Nie ma skoków napięcia? Lampa sztywna w srodku? Alternator i drżenie lampy najczęściej przyczynia się do awarii. Często pomaga montaż żarówek typowo do motocykli.
Jaka nośna ? Jeśli alternator pracuje w trybie slave to nie wysyła nic do czasu gdy dostanie odpowiednie zapytanie z urządzenia master .
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Odgłos uszkodzonego wtryskiwacza albo mechanicznego uszkodzenia układu korbowo- tłokowego ( panewki , sworzeń tłoka ...) . Jeśli uważasz że od alternatora to zrzuć pasek akcesoriów - wyeliminujesz alternator .
pomoże ktoś w rozwiązaniu tego problemu rozrusznik alternator sprawdzony
https://as-pl.com/en/p/A3439(VALEO) https://obrazki.elektroda.pl/5267329400_... U1401 oznacza brak komunikacji LIN pomiędzy ECU a alternatorem. Problem może stworzyć nieoryginalny alternator (regulator napięcia), jednakże problem jest często opisywany w internecie i nawet wymiana alternatora na oryginalny nie pomaga. Prawdopodobnie...
Istnieje szansa, że alternator zes..ł się ze szczęścia po zdjęciu klemy i podał napięcie które uszkodziło sterownik. Pasuje zdemontować wydech i postawić na pionowo, żeby zlać olej. Niegłupim pomysłem byłoby zdemontowanie interkulera albo najniżej położonego przewodu, żeby zlać ewentualny olej. Pasuje też połączyć się w końcu jakimś testerem. Wydech...
zacznij od diagnostyki komputerowej. W Masterze 2000r 2.8 dti? Obsługuję takie dwa i akurat w jednym przewalałem silnik i robiłem alternator i ma W jak wół.
Alternator na początku daje 14,4 a po jakimś czasie spada poniżej 14
mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. Obd2 nie dziala, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kreci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszedzie powyzej 12 Dodano po 4 Wprowadzenie Masz problem z Renault Master 3, który objawia się brakiem komunikacji z komputerem pokładowym (OBD2), brakiem reakcji rozrusznika oraz komunikatem...
Szukam rozwiązania problemu podłączenia się pod kontrolkę ładowania akumulatora w Renault Master 2.5 150KM 2009r. Może ktoś wie gdzie łatwo można się wpiąć między kontrolkę ładowania a alternator w miarę bez inwazyjnie (może pod któryś bezpiecznik, albo gdzieś w pobliżu).
https://www.mouser.com/catalog/specsheet... strony 23 zaczyna się protokół transmisji. Na alledrogo. "TESTER ALTERNATORÓW 12/24V MAGNETI MARELLI MASTER ALT 2" https://obrazki.elektroda.pl/4486260600_...
Witam posiadaczy Mastera problem rozwiązany a tak naprawdę to wychodzi że go nie było brak wspomagania czy tempomatu itp Było spowodowane spadkiem napięcia akumulator ma już 3 lata i pewnie nie jest w najlepszej kondycji a my jadąc do Francji podłączyliśmy za dużo sprzętu czyli tableta i 3 telefony i system wyłączał po kolei najbardziej pobierające...
Panowie, mam problem z informacją o ładowaniu akumulatora, Master 3, 2.3, 2015r. alternator Valeo. Diagnostyka CLIP. Bez start/stop. Po zapłonie we wszystkich kalkulatorach CLIP widzi napięcie ok, 12,4V tylko w UPC 15,95V (czasem 6,50V) Obciążenie alternatora 99,22%. Miernik na akumulatorze pokazuje 12,40V. Po odpaleniu auta zapala się błąd ładowania...
Naprawić instalację do alternatora.
Witam mam problem z Renault Master 3 2.3 mianowicie po odpaleniu na desce pojawia się usterka ładowania akumulatora i równocześnie problem z wycieraczkami jak włącze to nie można ich zatrzymać auto jeździ z warsztatu do warsztatu wymienione wszystkie sterowniki cała instalacja przejrzana naście razy na koniec alternator orginalny kupiony pod ten model...
Witam, Nie będę zakładać nowego tematu, odgrzeje stary. Planuję zakupić elektryczną lodówkę turystyczną i ją stuningować. Mocy na pewno nie będzie mi brakować, mam pociągniętą instalację car audio (kabelki 33 mm2) i do niej zamierzam się podpiąć. Instalacja jest dodatkowo zabezpieczona poprzez rozdzielnik zasilania z bezpiecznikami coś takiego mniej...
Cześć ,, autko stało pod chmurką 7-8 tygodni i dzisaj po uruchomieniu silnika swieci się kontrola "STOP "i "akumulator". auto odpala i akumulator sprawny ( 2 lata).. Przejechałem 20-25 km ale kontrolki nie znikły a po ponownym uruchomieniu nadal się świecą .. jak to usunąć bo jak sadze akumulator i alternator raczej sprawne Dzieki za podpowiedz W
Tylko alternator nie naladuje dwóch 110ah na raz :/
Usterka naprawiona sprawa była błacha, poprostu przy wymianie paska ktoś go źle zamontował i alternator kręcił się ale nie ładował.
Witam, w akcie desperacji postanowiłem opisać swój problem na forum. Użytkuje Renault Mastera 2018 r w kurierce i mam taki problem że nie za każdym razem odpala samochód. Wymieniłem 2x rozrusznik, stacyjkę i auto było sprawdzane u elektryka, który nie stwierdził usterek w instalacji, masę posiada , akumulator sprawny naładowany, alternator ładuje powyżej...
Alternator do regeneracji :cry:
Pytanie czy w ogóle wchodzi do sterownika... Odpinając poprzedni alternator nie za pisałeś kolorów przewodów?
alternator też sprawdzony ma ktoś jakiś pomysł
No widzisz kolego z tego wniosek że te auta i ich systemy są ułomne ja z kolei słyszałem że np. uszkodzony alternator może generować zakłócenia i dlatego wywala różne błędy mi jakiś czas temu wyskoczyło, że mam uszkodzony wyłącznik zderzeniowy -)) oczywiście był dobry Dodano po 3 Witam, audiolad a ile razy udało Ci się zatankować na przypadkowej stacji?...
Auto ma przejechane 650 tys km Nie wydaje ci się że przy tym przebiegu wszystko może się zacząć psuć. Przecież to nie autobus czy ciągnik siodłowy liczony na miliony kilometrów z silnikiem nie przekraczającym 2500 obr/min do którego wchodzi beczka oleju ? Rozrusznik, alternator , wtryskiwacze - przecież to są rzeczy eksploatacyjne które prędzej czy...
Po włączeniu wycieraczek na byle jakiej pozycji zaczynają pracować na 2 biegu i nie można ich wyłączyć. Usmx pod maską podmieniony na inny, masy posprawdzane, uch widzi każdą pozycje wycieraczek na manetce. Sygnał położenia wycieraczek do usmx-a dociera. Co ciekawe jak padało, to wycieraczki pracowały prawidłowa przez jeden dzień. Dodatkowo na desce...
Witam mam problem z masterem 2014r 2,3 a mianowicie wyświetla mi się usterka ładowania + cała choinka ( ESP, usterka wtrysku, usterka hamulców, ginie wspomaganie, światła itp) napięcie skacze od 11 do 14,5 zmieniony akumulator ,podmieniony alternator , masa sprawdzona i nadal problem Proszę o pomoc Dodano po 9 Podłożony był nowy moduł i nadal bez zmian
Witam ponownie, Dzisiaj padł mi w trasie alternator i konieczna była wizyta na warsztacie. Przy okazji poprosiłem aby sprężarkę sprawdzili. Prąd wszystko dociera ale Nie załącza się elektromagnes w tym sprzęgle sprężarki no i trzeba wymienić sprzegielko. Ktoś orientuje się jak to wyglada cenowo?
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Witam ponownie, kolego Błażej, sprawdziłem dziś jedną rzecz, i po tym chyba zupełnie z tobą się zgodzę, sprawdzałem w samochodzie stopień nagrzania się Alternatora, i muszę powiedzieć że Alternator mi w samochodzie osiąga tą samą temperaturę :) to najwyraźniej to jest normalne, w Poniedziałek zobaczymy czas pokaże :wink: potem opiszę co i jak, tylko...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Witam zakupiłem drl magneti marelli, instrukcja zaleca podpięcie modułu do akumulatora, niestety w tym samochodzie akumulator jest schowany pod podłogą, zamontowałem to w ten sposób - plus podłączyłem do zacisku pod maską który służy do odpalania samochodu za pomocą kabli rozruchowych, natomiast masę pod istniejąca śrubę masy karoserii. Instalacja ta...
Ad. 1- nie wiem :D 2- tak możliwe, ustaw czujnikiem zegarowym zgodnie z danymi, 3- możesz to sprawdzić jedynie po numerach katalogowych pompy, 4- nie ma takiego kondensatora, ratuje Ciebie drugi akumulator, alternator większej mocy. Co do elektrozaworu, podejrzewam że stanowi on zabezpieczenie, przed maksymalnym ciśnieniem ładowania na zimnym silniku....
Czujnik obrotów biegu jałowego z reguły kontroluje żeby silnik chodził na granicy równomiernej pracy. Ponadto w razie włączenia jakiegoś obciazenia np. wentylator chłodnicy, od razu podnosi obroty żeby alternator wydolił. Hamowanie silnikiem ma sens pod warunkiem że nie jeździmy dwu-suwem ;-) np. renoult master 2.2HDI wyraźnie traci predkość po zdjęciu...
Witam ,łożysko wciskane było na prasie . Myślę że to wina jakości łożyska . Próbowałem kupić w serwisie Renault ale występuje tylko cały altek . Nie wiedzą jakiej firmy montują na pierwszy montaż . Szkoda że nie mam starego oryginalnego kupił bym tej samej firmy.
Daj ten od mastera. Najtaniej bedzie.
Cześć, Jak w temacie, poszukuję schematu elektrycznego Renault Master3/Movano B rok 2021. Generalnie auto odpala i pracuje ale wyrzuca na deskę błąd "Usterka elektryczna, zagrożenie". Na początku było czuć swąd, potem ładowanie ~12,5V potem przez dłuższy czas 15,5V i finalnie ustabilizowało się na ~14V i tak jest od pewnego czasu ale błędy nadal są....
kontrolka lekko żarzyła jak jechało się wieczorem Przy słabym aku dzieją się takie czary mary (duża rezystancja wewnętrzna powoduje tętnienia napięcia z częstotliwością ładowania przez alternator)
Po wymianie alternatora problem ustał
Nie mam pewności ale chyba z alternatora.
Spider Co to jest "DIUT"??? Poza tym w jakim języku ty piszesz? Master skąd jesteś?
Sygnał LIN to przewód sterujący alternatorem, leci z alternatora do modułu USM pod maską, wskaźniki sygnał o ładowaniu dostają cyfrowo w sieci CAN. Sprawdź dokładnie ten przewód między altkiem a USM
Na wtyczce alt widzę LIN ( idą pakiety z ECM. Po odpięciu wtyczki z ECM - wszystko znika). Po odłączeniu przewodu LIN , po stronie alternatora jest 12V czyli sama nośna. Z tego co mi się wydaje , tylko master w sieci LIN będzie słał pakiety , slave nie wyśle nic (poza stałym 12v) dopóki nie zostanie pobudzony. Chyba że się mylę. W BSI mam ustawione...
Witam mam problem z ładowaniem w Renault Master 2.3 od razu po odpaleniu wywala błąd od ładowania i gdy chodzi sobie na wolnych obrotach faktycznie nie jest ładowany lecz po dodaniu gazu zaczyna się ładować ale błąd dalej nie znika. Został sprawdzony alternator, akumulator(wymieniliśmy na nowe) oraz została sprawdzona cała wiązka.
Dziwne bo już 3 w tym tygodniu miałem. I tak podpowiem że do Mastera 2,5 dci G9U podchodzi alternator z laguny 1,9 DCI i jest dostępniejszy i tańszy o wiele. Te same parametry.
Złącze 30 PIN owe licznika - pin 23 sygnał VSS Złącze 15 PIN owe licznika - pin 4 sygnał obrotomierza dla wersji z sterownika Złącze 15 PIN owe licznika - pin 8 sygnał obrotomierza dla wersji z alternatora Tak przynajmniej podają schematy dla Mastera. Myślę że w movano powinno być to samo . Jeśli ten 2.5 DTI jest na CR to to jest to samo co renowskie...
Dokładnie lepiej się spytać niż targać altka za 50 bo jak jest roboty na 1,5 do 2 godzin to rzecz nieopłacalna. Godzina warsztatowa kosztuje a nikt za darmo nie będzie pracował. Oczywiście - są autka których w ogóle się nie biorę za demontaż alternatora czy rozrusznika (A-klasa, master, tranzit mk6 itd) tylko daję do mechanika. Jest przede wszystkim...
Wygląda na to że to czerwono białe to elektroniczna ładowarka akumulatorów 24V. Większe niebieskie pudełko to izolator akumulatora prawdopodobnie ze sterowaniem - stosuje się to np. w camperach gdy mamy jeden alternator i dwa akumulatory master/ slave. To mniejsze niebieskie pudełko to też izolator akumulatora tylko że diodowy. A gdzie reszta instalacji?...
Ktoś rozwiązał problem? Ja męczę się z tym samym problemem w Oplu Movano B. Podmieniłem już dodatkowy moduł sterujący nadwozia ale nic to nie dało. Z tego co wywnioskowałem to działające ciągle wycieraczki według mnie nie są problemem a skutkiem jakiejś innej awarii. W tym dodatkowym module nie widzi napięcia. https://obrazki.elektroda.pl/9363486300_...
master alternator alternator renault master alternator suzuki alternator
wysokosc pomieszczenia brama force przechwytywanie bluetooth
unifi konfiguracja pompa haier
BMW CCC resetuje się w pętli – logo, restart, diagnoza sekcji zasilania, NAND, BGA Schemat serwa Philips AZ 2030/14 – napęd kasetowy i CD, układy BA6849FP, LA9216S, AN8693