O ile rozrząd jest dobrze ustawiony to czasami trzeba obroty przytrzymać na podwyższonych tak około 2500 przez około 3min. z małymi przerwami.
"w czasie jazdy różnie z tym bywa" -sprawdź przewody od sondy do wtyczki i do ECU , prawdopodobnie przerwa.
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
Nie ma żadnych innych sterowników. Diody to są do podświetlenia przycisków. Zacznij może od tylnego przełącznika i zobacz czy masz na białym przewodzie masz plusa po kluczyku, jak nie to szukaj na nim przerwy.
Kraków, Aster - nie było problemu.
Witam , co muszę zrobić żeby odblokować "czas przerwy bezpieczeństwa " opel astra H , wczoraj błędnie wbity PIN w CIM czas 0:40:00
Nie wymyślaj głupot Konsekwentnie szukaj uszkodzonego bezpiecznika lub przerwy w instalacji w wyniku kolizji
1, Astra J nie ma sterownika wentylatora pod nadkolem. 2, Termostat jest sterowany elektrycznie , więc nie masz pojęcia czy dla sterownika silnika jest sprawny. 3, Często się zdarzało ,że grzałka termostatu łapała przerwę i trzeba wymienić termostat.
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
Tak to częsty problem szczególnie w fotelach czasami pomimo że złączka wygląda czysto robi się nalot na stykach w poduszce ale często mimo czystych styków pojawia się przerwa i to już kwestia samej poduszki.P
Błędy module sterowania silnika były sprawdzane? Jeśli tak to jakie kody plus podkody wywołania (zwarcie,przerwa , wartość nieodpowiednia itp.).
Oporniść kilka do kilkanaście KΩ. Jeśli jest z nim coś nie tak to przeważnie pokazuje przerwę (nieskończoność).
Dziękuję Elektritowi. widzę, że masz pojęcie o czym piszemy. Uzbrajam się w cierpliwość . Będę dłubał. Jak skończę to dam znać, ewentualnie poproszę o podpowiedź w kwesti wykonywania połączeń.
Tak , zacznij od odpięcia akumulatora , powinieneś zrobić to wcześniej - przed wymianą włącznika , jest kontrola obciążenia.
No popatrz, a dzis robiłem alternator w astrze cdti i dwie miały przerwę. A wczoraj z forda escorta i jedna rozwarta.
Witam. Podobny ale nie identyczny moduł widziałem kiedyś w KIA. Było to zamontowane w salonie i służyło jako asystent parkowania - odległość sygnalizowało właśnie buzerem i intensywnością jego głośności i przerw.. Z tym że tam były 2 potencjometry do regulacji i jeden sensor w zderzaku.
Właśnie wróciłem od Astry, razem z moim 17 letnim synem Konradem wyczyściliśmy zawór ERG bo było najłatwiej 2 godziny i nic nie poprawiło się, ale przynajmniej jest czysty. Planuję że po naprawieniu auta napiszę książkę "Astra - przypadki kliniczne". Został czujnik położenia wału korbowego, ale na razie chwila przerwy.
Astra 1.4B - wentylator chłodnicy uruchamia się przy zupełnie zimnym silniku po ok 1min. od odpalenia samochodu i już kręci bez przerwy.
Dziwne jest to że to wszystko pojawia się w momencie gwałtownego wciśniecia pedału gazu do podłogi. Tak jakby się robiła gdzieś przerwa.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Świece były wymieniane jakiś rok temu czyli około 10tys km z tego co pamiętam były to chyba irydowe. A jaka powinna być przerwa między elektrodami?
moduł lub ceweczka impulsatora czasem też dostaje przerwę
Witam Na zegarach od astry z obrotomierzem dopatrzylem sie z tylu przerwe na lutowaniu (tak jak byc cos bylo urwane) moze ktos sie na tym zna i wie od czego to jest ? ( na załaczonym zdjeciu jest to zaznaczone) Moze to trzeba tylko zlutowac tylko jak lutowac na folii zeby nie stopic? http://images41.fotosik.pl/793/fb7f23292... Z gory dzieki
Chodzi o elektryke. P1125 to jest przerwa w obwodzie
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
Przerwą w obwodzie.
Przed wymiana świec było tak jak teraz lecz z początku jazda się poprawiła i przez dzień jeździło się przyjemnie.Nie mam bladego pojęcia jaka jest przerwa.
miałem kiedyś taki sam problem w peugeot 305 winny był rezystor przeciwzakłóceniowy na palcu rozdzielacza wn po rozgrzaniu robił przerwę
Co do 13,to przerwa w obwodzie,gdzieś uszkodzone przewody,lub luźne wtyczki. Kod 85-Błedny sygnał imobilisera.Miganie kontrolki silnika zawsze wskazuje na usterkę w układzie imo.
No to szukaj przerwy na przewodzie między przekaźnikiem a sprzęgłem kompresora.
Jeżeli nie wiesz gdzie w samochodzie jest aparat zapłonowy to może lepiej się za to nie brać.
Błąd P1540. Czyściłem wtyczki czujnika ciśnienia klimatyzacji To jeszcze obadaj przewody.
Możliwe, że ta Astra ma ten gnijący moduł pod lewym nadkolem
Kable i świece wymieniałem niedawno - wydaje mi się, że jest lepiej, ale nie do końca. Przed wymianą szarpania były nawet w czasie jazdy. Jeden z kabli miał przerwę.
na jakim osprzęcie jest silnik?
Witam Styk NC – ogólny symbol styku normalnie zamkniętego; styk rozwierny. Uruchomienie napędu rozwiera styk i nie ma przejścia między przyłączami Styk NO – ogólny SYMBOL styku normalnie otwartego; styk zwierny. Uruchomienie napędu (np, przyciskiem, cewką) zwiera styk i jest przejście między przyłączami Styk COM -wspólny Trzeba znaleść przewód...
Do instalacji to bym się nie czepiał, ponieważ założona jest przez profesjonalistę (sprawdzonego). A co do tych obrotów to one pojawiły się stopniowo, najpierw od czasu do czasu, potem coraz częściej a teraz przy każdym odpaleniu silnika po dłuższej przerwie
Tak sprawdziłem. Rezystory mają przerwy niestety. Pozdrawiam
bo mruga bez przerwy cały czas Czyli brak kodów usterek.
Wiazka,ecu kto wie.Niewiadomo czego tyczy sie usterka,czy bledne dzialanie czy zwarcie lub przerwa. Proszę się określić. Pozdrawiam
obroty gdy odpale na biegu jałowym są ok około 1 tys. tylko ze gdy chodzi na samych obrotach równo to coś czasami jakby przerywało po czym dalej wraca do normalnej pracy i za chwilkę znowu coś coś przerwie..
Witam. Czy zakupienie przelotki krótkiej (tylko wtyk DIN a na nim od razu gniazdo ISO, bez kabla) poprawi sytuację? NIE. Być może, że Twój kabelek (przejściówka) jest fabrycznie zły. Czy może jest jakieś inne rozwiązanie? Bardzo często zły odbiór (zła czułość odbiornika) spowodowany jest mechaniczną przerwą w samym kablu lub wtyczce w oryginalnej instalacji...
Pytanie tylko jak działa tarcza? Czy jesteśmy w stanie wyciągnąć z niej jakiś sygnał po wpisaniu odpowiedniej kombinacji cyfr? Pozdrawiam Jak działa tarcza numerowa, wiele razy było. Przypomnę jedynie, że działanie tarczy a raczej wysyłanie cyfr polega na okresowym w ustalonym rytmie przerywanie obwodu w którym pracuje tarcza. Czyli, jeżeli wybierasz...
Panowie, pierwsze co zrobiłem, to pojechałem na diagnostykę do niby najlepszego elektromechanika w mieście - to on zdiagnozował połowę z tych rzeczy, co są wymienione. Stwierdził, że zrobił auto, lecz problem wciąż był ten sam. Później byłem jeszcze u dwóch innych mechaników, co nic nie stwierdzili. Świece już zakładałem BERU, NGK i oryginał GM. Kompresję...
Przodem do silnika to po prawej stronie pompy wtryskowej tylko niżej. Albo uszkodzony albo przerwa w przewodach.
Przecież są pierścienie, zarówno z szerszą płetwą (czarne) jak i wąską ( białe). Ale ja wstawiam do Delphi ( opel), pasują nieźle. Ale i tak tam trzeba przewijac wirnik, bo szpulka lata luźno i masz przerwę.
Uwalony bezpiecznik, albo przerwa na płycie licznika.
Czyli, na zimnym ok a jak się zagrzeje następuje przerwa w obwodzie tak?
A sprawdź jeszcze świece i ich przerwę. Miałem kiedyś podobnie
Uszkodziło mi się sprzęgło w sprężarce, tarło po kole pasowym. Po wymianie na nowe sprzęgło jest za duża przerwa ponieważ po załączeniu się ślizga, odstęp wynosi 0,7 mm a nie jak wyczytałem 0,4 max, nie ma żadnych podkładek dystansowych aby zmniejszyć przerwę. Co z tym zrobić??
Problem rozwiązany usunięci przerwy w sterowaniu przekaźnikiem
Krótko świece, przewody od świec albo zapłon jak jest mechaniczny (przerwa na przerywaczu)
Cewka w Astrze H jest bardzo delikatna i jeśłi nie pilnujesz świec to ją bardzo szybko zamordujesz. Pomaga zmniejszenie przerwy na świecy o ile cewka jest słaba. Kiedy wymieniałeś świece tylko szczerze?
Być może moja wiedza jest już nieaktualna, ale sterownik silnika po uruchomieniu auta nie bierze pod uwagę sygnału z immo i jego awaria nie powoduję przerwy w pracy silnika. Być może się mylę, to proszę mnie poprawić.
Jeden przewód to masa, drugi to zasilanie po przekaźniku K143 uruchamianym przez sterownik. Na sucho to możesz sprawdzić czy nie ma gdzieś zwarcia, lub przerwy w obwodzie.
Witam po długiej przerwie. Astra już odpala i jeździ, ale podczas przyspieszania słychać jakieś dziwne cykanie z prawej strony. Po puszczeniu pedału gazu cykanie ustępuje. Na luzie ten problem nie występuje. Dodano po 1 Przepraszam:-) cykanie występuje z lewej strony:-) Dodano po 2 Znalazłem w google, że może to być wina skrzyni biegów.
Błąd swiadczy o zbyt niskim napieciu /przerwie w obwodzie
:) wszystko się da... Tylko pamiętaj o polaryzacji anteny :) a właśnie że się nie da. Bo w astrze III klapa przy otwieraniu zachodzi w dół i każdy kabel przerwie ;)
Witam dzięki za wszystkim za odpowiedz ,podmieniłem multimetr z astry miał te same nr ale problem był w przerwie zasilania multimetru.Czy ktoś ma schemat do astry II a konkretnie brakuje mi ścieżki 800 bardzo bym był wdzięczny .
Witam ponownie po długiej przerwie. Astra trafiła wreszcie na warsztat. Zastosowałem się do Waszych sugestii, na początek próbowałem odczytać błędy z układu klimatyzacji Auocomem i WoW-em, niestety pojawia mi się błąd komunikacji w obu przypadkach. Udało mi się odczytać ciśnienie z czujnika, wskazuje 740kPa, wykonałem również adaptację sprężarki, niestety...
Jeżeli nie masz pracy przerywanej i wolnej to by znaczyło przerwę na szczotce silnika
Czy ktoś wie, jak sprawdzić, czy do cewki dochodzi sygnał z komputera? Wtyk 6 pinowy. Przecież już miałeś napisane,dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem? Weź probówkę 12v i sprawdzaj. Na zapłonie na kablach z komputera (przy cewce)żarówka będzie świecić. Podczas pracy gdy "sygnał"jest prawidłowy będzie przygasać lekko. To że nie przygasa świadczy o...
Posiadam również zestaw TELZES w komplecie brakuje mi tylko oryginalnego zasilacza 24V Z mojej praktyki telzes był dużo lepszym produktem niz ZAS bez przerwy wymienialiśmy isostaty
Proponowałbym zajrzec od drugiej strony czyli od klaksonu.Jakie napięcie i czy wogóle jest i ew wymontować go i sprawdzić na stole.Jezeli ok to szukaś ew słabego styku lub przerwy w obwodzie.
modul zaplonowy lub przerwa na przewodach elektrycznych
msztula, musze sie nie zgodzic, mam ta pompe w innym aucie i mialem problem z przerwa w obwodzie kontrolki ladowania. pompa dostawala 'falszywe' 12V od drugiej strony zarowki i bez problemu startowala po przekreceniu stacyjki ale bez pracujacego silnika.
Wiecie jak odczytac metode gaz hamulec? migneło 7 razy (1sec przerwy) 10 razy (1sec przerwy) 5 razy(1sec przerwy) 7razy(1sec przerwy)1raz - kontrolka zniknela.
Witam. Z rok temu robiłem podobnego. Podmiana modułu cewki WN dała efekt od razu. Może masz możliwość pobrać na moment od dawcy? Nie wiem jak Wy ale ja od jakiś 2-3 lat nie polecam NGK po prostu te ich produkty to jakaś paranoja. Taka mała uwaga. Przerwa na świecy producenta - to nie to co ma mieć dane auto. Trzeba ją wyregulować pod konkretny silnik....
Nr silnika to X16SZ Podczas jazdy poszarpuje calym silnikiem tak jakby byly przerwy w zaplonie.
Napięcie w wyłączniku świateł powinieneś mieć cały czas, w astrach G zarówno światła pozycyjne jak i mijania pracują niezależnie od włączenia zapłonu. Jeśli nie możesz włączyć żadnych to: 1. Sprawdź manetkę kierunkowskazów bo ona zarządza przełączaniem między mijania a długimi (jeśli nie byłeś w stanie wyłączyć długich i wrócić do mijania to na 99%...
Witam serdecznie zwracam się Was z takim pytaniem czy ktoś może mi pomoc odczytać ten błąd w mojej Astrze dodam ze jest to astra F 1997r X14XE 16V.Dziękuje. Dodaje opis zachowania kontrolki check engine 1migniecie przerwa 4migniecia przerwa 10 mignięć przerwa 5migniec i tak w kółko.
to jeszcze nie tragedia troche cierpiliwości w szukaniu przerwy na przewodach do sterownika
Problem okazał się banalny na czujniku jes mała śrubeczka którą reguluje się czułość.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Sterowania z kierownicy się nie blokuje - pewnie masz gdzieś przerwę na linii (taśma w kierownicy).
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
To teraz sprawdzić czy przyciski sterowania prawidłowo działają - jeżeli tak to podłączyć z powrotem. Za każdym razem puszczony przycisk musi mieć przerwę między stykami.
Zrób diagnostykę wszystkich sterowników, pewnie będzie masa błędów z sieci CAN, jak się to potwierdzi to pozostaje szukanie(przerw/zwarć w wiązkach.
ten moduł chłodzenia to nowy
Strzelam że to przerwa w wirniku, zanikająca po czasie / temperaturze.
Masz laptopa? Dobrze jakbyś we własnym zakresie poglądał (zapisywał logi) podczas użytkowania/jazdy autem bo może faktycznie temperatura jest pokazywana inna a inna idzie do ECU i stąd ten wentylator tak działa. Cewka na podmiane, kable by się przydało załatwić. Świece masz na jakich przerwach?
Większość telefonów bezprzewodowych wymaga określonych parametrów prądu dzwonienia, zarówno napięcia, częstotliwości jak i czasu trwania sygnału dzwonienia i przerwy w dzwonieniu. Jak ktoś ma zamiar wykorzystać zwykłe aparaty telefoniczne (przestarzałe z okresu PRL), np. Tulipan, Aster itp. to nie musi się przejmować jakimś szczególnym dzwonieniem....
pisze jeszcze just heavy flying injection fly seguent ale ktory z nich nie mam pojecia . to niedotyczy twojej instalacji. spróbuj przeprowadzić autokalibracje,na rozgrzanym silniku naciśnij nauka w sofcie i zobacz na ilu krokach sie zaprogramuje,jeśli wyżej niż 110 to najprawdopodobniej: za duża zwężka w mixerze,zapchany filtr,red.niewzbogaca,nieszczelność...
Nie świeci się ta żółta kontrolka (chcek engine?) Czy układ zapłonowy jest zabezpieczony jakimś bezpiecznikiem?
rezystancja jest ok Zmierz ją na złączu ECU, jak nie czujnik/okablowanie to sterownik walnięty. Ten błąd to po postu przerwa w obwodzie czujnika.
rozbierz lewy slupek,nie ma z tym problemu bo to tylko zatrzaski,nawet ich nie polamiesz przy nieumiejetnym sciaganiu.Nastepnie znajdz przewud plusowy (ten co nie dzila )znajdz ten sam przewod juz podkonsola i pojedz po nim z znajdziesz usterke. Ale zanim to zrobic sprawdz pozadnie bezpiecznik,byc moze sie pomyliles lub nie zauwazyles przerwy.
Czujnik okazał się sprawny tylko kabelek złamał się i trzymał się tylko na izolacji. Optycznie więc wyglądało to dobrze ale elektrycznie była przerwa. Pozdrawiam
pewnie przerwa pomiędzy zaciskiem 30 alternatora a baterią na złączach.
Cut off jest tak na benzynie jak i na gazie. I trzeba zobaczyć błęda czy przerwa czy zwarcie czy sygnał niezrozumiały.
trudny temat...bo widzisz takie objawy to jakby coś co łączy lpg i bene,powietrze,przebicie na przewodach WN,moze cewka daje przerwe...mialem kiedyś uszkodzony jeden z przewodów WN,strzelał,dławił się,i wariował na obrotach,ale mowiłeś ze nowe masz... Dodano po 7 pod kierownicą masz wtyk diagnostyczny,weż kawałek drucika,zmostkuj A i B, i włącz zapłon,na...
wiec tak zeszlem i zrobilem jak powiedzialem zwarlem dwa piny i wyswietlilo mi jedno migniecie przerwa dwa migniecia , 3 krotnie nastepnie 4 migniecia przerwa i pięc migniec . wiec powod jaki? :(
Sprawdzisz miejsce przerwy miernikiem na V . Oczywiście na włączonej
1)Sprawdź węże od odmy. 2) Przepływomierz może być padnięty ogarnij sobie od kogoś kto ma takiego Opelka na podmianę. 3)Wejdź do samochodu naciśnij prawą nogą gaz, lewą hamulec, trzymaj je razem wciśnięte, przekręć kluczyk na zapłon( nie zapalaj silnika) i czekaj aż jak jedna z kontrolek zacznie mrygać i odczytaj błędy: 10 mrygnięć to 0 , a reszta analogicznie,...
No dzięki,czy według ciebie awaria sondy mogłaby powodować te przerwy i nagłe gaśnięcie silnika?
Według tego kodu błędu masz przerwę w obwodzie miernika masowego przepływu powietrza.
Witam ! Tyle to wiem , jak na odpowiedź supermoderatora to liczyłem na więcej , że otrzymam informację gdzie najczęściej w tym modelu występują takie przerwy i jak je zlikwidować .
Wszystkie masy i złacza pod maską sprawdź dokładnie i wyczyść.Często komunikat "zbyt wysokie napięcie" oznacza brak masy.Zaś ”zbyt niskie”to często zwarcie z masą lub przerwa w zasilaniu spowodowana słabo łączącym stykiem bądź zgnitym przewodem. Czym to czytałeś?Jeśli nie możesz rozszyfrować błędow to wymigaj je.Pełno jest opisów jak to...
A auto z gazem? Może "przypominacz" przeglądu LPG? U mojego kuzynka tak było - też się naciąłem hehe. Dodam, że były to trzy dżwięki - przerwa - znów trzy i znów przerwa i znów trzy i cicho. ;)
Witam. Nie moglem wczesniej sie odezwac, ponieważ nie posiadam obecnie internetu w domu. Czujnik sprawdzony, nie wiem jakie powinien miec rezystancje, ale jest tak: zimny-przerwa, nagrzany- ok. 2 om.
Witam, mam prośbę o pomoc: jak można zatrzymać naliczanie kilometrów na liczniku w Astrze II 1,7D z ABS - ale tak żeby działał ABS i wspomaganie? Może jakaś przerwa w obwodzie... tylko gdzie? Będę wdzięczny za info :) Pozdrawiam, Rysiek
przerwa zapłon aster stm32 przerwa przerwa przerwa swiecach
palet maszyna indesit instrukcja pralka mercedes stacyjki sprinter
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Prąd z ogniwa 3,6V 3500mAh w pakiecie 24V 24Ah Czas ładowania zestawu ogniw 24V 25Ah - analiza