpiecznik...
Z dużym prawdopodobieństwem wystarczyło wstawić diodę szeregowo w obwód krańcówki.
Calkiem mozliwe ze dolozenie jednej diody blokuje wyzwolenie alarmu-problemem jest poziom napiecia na tym wejsciu.Zmien diode na diode schotkiego- ma mnieszy spadek napiecia w kierunku przewodzenia i moze uruchomi alarm. Pzdr. Mariusz GG:211530
fioletowy podłączasz tylko i wyłacznie pod krańcówkę,która jest sterowana plusem,czyli na przykład sterowanie lampką citroena c-3,tylna klapa w starszej bmw5,czy mercedesie 190,do zielonego podłączasz krańcówki sterowane masą czyli 95% przypadków,jeżeli podłaczasz kilka osobnych krańcówek pod to wejście np.drzwi,maskę i klapę to na każdy przewód idący...
Możesz wpiąć się w tamtą instalację. Mozesz tylko sprawdzić sobie jakość połączeń, czy są dobrze polutowane i jak są zaizolowane. Diodę bez problemu połączysz. Wycinasz tą oryginalna z alarmu i podłączasz w jej miejsce tę którą masz zamontowana.Jeżeli masz mikrofalę 2 strefową t ultradżwie ki możesz sobie darowć. Jedną strefę podpinaz pod wyjście alarmowe...
Witam mam problem z montażem alarmu. Poradzę sobie ze sterowaniem centralnym zamkiem , z dodatkowymi czujnikami kierunkami i innymi pierdołami ale problem sprawiają mi krańcówki. Alarm ma jeden przewód na krańcówki. Jak mam je podłączyć? otwarcie drzwi z przodu powoduje zaświecenie lampki z przodu. Otwarcie drzwi z tyłu analogicznie - lampki z tyłu....
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
Witam Dostałem w prezencie jakiś tam alarm URZ0260 Model 868. Zamontowałem Wszystko tylko dwie rzeczy mi zostały-podłączenie krańcówek i odcięcia zapłonu (ale z tym sobie poradzę). Wiem że należy je odseparować diodami, ale problem w tym że czy odseparuje, czy podłącze jedną czy dwie, zawsze jest tak że po otwarciu drzwi migają kierunkowskazy ok 10-15...
możesz się podłączyć pod lampkę tylko załóż na plusa od lampki diodę by po economi nie stanął na nim minus
Tu masz instrukcję: www.ls.gda.pl/dokumentacja.php?file=12&s... Może krańcówka drzwi nie reaguje albo nie jest podłączona?
Nic się nie pokiełbasi tylko trzeba podłączyć przez diodę żeby po zmianie polaryzacji nie dostał się do alarmu +.Jest to podłączenie podobne jak do krańcówki tyle tylko,że zadziała szybciej w momeńcie wyłamania zamka łamakiemAndrzej
Serwisant odwalił fuszerkę i nie podłączył tylnych krańcówek. Kwestia jednego przewodu i ewentualnie kilku diod. Chyba, że krańcówek tam nie ma. Albo w ogóle nie podłączył się pod krańcówki, jeśli są czujniki ultradźwiękowe.
Sądząc po kształcie pilota to nie jest alarm fabryczny. Miałem kiedyś alarm z podobnym pilotem i był to chyba alarm "tygrys". Załączanie się alarmu po zamknięciu może być spowodowane podłączeniem wejścia wyzwalającego alarmu od otwartych drzwi pod lampkę oświetlenia wnętrza, która ma zwłokę i świeci się po zamknięciu jeszcze jakiś czas dając sygnał...
Witam, mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi i klapy bagażnika w passacie b3 kombi. W związku z tym mam kilka pytań: Czy krańcówki w drzwiach połączone są w szereg? Czy po otwarciu drzwi krańcówka zwiera się do masy? Czy tylna klapa w kombi jest podpięta w szereg z drzwiami, czy trzeba ciągnąć kabel do lampki bagażnika? Czy dawać diody prostownicze...
dioda alarm krańcówka alarm krańcówka krańcówka alarm
radmor 300mhz radmor programator podkręcić procesor pentium
Volkswagen Sharan - problem z tylną wycieraczką, bezpiecznik Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung