Oczywiście, że można. Jedyny problem jaki możesz napotkać to rozebranie alternatora. Często są zapieczone długie śruby skręcające obudowę (trzeba je zruszyć). No i oczywiście zdjęcie łożysk - jak masz ściągacze to 10 minut roboty, a jak nie to jest trochę zabawy. Nie kupuj tylko łożysk przed rozebraniem alternatora, ponieważ w różnych wersjach były...
Poprzednicy byli blisko na sto 100% diody w alternatorze.
6303 -przód 6201-tył
Altek ma sprawnosc 50%.
Alternator to prądnica trójfazowa więc ma 3 uzwojenia w stojanie przesunięte względem o kąt 120st. A te 6 impulsów na obrót wynika chyba z tego że sinusoida w każdej z faz ma 2 maksima na okres co daje w sumie 2x3=6 impulsów na okres (obrót).
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
albo nawala alternator :)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://forum.vw-passat.pl/topic/27330-w... Poczytaj i sprawdź czy masz podpięte na alternatorze styki d i w.
Masz zacisk W na alternatorze?
Amperomierz cęgowy i mierzyć prąd czerpany z alternatora.
Jest to część regulatora napięcia, byś dał zdjęcia alternatora.
W granicach 0,1 V. Czyli wina tkwi w alternatorze?
temat był poruszany. zobacz czy masz szczotki w alternatorze
Chce wymienić diody w alternatorze w passacie b3 tylko nie wiem jakie i o jakich parametrach, dodam że to alternator Valeo.
pewnie niedokręciłeś takiej małej śrubki mocującej końcówkę regulatora do mostka prostowniczego.Regulator jest mocowany dwiema nakrętkami 5mm (klucz 8) i tą jedną srubką 4mm.
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
Więc jest źle. Pomiędzy srubką a blaszką ma być zero om. Podepnij niebieski kabel bezpośrenio do styku na regulatorze,chyba że chce ci się rozbierać alternator
D+ oczko, to wzbudzenie. W wsuwka to obrotomierz.
Na początek napięcie ładowania najlepiej na wyjściu alternatora możliwe zwarcie diody.
alternator (mostek)
No dobrze, a co z tym paskiem/alternatorem ?
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
witam wszystkich, chcę kupić alternator do passata b3 1.9 TD. Oryginalnie był VALEO 90A a mam możliwość kupna używanego VALEO 70A. Akumulator zamontowany ma 74 Ah. Jakie mogą być skutki wstawienia alternatora 70 A ? Czy można dać też alternator boscha, czy będzie pasował ? /Mariusz
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Obawiam się że się mylisz 45,55,65A miał zestaw 6203 i 6201 90A miał 6303 i 6201 To w alternatorze z zewnętrznym wiatrakiem
Naciąg masz w alternatorze, tzn górna śruba 17 popuszczasz, na dole (JEŚLI NIE WYROBIONE SA TRYBY) popuszczasz śrubę 13, oraz naciąg kluczem 22. Jeżeli nie dojedziesz, to spróbuj łomikiem naciągnąć alternator, przytrzymując dokręcaj śruby.
Witam. Ja w mtz-82ts zamontowałem alternator od vw passat b3 100A i daje jak trzeba a instalację przerobiłem jak robią w C-330 z 4A kontrolką i skończył się problem z ładowaniem. Pozdrawiam.
w moim passacie mam niskie napięcie ładowania ok 13.9 czy tak ma być czy nie jest taki na alternatorze i na akumulatorze
masz dwa piny w kostce alternatora
czy nie warto poszukać na złomie lub aukcji oryginalnego przełącznika a nie robić badziewia? I wentylator doprowadzić do sprawności, bo potem jeszcze narzekanie na niedoładowane akumulatory i padające alternatory jak dmuchawa ciągnie nawet 2 razy tyle prądu co powinna.
Nie przypominam sobie żeby VW montował seryjnie głośniki ze wzmacniaczami tak jak Audi. Prawdopodobnie ktoś to przełożył z innego autka. Nie warto sobie tym zawracać głowy. Każde radio które kupisz będzie miało mocniejszą końcówkę mocy niż ta przy głośniku więc ten co to odłączył zrobił Ci przysługę. Poza tym często w połączeniu z nieoryginalnym radiem...
Spoko da radę, jeśli masz na alternatorze zacisk "W". Jak nie to możesz zrobić wyprowadzenie, lub zmienić alternator. Dokładasz jeden kabel i po sprawie. Instalacja prosta jak drut. Wejdź sobie na jakieś forum passata b3-to jest takie same auto. W moim golfie 2 pasowało p&p ale silnik mam benzynowy.
Czy trzeba wylutowywać ten scalak z płytki? Skąd można wziąć właściwy wsad? Czy można jakość obejść ten scalak i podłączyć sygnał z alternatora do obrotomierza?
Przedewszystkim sprawdz mase silnika i akumulatora i kabel który idzie z alternatora do rozrusznika i z rozrusznika na akumulator i jestem pewny że tam znajdziesz przyczyne swoich problemów POZDRAWIAM gumiś_rzesz
Jak dobrze pamiętam, to w golfie 4 jest nawet tak, ze na czas rozruchu podawane jest +12V na zbudzenie do alternatora, z pominięciem lampki, żeby jeszcze lepiej wzbudzić.
ok to uspokoiliście mnie ziomy
prad moze pobierac ALARM, radio, alternator albo inne uzadzenia ale zacznij od tych
WITAM ! Mam też PASSATA B3, i przerobiłem temat alternatora dokładnie. W tych samochodach są stosowane dwie marki alternatorów tzn: BOSCH i VALEO. Zasada działania jest taka sama, różnią się tylko mechanicznie. Podłączenia do alternatora : 1. czerwony - gruby ładowanie do akumulatora mocowany śrubą 2. niebieski - cienki lampka kontrolna mocowany na...
[url=https://www.google.pl/search?q=VW+P... Znajdź sobie pasującą to będziesz znał nazwę. Przyczyną hałasu raczej nie jest. Wszystko może być, łożyska alternatora, pompy wody.
No właśnie nie chciał bym tego. Wczoraj podłączałem według kostki z 28 przewodami. Niestety nawet nie drgnęło. Chodzi mi o te 3 przewody. Czyli minus. Plus od stacyjki czy też alternatora oraz sygnałowy z cewki
Witam serdecznie. Otóż posiadam pojazd własnej konstrukcji świeżo zbudowany na silniku od fiata 125p z alternatorem 90A od passata b3 firmy BOSCH taki jak na zdjęciu niżej. Alternator jest podłączony tak jak się podłącza każdy alternator z kontrolką wzbudzania. I w tym przypadku kabelek od wzbudzania alternatora jest podłączony do żaróweczki "akumulator"...
A na alternatorze masz wyjście W?
Mam jeszcze pytanie dodatkowe. Alternator ma nieco więcej {70}amperów niż powinien bo pochodzi z passata B3 a jest w passacie b2, czy można bez problemu stosować alternatory o większej ilości amperów tam gdzie fabrycznie były montowane inne słabsze alternatory. Co do naprawy to chyba spróbuje wymienić ten regulator napięcia/http://moto.allegro.pl/show_ite...
Naładuj akumulator. 10-12 godzin. Sprawdź ładowanie jak akumulator będzie naładowany, bo rozładowany może pobierać z alternatora duży prąd i w związku z tym będzie spadek napięcia. Choć z tego co piszesz to raczej nie ładuje alternator. Sprawdź czy połączenie nie zaśniedziały.
Pod warunkiem że obrotomierz jest zasilany impulsami z alternatora a nie z cewki lub komputera? W renówce jak kupiłem zegary z benzyny to nie działały z alternatora chyba że jestes pewien że ten obrotomierz ma sterowanie z alternatora.
piszczy pasek to nie jest przyczyną rozładowań chyba ze jest zbyt luźny. sprawdziłeś kolego ładowanie alternatora?? może alternator nie wystarczająco ładować akumulatora i to może być przyczyną rozładowań. Sprawdź kolego czy masz dobre ładowanie-po zapaleniu auta alternator powinien podawać prąd ok 14V. pozdrawiam
Może alternator klęka i podaje za duże napięcie? Sprawdź ładowanie...
Wszystko własnie niby wydaje mi się wporzadku a jednak kręci i nie odpala , nie poskręcałem całości do kupy ale przeciez bez alternatora powinien odpalic.. podlaczylem nawet przeplywomierz i też nic
Kolego sprawdź, czy w aucie nie świeci Ci w sposób ciągły lampka w bagażniku. Jeśli jest ok. to sprawdź, czy nie "padła" któraś z diod w alternatorze i czy masz właściwe ładowanie akumulatora.
Mam passata b3 silnik 1,8(idealny do istalcji dodatkowego alternatora oraz generatora!!!) na wodorze auto pracuje bardzo cicho. Dodatkowy alternator zalatwia wszystko.
Witam serdecznie. Ja do swojej c330 po wymianie akumulatora i pradnicy zastosowałem alternator od VW Passata b3 który wygląda tak samo jak na zdjęciu tanym przez jednego z fotumowiczow. Alternatory te występowały w dwóch wersjach amperazowych tzn z zieloną tabliczką które miały 55amper oraz z czerwoną tabliczką na której pisało 90a. Ja 90amperowy od...
a ja myślę ze to nie prawda! dziś sprawdzałem w passacie B3 i ma 14.25V oczywiście na pełnym obciążeniu
Panowie zdjęcia dodałem do postu i widac wyraźnie, że jeśli koło pasowe by miało 2 paski to pompa wody by leżała równolegle z 2 rowkiem ;) Czyli jeśli zamiast aluminiowego dekielka byłby rowek na pasek to byłoby idealnie. Niestety tak jak mówicie polonezy miały rozrząd na pasku, ten ma rozrząd najprawdopodobniej na łańcuszku. Rozwiązanie jakie widzę...
Niestety nie posiadam generatora , żeby experymentować , prosiłbym o pomoc -które dokładnie zworki mam pozmieniać? Dodano po 1 A co do alternatora to jest oryginalny Bosch z wyjściem W
Kupiłem ostatnio licznik do mojego passata 1.9 TD 92r z obrotomierzem (na linke). Wszystko działa poprawnie tylko obrotomierz zawyża o jakieś 300-400 obr/min. Byłem na stacji w celu sprawdzenia obrotów i podano mi że obroty mojego auta wynoszą 950 obr/min na biegu jałowym (czyli bobrze), a na obrotku pokazuje cały czas gdzieś około 1300 obrotów/min.Pytanie...
Na osi wirnika alternatora masz pierścienie ślizgowe połączone z jego uzwojeniem, sprawdź ciągłość obwodu wirnika żarówką podłączoną do akumulatora
A pasek napędu pompy i alternatora? Płaski, czy zwykły klinowy? Bo takie efekty robią się po wymianie paska.
Trochę archeologia , ale może regulator się uszkodził? . Spotkałem się z takim przypadkiem w ford focus . Też w kilka godzin załatwiał akumulator. Kolega pisał że odłączał alternator ale czy wszystkie przewody ? Chodzi mi o ten od regulatora .
przemo205 dobrze poszukaj bo już dużo tego było na elektrodzie np. odnośnie liczników z obrotomierzem do Passata B3
siemanko ja juz tak kiedys robilem gralo dobrze tylko byly zaklocenia od pracy alternatora musialbys zastosowac jakis stabilizator na 12v5A
Problem rozwiazany. Zawinił regulator napiecia w alternatorze i pasek klinowy. Alternator nie ladowal podczas pracy silnika i cala elektryka byla zasilana tylko z akumulatora
Niemiecki szrot to nie ma się co dziwić. Sprawdź ładowanie alternatora oraz akumulator i jak kolega powyżej pisał masę. Później powodzenia w szukanie przepięcia w wiązce...
Prosze o pomoc w przerobieniu licznika z passata B4 1.9 TDI do passata B3 1.9 D (silnik 1Y). Zacisk W alternatora podłączony do pinu 10 zegarów. Po uruchomieniu silnika obrotomierz wychyla sie maksymalnie.Podobno wystarczy zmienić wsad pamięci (na płytce licznika są 3 scalaki : Elmos 10010B 10010197H 4180 , Elmos 10406C87H 4251 i PCF 1179CT ). Który...
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
Problem mój dotyczy wskazań obrotomierza licznika w Passacie B3 1,6 TDi (silnik SB bez jakiej kolwiek elektroniki), a licznik pochodzi też z Passata B3 tylko z silnika AAZ 1,9TD i zaniża obroty o ok. 50%. Czyli częstotliwość na wtyczce "W" alternatora była by za niska. I tak zachdzę w głowę :D jak by częstotliwość tych impulsów podnieść. W grę wchodzi...
Uważaj , żebyś tylko nie wpadł na pomysł wykorzystania liczników od passata B4 :-( Wprawdzie pasują do B3 (wystarczy tylko włożyć halotron w miejsce linki obrotomierza), ale będziesz wówczas częstym bywalcem przeróżnistych serwisów, próbujących "uratować" baaardzo marudny i czuły na skoki napięcia z alternatora chip Motoroli, który bardzo chętnie się...
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
A w czym masz kolego "problem"? Skoro piszesz że pompa "cieknie" to chyba wiesz gdzie ona się znajduje? Na jakiej podstawie wyciągnąłeś taki wniosek ,że "ona cieknie"? Jeśli nie wiesz gdzie jest pompa to znajduje się ona w tym silniku na wysokości i po stronie 2 cylindra ,napędzana jest paskiem "klinowym"przez koło pasowe wału korbowego.Musisz zluzować...
Witam ,mam B3 1.9 u mnie kontrolka oleju zaczyna migać tylko po w jechaniu w kałuże.Później zaczyna piszczeć i po pewnym czasie samo przechodzi .Miganie kontrolki lub piszczenie nie jest spowodowane usterką związaną z olejem. Mogą być po zamieniane przewody na czujnikach,brak masy,niski poziom któregoś z płynów,luźny pasek alternatora a nawet któraś...
W między czasie zmieniły się auta, chociaż nadal T4 i nadal w benzynie i teraz wróciłem do wątku. Oczywiście dzięki za podpowiedź. Licznik z B3 pasuje bez problemów wtyczki bez przerabiania, jedynie obroty przekłamuje (mam oryginalnie w wiązce przewód od obrotaka chociaż go fizycznie wcześniej nie było). Mam w aucie gaz i podłączam pod program od gazu...
W mk2 to tylko RP, co do usterek tak jak pisałem, silnik nie do zajechania. Może jedna typowa usterka to uszkadzający się styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, myślę że to przez elektrozaworek od przyspieszacza zapłonu i indukujące się w nim napięcie. W nowszych nie ma tego problemu bo nie ma też żadnego mechanicznego sterowania kątem wyprzedzenia...
jesli ktoś jeszcze zainteresuje siętym tematem odp.na pytanie kolegi czujnik temp.4 przewodowy z brązową opaską. dokładnie nie mierzyłem czasu ale czas grzania świec dochodził do kilku a czasem do kilkunastu minut(czego powodem było zużycie szczotek alternatora) jeśli chodzi o mostkowanie w kostce o ile dobrze pamiętam był to przewód żółto czerwony...
alternator raczej moge wykluczyc, bo zaklocenia sa nawet przy wylaczonym silniku, jak wlacze radio np. slysze tez pompe wtrysku, pompke centralnego zamka itp. samochod do VW passat b3. zalozylem dzis filtr (nawet probowalem dwa rozne) i praktycznie zero roznicy :( podlaczalem tez pod rozne zrodla (akumulator, instalacja radia, plus po stacyjce itd)...
mam Passata B3 90 benzyna i problem .Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła świecić się kontrolka od oleju.W miarę zwiększania obrotów silnika kontrolka świeci coraz jaśniej , a na wolnych obrotach przygasa. Po ponownym uruchomieniu silnika zauważyłem że ,kontrolka od oleju gaśnie ale od ładowania nie. Gdy znacznie zwiększyłem obroty to od ładowania zgasła(wcześniej...
Witam mam problem z passatem b3 1.8 jednopunktowy wtrysk na gazie, a mianowicie po naładowaniu akumulatora jeżdżę normalnie przez ok 1 tydz, a później zaczyna brakować prądu. Wymienione zostały szczotki alternatora i cały alternator, gdy przejadę ok 40 km to samochód staje sie zupełnie inny, przyspiesza zdecydowanie lepiej może dlatego ze dostał prąd...
Jeśli nie ma nic zamontowane (jakieś extra pożeracze prądu w rodzaju "tuby", czy cóś innego) - fabryczny alternator, nawet i 70A na taką eksploatację wystarczy. Ważne, by każdy element instalacji był sprawny. Od alternatora, poprzez rozrusznik, przewody, klemy, masy aż do silnika (szybki rozruch, brak długich kręceń!). Akumulator w okolicach 60Ah; 600A...
Witam, ma problem w moim samochodzie tego rodzaju że powyżej 200 obrotów włącza sie kontrolka ciśnienia oleju,dzieje sie tak tylko i wyłącznie kiedy działa obrotomierz tzn. jest podpięty kabel do impulsatora w alternatorze. Ciśnienie oleju jest w porządku obydwa czujniki ciśnienia również.Jest to zestaw zegarów firmy "Motometr". Czy któryś z szanownych...
ok bede wdzieczny za schemat. Jeżeli chodzi o swiatła mijania i długie to zobacz jak jast to razwiazane w nowoczesnych autach np. mondeo omegi itd. tam mijania swieca z drogowymi. i jest lepeij oswietlona droga. Co do alternatora mozna pociągnac z niego ok 70A to wystarczy spokojnie to co ty pisałes to jest zaledwie 22A czyli całe nic i aku zdąży sie...
Odłącznie rdzy owszem jest gdzie nie gdzie, czego sie spodziewać po passacie B3 z 91r ale nie oszukujmy sie do czego wsadzisz dodatkowy alternator, wywalisz kupę piany montażowej do okien w blachy drzwi i klapę, jakiej furze potniesz podłogę w bagażniku żeby wspawać tam dodatkowy schowek na dwa aku extra, i pozbędziesz sie zbędnych plastików bo ci trzaskają...
https://forum.vw-passat.pl/topic/1034-b... numer ma ten przekaźnik? Czy zwiększenie obrotów nie powoduje zgaśnięcia kontrolki? Przy starym alternatorze nie było problemu z kontrolką ładowania?
"longines" a powiedz mi czy wersje B4 maiły linke czy tylko hallotron?? Bo moze bym pokombinował i założył sobie licznik od B4?? jest ładniejszy!!! I droższy (sprowadzenie takiego licznika od producenta to 1300zeta). B4 mają tylko hallotron. Osobiście bym odradzał zakładania liczników od B4 :-( Liczniki te w całej serii z silnikami benzynowymi są bardzo...
pytanko czy mają być z komputerem pokładowym czy tylko z zegarkiem ale oba będą pasiły tylko do tego z kompem potrzeba jeszcze przełącznik pod kierownicę i czujniki aby w pełni funkcjonował Dodano po 4 Witam Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe uruchomienie obrotomierza w moim passacie. Mój passacik to rocznik 91 z silnikiem diesel 1.6 TDi który...
Swoją drogą, to pobieranie z alternatora samochodu prądu do ogrzewania to trochę chory pomysł, jeśli się weźmie pod uwagę, że w silniku mamy OD GROMA ciepła odpadowego, no, ale rozumiem, że koszt instalacji rozprowadzającej to ciepło jest zaporowy w tym zastosowaniu. Może nie jest to do końca taki zły pomysł. Passat B3 ma dość wydajne ogrzewanie kabiny...
Witam Potrzebuję pomocy. Otóż zachciało mi się umyć przewody od klimy w celu lepszego zdiagnozowania nieszczelności... przy okazji nie obyło się od zalania wodą całego silnika. oczywiście akumulator miałem odłączony, kopułkę , przewody, alternator okryłem folią.dodam że auto ma instalacje lpg. Po myciu zostawiłem auto na słońcu... po upływie około 5...
Te wypalenia laminatu wyglądają strasznie :-( Ja nic nie naprawiam, tylko nadstawiam uszu ;-) Ale moze z racji podobnej usterki w moim ex-zestawie zegarów coś zdołam podpowiedzieć. Otóz w moim fabrycznym zestawie liczników do passata B4 znajdował się mikroprocesor Motorolli, który już podczas zakupu auta nie działał jak nalezy. Po rozbiórce zegarów...
mam passata b3 i interesuje mnie kondensator przeciwzakłóceniowy jakiej firmy i ile F powinien miec . a w samchodzie jest ale od czegos innego powniewaz głosniki samochodowe brzęczą
1 Zmierz napięcie ładowania, podaj wynik. Popraw połączenia akumulatora z masą i plusa akumulatora z resztą instalacji w samochodzie, zwłaszcza z alternatorem i rozrusznikiem. Mogą być duże opory pracy rozrusznika na ciepłym silniku i wtedy nie kręci. 2.Zastosuj do wiatraka przekaźnik, obwody wiatraka połącz grubym przewodem, przekaźnik umieść możliwie...
W tej cenie kupisz już leciwe autko. Może będę staromodny, ale jak dla mnie nie istnieją diesle poza 1,9TDI ze stajni VW/AUDI. I czy kupisz AUDI z ocynkowaną blachą i super materiałami we wnętrzu, czy Golfa/Passata z troszkę gorszym wyposażeniem, czy plastikową Skodę czy i jeszcze bardziej plastikowego Seata, to jak trafisz na dobry motorek 1,9TDI to...
Czołem Jestem nowy na forum.Wiem że już było takich tematów kilka ale proszę o pomoc ;) W Fiacie Seicento(r.1999) od znajomej padło ładowanie..jak się to objawiało? Dzień wcześniej podczas jazdy jak mówiła lekko jarzyła sie kontrolka łądowania,następnego dnia już nie odpalił. Zrzuciliśmy stary sparciały pasek daliśmy nowego Gatesa,wywaliliśmy regulator+szczotki(starte...
A ja po pięciu latach sprzedałem Astrę. I strasznie się cieszę. Za całokształt - powiedzmy 6/10 pkt. Ale strasznie irytujące ciągłe stuki w zawieszeniu. Komplety brak hamulców na tyle, wiecznie coś tam niedomagało. Tzn . dopiero całkowita wymiana wszystkiego co z hamulcami związane na tylnej osi- jakiś postęp był. Ogólnie ja osobiście Opla już nie...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Witam ponownie, ostatnio mam same problemy z tym samochodem :D A jako, że przyszła zima, to kolejne usterki wyszły na światło dzienne. 1. Akumulator. Czytam różne fora i różnie to bywa, więc wolę zapytać sam i dostać konkretną odpowiedź. Mianowicie: Ostatnio miałem problem ze wzbudzeniem alternatora ( http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Witajcie drodzy forumowicze. Mam pewien problem z passatem. Szukałem dużo informacji w internecie i nie mogę rozwiązać problemu. Zacznę od początku. Posiadam passata B3 z 1988r. z silnikiem 1.8 90km RP z instalacją gazową I lub II generacja. Mam 3 pozycyjny przełącznik. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem. U zaprzyjaźnionego mechanika wymieniałem...
passat alternator alternator passat passat pasek alternator
detektor zbocza wykonanie tranzystora darlingtona przycisk sleep
samsung np300e5a pralka samsung zawiesza
Demon PodKoszarka – nie odpala, zalane paliwo, iskra na świecy, gaźnik, kompresja Peugeot 206 – stukanie i drgania kierownicy podczas jazdy, zawieszenie, tuleje, wyważenie