Witam Mam problem z układem ładowania lub z samym alternatorem. Samochód OPEL VECTRA 1,7 TD "isuzu" alternator z pompą vacu Chodzi o to że zauważyłem że na wolnych obroach silnika ok 850 obr/min alternator daje napięcie ładowania 12,7 V po podniesieniu obr silnika do ok 1000 ładowanie juz jest w przedziale 13,8 - 14,1 V Jak temu zaradzic ????? POMÓŻCIE
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Witam. Jak w temacie. Ma może ktoś pojęcie jak podłączyć taki alternator ze zdjęcia? Jest on z samochodu opel vectra 1.7td isuzu. Rozumiem że ten gruby kabel idzie do tego plusa z akumulatora do rozrusznika. A reszta? Gdzie podłączyć kontrolke? Czy trzeba robić jakieś wzbudzenie alternatora? Minus pewnie jest na obudowie ale też pewien nie jestem na...
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Witam mam prośbę o poradę, nie świeci mi kontrolka od ładowania w wyżej wymienionym samochodzie autko jest z 95r, sam alternator ładuje i obrotomierz chodzi, alternator ma kostkę 2 pinową, z jednej jest wyjście na obrotomierz, z drugiego wydaję mi się wyjście na kontrolkę, jak dam tam masę to załącza mi żółty przekaźnik pod maską i kontrolka świeci,ale...
Witam Padł alternator i mam inny ale jest inne połączenie więc proszę o opis tego gniazda :) Ten alternator jest ponoc od opla Vectry 97 TD wiec pod alternator powinno byc podlaczenie do kontrolnki ktora jest przez przekaznik i do obrotomierza. Ale co z 2 wolnymi pinami?? Bo i tak nie laduje wiec pewnie trzeba podłączyć tam +12 po zaplonie. Wolał bym...
Witam jak w temacie wymieniam alternator w mojej Vectrze b 1.7 TD '96 rok z alternatora firmy MITSHUBISI na HITACHI. Problem polega na tym ze mam tam 3 przewody - 1 gruby główny, oraz 2 cieńsze i teraz kwestia w tym który do którego styku w kostce alternatora podłączyć? Sprawdzałem napiecia na tych cieńszych i stwierdziłem na jednym (na pracującym silniku...
Witam jak w temacie mam taki problem, kupiłem na zimę Vectra A 1995r i cały czas coś się dzieje jak nie termostat to jakieś wąż dziurawy od chłodnicy, teraz cieknie mi olej z dwóch miejsc, 1 miejsce to wężyk taki koło alternatora i nie wiem gdzie go dostać a drugie to z chłodnicy intercooler tylko nie wiem czy tam powinien być olej czy jest po prostu...
Witam, mam problem z ładowaniem w Oplu Vectra A 1.7 td isuzu, , Po odpaleniu świeci się kontrolka , ładowania, gaśnie po prze gazowaniu, napięcie delikatnie rośnie ale ładowania nie ma bo miernik pokazuje 12,5V. Przy alternatorze zmierzyłem napięcie, też to samo 12,5V. NA kostce 4 pinowej przy alternatorze: Zaciski: Ref 12,5V +D 6,5V 30 12,5V Może ktoś...
Hmm silnik 1.7 td ISUZU pzrerabiałem temat alternatora w opel astra z takim samym silnikiem alternator HITACHI z wyjsciem na pompe podcisnienia wspomagania hamulcow . sprawdz polaczenia - wtyczki jesli to nie pomorze to niestety rozbiorka alternatora . sprawdz czy jest przejscie uzwojenie wirnika moze byc naderwany przewod przy pierscieniach slizgowych...
witam wszystkich mam nastempujący problem w aucie jak wyżej przy alternatorze jest okrogła kostka na 4 przewody pryjechał do mnie klient któremu ta kostka sie stopiła i wyleciały przewody a ja nigdzie nie moge znależc jak je tam po wtykać wiec jak ktos pamieta to niech napisze albo najlepiej narysuje wtyczke i co gdzie przychodzi z góry dziekuje
Witajcie, ten samochód (VECTRA B 1.7TD ISUZU) faktycznie traci więcej energii z baterii, niż może w normalnych miejskich warunkach nagromadzić. Projektowany był na dojazdy w warunkach niemiecko-francusko-austriackich, na odcinki minimum 50km. Do tego akumulator tutaj musi mieć... no... powiem wprost: fest p*********cie, bo te silniki jednak mają zwykle...
Tak.Ten kabelek podaje plusa po rozruchu i sterownik świec wie że auto chodzi,ładuje i dogrzewa świece.Taki sam motyw jest w Astrach,Vectrach A i B,Combo itp. Andrzej a czy ten sam myk można zrobić w nowszym isuzu? Moduł znajduję sie tam niedaleko akumulatora - silnik Y17DT. Też wystarczy odciąc kabelek o tym kolorze?
Witam ponownie. Alternator udało mi się dostać jak pisałem wyżej do vectry 1,7 TD jednak na 2 piny. Czytałem, że nie stanowi to problemu. Oznaczeń alternatora starego jak i nowego nie mogę znaleźć więc nie wiem ile posiadają A. Jeszcze tego dokładnie poszukam, ale myślę, że skoro są od 1,7 TD to powinno chodzić w miarę przyzwoicie... a nie chodzi......
Witam wszystkich. Mam problem z obrotomierzem w moim Oplu Vectrze B. Obrotomierz na wolnych obrotach pokazuje mi 4.5 tys obr/min. gdy lekko przygazuje wskazówka dochodzi do 6 tys czyli do końca skali a w rzeczywistości ma ok 2 tys obr/min. Sprawdzałem ładowanie, wszystkie styki na alternatorze i nic ciągle to samo. Dodam, że problem pojawił się po awarii...
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
Może i mógłbyś jak dostaniesz elementy do jego naprawy ale nie wiem czy warto jak nowy kosztuje chyba 80PLN, przy okazji warto przejrzeć cały alternator. Wiem że do 1.7TDS z silnikiem od Isuzu występuje taka mała płytka z regulatorem ale tam kosztuje coś około 130PLN.
Witam Proszę o pomoc padł mi mostek prostowniczy w alternatorze elektryk wymienił mostek {sam wybudowałem i zabudowałem alternator} Obecnie po uruchomieniu auta nie gaśnie kontrolka ładowania a napięcie ładowania 18.5V już wydałem 200zł a elektryk twierdzi że to jeszcze regulator jak go wymienić samemu?czy to skomplikowane?Jaka może jeszcze być przyczyna...
Akumulator, alternator, rozrusznik, stacyjka. Na dzień dobry. Na temat opli z silnikami 1.7 D Isuzu i problemach z elektryką napisano już bardzo dużo na forum. Polecam też funkcję SZUKAJ.
Ja mam taki silnik tyle, że w Vectrze B i tam jest tak jak koledzy piszą, że po zapaleniu silnika jak sterownik dostanie sygnał z alternatora, że ładuje i przy tym temperatura silnika jest mniejsza niż 50 stopni to włącza świece (jest to związane z ekologią) tylko, że przez to szybciej kończy się alternator, tak więc sprawdź czy ta dołożona dioda pali...
Witam, Mam pilne pytanie... Ślęczę nad alternatorem. Czy oprócz czterech śrub (szpilek) coś jeszcze trzeba rozkręcić aby rozpołowić alternator Hitachi? (Vectra B isuzu) Bo szczerze trochę ciężko mi to się rozpoławia a nie chciałbym czegoś zepsuć. Bardzo proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
nie wiem ile w vactrze ale kolegi astra paliła ok 6 w cyklu mieszanym - jazda tak do 2,5 - 3 tyś rpm (paliła 8 jak ciągał przyczepę o ponad 0,5m wyższą od samochodu) ale problem polega na tym że te silniki lubią obroty i właśnie od 2,5 tys zaczyna się moc do świec jest automat i jak gaśnie kontrolka to kręcisz rozrusznikiem i dobry silnik pali po jednym...
słyszałem że w układzie ładowania w tym samochodzie został zastosowany jakiś przekaźnik który jest odpowiedzialny za ładowanie. Czy ktoś wie gdzie go szukać? Auto Vectra B 1.7 TD "Isuzu"
Sygnał z alternatora stosuje się w silnikach diesla a sygnał z cewki może uszkodzić licznik bo występuje tam przepięcie. Podaj mi typ silnika jaki masz bo były dwa czy nawet trzy rodzaje. Sprawdzałeś licznik czy pytasz teoretycznie bo tak jak mówiłem nie mam pewności czy sygnał nie jest doprowadzony fabrycznie. witam. mam takie pytanie mam opla vectrę...
Witam wszystkich ..Po uruchomieniu silnika nie gasnie lampka ladowania! Mam alternator hitachi, zostal wymieniony mostek prostowniczy i regulator napiecia w calosci na nowe. Po odpaleniu silnika ladowanie wynosi 14.2 V. Co moze byc przyczyna tej usterki ?
Moja propozycja to by było na początek odłączyć niebieski cieńki kabelek od alternatora, jeżeli kontrolki zgasną to usterka nadal jest w alternatorze. Chyba że jest to silnik ISUZU to już się sprawa komplikuje bo dochodzi sterownik świec żarowych który też jest ztym połączony... A kontrolka chamulców zawsze zapala się z ładowaniem gdyż są połączone...
Witam. W ostatnim czasie zapaliła mi się kontrolka ładowania w vectrze i miałem ładowanie 12v jak sprawdzałem. Więc wyjąłem alternator i okazało się, że diody mają zwarcie a regulator jest spalony. Więc kupiłem diody i regulator złożyłem altek a napięcie ładowania to ok. 15.5v i bardzo powoli jak by jeszcze rosło. Moja sugestia to uszkodzony regulator...
Jednak wygląda na uszkodzony alternator.
Bezpieczniki ok. i przekaźnik też. A zapomnialem dodać zgasla podczas jazdy i kaplica wszędzie juz grzebalem a może mieć coś dotego alternator?
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że w w/w aucie przy obrotach około 2.5 tys zapala mi się kontrolka od Airbagu. Jak można temu zapobiec ? Jest to spowodowane za dużym napięciem na alternatorze ? Choć całkiem niedawno był wymieniany. Problem jest od jakiegoś tygodnia. Jestem w tych tematach zielony więc proszę o zrozumienie i z góry dziękuje...
Wszelkie wężyki do pompki są drożne, nic się nie przytkało ani nie przedziurawiło, jedynie delikatnie się "pocą" podczas pracy alternatora, nic w nich nie wyje i nie stuka. Sam alternator też ładuje nie najgorzej (13,96 V). Podczas pracy silnika słychać szum którejś rolki (alternator, pompa wody lub wspomagania) ale to chyba w miarę normalne. W poszukiwaniu...
Alternator nie musi się od razu spalić ,może padł regulator napięcia,albo po prostu szczotki się skończyły.Może być też zepsute sprzęgło jednokierunkowe koła pasowego. Wiem że nie odrazu, troche się na mechanice znam ;) Szczotki nie skończyłyby sie tak odrazu a gdyby padł regulator to byłoby jakiekolwiek ładowanie a tak to nie ma ani 1V, tylko to wszystko...
Sterownik czasu żarzenia jeżeli silnik opla,jeżeli isuzu to też sterownik,uszkodzona świeca żarowa,czujnik tem.silnika,albo awaria alternatora (jeżeli alt uszkodzony sterownik nie włączy świec w celu oszczędzania prądu)
Witam. Miałem ten silnik w Vectrze A i też miałem problemy z alternatorem. U mnie niestety nie wiadomo czemu spalił się stojan z mostkiem prostowniczym i regulatorem napięcia. Po wymianie wszystkiego okazało się, że kontrolka od ładowania nie gaśnie. Przyczyną było brak napięcia do wzbudzania alternatora i spalony przekaźnik ładowania. Dobrym rozwiązaniem...
Silnik to ISUZU 1700 cm3 TD nie wiem jaki alternator a aku mam dość spore w porównaniu z Twoim bo aż 75A i rozruch 760A firmy CENTA FUTURA ;) A teraz interesuje mnie kwestia kabli zasilających. Czy muszą to być kable specjalnie produkowane do CA czy mogę wrzucić sobie jakiś grubszy kabelek np " siłowy " oczywiście z bezpiecznikiem odpowiednim . Gdzieś...
sprawdź diody prostownicze. Miałem taki problem w vectrze A 1,7 isuzu 82km, lecz po czasie kompletnie przestał ładować. Przyczyna były diody. Pozdrawiam
Miałem 3 lata Corsę C 1,7 DI, silnik Isuzu i wymieniałem tylko filtry i olej :) Dodano po 1 Spalanie 5l/100 km. Minus, w zimę dość długo się nagrzewa. I ta dziwna pompa podciśnienia z tyłu alternatora cieknie.
Witam Mam problem z podłączeniem altka. Kiedyś był tam zamontowany regulator z malucha. Teraz jest oryginalny. Kabel A jest z kontrolki gdzie ma być podłączony i gdzie ma być podłączony kabel B?? W którą stronę ma przepuszczać ta dioda?? I chciałbym opis tych końcówek.
przekaźnik jest za nakładką progową,jak słupek prawych przednich drzwi. Silnik 1,5 to nieodmiennie Isuzu,z wysoce awaryjnym alternatorem Hitachi Przepraszam, że podpinam się pod temat, ale mam taki sam problem z Vectrą A 1,7 TD Isuzu. Alternator Hitachi po spaleniu prostownika i regulatora napięcia. Wszystko wymieniłem na nowe, uzwojenia dobre. Ladowanie...
witam gorąco ponieważ już mam dość 2 razy w roku naprawiać ren alternator w vectrze 1,7td isuzu, chcę wyprowadzić regulator na zewnątrz obudowy żeby sie troszkę przewietrzył i nieprzegrzewał.Mimo że mam troszke pojęcia o elektronice te symbole jakoś do mnie nie przemawiają na regulatorze są tylko przy pinach literki B S R L F E i nic więcej, 6 pinów...
regulator hmm jest chyba po to zeby utrzymywac napiecie w granicach 13,7-14,4V...takze wydaje mi sie ze nie mozna wiec okrescil ze napiecie w isuzu osiaga 14,7V bez obciazenia a po obciazeniu okolo 14V....bo gdy w na maxa naladowanym akumulatorze mamy bez obciazenia 14V to po obciazeniu go mamy te 13,98V i wydaje mi sie regulator jest wlasnie po to...
witam alternator przestał mi ładować i po rozkręceniu zastałem niemiły widok, pierścienie wytarte, dużo opiłków miedzianych, pęknięta szczotka i przytopione gniazdo szczotkotrzymacza. No i teraz mam pytanie czy takie pierścienie można zregenerować np. poprzez przetoczenie tych starych (tak żeby wyrównać), wcisnąć na nie tuleję miedzianą i przetoczyć...
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
Jak ten silnik steruje obrotomierzem, w ogóle co to za silnik? Jest to Isuzu 1.7 TD z Opla Vectry, jeśli miał obrotomierz to pomiar był z alternatora, z braku alternatora zamontowałem alternator z VW golf 2 benzyna.