W felicji nigdy nie padały diody prostownika pomocniczego. Skąd ty bierzesz taką wiedzę? Zawsze padała dioda prostownika głównego.
3 szpile odkręciłem, lecz co dalej? Prosiłem o szczegółowy opis (stuknij w coś tam, odkręć śrubkę itd). Obudowa nie rozeszła się więc nie mam dostępu do środka. Może trzeba coś puknąć lub odkręcić coś jeszcze?
Do ingerencji w mostek nie trzeba odkręcać koła pasowego. Temat zamykam.
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
Tak, śmiało można wymienić.
Takie: ABE9006 http://www.as-pl.com/p,lozyska,produkt_A...
Jakie napięcie podaje alternator?
Jak fela ma uwalony mostek to zawsze alternator gwizda.
Zmierz napięcie ładowania.Powinno wynosić przy średnich obrotach 14,17 do 14,24 V. Jeżeli będzie wyższe to w krótkim czasie wykończysz akumulator. A powodem będzie brak stabilizacji na alternatorze.
Nie,coś a'la kontra w rowerze,lub bendiks rozrusznika
ALTERNATOR SKODA FELICIA 1.3 . 50Pln z gw. rozruchową
Witam.W używanym alternatorze zawsze należy sprawdzić stan szczotek i łożysk tocznych,a najlepiej wymienić przynajmniej łożyska.
Witam! mam pytanie - jaki seryjnie jest montowany alternator w Skoda Felicia 1.3 1995 rok? bo muszę wymienić na nowy i nie wiem jaki kupić jeszcze jedno> jeżeli mam np 55A to czy mogę zamontować 70A? pozdrawiam
Włączenie odbiorników powoduje spadek napięcia do 12,5V. Jeśli to prawda to masz zepsuty alternator. Co do LPG to inna sprawa.
Alternator do przeglądu, prawdopodobnie regulator uszkodzony... (nie ma znaczenia że nowy)
Wiele razy pisane było o niedomaganiach alternatora w skodzie felicja. Jest opisane wszystko.
podłacz miernik i wyciagaj bezpieczniki sprawdz pobór prądu.Odłacz jeszcze wszystkie przewody od alternatora.
Ja bym na początek zwarcie na tym oporniku zrobił (zmierzyłeś go omomierzem czy trzyma parametry?) i zobaczył miernikiem, czy ładowanie będzie dobre. Nic się nie stanie i nie przejmuj się brakiem kontrolki. Wygląda na zbyt duży opór na wzbudzaniu, i póki jest magnetyzm szczątkowy, alternator wstaje. Można też tak zostawić, pamiętając o "nożnym wzbudzeniu"...
To moze tak zadam pytanie: Czy uszkodzenie jednej z diod na mostku prostowniczym, może spowodować mniejsze napiecie wychodzące z alternatora?
Sprawdź połączenie między alternatorem i tablicą przyrządów
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada.
Wymień regulator napięcia i nie bedziesz miał problemów notoryczna usterka przy silniku 1.3 Ewentualnie możesz mieć rozkręcony mostek prostowniczy w środku alternatora
Upalony mostek i alternator wtedy buczy.
Skody felicie miały ten problem z nap.ładowania nawet po wymianie regulatora na nowy nie można było osiągnąć 14V. Ciekawe czy reg. z malucha wydoli prądowo bo kosztuje jakieś 16zł i ma ten plus że występuje sam bez szczotek a więć możnaby go w prosty sposób dołączyć.
A może Ci sprzedali wirnik z alternatora 24V. Porównywałeś rezystancję?
oki kabla niebęde rozłaczał do tego pomiaru coś innego wykombunuje a co do kabla alternator-akumulator to raczej jest wpożądku bo jak juz pisałem mieżyłem miernikiem prąd zarówno na akumulatorze jak i na alternatorze i była różnica tylko o 0.1V także kabel raczej dobrze przewodzi prąd a co do diody to tez nie mam przekonania czytając inne posty gdyż...
I tu właśnie przydałby się pomiar prądu w obwodzie alternator - akumulator. Bo jak ten drugi jest pusty jak bęben, to będzie chechłał tego prądu i chechłał. Podładuj najpierw do pełna akumulator i wtedy próbuj jak wygląda to z temperaturą alternatora.
Masz diodę spaloną. Masz zwarcie w uzw i będzie ci palić diody. Dodano po 3 Ten alternator kupisz za 60zł.
Odpiął się przewód przy alternatorze. Ale dzięki za odp
Dokładnie tak to są diody do alternatora Magneton 70A Skoda Felicia.
Jeżeli doradzono ci regulację alternatora i ty w to uwierzyłeś to lepiej jedż .do elektryka .
Nowy regulator z oznaczeniem 90a na moj stary alternator 70a
witam.twój tzw. wykwit na klemach spowodowany jest nieszczelnymi czopami akumulatora.pewnie jest to jakis niefirmowy akumulator merketowy wiec to jest ich wada fabryczna .nic z tym nie zrobisz. filc pomoże w 60 % ale i tak po jakims czasie zaoksyduja klemy.rada: czyscic 1 * w miesiącu uszczelnic słupek akumulatora silikonem i na to filc oraz małozyc...
Jak nie ma ładowania, to do roboty. Trzeba usunąć usterkę. Palcem na odległość nikt miejsca nie wskaże. Do sprawdzenia alternator, regulator napięcia.
Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
Alternator trzyma się na śrubie u góry od regulacji naciągu i na tej na dole. Naciągać najlepiej delikatnie jakimś drewnianym ewentualnie metalowym "drągiem" delikatnie go napinając (ktoś w tym czasie dokręci górną śrubę na napinaczu). Nie robić tego na "chama" i ile pójdzie bo posypie się pasek albo łożyska.
Jak dodajesz gazu i masz takie same napięcie jak przy wyłączonym silniku to raczej nie masz ładowania,do sprawdzenia alternator,diody prostownicze
65Ah....? Chyba zartujesz skonczysz go zanim ci sie gwarancja na niego skonczy a pozniej producent jej nie uwzgledni ze wzgledu na nieodpowiednia pojemnosc i niemoznosc naladowania go przez alternator. Ja mam w golfie 36Ah bo taki producent zaleca i nie ma z nim zajmniejszych problemow.
A czy to przypadkiem nie ten problem http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Bo... ?
Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
wiem, że 200 Wat to nie tak dużo ale w dwóch autach już alternatory mi poszły przez ten sprzęt. Poprzednim była skoda felicia i tam naprawiane były diody alternatora. Auto ma już 11 lat a dorzucić to, że cały rok jeździmy na światłach jest kolejnym obciążeniem alternatora pod czas jazdy
Masa alternatora/akumulatora dobra? Sprawdzona? To podstawa.
Mam sporo takich wskaźników i wszystkie działają. Jeden kiedyś zamontowałem w Skodzie Felicia, gdzie regulator alternatora padał jak szalony i zawsze woziłem jeden zapasowy. Od siebie dodam, że frontowy filtr warto podkleić 50-procentową folią do przyciemniania szyb samochodowych. Nawet taką najtańszą, która do szyb się nie nadaje. Znacząco poprawia...
albo od skody , w skodach felicia tez były montowane alternatory boscha
Witam cie kolego.Jeśli masz pręt ferrytowy ze starej anteny radiowej LW to nawiń na nim cewkę drutem w emalii 1-1,5mm ok. 20-50zw. i włącz to w szereg w "+"zasilania radia. Powinno pomóc. Również szczoteczki w alternatorze do sprawdzenia.Pozdrawiam
Stan akumulatora sprawdzony? Napięcie ładowania w normie? Aparat zapłonowy podmieniany?
Mnie przeskoczył pasek rozrządu po wkręceniu się strzepów paska alternatora ktore dostały się pod osłonę paska rozrządu.Oczywiście pogieło zawory, które "podstęplowały" tłoki.Naprawa-wymiana kompletnej głowicy,używanej.A winny był napinacz paska alternatora-wymiana. Tak że warto i to sprawdzić.Silnik 1.6/75KM, SKODA Felicia.
Hałas by świadczył o łożyskach ale to zweryfikujesz przy wymianie mostka, robota z wyciągnięciem jest prosta i szybka.
Jeżeli powyżej 3200 obrotów świeci brak ładowania to sprawdź również naciąg paska klinowego na alternatorze. Pozdro
12,6V ładowania - to praktycznie brak ładowania, proszę zmierzyć napięcie bezpośrednio na śrubie alternatora, regulator napięcia decyduje o wartości wyjściowej, może słaba masa na silniku albo długi i za cienki przewód plusowy od aku do alternatora ?
Napięcie na zaciskach nieobciążonego naładowanego akumulatora po 30 min od skończonej pracy powinno wynosić 12,6V. Jest w Twoim akumulatorze, ale po tylu latach gromadzi on niewiele energii. Możesz zastosować akumulator o nieco większej pojemności do 55Ah, ale nie jest celowe i zalecane. Nie możesz zastosować akumulatora o mniejszej zdolności rozruchowej...
Ok, naprawione. Ku potomności: Pewnie przyczyn może być dużo ale w moim przypadku pomogły dwie rzeczy: 1) Wymiana filtra powietrza 2) Poprawienie kontaktu na alternatorze od wzbudzania? (ten kabelek podłączany od regulatora do alternatora) uff! Dzięki za wsparcie.
przekaźniki raczej mało prawdopodobne może masa ma gdzieś zwarcie, a jak sie zachowuje po zapaleniu? jak właczysz światła i np: kierunki to co sie dzieje ? a ma ładowanie ? może alternator nie ładuje albo padł regulator
Oprucz impulsu z cewki zapłonowej do pracy obrotomierza wykorzystuje się sygnał "W" z alternatora więc sprawdź czy masz styk "W" na alternatorze .Poza tym do prawidłowej pracy obrotomierza potrzebna tzw "15" czyli + i masa czyli "-", a żeby było widać wskazania także w nocy potrzebne jest podświetlenie czyli tzw. kl. 58. Obrotomierze mają też tzw.switche...
Witam kierunek jest pokazany na cęgach [strzałka tak jest u mnie] mierz prąd na przewodzie zasilania alternator akumlator Pzdr
Drugi alternator odpada ze względu na napędzenie go dodatkowym paskiem klinowym. Wiąże się to z wymianą koła napędowego ( szajby) i dodatkowy problem umiejscowienie alternatora. Co jest największym problemem. Pomijam już połączenie elektryczne. Jedyny sensowny sposób to wymienić alternator na mocniejszy. Skoro już masz alternatory 70A to nie staraj...
samochod - skoda felicia 1,3, alternator firmy magneton 70A sprawdzilem regulator napiecia, podmieniajac z innej felicii i nic sie nie zmienilo. poza tym pasek nie jest luzny. ladowania nie ma i kontrolka sie pali (napiecie na uruchomionym silniku to ok. 11,6 V), a jak dodam duzo gazu, to kontrolka na chwile gasnie, a napiecie skacze do ok. 12,1 V....
Witam apropos kółka. kolko przełożyłem z starego alternatora bo felicia 1.9D ma kółko 5 rowkowe a większość większych aut grupy VW 6-cio rowkowe. W starym alternatorze kółko było dokręcone b. mocno ledwo go odkręciłem. Teraz nie dokręcałem aż tak mocno ale myślę że nie powinno się obracać. Ciekawostką jest że kółko pasowe ma miejsce na klin ale wałek...
Pewnie sam alternator rozładowuje zamiast ładować. Na lawetę i do warsztatu.
Nie - pierścienie to początek i koniec tego samego uzwojenia. Może warto rozebrać alternator i sprawdzić te pierścienie. Albo kupić nowy regulator napięcia.
W 1.9d masz opcję tylko z alternatora uzyskać obroty. Wyjście W w 2-pinowej wtyczce.
Witam To że szczotki szybciej ulegają zużyciu , to zależy z jakiego materiału są wykonane,oraz stanu pierścieni ślizgowych wirnika. Kondensator widoczny na zdjęciu,jest kondensatorem przeciwzakłóceniowym często montowanym na alternatorach .Jeżeli wsuwka oczkowa nowego regulatora ma oczko(Φ6mm),to zapewne należy podłączyć ją do zacisku B+ alternatora,wsuwka...
1. Sprawdzić przy włączonym silniku napięcie na akumulatorze. Ma być w granicach 14,4V. 2. O ile to możliwe, obserwować kiedy występują te przepięcia tzn. wpadasz w dziurę na drodze, jakieś wstrząsy. Jedź na parking i " pohuśtaj " autem. 3. Jak już wystąpi to podwyższone napięcie, zmierzyć nap. na akumulatorze. Jak dla mnie to jakieś zimne luty lub...
Oluś, jak Ty coś walniesz to nie wiadome, śmiać się czy płakać. Jaką diodę pomocniczą, diodę wzbudzenia? Widziałes kiedy w Feli uwalone diody wzbudzenia? Zawsze tam padały diody prostownika głównego, albo plusowe albo minusowe. Albo przerwa albo się wylutowały z tych blaszek, do których wlutowane są pręty stojana. Jak padła któraś to opcje ma dwie-...
Jak będziesz miał alternator na stole to sprawdz prostownik diodowy czy wszysttkie diody są sprawne .
Pewnie, coś rozładowuje akumulator. Zmierz pobór prądu na postoju. Przyczyną może być alarm lub radio, najczęściej one pobierają prąd. Choć nie zawsze. Co do pytań: ad1. Akumulatory ładuje się prądem jedną dziesiąta pojemności, czyli twój prąd 4.3A przez 10H ad2 i ad3. Po naładowaniu akumulator powinien mieć ok 12.2v(mogę się mylić) a podczas pracy...
Wszystko już w porządku, jak pisałem wcześniej. Jedyne co to nowy akumulator się już raz rozładował, mierzyłem prąd na postoju (okolo 0.17mA), oraz alternator (powyżej 13V), może to felerny nowy aku? Dodam że jest on wielkości 45mAH
Witam . Sprawdź w weekend przy odłączonych klemach ,czy przy zakładaniu klem mocno iskrzy.Do sprawdzenia oświetlenie wnętrza samochodu i bagażnika (jeżeli jest)czy prawidłowo gaśnie.Pomiar poboru prądu można dokonać ampromierzem jak wcześniej wspomniał kolega piotrekwoj1 ,lub multimetrem który ma funkcję pomiaru Amper.Może to być sam alternator (właściwie...
dziękuję za podpowiedź, sprawdziłem to już wcześniej, mam na myśli spryskanie wodą żadnego przebicia nie ma, a świece dziś wymieniłem wraz z filtrem paliwa nie duży koszt a mechanik mi to doradził niestety nie dało mi to wyjaśnienia sprawy, również pytałem o stan alternatora ale niestety tu dobrych wiadomości dla mnie nie było ponieważ dioda jest spalona,...
może masz zwarcie w alternatorze ,miałem raz takie zwarcie w mazdzie 323f cały dzień szukałem i znalazłem po odłączeniu kabla od altka zeszło do 12mA. sprawdź
W Skodach Bosch aż sie nie chce się wierzyć ale w poniedziałek sprawdzę w katalogach "BENDIKS" lub "HC PARTS" czy jakoś tak (bo wiem że starsze roczniki Skody to miały własne mostki SKODY podobne do LUCASA czy ELMOTA). http://obrazki.elektroda.net/39_12286432... a jednak to prawda jest to skan z książki "Skoda Felicia" autorstwa Mario Cedrycha...
Witam! Należy rozebrać alternator i sprawdzić diody (koniecznie żarówką!), potem będziemy myśleć dalej. Możliwe także, że masz zużyte szczotkim które słabo dolegają.
Rozładowanie akumulatora do cna w ciągu kilku godzin tylko przez autoalarm można raczej między bajki włożyć. Najpierw sprawdź, czy akumulator nie pada sam z siebie, a jeśli nie, to szukaj, co zżera prąd. Zmierz realny pobór prądu przy wyłączonym aucie i jeśli jest znaczny, odłączaj po kolei obwody. Nie zapomnij też odłączyć alternatora. Oprócz tego...
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam Skodę Felicie 1,3 MPI z 1999r. Od jakiegoś tygodnia przy wysokich obrotach świeci się kontrolka ładowania, przy niskich lampka się tylko lekko żarzy. Wymieniłam już alternator i regulator napięcia, natomiast problem dalej występuje. Bardzo proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Z góry bardzo Wam dziękuję....
Witam wszystkich! Mam problem z alternatorem jak w temacie w samochodzie Skoda Felicia 1.3. Kontrolka ładowania słabo się świeci. Wiele rzeczy już robiłem. Sprawdzałem diody, przelutowywałem, sprawdzałem stojan i rotor - przebicie do masy i przejścia (również pod 230V). W internecie przeczytałem że można diagnozować na podstawie oscyloskopu stąd też...
Ja bym tu dorzucił niedoładowanie akumulatora przez alternator z powodu krótkich odcinków trasy przejazdu. Co do rozrusznika z przekładnią, nie koniecznie kolega wyżej ma rację, ja mam na tulejkach.
Jeśli poprzedni właściciel nie poinformował Cię o tej usterce, to auto nadaje się do zwrotu. Tak wiem, ale jedna rzecz jest taka, że zanim to wykryłem to zeszło sporo czasu i zdążyłem sporo rzeczy wymienić. Zawsze zakładam, że nikt nie sprzeda czegoś całkiem sprawnego i na pewno będzie mniej lub więcej do porobienia, tylko w tym przypadku wyszło jak...
Mam taki sam problem z alternatorem,zapala się lampka z ładowania Akumulatora i też się słabo świeci,Sprawdziłem czy ładuje go akumulator i ładował ale dzisiaj zacdzeły pomału chodzić wycieraczki i światła się słabo świeciły i jeszcze silnik czasami jak to się robi przygasa.Założyłem nowy akumulator i dalej świeciła się lampka Ładowania AKumulatora.A...
Sprawdź dokładnie alternator, wszystkie masy, oraz kostkę stacyjki. Ps. Zwracaj uwagę na polskie litery chyba, że nie robi Ci różnicy robienie laski albo łaski. ;)
Panowie mam taki problem, chce sie upewnic czy dobrze mysle a mianowicie: kontrolka ladowania akumulatora nie swieci po zaplonie oraz na odpalonym silniku, oczywiscie brak ladowania nawet po duzym przegazowaniu. jak odepne cienki przewod z alternatora i dotkne do masy to kontrolka zapala sie(oczywiscie na wl. zaplonie) jak podepne zarowke pod ten przewod...
"Moduł" może być w lampach. Podłącz na krótko, to około 30 sekund, dłużej pisałeś posta. Czarny do masy. czerwony do plusa. Jak się zaświecą, to nie ma modułu i podłączasz pod plus po zapłonie, sprawdź kilka razy, czasem przy pierwszym podłączeniu te z moduem też zaświecają. Jak nie zaświecą, uruchamiasz silnik, jak alternator zacznie ładować powinny...
czemu twierdzicie ze slabe cisnienie lub regulacje zaworow mozna rozwiazac poprzez podmiane akumulatora? skoro "po podłączeniu drugiego akumulatora zapali" to mozna stwierdzic ze brakuje pradu a skoro akumulator jest nowy to raczej dobry ale moze nie jest ladowany (alternator do sprawdzenia) albo cos kradnie prad na postoju (sprawdzic pobor pradu w...
Witam alternator ładuje 14.5V,wszystkie masy,kostki przeczyszczone i niewiem co dalej robić??może to wina sterownika silnika i potrzebuje mocne napięcie aku co??prosze o pomoc i z góry dzięki
dziekuje za odpowiedzi - jestes wlasnie w trakcie wykluczania niektorych niedomagan w instalacji elektrycznej (akumulator za dobrze nie trzyma, zwlaszcza po kilku dniach bez uruchamiania silnika), a jestem juz na 99% pewny, ze to wina wlasnie akumulatora. zmierzylem juz pobor pradu w czasie bezczynnosci i wynosi on max. 0,08A - wiec rozladowywanie z...
Brat ma tę Felicje i problem nienajlepszej wydajności instalacji elektrycznej to "ten typ tak ma". Akumulator jest ciągle niedoładowany od kiedy musimy jeździć na światłach cały rok. Ale to jest wina instalacji elektrycznej (za cienkie kable) a nie alternatora. Pomaga zamontowanie: - Czesi zaoszczędzili na kablach i ten od alternatora daje ogrome straty...
Witam. Szukam rozwiązania problemu a wszystkie wątki kończą się bez rozwiązania. Posiadam Skodę Felicię 1.3MPi rocznik 98. Zaczęło się od "cykania" przekaźnika wycieraczek (około 2 tygodni). Następnie po odpaleniu silnika wycieraczki zaczęły same pracować i nic nie było w stanie ich zatrzymać, oprócz wyłączenia zapłonu. Następnie spalił mi się przełącznik...
No to mnie zasmuciliscie. Jestem jeszcze pionkiem wiec w ogole nie wiem co sie dzieje z autem pod wplywem poboru mocy.. czyli teraz drugie tyle musze w auto wpakowac zeby dzialalo poprawnie. 1000 bym mial na ten wzmacniacz tylko co dalej, jakies kable 40mm^2 drugi aku alternator... Smutno.. wiec bede kupowac co miesiac czesci. w przyszlym miechu kupie...
Najprostszy sposób, który spraktykowałem i służył ze 3 lata bez problemów to podpięcie przekaźnika sterującego pod wyjście ładowania z alternatora. Pozycyjne były zasilane z wyjścia na światła mijania , ale przez diodę schotky'ego 10A. W szereg z cewka wpięty był wyłacznik, który umożliwiał odłączączenie całego ustrojstwa np. w czasie napraw samochodu,...
Witam. Mam problem ze swoim wehikułem. Kiedy wysiadałem z auta, po wyciągnięciu kluczyka wszystko było ok, przynajmniej tak mi się wydaje, ale kiedy wsiadałem patrzę i ku mojemu zdziwieniu leciutka żarzą się kontrolki od akumulatora i oleju które po normalnym włączeniu stacyjki się świecą a po zapaleniu silnika gasną. Dodam że możliwy jest alternator,...
czaje, od tego zacząłem, wymieniłem tam kawałek przewodu, zalutowałem nową końcówkę wszystko w koszulkach, sprawdziłem styki na stacyjce siedzą ciasno, masę na silniku wyczyściłem, na karoserii tez, klemy wyczyszczone. Ewidentnie gubi masę bo gdy przekaźnik tyrkocze wyłączają się światła to żarówka dalej świeci. Może to coś z alternatorem? bo zaczyna...
Przyprowadziłem auto od fachowca. Wymienił regulator napięcia ładowania, ten przy alternatorze (było dużo za niskie napięcie ładowania), zdemontował i oczyścił rozrusznik (styki). Po wymianie w maju aku na nowy, (o czym pisałem) pojechałem do ASO Skody, żeby sprawdzili napięcie ładowania. Po sprawdzeniu powiedzieli, że jest OK. A przecież już przy starym...
Drodzy forumowicze zepsuła mi się moja kochana skodzina, Powymieniałem w nim czujnik położenia wału , bezpieczniki, wyregulowałem zawory, szczotki od alternatora,auto odpala ale nie jest w stanie jechać, obawiam się, że to może być któryś z czujników, wiem , że pod spodem silnika znajduje się czujnik, którego nigdy nie wymieniałem. Jak nazywa się, proszę...
Witam, Po wymianie alternatora (z resztą już drugiej), po ok. 2 tygodniach, zaczął się problem z rozrusznikiem (już raz wymieniany- ok. 3 miesięcy temu). Zacznę od początku: Odkąd kupiłem samochód był problem ze stacyjką (nie odbijała w lewo po odpaleniu). Po ok. 8 miesiącach użytkowania samochodu padł rozrusznik, wymieniałem go. Po ok. miesiącu padł...
Witam Mam ten samochód od roku i spalił już trzy czujniki temperatury (przełączniki dmuchawy te na chłodnicy). Wymienione: Reduktor gazu, termostat (nie pamiętam czy z czujnikiem ale chyba bez), przełącznik dmuchawy (3 razy), pompa układu chłodzenia. Alternator ma nowy mostek i diody, akumulator też jest nowy, bezpieczniki sprawdzane kolejno przy użyciu...
Witam, jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki. dobra do konkretow skoda felicja 1.3 mpi 98r. problem polega na tym ze .... wymianialem w skodzie polos dułgą , po wymianie nadszedł czas na rozruch silnika , ale niestety dźwięku odpalonego silnika nie uslyszałem oprócz tego slychać było "pyknięcie" od strony bezpieczników. natychmiast...
[quote="Sulim01"]Ale dlaczego poszły tylko światła mijania?? To samo pytanie zadałem sobie. Podam inny przyklad. Kiedyś walczyłem z niedoładowaniem akumulatora w 125p. Wymieniłem alternator, regulator, akumulator przejrzałem połaczenia z karoserią i problem miałem nadal mimo iz na naładowanym akumulatorze odpalałem od "pierwszego kopa". Jak się później...
Kiedy coś takiego ma miejsce - pierwszy strzał : sprawdzam czystość klem akumulatora , masy silnika , połączenie aku - rozrusznik - alternator . Drugi strzał : Jeśli wszystko ok , sprawdzam szczotki , stan naładowania akumulatora , gęstość elektrolitu . Naładowany akumulator ma napięcie powyżej 12,6V , a napięcie ładowania ma się zawierać pomiędzy 13,9...
Witam, A więc ostatnio postanowiłem zamontować alternator od skody felicii 1.3 w moim traktorze t25. Alternator leżał kilka lat poza tym nie wiem zbyt wiele w jakim stanie był kiedy go zdemontowano ale słyszałem że był sprawny. Od strony mechanicznej poradziłem sobie wymieniłem tylko szajbke na taką która pasuje do mojego paska. No i teraz do rzeczy...
Witam Mam straszny problem z pompą wtryskową w moim dieslu... Skodzina z 1.9d- miała rozkradziny silnik, stała Pół roku pod drzewkiem schowana ze słońce nie dochodziło, i znikł alternator, rozrusznik i pompa. Kupując ją dostałem cały silnik prawie gratis, wiec przełożyłem pompe, złoozyłem wszystko. i sie jaram, przychodzi czas odpalenia- kreci kreci....
A ja po pięciu latach sprzedałem Astrę. I strasznie się cieszę. Za całokształt - powiedzmy 6/10 pkt. Ale strasznie irytujące ciągłe stuki w zawieszeniu. Komplety brak hamulców na tyle, wiecznie coś tam niedomagało. Tzn . dopiero całkowita wymiana wszystkiego co z hamulcami związane na tylnej osi- jakiś postęp był. Ogólnie ja osobiście Opla już nie polecam....
felicia alternator felicia alternator regulator skoda felicia alternator
ciche pikanie downloader samsung klejenie żywicą metal
programatora ch341 ul1200 miernik
Bosch SKT5002/1 – zakończenie produkcji, ostatnie serie, zamienniki części Manetka akceleratora motocyklowa – obsługa, regulacja, usterki, kalibracja ride-by-wire