Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
Jest to informacja o obciążeniu alternatora i następuje podnoszenie obrotów silnika.P
Jeżeli masz poprowadzoną masę to przykręć ją do tylnej obudowy alternatora.P
tu masz kolego opis zamiennika swojego alternatora. http://www.rollco.pl/alternator-skoda-ye...
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
http://obrazki.elektroda.net/12_12652003... D+ -kontrolka B+ -akumulator
Witam . Kontrola powinna być podłączona do niebieskiego.
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
Witam. Mam Ursusa 360 i niedawno mi się popsuł alternator. Znalazłem na złomie inny ale nie wiem od jakiego to auta, gdyż wykręciłem go od samego silnika. Mam problem z jego podłączeniem. Wiem tylko, że B+ to ładowanie ale nie wiem, gdzie podłączyć pobudzenia i kontrolkę ładowania. Alternator to Bosch Lg nic więcej nie wiem, gdyż jest zmazane. Z góry...
Bzdura tam siedzi Are5038 idzie L i niepotrzebny dfm. Wpinasz L i wszystko. Jesli jest sprawny. Ale lepszy od tego jest bosch 90A z audi 100
Alternator (regulator) sterowany/aktywowany cyfrowo magistralą BSS.
Pomiar robisz bez podłączonych nowych wzmacniaczy. Efekt za słabego alternatora będzie taki że akumulator będzie niedoładowywany i w pewnym momencie samochód nie odpali. Mocno przeciążony alternator może się też uszkodzić a wtedy akumulator na długo nie wystarczy. Od biedy możesz sprawdzić po podłączeniu nowych wzmacniaczy czy alternator "wyrabia" W...
a w to miejsce chciałem podłączyć - alternator chyba Bosch
Będzie problem z adaptacją,alternator potrzebuje informacji z komputera.
Wywal stary regulator .M8 plus do rozrusznika na zasilanie, M6 masa, M5 obrotomierz, M4 minus kontrolki ładowania , powodzenia
witam. w zwiazku z czestymi problemami z ladowaniem alternatora firmy magneton 70A z felicji postanowilem wymienic go na alternator boscha 70 a z fabii. wszystko fizycznie pasuje, gorzej z elektryka. oczekuje na przesylke i zastanawiam sie, czy uda mi sie w jakis sposob uruchomic nowy alternator bez wymiany regulatora. najwieksze watpliwosci mam o zachowanie...
DF (F, FLD) wejście na szczotki - sterowanie wzbudzeniem (pracą cewki wirnika) co ty chcesz tu podłączać? Terminal zewnętrzny to L (D+, 61) wyjście na kontrolkę ładowania (czasami służy dodatkowo do kontroli napięcia) albo jak wspomniałem DFM sygnał wyjściowy informujący o obciążeniu alternatora (Digital Field Monitor) (Bosch).
Renault Espace, do tej pory jest alternator chłodzony cieczą valeo 155A, jak że naprawiam już go 3 raz postanowiłem wymienić go na zwykłego. Pytanie moje jest taki. W obecnym wodniaku jest przyłącze B+, natomiast w tym co zamówiłem na podmianę są B1+ oraz B2+. Pod który się podłączyć?
Kolega ma przy silniku mercedesa 115 2 litry diesel założony jakiś alternator boscha. Nie wiem, czy jest oryginalny, bo ktoś dopasowywał go kabrówką i pociął etykietę (ten zespół napędowy też siedzi w innym aucie). Zachował się jedynie napis Bosch i jakieś dwie cyferki na resztkacah żółtej naklejki. Aleternator ma dwa wyjścia plusowe na odkręcanej blaszce...
Przy prawidłowym połączeniu w gwiazdę napięcia między dowolną parą z trzech pozostałych końcach będą równe (tylko przesunięte w fazie). Przy nieprawidłowym jedno będzie o ponad 70% wyższe od dwóch pozostałych. Najprościej podłączyć trzy jednakowe żarówki - jak jedna zaświeci jaśniej, niż dwie pozostałe razem, to trzeba zamienić końcówki tego uzwojenia,...
Kupiłem alternator Boscha 90A ,a w tym Valeo ktoś już grzebał i ogólnie nie mam zaufania do francuskich części. valeo idzie na złom ;)
Oczywiście, że da się sprawdzić, ale słowami cięzko to wytlumaczyć, trzeba pokazac jak co podłączyć.
O tych 6 diodach tez myslalem. Tylko nie jestem pewien.. Ale oznaczen zez dokladni eni ewiem jakie sa. Podlaczenie polega na zalozeniu kabelkow miedzy szcotkami regulatora i alternatora. A mozna w alternator 6D wstawic jeszcze 3 na ok 3A i w ten sposob zrobic go jako 9D?? Wiecie taki alternator zawsze sie przyda. I jaka satysfakcja ze cos wedle wlasnego...
Witam! Chcialbym podlaczyc dodatkowa kontrolke ladowania do alternatora. Czy wpiecie malej zaroweczki 5W pomiedzy zaciski D+ i B+ nie zaszkodzi niczemu? Mowa o alternatorze bosch 120A o ile ma to jakiekolwiek znaczenie. Pozdrawiam
Wszystkiego się dowiesz,jezeli skorzystasz z wyszukiwarki.
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Bredzisz bardziej.
No i jak, ustalił Kolega? Bo w moim Boschu byłby to żółty.
Jeżeli jesteś pewien swoich pomiarów i oceny jakości to po uruchomieniu włącz probówkę od plusa akumulatora a drugi koniec probówki podłącz na krótko do wyjścia diod wzbudzenia. Powinien się wzbudzić. Wyprzedzając pytanie, narysuj czytelny schemat jak włączyłeś diody. Jaki zastosowałeś regulator. 6-cio diodowy też powinien działać tylko zasilić regulator...
https://motoplat.nl/tech-info/connection... podłącz bez dfm tylko L sprawdź miernikiem czy masz ok14,6V jak nie będzie to podłącz D+ szeregowo przez żarówkę 2W do + po zapłonie przy obciążeniu prądowym nie zgaśnie
Zatem do sprawdzenia jeszcze raz alternator(bosch) i akumulator. Po podłączeniu opcoma wyszło że komputer silnika widzi napięcie nieco niższe od napięcia na aku. Czy to normalne? różnica jest rzędu 0,3-0.4 v. Masa na ecu podpięta.
Nie wiem dlaczego robicie zamieszanie , nie chodzi oto jak ktoś sobie podłącza tylko jak ma być podłączone prawidłowo.P
jak sprawdzić regulator napięcia w alternatorze BOSCH bo po podłączeniu wielu odbiorników napięcie w instalacji przy włączonym silniku wynosi ok. 13V czy to wartość poprawna? bo moim zdaniem raczej powinno być 14.4V co o tym sądzicie? muszę jeszcze dodać że kontrolka ładowania zapala się tylko po włączeniu zapłonu a w momencie uruchmienia silnika nie...
Spróbuj podłączyć prowizorycznie nowy przewód, od przegrody do alternatora . Taka próba nic nie kosztuje, a można dużo wywnioskować.
Też mam aku Centra Futura (72Ah) i jak najbardziej polecam - zero problemów. Pobór mocy to ok 0,5kw. A alternator Bosch 90A.
potrafisz narysować lub opisać jak jest podłączony regulator do alternatora?
Tutaj opisem nie pomogę wiele, muszę zrobić fotkę (na jutro) jak podłączyć do testu.
Zazwyczaj przełożenie silnik - alternator jest >2, bliżej 3x Sprawdzałem alternator wkręcony w imadło niebieską wiertarką Bosch, która miała max obroty 2700, wzbudzał się "na oko" powyżej 2000rpm
ten wolnu zacisk od kontrolki musisz go podłączyć inaczej nie wzbudzisz alternatora Pozdrawiam
Na samym początku miałem podłączony prąd ze stacyjki na 21 pin, a jak podłączam na 16, to mi strzela przekaźnik (na 17 idzie mi prąd z alternatora). Jak podłączyć prawidłowo (masa jest na 14)?
Zdecydowanie stawiam na Bosch.Znajomy miał w C-330 alternator Polonez/Fiat i wieczne problemy.Pozatym Bosch ma regulator w sobie i zero problema z podłączeniem.
Panowie idealnie pasuje alternator Bosch od Golfa 2 z przedłurzonym kółkiem pasowym [miodzio]
Jeżeli masz regulator, jak na zdjęciu powyżej, to odstaw go na półkę. To regulator napięcia alternatora, a nie prądnicy. Nie nadaje się.
Więc tak: -wyjąłem regulator, między pierścieniami ślizgowymi alternatora jest przejście mierzone miernikiem. - ciągnik to uturbiony samodzielnie Zetor 8045, alternator to Bosch 100A z Opla Vectry, poprzedni to Angielski Lucas. -powód zmiany to wywalone łożyska, i urwane mocowanie -Co do kontrolki, to racja,mierzyłem zacisk D+ z podłączoną kontrolką....
Bardzo zły pomysł na uruchamianie alternatora bez podłączonego plusa. Bosch przy czymś takim potrafiłby wyzionąć ducha. Nic nie wiemy na temat prądu ładowania i nie mamy żadnej wiadomości jakie napięcie jest na przewodzie po zapłonie. Moje podejrzenia kierują się w stronę uszkodzonego alternatora. Nie podoba mi się to nadmierne grzanie, a raczej zbyt...
W starszych pojazdach, gdzie jeszcze stosowało się alternatory 9-diodowe, były dołożone dodatkowe rezystory równolegle do kontrolki ładowania celem przyśpieszenia wzbudzenia się alternatora. Poza tym kontrolka ładowania była podłączona przez diodę która blokowała efekt rozbłyskiwania się kontrolki przy gaszeniu silnika (wyłączeniu zapłonu). Potem jak...
Witam, mam takie pytanie mianowicie padł mi alternator Valeo, czy da się zamiast niego wstawić Boscha bo jak dobrze pamiętam Bosch jest większy i ma inne podłączenie niż Valeo. Z góry dzięki za jakakolwiek informacje
Może od starego DENSO podejdzie, zobaczymy. Aha, ja nie wykorzystuje pinu DFM, wisi jakiś przewód jeszcze, pewnie to właśnie DFM, ale wtyczka, która była z alternatorem tylko L ma podłączone. Może spróbować te DFM podłączyć? Od Denso do Boscha nie podejdzie regulator. Lin a DFM to różne tematy nie da się zamiennie stosować. Regulator napięcia w alternatorze...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Maksymalne obroty, jakie mogę uzyskać na alternatorze to 2400obr/min. Myślę że te 18 zwojów przy podłączeniu szeregowym to może być trochę mało. Mam jeszcze kilka takich, mogę spróbować. Mostek będzie zewnętrzny, sterowanie wirnika także, poprzez PWM.
Duzo prościej i taniej zastosować coś z ciężarówki produkcji Boscha
No to Kolega ma pewnie alternator A108-14V-33A Magneti/Iskra lub Bosch G1-14V-33A 27, wymagający regulatora AD1/14 Boscha lub polskich RC2/12E lub podobnych, elektromechanicznych: http://obrazki.elektroda.pl/1874246200_1... Tak ma to być podpięte, na szczotkotrzymaczu są oznaczenia. http://obrazki.elektroda.pl/4586227900_1...
Na wzbudzeniu 12V po podłączeniu do alternatora ginie i pojawia się jakieś śmieszne 1.5V Tak mam być, po drugie po zapaleniu i wzbudzeniu możesz cienki przewód odłączyć i wtedy patrz czy zanika ładowanie. Nie powinno. Chyba że za niskie obroty lub niewłaściwe kółko pasowe lub uszkodzony alternator.
Kup normalne zwylke bosch ap0001 i ustaw podkladkami.
Czy dużo jest kombinacji przy zamianie prądnicy na standardowy, samochodowy alternator BOSCH-a z wbudowanym regulatorem napięcia w ciągniku rolniczym Ursus C-330? Które przewody z prądnicy i gdzie należy podłączyć do altermatora? Wiem tylko, że B+ alternatora to 12V (od akumulatora), a obudowa to (-) "masa". Gdzie należy podłączyć przewód od kontrolki...
Słuchaj kolego mam na alternatorze napisane "B+" "D+" oraz "W" więc mogę podłączyć obrotomierz? [url=http://srvimg09.tablica.pl/images_t... mam taki sam alternator.
Jednak mam jeszcze problem z obrotami, pokazuje za dużo ok 300rpm, jest możliwość podłączenia jakiegoś potencjometru i doregulowania nim??
Ja tam wolę stare Valeo, jeszcze pod nazwą Paris-Rhone. A magnetron? Viper, ile razy wymieniałeś w starej Havranie (105, 120) szczotki w alternatorze? Wiesz, że były wieczne. A co w nich padało najczęściej? Jak się tak zastanowić to niewiele. Bosch? Tez ma swoje pięty ahillesowe...
kiedy podłączę multimetr pomiędzy ten przewód a masę przy włączonym zapłonie jest 5,5 a nie 12v To kontrolka ładowania sie żarzy a nie świeci bo ma tylko 6,5v zamiast 10V. To teraz kup właściwy mostek do poprzedniego alternatora i będzie fajnie , bo jak widze masz uwalone 2 alternatory, każdy inaczej.
No dobra zacznijmy od poczatku PEUGEOT PARTNER 2.0 HDI R 2001 alternator marki bosch korniki zjadły komutator :) wymiana na inny pod reka Valeo C15 po podłączeniu przewodów wszytsko ok . Po kilku godzinach ponowne uruchomienie pojazdu kontrolka raz świeci raz gaśnie. W tej marce jest tak ze jak nie ma ładowania brak działania wentylatorów , szyb kierunków...
Ten alternator nie ma regulatora napięcia, musi być zewnętrzny.
Jeśli się nie mylę, a zweryfikować to mogą zdjęcia rozebranego radzieckiego alternatora, to nie posiada on szczotek i może także nie posiadać diod prostowniczych. Mam podobny gabarytowo i kształtem alternator i jest on dość specyficznej konstrukcji. Prawdopodobnie jest przystosowany do pracy w bardzo ciężkich warunkach, w tym w zalaniu. Zastanawiają...
Szef był i za drugim razem i sam widział a dwa współpracujemy z nim od kilku lat bo ja nie mam stołu a on siedzi w tym i trzy szukam na forach i chyba tylko ja mam taki przypadek, chyba coś czuje, że pod wiertarkę go podłącze.
Tak jak radzą Ci koledzy. Ja zdemontowałem sprawną i włożyłem alternator. Tu masz jak wstawić naszej produkcji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Wszystkie alternatory podłączy się podobnie czy to Bosch czy Valeo, czy jeszcze jakiś inny - tematów na forum jest dużo o zamianie. Na szrotach szukałbym Boscha z grupy VAG. Pozdrawiam. :P...
Tak ja zastosowałem tańszy regulator bo zrobiłem go sam ( mniej niż połowa ceny 30A tracera ) Zobacz dlaczego MPPT a nie tanie PWM : Panel 240W podłączony przez zwykły PWM : http://obrazki.elektroda.pl/9322191000_1... Zastosowałem swój MPPT : http://obrazki.elektroda.pl/4696595400_1... A co do Alternatora to jest to stary...
Jakiś stary Bosch. D+ idzie do żarówki (KONTROLKI) a + popinamy do kondensatora, ale jest to opcja, więc może być nie podpięty.
Aku podłączony odwrotnie ?? 1. Dlaczego padły w raz "płytka diodowa" i regulator. Wybacz za OT ale samo od siebie się tak nie psuje. Szukaj pomocy w sklepach Cargo lub w działających (bodajże) na zasadzie franczyzy sklepach Bendiks. Oni najszybciej pomogą. 2. Myśle że problemem jest tutaj nie tyle nieuchwytność takich alternatorów, na rynku wtórnym....
Witam serdecznie. Otóż posiadam pojazd własnej konstrukcji świeżo zbudowany na silniku od fiata 125p z alternatorem 90A od passata b3 firmy BOSCH taki jak na zdjęciu niżej. Alternator jest podłączony tak jak się podłącza każdy alternator z kontrolką wzbudzania. I w tym przypadku kabelek od wzbudzania alternatora jest podłączony do żaróweczki "akumulator"...
S to sense ,napięcie akumulatora, niepodłączony może ładować 14,7 14,9 V I ignition , zapłon pomaga we wzbudzeniu L lamp,kontrolka P sygnał wyjsciowy obciążenia na ECM, chyba to samo co DFM w Boschu
Niestety nie posiadam tego alternatora i ciężko mi cokolwiek znaleźć na jego temat. Mogę podać ewentualni numer A0121549802 wzięty z jednej z aukcji. Ja chcę go dopiero kupić, ale w internecie żadnych informacji o nim. Wcześniej czytałem o alternatorach z regulatorem wbudowanym i nie wymagających zewnętrznego sterowania, jednak te nowsze potrzebują...
Mam nieodparte wrażenie że do Valeo dosztukowales Boscha. No ale... https://obrazki.elektroda.pl/9338918500_... https://obrazki.elektroda.pl/1593734400_... a teraz? Na tym plastiku po przeciwnej stronie w stosunku do numeru 1238 jest napis Bosch.
A żarówka w zegarach ok? Podłącz przewód od kontrolki ten przy alternatorze do masy. Kontrolka powinna świecić.
https://obrazki.elektroda.pl/2757790000_... możecie doradzić jaki regulator do tego modelu kupić?? Za 50 złotych kupisz alternator firmy Bosch z identycznymi mocowaniami, i jest dużo lepszy od Valeo.
Alternator Bosch 0120469656 Po wymianie łożysk . Ponownie wyciągnąłem go , podłączyłem żaróweczkę 10W do B+ i D+ , zakręciłem wiertarką i się wzbudza . A poprzez kontrolkę w samochodzie dalej nie . Co padło ? Na innym 3 alternatorze podłączonym do instalacji i kręcony wiertarką kontrolka w sam. gaśnie i wzbudza się . Mam 2 alternatory ( jeden nie mogę...
Alternator z Łady 2105, 2107 3 pod plus akumulatora, 5 pod stacyjke, czy gdzieś tam, kiedy jest prąd załączany w czasie jazdy. Nie było kontrolki, ta Łada miała woltomierz. 1 to kondensator przeciwzakłóceniowy. Łożyska 6201 ZZ i 6302 ZZ. Szczotki przelutujesz od dużego fiata badź Bosch BX185, pasują, wymiar poprzeczny 5x8mm.
Witam kolegów. Mam taki oto problem: założyłem do mojego ciągnika alternator z wbudowanym regulatorem napięcia ( alternator bosch,, dla pewności wymieniłem regulator na nowy) poprzednio był altek 6 diodowy bez wbudowanego regulatora. Alternator podłączony jest poprzez żarówkę 12V/4W do gniazda nr 15 stacyjki. I teraz: przy wyłączonym silniku żaróweczka...
Wystarczy, takiego używałem. Obecnie mi się nawet nie chce sprawdzać tylko wymieniam w ciemno regulator i robię test całego alternatora na stole. Tam zawsze pada regulator i nic innego, no przesadziłem czasami pierścienie ślizgowe.
A czemu zener na 15V jako zabezpieczenie przed pojawieniem się większego napięcia od napięcia alternatora 14,4 V ? A temu, że zenerka w sot-23 kosztuje jakieś 12 groszy, a może uchronić przed jakimś losowym fu.ck-upem MOSFET za 5 zł. Tak przykładowo awaria regulatora napięcia w alternatorze może poskutkować przebiciem bramki mosfeta. Rozbierz sobie...
Sprawa nie wygląda na regulator i na pewno oba są dobre, szukałbym przyczyny w stojanie /może zwierać do masy/ lub przebija którąś z diod i tam raczej szukałbym przyczyny. Oczywiście zakładamy że podłączenia są w porządku.P
Udało mi się dostać identyczny jak był u mnie, czyli chyba orginalny taki jak podał kolega lanzul. Inne faktycznie chyba różniły się raczej tylko konstrukcją, ale mogłyby być komplikacje w podłączeniu. Dzięki wszystkim.
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat bo mam identyczny problem. Jeśli chodzi o rodzaj alternatora to Bosch 0123505002. Mam te same objawy co kolega, tylko, że u mnie napięcie spada do 13,5 i tak się utrzymuje(wszystkie połączenia elektryczne sprawdzone/przeczyszczone). Rozebrałem więc alternator, sprawdziłem tylko szczotki są ok. Kupiłem więc używany...
Witam, niedawno nabyłem używany alternator z mercedesa typ bosch 0120_400_600 który chciał bym podłączyć do traktora samoróbki z silnikiem slavia 1st 120 chciałbym prosić jakiś schemat jego podłączenia lub jak go podłączyć pod akumulator i rozrusznik. Opis wyjść z niego. http://obrazki.elektroda.pl/4897380700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7308494700_1...
Ten alternator co jest na fotce jest produkcji Czeskiej (PAL Magneton),stosowany w pojazdach Skoda.Był stosowany w ciągnikach Zetor. Zacisk M to szczotka,tam jest doprowadzany prąd do wirnika,odpowiednik zacisku 67 Zacisk R to katody diod mostka wzbudzenia,odpowiednik zacisku 15 (lub D+ w Boschu) Ten alternator jest przystosowany do współpracy z zewnętrznym...
Może się mylę ale według mnie 2 szczotki powinny być podłączone do masy . Ale nie chce wypowie osoba która jest pewna w 100 %
Witam, kiedyś sprawdzałem zasadę działania w/w regulatora i wg moich wniosków jak kolega pisze napięcie na szczotkach jest w granicach około 6-8V i prądzie około 0.2A więc powoduje słabe świecenie żarówek podłączonych do szczotek gdzie napięcie spada do około 2V po podaniu obciążenia. Jednak można było obojętnie co odłączać i regulator startował. Więc...
WITAM ! Mam też PASSATA B3, i przerobiłem temat alternatora dokładnie. W tych samochodach są stosowane dwie marki alternatorów tzn: BOSCH i VALEO. Zasada działania jest taka sama, różnią się tylko mechanicznie. Podłączenia do alternatora : 1. czerwony - gruby ładowanie do akumulatora mocowany śrubą 2. niebieski - cienki lampka kontrolna mocowany na...
Stary Bosch G1 z zewnętrznym regulatorem. Proponuję wywalić ten szczotkotrzymacz,i w to miejsce wsadzić szczotkotrzymacz z regulatorem,uprości to układ.
Witam jeżeli chodzi o zamianę regulatorów to jest raczej nie możliwe ponieważ każdy z regulatorów działa zupełnie inaczej, co do wyjść (DFM L) owszem są to wyjścia L-lampka; DFM-sygnał do komputera o obciążeniu alternatora , ale wyjścia SAT1 i SAT2 są wyjściami zasilającymi regulator czyli regulator zasilany jest dwoma fazami alternatora i to nie są...
Martwi mnie tylko, ze spadek napięcia występuje na połączeniu mechanicznym alternatora z obudową rozrusznika, gdzie na chwilę obecną, jest podłączona masa. Czy alternatory mają zaciski masowe, czy masą jest wyłącznie obudowa przykręcona do bloku silnika?
Witam, Chciałbym wiedzieć czy Jest możliwość w alternatorze "BOSCH 70A 14V 058 903 016" zmiany Regulatora napięcia 14V "BOSCH 1 197 311 235" na 24V do ładowaniu dwóch 12V akumulatorów szeregowo podłączonych. Mile widziane podanie ewentualnego numeru zamiennika Regulatora 24V.
Podłączenie B+ alta nie powinno iskrzyć.Wychodzi na to że alt kradnie prąd ,jest jakieś zwarcie w nim. Jak będziesz miał miernik to pomierzyć spadek napięcia na przewodach a jak dalej ładuje słabo to alt na stół.
Dziękuje za podpowiedz. Zamówiłem czesci, niestety nie dostałem ich w lokalnych sklepach, a sprzęt jest potrzebny juz do pracy w związku z czym podłączyłem całość tymczasowo używając regla z jezpolu 9d. Mimo kiepskiego stanu alternator dobija do 13.2-13.6, najważniejsze ze nie przekracza 15v :) Postaram sie zdac relacje z przerobki
Witam Alternator bosch na 3 piny 2+ i jeden minus . Po odpaleniu ładuje ale kontrolka nie gaśnie. Po zapłonie na jednym plusie 25,v na drugim 22 V po podłączeniu pod altenrnator z 22V robi się 1,2 V . Gdy podłącze na niego + z akumulatora kontrolka gaśnie ? Alternator podmieniany i problem nadal wsytępuje ??
Witam. Mam problem z podłączeniem obrotomierza do Vectry A 1,7D. Dysponuje obrotomierzem od Poloneza. Chce podłączyć pod alternator (alternator jest BOSCH'a od Vectry B). Przytlutowałem kabel sygnałowy w alternatorze i podłączyłem pod obrotomierz, podpiołem zasilanie i nic. Obrotomierz nie rusza. Mierzyłem miernikiem i na wyjściu z alternatora jest...
Witam. Coś nie tak z tymi sprawdzeniami . Żeby spalić bezpiecznik 200A to zwarcie musi być naprawdę solidne . Jeśli pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika to stawiam na instalację . Uszkodzony alternator w 99% wykazuje zwarcie , jeśli takowe istnieje , niezależnie czy stoi czy się kręci . Zanim wydasz kasę na alternator podłącz go na próbę zewnętrznym...
Nie ma żadnego znaczenia jak założysz Są pewne uwarunkowania w alternatorach boscha nawet odwrotnie nie założysz.P
Jak akumulator 45 Ah można dać alternator od malucha z przykręconym regulatorem do obudowy. Wydaje się prostsze jak tylko jest miejsce. Panie, głupoty mówisz. Ale jeśli miałby zmienić alternator to najlepiej na jakiegoś Bosch. Po co się bawić w inny alternator, jak w przypadku tego, co ma autor wątku to wystarczy tylko zmienić regulator napięcia. Bez...
Witam mam alternator prawdopodobnie od Opla corsy A i chciałbym podłączyć go do łady nivy z 94 roku tylko tu pojawia sie problem ponieważ ładowanie nie przekracza 12,30v przy akumulatorze dodam że na zacisku alternatora jest podobnie no i oczywiście regulator wraz ze szczotkami został wymieniony... ktoś może podpowiedzieć jakieś rozwiązanie żeby alternator...
Tyle, że ja nie potrzebuję regulatora w tym generatorze, gdyż mam go już do solarnej instalacji i mogę do niego podpiąć do 160V dc, a i mostek z altka w tym momencie testów mam wywalony i mierze AC. Mostek miałby być zewnętrzny trójfazowy. Jeśli chodzi o sam wirnik to zasiliłbym go z np akumulatora, zasilacza itp. Z tym przezwajaniem to trochę jeszcze...
Witam ponownie Wreszcie znalacłem trochę czasu. Do pruby wykorzystałem alternator Bosch-a 120A 14V, napędzałem go silnikiem elektrychnym o mocy 5.5kW, przy ok. 4000obr./min. Powiem tylko że o wiele lepiej się spawa niż zwykłą spawarką transformatorową. Trzeba tylko zmienić orginalne diody w alternatorze na jakies mocniejsze, ja dałem 200A-owe, takie...
podłączyć alternator bosch alternator bosch bosch alternator
wiertarka bosch wirnik oznaczenie zmywarka siemens podgląd rejestrator
obudowa ekspres philips energa zgłoszenie mikroinstalacji
HS2272C dekoder RF/IR – działanie, pinout, aplikacje, różnice z SMBJ2272C Wentylacja łazienki – czy można wyprowadzić wywiew na wspólny korytarz? Przepisy, normy, skutki