Witam, posiadam VW Amarok 2.0 163km i auto ma problem z brakiem mocy na niższych obrotach do 2500 rpm. turbo było wymieniane już 2 razy na regenerowane, silnik jest nowy około 15k. km , już drugi mechanik nie daje rady z naprawą, ponoć jest to częsty problem w tych silnikach, czy ma ktoś może z tym doświdczenie ? Dzięki za pomoc
Odnośnie Amaroka to odpada, z zewnątrz wygląda jak przerobiony passat a nie rasowy pickup, w środku również bardzo tandetnie w porównaniu do Rangera który ma nawet całą deskę z skóry czy Navary. Jakby tego było ma słaby silnik w porównaniu do Forda i Nissana, a mimo że Ford i Nissan mają mocniejsze silniki to i tak są mułowate wiec co dopiero Amarok...
Witam, VW Amarok 2.0 Biturbo 163km. Auto z Niemiec, trafiło do mnie po wymianie silnika i obu turbin na regenerowane. Brak mocy w pełnym zakresie, przy 2500 obrotów ciśnienie rzeczywiste 1,7 bar , definiowane 2,5, wywala wtedy błąd P0299 nie osiągnięte wymagane ciśnienie doładowania. Ciśnienie doładowania w pełnym zakresie od 1000 obrotów do 2500 dużo...
Witam wszystkich .Na Początku mam pytanie .Czy ktoś zakupił możne tester diagnostyczny Foxwell NT500 ?Chodzi mi bardzo o instrukcje w języku polskim oraz zamieszczone fotki w nim również scan z testera po polsku. Tymczasem zakupiłem tester NT500 i otrzymałem instrukcje na płycie niby po polsku ale jak zacząłem ja czytać to okazało się ze to istny bełkot...
Ciężko wyczuć. Nie jestem specjalistą. U siebie jak zaistalowałem linuksa to się wszystko samo skonfigurowało.Coś się burzy o silnik xine,albo tak mi się wydaje.Sprawdzę na mandrivie co i jak bo tu nie mam amaroka,a tylko kaffeine.Ale to chwilę potrwa.Czytałeś coś na tym forum o Suse?
Wnosze jednak że układ ten jest sprawny bo no steruje również przekażnikami odpowiedzialnymi za załączanie silnika i tu wszystko gra. Tak więc co może blokowć załączanie grzałki:?: Jak to co? Tam nie ma nic oprócz procesora , który steruje nie tylko załączaniem silnika, ale również grzałką... Sterownik (moduł) masz do wymiany (o ile NTC i grzałka sprawna,...
Cześć, Krótkie pytanie, dotyczące silnika VW CDCA 2.0 BiTDI 163 KM. Podczas jazdy pod strome wzniesienie padł mi EGR - zaczął jęczeć jak dogorywająca turbina. Niestety na razie nie mam jak go wymienić. Jak zdejmę przewód podciśnienia z gruchy jest ok. Czy mogę na razie jeździć z takim uszkodzonym zaworem ze zdjętym przewodem? Na przewód podciśnienia...
Załączam schemat, prawie na pewno jest rozrysowany poprawnie. "Prawie" jest kluczowe - w takiej postaci układ nie ma sensu, brak gdzieś połączenia między obwodem potencjometru, a obwodem wyzwalania tyrystora. Po poprawieniu błędów wyjdzie z tego sterownik fazowy (znany z popularnych ściemniaczy).
KALI PIĆ, KALI JEŚĆ. Phase of Injection = EGR Fueling during Accelereration = driver wishes Overboost = VGT Torque Limiter = Limiter of max IQ in regard to RPM in IQ or Nm... a injection at part throttle (3) injection at part throttle (map 1)(boost x rpm) (3) injection at part throttle (map 2)(boost x rpm) (3) i torque limiter x4 ?? Bzdury Panie Kolego...
http://obrazki.elektroda.pl/9391557700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8475284400_1... Na łamach forum prezentowaliśmy już motory elektryczne, jak chociażby Amarok P1 . Ten kanadyjski motor ma szansę osiągnąć duży sukces dzięki swojej bardzo małej wadze - to zaledwie 150 kg. Amarok ma też znacznie mniejsze wymiary,...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
rezystor cewka zapłonowa katalizator wydech wincc różnice
przedwzmacniacz mikrofon elektretowy czułość mikrofon elektretowy
Grubość termopadu do Lenovo Ideapad 3 14ADA05 Radio Ford 6000 CD nie włącza się - bezpiecznik?