To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Dzisiaj elektryk samochodowy coś tam wykombinował i póki co działa. Najprawdopodobniej winowajcom była wtyczka co jest przed bezpiecznikami ale to się okaże z czasem. Coś tam to można sobie w nosie pogrzebać, a nie Astrę H naprawiać... No cóż, poczekamy ☺️
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
Nie pracuje dobrze skoro check świeci. Jedź do tego kto ten gaz montował i niech sprawdzi co spaprane.
Podobno to ostatni silnik od GM. Montowany tylko w Astrze K. Wszystkie inne modele, łącznie z nową Astrą, to już francuzy.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Hej, Astra K 1,4 benzyna - Oriętuje się ktoś w którym miejscu jest zamontowany czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ? (55573249) Myślałem że on jest w tym miejscu mniej więcej - https://obrazki.elektroda.pl/5137323300_... ale tutaj mi siedzi czujnik z numerkami 12681993 i wtyczka jest z 4 pinami a mój czujnik o numerach 55573249...
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Tak jak udało się to zrobić Dodano po 4 Walczyłem z tematem 3 tygodnie i zrobikem. Nie jest prosty temat nawet ASO nie dało rady i 6 warsztatów specjalistycznych opla rozłożyło ręce. A ja się nie poddałem i zrobiłem. Skąd jesteś?
Pomoże ktoś?
Dzień dobry udało się rozwiązać problem z odpalaniem również mam taki problem co jakiś czas nie chce odpalić za pierwszym razem kręci rozrusznik a nie odpali dopóki nie przekręcę kluczyka na 0 i 2 raz zapale odpala zawsze błędów brak
Witam, czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam ten sam problem.
Jak stare turbo to może już tylko tyle wstanie dać. Dwa to wydech DPF czy czasem bie hamuje turbo. Trzy dolot i przeplywomierz. Nie ma powietrza nie ma paliwa a to skutuje brakiem spalin do napędzenia turbo.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Próbowałem też każdą osobno szybę, też bez efektu :(
Przy skrzyni. W sumie są chyba takie same.
Opel astra j sedan rocznik 2016 1.4 turbo
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Poszukaj jednostkę sterującą i tam na bank znajdziesz kabel z wtykiem
A co to znaczy turbo 4 m-ce? Nowa turbina jest?
Jeśli jest oryginalny zestaw audio Opla to jest do wyboru język polski w menu (ustawia się to przez zestaw radia/nawigacji).U Ciebie jest jakiś chińczyk z Androidem to czasami różnie bywa ..
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
https://yei.pl/bezpieczniki-astra-j/
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Część. Udało ci się dojść skąd dobiegał ten dźwięk ??
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
Rozumiem :D
Czyli zrobiłeś źle. Zakręć przy butli.
Dzięki za odpowiedzi. W takim stanie kupiłem
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś.
No to sobie auto kupiłem , tzn 1,4 turbo 140 ps , sprzedawać ?
Oplowski (nie Isuzu) X17DTL - 68KM wtrysk pośredni, najstarszy i najsłabszy z montowanych w Astrze II. IMO stanowczo za słaby do tego (nie lekkiego) auta. http://tylik.motogrono.pl/otworz-oczy-pr...
Termostat założony nowy ale właśnie czytałem ze ta grzałka w termostacie odpowiada za otwieranie termostatu gdy silnik złapie wyższa temperaturę
Skontaktuj sie ze mna przez pw-moze ci cos poradze
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Witam. Potrzebuję znaleźć sygnał (+,-) po odpaleniu silnika. Auto to opel astra 1,4 16V benzyna turbo z 2013r. W szukajce na ten temat nic nie znalazłem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Cześć, bardzo proszę Was o pomoc w wykonaniu gniazdo do zapalniczki w bagażniku samochodu (w celu np. podłączenia lodówki turystycznej podczas podróży). Najlepiej byłoby skorzystać ze skrzynki bezpieczników, które znajdują się po lewej stronie bagażnika, aby nie przeciągać wielu kabli. Niestety nie mam dużej wiedzy w tej kwestii, więc byłbym bardzo...
Komputer trzeba podłączyć i zobaczyć jakie są błędy.
Moze ECU się wysypało?
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi ale winna byla pompa. Pozdrawiam
Na początek sprawdź elektrozawór obejścia turbosprezarki Na filmie jest pokazane jak to zrobić https://forum.opel24.com/topic/91690-vid...
Jaki jest schemat elektryczny silnika opel astra j A14NET 1.4 turbo 140 koni 2015r?
Jakie ciśnienie daje turbo podczas jazdy?
opel astra (turbo diesel intercooler) X17dtl- typ silnika, rok 1996 hatchback, uwierz mi istnieje
Witam. Proszę o pomoc gdyż poszukuję dobrego akumulatora za w miarę rozsądną cenę. Ostatni nie wytrzymał nawet okresu gwarancyjnego... Autko to Opel Astra H, silnik 2.0 Turbo. Nie mam zbyt dużo bajerów elektronicznych (niefabrycznych) w środku. Przy okazji - ostatnio polecano mi jenoxy, coś ktoś może o nich powiedzieć?
opel astra 3 gtc 2.0 turbo 200KM co sadzicie o założeniu gazu do tego autka ? da sie ? Posiada ktoś jakieś doświadczenia na ten temat ? co wogóle myślicie o tym aucie warto kupić jak z awaryjnoscia
Kodowanie skrzynki zrobione?
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Prawdopodobnie źle złożony rozrząd. Reklamacja tam gdzie zmieniałeś. Jakaś diagnoza kompem była?
Witam,mam pytanie czy ktos posiada schemat ustawienia rozrządu w oplu astra 1995r. 1.7 turbo diesel oploski.Dziekuje
Mapy turbo ktoś w kosmos wywalił. Przyrost ciśnienia 20do30% .Nic dziwnego ,że turbiny padają. Jak nie znajdziesz oryginału to można poprawić mapki na podstawie innego pliku.
Tam mam 1,8bara
Czytać ze zrozumieniem. Rozmawiamy teraz o ciśnieniu turbo.
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
Przecież alternator w DTI jest prawie na wieszchu pod wężem od filtra do turbo.
A turbo masz sprawne ?
Regeneracja turbo to akurat nie są duże pienadze
sprawdz czy weze podcisnieniowe sa cale te przy turbo
Witam, podczas wymiany uszczelki od chłodnicy oleju w samochodzie Opel Astra J 1.4 Turbo oznaczenie silnika 14 net, zauważyłem iż mam pęknięty kolektor wydechowy. Gruszka chodzi lekko, dmuchając sprężarką w wężyk od turba przysłona od turba pracuje lekko. Pęknięcia jak na zdjęciu. Pęknięcie jest też jeszcze wewnątrz ale na foto tego nie widać. Czy zakładać...
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
To trzeci czujnik temp. Pierwszy jest za turbo, drugi za katalizatorem, trzeci za dpf w okolicy prawej połosi. Nie wiem czy to nie jest problem z sondą nox (wez to pod uwagę)?????????. OPel to samochód diagnozowalny inaczej . To tylko sugestia. Zanim wymienisz sprawdz opornosci wszystkich czujników spalin.
Witam. Moja asterka z niskich obrotów w ogóle nie jedzie, na każdym biegu. Lekka górka, trzeci bieg 1700 obrotów a mi prędzej zgaśnie samochód nim się rozpędze... ciągle trzeba pilnować żeby być te 2000+ obrotów. Wygląda to tak, szczególnie na 1 i 2 biegu, że samochód rozpędza się bardzo powoli z wciśniętym choćby pedałem do połowy i tak do 2600 obrotów...
Opel Astra GTC Turbo 2005r. Takie światła NSSC DRL 810 http://obrazki.elektroda.pl/8249958300_1... zaznaczone białymi kreskami na zderzaku.
W isuzu są 2 czujniki 1 jednopinowy na wsuwkę na licznik i 2 dwupinowy wychodzą z niego dwa kabelki zakończone okrągłą wtyczką do grzania świec. Są blisko siebie na głowicy pod rurami z turbo do intercolera.
Ten silnik z wyglądu przypomina dtla ale to jak dla mnie jakaś starsza konstrukcja bo dekielek głowicy jest aluminiowy. Sam posiadam astrę F z x17dtl i ten silnik trochę inaczej wygląda... Owszem isuzu też to nie jest bo tu są oby dwie wersje http://forum.astratuningteam.pl/viewtopi... ale dtl jaki u mnie...
Do sprawdzenia podcisnieniowa grucha, sterująca geometrią turbo. Miałem identyczny przypadek w VW TIGUAN TDI 170 KM
Opel Astra H OPC 2.0 Turbo Tylko co to jest to CAI ? Mi zależy tylko na poprawie dźwięku nie na przyroście mocy i żeby mi to jeździło na gazie tak jak na seryjnym filtrze...
opel astra coupe turbo, wiem ze sie da zczytac tym interfejsem, bo inni zczytuja stary ECU, a tu dziwny blad;/ Prawdopodobnie znalazlem przyczyne. Przyczyna jest ECU z oznaczeniem "AN" na naklejce pod prawa wtyczka. Te partie tych komputerych w OPlu coupe turbo podobno nie daja sie zapisywac przez galletto i kpw 2000;/
Do sprawdzenia sztanga turbo czy pracuje poprawnie . Przepływomierz powietrza dla próby można odpiąć i sprawdzić czy dalej zamula . Podpiąć Komputer i sprawdzić parametr ciśnienia turbo.
I witam ponownie znów z problemem z moja GTC Turbo,a mianowicie jeździ całkiem ok,ale teraz przy dodaniu gazu(jak turbina ładuje) słychać jakiś gwizd(taki jak by elektryczny samochodzik) przy odpuszczeniu gazu gwizd zanika.Dodam ze stało się to teoretycznie z dnia na dzień, jednego dnia miałem problem z gazem - okazało się ze kabelek od wtrysku zwierał...
Ten TDS to jest właśnie od Isuzu. Poznać można bardzo łatwo po wyglądzie, ten zwykły Oplowski ma na pokrywie napisane "DIESEL" a Isuzu "TURBO".
oczywiście . 2.0 8 zaworowy lepiej lata niz 1.8 16v. To na prawdę do 200 zwija się na momencie i wcale nie gorzej niż 1.8 turbo
C - common rail D - diesel T - turbo I - wtrysk bezpośredni
Dziękuję panowie za porady :) A ten Olej Agip muszę obadać co to za specyfik i czy jest dostępny jako 5w40 ? Bo 5w50 nie bardzo mogę używać ze względu na turbo..
W Astrze Diesel bez turbo też komputer coś odcina? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
To jest Opel Astra H GTC 1.6 Turbo rok 2007, Oznaczenie silnika Z16LET. Jokerro problem w tym że teraz mieszkam w DE a tu mechaników dobrych nie ma, ewentualnie SERWIS OPLA ale cen nawet znać nie chcę.
został zmieniony na starym wogóle turbo nie załanczało a na tym tak sie dzieje
A może to nie uszczelka, a rozszczelnienie chłodniczki oleju? A ty masz tam turbo?
Jeśli dobrze spojrzałem to według strony [url=http://www.opel-infos.de/]Link w astrze F 1.7dtl były skrzynie F13 i F15, a w 1.7d ta sama F13 co w turbo. Ja zmieniałem w moim 1.7dtl skrzynię z f13 na F15 i wszystko pasuje. Różnica jest w środku skrzyni (teoretycznie F15 jest na 150Nm, a F13 na 130Nm). Różnica w przełożeniach praktycznie nie jest wyczuwalna.
Z opisu wynika że masz nieszczelność na drodze turbo-przewody-intercoller-kolektor ssący.
Spróbuj tutaj,może dobierzesz http://www.hazwerkpolska.sklepna5.pl/tow...
Na grupie Opla na FB widziałem identyczny przypadek z tym samym motorem tyle,że Astra J. Ja swoją zawiozłem do mechanika. Poddałem się. Zobaczymy co powie. Pierwszy raz w życiu odkąd jeżdżę czyli 7 lat byłem u mechanika.
Warto by zdjąć wąż dolotowy do turbo i zobaczyć jak się kręci po odpaleniu.
Witam. Auto Opel Astra J 2011 z silnikiem 1.4 turbo. Po instalacji LPG KME węże od nagrzewnicy są chłodne mimo, iż cały układ chłodzenia gorący. Jak wiadomo Astra j ma termostat otwierany przy 103 stopniach. Nawet jak termostat już puści na duży obieg, węże od nagrzewnicy są dalej lekko ciepłe. Żeby auto zaczęło dobrze grzać musze wpaść na trasę i przejechać...
Obstawiam turbinę ale zdejmij tą metolową rurę i sprawdź jeszcze ile masz oleju miedzy turbo a intercoolerem.
https://bit.ly/3xjuUe0 #9 13 02 439 https://www.ilcats.ru/opel/?vin=W0LGM6EB... https://bit.ly/3jueqaN polski vin dekoder sporo info o oplu http://astra-3.pl/vin.php
Znalazłem kilka fajnych autek, jakby ktoś miał chwilę proszę zerknąć fachowym okiem: * https://m.olx.pl/oferta/vw-golf-vii-aso-... * https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octa... * https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra...
Witam. To powinno być to, należy sprawdzić. Dokładnie, to Astra G 2.0 Turbo 2003 lata wykonania 10/2002 - 02/2004 W zał. schemat okablowania poduszek powietrznych.
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Kolego, miałem ten sam problem w SZ i powodem NIE BYŁ zabity kolektor. Też się początkowo pluła o kod 18 :) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic77... Kolektor tam się nie zanagaruje, bo to jest system wtrysku centralnego/. No i poza tym od kiedy w SZ jest turbo?
Posprawdzaj dokładnie masy, może któreś oczko jest zaśniedziałe, zobacz spadek napięcia względem AKUMULATORA! Dodano po 1 a kierownice w turbo sprawdzone?
Witam. Posiadam Opla Astrę z 2011r z silnikiem 1.4 turbo 140km bez LPG. Mam problem z szarpaniem silnikiem przez ok 10-15s po dłuższym postoju min 6 h. Problem występuje tylko podczas odpalenia auta i pracy na ssaniu. Jeżeli zgasze i odpalę go jeszcze raz wszystko działa bez problemu Wymieniona została dwumasa oraz świecie zapłonowe. https://filmy.elektroda.pl/3_1725373988....
Ok. Dzięki, napewno sprawdzę, ale chodzi o to czy rozrząd przeskoczyl, czy krzyki na walku? [/s]
A nie można po prostu podejrzeć co robi turbo? Przecież map sensor jest. Zaraz się okaże że jakiś kawałek dolotu dziurawy. Tym bardziej że zaślepienie egr nie podnosi mocy wi3c to nie on winny
http://atlantamotors.ru/enginerepair.htm... Cytat z google tłumacz: "Na zdjęciachsilnik Opel Astra J A16LET . Stosowanie paliw o niskiej liczbie oktanowej prowadzi do zniszczenia detonacji cylindra tłokowego 4"
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
aster turbo turbo aster aster isuzu turbo
bydgoszcz trzeciewiec schemat skrzynka bezpiecznikowy wymiana tablicy rozdzielczej
silnik odkurzacza naprawa silnik odkurzacza naprawa
Router przerywa połączenie po podłączeniu LAN - przyczyny i rozwiązania Przecięta taśma enkodera w drukarce - co robić?