Wyrzucasz mostek A i lutujesz bezpośrednio szczotkotrzymacz z diodami / sam się domyślisz/ a przewód B lutujesz do wolnego styku na kostce przyłączeniowej.P http://obrazki.elektroda.net/72_11837089...
Ooo, to nie jest pewne, że wina wewnątrz alternatora.
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Vectra c 3.0 CDTI za całokształt, np: dostęp do rozrusznika i alternatora, dostęp do skrzyni biegów(wymontowanie), elektryka ogólnie...
poszukaj tu www.diakom.ru ale ten alternator jak pamiętam to ma coś porąbane w zasilaniach.
Jednak wygląda na uszkodzony alternator.
słyszałem że w układzie ładowania w tym samochodzie został zastosowany jakiś przekaźnik który jest odpowiedzialny za ładowanie. Czy ktoś wie gdzie go szukać? Auto Vectra B 1.7 TD "Isuzu"
A pompka w alternatorze?
Witam Mam problem z układem ładowania lub z samym alternatorem. Samochód OPEL VECTRA 1,7 TD "isuzu" alternator z pompą vacu Chodzi o to że zauważyłem że na wolnych obroach silnika ok 850 obr/min alternator daje napięcie ładowania 12,7 V po podniesieniu obr silnika do ok 1000 ładowanie juz jest w przedziale 13,8 - 14,1 V Jak temu zaradzic ????? POMÓŻCIE
niebieski kabel zazwyczaj od kontrolki
Powinien ładować do 14,3 V.
dziekuje za pomoc temat zamykam
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
jakby nie patrzeć alternator trzeba cały rozebrać diody są przylutowane do regulatora
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Bezpieczniki ok. i przekaźnik też. A zapomnialem dodać zgasla podczas jazdy i kaplica wszędzie juz grzebalem a może mieć coś dotego alternator?
Witam. Jak w temacie. Ma może ktoś pojęcie jak podłączyć taki alternator ze zdjęcia? Jest on z samochodu opel vectra 1.7td isuzu. Rozumiem że ten gruby kabel idzie do tego plusa z akumulatora do rozrusznika. A reszta? Gdzie podłączyć kontrolke? Czy trzeba robić jakieś wzbudzenie alternatora? Minus pewnie jest na obudowie ale też pewien nie jestem na...
Akumulator, alternator, rozrusznik, stacyjka. Na dzień dobry. Na temat opli z silnikami 1.7 D Isuzu i problemach z elektryką napisano już bardzo dużo na forum. Polecam też funkcję SZUKAJ.
są to bardzo przyzwoite samochody alternator nie psuje sie sam a z niedbalstwa o stan akumulatora lub porzycznie prądu innym na odpalonym silniku
zaglądnij przy przekaźniku od kontrolki ładowania - a co jest przy tym przekazniku?. a moze jakis schemat albo link do schematu takiego rozwiazania. alternator 6 diodowy z regulatorem od poloneza?
Sterownik czasu żarzenia jeżeli silnik opla,jeżeli isuzu to też sterownik,uszkodzona świeca żarowa,czujnik tem.silnika,albo awaria alternatora (jeżeli alt uszkodzony sterownik nie włączy świec w celu oszczędzania prądu)
Może i mógłbyś jak dostaniesz elementy do jego naprawy ale nie wiem czy warto jak nowy kosztuje chyba 80PLN, przy okazji warto przejrzeć cały alternator. Wiem że do 1.7TDS z silnikiem od Isuzu występuje taka mała płytka z regulatorem ale tam kosztuje coś około 130PLN.
Witajcie, ten samochód (VECTRA B 1.7TD ISUZU) faktycznie traci więcej energii z baterii, niż może w normalnych miejskich warunkach nagromadzić. Projektowany był na dojazdy w warunkach niemiecko-francusko-austriackich, na odcinki minimum 50km. Do tego akumulator tutaj musi mieć... no... powiem wprost: fest p*********cie, bo te silniki jednak mają zwykle...
Witam wszystkich ..Po uruchomieniu silnika nie gasnie lampka ladowania! Mam alternator hitachi, zostal wymieniony mostek prostowniczy i regulator napiecia w calosci na nowe. Po odpaleniu silnika ladowanie wynosi 14.2 V. Co moze byc przyczyna tej usterki ?
Moja propozycja to by było na początek odłączyć niebieski cieńki kabelek od alternatora, jeżeli kontrolki zgasną to usterka nadal jest w alternatorze. Chyba że jest to silnik ISUZU to już się sprawa komplikuje bo dochodzi sterownik świec żarowych który też jest ztym połączony... A kontrolka chamulców zawsze zapala się z ładowaniem gdyż są połączone...
witam alternator przestał mi ładować i po rozkręceniu zastałem niemiły widok, pierścienie wytarte, dużo opiłków miedzianych, pęknięta szczotka i przytopione gniazdo szczotkotrzymacza. No i teraz mam pytanie czy takie pierścienie można zregenerować np. poprzez przetoczenie tych starych (tak żeby wyrównać), wcisnąć na nie tuleję miedzianą i przetoczyć...
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że w w/w aucie przy obrotach około 2.5 tys zapala mi się kontrolka od Airbagu. Jak można temu zapobiec ? Jest to spowodowane za dużym napięciem na alternatorze ? Choć całkiem niedawno był wymieniany. Problem jest od jakiegoś tygodnia. Jestem w tych tematach zielony więc proszę o zrozumienie i z góry dziękuje...
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Witam wszystkich. Mam problem z obrotomierzem w moim Oplu Vectrze B. Obrotomierz na wolnych obrotach pokazuje mi 4.5 tys obr/min. gdy lekko przygazuje wskazówka dochodzi do 6 tys czyli do końca skali a w rzeczywistości ma ok 2 tys obr/min. Sprawdzałem ładowanie, wszystkie styki na alternatorze i nic ciągle to samo. Dodam, że problem pojawił się po awarii...
Miałem 3 lata Corsę C 1,7 DI, silnik Isuzu i wymieniałem tylko filtry i olej :) Dodano po 1 Spalanie 5l/100 km. Minus, w zimę dość długo się nagrzewa. I ta dziwna pompa podciśnienia z tyłu alternatora cieknie.
Sygnał z alternatora stosuje się w silnikach diesla a sygnał z cewki może uszkodzić licznik bo występuje tam przepięcie. Podaj mi typ silnika jaki masz bo były dwa czy nawet trzy rodzaje. Sprawdzałeś licznik czy pytasz teoretycznie bo tak jak mówiłem nie mam pewności czy sygnał nie jest doprowadzony fabrycznie. witam. mam takie pytanie mam opla vectrę...
Tak.Ten kabelek podaje plusa po rozruchu i sterownik świec wie że auto chodzi,ładuje i dogrzewa świece.Taki sam motyw jest w Astrach,Vectrach A i B,Combo itp.
Silnik to ISUZU 1700 cm3 TD nie wiem jaki alternator a aku mam dość spore w porównaniu z Twoim bo aż 75A i rozruch 760A firmy CENTA FUTURA ;) A teraz interesuje mnie kwestia kabli zasilających. Czy muszą to być kable specjalnie produkowane do CA czy mogę wrzucić sobie jakiś grubszy kabelek np " siłowy " oczywiście z bezpiecznikiem odpowiednim . Gdzieś...
przekaźnik jest za nakładką progową,jak słupek prawych przednich drzwi. Silnik 1,5 to nieodmiennie Isuzu,z wysoce awaryjnym alternatorem Hitachi Przepraszam, że podpinam się pod temat, ale mam taki sam problem z Vectrą A 1,7 TD Isuzu. Alternator Hitachi po spaleniu prostownika i regulatora napięcia. Wszystko wymieniłem na nowe, uzwojenia dobre. Ladowanie...
To samo miałem niedawno ale w vectrze z tym silnikiem i tym alternatorem uszkodzone były diody i tyle.
Jak ten silnik steruje obrotomierzem, w ogóle co to za silnik? Jest to Isuzu 1.7 TD z Opla Vectry, jeśli miał obrotomierz to pomiar był z alternatora, z braku alternatora zamontowałem alternator z VW golf 2 benzyna.
http://www.allegro.pl/item159158468_nowy... alegro są po 400 zeta nowe
sprawdź diody prostownicze. Miałem taki problem w vectrze A 1,7 isuzu 82km, lecz po czasie kompletnie przestał ładować. Przyczyna były diody. Pozdrawiam
regulator hmm jest chyba po to zeby utrzymywac napiecie w granicach 13,7-14,4V...takze wydaje mi sie ze nie mozna wiec okrescil ze napiecie w isuzu osiaga 14,7V bez obciazenia a po obciazeniu okolo 14V....bo gdy w na maxa naladowanym akumulatorze mamy bez obciazenia 14V to po obciazeniu go mamy te 13,98V i wydaje mi sie regulator jest wlasnie po to...
alternator vectra isuzu vectra isuzu alternator isuzu alternator
ustawienie taśmociągu zablokować windows update iveco daily problemy klimatyzacja
zderzak naprawa zderzak naprawa
Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost – wentylator pracuje cały czas, FCM, ECT, przekaźnik, diagnostyka Podłączenie 4-pinowego rezystora dmuchawy do 4-pinowego regulatora – identyfikacja pinów, Fiat Ducato, PSA, VW