Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Kolego kompletny alarm kosztuję może 100 zł i masz pewność że będzie działał.
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Przy 12V na wszystkie kierunkowskazy idzie ok. 8A, przy 14V będzie jeszcze więcej. Jeśli chcesz robić na diodach, to sprawdź, czy wyjście alarmu wytrzyma taki prąd.
On idzie tylko od wlacznika do lampki w progu go niema.Podciagnij od lampki do alarmu tylko to pozostaje.
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Co ci z alarmu skoro nie masz pilotów?Oczywiście nie wspomnę że raczej to tylko z logiem opla ten alarm a nie oryginalny.Skoro masz zamek z pilotami to w czym problem?Chcesz alarm pilotowy podłączyć jako bezpilotowy?
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Panowie i Panie podłanczam alarmik do astry 2002rok i mam problem z podłączeniem centralnego zamka oraz domykania szyb gdzie się wpiąć za pomoc serdeczne dzięki
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
jeżeli nie chcesz podłaczać ryglowania to możesz też wysterować centralny na brązowo-czerwonym zamknij i brazowo-białym otwórz tej prawej wiązce w progu,a kierunki i plus po stacyjce masz przy tym dużym konektorze z zieloną osłoną tylko ostrożnie bo łatwo się odpina co przy włączonym zapłonie zapala poduszki.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
...tak sie zamyka, jest to Astra F z '92
Obok prawej nogi pasażera
Pewnie alarm się rozsynchronizował. Jaki alarm: fabryczny czy dokładany?
Witam, A czy ktoś wie jak dołączyć do alarmu domykanie szyb w Opel Astra ? pozdro marcin
Tak? to może pokażesz mi odpowiedzi na forum na wszystkie pytania? Bardzo bym wdzięczny był.
Zamykam.
Masz założony jakiś alarm, spadek napięcia (odłączenie klemy i podłączenie) spowoduje załączenie alarmu.
Witam Podlaczylem wlasnie to cus + centralny zamek, wszystko dziala tak jak powinno, problem jest tylko w blokadzie zaplonu. Gdzie nalezy wpiac dwa czarne kable wychodzace z centralki? jest to wyjscie stykow przekaznika blokady zaplonu. Nie wiem za bardzo gdzie to podlaczyc czy gdzies w cewke czy aparat zaplonowy, mam aparat z czujnikiem halla auto...
Legendford jest prosty i astra jest prosta wiec nie powinnes miec klopotow . Poszukaj jak sugeruje moj poprzednik - znajdziesz wszystkie niezbedne informacje
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Mając tyle czujników, chcesz jeszcze dołożyć wstrząsowy ? W sumie to najbardziej podatny na fałszywe alarmy czujnik ze wszystkich. Co on miałby chronić ?
Wysłałem opis paru przewodów na PW
Ten brązowy w zasadzie niczym się nie wyróżnia, ale ma być "czysty brązowy", nie potrzebujesz nawet miernika, wystarczy próbnik żarówkowy do nakłuwania.
Podaj wszystkie dane, marka,rok,silnik, czy ma dodatkowy alarm ?
nie zrozumiałeś mnie chyba. silowniki zamontowane i dzialaja tylko problem jest w alarmie (ktore kable gdzie wlaczyc)
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Zobacz na: www.amt-alarmy.pl - tam mają w ofercie alarm do podłączenia pod pilota od c.z. :)
Potrzebuje schemat montazu alarmu exus v10 do opla astry 92r. Z gory dziekuje.
No niestety nie napisałeś jaki to alarm...
dołączam się do prośby...
Taki już jestem, że lubię się trochę powymądrzać.
Napisz coś więcej. Cantralny dostawiany, czy oryginalny, a może wymieniałeś jeden z siłowników?? A tak na początek to odłącz biały kabel od masy. Pozdrawiam.
Tutaj znajdziesz opis jak podłączyć alarm do opla z opisem kabli http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam
tylko alarm
Nowszego też po prawej stronie.
Witam Robię do Astry H alarm z powiadomieniem sms który współpracuje z szyną SLOW CAN. Gdzie poza gniazdem ODB, mogę podłączyć się w sieć Can?
Poszukuję schematu podłączenia centralnego zamka + autoalarm fabryczny do OPLA ASTRY 97r. !!!PILNE!!! Ktoś był tak mądry i "wybebeszył" wszystkie przewody elektryczne dotyczące centralnego i alarmu :). Z góry dziękuję Pozdrowienia
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
witaj! trochę śmię wątpić w fabryczny immobiliser w 93r! Ta centralka o której piszesz czy pilot mają jakieś oznaczenia opla? Instalacja do ktorej jest podłączona wygląda na oryginalną czy dokładana?
Trochę o Zafirze jest, poza tym montuje się tak jak do Astry II więc kolory Astry będą pasować.
Zamki silicona ale już działaja ale zworki muszą być wyjete podłączyłem według tego zaznaczonego na schemacie.Mam tylko jeszcze jeden problem Na stacyjce ma być podłączony przewód ACC Jaki to jest przewód Czy ma być na nim napięcie cały czas czy tylko po przekręceniu stacyjki?Auto to Opel Astra 1 kombi
A masz schemat do jakich przewodów w aucie podłączyć?
witam podłączyłem autoalarm i wszystko działa prawie dobrze. Uzbrajam OK, rozbrajam ok-led gaśnie zamek otwiera się i TYLKO jak otwieram drzwi samochodu to załącza się alarm i wyje. Dopiero co podłączony do Opla Astry F. Auto alarm to Snoob ten tańszy. Poza tym działa prawidłowo. Przy uzbrojonym alarmie otwarcie drzwi powoduje alarm i to jest OK. Ale...
Dzięki za pomoc już wszystko cyka jak należy!!!
Sygnał do domykania szyb weź z pinu 10 złącza X61 w module komfort zamiast z pinu 7/x62, to będziesz miał domykanie przy 2-gim naciśnięciu pilota fabrycznego (z ryglowaniem). Powinno pomóc, jeśli nie to napisz to coś poradzę, bo astrze można podłączyć sterowanie centralnym z alarmu na 2 sposoby i dlatego tak się dzieje. pozdro
Witam, poszukuję schematu podłączenia alarmu + c.zamka do Opla Astry coupe Barton 1,8 benzyna rok 2001 z góry dziękuję
szukam pilnie schematu do astry 2 ale komletnego.ten który jest tu zamieszczony jest częściowy.zależy mi na schemacie podłączenia szyb,alarmu,zamka centralnego i immobilajzera
A co moglibyście polecić do 4 drzwiowej astry (może być + dodatkowy kanał do bagażnika) w podobnej kwocie ?? Zaznaczam, że chodzi mi o sam sterownik centralnego (nie chcę żadnej funkcji alarmu)
Korzystając z uprzejmości chciałbym zapytać, gdzie może być umiejscowiony alarm, do którego można podłączyć centralny zamek. Szukałem go przy nikłym świetle, ale znalazłem tylko dwie czarne kostki wielkości mniej więcej pudełka zapałek z diodą. Podejrzewam, że są to bardziej czujniki niż sam alarm. Dodam, że alarm jest zamontowany w Astrze Classic....
Znajdz przekaznik z podwojnym zestykiem nie trzeba wtedy diod stosuje sie je w alarmach
Ok - dzięki wielkie za pomoc. Wszytsko podłączyłem - problemy z centralnym były spowodowane odwrotnym opisem w schemacie producenta alarmu. pozdrowienia
kolega ma Astre II posiada fabryczny centralny zamek na pilota Pojechał do serwisu z zamiarem montazu domykacza szyb ,w serwisie powiedzieli, ze w oplu jest jakis inny system , ze nie ma skąd pobrac impuls dla modułu domykania szyb, kazali mu zalozyc alarm , czy to prawda ?? Moze jednak da rade cos zrobic poza montazem alarmu
Każdy alarm CAN lub np.MCB02 z Quasara
Sprawdż jakie pojawiają sie impulsy na tych kabelkach przy zazbrajaniu i rozbrajaniu alarmu. Nie wolno używać do tego próbówki samochodowej. Potrzebny wskażnik diodowy ze względu na pojawienie się niskoprądowych impulsów, użycie próbówki może uszkodzić centralę alarmu.
nic nie rób .podłącz dobry akumulator , oczyść klemy !! wyłącz alarm i zapal :)
NIe wiem być może can nie usypia przez ten moduł?Jest do niego podłączony?NIe wiem, tak myślę.
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
No przecież masz tu na schemacie wszystko co trzeba, a jak chcesz pozostałe piny to musiał byś szukać w schematach centralnego zamka, elektrycznych szyb, alarmu, czy co tam jeszcze może występować.
Chcę samodzielnie podłączyć bezpilotowy alarm Ampio, zanim jednak zabiorę się za pracę, chcę dokładnie przygotować się do podłączenia, samo podłączenie do instalacji samochodowej nie stanowi problemu, ale chciałbym poznać najlepsze możliwości podłączenia z zamkiem centralnym. Do tego są mi potrzebne: opis wyprowadzeń centralki i schemat ideowy tejże...
Działa!Dzięki za podpowiedź podłączyłem sobie te kierunkowskazy i wszystko jest oki.
Poszukuje opisu punktów do podłączenia alarmu + obsługa centralnego w samochodzie Oprl Astra 1 z '92 roku z niemiec. :( dzięki Arti32
Z opisu wychodzi że alarm został podpięty do obwodu lampki oświetlenia (przewód szary) wnętrza, a należy podłączyć do włączników krańcowych drzwi (przewód szary).
Witam. Temat już był wałkowany na wielu forach , ale mam mały problem.Kupilem alarm LEGENDFORD F-14 (Wiem że nie jest to rewelecja , ale z chińszczyzny to przyzwoite urządzenie) i chcę go podłaczyć do starej ASTRY 1.8 kombi .Jest to wersja GLS , to już jak na tamte czasy (1994 ROK PRODUKCII) troche elektryki ma. Podpięcie tego ustrojstwa nie powinno...
generalnie wystarczy (przynajmniej w przypadku VW) wpiac sie w kable w drzwach kierowcy i masz z ryglowaniem i natychmiastowym gasnieciem lampki w aucie (potestuj) z alarmow polecam ampio nie jest najtanszy ale przynajmniej stabilny a to chyba najwazniejsze
To jest alarm, czarny kabel do góry to antena, nigdzie nie podłączony, ten drugi nie wiem do czego służy, ale jak alarm działa, to widać nie musi być podpięty
A co mam bazgrzeć? Podałem linka gdzie jest opis podłączenia alarmu. Jak kolega luk94 kupi nowy sterownik, to wg tego opisu będzie wiedział jak go podłączyć.
Ten pilot to oryginalny moze wystarczy go ponownie wprogramowac jesli chodzi o central to sprawdz Brązowo-czerwony zamykanie i brązowo-biały otwieranie z podwójnym sygnałem masz ryglowanie.Wspominasz tez o jakims alarmie co to takiego?
Kierunkowskazy nie mają nic wspólnego z tym że się nie zamyka. To podwójne kliknięcie to prawdopodobnie przekaźnik od kierunkowskazów w centralce. Sprawdź czy centralka daje w ogóle sygnał na zamykanie. W obu przednich drzwiach powinny być siłowniki master. Co do przewodów czerwono/białego i czerwono/niebieskiego to chyba chodziło o czarno/czerwony...
Dobrze więc.. Czy nie taniej byłoby zamontować jakiś tańszy alarm, dołożyć 1/2 czujniki i podłączyć centralkę powiadamiającą gsm?
podłącz syrenę pod aku bezpośrednio to się przekonasz ,czy działa.
Napisz jaki alarm jest zamontowany w aucie :arrow:
Witam. Podłączyłem ten alarm do Astry 1.4.Ponieważ chciałem sterować zamkiem centralnym z pilota. Moja Asterka ma oczywiście fabryczną centralkę i cichy alarm, który załącza sie z kluczyka przy zamykaniu drzwi kierowcy. Ja z pilota zamykam wyłącznie drzwi i załącza sie alarm freeway. Więc mam pytanie: Czy mój alarm idzie podłączyć tak by z pilota załączał...
przecież można podłączyć pod fabryczny alarm i wszystko będzie miało ręce i nogi...
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale z tego co piszesz to wszystko powinno działać jeśli znalazłeś przewody, które po podaniu masy zamykają i otwierają to poprostu je podłącz do tenralki alarmu wg. jej opisu. Wedłóg twojego opisu po zamknięciu zaraz samo się otwiera???? to może oznaczać że któreś drzwi są poprostu nie domknięte??? kiedys tak miałem ze dzwo...
To dokładany alarm? Więc po jego nazwie odszukaj sobie opis jego podłączenia i sprawdź obwód blokady.
Ten włącznik (pod maską gdzie jest gniazdo na klucz)syreny, to całe pudełko to wogóle nie widzę aby jakiekolwiek przewody z niego wychodziły. Gdzie to powinno być podłączone? Obok tego jest też inne, dzisiaj wrzucę zdjęcie.
witam renqien piszesz o tym żeby podłączyć plus a mógłbyś troszkę jaśniej to napisać bo też chciałbym podłączyć alarm pod te szybki pozdrawiam.
Wogóle wydaje mi się, że dobrze by było, gdyby paru "fachowców" poćwiczyło znajdowanie przewodów metodami, których używało się przed Elektrodą, bo tak naprawdę wiele samochodów szybciej się robi znajdując przewody samemu niż siedząc godzinę czy dwie przed komputerem w poszukiwaniu pompy paliwa w Astrze.
Na allegro.Powodzenia.Tylko nie pisz potem co zrobić bo alarm się psuje.A co do podłączenia zamka to jest szukajka a tam jest duuużo o tym.Napisz co chińskiego wybrałeś w jakiejś full opcji.
sprawdż jakość połączeńa zwłaszcza na kablu czerwonym /plus / i czarnym /minus/ .co do ultradżwięków - sprawdż czy na wtyczce do czujników dodatkowych jest napięcie i masa /ta ostatnia pojawia się po włączeniu alarmu/.sprawdż czy nie poszło coś na płytce.w ostateczności odepnij wszystkie kable podłącz tylko zasilanie i stacyjkę i sprawdż wtedy
Tak, podłączyć pin 2 w kostce A z pinem 8 n którym jest masa. Zrób to po stronie przejściówki, ja próbowałbym nieco prowizorycznie, do sprawdzenia czy coś się zmieni z działaniem alarmu. I mała przestroga, jak już coś robisz rób elegancko i estetycznie a jednoczesnie solidnie. Partacwo zemści się wcześniej lub póżniej. SławeK
Polecam odrobinę własnego zaangażowania i sprawdzenie sobie oferty firm handlujących alarmami i akcesoriami do samochodów oraz popularnego portalu aukcyjnego. Koniec dyskusji.
Podłączyłem czujnik "na stole" do zasilania i sygnał z wyjścia do diody i działa. Słabsze wibracje zapalają zieloną diodę w czujniku (prealarm), mocniejsze czerwoną. Dioda podłączona do wyjścia również się zapala. Po podłączeniu do centralki również działa. Podłączyłem w następujący sposób ( w pierwszym poście odwrotnie ponumerowałem piny centralki):...
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
moim zdaniem alarm nie funkcjonuje jak powinien. sam mam astre i jesli zamkne drzwi od strony kierowcy to nie moge otworzyc ich od strony pasażera tak jakby ten pierwszy miał jakiś pryjorytet. jak zamkne od strony pasażera to otwiera sie z obydwu stron. podłącz alarm tylko pod zamek kierowcy.
Uniwersalne masz sterowane dwoma masami w orginale to trzeba znalesc sterownik i w zaleznosci od samochodu sa rozne sterowania. Wracajac do postu z 10.07 to z alarmu zawsze podajesz tylko impuls
Witam. Mam pytanko zwiazane z łącznikiem kierunkowskazów w Oplu Astra. Otóz chce podłączyć "ukryty przycisk alarmu służący do uruchomienia zaplonu" pod własnie ten łącznik. otoz popychając do przody włączaja mi sie swiatła drogowe..a na boki oczywiscie kierunkowskazy. .jesjli przyciagne drązek w moją strone nic sie nie dzieje...czyli rozumiem styki...
Nie ma wyjścia na kierunki, diodę i syrenę. Niebieski i zielony to zasilanie siłowników, brązowe i białe to sterowania zamknij/otwórz (po dwie sztuki, np. z mastera i alarmu)
w itam wszystkich. m am pytanie odnośnie alarmu samochodowego. c zy karoseria samochodu ma wpływ na zasięg pilota od alarmu? d odam że alarm był zamontowany w oplu astrze i wszystko było w porządku a po podłączeniu pod zasilacz (13,7v ,2A) pilot włącza alarm tylko jak go zbliże do centralki. Proszę poprawić pisownię swoich postów. Mod.
astra alarm alarm astra astra fabryczny alarm
naprawa sluchawki prąd siły mięśni viera serwisowy
Sansui radio – brak dźwięku, nagłe wyłączenie, typowe usterki i diagnostyka Mac Audio ZX 1000 – schemat, topologia, typowe usterki, zamienniki