Gdzie sprawdzić czy samochód posiada centralny zamek. Wejdź do samochodu, zamknij wszystkie drzwi, "wciśnij dzyndzel" na drzwiach kierowcy. Zablokują się wszystkie drzwi, bagażnik i wlew paliwa ? czy ta syrena posiada baterie? jak ją wymienić. Tak, na zdjęciu, które zamieściłeś jest syrena z własnym zasilaniem. Najlepiej wymienić kompletną syrenkę...
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Sprawdzaj jeszcze raz REC czyli tylną centrale elektryczną, uzupełnij braki - tam jest zasilanie zapalniczki, itp.
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Zasilanie jest , ale jak sprawdzić sygnał od mastera .
wszystkie silowniki sprawdzone i dzialaja poprawnie zamki sa wpiete do alarmu ale zasilanie jest osobne c.zamek ma zasilanie z + od stacyjki
sprawdź czy dochodzi zasilanie i masa do sterownika. POZDRAWIAM
Witam potrzebuję wyprowadzić zasilanie przekaźnika z centralnego zamka tzn. po otwarciu zamka przekaźnik ma załączać po zamknięciu wyłączać. Skąd najłatwiej jest taki sygnał wyprowadzić ? Czy to musi być przekaźnik bistabilny?
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Tylko że jak będzie zwykły przekaźnik to jak samochód będzie otwarty i nie na chodzie będzie ciągną prąd. Dlatego proponuje jakiś bistabilny.
jeżeli masz centralny uniwersalny to rozciągnij wiązkę, przykręć siłowniki do blachy drzwi, połącz cięgna siłowników z oryginalnymi, podłącz masę i zasilanie i to wszystko
Ona jest z tworzywa sztucznego czy jakaś metalowa? W boczku tzn w słupku??? Plastikowa i czarna,przykryta gumowym wygluszeniem a znajduje sie wewnatrz slupka.Zainteresuj sie tez zlaczem po lewej stronie,pod plastikiem(analogicznie jak centralka po prawej)jesli na centralce nie bedzie zasilania,moze byc na tych zlaczach zielono
witam Ja rowniez polecam super fortece, zalozylem kilka takich alarmow i nie mam zadnego problemu z nimi Opis na stronie producenta http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Produkuja tez zamki centralne Do tego sygnalizator z wlasnym zasilanie i czujnik ruchu Opis astry, kolory przewodow odpowiadajece np za stacyjke,...
Zasilanie,bezpiecznik jest?
To nie jest standardowy sterownik który wystepowal w astrach. Najwyraźniej central byl dokladany. Przyczyny szukaj najpierw w zasilaniu tego modułu, czy + jest dobry i nie "siada" pry próbie uaktywnienia centrala, czy masa jest dobra. Brzęczenie by sugerowało właśńie problemy z zasilaniem....
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Trzeba wymontować nagrzewnicę, bo zawór jest tuż przy niej, na rurkach, które ją zasilają. A żeby to zrobić, trzeba zdjąć konsolę centralną i tunel środkowy.
Sprawdź zasilanie nie miernikiem , a mocną żarówką .
Na wysokości nóg pasażera w przednim słupku pod komputerem masz sterownik centralnego ( znajduje się równo z blachą musisz go wysunąć) . Możliwe że dostała się tam wilgoć i skorodowały kable. Sprawdź więc najpierw zasilanie układu centralnego zamka. A potem w razie czego "po nitce do kłębka" nic skomplikowanego
Fajnie! To jest A1 czy A2? Sprawdź bezpieczniki i masy. To wygląda jakby coś robiło obejście przez inny obwód. Sprawdź zasilanie przy sterowniku zamka. Powinien być stały plus i plus po zapłonie. No i dobra masa.
Witam, zakupiłem moduł odprowadzania światłami do domu i mam problem z podłączeniem ponieważ nie mogę znaleźć zasilania zamknięcia centralnego zamka w samochodzie Opel Astra g proszę o pomoc :)
panowie mam takie pytanie : czy w astrze F silnik o oznaczeniach C14SE w drzwiach przednich kierowcy do szyb elektrycznych jest oddzielna "puszka" czy jest to ta sama puszka co od zamka centralnego ?
radzę wymienić samochód. A tak serio czujniki parkowania to nie problem raczej wystarczy tylko usunąć bład w kts.no i jeżeli faktycznie nie działają wymienić a radio zdemontuj i rozbierz może dostrzeżesz usterkę chyba że fabryczne to radzę wymienić to opel;( kolego nie pisz głupot, bez fabrycznego radia nie ma dźwięków kierunkowskazów, czujników parkowania...
Witam. Astra H 2 piloty typu i obydwa mają uszkodzone płytki od sterownia centralnym zamkiem w punkcie dorabiania kluczy mówią ze są nie do naprawy cena nowego 450 zł . Chciałbym zamontować uniwersalny sterownik centralnego zamka i tu pytanie czy ktoś z forum robił taki zabieg i mógłby podpowiedzieć gdzie podłączyć się ze sterownikiem do kabli idących...
te bezpieczniki powinieneś dostać w sklepie elektronicznym. A'propos Seo, to obciążalność wyjść centralnego i zasilania czyjników dodatkowych to dokładnie 170 mA. Pozdrawiam.
Proszę poprawić pisownię! Proszę pisać w działach dla początkujących (przeniosłem)! Brak jednego z zasilań! Trzydziestka to właśnie zasilanie.
moze sie przyda, astra G schemat centralnego zamka http://obrazki.elektroda.net/27_12861446...
Schemat jest w tis2000, trzeba by prześwietlić wiązkę. Skoro nie ma połączenia to albo brak zasilania albo wiązka lub sam REC.
Sterownik kiekert da się bez problemu zastąpić sterownikiem uniwersalnym. Nawet jeden o sygnał jest za dużo dla centralki z zestaw - zasilanie po stacyjce.
Witam, proponuję zacząć od sprawdzenia zasilania (bezpieczniki, masy, itp.). W załączeniu schemat tego zamka.
Można też wyzwolić komputerem...no ale jeśli nic, to można spróbować naprawić ze trzy razy się udało, ale czy aby na pewno jest dobre zasilanie?
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
pewnie masz zgnite zasilanie w wiązce w lewym progu. czerwony sznurek
TAJ to aparat systemu miejscowej baterii (MB), ma własne zasilanie mikrofonu i własny generator prądu zewowgo (induktor), jest więc samowystarczalny. Aster to aparat systemu centralnej baterii (CB), jest zasilany zdalnie z centrali. Do tego wywołanie centrali jest rozwiązane inaczej niż w aparatach MB. Można zbudować specjalną przystawkę do Astra z...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Gdzie może znajdować się? Prawy przedni słupek samochodu Sprawdź czy jest zasilanie Podłącz Diagnoskop , sprawdź komunikację, parametry bieżące itp https://obrazki.elektroda.pl/5924248400_...
Witam mam problem z podłączeniem pilota do fabrycznego centralnego zamka w astrze g, zakupiłem sterownik z allegro podłączyłem zgodnie z instrukcją działa ale zamyka nie otwiera, zasilanie podałem prosto z akumulatora masę z śrubki i dwa kable sygnał otwórz zamknij, może mi ktoś pomoże jak to zrobić z elektryki jestem słaby, za pomoc z góry dziękuję.
kolego uzupełnij profil użytkownika i napisz gdzie podpiąłeś masę sterownika,bo coś mi pachnie,że do czarnego przewodu,na którym masz plusa po stacyjce,a po wyłączeniu stacyjki pojawia się tam masa i dlatego sterownik odbiera to jak pierwsze podanie zasilania.
Witam. Kupiłem elektryczny mechanizm szyby po stronie kierowcy razem z wiązką do drzwi. Problem polega na tym że nie wiem które piny są do zasilania silniczka. Astra nie posiada przewodów do elektrycznych szyb. Znalazłem że Czerwono-żółty => zasilanie silnika elektrycznych szyb a Brązowy => masa elektrycznych szyb i centralnego zamka i dalej nic. Czy...
Na początek pilot bo jeśli nie dostaje przez jakiś czas zasilania z baterii to się rozkodowywuje. Czyszczenie i zmiana baterii na początek, później poprawa lutów na pilocie
https://obrazki.elektroda.pl/4337450800_... Dobierz się do sterownika i sprawdź sygnały z zamka kierowcy. piny 6,2,1,2 Opel scaner nie pomógł. Okazało się że coś jest z modułem, jak poruszałem przewodami to zrobiło się ok. Ściągnąłem wtyczkę przeczyściłem wd40 założyłem i na razie jest ok. Jak nie działało to wszystkie wtyczki były...
Proponuję zmierzyć napięcie zasilania na centralce, najlepiej w momencie gdy próbuje otwierać zamykać. Podejrzewał bym spadek napięcia na jakimś zaśniedziałym złączu lub bezpieczniku.
od siłownika idą 3 przewody czarno-czerwony;czarno-żółty i czarno-niebieski. te z żółtym i czerwonym zasilają silnik na przemian plus i minus zależy czy zamykasz czy otwierasz
astra 95, mam problem, otóż kupiłem taki o to alarm http://img282.imageshack.us/my.php?image... i mam problem, najpierw szuałem w necie co do czego należy podłączyć np: "W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
należy sprawdzić jakość wykonanych połaczeń (zasilanie autoalarmu) mysle ,że to może być sprawa "słabej" masy- lekkie świecenie diody o tym świadczy (przykrecona na wkret -lubi się luzować ) to częste objawy z jakimi sie spotykam nie tylko w Oplu.
Jeżeli czerwony nie był podłączony to sterownik nie miał zasilania. W pierwszym poście pisze, że raz działał, a raz nie, czyli raczej musiał mieć zasilanie. Może ten czerwony był faktycznie niepodłączony....ale już po demontażu :wink:. Witux, albo zrób porządek ze starą instalacją i urządzeniami, schematy masz, albo kup nowy sprzęt, a tamto zdemontuj.
ja podłączałem się pod tą instalacje. zasilanie tam jest na grubym czerwonym przewodzie po włożeniu bezpiecznika bodajże w 20 pole a mase poprostu dokręcasz. później podłączałem przewody od siłownika do czarno czerwonego i czarno niebieskiego przewodu od oryginalnego centralaa jeśli chodzi o sterowanie to przy tych dwóch kostkach podlączałem czerwono...
Nie ma wyjścia na kierunki, diodę i syrenę. Niebieski i zielony to zasilanie siłowników, brązowe i białe to sterowania zamknij/otwórz (po dwie sztuki, np. z mastera i alarmu)
Czyli to jest część od siłownika ? Zaczynasz zadawać pytania, które wykluczają cię, jako kogoś, kto to ma naprawić... "Byłeś" w drzwiach, to trzeba było sprawdzić czy dochodzi zasilanie do siłownika, można wyjąć go, poprzez demontaż całego zamka (można zastąpić też uniwersalnym...), ale do wtyczki jest dostęp normalny, coś trzeba sprawdzić np. czy...
W moim przypadku (Astra/centralny fabryczny sterowany z dokladanego alarmu) przyczyna takiego zachowania bylo utlenione gniazdo bezpiecznika zasilajacego modul alarmu.Z zwiazku z czym w chwlii zamkniecia(lekki wstrzas/ zwiekszony pobor pradu ) nastapil zanik zasilania alarmu i wysterowanie/zanik sterownika centralnego na otwarcie.
Jak napisał piotrdan, po prawej stronie nóg pasażera masz czarny moduł centralnego zamka (prawdopodobnie firmy Kiekert). Sprawdź, czy na czerwonym jest zasilanie. Jeżeli znasz się na elektryce i sposobie sterowania siłownikami przez ten moduł, to powiem tyle, że powinieneś odpowiednio podać napięcia na przewody czarno-czerwony, czarno-żółty i czarno-niebieski....
Dzięki za tutka, szkoda że gościu nie opisał gdzie się podłączył w elektryce. Także próbuje na krótko sam w domu to podłączyć i mam kilka pytań: Zasilanie podłączyć od strony sterownika centralnego zamka czy autoalarmu, przypomnę że centralny i alarm są do siebie podłączone. Schemat tego autoalarmu mam jak coś, tu jest dostępny. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam, mam problem. Mam Astrę H 2006r 1,9CDTI - gdy wyłączam silnik i wyciągam kluczyk ze stacyjki to czasem radio samo się nie wyłączy i wtedy nie mogę zamknąć auta z pilota, jak radio się wyłączy z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki to centralny zamek z pilota działa. Poprawiłem temat i treść. Na przyszłość proszę przykładać większą uwagę do tego...
Mam zamontowany w samochodzie Opel Astra II autoalarm Lite-On Automotive wersja QX05, i chciałbym zamontować sobie do tego alarmu zamek centralny który już mam Mera Błonie (4 slave siłowniki), i mam pytanko , może ktoś mi pomoże, z centralko centralnego wychodzą 4 kabelki czerwony (pewnie zasilanie +), czarny (zapewne -) i dwa które jak myślę należy...
mialem podobny problem z centralnym zamkiem ale udalo mi sie to zrobic dwa przewody ktore wychodza z centralki alarmu musialem je zmostkowac i dopiero wpinalem sie do przewodow sterujacych cantralnym zamkiem bo jak nie mialem zmostkowanych przewodow z centalki alarmu to tez sie tak robilo ze zamykalo wynonywalo pelny cykl i zaraz otwieralo tylko niwiem...
Z słownika tego wychodzi 5 przewodów, o ile pamiętam (najczęściej) zielony i niebieski zasilane są z centralki zmiennym zasilaniem (+-) i (-+) w zależności czy ma zamknąć czy otworzyć, pozostałe idą do centralki dając najczęściej impuls masy jednego z trzech przewodów przemiennie na pozostałe dwa i idzie to do głównego sterownika, ale tylko gdy przekręcasz...
A co do głównego tematu jak bym miał szukać usetrki zaczął bym od siłownika rozbierz drzwi dojdz do kabli siłownika i spradz czy na kablach zasilających silnik w trakcie zamykanie lub otwierania pilotem jest zasilanie możesz tam wpiąć kontrolkę i patrzec czy sygnał jest czy nie ma a jak sygnał jest a siłownik martwy to znaczy że siłownik powiedział...
Witam, Mam pytanie w temacie centralnego zamka fabrycznego Opel Astra H '06 cdti. sterowany z pilota(kluczyka fabrycznego. Potrzebuję wysterować za jego pomocą dodatkowe urządzenie tzn: - zamykam auto pilotem podaje zasilanie na to dodatkowe urządzenie - otwieram auto pilotem wyłączam dodatkowe urządzenie. Da sie to jakoś prosto zrobić(wystarczy mi...
Nie masz czasem zamontowanego auto alarmu ?? Ja miałem taki dziwny przypadek. Auto alarm (nie fabryczny) działał przez 4 lata i nic nie wskazywało na jakąkolwiek usterkę.Otwierał ,zamykał ,centralnym sterował idealnie. Jednak nagle zblokował zasilanie pompy paliwa. Trochę mi zajęło zdiagnozowanie usterki ale się udało.Pompa podłączona jak w orginale,...
Radio z instalacją w astrze jest dość mocno zintegrowane. Np. radia nie fabrycznego nie podepniesz pod sterowanie z kierownicy. W twoim przypadku myślę że jest w kostce +12 stby. Zobacz w wielu radiach jest plus cały czas zasila radio pomimo wyłączonego kluczyka, chodzi o to aby nastawy i strojenie radia nie ginęły po wyłączeniu zasilania (kluczykiem...
Znalazłem na innym forum, że, jest kilka linii diagnostycznych (piny 3, 7 i 12) i w opel scanner jest drabinka rezystorowa i słabo to przerzuca. Jak ręcznie połączyć przewody aby było ok? Dla właściwego rozpoznania dodam, że interfejs łączy się z autem 3 kabelkami: - zasilanie +12V to pin 16, - masa to pin 4,5 - linia K diagnostyczna, przełączana...
Miałem super fortece i powiem szczerze że średnio byłem z niej zadowolony, nie chciała współpracować z dwustrefową mikrofalą - ginęło zasilanie (producent odpisał żebym sobie równolegle do zasilania mikrofali podłączył kondensator 220uF), zamieniłem na mikrofale 1 strefową. Jednak wyjścia do czujników dodatkowych są słabe i padaja układy podajace napięcie....
Witam, autko jak w temacie, 2006 r, odcięty tył, brak komunikacji z REC, w modułach CIM, zegarach, centralnej elektronice pod maską, airbag błąd U2141-00 can-bus brak komunikacji z REC. Może dysponujecie schematem REC lub podpowiecie o zasilaniu, masy i can, chodzi w których pinach i dokąd idą. Może ktoś już miał takie przypadłości i coś podpowie, dodam...
Panowie otwieram nowy temat ponieważ takiego przypadku tutaj nie znalazłem. Mianowicie, podjąłem się naprawy zamka centralnego, jak już wyczytałem z tutejszych forum głównym problemem był przegniły przewód(czerwony) zasilania. Po jego naprawie centralny w końcu odpalił( pierwszy raz odkąd kupiłem auto) tylko tu powstał problem zamknęły się wszystkie...
https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Pełna wtyczka drzwi: 4 szyby + lusterka + głośniki + centralny + poduszka Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka...
zdaje sobie sprawę że niestety na 100 pln niema co liczyć ;),faktycznie mało precyzji w moim poscie, sorry, więc podaje dodatkowe informacje, samochód posiada fabryczny centralny zamek + elektryczne przednie szyby, hmm moje oczekiwania co do alarmu, cos z zabezpieczeniem antyporwaniowym, czujnik ruchu może czujnik wstrząsu , syrena z wł. zasilaniem,...
Witam.Mam dziwny problem.Zakładałem dziś centralny zamek. Dla sprawdzenia na szybko czy działa sterownik podłączyłem pod stałego plusa od radia a drugi kabel pod nita w drzwiach .Za pierwszym razem było wszystko ok. Nagle radio zaczęło mieć zasilanie przy włączonych światłach(a wcześniej było pod stacyjke),a jak światła wyłączyłem to radio gaśnie.Awaryjnych...
Nie podłączałem jescze TECHA-a. Miałem na myśli procedurę synchronizacji. Przytrzymanie przycisku na pilocie po włączeniu zapłonu jest to synchronizacja pilota po wymianie baterii. Jeśli w pilocie nie kontakuje bateria lub są zimne luty gniazda baterii to następują zaniki zasilania pilota i trzeba synchronizować kluczyk z samochodem. "Obcy" kluczyk...
Mam alarm firmy Jamar. Czy ktoś wie do jakich konkretnie przewodów (ich lokalizacja w samochodzie) można to podłączyć ? Jak dostać się do styków przekaźnika pompki paliwa, panel z bezpiecznikami nie chce wyjść na zewnątrz . Zasilanie + 12 na centralny zamek wziołem z radia +12 po stacyjce chcę wziąść z zapalniczki ale nie wiem jak do niej się dobrać.........
To teraz należało by odłączyć siłownik w jednych przednich drzwiach (interesują ci tylko przednie, bo w nich są mastery - siłowniki sterujące) i sprawdzić działanie centralnego, a następnie w drugich. Jeśli po odłączeniu któryś drzwi centralny zacznie działać prawidłowo, to jest to usterka siłownika w tych odłączonych drzwiach. Jeśli to nie przyniesie...
Witam. opisze moj problem od samego poczatku jednego dnia na wyswietlaczu centralnym wszysko ok czyli wyswietla date godzine i temperature na drugi dzien nic sie nie ukazuje na wyswietlaczu i radio tez nie daje oznak zycia - nie miga dioda code - (wspomne ze radio jest zakodowane) wiec zaczalem sprawdzac napiecia bezpieczniki juz myslalem ze to kostki...
chodzi mi o podłączenie sterownika z pilotem , trzeba wpiąć w instalację po wyjściu ze sterownika [ zasilanie, masa i dwie masy uruchamiajace zamek ] . czy jest możliwość wpięcia za sterownikiem ,czy może do lewych drzwi wychodzi pełna wiązka , może tam by można { sterownik kupiony oddzielnie ma pracować z cen. zam. w astrze}
Witam. Kupiłem do swojej starej astry F moduł z dwoma pilotami. 97 rok sedan 1.4 benzyna. Przeczytawszy instrukcję i pogoglowaniu znalazłem to http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na... Odkręciłem 4 srubki i zdjąłem osłonę. Zacząłem szukać przewodów więc gruby brązowy i czerwony. Znalazłem także...
:elektrocentrum - czytanie ze zrozumieniem! Sterownik podmieniony i bez zmian, zamek reaguje, czyli ma zasilanie. :szkapa01 - spóbuj wysterować zamek podając impulsy z zewnątrz. Następnie odłącz sterowanie z drzwi kierowcy i spróbuj jeszcze raz. Sprawdź stan masy
Opis znajdziesz bez problemu. To prosty samochód. Centralkę najlepiej umieścić w nogach pasażera na słupku. Jeżeli masz centralny zamek to właśnie tam znajdziesz zasilanie, sterowanie centralnym zamkiem, + po zapłonie, czujniki drzwiowe, i blokadę jeżeli masz silnik 16V lub diesel. Pozostanie ci tylko poprowadzić 2 kabelki do kierunkowskazów do drugiego...
Moduł sterowania zamkiem centralnym zlokalizowalem, zasilanie do domykania szyb pociaglem prosto z aku, okazalo sie ze nie bylo tam fabrycznego domykania szyb. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie, temat uwazam za zakonczony.
Witam posiadam opla astre 92ro i chciałem założyć centralny zamek z kluczyka czyli za pomocą mastera siłowniki mam założone tylko nie wiem jak podłączyć sterownik jest on marki gemini 2244 nie wiem jak go podłączyć .chyba że to jest sterownik ale do domykania szyb jak by ktoś miał ochotę mi to wyjaśnić lub podesłać jakiś schemacik to był bym bardzo...
Witam szanownych uzytkownikow forum !!! Zlokalizowalem przewody braz-bialy braz-czerw zgodnie z innymi postami ale mam takie pytania bo nie chce rozwalic centralki ktora byla oryginalnie zalozona: 1.Czy do tych przewodow dopinam sie czy przecinam je, jesli przecinam to w ktora strone sie podpinam ? 2.Czy moge prosic o opis jak pospiac te 6 przewodow...
Niestety pojawił się problem, na schemacie w podanym linku powyżej jest inny układ kabli na kostce, nie wiem czym się sugerować kolorami kabli czy ich umiejscowieniem na kostce, podaje obraz jak to wygląda: http://obrazki.elektroda.net/56_12546827... gdzie: ŻÓŁTY - kierunki lewy,prawy CZERWONY - "+" zasilanie CZARNY - "-" masa SZARY - wejście...
Witam Miałem podobny problem ze swoją astrą g(nie podpinałem kompa), ale zalazłem problem w sterowniku, są tam dwa czerwone przewody +12v. Jeden gruby o ciągłym zasilaniu i cienki z napięciem po przekręceniu kluczyka( w moim przypadku brak było tego zasilania). Przy przekręconym kluczyku do zapłonu zwarłem te dwa kable i synchronizowałem pilota jak...
antena 85cm konwertery Inverto Twin x 2sztuki tuner Ferguson 6318 z ustawieniami fabrycznymi przewód bezpośrednio łączę od tunera do konwertera i przekładam pomiędzy HB i Astrą Lustro anteny skierowane na południe, konwerter centralny skierowany na Hot Bird 13°E, dołożyłem zeza patrząc od strony lustra anteny po lewej stronie konwertera na HB, powninna...
Zamierzam założyć sobie alarm do Asterki (benzyna 1.6). Alarm bedzie sterował również orginalnym centralnym zamkiem. Alarm bedzie przerywał zasilanie rozrusznika i jeszcze jakis obwod np pompe paliwa. Dodatkowo bede montował zabezpieczenie "reczne" na jakis obwod. Mam pytanie: 1. Czy przerwy w przewodach robić w kabinie samochodu czy ciągnąć przewody...
witam Problem stary jak świat ale trudno rozwiązać. Ni stąd ni z owąd samochód na postoju - bez kluczyka w stacyjce pobiera 1,4 Ampera. Sprawdzam więć bezpieczniki - okazuje się że gdy wyjmuje nr 24 ( radio , oświetlenie wnętrza, zegar ... ) pobór prądu znika. Wyjmuje więc wszystko co tylko można - odpinam zasilanie zamka centralnego , alarmu , wyjmuje...
I to, że zostawiasz sobie oryginalną centralkę kiekerta, dołączasz tą za całe 75 zł i masz sterowanie z pilota i kluczyków. A jak wywalasz kiekerta, to pozostaje ci jedynie sterowanie z pilota, bo nie ma jak podłączyć kluczyków. Cały czas to wyjaśniamy, a ty uparcie swoje. Jak odłączasz kiekerta, to konfigurujesz nową centralkę do terowania bezpośredniego...
Mam Astrę II z fabrycznym centralnym zamkiem. Poszukuję auto-alarmu załączanego zasilaniem aby móc sterować nim oryginalnym pilotem od zamka.
Jak nie ma podtrzymania przekaźnika jak jest podtrzymanie. +12V jest z przed stacyjki na stałe. Jak impuls masy zostanie podany na wejście "otwórz" przekaźnik 2 się zamknie i -12V przez styki 0-2 przekaźnika 2 i styki 0-1 przekaźnika 1 będzie zasilać cewkę przekaźnika 2 do momentu aż podany zostanie impuls masy na wejście "zamknij" . Wtedy przekaźnik...
Witam, Jak w temacie - radio po wyciągnięciu z auta na zewnętrznym zasilaniu i dołączonym głośniku nie wykazuje objawów usterki. W samochodzie na głośnikach cisza. Sprawdziłem oporność głośników - zwarcia niby nie ma. Jest ok. 5.4 Ohm na głośnikach przednich lewy / prawy, tylne (które ostatnio już nie grały) i przedni centralny (?) wykazują rozwarcie...
Zmierzyłem całość zamykania wszystkiego i wynosi ok. 6,3 sekundy. To się może zmienić wraz z temperaturą na zewnątrz? Zasilanie nie 9v a 12v będzie na bezpieczniku tak jak podłączyłem sterownik? Uziemienie to do blachy myślę. Na wejście 2 przed P1 dać wyjście impulsu ze sterownika? Wyjście czyli podpinam pod czerwono żółty przewód z centralki z mniejszej...
Kraiczek, ta blaszka, pewnie z dziurką, wystająca z przekaźnika, to najzwyczajniejsze jego mocowanie. Nie jest z niczym połączona. I możesz ją sobie podłączać pod masę, zasilanie, wysokie napięcie i co tam jeszcze w aucie znajdziesz. Niestety nie znasz się na rzeczy ani trochę. Nie rozumiesz zasad działania alarmu samochodowego. I montując taką radosną...
centralny zamek Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to w drugiej wiązce: czarny z białym i czarny z zielonym. Do tej pory znalazlem takie opisy tylko ze to do astry no i mam pytanie...
A w czym problem? Razem ze sterownikiem otrzymasz instrukcje montażu. Dodatkowo poproś o instrukcje do twojego samochodu, jest dość przydatna. Twoje zadanie to znaleźć w samochodzie przewody od centralnego (masz z pewnością elektryczne wiec nic trudnego) przewody od kierunków, stacyjki i krańcówki drzwi. To ta trudniejsza czynność :) dodatkowo zasilanie...
Witam! Zamontowałem koledze centralny zamek łącznie z siłownikami oraz centralkę alarmową z pilotami. Centralny jest załączany i wyłączany pilotami od alarmu. Problem polega na tym, że prawie codziennie kolega przejeżdza do mnie i mowi ze mu piloty nie dzialaja. I rzeczywiscie, co jakiś czas, zwykle gdy chce zamknac samochod po jezdzie, piloty są martwe....
Witam. Chciałbym przerobić składanie lusterek gdyż można je składać tylko od środka. Ja chciałbym je składać naciskając na pilota od centralnego zamka 2 razy. Przy drugim naciśnięciu następuje blokada zamków by niemożna było otworzyć ich od środka np. po wybiciu szyby, więc pod tą blokadę podłączyłem zasilanie przekaźnika w drzwiach kierowcy. Problem...
Stosujesz układ fabryczny - sterowanie siłownikami. W lewym przednim słupku (w dolnej części) jest sterownik fabryczny. Odcinasz go i podłączasz następująco: niebieski do czarnoczerwonego; zielony do czarnożółtego; czerwony do czerwonego (zasilanie); czarny do brązowego; brązowy do brązowobiałego; biały do brązowoczerwonego. Pozostałe przewody możesz...
astra centralny zasilanie astra astra zamek centralny
nieszczelność pompy paliwa gwarancja tabliczka znamionowy znaleźć fragment tekst
T.MS6M48.3B-10423 Firmware Dump: MStar MSO648 Board, Supra STV-LC3277WL, Flashing & Recovery Płyta główna do oscyloskopu Voltcraft DSO-1102D/Hantek – zamienniki, naprawa, kompatybilność