No widzisz, nie bolało.
L - kontrolka IG - plus po stacyjce P - obrotomierz Dwa pierwsze musisz mieć podłączone.
Tylko drobny samozapłon, może nie będzie płomieni.
L - Warning Light R - (IG) Ignition Switch https://obrazki.elektroda.pl/1287594400_... Mógłby jeszcze ktoś to potwierdzić.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Raczej sygnał do komputera, bo płynie po tym łączu informacja o obciążeniu alternatora. Bez podłączonego tego złącza alternator też będzie pracował.
S oraz B to stałe plusy: przy mierzeniu żarówką do poszczególnych kabli i do masy - żarówka powinna jasno swiecić i to zawsze. Ten, na którym pojawi się świecenie "po kluczyku" - to IG. A ten od lampki spowoduje lekkie żarzenie żaróweczki którą Kolega sprawdza ORAZ świecenie lampki kontrolnej akumulatora w desce (zegarach). Jako kontrolnej żaróweczki...
Dołącz tak jak zaznaczyłem na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/59_12728332...
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
rzeczywiście przewód twornika jest podłączony do środka gwiazdy , to do którego pinu mam go podłączyć
Potrzebuję podłączyć w Polonezie alternator z Opla Omegi(Denso- wbudowany regulator napięcia - Zaciski: "D+" i "-"). W polonezie mam regulator osobno, na błotniku. Z regulatora wychodzą następujące przewody: Z Zacisku 67 szary -> do alternatora zacisk 67 Z Zacisku 15 czerwony -> do alternatora Z zacisku 15 czarno-fioletowy -> do kabiny dodatkowo, do...
I wszytko jasne Dziekuje bardzo za pomoc :D
Mam silnik Kuboty w miniładowarce. Kiedy kupiłem ładowarkę, nie było ładowania ani instalacji. Kupiłem nowy alternator Denso 19630-64014, który pasuje gabarytowo do Kuboty. Podłączyłem go i ładuje perfekcyjnie, ale kontrolka ładowania nie gaśnie. Alternator ma oznaczenia P, IG, L oraz jedną dużą śrubkę (prawdopodobnie do podłączenia pod plus na rozruszniku)....
Jak podłączyć taki złom do C-360? Żaden schemat nie pasuje. Alternator C-360 Steel Power: http://obrazki.elektroda.pl/8988985300_1...
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Znalazlem regulator elektroniczny wraz z przekaźnikiem , ciekawe czy bedzie działał
Terminal to inaczej podłączenia, miejsce podłączeń. Czyli terminalem jest podłączenie B+ (z akumulatora) i przykładowo L (lampka).
Na mierniku ma 4 omy :/ sprawdze jeszcze.
Witam, Mam problem z podłączeniem alternatora LUCAS LRA03500 w miejsce Denso 27060-28110. Niby prosty temat. Jest to alternator od Avensisa, został zapakowany do Rav4 Mk2 z benzynowym silnikiem 2.0. Takie alternatory montowali w tych autach po lifcie, więc wymiarowo jest plug’n’play. Niestety pacjent jest sprzed liftu i stary alternator Denso ma złącze...
przewód do obrotomierza w renault idzie z alternatora. Jeżeli alternator rodziny A13N (Valeo) to jak plastikowa osłona prostownika powinna tkwić zlączka.
Witam odgrzewam temat. Ale mam odwrotne pytanie. Mam alternator HITACHI z opla z uszkodzoną płytą 6 diodową a chciałbym wstawić 8 diodową bo taką mam akurat. Stojan ma 3 uzwojenia więc jedno podłączenie w mostku zostanie puste. Będzie działać?
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
Chciałem zapytać czy chodzi o: przejście na szczotka alternatora, czy regulatorze w miejscu gdzie te szczotki są podłączone.
Może od starego DENSO podejdzie, zobaczymy. Aha, ja nie wykorzystuje pinu DFM, wisi jakiś przewód jeszcze, pewnie to właśnie DFM, ale wtyczka, która była z alternatorem tylko L ma podłączone. Może spróbować te DFM podłączyć? Od Denso do Boscha nie podejdzie regulator. Lin a DFM to różne tematy nie da się zamiennie stosować. Regulator napięcia w alternatorze...
witam Mam okazje kupić używany alternator do CC900 gaznik. Sprzedawca nie chce dać na niego gwarancji. Jak mam go sprawdzić przy zakupie? Czy można go na "szybko" podłaczyć go do swojego samochodu (zamiast obecnego) żeby sprawdzić napięcia? Ale czy będę w stanie wykryć ewentualne uszkodzenie diod? Prosze o jakąś mała instrukcję (krok po kroku)
a jeśli podłącze tak <D+ alternator> z <15 regulator> i następnie z kablem od kontrolki ( żółty ) to kontrolka bedzie działać normalnie???, ten przekaźnik raczej tam ktoś w jakimś celu zamontował.
Witam. W jakim celu chcesz go podłączyć na stole?
Pozwolę się podłączyć pod temat. Otóż też mam nowy alternator, jednak ładuje mi tylko 13,6 V. Podłączone wszystko jest dobrze. Czyżby wadliwy alternator? A jak będzie ładować alternator przy jednaj spalonej (nie przewodzącej) diodzie? A moze to regulator?
Koledzy mam identyczny problem i właśnie się przymierzałem to zakupu regulatora , dobrze że trafiłem na ten post , bo dokładnie mam identyczne ładowanie 13,2 . Kolego napisz gdzie dokładnie ten czujnik jest , bo faktycznie jakąś wtyczkę wiszącą gdzieś w okolicy aku widziałem i nie wpadłem wcześniej na to do czego powinna być podłączona . :)
Alternator około 3 tygodni temu mialem wymieniany na nowy więc raczej nie powinno być z nim problemu. Chyba że mechanik który montował ten alternator coś podłączył nie tak.. Jest to możliwe ?
Trzeba zrobić prosty układzik w którym elementem wykonawczym bedzie tranzystor - to on będzie sterował diodami. Fotorezystor natomiast podaje info o stanie oświetlenia do bazy tranzystora. Możesz podeprzeć się np tym [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... lub poszukać w necie tematów związanych z wyłacznikami zmierzchowymi.
Prawdopodobnie jest problem z ładowaniem akumulatora. Przyczyn może być kilka: uszkodzony alternator lub luźny pasek napędu alternatora, uszkodzona masa z silnika na blachy samochodu, uszkodzony regulator napięcia, problem z przewodami z alternatora. Jeśli podłączony poraz pierwszy akumulatro dał rozruch pojazdu to podłączenie go było prawidłowe. Przyczyna...
Może mi ktoś wytłumaczyć a najlepiej narysować jak podłączyć ten alternator w celu sprawdzenia czy działa i ładuje. Chce tylko sprawdzić, chodzi mi o jakiś najprostszy sposób podłączenia do sprawdzenia. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5d1...
Ok. Dzięki za pomoc. Czytałem, że w niektórych typach konieczny jest zastozowanie przekaźnika. Możecie wyjaśnić w jakim celu?
W jakim celu ma to zrobić?. Do DF ma podłączony (+)bezpośrednio z stacyjki ,lub uszkodzony regulator,o którym nie wspomina jaki jest i czy jest fizycznie.Innej przyczyny tak dużego ładowania nie widzę.
Czyli moge mieć uszkodzone diody w alternatorze? A co to tego zdjecia mostka wzudzenia podłączyłem tak samo. To w czym może tkwić problem?
pin 2 alternatora- To jest pojazd z 97 roku. Tam nie ma wtyczki. aikib Czy na pewno ładowanie jest na 100% ok? Zdarza się, że pęka ten gruby czerwony przewód przy alternatorze. W koszulce przy samym oczku. Jeśli jest dobrze to należy sprawdzić niebieski przewód "D+" od alternatora do FMR. Czy nie jest pęknięty. Ponieważ pojawia się błąd klemy "W" to...
Proszę odłączyć akumulator. Umyć silnik z alternatorem i wysuszyć (alternator przed podłączeniem akumulatora) Można też w celu szybszego suszenia przedmuchać alternator sprężonym powietrzem. PS. Polej sobie wodę na kabel pod napięciem to zobaczysz i nieważne czy jest to 1000 czy 12V dla danego układu jest to zwarcie i kłopoty.....
Czy lepiej będzie podłączyć ten gruby kabel bezpośrednio do klem akumulatora z przodu, czy może lepiej podłaczyć je przy wyjściu alternatora ? Z alternatorem chodzi o to, żeby czasie uruchomienia silnika prąd nie musiał płynąć "na około" przez kabel do akumulatora i dopiero do tyłu auta ? Podczas "pożyczania" prądu do rozruchu i tak większość energii...
No i jeszcze zapomniane pytanie: "jak sprawdzić..." Otóż jedynym miarodajnym sposobem jest albo włożenie go w ciągnik i podłączenie - albo zbudowanie w garażu kopii układu elektrycznego traktorka: ze stacyjką, przewodami, napędem od np. wiertarki z kółkiem pasowym i paskiem, ale przede wszystkim z akumulatorem ! Uruchomienie alternatora BEZ akumulatora,...
Ale to chyba raczej bez świateł powinno być max. 14,4 a poza tym bardzo rzadko zdarza mi się jeździć szosą a po polu nie będę jeździł na światłach.
Temat ma już 2 tygodnie, więc problem zapewne rozwiązany, ale odpowiem może komuś jeszcze przyda się. Alternator jest nasz polski i jesli masz do niego stosownu regulator to podłączenie wyglada tak jak na końcu mego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... czyli: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5908...
santrus , obrotomierz jest tak naprawdę częstotliwościomierzem - mierzy częstotliwość prądu przemiennego wytwarzanego w jednej z faz alternatora, pisał o tym moderator carrot . Czyli szukamy takiego wyjścia na alternatorze na którym panuje napięcie przemienne i to wyjście podłączamy do obrotomierza, jeśli takowego wyjścia nie ma można je dorobić, ale...
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
Do takiego włącznika świateł dołóż dodatkowy lub wymień znajdujący się w nim przekaźnik na taki 40A, choć wielce prawdopodobne że już tam taki będzie. Unikaj automatów sterowanych z kontrolki ciśnienia oleju lub alternatora, wybierz taki z detektorem progowym napięcia ładowania.
Witam ja bym sprawdził masy od alternatora do silnika i dalej do akumulatora. Proponuje podłączyć miernik pomiędzy obudowę alternatora a klemę ujemną akumulatora napięcie nie powinno być większe jak 0.2 - 0.3 v. Pomiar wykonujemy przy obciążeniu włączone światła plus nawiew.Tak samo sprawdzamy stronę dodatnią a wiec na śrubę + w alternatorze drugi przewód...
ok Panowie dzięki za rady Chciałem się dodatkowo jeszcze upewnić czy na pewno nie działa przekaźnik. W tym celu podłączyłem alternator normalnie do kostek 4 pin oraz B+, w miejscu przekaźnika podłączyłem pod wyjście L z alternatora żarówkę 5W i popiołem do masy. Takie rozwiązanie podpowiedział mi schemat z przekaźnika albowiem kabel L z alternatora...
Dzięki za pomoc ale skoro mamy na talerzu serwisanta to czy mógłbyś mi powiedzieć z łaski swojej co zrobić żeby działał mi obrotomierz. Przy alternatorze mam podłączone 3 przewody(+, kontrolka, i jak mniemam nadajnik obrotów ale niestety nie pokazuje obrotów). Co może być przyczyną?
z ubiegłego wieku Romuś, a z której dekady może być alternator z zewnętrznym wentylatorem? Co nie zmienia faktu, że temat po szóstym poście powinien iść w kosz. A może po siódmym; któż to wie? :roll:
Cześć, Do prawidłowego podłączenia ładowarki DC-DC w celu ładowania dodatkowego akumulatora potrzebuje sygnał D+ z alternatora. Czy wie ktoś gdzie znaleźć taki sygnał ? Na jakim kabelku ? Chciałbym podłączyć się gdzieś w środku (kokpit, gniazdo bezpieczników, itp.) Nie chcę podłączać się bezpośrednio do alternatora ... słaby dostęp itd. Samochód to...
Na zdjęciu masz Alternator Denso mondeo MK4 lub focus MK2. Ty masz visteon i faktycznie wtyk 3, piny. Oba mogą wystartować awaryjnie wystarczy plus na b+ i masa na obudowie. Tylko wysokie obroty potrzebujesz aby ruszył.
Wiec musimy układ zmodyfikować tak aby był odporny na zakłócenia - szpilki. Powinien działać na zasadzie on off. Przekaźnik odpada. Alternator ten nie jest stosowany w samochodzie, nie ma akumulatora, alternator wzbudza się sam. Pomimo nie wielkiego obciążenia rzędu 2 A nie wzbudzi się z podłączonymi obwodami wyjściowymi. W tym celu ten układ.
Witam, mam problem otóż mam 30-stke na alternator a omyłkowo kupiłem instalację elektryczną na prądnicę. Lampy itp. mam ogarnięte, ale chodzi mi o podłączenie alternatora, stacyjki itd.
Nie robie w ciężarówkach za bardzo, ale jeśli regulator jest orgniał Boscha to proponuje spróbować resetować przez kasowanie błędów w sterowniku. Gościu, to co piszesz to jest jakaś farsa... zmieniłem alternator -zasilanie stałe jest -zasilanie po stacyjce jest a ten wyświetla błąd na żółto -sprawdzone testerem ładowania właściwe, nie wiem co jest...
Dziękuję za pomoc...Wiec sprawdzilem kostkę (C9) i wszystko jest w porzadku. Na pierwszym jest plus, na drugim po przekręceniu zapłonu też jest plus i trzeci tez dziala poprawnie, wiec obawiam się że to jednak alternator, ponieważ chyba wszystko poza nim juz wykluczyłem. Zastanawia mnie jeszcze nr 3 na kostce, sygnał do komputera. W jakim celu jest...
Witam Kontrolka wtrysku powinna zaświecić się po przekręceniu kluczyka i gasnąć po kilku sekundach ( w tym czasie ECU przeprowadza test czujników ). W czasie jazdy zaświecenie się jej wskazuje na wystąpienie jakiejś nieprawidłowości w sygnale z któregoś czujnika zamontowanego na silniku. Może wystąpić też sytuacja w której w czasie deszczu wjeżdzasz...
W obrotomierzu po podłączeniu zaczyna grzać się opornik. W schemacie brak tego przewodu AUX więc chyba go ktoś dołożył ale nie wiem w jakim celu. Jak mogę sprawdzić to wyjście 6/7 V ? Bo po podłączeniu i dodawaniu gazu obrotomierz stoi w okolicy 10 tysi obrotów
[url=https://obrazki.elektroda.pl/66_123... schemat nijak się niema do tego alternatora przewód wychodzi od jednego uzwojenia stojana bez prostownika ,a tu śrubka wychodzi od regulatora przydał by się schemat tego regulatora ewentualnie jeśli by ktoś miał to cudo i oscyloskop coby zmierzyć to wyjście.
Nie jest to filtr do tego celu. Masę radia masz przecież połączoną z masą samochodu. (przynajmniej powinna być jak najkrótsza droga połączenia) Ten filtr jest symetryczny. Wykorzystałbyś tylko jego połowę. Przewodem minusowym i tak prąd nie popłynie, gdyż zapewne masa łączy się z karoserią dużo wcześniej. Tutaj bardziej wskazany byłby filtr niesymetryczny...
Dzięki za odpowiedź, chciałbym jednak spróbować z opornicą żeby mieć to zautomatyzowane To mało ważne, jak masz 2 wentylatory zrób połączenie szeregowo równoległe. Oczywiście zasilanie podłączone wprost pod śrubę alternatora coby nie przeciążać instalacji która nie jest zaprojektowana na taki odbiornik. Podłączenie szeregowo rownoległe równa się zastosowaniom...
Witam, Szukam opisu wyprowadzeń regulatora napięcia do silnika Hatz 1D. Zdjęcie w załączniku, żółte przewody to wej. z alternatora, czerwony stały plus i zostają jeszcze trzy przewody (biały, niebieski, czarny)..... Pozdrawiam
Dziękuję a odpowiedź. Udało się. Podłączyłem.':D' Alternator z Tico, regulator napięcia ma wbudowany więc odpada kilka kabli. Tak jak pisałem wcześniej, główny prądowy podłączyłem pod akumulator. Poszukałem dobrze i na alternatorze znalazłem naklejkę z oznaczeniem wyjść kostki alternatora, które zgadzało się ze schematem ściągniętym z www.elektroda.pl....
Sprawa wygląda tak. Oryginalnie mialem AC Delco, ale w ciągu 1,5 roku 2 x coś padło, łożyska, diody i postanowiłem zmienić alta na inny - w tym regulator był wbudowany Dostałem NIPPONDENSO i po przełożeniu wszystkiego - mocowanie itp okazało się, że ten alt jest nowszy, ale bez regulatora - w tym modelu regulator był w ECU - komputer samochodowy. Wyciągnęłem...
Pewnie ta chińska spawarka jest uszkodzona. Na początek upewnij się, że nie pomyliłeś + i – przy podłączaniu. W rzadkich sytuacjach akumulator może być przebiegunowany, ale to wiąże się z uszkodzeniem alternatora. Potrzebny jest miernik w celu określenia polaryzacji. Uszkodzona może być dioda w prostowniku/spawarce. Po podłączeniu następuje zwarcie,...
(at)kkknc pytam w jakim celu wykonać to iskrzenie. W takim że jak zaiskrzy tzn. że powinno być ok i alternator po połączeniu tych dwóch styków powinien ładować na full oczywiście przy wyższych obrotach. Jak nie zaiskrzy tzn. że coś z alternatorem jest nie tak. Pisałem tu o łączeniu przy alternatorze ale gdy łączysz przy regulatorze to jeszcze możesz...
Witam. Podłącze się pod temat. Otóż nam alternator AJA1172 który uległ spaleniu, zamówiłem nowy i dostałem AJA863. Chciałbym to podłączyć u mnie kostka na 2 piny a tam 4 czyli wystarczy tylko obrotomierz podłączyć i kontrolke?? Bo ten na 4 piny ma tak; L-kontrolka W-obrotomierz IG-zaplon S-akumulator A w moim tylko; L-kontrolka W-obrotomierz I kwestia...
Panowie, czy była by szansa na załączenie jakiegoś rodzaju schematu podłączenia prądnicy (alternatora) pod akumulatory w UPSsie tak by niczego nie spalić? - Czy da się wpiąć alternator bezpośrednio w aku i będzie działać? - Czy da się zrobić tak by UPS załączał pracę z aku aż do osiągnięcia przysłowiowej połowy mocy? (Tak by w miarę możliwości pracował...
Przecież dorzucenie głośnika to nie takie hop siup. Wpierw poprawnie podłącz to pod wzmacniacz.
Firma która regenerowała alternator stwierdziła że jest ok i że problem jest w aucie. Co do sprawdzenia napięcia na wskaźniku na zegarach to nie jest to takie hop siup patrząc na schemat Dodano po 42 Twierdzili również że owy alternator jest sterowany tylko przez regulator a nie sterownik silnika Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/3709374500_...
Witam Problem polega na niemożliwości nawet po naładowaniu akumulatora odpalić silnik Perkinsa w wózku widłowym Zremb GPW 3200. Rozrusznik R11g został zregenerowany (wymiana wszystkich tulejek oraz szczotek, przeczyszczenie styków szczotek z wirnikiem). Akumulator to Centra 12V, 170Ah. Przy próbie odpalenia rozrusznik kręci prawidłowo silnikiem (widać...
Brudne lub nadpalone styki wewnątrz włącznika elektromagnetycznego. Możliwe też kończące się czy zawieszone szczotki: komutator zawsze jest leciutko zużyty mimośrodowo. jeśli akurat rozrusznik zatrzymuje się w "niższym" punkcie komutatora - nie ma siły się obrócić, brak jest pełnego przepływu prądu. I kolejna możliwość: uszkodzone niektóre "działki"...
witam mam pytanie odnośnie dwóch filterków: -jak nawijać zwoje - prawo czy w lewo -czy przewód 2.5 mm2 nie będzie za cienki do podłączenia w szereg do alternatora (tyczy się 1 filtru ) -jakie najlepiej dać kondensatory http://images21.fotosik.pl/203/dddf39499... http://images21.fotosik.pl/203/bf46737ec...
Witam , odnawiałem traktorek mtd jn 200 at- całą blacharkę , pewnie przez przypadek przy skręcaniu jakiś kabelek dostał po uszach , po sprawdzeniu miernikiem wykazuje brak ładowania , światła działają więc alternator jest dobry , moja prośba czy też pytanie jest taka- jak podpiąć dodatkowy przewód wychodzący z alternatora ( Dc output )(czerwony) i bezpośrednio...
Właśnie niema jej i tu jest cały problem ktoś albo wyrwał ten kabel albo go w jakimś celu odroczył (odlutował). Dlatego potrzebuje schematu lub zdjęcia
Kolego miałem takich usterek mnóstwo. Odpal silnik włącz wszystkie odbiorniki w aucie i niech silnik pracuje na wolnych obrotach, miernikiem zmierz napięcie między zaciskiem B+ alternatora a jego obudową, jeśli tam masz napięcie około 13,5V~ 14V, a na akumulatorze jest znacznie mniej, to 99% słaba masa silnika. Mądre głowy w fabrykach wymyśliły, że...
Aku odłożone dosłownie na 5s więc myślę że nie zaszkodziło Dodano po 1 Napięcie mierzone na podłączonym aku na klemach
Witam koledzy mam taki problem posiadam Toyotę Hiace 2,4 diesel nie była wyposażona w obrotomierz więc postanowiłem sobie taki sprawić zakupiłem od takiego samego modelu ale z silnikiem turbodiesel.I tu zaczyna się problem ponieważ sygnał do obrotomierza brany jest z pompy wtryskowej poprzez specjalny czujnik (bardzo drogi)a w zwykłym dieslu nawet nie...
Podłączenie B+ alta nie powinno iskrzyć.Wychodzi na to że alt kradnie prąd ,jest jakieś zwarcie w nim. Jak będziesz miał miernik to pomierzyć spadek napięcia na przewodach a jak dalej ładuje słabo to alt na stół.
Witam . Czy przy wymianie akumulatora podłączyłeś wszystkie plusy do klemy. Wygląda na to jakby brakowało (+).Sprawdź czy jest napięcie na grubym przewodzie zasilającym alternator.
Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż kupiłem nowy alternator z regulatorem a stary był bez regulatora bo jest on w traktorze i teraz jak go podłączyć? W załączniku daje zdjęcia nowego i starego alternator. Ja to tak widzę w tym nowym : czerwony B+ czarny B- zielony D+ brązowy to masa Z góry dziękuję za pomoc
Witam panowie. Otóż po oczyszczeniu wszystkich styków, wyczyszczeniu alternatora oraz podłączeniu pod akumulator doznałem delikatnego szoku a mianowicie alternator jest uszkodzony lub po prostu jest to alternator samowzbudny. Po podłączeniu do akumulatora naładowanego do 12.8V(innego nie miałem) i nie podłączaniu "L" ani "I"(nic do wtyczki nie podłączałem)...
NIe tak hop siup, skoro jest DF to jest szczotka a więc bez regulatora i schemat kolegi wyżej jest temu co w awatarze w d.... :D potrzebny zewnętrzny regulator
Witam. Mam problem z podlączeniem alternatora suzuki ignis. Chodzi o to że kupiłem przez internet alternator DENSO DAN 1007, a w moim Suzuki jest 31400/86GO. Nie mam opcji juz go zwrócić, bo po terminie... A mam prośbę, jeżeli ktoś ma schemat do DAN 1007, który pin do czego podpiąć, bo wiem że się da tylko boję się ryzykować, żeby nie puścić go z dymem....
1- w sumie kilka wolt i tylko na początku. I za każdym razem, kiedy maszyna będzie ruszać. 2. podłącz chociaż kondensator o dużej pojemności - ustabilizuje to system. 3. Moc alternatora (prąd x napięcie :) ), to nieco więcej niż będziesz potrzebował obciążać silnik. Sprawdź charakterystykę alternatora prąd/obroty i tak dobierz przekładnię. nie przesadź...
Witam wszystkich. Napiszcie mi prosze jak podlaczyc alternator 12V razem z zewnetrznym regulatorem 12B. Zdjecia wyjsc alternatora i regulatora zalaczam na zdjeciach. Regulator ma wyjscia 15 i 67, alternator wyjsce na plus (z akumulatora) [nazywam to kabel zbierajacy gdyz tak kiedys slyszalem, ale ostatnio moderator "Błażej" wysmial mnie za takie nazewnictwo,...
Witam wszystkich. Jestem zainteresowany postawieniem przydomowej "elektrowani wiatrowej". Generalnie chciałbym do tego celu użyć alternatorów samochodowych (pierwszy z pomysłów). Teraz nie mam pojęcia co dalej. Chciałbym podłączyć uzyskana energię do domu. Co i jak podłączyć aby uzyskać.: - Napięcie tak jak w domu - regulacja napięcia - opcjonalnie...
Witam, posiadam ładowarkę Orion Tr Smart dc-dc 24/22 V 20A. Podłączyłem ją pod instalacje samochodowa 12V w celu ładowania z alternatora dodatkowego akumulatora żelowego głębokiego rozładowania 12V 100Ah. Minimalne napięcie wejściowe wynosi 16V, i ładowarka przy napięciu ładowania 14.3V nie załącza się, liczyłem że mimo tak nie dużej różnicy ładowarka...
SDi ma elektroniczny pedał gazu i pompę wtryskową z elektromagnetycznym nastawnikiem dawki i przestawiaczem kąta wtrysku, ma przepływomierz, egr i wtrysk sterujący, no i ma bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów, bez komory wstepnej Czyli ma ecu. Jak u mnie. Heh. Niemiecka kombinacja . Czy jest możliwe ,aby urwany przewód w kolorach biały,z czerwonym...
Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to dołóż trzy diody i zrób to jako 9-cio diodowy. Sam tak robię.
bezpośrednio do końców uzwojeń alternatora przyłączyć transformator trójfazowy w celu podniesienia napięcia Usystematyzujmy: Transformator podłączyć do alternatora bez regulatora U (jeśli jest trójfazowy jak napisał Kol. (at)Rezystor240 , to i trafo takie - 3f ), natomiast mając alternator z reg. U należy dać inwerter (taki jak solarny czy inny z Alledrogo...
Problem rozwiązany. W celu sprawdzenia podłączyłem wskaźniki do innego auta. Sprawcą świecenia kontrolki ładowania okazała się przerwa na jednej z diod podmagnesowania alternatora.
Pamiętaj, że napięcia przy ładowaniu aku 24V kwasowych mogą sięgać do około 29V, więc panele o Umpp ~34V byłyby tu OK, a do tego regulator mppt o odpowiednim prądzie ładowania / zasilania obciążenia. Panele łączone równolegle (z diodami i zabezpieczeniami), o sumarycznym prądzie Impp odpowiednim do jakichś 0.8 * max prądu ładowania, wynikającego ze...
Na zacisku alternatora na którym masz stale napięcie odkręć ten kabel i między tą śrubę a ten kabel włącz amperomierz samochodowy jaki był montowany w instalacjach samochodów ciężarowych.Zwróć uwagę na biegunowość amperomierza.Na środku skali masz 0 prawa strona na skali amperomierza to ładowanie, lewa strona to pokaże rozładowanie co oznacza brak ładowania.Zakres...
(at)bubu1769 A nie zapomniał Szanowny Koleżka tym, że rozrusznik tego silnika, jak większość zaburtowych, wymaga przekaźnika do rozrusznika, o ile nie został zamontowany w silniku? Że alternator tam jest zespolony z układem zapłonowym typu CDI ? (koło magnesowe na podobieństwo motocyklowych) i że na łodziach z zasady stosuje się woltomierz, zamiast...
Witam;) Jest to mój pierwszy temat, z jednego działu został już usunięty, ale mam nadzieję, że ten jest właściwy, ale jeżeli nadal znajduje się w złym dziale to proszę o przeniesienie. Przechodząc do tematu, otóż mam problem z podłączeniem alternatora w Zetorze 8011, od razu powiem ze nie posiadam modelu tego alternatora, ale mam nadzieję, że i tak...
podgrzewacz eberspacher d5wz. część pinów podłąłczyłem wg opisu ze strony eberspachera i piec się uruchomił ale zostały mi jeszcze z 2 kable które nie wiem do czego są. podłączyłem pompę paliwa, plus i minus zasilania, sygnał zapłonu i alternatora został przewód diagnostyki i jeszcze dwa kable - nie wiem od czego mogą być. zostały przewody nr 3 i 8...
Uszkodzone uzwojenie, rozsypana, przegrzana izolacja na przewodzie miedzianym. Dzwoniłem do kilku punktów we Wrocławiu, w sprawie przezwojenia wirnika, zero chętnych. Rozebrałem wirnik, zdemontowałem pazury i widzę ze to żaden problem, biorę się za licz https://obrazki.elektroda.pl/9896219300_... enie odcinka miedzianego przewodu. https://obrazki.elektroda.pl/6460528900_...
Ja tego nie robiłem, tylko w zakładzie. Powiedzieli że wymienili diody, samochód pojeździł niecałe 2 tygodnie i po nocy rano był rozładowany aku. Byłem dzisiaj u nich podłączyli aparature i powiedzieli że alternator ładuje i niema co się czepiać... Mimo to nadal uważam że wina leży w alternatorze
Witam serdecznie. Otóż posiadam pojazd własnej konstrukcji świeżo zbudowany na silniku od fiata 125p z alternatorem 90A od passata b3 firmy BOSCH taki jak na zdjęciu niżej. Alternator jest podłączony tak jak się podłącza każdy alternator z kontrolką wzbudzania. I w tym przypadku kabelek od wzbudzania alternatora jest podłączony do żaróweczki "akumulator"...
W regulatorach Magnetion zacisk 54 był połączony ze stacyjką 54 Dodano po 7 Witam.W alternatorach Magnetion pomiar napięcia był realizowany na zacisku D+,były to alternatory stosowane w Skodach ,Zetorach i LKT ,oczywiście 12v lub 24v. Dodano po 28 W alternatorach starego typu [Fiat 125 p,ciągnik ruski T 25]były stosowane alternatory 6 diodowe i w razie...
alternator denso denso denso alternator alternator denso
zmywarka bosch schemat kabel zasilający grubość kabla omron komunikacja sterownik
internet domki letniskowe internet domki letniskowe
Brak świateł przednich i tylnych w skuterze 4T GY6 – typowe usterki, regulator, stator Indesit IWE6085 – wymiana łożysk, typ zbiornika, objawy zużycia, zestawy naprawcze