Ja przekładałem z Tigry na wentylowane. A większe pewnie będą pasować z kadeta/astry? Zaciski też trzeba wymienić z jarzmami. Serwo i pompę zostaw. Zainwestuj w nowe przewody bo pewnie już zgniłe. Na tył to pewnie jakiś swap z na tarczobębny może również z astry? Popatrz na forach corsy od groma było projektów w V6 pod maską to heble też pewnie zmieniali.
Witam, mam problem z hamulcami w Astrze H. Wczoraj samochód stał cały dzień na ręcznym, wieczorem po ruszeniu czuć było, że go trzyma, ale po kilku metrach puściło. Dziś rano słyszałem dosyć głośny pisk, to samo wieczorem, jak jechałem. Jak podniosłem go i zacząłem kręcić, to tak: 1) prawe koło kręci się bez oporu, ale słychać głośny pisk/szuranie,...
W CB 664 powinno być podłączenie mikrotelefonu: - zacisk 8 -> kolor biały (słuchawka) - zacisk 9 -> kolor zielony (wspólny mikrofon + słuchawka) - zacisk 10 -> kolor czerwony (mikrofon) Aster ma inną kolejność (9, 10 i 11).
To rodzaj ciężarka. Prawdopodobnie miał w zamyśle tłumic drgania. Jeśli się mylę proszę o poprawę.
Miałem taki przypadek z Astrą H, blok zaworowy nie puszczał płynu na jeden.z zacisków( lewy tył) Kupiłem drugi moduł ABS, przełożyłem sterownik i działa
Poprawka , w poprzedniej wersji przy odłożonej słuchawce rozładowała by się bateria zasilająca aparat Aster. Podłączyć linie w Aparacie Aster pod zacisk 5 a nie 6. Zacisk 3 bez zmian. I kondensator może śmiało być 2,2 µF a nawet 3,7 µF. Nie elektrolit, tylko styrofleksowy na 250 V. https://obrazki.elektroda.pl/1028371300_...
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
Oto jak z prostego pomiaru przekaźnika zrobić problem. Poziom tematu sięgnął dna.
Witam. Mam problem. Mianowicie nie odbija mi tloczek po nacisnieciu hamulca i koło podczas jazdy nagrzewa się. Rozebralem zacisk i tloczek jest 'czysty' bez rdzy. Wiec co moze być przyczyną. Czy to moze wina ręcznego? Pomożecie?
Cześć. Mam takie pytanie czy zacisk tylni w zafirze można zastąpić zaciskiem z astry 2 na stałe (lub na czas regeneracji)?
Wiem że zacisk D+ wzbudza za pomocą kontrolki,ale jak umieściłem alternator w uchwycie tokarskim,podłączyłem go do akumulatora oraz kontrolkę ładowania do zacisku D+,plus i masę to po włączeniu maszyny kontrolka ładowania się świeciła.Dopiero gdy połączyłem ze sobą na sekundę zacisk + i z tym nieoznaczonym zaciskiem śrubką m5 alternator się wzbudził...
Tak, zacisk dzwonka
może masz jakąś nieszczelnosć na ktoryms przewodzie lub zacisku?
Podejrzewam twarde klocki te nacięcia na tarczach to wentylacja (w celu lepszego chłodzenia). Faktem jest iż tarcze potrafią się pokrzywić jednak odczujesz bicie na pedale hamulca. Zmień klocki i przesmaruj tzw. ślizgi w zacisku hamulcowym (to takie dwa bolce wkręcane).
Witam:) Chciałbym założyć do astry F sedan zaciski hamulcowe z tarczami na tył. Czy jest taka możliwość? Na allegro nie ma nic z takich rzeczy. Jeśli możecie doradźcie. Z góry wielkie dzięki:)
Linka ręcznego albo zacisk stoi.
Załóż typową wtyczkę do tych aparatów WT-4. Zakładam, że masz gniazdo uniwersalne. Z aparatu wychodzą trzy żyły w kolorach białym, czerwonym i zielonym. Biały i czerwony łączysz razem we wtyku. Zielony dajesz osobno. Inna opcja jest taka, że już w aparacie robisz mostek między 4 i 5 i to z niego wychodzisz jedną żyłą a drugą z zacisku nr 3. Wystarczy...
A zimne luty na połączeniu blaszek-zacisków bateri do płytki pilota sprawdzone? Ten problem nagminnie występował chocby w Oplu Astrze G tudzież Zafirze.
tylko że ja pracuje w serwisie opla sam regenerowałem takie zaciski ale informuje że GM wprowdzaił zmiane konstrukcyjną na nie korodujące trzpienie zacisków tylnych
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Lita tarcza ma inną grubość i wydaje mi się że był inny zacisk.
Możliwe, że zaciski do regeneracji.
Podłączyłem żarówkę pod szczotki i zasilacz regulowany do zacisków + i -. Kontrolkę zostawiłem wolną. I jak ma wystartować bez wzbudzenia początkowego? Ma być +,-, D+.
Po podłączeniu do napięcia zmiennego powinien zadziałać. Trzeba będzie popatrzeć na których zaciskach jest ono wyprowadzone (na zdjęciu to zaciski z prawej strony).
Witam, naszperałem sporo na forum ale ostatecznie nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi na pytanie, czy możliwe jest podłączenie starego telefonu z tarczą RWT Aster do modemu tv kablowej (w moim przypadku jest to poznańska INEA)? Obecnie mam podłączony "współczesny" telefon za pomocą gniazda rj11 i działa bez problemu, stary Aster takiego gniazda nie...
A więc tak, trochę się pośpieszyłem z diagnozą i jednak pulsacja napięcia występuje też bez odpalonego silnika, jest mniej zauważalna ale pewnie przez to że regulator napięcia na alternatorze nie próbuje tego korygować, co w efekcie tylko pogłębia zakłócenia w sieci (Bez odpalonego silnika nie miga oświetlenie, ale ładowarka nadal wywala błąd na telefonie....
W związku z tym mam pytanie czy dało by się ten układ podłączyć do aparatu telefonicznego Aster czy trzeba zmienić program do mikrokontrolera? W które miejsce należy podłączyć układ do telefonu. Myślę że jak najbardziej OK, ten stopień końcowy na tranzystorze jest wykonany dość niezgrabnie ale to już inna historia, a skoro działa... Podłączyć tak jak...
Dzięki za pomoc
Tylne koła po podniesieniu auta kręcą się lekko czy stawiają opór? W jaki sposób cofałeś tłoczki w zaciskach?
Sprawdź hamulce. ( klocki zaciski )
Gdzie się mogę podczepić do instalacji gdzie pojawi się napięcie dopiero po włączeniu silnika, oprócz zacisków alternatora?
To spróbuj odpowietrzyć z użyciem zacisku hamulcowego.
Powiedz które napięcie na jakim zacisku
Spróbuj zmierzyc napięcie na zaciskach arternatorze podczas ładowania i jak kontrolka świeci i jak zgaszona może byc przegrzany styk ja bym zrobił drugą masę arternatora z silnikiem
Odma chyba jest nie orginalna. wstawiona gumowa rurka ale sciśnięta na zaciski silnik xer
W otworze od śruby zacisku była zaslepka śrubowa 2cm ampulowa, którą nalezało wykręcić. Wszystko już działa , jak należy.
Nie wiem co Ty kombinujesz ale to niemożliwe, chyba że odkręciłeś jedną śrubę od jarzma a drugą od zacisku, wtedy nic nie zejdzie. Zrób fotkę których nie możesz odkręcić (użyj pneumata). Jeżeli odkręciłeś zacisk i nie chce dalej zejść to tylko pozostaje delikatne uderzenia młotkiem (śruby oczywiście wyjęte z prowadnic).
Ok ECU, ale alternator sterowany cyfrowo, czy klasycznie wzbudzany napięciem na zacisk L alternatora.
Witam.Prąd do bezpiecznika dochodzi cały czas jak do wszystkich zacisków 30.Jak dochodzi do bezpiecznika to musi dochodzić ( o ile masz cały bezpiecznik) do lampki oświetlenia.Załączaniem steruje włącznik drzwiowy podając masę.
klucz nasadowy Torx, ale nie wiem jaki 18, solidny a nie jakiś z marketu bo śruby będzie ciężko ruszyć. Potrzebny też przyrząd do wkręcania tłoczków w zaciskach. Zaciski też bardzo często wymagają regeneracji więc zaoszczędzisz sobie sporo czasu, nerwów i będzie zrobione jak należy jak pojedziesz z tym do warsztatu.
Co do aparatów, to było ich wiele. Wspomniany Bratek miał co najmniej 5 różnych wersji. Ten Aster ze zdjęcia ma przecież pod spodem nazwę, a w środku zawsze był wkładany schemat. Jak już pisałem (ale widać niedokładnie czytałeś moje posty), kabelek dwużyłowy podłączasz w środku aparatu. Jedną żyłę do zacisku nr 3, drugą żyłę do zacisku nr 5. Dodatkowo...
Sprawdzić alternator, a dokładnie co się dzieje na zacisku D+
Wydaje mi się że wszystko podłączyłem ok , ale niestety nie działają żadne światła. Sprawdź czy wiązka ma zarobione/pobielone przewody w zaciskach gniazda.
Pewnie chodzi o to, że kondensator wejściowy, bądź co bądź ma dwukrotnie niższą impedancję niż przy "prawilnej" częstotliwości 25 Hz - więc wyższym prądem jest dzwonek zasilany, pomimo niższego napięcia na zaciskach telefonu. Natomiast dzwoni na pewno bardziej ostro niż w oryginale
To napraw alternator i nie męcz nas juz. Ale wpierw zobacz co się dzieje na zacisku D+
Sprawdź bezpieczniki, tu opis do Astra3: http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Warto też sprawdzić bezpiecznik w odbiorniku, bo odwrotne dołożenie klem do zacisków akumulatora niszczy go, przy okazji sprawdzisz, czy kostka ISO jest dociśnięta dokładnie.
(at)Rezystor240 Niestety ale tarcze też tam były z tyłu i standardową usterką jest zapiekająca się dźwigienka ręcznego w zacisku. Były dwa rodzaje zacisków i w jednych tak się działo a w drugich nie ( nie pamiętam systemów, astrę sprzedałem jakieś 5 lat temu). Chociaż przypominam sobie że zmieniałem też linkę ale nie pamiętam dla czego. Jak jest tarcza...
piasta kola lub zacisk hamulcowy
Ale o jakie zaciski chodzi Ci kolego?
Od dołu idą te z nr 8. http://obrazki.elektroda.pl/7237497000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1402235100_1... http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/90347304/... http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/90503824/...
a mam jeszcze pytanie, jaki to jest zacisk kluczowany?
Trzeba sprawdzić zasilanie na zaciskach silnika po rezystorze. Ja miałem takie uszkodzenie i faktycznie na 4 biegu dmuchawa działała i wymieniłem rezystor. Opel astra 1999r. Można sprawdzić napięcie na wyłączniku dmuchawy. Z wyłącznika jeden kabelek powinien iść prosto do silnika a na czwartym biegu prosto z zasilania 1,2,3 to przez rezystor.
Pomiar na zaciskach akumulatora czy na alternatorze?
Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Nic nie świeci ani mrygnie.czyli ten modół w cewce .ile to może kosztować nowe?? Ale w takim razie skoro cewka jest zasilana z aparatu to po co idzie osobne napięcie do dolnego zacisku??
A zaciski[klemy] nie są lużne na akumulatorze.
Witam wymienialem jakies 2 miesiace temu klocki od hamulców i ściera jeden bok a 2 tak jak by wogóle nie ruszane ściera mi ni równo klocki podejrzewam że zaciski musze robić jaki może być jeszcze powów ? I jaki koszt takich zacisków ?
Było problematyczne,bo głośno piszczało.Jeszcze poza miastem to pikuś,ale w mieście to była lipa. Wymieniłem zaciski i mam spokój
A sprawdziłeś klocki w zacisku? Masz zacisk z spręzyną czy bez? Tuleje wahacza sprawdzone?
Podstawa to sprawdzenie ładowania , jak pisali wyzej , sprawdz przewod pradowy na alternatorze (30) groby czerwony , idzie bezposrednio na akumulator albo na rozrusznik (nie pamietam dokładnie podłaczenia ) .Podłacz najlepiej bezposrednio na akumulator z zacisku 30 na alternatorze i sprawdz ładowanie .Jak bedzie brak ładowania to wyciagnij regulator...
Do sprawdzenia jedna rzecz, czy nie występuje znaczna różnica potencjałów pomiędzy zaciskiem B+ i D+ alternatora.
Jak jest uwalona jedna z diod to regulator będzie głupiał. Problemem tez może być brak napięcia odniesienia na zacisku S regulatora.
Niestety stuki z hamulców w astrze J to luzy na sworzniach (bolcach ) zacisków hamulcowych.Na serwisie idzie kupić poprawione strzemiona zacisków oczywiście w komplecie z bolcami i to rozwiązuje problem .Napchanie specjalnego smaru (był taki kiedyś dostępny w ramach kampanii serwisowej) na stare bolce rozwiązywało problem tylko na chwilę .
pewnie przerwa pomiędzy zaciskiem 30 alternatora a baterią na złączach.
Hej Rozwiązał ktoś problem z grzaniem się przednich kół a Astrze J.?W moim przypadku wymieniłem tłoczki na stalowe, nowe uszczelnienia, klocki chodzą luźno w zacisku,nowy płyn + odpowietrzenie, sprawdzone czujniki ABS, i nadal po dłuższej jeździe przednie lewe koło robi się gorące. Wychodzi na to że coś z pompą lub sterownikiem ABS ale niewiem... Dzięki...
A może wiesz czy ten pobór prądu na zacisku D+ to prawidłowo czy nie?
Skoro twardy pedał to stoją zaciski. Warto sprawdzić podciśnienie na serwie.
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
Tłoczki w zaciskach wracają swobodnie po naciśnięciu hamulca i zwolnieniu pedału. Kola się kręcą lekko?
1222- Usterka mechaniczna w części wysoko-ciśnieniowej pompy wtryskowej (wyciek, zatkanie, utrata sprężenia) Prędkość obrotowa silnika wynosi powyżej 2000 obr/min Wskazówka: Usterka może zostać odkryta jedynie jeśli praca silnika jest zadowalająca. Dotyczy zacisków: -
Wygląda to na zanik impulu obrotów silnika. Brązowy przewód w/w centralki podłączony do zacisku (1) cewkiza płonowej - czyli sygnał prędkości obrotowej.
...I zatłuczesz alternator jeśli jeszcze działa, bez urazy ręce opadają:( Sprawdź na zaciskach akumulatora ,alternatorze ewentualnie podmień baterię. pozdr
Radio może dostawać sygnał na zacisk tel. mute i się wyciszyło.
A więc, problem rozwiązany. Jak zwykle znajdował się nie tam gdzie szukałem. Czyli był we mnie samym. Po prostu założyłem zaciski na odwrót. Zamieniłem prawy z lewym. sprawiło to, że odpowietrzniki były do dołu, co uniemożliwiało odpowietrzenie komory tłoka. Dopiero kolega jak wpadł to mnie oświecił. Sam, mimo że wiem o co chodzi i patrzałem się na...
Odnosnie pomiaru Odłącz wtyczke od spręzarki Pomierz rezystancję na zaciskach w złączu sprężarki (to są wyprowadzenia cewki sprzegła). W sprawnej powinno być rzedu paru, kilku ohm w obie strony). Miernikiem ciężko dojść. Dostęp do cewki sprzegła od strony koła napędzającego (trzeba je zdjąć, plus chyba łożysko , pierścienie a miejsca bardzo mało)
Zmierzyłeś napięcie na zaciskach silnika? Podpiąłeś zamiast silnika żarówkę i sprawdziłeś, czy jest sterowanie? Cokolwiek?
Sprawdzałeś wtyczkę z zaciskami N , L , IG i S (zwłaszcza te dwa ostatnie ) ?
Nadmierna gąbczastość??? Jeśli wierzyć opisowi błędu, po wymianie klocków hamulcowych, to stawiałbym na to że nowe klocki są niedopasowane do tarczy hamulcowej, albo do zacisku (deformacja blachy klocka). Jeśli nie, może to kwestia kalibracji, resetu sterownika, przeprowadzenia procedury przez interfejs diagnostyczny. Co na to instrukcje serwisowe?
Zadnych zacisków i złączek. Zlutuj na stałe. Rozbierasz to co tydzień?
klocki zaokraglone na blachach. nowsze dopiero weszly bodaj w 2002r.-i byly prostokatne na koncach blach sa zaciski boscha i lukasa
nie identyczna bo w twoim przypadku jest najprawdopodobniej problem we wzbudzeniu zacisku df np przepalona żarówka.
Witam. Działanie telefonu (analogowego) wbrew pozorom jest bardzo proste. Na początek proponuję Ci pobrać schemat takiego aparatu np. Aster i na jego podstawie zapoznać się z działaniem. A teraz trochę teorii. Aparaty są zasilane z centrali miejskiej napięciem stałym 48V, czasami np. zakładowe centrale 24 lub 36V. Napięcie to jest podawane symetrycznie...
Moze zle prztełumaczyli instrukcje na Polski... Prosty eksperyment. Gdy zakręcisz za mocno śrubę autko naturalnie słabnie ... a napięcie na zaciskach aktuatora jest około 7,5V. Gdy za mocno odkręcisz autko odżywa ale napięcie na aktuatorze ma tendencję do bycia na 0V. Gdy dobre wycyrklujesz śrubą (registrem) napięcie sobie hula między 0 a 7,5V z tendencją...
Będę używać zacisków. Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam Mardok
Witam. Posiadam Opla astre G 1,6 benz, problem jest taki ,iż nie działa hamulec ręczny, wymieniłem ostatnio tarcze i klocki hamulcowe jednak hamulec ręczny nadal jest bardzo słaby, linka hamulcowa także jest nowa, co może być przyczyną? Czy to mogą być zaciski? Proszę o pomoc
Witam Mam problem z ładowaniem w opelku astrze 1,8 mono wtrysk, napięcie na zaciskach 13,6v stałe nawet po zwiękaszniu obrotów, po właczeniu np. świateł spadek na 13,3v, więc wymieniłem regulator to samo sprawdziłem wszystkie kable i masy wszystko gra, kolegas podpowiedział mi że może mały jest prąd wzbudzenia altka i winę może za to ponośić żarówka...
Zasada jest prosta jak napisał kolega. Hamulec najazdowe trzeba przerobić tak żeby pchal tloczek pompy paliwa. Oryginalnie jest wahadło do ciuagniecia linek. Tłok hamulca pcha wahadło na swozniu A pod spodem ciągnie linek. Ja na odpowiedniej wysokości uzależnionej od skoku hamulca I pompy hamulcowe wywiercilem w wahadła otwór I polaczylem z pompa hamulca...
Sprawdziłeś prowadnice w zacisku,jak chodzi tłoczek hamulcowy,jak chodzi linka hamulcowa
Sprawdź połączenie między akumulatorem a alternatorem. Dodano po 2 I nie odłączaj zacisku akumulatora na pracującym silniku.
Jeśli były zmieniane na nowe przewody paliwowe sprawdź szczelność na zaciskach (opaskach)
Jeżeli zapowietrzona jest pompa to słoik nie wiele pomoże. Warto jeszcze sprawdzić napięcie na cewce odcinacza paliwa (stan przewodów, zacisków i czy klika po włączeniu stacyjki).
To zostały juz tylko zaciski z przodu do przejżenia. Bo z tego co napisałeś to już wszystko wymienione jest.
Witam, czy auto posiada immobilizer?? sprawdź czy na zaciskach rozrusznika masz napięcie. ewentualnie demontaż rozrusznika i test na stole jak ruszy to wykluczysz.... rozrusznik.
norma to raczej 7–8 l Normę producenta to sobie można w buty wsadzić... Co do spalania: Styl jazdy, waga zbędnych gratów, klima, opony, ciśnienie w oponach, łożyska kół... Jak już chcesz szukać po OBD to sprawdź temperatury jakie widzi sterownik silnika. Temp silnika i powietrza zasysanego. Choć ja bym sprawdził najpierw czy zaciski hamulcowe nie stoją....
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Witam, pierwsze co sprawdź pompę paliwa, przejrzyj przewody paliwowe na uruchomionym silniku czy nie ma na nich śladów wycieku paliwa może się zapowietrzać układ paliwowy, sprawdź filtr paliwa, złączki i wszystkie zaciski na przewodach paliwowych.
W przednich kołach w zaciskach są tzw. ślizgi po nich przesuwa się zacisk wykręć wyczyść nasmaruj. Piszę to na podstawie clio oraz opla astra i corsy. Miałem tylko takie autka i zawsze było tak samo. Są to te śruby wkręcane od wewnątrz (dwie sztuki).
Rezystancja cewki około 0,4Ω. Sprawdzałeś chociaż ile ten miernik pokazuje jak zewrzesz sondy? Może być sobie dokładny, ale jak przewody pomiarowe uszkodzone to mu to nie pomoże. Na zacisku 15 cewki plus po stacyjce, napięcie jak na akumulatorze. Na zacisku 1 kluczowanie, tam mierzenie napięcia nic nie da.
tylny zacisk aster zacisk asxsn zacisk atego
sterowanie kątem zapłonu łozyska amica instrukcja serwisowa pralki bosch
Mini pralka - programy przeskakują, bęben się nie kręci Czy głośniki mogą mieć wspólną masę?