Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, jedyna różnica że odpala ok, zaczyna trzęść na PB, na LPG jest idealnie. Jak zostawię go na PB i nie ruszam gazu to po chwili P0130. Obstawiam albo lewe powietrze lub lejący wtrysk.
musiał byś sprawdzić wtryski może któryś "leje"
A jak z mocą,nie dymi nadmiernie,ile ma przejechane,mogą wtryski lać
Nic się nie leje, czyste komory wtrysków?
dobra sprawdzę to napięcie tylko dla czego po zresetowaniu kompa auto odpaliło a potem przy drugim razie wtrysk lał
Przyczyna sie znalazła . Jeden wtrysk byl do wymiany bo się z niego "lało " .
Wygląda jakby czujnik temperatury dokonał żywota. Na jego podstawie sterownik dobiera dawkę paliwa. -40 st to czujnik zwarty. Mniej nie pokaże. Wtryski leją paliwem jak oszalałe. Powoduje większe spalanie, wypadanie zapłonów, szarpanie. Logiczne wydaje się sprawdzenie czujnika i przewodów.
Zanim zaczęło mi się wszystko chrzanić i zalewać go, to palił 12 litrów w miescie z moją jazdą... na trasie 8 - 9 do 10 przy mocnym bucie. Teraz spalanie wychodzi 15,5 w miescie, obstawiam że to po prostu z powodu zalewania gazem, 15stego biorę kasę i jadę do kumpla do garażu wymienię sobie uszczelkę pod pokrywą zaworów bo mi leje sie na swiece olej,...
Kiedy można stwierdzić że wtrysk leje? teoretycznie powinna być mgiełka.
Panowie, czy temat rozwiązany? U mnie temat rozwiązany . Wytopione końcówki wtrysków. Paliwo się lało jak z kranu. Pompa nie mogła nabić ciśnienia.
Nie ma raczej sensu na tym etapie dolewać doktorów. Raczej wyjąć listwę, podłączyć pod nią kompresor lub układ paliwowy, na wtryski podawać napięcie i patrzeć czy rozpylają czy nie. Jeśli będą lały dużymi kroplami itp to do wymiany. Przy okazji jak już będziesz miał wyjęte można próbować je czyścić. Pozdrawiam. ale najpierw oczywiście sprawdź ciśnienie...
wtrysk nie leje? regulator ciśnienia nie puszcza paliwa ?
A jak ma wysterować dawką skoro wtryski moga lać bo pompa siada???
Wyjmij wtryski podaj odpowiednie ciśnienie i sprawdź czy leją.
Jak dla mnie zjawisko dość typowe: wtryski "leją" ... Miałem tak kiedyś w Audi80 Zużyte dysze albo ktoś wsadził innego typu niż zaleca producent
Da radę sprawdzić ciśnienie i dawkę paliwa na wtryski przez komputer? czy trzeba wyjmować wtryski i sprawdzać jakie maja ciśnienie i czy leją?
Bez czujnika wału korbowego silnik nie ma prawa zapalić. Komp nie dostaje informacji, że wał się obraca. W twoim przypadku musi on być dobry, bo inaczej nie byłoby iskry. Sprawdź czy wtryski leją paliwo.
Tego czy wtrysk "leje" czy nie, czy prawidłowo rozpyla, nie sprawdzisz żadnym komputerem w zadnym samochodzie. Tylko na maszynke. W twoim pewnie nawet dawki nie sprawdzisz.
Warto sprawdzić, można by dać auto do elektronika na diagnozę, koszty koszty, a może w konia czujnik temperatury robić. Właśnie już byłem u trzech i twierdza ze wszystko jest ok. Ciśnienie na listwie pokazuje dobre. Temperature powietrza i silnika też pokazuje prawidłowa. Rozkładają ręce... Obstawiają ze moze wtryski leją. Może...
A czujnik temperatury ktoś sprawdzał może uszkodzony i pokazuje cały czas temperature -20 st C i chodzi tak jakby na ssaniu. Wszystko wymienione a sygnały do tych czujników co wymieniane są, bezpieczniki dobre, trzeba to wszystko sprawdzić. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa na listwie i wizualnie wtrysk czy nie ,,leje"
Problem został rozwiązany winę miała siateczka która otacza mono wtrysk lekko ją uszkodziłem i dlatego się astra zalewała,wtrysk zamiast tworzyć mgiełkę wtryskując paliwo to lał ciurkiem do przepustnicy załączam foto o jaką siateczkę chodzi pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/7654937000_1...
Jeżeli coś grzebali, to możliwe że podkładka jest do wymiany. Radzę usunąć usterkę i nie jeździć jeżeli leją wtryski. Koniecznie również sprawdź olej. Apropos walki, to raczej ciężko będzie coś udowodnić.
Pewnie, że mogą być wtryski. Najlepiej dać je do sprawdzenia. Kąt rozpylania, ciśnienie, szczelność - podstawa. Pompa i wtrysk, wymienione po kolizji pewnie na używane. Stąd niespodzianka. Jak najszybciej bym sprawdził pompę i wtryski,skoro wtryski leją to mogą uszkodzić silnik. Od tego bym zaczął.
...tylko skoro mieszanka jest zbyt uboga to czemu auto dużo pali? Może wtrysk raczj "leje" i przy próbie gwałtownego przyspieszenia silnik jest zalewany.
Miałem w 1.6 Opel Astra 3 wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, to obudowa katalizatora pękła z gorąca. Niby odcinał cylinder, ale tylko na wolnych obrotach. Podczas jazdy musiał na niego palić, bo spadku mocy nie było. W Astrze powodem był niedomykających zawór i utrata ciśnienia w cylindrze. Dodano po 32 Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie...
Pierwsza sprawa, sprawdz czy masz olej w odmie jesli jest bardzo mokro i rura do turbosprezarki bedzie zlana olejem to nawet nie szukaj dalej - pierscienie, mozesz go tez zapalic, wyciagnij bagnet i jesli dmucha spalinami to wiadomo, jesli natomiast ilosc oleju w odmie bedzie w normie, to wykrec swiece i sprawdz jak swiecą na akumulatorze, jesli będą...
Witam -trzeba sprawdzić ciśnienie na tłokach manometrem (no cóż można wykręcić wszystkie świece pedał do dechy i kręcić rozrusznikiem druga osoba niech blokuje otwory świecowe jak na tym czwartym nie będzie oznak dobrego ciśnienia no to mamy cię)trzeba też wyjąć listwę z wtryskami do góry i sprawdzić czy któryś nie leje (filtr paliwa zmieniany? jak...
Oczywiście że może być wina ECU ale jak odepniesz wtrysk to będzie wiadomo czy czasami nie leje cały czas. Zobacz czy wtedy odpala na LPG.
Sygnał z sondy trafia do ECU? Prześledź przewód od sondy gazownicy w którymś miejscu go przecieli i podłączyli emulacje. Na próbę połącz go tak jak był a przewody od LPG odłącz. Sprawdź też wtrysk może on jest uszkodzony-(leje). I uszczelnienie
Wtryskiwacze leją górą na zaworkach i nie odpali. Taki sam temat przerabiałem dwukrotnie ale w renault. Psikniesz plaka odpala od strzału😀, jak nie dasz plaka to możesz zarżnąć rozrusznik i nie odpali. Podasz jakie jest to ciśnienie podczas kręcenia czy jeszcze długo będziesz szukał usterki na oko?
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Mam problem z moją astrą ;po przekroczeniu 2 tyś.obr bardzo kopci z wydechu-paliwo jest pewne mechanicy twierdzą różnie jeden że pompa drugi że turbo trzeci że wtryski leją. Morze ktoś miał podobny problem :sm1: :sm1:
Ale wtrysk to by lał na przelew, a przelewy suche. Z odłączoną wtyczką regulatora ciśnienie jest. Chyba że to inaczej ma działać. Lało się z zaworu bezpieczeństwa na listwie ale ona jest wymieniona.
Jak nie masz żadnego kodu to jest wtrysk jednopunktowy bardzo często pada tam uszczelnienie wtrysku i leje paliwo i wtedy wychdzi bardzo duże zużycie paliwa , popacz dokładnie i nie szukaj komputera:?::?::?::?::?:
Wtrysk moze lac,moze wogole nie pracowac,niesprawna cewka,brak sygnalu na cewke,zla swieca a moze byc tez cos z rozrzadem(sprawdz cisnienie)
Trochę zazdroszczę :D I co najdziwniejsze spalanie ma ogromne aa tych 60km nie czuć :D Po dodaniu gazu do spodu muli go, również pod górkę gdzie koledzy samochodami o podobnej mocy wyjeżdżają na 4 biegu mi czasem na 3 nie chce się wyciągnąć :D Wtryski tam już zakładam, że dosłownie "leją"
Z tego co przeczytałem to wnioskuje że uszkodzone masz świece żarowe, nie mówię że wszystkie wystarczy tylko jedna że jest spalona i już trudniej będzie zapalić.Możesz je sprawdzić samemu-odłącz szynę prądową od świec i za pomocą próbówki(oczywiście takie do inst.sam.)albo kawałek kabla z żarówką podłącz jeden koniec do +akumulatora a drugi końcem dotykaj...
witam panowie. ja również posiadam astre z 96r z silnikiem 1.7td i przebiegiem 270000 i powiem wam że podczas -16 na zewnątrz autko obraca dwa razy silnikiem i pali. jedynym problemem bylo to że przez kilka sekund tarakowalo. postanowiłem sprawdzic wtryski i przy sprawdzeniu mechanik zapytal czy to auto wogole palilo:) wtryski byly totalny zlom(lały...
jak wtryski leją to ciężko odpala...i przepalają się szybko świece,dawka steruje nastawnik w pompie,sprawdz na diagnostyce(podłącz auto pod komputer)
Witam, koledzy ostatnio wymieniłem turbinę na jakąś używaną, wydawała się ok. Tydzień auto pojeździło i efekt taki sam, auto się rozbiegło. Szybkie zgaszenie i teoretycznie nic się nie stało. Efekt taki sam jak ostatnio, w misce olejowej dwa razy więcej oleju. I teraz pytanie skąd ten olej się wziął? Czy leci przez uszczelniacze na wtryskiwaczach czy...
Witam. Mam problem z astrą f cabrio 1.6 8v 1994r. astra na benzynie podczas jazdy jest mułowata mam wrażenie że odcina wtrysk. ciągnie przestaje ciągnie przestaje. Na benzynie strzela z filtra powietrza i z wydechu. WTRYSK NIE LEJE !. na gazie auto chodzi idealnie. nie strzela ciągnie ładnbie równo i żwawo. wtrysk jest ok. pompa paliwa nowa. gdzie mogę...
Witam Zdemontuj filtr powietrza niech ktoś pokręci rozrusznikiem i zobacz czy paliwo nie leje się ciurkiem w gardziel wtrysku, jeśli tak to masz uszkodzone uszczelnienie wtryskiwacza .Trzeba go wymontować i wymienić gumowe gringi
Już nie pamiętam jak to było z tymi błędami w tym aucie pomimo tego, że miałem 10 lat taka Astrę. Dziwne, ze się leje. Odkręć torxa, usuń blaszkę trzymającą wtryskiwacz i sprawdź stan oringów na tym wtrysku. Są chyba dwa. Może są uszkodzone.
Świeca czarna czy mokra? Może masz uszkodzony przewód lub dalej coś w sterowniku i tu dwie opcje. Czarna sucha mimo ze jest iskra brak dawki paliwa. Czarna mokra bo wtrysk leje. Taki mam pierwszy pomysł. Ewentualnie po naprawie głowicy zawór ssący się nie domyka.
Tak myslałem ale wszystkie... wiec tak co do całego bloku to nie mam wiedzy czy iden tyko. ale robiłem kilka przypadków tyle że na giełde.. tłoki od Y psaują idealnie róznią się tylko komorą spalania. tuleje w blok nowe pierścionki .. Wszyscy mówili że to nie ma prawa działać bo inna komora w tłoku mało tego jedna astra chodzi koło mnie i śmiga jak...
Może być i ciśnienie . Ciśnienie chyba odpada jak podłączyłem "na krótko" masę pod przewód prawdopodobnie impulsowy to wtrysk zadziałał tylko że cały czas był otwarty, lało się paliwo i zalewał... a może nawalił ten przekaźnik od gazu?? bo obydwa przewody od wtrysku są pod niego podłączone i coś tam blokuje ten impuls ze stera??
lejący wtrysk astra wtrysk wtrysk astra
skoda czujniki cofania toyoty corolla zasilacz skokowy
liebherr zamrażarka liebherr zamrażarka
Bosch SMS46GI05E/25 – demontaż blatu, obniżenie wysokości, śruby Torx, Serie 4 Podłączenie korektora graficznego do wzmacniacza Sony