Zacznij od miejscaw którym grzebałeś , nie pomyliłeś kabelków przy alternatorze ?
Wymieni regulator bez wyciągania alternatora.
Wszystko w normie, jedyny problem to spadek napięcia na drodze alternator-akumulator
Sprawdź masę, jeśli masa jest oK to winny jest alternator.
http://obrazki.elektroda.net/94_12727370... Motronic nie wiem co masz na myśli ale tu masz mostek na obrotomierz chyba że nie chodzi o ten alternator.P
Prostownik w alternatorze wymień.
Źle zregenerowali alternator
No ok, ale trochę przesadziłeś z tą wymianą alternatora jak mogłeś wymienić sam mostek. Podróbka, solidnie wykonana do alternatorów 120A kosztuje około 70 zł i można wymienić bez wyciągania alternatora. Ale ja tu chciałem powiedzieć rzecz ważniejszą- istotnym w tym alternatorze jest podłożenie pasty termoprzewodzącej pod płytę diod ujemnych, w miejscu...
Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zmątować regulator napięcia??? Cały czas mam problemy z ładowaniem góra 13.2V, a im więcej podłącze tym bardziej spada (przy wyższych obrotach to samo) Czy dało by radę np. LM338 podłączyć w taki sposób, że nawet jeżeli odpalę wszystko co jest możliwe do odpalenia, żeby ten LM cały czas wyciskał z alternatora...
Przede wszystkim sprawdź pasek klinowy napędzający alternator.
Wyrzucasz mostek A i lutujesz bezpośrednio szczotkotrzymacz z diodami / sam się domyślisz/ a przewód B lutujesz do wolnego styku na kostce przyłączeniowej.P http://obrazki.elektroda.net/72_11837089...
Witajcie, Jakie łożyska pasują do alternatorów Denso DAN506 (120A) Alternator pochodzi z Opla Vectra C 1.9 CDTI
Będą pasować.
Nie masz w ogóle ładowania - wina alternatora.
ładowanie akumulatora sprawdzane voltomierzem powinno wynosic 14,0 do 14,5 przy naładowanym aku. ale dobrze jest sprawdzic terz amperomierzem i wtedy jest 100% pewnosci ok pozdrowienia Dodano po 2 ale z tą masą jest racja w oplau to jest podstawa dobra masa 1-silnika 2-silnik/alternator
Masa tam jest ogólnie na obudowie. a właśnie ,że nie bo alternator mocowany jest tulejach metalowo-gumowych.
W tych oplach światła tak pulsują na wolnych obrotach, winą jest elektryczne wspomaganie kierownicy jak i to, że cyklicznie włącza sobie świece żarowe. 13,8V pod maxymalnym obciązeniem jest idealnie.
Radzę sprawdzić alternator
Boże mój, zwykły alternator Denso, takie rozrośnięte Marelli znane np z fiata Punto/Brava. Co tam można spieprzyć? Znam problem z Astry H/ VectryC/Signum i zaręczam, że problem nie w alternatorze,
W uszkodzonym alternatorze.
120A z omegi.
kończą swój żywot diody w alternatorze
Zgadzam się z przedmówcą żarówka lub instalacja deska-alternator.
mam nadzieję że regulator nie z Uni-Point :)
Akumulator może powodować takie objawy Jakie uszkodzenie akumulatora da tak zaniżone napięcie ładowania i to po czasie? Jedynie zwarcie wewnątrz, wtedy by nie odpalał i alternator byłby "czerwony".
Kilka razy miałem przypadek, że winą był kabel plusowy z akumulatora do rozrusznika/alternatora. Po wymianie problem ustawał.
Zaczalbym od sprawdzenia napięcia ładowania kiedy się to dzieje. Tak jak przedmówcą mówił. Trzeba zacząć od sprawdzenia połączeń pradowych i masowych i alternatora.
nie w tym oplu kolego
Odłącz na próbę kabel z D+ alternatora
a już tam, nie mieszaj tu chociaż alternatora, Vectry już nawet kilkuletnie skaczą na niższych obrotach i nie chcą ich trzymać, szczególnie silniki c16nz i c16nz2 które pochodzą z bliźniaczej Astry mają niechlubną opinię, oczywiście że wszystko można zwalić na elektrykę, tak najprościej
Jednak wygląda na uszkodzony alternator.
Szczotki trzeba było wymienić w alternatorze
Alternator BOSCH'a
Ubiłeś alternator, cała zagadka.
Jakie napięcie jest powyżej 850 obr? Jeżeli utrzymuje 14.20v to sprawa ładowania rozwiązana.problem po stronie silnika ,za wolno obraca alternatorem.
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Sprawdzone przed chwilą na Fabii. 12.3V na zgaszonym silniku i równe 14.4V na odpalonym. Także miernik jest ok. Dodano po 2 Akumulator kupiony Bosha 74AH, 680A, w spoczynku 12.3V, na zapalonym 11.80V więc to jednak alternator.
Ale to jakimś cudem napędzało alternator i resztę osprzętu?
Zwal rurki ciśnieniowe i sprawdź czy tryska.
Niedawno naprawialiśmy takie wspomaganie w saabie, to samo co vectra. Przyczyną był padnięty alternator
Witam uszkodził sie alternator Vectra 1.8 16V 98r. Alternator firmy Delco-Remy 17V na wolnych elektronika szalala kontrolka akumulatora swiecila bardzo ostro z jednego uzwojenia dioda do minusa przerwa a do plusa zwarcie diody do regulatora ok. moze mi ktos doradzic jakie sa szanse na to czy ten regulator jest dobry,jest jakas mozliwosc pomiaru ? Czy...
Sprawdzić okablowanie alternatora, jak jest ok, naprawić alternator.
Sprawdź alternator ...
Jeżeli wysiadł by ci alternator miał bys problemy z akumulatorem (kłopoty z odpalaniem) ale zawsze możesz to sprawdzić powinna być widoczna zmiana napiecia na zaciskach akumulatora po odpaleniu. Napiecie przy prawidłowo działajacym alternatorze powinno wzrosnąć do ok 14V.
A pompka w alternatorze?
Zwykłe hydro jest najmniej awaryjne. Jakakolwiek elektryczna pompa to kłopoty, męczenie akumulatora, padający alternator -astra, Vectra.
Tak, to kondensator. Jego brak nie spowoduje złej pracy alternatora. No, może radyjko zacznie "gwizdać". A może nie...
Sprawdż napięcie na żarówkach,na alternatorze, może być do wymiany regulator alternatora.
Albo urwany przewód plusowy przy alternatorze. Pozdrawiam.
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Robisz od dołu , jak widać mało miejsca. Ale cóż dizle tak mają. Dodano po 1 Tylko jak wyciągniesz to zobacz czy masz wtyczkę 2 czy 4 pinową.
Masy pewnie brak na alternatorze.
kolega powiedział, że immobilajzer nie daje iskry Powiedz koledze, że silnik wysokoprężny nie potrzebuje iskry żeby odpalić. Co do obrotomierza to najprawdopodobniej czeka Cię naprawa alternatora.
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
Sprawdziłeś miernikiem po odpaleniu auta czy akumulator jest ładowany z alternatora?
Niema masy alternator-silnik-akumulator.
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
Jak zgaśnie to znaczy że jej palenie się nie jest powodem zwarcia w obwodzie a defektem alternatora! Myśl!
Jaki silnik? Jaki alternator?
Akumulator sprawny. Możliwe ze takie cyrku dzieją się właśnie przez alternator?
Ładowane za niskie, strzelony alternator
Miałem bardzom podobny przypadek. Uszkodzony alternator uszkodził ECM.
Alternator Delphi 100A/95A lub zamiennie Bosch 100A. http://allegro.pl/opel-vectra-b-1-8-16v-...
Kolego na jednym styku ma być zasilanie po zapłonie,drugi to kontrolka , dotknij do masy powinna zaświecić.Jeśli tak będzie to uszkodzony alternator.
Vectra c 3.0 CDTI za całokształt, np: dostęp do rozrusznika i alternatora, dostęp do skrzyni biegów(wymontowanie), elektryka ogólnie...
Zapytam ponownie: jaki przebieg i czy alternator był remontowany?
Pasek wielorowkowy raczej nie będzie piszczał. Sądzę, że on słyszy pisk pompy wspomagania. Ten pisk znika jak się zdejmie pasek bo podstawą pracy pompy jest praca alternatora.
6303 2Rs/C3, 6203 2RS/C3 dla alternatora nr 0123500008
Minimum 60Ah znanej firmy . ok 300 zł. Wbrew opiniom "fachowców" dobrze jest mieć wiekszy aku niż podaje producent . Aby odpowiadał gabarytami . Przy alternatorze sprawnie działjącym napewno będzie doładowany . pozdrawiam
po pierwsze zmień mechanika w takim razie , po drugie sprawdz połączenia między akumulatorem-rozrusznikiem-alternatorem
Sprawdź bezpieczniki w tej puszce koło akumulatora.Chodzi o tą co jest nad nią ta wiązka co wchodzi (ta wiązka) do okrągłego gniazdka.Obróć wtyczką,wyciąg ją,zdejmij pokrywę puszki,są tam 4 albo 5 bezpieczników Maxi Fuse.Jeden z nich jest 20A-on zabezpiecza cewkę,wtryskiwacze,ECU,i zawór EGR. Sprawdź jeszcze masę sterownika silnika-jest on masowany...
Mam problem z vectrą c 2.0dti. Padło mi wspomaganie kierownicy a po niedługim czasie wszystkie kontrolki. Na pomiarze błędów wyskoczył błąd C1523 system napięcia za niski a przy zwiększeniu obrotów c1523 za wysokie napięcie. Przy załączonym silniku na akumulatorze napięcie falowało 12.77v. 15,04v 17,2. Z tego co wyczytałem w internecie to regulator...
Ja bym stawiał również na zbyt duży pobór prądu niż może dać alternator. Najlepiej by było sprawdzić prąd jaki wychodzi z alternatora po uruchomieniu silnika, możesz to zrobić miernikiem cęgowym lub jak masz (lub wiesz kto ma) bocznik ze 100A to i zwykłym woltomierzem sprawdzisz prąd alternatora. Używając bocznika to mógłbyś nawet i w czasie jazdy obserwować...
No fajnie, a właściwie niefajnie. Tylko co sprawdziłeś do tej pory? Stan połączeń? Poziomy napięć, jak jest dobrze i jak jest źle? Stan szczotek alternatora? Cokolwiek?
Zmierz napięcie ładowania a następnie czym prędzej napraw alternator.
Oczywiscie o alternator przepraszam najmocniej za blad.
Jeśli między akumulatorem a alternatorem (regulator napięcia) żarzy się kontrolka to występuje różnica potencjału oraz napięcie 14,68 trochę za wysokie, sprawdzić regulator, jest to komplet z szczotkami zabudowany no niestety na alternatorze.
vectraB to w w 95% delco remy. Do wymiany mostek.
Jeszcze coś jak wariuje obrotomierz to warto sprawdzić alternator tam jest czujnik obrotów , kamp dostaje złe dane i wszystko wariuje
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Masz poprostu za małe ładowanie, podjedź do elektryka. Koło na rys. Złączkę możesz mieć inną (prosokątna 2 piny), w zależności od rocznika. rysunek poglądowy, alternator masz hitachi. http://obrazki.elektroda.net/98_12289321... Dodano po 9 Rysunek drugiego typu alternatora Vectra 1.7 td Isuzu - inna złączka - koło identyczne. sprawdź średnicę...
kolega pisal ze wymienil przewody wn. i paski . czyli to benzyna nie diesel.czyli impulsy do obrotomierza raczej z cewki wn.mysle ze slaba masa lub urwany przewod masowy przy alternatorze
Witam. Posiadam auto Opel Vectra B 96r i chciałbym dołożyć 2 alternator ponieważ w bagażniku chciałbym potężną dawkę mocy. Posiadam 4 Ground Zero GZRW 30. Czy jest możliwość zamontowania w owym aucie dodatkowego alternatora? Pozdrawiam.
Masz zasilanie podawane na zapłon cały czas stad ten problem. Jak usterka wystepuje to zacznij wypinac wtyczki z poszczególnych elementów. Zacznij od swiateł stopu, silnika wycieraczek i alternatora.
czy można samemu sprawdzić wirnik?
Stary truposzek, wywaliłbym i założył świeższy ze złomowiska. Jeśli napięcie leci na ryjek w trakcie jazdy, to szukałbym słabego styku po drodze altek - > rozrusznik -> bateria. Dzisiaj Vectra B mi się bez ładowania trafiła. Skorodowane oczko B+ na alternatorze, sam alternator sprawny.
Masz sprawdzić, nie opisywać jak wyglądają. Połączenie akumulatora z alternatorem pewne, bez spadków napięcia? Alternator masę ma?
Witam Jeżeli po odpaleniu wszystko jest dobrze,a po dłuższej jeździe jest problem,to stawiam w pierwszej kolejności na regulator(miałem przypadek że po nagrzaniu zaczeło pulsować),oczywiście najpierw pomiar ładowania.Mogą też być diody.Lecz wiąże się to z rozebraniem alternatora.
Możesz mieć spalony bezpiecznik który zasila kontrolkę ładowania.Po uruchomieniu silnika alternator daje napiecie na kontrolke a ta swieci.Jeśli chodzi o słabe ładowanie to zapewne kiepski stan połączeń alternator -akumulator i masy,szczególnie tej na pasie przednim koło akumulatora.
Odświeżam temat gdyż nasunął mi się jeszcze jeden problem dotyczący alternatorów montowanych w samochodach OPEL VECTRA 1.7 TD "Isuzu" '95-97. Jaka jest różnica pomiędzy alternatorami hitachi które posiadają wyjścia 2-pinowe i 4-pinowe od czego to jest uzależnione ????
Alternator podłączył mi mechanik wglądu do niego za bardzo nie mam bo znajduje się z tyłu dojście do niego też nie jest łatwe cb radio dobrze działa odtwarzacz cd też te objawy wyszły 2 miesiące od naprawy alternatora.
A instalacja w wiązce jest sprawna, nie przetarta, nie "przytrzaśnieta" niczym, nie nosi śladów przytarć Dzięki za wskazówkę. Instalacja nie wykazuje śladów ingerencji i w tym modelu jest "na wierzchu" silnika. Jest przejście pomiędzy B+ na akumulatorze i przejście do sterownika od alternatora. Masy na obu prawidłowe. Jutro sprawdzę wszystkie zasilania...
Witam , błąd pojawił się po regeneracji alternatora No to już wiesz.
Nie wtryskiwacze lały, tylko puszczało na oringu. Jak się je wyciąga to składa się wyłącznie na nowych oringach i trzeba robić to ostrożnie żeby trafił w swoje miejsce. Co do sterowania to miałem identyczny przypadek, jak się okazało wiązka była przetarta bo ktoś ją położył nie tam gdzie oryginalnie tylko na łapie alternatora.
Alternator na 100%.
Witam posiadam Opla Vectre A 95e 1.8i . Mianowicie pytanie jak wyjąc szpilke utrzymującą alternator (Tą od dołu).?
poszukaj tu www.diakom.ru ale ten alternator jak pamiętam to ma coś porąbane w zasilaniach.
Kolego jeśli to nie jest alternator to nie ogarniesz tego.
Może masz jakiś trefny regulator w alternatorze.
vectra alternator pasek alternator vectra alternator vectra isuzu
kalkulator procent simson kabel stacyjka amplituner instrukcja
instalacja oświetleniowa obliczenia zasilacz impulsowy diagnostyka
Jak zdjąć simlock z Nokia 2730 Classic? IMEI: 359370031121910 Błąd A61 w termach gazowych Junkers – co oznacza?