Po pierwsze to podłączenie pod kompa i odczyt błędów. Trzeba też sprawdzić wszystkie węże układu podciśnienia i czy zmienna geometria turbosprężarki pracuje w pełnym zakresie, to są rzeczy na początek.
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Cały czas psuje mi się łożysko amortyzatora.(czwarte) Zaciera się ponieważ wykrzywia się ta blaszka i pracuje nie równo i ociera o tą osłonę plastikową. Na zbieżności przy wydruku zobaczyłem dopiero teraz że pochylenie sworznia zwrotnicy w tym kole wynosi +13 a w drugim gdzie wszystko jest ok +6. Auto na spręzynach Eibach -30mm. Witam, no troche trudne...
Najpierw zrób geometrie przodu. Mi to wygląda na zbyt rozbieżne koła. Poczatek to wlasciwa geometria ,a pozniej co mozna zrobic,,poprawic.
Dzisiaj sprawdzałem ustawienie rozrządu i są normalne koła, bez zmiennej fazy. NIE zmienne fazy rozrządu tylko ZMIENNA GEOMETRIA DOLOTU!! Objawy masz idealnie pasujące do nieotwierających się klapek w kolektorze...
Witam. Mam pytanie czy w Opel astra 1 po wymianie końcówek drążka układu kierowniczego konieczne jest ustawianie zbieżności kół i geometria kół ? Z góry dziękuje za pomoc.
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
O ile geometria była prawidłowa, to szukaj odpowiedniej końcówki.
stawiam na sprezyne, moze jest peknieta, albo pochodzi z innego modelu zakladam ze geometria jest w granicach tolerancji
A geometria karoserii? Jeśli auto było po wypadku, to może mieć krzywe lub przesunięte podłużnice, zdeformowaną tyną część pyty podłogowej lub przesunięte miejsca mocowania tylnej belki - w tym wypadku żadna "regulacja" nie jest możliwa.
Opony do kitu, miałem juz kilka razy z tym problem, po wymianie auto nie ściągało jeśli geometria i zawieszenie jest ok
instalacja ma 7 miesięcy i 8 tys km zawór wymienię i zobacze co dalej z tym gó......... A palił wcześniej mniej? Ile wachy palił? Geometria zawieszenia OK? Bryka nie bita? Felgi proste?
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
Mjonczyk - ja nie skreślam malowanych, skreślam walone ;-) Wbrew pozorom można kupić auto, które na pierwszy rzut oka wygląda na ostro bite (gril, maska szyba - czy nawet dach), ale geometria i silnik będą OK. Np po sarnie czy pieszym. Jarosx9 - moim zdaniem ustawodawca pomyślał dobrze, wykonanie jest fatalne. Przegląd okresowy powinien eliminować auta...
Gałki górne fajne określenia, zbieżność do poprawy
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
A czy przypadkiem w silniku z oznaczeniem DTL turbina nie ma zmiennej geometrii .
soft z wersji bez sterowania zmiennej geometrii ?
Bzdury wypisujesz. . Kąt pomiędzy osiami konwerterów a poziomem około 6 stopni A co to za teoria? Być może bzdurą jest te 6 stopni ( nigdy tego nie mierzyłem faktycznie mogą być 3 )ale , że konwerter na Astre niżej to fakt Dodano po 1 Ale jak mam to ustawić, skoro mój uchwyt nie daje mi możliwości ustawić tego niżej tylko w jednej linii :-? ? Jest...
Do sprawdzenia podcisnieniowa grucha, sterująca geometrią turbo. Miałem identyczny przypadek w VW TIGUAN TDI 170 KM
wyciągnolem turbine wyczysciłem (tak zeby nie było podejrzeń o zacinajaca sie kierownice zmiennej geometri) Możesz to rozwinąć? Bo nie widziałem tam zmiennej geometrii, nie mówię że nie ma.
Nie wiem czy zawieszenia od astry wytrzymają. Do tego kłopoty z ich montażem- geometria moowania Mc Phersona, słabe półośki i przeguby. Wyszedłem z założenia że zawieszenia od T4 są najprostrze. Jeden zespolony mechanizm przykręcony do ramy, bardzo solidny- duże przeguby, grube półośki, solidne łożyska. Większe momenty do przeniesienia jak w ciągniku.
Sprawa dymienia rozwiązana, mianowicie turbina trochę przepuszcza i gdy auto jeździ w trasie to dymi mniej, jazda po miescie, nie rozgrzany silnik -dymi bardziej ,jednak cały czas borykam się z spadkiem mocy przy stałej prędkości 4 lub 5 bieg gdy jedziemy ze stała prędkością zapala się check i traci jakby turbo ,kilkakrotna reakcja gazem lampka gaśnie...
To jak masz dawce to w czym problem to naprawic. Po mojemu niemasz doładowania wcale lub odpowiedniego. I niema tam zadnej geometrii i faz.Zwykła turbina upustowa.
Głównie trasy do i z Polski a po mieście rzadko. Nie patrze na przebieg roczny bo to nie ma sensu skoro jednoska pb będzie mnie kosztować rocznie więcej. Bardziej chodzi mi o to jak się sprawuje meganka z tych roczników,diesel? Czy i jakie problemy występują? Obecnie mam c4 II 1.6hdi bez dwumasy,stała geometria i ostatnie 3-4lata sporo jeździła po mieście...
Turbina jest ze zmienną geometrią czy stałą? Dodano po 3 Sterowana elektronicznie czy podciśnieniowo?
Ciśnienie w ogumieniu sprawdzone? Mogło skrzywić drążek kierowniczy lub zwrotnice. Pomiar zbieżności i geometrii osi przedniej wyjaśni sprawę. Może skończy się tylko na ustawieniu w.w .
Zobacz czy jest olej w wężu łączącym turbinę z kolektorem dolotowym. Czy wirnik turbiny rusza się na boki? Nowa turbina to 1/2 wartości tego samochodu, więc w grę wchodzi albo regeneracja albo zakup już zregenerowanej turbiny. To prosta turbina, baz zmiennej geometrii więc regenerować ją jak najbardziej można.
Jeśli jest tylko jeden wyrobiony to powinna nawet przywrócić właściwą geometrię jeśli się bierze pod uwagę ustawienie tyłu względem przodu. Żeby zmienić samą geometrię tyłu to trzeba by zdeformować cały wachacz. Sprawdzić przed i po nie zaszkodzi(ale ustawienie tyłu względem przodu). Pozdro!
W Astrze, to w każdej lampie żarówki były inaczej przekręcone, np. prawa dobrze, lewa przekręcona, nawet sprawdzając w innych Astrach było różnie. Patrząc na inne samochody, to żarówki w reflektorach były ustawione zawsze równo. Przy takiej H7 przekręcenie nie ma znaczenia dla geometrii, ale np. żarówki sygnalizacyjne powinny być montowane żarnikiem...
Polutować, pokombinować, ja bym się jeszcze pokusił o montaż większej turbiny z geometrią z Vectry C 2.2 TDI. To mógłby być fajny projekt ;) a Ci się lutować nie chce :P
Może turbina, zatarta geometria, sterownie podciśnieniem ( wężyki, zaworek podciśnieniowy), nieszczelność, maf sensor, kto to wie co u Ciebie? Diagnostyka tyle razy się pisze o tym samym, nie trzeba od razu lecieć na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Wersja z oznaczeniem 16V DI na tylnej klapie to silnik X20DTL o mocy 82KM, wersja DTI ma silnik X20DTH i 101KM. Słabsza wersja nie ma intercoolera i jest słaba jak na masę tego auta. Turbina jest mała i o stałej geometrii, "idzie" od samego dołu, nie ma turbodziury i charakterystycznego "kopnięcia" powyżej pewnych obrotów (które albo jest efektem końca...
no to pewnie czujnik do wymiany. podobno lubia sie psuc i takie sa objawy ze przy wyzszej temp daja zle odczyty. poszukaj tematów na temat tego czujnika. a propo czujnika ciśnienia to 1,7 ma turbine chyba zwykła bez geometrii wiec powinna miec wezyk idacy z muszli zimnej w turbinie do gruszki na turbinie. jeśli tak to czujnika cisnienia nie ma
jak już pisałem we wstępie: jechałem astrą z takim samym silnikeim i miała dużo lepszą elastyczność na niskich obrotach - prawie taką jak benzyna. Na pewno mam jakąś usterke, tylko bez pomocy serwisu nie da się jej zdiagnozować w 5 minut - stad pytanie. A poza tym to turbina pracuje cały czas, tylko ma stałą geometrię łopatek i na wolnych obrotach kręci...
Monblock to dwa konwertery połączone ze sobą wspólna obudową do której zamontowano także przełącznik DISEqC. Ustalona odległość konwerterów sprawia, że od geometrii anteny parabolicznej zależy odległość kątowa satelitów "widzianych" przez oba konwertery zawarte w monoblock. Warunek optymalnego odbioru satelitów HotBird i Astra przy typowej odległości...
TD-100 może już być za duży. Monblock to dwa konwertery połączone ze sobą wspólna obudową do której zamontowano także przełącznik DISEqC. Ustalona odległość konwerterów sprawia, że od geometrii anteny parabolicznej zależy odległość kątowa satelitów "widzianych" przez oba konwertery zawarte w monoblock. Warunek optymalnego odbioru satelitów HotBird i...
Na temat geometrii ( kształtu ) lamp nic w ustawie nie jest powiedziane. Zastosuj się do wymiarów podanych w drugim poście. Lampy muszą mieć homologację jako DRL ( światła do jazdy dziennej).
Ciężko samemu do tego dojść (zwłaszcza jak się nie miało kontaktu większego z motoryzacją - pomijając jazdę autobusem) ale w aucie do 7 tysięcy to najważniejsza nie jest marka ale poprzedni właściciele i ich dbałość o samochód. Trzeba pojeździć, pooglądać i może się coś znajdzie godnego uwagi. Dodatkowo zapomnij o samodzielnym wyborze auta - musisz...
Jeśli boisz się dwumasy to poszukaj Kii Ceed (w wersji I przed FL, silnik 1.6 jest bez dwumasy, po FL chyba zależało już od wersji, 5 biegowe na pewno nie miały dwumasy - resztę musiał byś doczytać), do tego niektóre wersje miały turbo bez zmiennej geometrii łopatek - prostsza i mniej awaryjna. W autach z roczników 2006-08/09 nie ma DPF, a wtryski uchodzą...
Nom ten pik to może być zafałszowanie nie jest to moment w którym występuje błąd, z resztą jak dobrze rozumiem czerwony wykres to ciśnienie które ma być i występuje zawsze po przekroczeniu cienienia tak jak by turbina odpuszczała. Tam jest turbina z zmienią geometrią czy klapą upustową ? Nie kręcił ktoś przypadkiem sztangą przy turbinie i nie jest źle...
Masz klasyczną turbinę, która charakeryzyje sie tym, że "późno wstaje". Lepszy efekt jest przy turbinie ze zmienną geometrią Przy mniejszej ilości spalin łopatki lepiej ukierunkowują strumień spalin co wpływa na ogólą sprawność turbiny. W Twiom przypadku możesz zrobić ewenualnie chipa, lub założyć porządnego boxa (nie chip rezystor). Nie od rzeczy przy...
Barthezzz no to coś nowego sie dowiedziałem bo potocznie sie mówi zbieżność , natomiast jeśli Ci chodzi o fachowe słownictwo to jest ustawienie geometrii zawieszenia ,oczywiście przód i tył,np.kąty znoszenia,wyprzedzenia ,pochylenia i zbieżność kół przednich i tylnych pomijając niektóre w niektórych pojazdach są nieustawialne. ponadto bicie kół przy...
Hehe żarówki ala xenon!jeśli nie są to philips blue vision tylko np. "zenon" to jest wielka ch...a :!: Nie dość że mają fatalną geometrię to ledwo co mieszczą się w granicy normy strumienia świetlnego(bardzo słabe oświetlenie drogi)i to przy mocy 100/90W :!: Policji nie podskoczysz,na opakowaniu pisze dokładnie że są to żarówki przeznaczone do wizualizacji...
Jak przyzna się ,że auto było naprawiane to też go nie sprzeda. Kupiłem już drugi samochód, który był naprawiany i miał lakierowany element lub dwa, co nie miało żadnego wpływu na geometrię nadwozia i późniejsze użytkowanie. Nie wiem co w tym złego, wstyd przed sąsiadami czy coś? Absolutnie bezwypadkowe samochody są te nowe w salonach, ale póki co...
Nie jest węższa wiązka tylko jest silniejszy sygnał co pozwala odebrać słaby z transpondera np. beamu UK w Polsce. Warunki odbioru wiadomo najlepsze na zachodzie Polski, wschodnia cześć to już praktycznie ciemność no chyba że trafi się na dobre miejsca gdzie jeszcze dociera sygnał. Chyba czegoś do końca nie kumam. Można w uproszczeniu przyjąć, że wiązka...
Witam. Odświeżę stary temat. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem...
geometria citroen geometria kół geometria turbo
curtis ustawienia obrazu galaxy samsung zablokowany złącze matrycy aspire
przetwornica 24vdc 12vdc podzielniki kosztów
Dym z nadkoli Audi A4 B6 1.9 TDI 2001 - przyczyny Jak zdjąć blokadę SIM-lock w LG-H440N bez opłat?