Piąty, czyli oba wiatraki cała naprzód, tak ? Hm, jeżeli on wykrywa "prawidłowość działania", a ze schematu widzę że nie ma czujników obrotów w wiatrakach, to musi mierzyć prąd. I tu pewnie mu się coś nie zgadza. "Druga prędkość kosmiczna" to są jak mi się zdaje oba wiatraki szeregowo, bez opornika. Hm, przyjżałbym się czy zasilanie dobre, czy spadku...
No to zdiagnozuj moduł chłodzenia silnika.
Moduł chłodzenia nie ma nic do alternatora. Zrobione już, pomógł kumpel z ASO Opla, w rozmowie tel. powiedział o co chodzi.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
W Asterce masz tzw.moduł chłodzenia (pod zderzakiem plastikowa puszka)on steruje wentylatorami oraz klimą jak jest.Dopiero po odpaleniu ten moduł sprawdza wszystkie parametry .Tak jak napisał "elektrit"jest żle jak pali sie na stałe po odpaleniu ,a jak gaśnie to jest OK.
Możesz się podłączyć z diagnozą do (w warunkach domowych np ABCOM) z modułem chłodzenia i popatrzeć co tam słychać. A sprężarka napewno się włącza? Popatrz na sprzęgło..... Jeżeli nie, to sprawdź napięcie czy dochodzi. Jeżeli dochodiz to wiadomo, cewka sprzęgła (a raczej taki dydek w środku) często pada. Na elektrodzie ktoś kiedyś opisywał jak naprawić....
1.Zmień wsad licznika. Drugi problem to emulator chlodnic... potrzebuje go aby zalączyly sie chlodnice w okreslonej temperaturze a nie jak teraz chodza non stop. Jeśli masz moduł chłodzenia pod lewym nadkolem to go wywal, i zepnij instalacje na nowo na 2 progowym czujniku temperatury w vw golfa II.
Nie będą pracowały wszystkie etapy mocy, jest ich przeważnie 4 albo 5 zależnie od sterownika ( Behr lub Delphi), a więc praca szeregowa, prawca równoległa pierwszego ze zredukowaną prędkością, praca równoległa drugiego ze zredukowaną, praca mieszana. Grozi to przegrzaniem silnika, bo w pewnych sytuacjach wentylator pracowal nie będzie. Ale łatwo to...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Serio ten silnik był montowany w astrze G? Po drugie zobacz , skoro piszesz o module to weź do jasnej....... miernik w łapę i sprawdź czy sterowanie kontrolki wychodzi z modułu chłodzenia , czy tez masz uszkodzenie w wiązce lub masac.
Komputer nic steruje. Wszystko dopiero działa tylko i wyłącznie po wciśnięciu magicznego przycisku z gwiazdką. Poczytaj sobie co to w Astrze G moduł chłodzenia pod lewym reflektorem
Witam, doświadczyłem podobnego zjawiska. Samochód Opel Meriva B 1.4 140KM. Pojawił się wyciek z króćca wody przykręconego do głowicy silnika od strony akumulatora (nie jest to obudowa termostatu). W związku że wyciek musiał być od dawna bardzo mały a nie od razu określiłem jego lokalizację oryginalny płyn uzupełniałem wodą destylowaną. Wymieniłem króciec...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
witam i prosze o pomoc; jest caly czas problem z ogrzewaniem i klimatyzacja,a zbliża się lato. Ogrzewanie jest przekrecone na potenc.na zimno, a cały czas leci ciepłe powietrze i brak klimatyzacji choc na panelu sterowania lampka się swieci i pojawił się komunikat klimatyzacja załączona astra j,1,3 cdti 2011r. Skanowanie interfejsem, pojawia się błąd...
Cześć Mam taki problem wentylator chłodnicy pracuje na drugim biegu po zalączeniu stacyjki. Astra f 1996 1.6 b bez klimy. Doczytałem że to najprawdopodobniej rezystor , nie umiem go znaleść. Myśle że to mogą być przekaźniki ale też nie wiem które. Jeśli ktoś może podpowiedzieć będe wdzięczny. Pozdrawiam
Witam mam astre II z silnikiem 1.6 16V, z manualną klimą. Czy ktoś posiada schemat ukladu sterowania wentylatorami: chłodzenia i klimatyzacji dla tego autka. Jest u mnie moduł chłodzenia który steruje tymi wiatrakami. Nie interesuje mnie blokowy, tylko ideowy. Inne pytanko, może ktoś wie kiedy moduł włącza poszczególne wiatraki i ich biegi ( obroty)...
Szukam kontaktu z osobami, które uruchomiły auto klimę z Nowego elektronika. Wiadomość zenkud(at)o2.pl
Odpytaj moduł chłodzenia na błędy.
A tam nie siedzi czasem moduł chłodzenia pod lewym nadkolem???
Wentylatory mają chyba dwa biegi. W standardzie to je włącz czujnik temperatury. U ciebie jest to moduł chłodzenia pewnie. I tylko TECH 2.
W Astrze G w większości modeli ( jeśli nie we wszystkich) masz moduł sterujący ogrzewaniem/chłodzeniem silnika/klimatyzacją Beru albo Delphi. Zdiagnozuj testerem powinno rozjaśnić sytuację.
Nic nie blokować nie omijać w Astrze 2 jest moduł chłodzenia a presostat rezystancyjny.Elektro-sprzęgło załącza przekażnik w mdule chłodzenia.Ten moduł często pada.
Podpinasz OP-COMA, wchodzisz w podwozie -> moduł chłodzenia i masz wszelkie info.
Moduł chłodzenia Behr czy Delphi?
A błędy jakieś się kolego pojawiają? Klimatyzacja jest?Diagnostyka modułu chłodzenia robiona?Sa wszystkie stopnie mocy?Jakie temperatury widzi moduł chłodzenia?Masz LPG?
Jeśli kolego wentylator ssący czy jak pisałeś "główny" chłodnicy nie działa po spróbuj go sprawdzić "na krótko".Bo to on przede wszystkim chłodzi płyn chłodniczy.Podejrzewam że jest on niesprawny skoro chłodzi tylko ten od klimatyzacji.Jeśli nie będzie chodził na krótko to poprostu brakuje Ci tzw.stopni mocy i stąd kontrolka. Jeśli byłby diagnozowany...
Jest moduł chłodzenia silnika czy go nie ma?
Gpower. kontakt do styków plus test czujnika wentylatorów chłodnicy. Powaznie? A ja biedaczek zawsze sądziłem, że wiatraki w astrze g załącza moduł chłodzenia silnika bądź sterownik wtrysku jak nie ma modułu. A tu proszę- jest czujnik wentylatorów.
jeden czyjnik,sygnał idzie do ECU silnika,z niego na moduł chłodzenia. Jeżeli pali się tylko lampka kontrolnaukładu chłodzenia to jest błąd pomiędzy sterownikiem silnika a modułem chłodzenia.
Zostaw to, wiatrak włącza tam moduł chłodzenia silnika.
Nie jestem pewien czy w 1.6 jest też taki sam moduł chłodzenia co w 2.0/2.2 diesel. W dieslu moduł jest tak skonstruowany, że muszą być sprawne dwa osobno podłączone wentylatory. Układ przekaźników łączy wentylatory szeregowo (mniejsze obroty) lub równolegle (wyższe obroty) i ew. przez rezystor szeregowy zmniejszający obroty. Nie można więc połączyć...
Witajcie. Pacjent: astra g z silnikiem x18xe1. Mianowicie silnik ładnie pracuje - ale jak jest zimny. Po rozgrzaniu do ok 75 stopni silnik gaśnie i nie można go już uruchomić, moduł chłodzenia silnika wyrzuca błąd i włącza wentylatory, po podłączeniu do op-coma występiują błędy związane z czujniukiem temperatury. Po ochłodzeniu da się zapalić do w/w...
Znalazłem na innym forum, że, jest kilka linii diagnostycznych (piny 3, 7 i 12) i w opel scanner jest drabinka rezystorowa i słabo to przerzuca. Jak ręcznie połączyć przewody aby było ok? Dla właściwego rozpoznania dodam, że interfejs łączy się z autem 3 kabelkami: - zasilanie +12V to pin 16, - masa to pin 4,5 - linia K diagnostyczna, przełączana...
zalał się moduł chłodzenia silnika.
check silnika i "chłodniczka" A moduł chłodzenia silnika jakie błędy wali?
Domyślam sie że jest to silnik SZR .Typowa usterka sterownika wtrysku.ECU do naprawy albo wymiany.Załączanie się wentylatorów jest wynikiem złego obrabiania przez ECU temp. cieczy chłodzącej.Sterwnik zwany moduł chłodzenia jest sprawny.
pytanie związane z przekażnikiem modułu chłodzenia silnika.gdzie ten moduł sie znajduje ? pod maska opla czy wewnatrz samochodu.prosze o bliższe informacje z góry dziekuje
Wtedy się włącza kiedy mu każe moduł chłodzenia silnika.
Nie ma innej opcji jak odpytać moduł chłodzenia na błędy.
ten moduł chłodzenia to nowy
Kolego jest to niemożliwe , trzeba diagnozować nie silnik a moduł wentylatorów.
Witek, a ile masz wiatraków? I jeszcze-jest moduł chłodzenia czy nie ma?
potwierdzam co napisał elektrit już pare przypadków miałem na to winą był moduł sterowania chłodzenia sprawdź to
Człowieku, co ty robisz? Podstawy, później zabierasz się za robotę. Jeden czujnik i z niego korzysta sterownik silnika, deska i moduł chłodzenia silnika. O specyfice połączeń nie będę pisał bo temat pewnie by się rozrósł jak ten o corsie.
Ciąg dalszy problemu : podmieniłem kolejny sterownik od astry 2 ale od wersji z klimą, i nadal jest ten sam efekt , wentylatory działają po włączeniu kluczyka, błędy któe powracają w module chłodzenia : 57 i 4 , podłączyłem stary moduł , wyskakuje tylko jeden bład : 00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący Sporadyczny Kasuje błąd wentylatory...
Ma moduł chłodzenia czy też nie ma?
jest moduł chłodzenia sinika tuż za zderzakiem, po lewej stronie
Prawdopodobnie uszkodzony moduł chłodzenia tak jak pisał Elektrit pod lewym nadkolem.Moduł bardzo awaryjny(najczęściej po wypadku).
Prawdopodobnie powodem jest zbyt niska wydajność układu chłodzenia. Włączenie klimatyzacji powoduje taki wzrost obciążenia, że układ chłodzenia zwyczajnie nie daje sobie rady - szczególnie w starszym silniku, i przy tej pogodzie. Proponuję usunąć stary płyn z układu chłodzenia, wykonać przegląd i płukanie Kolego proszę nie wypowiadaj się o rzeczach...
A dlaczego ma się wyłączać ?????? to jest prosty układ klimatyzacji wyłączy się jak będzie za niskie ciśnienie w układzie (brak czynnika ) lub jak ją wyłączysz przyciskiem AC ... Ten trzy pinowy czujnik (analogowy )to czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji steruje pracą wentylatorów i zabezpiecza sprężarkę (przez moduł chłodzenia lub ecm w zaleznosci...
Odnośnie błędu 17 to jest to błąd sygnalizujący brak obrotów silnika - czyli robiliście test modułu chłodzenia silnika przy wyłączonym silniku ( z tego co piszesz to nie mogłeś odpalić więc ten błąd to normalka) nie skasujesz go, sam znika jak uruchomisz auto i moduł chłodzenia dostanie sygnał z bodajże czujnika położenia wału że są już obroty-wtedy...
Co ma moduł chłodzenia do temperatury zasysanego powietrza przez silnik????
Jest moduł chłodzenia czy nie ma? Ps-pozdrów swoją panią od polskiego.
Mam ten sam problem ,poszedłem dalej i podmieniłem moduł ,bez rezultatu.Tylko auto to Zafira dti,też z modułem. W ab-com też w diagnostyce modułu chłodzenia pokazuje 70 stopni c. W diagnostyce silnika temperatura ok. Pozostaje sprawdzenie połączenia modułu z ecu.
moduł chłodzenia astra astra moduł chłodzenia silnika moduł chłodzenia
przerwania arduino charczenie basie palnik kotła
bateria niteo ue40es6100 firmware
Ariston Genus Premium Evo - Jak podnieść ciśnienie? Wyłączenie automatycznego płukania w ekspresie Krups