Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Albo różne opony.
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
Proszę bardzo Ciśnienie oleju 1.5/820 - 920 (bar/rpm)
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach - 1,5bar O temperaturze nic nie piszą.
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
2 jakie powinno być ciśnienie paliwa Regulowane około 1 bar.
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Cześć. Mam Opel Astra G. Z układu chłodzenia ucieka płyn chłodniczy, ale silnik trzyma temperaturę, nie ma białego dymu z rury wydechowej, olej w silniku jest czysty i jego poziom się nie zmienia. Jednak w zbiorniczku wyrównawczym jest bardzo duże ciśnienie.
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
https://rotkee.com/en/waveform-library?b... Dodano po 1 Pamiętaj że podstawa co ciśnienie oleju.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
zawsze myślałem, że wszystko się załącza a jak nie ma czynniku to po prostu nie chłodzi Jak pracuje bez czynnika to się sprężarka zaciera. Także bez ciśnienia nie ruszy, co i tak nie zawsze ją ratuje, bo nawet jak czynnika będzie tylko 20g to ciśnienie będzie wystarczające do załączenia.
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
wyciągnolem turbine wyczysciłem (tak zeby nie było podejrzeń o zacinajaca sie kierownice zmiennej geometri) Możesz to rozwinąć? Bo nie widziałem tam zmiennej geometrii, nie mówię że nie ma.
A wtryski na przelew ile puszczają?
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Widziałem coś takiego w tych silnikach ,może nie pięć sekund ale trzy na pewno.Jeszcze jakoś jeżdżą ,nikt się wtedy tym specjalnie nie przejął,ale ciśnienie możesz zmierzyć,na pewno to nie zaszkodzi.A mechanik ci łaski nie robi,nie rozumiem dlaczego miałby ci nie zmierzyć tego,po prostu mu powiedz ,przecież zapłacisz za to.
Zmień filtr paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa.Swiece
Nie ma gotowej recepty.Sprawdź ciśnienie paliwa,odczytaj błędy itp.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
A pompa sprawna? Ciśnienie przy większych obrotach robi?
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Faktycznie z rozpędu też nie pomyślałem przecież to diesel, jakie masz ciśnienie na rampie, trzeba by obserwować na kompie jakie jest podczas gaśnięcia, biorąc pod uwagę słowa "wkręcony w listwę" to zostaje czujnik ciśnienia. Chyba że faktycznie to tylko puste słowa.
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Równe ciśnienie to super, gratuluję kondycji silnika. Świece zapłonowe dawno zmieniane, w jakiej kondycji są?
Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem...
ciśnienie paliwa astra astra ciśnienie sprężania astra klimatyzacja ciśnienie
philips 3139123 wyświetlacz podłączyć radio usuwać żywica
fabia schematy nauka elektroniki
Czyszczenie wtrysków LiquiMoly, wymiana oleju – minimalny poziom paliwa, jak uniknąć zapowietrzenia Liqui Moly, Chevron, BG – czyszczenie wtrysków po dolaniu środka do pełnego baku