Piąty, czyli oba wiatraki cała naprzód, tak ? Hm, jeżeli on wykrywa "prawidłowość działania", a ze schematu widzę że nie ma czujników obrotów w wiatrakach, to musi mierzyć prąd. I tu pewnie mu się coś nie zgadza. "Druga prędkość kosmiczna" to są jak mi się zdaje oba wiatraki szeregowo, bez opornika. Hm, przyjżałbym się czy zasilanie dobre, czy spadku...
W załączniku schematy dla układu klimatyzacji Delphi oraz Behr.
Jeśli to Zafira a to będzie pasować. W tym modelu różnica była w module chłodzenia za zderzakiem lub przekaźnikami obok akumulatora.
No to zdiagnozuj moduł chłodzenia silnika.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
Możesz się podłączyć z diagnozą do (w warunkach domowych np ABCOM) z modułem chłodzenia i popatrzeć co tam słychać. A sprężarka napewno się włącza? Popatrz na sprzęgło..... Jeżeli nie, to sprawdź napięcie czy dochodzi. Jeżeli dochodiz to wiadomo, cewka sprzęgła (a raczej taki dydek w środku) często pada. Na elektrodzie ktoś kiedyś opisywał jak naprawić....
Kontrolka modułu chłodzenia silnika. Holuj to do dprytnego elektryka który posiada przynajmniej KTS'a
Moduł chłodzenia, ten na podłużnicy jest diagnozowalny interfejsem. Od tego trzeba zacząć.
Witam, Potrzebuje wykonać system chłodzenia... Będę wdzięczny za pomoc. Opłaca się jeżeli kupisz takich ogniw co najmniej 20. Są tanie, w black friday za SP1848-27145 płaciłem po 1,27 USD. Mogą one pracować jako TEG gdyż luty i przewody silikonowe są odporne do 200 st C. Poza tym to te same ogniwa co popularne TEC. Sprawa druga, taka ilość jest potrzebna...
Wygląda mimo wszystko na problem z chłodzeniem. Upewnij się, że zamocowałeś prawidłowo moduł chłodzenia. Wymień pastę. Opisz dokładniej po jakim czasie się wyłącza.
Z jakiej dziedziny jest to praca inżynierska? Jaki czujnik temperatury zamierzasz wykorzystać? Pewnie założyłeś jakąś dokładność pomiaru. Czy ma to być element dyskretny, typu termistor, PT-100, czy też coś bardziej finezyjnego z interfejsem cyfrowym? Moduł Peltiera sterowny z PWM? Muszę przyznać, że ciekawa koncepcja wziąwszy pod uwagę inercję układu...
Ster silnika, kable, moduł chłodzenia, czujniki ciś. od klimy i temp płynu. Myślę że jeszcze jedna sprawa, a mianowicie stacyjka może nie rozłączać zasilania i takie cyrki mogą być.
Podłącz tester i zobacz co zgłasza moduł chłodzenia silnika.
Ja bym powiedział że to normalne od czasu kiedy laptopy zaczęły udawać że nadają się do czegoś do czego nigdy nie zostały stworzone :-) Więc proponuje testować ale spokojnie, gry czy co tam zamierzasz na nim robić i wtedy podzielić się wrażeniami zamiast zaczynać od razu od wygrzewania ile się da osiągnąć. To że laptopy osiągają wysokie temperatury...
Sprawdź poziom płynu chłodzącego
Uruchomiłem tą klimę omijając ECU. Podając na brązowo zielony przewód który idzie do modułu chłodzenia MINUS (MASĘ) sprzęgło sprężarki załącza się, załączają się po chwili wentylatory na 1 bieg.nie pokazuje również żadnego błędu na wskaźnikach wszystko jest ok. jeżdżę już 4 dzień i na razie jest bez problemu.
Musisz znać parametry modułu led. Najważniejszy to prąd znamionowy - prąd ten możesz odczytać z oryginalnej przetwornicy(output current). Mając prąd jesteś w stanie zasilaczem regulowanym (warsztatowym ) wyznaczyć napięcie pracy modułu oraz jego moc. Zasilacz do testów musi mieć szeroki zakres regulacji napięcia oraz regulowany ogranicznik prądu. Podczas...
piszaesz o kontrolce ukl. chlodzenia czy usunąłeś problem z rozruchem-ukl. odpowietrzony rozumiem sinik odpala bez problemu. jeśli podczas pracy silnika konrolka nadal się świeci to poleciłbym diagnoze ukl. techem bo tak można sobie tylko gdybać (często uszkodzone są wtyki od modułu chłodzenia - często po stłuczkach. ale to tylko gdybanie napisz czy...
Jeżeli zintegrowana, to koszta upgrade'u grafiki będą bardzo duże: 1. zakup płyty ze slotem na grafikę (w sumie zakup płyty i tak Cię czeka) 2. zakup karty graficznej pasującej do w/w płyty 3. zakup modułów chłodzenia - te z wersji ze zintegrowaną grafiką na 100% nie pasują. Pytanie, czy w/w zabawa jest opłacalna? Moim zdaniem finansowo wyjdzie to na...
1.Zmień wsad licznika. Drugi problem to emulator chlodnic... potrzebuje go aby zalączyly sie chlodnice w okreslonej temperaturze a nie jak teraz chodza non stop. Jeśli masz moduł chłodzenia pod lewym nadkolem to go wywal, i zepnij instalacje na nowo na 2 progowym czujniku temperatury w vw golfa II.
Bzdury i dyrdymałki opowiadasz. Musi się łączyć a kontrolka zapała się ponieważ nie ma komunikacji ECU do modułu chłodzenia. Ustal czy masz zasilanie na moduł chłodzenia.
Obawiam się że moduł dostał świra. Miałem taki sam przypadek. Różnica temepatur moduł i silnik. Nie pamiętam objawów ale skończyło się wymianą modułu. Chociaż to było ASO. Może jest jakaś opcja coby to naprawić.
Nie będą pracowały wszystkie etapy mocy, jest ich przeważnie 4 albo 5 zależnie od sterownika ( Behr lub Delphi), a więc praca szeregowa, prawca równoległa pierwszego ze zredukowaną prędkością, praca równoległa drugiego ze zredukowaną, praca mieszana. Grozi to przegrzaniem silnika, bo w pewnych sytuacjach wentylator pracowal nie będzie. Ale łatwo to...
Jeśli to jest silnik WJZ to na lewej kolumnie McPhersona jest czarny moduł z 15 stykową wtyczką nazwany w dokumentacji jako "moduł wyłączenia chłodzenia" Jego zadanie to m.in zbieranie informacji z czujników i słanie informacji wyłączenia sprężarki do BSI.
nie, to na 200% sterownik - wyjąłem wtyczki z niego, wpiąłem jeszcze raz i narazie działa ale jak długo to nie wiem. Chce go zrobić tylko nie wiem u kogo.
Schemat dostępny na elektrodzie i trzeba kable przespiegować. Najczęściej kable gniją ok 15cm od wtyku sterownika wentylatora, moduły w środku padają scieżki i zdarza sie że piny od płytki poodchodzą. Zapala się kontrolka moduły chłodzenia?
Serio ten silnik był montowany w astrze G? Po drugie zobacz , skoro piszesz o module to weź do jasnej....... miernik w łapę i sprawdź czy sterowanie kontrolki wychodzi z modułu chłodzenia , czy tez masz uszkodzenie w wiązce lub masac.
...Symbol autka z kluczykiem oznacza awarię układu elektrycznego samochodu. Pytanie tylko co ma z tym wspólnego kontrolka układu chłodzenia? Jeśli jest tzw."moduł chłodzenia" wystarczy że nie dostał sygnału obr/min silnika z ECU . A bez diagnozy komputerowej to faktycznie zostaje wróżenie.
Jeżeli jako generator zgłaszasz tylko moduły to tam wpisujesz zero bo odbierasz tylko energię elektryczną Chyba że będziesz te moduły chłodził w obiegu zamkniętym i to wytworzone ciepło też wykorzystywał, to będzie wtedy mikroinstalacja w skojarzeniu produkująca i en. elektryczną i en. cieplną
W Asterce masz tzw.moduł chłodzenia (pod zderzakiem plastikowa puszka)on steruje wentylatorami oraz klimą jak jest.Dopiero po odpaleniu ten moduł sprawdza wszystkie parametry .Tak jak napisał "elektrit"jest żle jak pali sie na stałe po odpaleniu ,a jak gaśnie to jest OK.
brak masy na module,woda na kosci modułu chłodzenia,walnięty moduł Dodano po 4 brak masy na module,woda na kosci modułu chłodzenia,walnięty moduł,pocięta inst.napięcie z modułu powinno byc ok 5v
Kulki pękają ponieważ są PB free. Wymiana ich na PB rozwiązuje problem YLOD w przyszłości. Nie ma sensu montowania chłodzenia wodnego, no chyba że tylko dla samej frajdy jego posiadania.
Zmień program i interfejs. Do Opla to przynajmniej Opel Scanner.
Witam. Chciałbym zamienic włącznik kołyskowy który w moim dystrybutorze wody odpowiada za włączenie trybu chłodzenia wody na coś smart żeby to uzależnić od temperatury na zewnątrz. Zaczam zdjecie przełącznika - podpowiecie mi jaki moduł sonoffa najlepiej by się do tego nadawał? https://obrazki.elektroda.pl/7128359000_... Powinien to...
Jak wyciągam bezpiecznik nr 35 to nie świeci czyli co to może być To pozbawiasz moduł chłodzenia zasilania więc logiczne, że nie świeci. Zrób diagnostykę układu chłodzenia. w ten sposób sprawdzisz przyczynę wiecenia kontrolki
Nie, nie będzie. Ale kupujesz obudowę z oknem i do tego podświetlane moduły RAM i przy tym chłodzeniu będą przesłonięte wentylatorem. Jeżeli Ci to nie przeszkadza lub wyłączysz podświetlenie dla modułów to można kupować.
Czy różnią się ilością złącz, Tak, wpływa to na napięcie generowane albo na wymagane prz zasilaniu. Często ilość złącz pojawią się w typie modułu: https://www.adaptivete.com/all-products/... 2. Czy każdy moduł Peltiera jest odwracalny, czyli wytwarza napięcie pod wpływem różnicy temperatur? Tak 3. Który moduł najlepiej sprawdzi...
To jeszcze usłyszysz.... kolego MARK-62. Reszcie polecę zmienić fachowca na takiego co umie zdiagnozować układ klimatyzacji a w oplach dodatkowo elektronikę auta. Z nieszczęsnym modułem chłodzenia włącznie. Przecież do tego potrzeba raptem dwóch manowakumetrów za 300 zł. I wiedzy...
A błędy jakieś się kolego pojawiają? Klimatyzacja jest?Diagnostyka modułu chłodzenia robiona?Sa wszystkie stopnie mocy?Jakie temperatury widzi moduł chłodzenia?Masz LPG?
A tam nie siedzi czasem moduł chłodzenia pod lewym nadkolem???
Nie jestem pewien czy w 1.6 jest też taki sam moduł chłodzenia co w 2.0/2.2 diesel. W dieslu moduł jest tak skonstruowany, że muszą być sprawne dwa osobno podłączone wentylatory. Układ przekaźników łączy wentylatory szeregowo (mniejsze obroty) lub równolegle (wyższe obroty) i ew. przez rezystor szeregowy zmniejszający obroty. Nie można więc połączyć...
Mam tylko taki pdf o który wentylator pytasz? Czy o ten element 252? Nie ten co chłodzi moduły indukcyjne tak.
A ściślej jest to moduł chłodzenia silnika.
z uszkodzonym czujnikiem, z uszkodzonym modułem chłodzenia silnika, z uszkodzonym sterownikiem silnika
Swieci się kontrolka modułu chłodzenia silnika?
Jest moduł chłodzenia silnika czy go nie ma?
jeden czyjnik,sygnał idzie do ECU silnika,z niego na moduł chłodzenia. Jeżeli pali się tylko lampka kontrolnaukładu chłodzenia to jest błąd pomiędzy sterownikiem silnika a modułem chłodzenia.
Wentylatory mają chyba dwa biegi. W standardzie to je włącz czujnik temperatury. U ciebie jest to moduł chłodzenia pewnie. I tylko TECH 2.
Komputer nic steruje. Wszystko dopiero działa tylko i wyłącznie po wciśnięciu magicznego przycisku z gwiazdką. Poczytaj sobie co to w Astrze G moduł chłodzenia pod lewym reflektorem
Moduł i lego wtyki sprawdzone w pierwszej kolejności... Nie jest taki prosty ten układ, klimatronic komunikuje się z komputerem silnika, z modułem chłodzenia. Już wiem że błąd mam gdzieś pomiędzy sterownikiem silnika a modułem chłodzenia...
Ja też-jest moduł chłodzenia czy nie? Dwa-czy któryś z podzespołów, tzn sterwonik silnika, moduł chłodzenia, przyrząd ( deska rozdzielcza) zgłasza błąd "czujnik temepratury chłodziwa-częstotliwośc zmian poza zakresem"?
Np w module chlodzenia silnika,albo w czujniku temperatury silnika,albo brak komunikacji pomiędzy sterownikiem silnika a modułem chłodzenia silnika.
Podpinasz OP-COMA, wchodzisz w podwozie -> moduł chłodzenia i masz wszelkie info.
Moduł chłodzenia nie widzi presostatu klimy, to mogło się stać
W żaden sposób, chyba, że oprócz presostatu chcesz dokupić jeszcze moduł chłodzenia Przeczytaj dokładnie.Klima tam była.Więc wszystko ma,tylko porozłączane,no chyba że moduł chłodzenia też wywalił ale nic o tym nie pisze.
Przekaźnik jest module chłodzenia silnika.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Moduł chłodzenia Behr czy Delphi?
Przy lewej podłużnicy jest moduł chłodzenia i sterowania klimatyzacją. Bardzo często są uszkodzone. Następnie do sprawdzenia czujnik termiczny w chłodnicy 3pinowy. Oczywiście same wentylatory na początek
Choćby tym czy jest klimatyzacja czy nie. A z tym modułem chłodzenia w końcu sie polaczyles?Jakie wyniki są z jego diagnostyki?
Odpowiedź jedyna jaka może tu paść już padła w poście #4.Przynajmniej w tym modelu i roczniku. Coś mi się zdaje, że w tym roczniku i modelu była też wersja bez modułu chłodzenia, była to wersja bez AC.
Najczęściej dzieje się to po zalaniu piekarnika (np. jak coś wykipi na płycie która jest nad piekarnikiem). Może być też sprawa, że wentylator chłodzenia jest uszkodzony i moduł się przegrzewa.
Ma moduł chłodzenia czy też nie ma?
Witam, dostałem kartę GTX580 z jakimś modułem chłodzenia wodnego (jest na nim napisane FX 5X0 GW). Czy mogę go zdjąć i zamontować "normalne" chłodzenie? Czy jest jakiś standart takich chłodzeń ? tj. czego mam szukać ? https://obrazki.elektroda.pl/6096650100_...
Tak czy siak-wskazana diagnoza modułu chłodzenia silnika.
Czy komputer uruchamia się na minimalnej konfiguracji? Podłącz jedynie: Płyta gł, zasilacz, procesor z chłodzeniem, jeden moduł RAM, i monitor - poza obudową. Opisz jakie są efekty.
Nic nie blokować nie omijać w Astrze 2 jest moduł chłodzenia a presostat rezystancyjny.Elektro-sprzęgło załącza przekażnik w mdule chłodzenia.Ten moduł często pada.
Zostaw to, wiatrak włącza tam moduł chłodzenia silnika.
Co z tym może być związane, gdzie konkretnie się wybrać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... str. 27 co sprawdzić Wykonać diagnostykę zdjąć przedni zderzak, dokładnie przeglądnąć wszystkie wtyki wiązki modułu chłodzenia Otworzyć obudowę modułu sterownika wentylatorów - wylać wodę ze środka ... auto zgasło na środku drogi Sprawdzić wszystkie...
czyli nic nie sprawdzałeś,euroscan nie gada z modułem chłodzenia silnika.
Tak, wpierw trzeba sprawdzić, czy działaja obie prędkości obrotowe. Wystarczy wypiąć wtyczke z modułu chłodzenia i próbnie zasilić wentylatory osobnym przewodem.
Nie ma innej opcji jak odpytać moduł chłodzenia na błędy.
ten moduł chłodzenia to nowy
check silnika i "chłodniczka" A moduł chłodzenia silnika jakie błędy wali?
jest moduł chłodzenia sinika tuż za zderzakiem, po lewej stronie
zalał się moduł chłodzenia silnika.
Jakie sa błędy w module chłodzenia silnika
za mało danych-moduł chłodzenia silnika Behr czy Delphi?
Więc zdiagnozuj Techem 2 komponent "moduł chłodzenia silnika"
Nie powinno. Według schematu moduł chłodzenia, ogrzewanie/klimatyzacja oraz podgrzewane fotele są zasilane z osobnego styku w stacyjce który jest włączony tylko na pozycji włączonego zapłonu. Uszkodzony styk w stacyjce?
Co ma moduł chłodzenia do temperatury zasysanego powietrza przez silnik????
Witek, a ile masz wiatraków? I jeszcze-jest moduł chłodzenia czy nie ma?
Wtedy się włącza kiedy mu każe moduł chłodzenia silnika.
Jakie ciśnienie panuje w układzie na HP odczytywane z manometrów maszyny a jakie widzi tester diagnostyczny w module chłodzenia silnika z klimatyzacją?
Jest moduł chłodzenia czy nie ma? Ps-pozdrów swoją panią od polskiego.
Roman, ale on chyba pyta o przekaxniki w module chłodzenia silnika...
Odnośnie błędu 17 to jest to błąd sygnalizujący brak obrotów silnika - czyli robiliście test modułu chłodzenia silnika przy wyłączonym silniku ( z tego co piszesz to nie mogłeś odpalić więc ten błąd to normalka) nie skasujesz go, sam znika jak uruchomisz auto i moduł chłodzenia dostanie sygnał z bodajże czujnika położenia wału że są już obroty-wtedy...
W tej chwili błędów nie ma, kablem łączyłem się z autem z modułem chłodzenia, zaczynam testować ten moduł i połączenie się wiesza. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny...
Witam , kupiłem zafirę z Francji po małej kolizji . Od samego początku chodzą bez przerwy wentylatory .Po diagnozie modułu chłodzenia dwa błędy 17 i 39 . Moduł sterowania wentylatorów podmieniony na inny ,bez rezultatu . Podczas testu bloku w module chłodzenia jedyna rzecz do której można się do czepić to coolant temperature 70 od razu po włączeniu...
Przekaźnik nr 3 to R4. Wszystkie przekaźniki wentylatorów są sterowane przez ecu. Nie ma osobnego modułu chłodzenia.
Zrób diagnostykę modułu chłodzenia silnika. Jeśli zapaliła się kontrolka, musi być błąd w sterowniku.
Może być uwalony bezpiecznik, może być wywalony i przekaźnik ( czerwony, w skrzynce koło aku). Może beż byc uwalony moduł chłodzenia na obudowie wiatraka ( bo były modele z nim). Zgadza się Michu?
Nie sadze, zebys uzyskal nizsza temperature w kaskadzie. Peltiery pracuja na zasadzie "przepychania" ciepla z jednej strony na druga, wiec jesli oba maja taka sama wydajnosc, to jeden "przepchnie" tyle ile moze, a drugi "przepchnie" to dalej, nie liczac strat.
Info z presostatu, sterowanie wentylami i włączanie sprężarki to robota modułu chłodzenia
No to do wymiany bezpieczniki,wiązka,moduł chłodzenia,czujnik temperatury,czujnik ciśnienia klimatyzacji a może i nawet oba wentylatory. Druga opcja (tańsza) to diagnostyka dedykowanym sprzętem i napisz co wyszło.
Poszukaj opornika. A nie przypadkiem modułu chłodzenia pod lewym nadkolem?
sprawdź moduł chłodzenia silnika pod zderzakiem wtyk nie łączy lub zwarcie wewnątrz modułu gdy silnik rozgrzeje się i sprawdza czujnik temperatury Dodano po 12 Jeśli czujnik temperatury informuje ECM o temperaturze silnika, to ECM wydaje polecenie do modułu chłodzenia, aby ten właczył wentylatory. Jeśli temperatura na czujniku spadnie, to ECM wyda polecenie...
Jeśli kolego wentylator ssący czy jak pisałeś "główny" chłodnicy nie działa po spróbuj go sprawdzić "na krótko".Bo to on przede wszystkim chłodzi płyn chłodniczy.Podejrzewam że jest on niesprawny skoro chłodzi tylko ten od klimatyzacji.Jeśli nie będzie chodził na krótko to poprostu brakuje Ci tzw.stopni mocy i stąd kontrolka. Jeśli byłby diagnozowany...
Naprawione. Przyczyną był zwarty przekaźniku, który umieszczony jest wewnątrz modułu chłodzenia.
Klimatyzację i wentylatory obsługuje moduł chłodzenia silnika-za lewym błotnikiem.
moduł chłodzenia astra moduł układu chłodzenia astra moduł chłodzenia
elektryczna tylna klapa wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie reseter chipów canon
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Kasowanie błędów w pralce Bosch WAQ28461PL/13 Moment dokręcania pokrywy rozrządu Polo 1.2 TSI