Centralna śruba na wale 95Nm + 30° + 15°. Rolna napinająca 20Nm. Koła na rozrządzie 50Nm + 60°+ 15°
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
To, że był numer 900 jeszcze nie świadczy, że była Astra. Była Astra w momencie konfiguracji poprzedniego dekodera i została pobrana lista kanałów z Astry, które potem mogły nie odbierać, mimo, że były na liście. Musisz podłączyć Twój dekoder pod inną instalację, albo podłączyć inny dekoder pod Twoją instalację, albo wezwać fachowca z miernikiem.
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? (at)ElektrodaBot
Kolego, a masz klucz dynamometryczny aby dokręcić świece odpowiednim momentem? (25 Nm)
70 Nm
AutoData podaje 320Nm.
Witam. Znalazłem coś takiego. Nie mam ty do wszystkiego o co ty prosisz, ale zawsze coś. http://obrazki.elektroda.net/12_12922710...
1155038
sprawdziłem dokładnie i jest to silnik Isuzu 1.7 dti Astra 2000. Michu10 to jest opis dla głowicy? 13st? Czyli 13 stopni? Dziwna wartość... A potrzebuje jeszcze z jaką siłą dokręcić ten uchwyt wałków rozrządu w którym on jest zamocowany. Jest to aluminiowy uchwyt w którym są zamocowane wałki rozrządu( 16V. Dodano po 50 Uchwyt jest takiej wielkości jak...
a jak by było wymieniane łożysko to i tak jest z całą piastą oraz z czujnikiem abs więc też odpada Nieprawda nie mam właśnie pomysłu co może jeszcze być Odczyt prędkości kół w momencie powstania problemu , poradzisz sobie ?
Kontrolka się pali się na zgaszonym silniku. Sprawdziłem przed momentem.
Czyli wygląda na to że nie jest zabezpieczony kluczykiem. Powiedział bym nawet że zamek został zamknięty w momencie gdy zatrzask był otwarty, dla tego nie zapina się do końca.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Dokreca sie zawsze zalecanym momentem.
Obejżyj mocowanie czujnika oraz stan koła zębatego, możliwe że dostał strzała i coś sie pokrzywiło i nie daje impulsu w odpowiednim momencie.
jak przerobić oryginalny bimbajek świateł w astrze F tak aby bimbał tez w momencie gdy zapomnę włączyć światła?
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
Nie ma w tym momencie iskry sprawdzałem.
Jak najbardziej zgodzę sie z tym że może być to czujnik temperatury, ale ja jeszcze sprawdziłbym czy dochodzi prąd na świece, bo że kontrolka ze świec żarowych świeci to do końca nie znaczy ze one sie grzeją w tym momencie
Maksymalne otwarcie przy dużym obciążeniu miałem nawet na +70, czyli to ostatnie ale też było to samo, być może troszkę w innym momencie.
Tutaj [url=http://studio24.prv.pl/]Link (KABLOMANIA,Wyświetlacze i piloty, OPEL) masz wszystko opisane. Sprawdź linię MRQ, czy pojawia się napięcie na niej w momencie włączenia radia. Pozdrawiam.
Nie działają mi 2 klucze od astry G. Czy działały wcześniej nie wiem, ponieważ kupiłem samochód i tej informacji nie dostałem. Lampka na pilocie miga, ale nic nie otwiera nie zamyka. Synchronizacja kluczyka też nic nie pomaga, drzwi się nie zamykają lub otwierają. Nic się nie dzieje. Z klucza mogę drzwi zamknąć otworzyć. Co powinienem sprawdzić w 1...
A tak wogule to może ktoś napisać jakie napięcie powinno być na cewce w momencie zapłonu?
To nie był knock sensor, najpierw zmieniłem na używkę opla, potem na oryginał Bosch, zawsze to samo. (oczywiście dokręcany odpowiednim momentem)
Może mi ktoś podpowiedzieć jak wymienić wtryskiwacz w 1,7 cdti bo nigdzie tego nie znalazłem? Czy trzeba wcześniej zdjąć pokrywę zaworów? Jakim momentem przykręcić łapę wtryskiwacza?
A jak zachowują się kontrolki w momencie przekręcenia startera?
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
Witam "Paliwo podaje iskra jest" nie do wiary -to iskra w nie odpowiednim momencie,lub- mała. Ps. (kolega o minutke był pierwszy) ----------------------------------------... 1.09.2005 Proponuje posprawdzać wszelkiego rodzaju złacza elektryczne
Jak ktoś nie potrafi zrozumieć dlaczego pasek może się zerwać lub przeskoczyć to niech sobie zdejmie pasek i spróbuje obrócić wałkiem rozrządu, przekona się wtedy jak duży jest opór w pierwszym momencie.
Witam. Kupiłem asterkę 1,6 8V. Jest to moje pierwsze auto z gazem i mam pytanie. Jest to zwykły gaz i przełącza się przy ok. 2300 obr. nie ma żadnego wskaźnika temperatury i nie wiem jak to będzie wyglądało zimą. czy silnik nie cierpi przy takim przełączaniu sie na zimnym silniku ? bo niektórzy mówią, że powinien sie przełączać dopiero na ciepłym silniku,...
Na tym przewodzie czerwononiebieskim ma być plus na pompę paliwa. Kilka sekund po włączeniu kluczyka i w momencie rozruchu.
dochodzi cztery cienkie przewody. w momencie zamykania dochodzi + i - dwoma , a zamykanie + i - drugą parą przewodów.
Są to przewody sterujące silnikiem siłownika.Jest na nich na stałe masa a w momencie podawania sygnału przekaźniki w cenralce ieniają polaryzację z - na + na jednym z nich w zależności od tego czy zamek zamyka czy otwiera.
Jakaś diagnostyka była? Odczyt błędów? Pomiar parametrów w momencie wystąpienia usterki?
W astrze G wspomaganie jest elektryczno-hydrauliczne i w momencie kręcenia kirown. na postoju pompa pobiera sporo prądu i tlatego tak jest. W swojej też tak mam.
Jak masz hak to sprawdź czy gniazdo przyczepy nie odcina zasilania przeciwmgielnego w momencie podłączenia wtyczki
Ile ono ma przejechane? pytam bo usterka może być głębiej, brak ciśnienia oleju bo pompa nie daje, zatkany kanał olejowy, to tak na przykład. Mierzyłeś ciśnienie ? czy nie taniej by było poszukać drugiego silnika. W jakim stanie są tłoki? Sama wymiana pierścieni moze nie pomóc na zużycie oleju. Proszę momenty:
Jednoprzewodową 1 voltową sondę kupisz w cenie do 100 zł (z wtyczką). Przy wykręcaniu starej najlepiej nagrzać rurę wydechowa - klucz 22 i wykręcać. Nowa sonda powinna mieć gwint nasmarowany specjalnym smarem (grafit ze szkłem) i wkręcać z odpowiednim momentem.
Podłącz stary CIM w momencie kiedy chce włączenia zapłonu.
W instalacjach II generacji nigdy nie było i nie będzie takiej możliwości. Silnik po prostu często by gasł w momencie przełączania.
Przekaźnik pompy paliwa w momencie kręcenia rozrusznikiem działa.
To na djeciu to kondensator od cewki zapłonowe jest, jest na schematach ale nie we wszystkich silnikach występuje. W splaniu stukowym masz wyraźnie klekotanie silnika. Czujnik spalania stykowego masz z tyłu bloku pod kolektorem ssącym, bardzo ważne jest dokręcenie go z prawidłowym momentem.
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
Na postoju wszystko wydaje sie byc OK. Problem zaczyna sie w momencie, kiedy samochod jedzie
Z tego co czytałem to powinno się dokręcać panewki wałka rozrządy mniejszym momentem od 20Nm. Pozdrawiam
Ja tu widzę niedoinformowanie :P Obojętnie, ile świeca ma elektrod, iskra jest JEDNA (tam, gdzie w danym momencie odległość między elektrodami jest najmniejsza; w miarę zużycia elektrod iskra przeskakuje w innym miejscu) Pzdr.:D
Odpalony, na płasko, w momencie gaszenia ma się zamykać.
Nie kręci rozrusznik? Jeśli tak to na początek sprawdzić na nim przewody,czy nie ma uszkodzeń,korozji. Potem czy dochodzi napięcie stałe i sygnał ze stacyjki w momencie kręcenia.
No to pozostaje ci sprawdzenie dolotu i kanałów od EGR a najlepiej jakbyś się przejechał z podpiętym interfejsem i zebrał dane z pracy silnika w momencie występowania problemów.
Astra F, granatowe kombi, nie metaliczny kolor. Rok produkcji 1996. W starszej o 4 miesiące Astrze jest wszystko normalnie. Na tabliczce na pasie przednim gdzie numer nadwozia, masy itp. jest rubryka Farbe Color wytłoczona jest tam litera Y i jest puste miejsce. Z palety opla nie pasuje dobrze żaden kolor... Praktycznie idealnie pasuje RAL 5011 Sprzedawca...
błąd P0141 Najdziwniejsze jest to że tylko zapala się w określonym momencie jak opisałem wcześniej.
Jeszcze na myśl mi przychodzi jedna rzecz. Mogłeś przy składaniu głowicy i czyszczeniu bloku zanieczyścić kanał spływowy - to tylko hipotetycznie. Spływ z głowicy z regulatorów wiesz gdzie odprowadza olej?? Lub ten trop z pompą oleju tylko w tym momencie Ci zosaje
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
jeżeli czujnik został dokręcony odpowiednim momentem a błąd powraca to skup sie na tym 18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwodu, brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosch Monitronic, GM Multec)
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
No mi sie nie trafiło. Ale ok diagnoza w momencie jest.
Rozumiem że poziom sprawdzasz jak auto jest zagrzane i w momencie pokazania komunikatu niskiego poziomu ??
Głowicy nie będę ruszał. Ostatecznie przełożyłem wkrętki w kanały bez klap. Dodano po 28 Mam jeszcze pytanko, jakim momentem dokręcić kolektor dolotowy ?
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Podmień cewkę zapłonową.
Z góry dziękuje jak po sprawdzam to napisze o rezultatach. Dodano po 2 czy mógłby mi ktoś pomuc jesli chodzi o wyswietlacz to komputera pokładowego ktory nie pokazuje spalania w danym momencie ?
Obiecałem się odezwać. Sytuacja wygląda następująco, byłem wczoraj u gazownika i powiedział żeby się tym nie przejmować bo z tym da się jeździć. Oczywiście podmienilł inny komputer i nadal to samo, tylko tyle że po powrocie od gazownika całą drogę jechałem na benzynie i w pewnym momencie astra straciła moc i zgasła. Po ponownym odpaleniu astra odpaliła...
Witam Styk NC – ogólny symbol styku normalnie zamkniętego; styk rozwierny. Uruchomienie napędu rozwiera styk i nie ma przejścia między przyłączami Styk NO – ogólny SYMBOL styku normalnie otwartego; styk zwierny. Uruchomienie napędu (np, przyciskiem, cewką) zwiera styk i jest przejście między przyłączami Styk COM -wspólny Trzeba znaleść przewód...
Ja nadal czepiłbym się termostatu! Skoro na biegu jałowym utrzymuje się prawidłowa temp. a podczas jazdy nie, to może to tylko jedno oznaczać, że właśnie duży obieg jest otwarty... W momencie zapowietrzenia układu miałbyś (owszem) brak ogrzewania (o ile nagrzewnica drożna), ale za to miałbyś kilka innych kłopotów z układem chłodzenia... Sprawdź raz...
Wiem że regenerują.ale trzeba zdjąć cały. Co do przekaźnika to z tyłu skrzynki jest. Jak tyka w momencie kręcenia to jest ok.
Na krótko kompresor startuje. Problem pojawia się po włączeniu klimatyzacji z panelu klimatronika. Kompresor ruszy ale po paru sekundach zaczyna się smykać sprzęgło kompresora. Napięcie na cewce w tym momencie wacha się w granicy 7-8V.
Osobiście widziałem schematy do Zafiry na Emule w momencie kiedy poszukiwałem schematów opla Astry 1 też w celu zamontowania alarmu:)
Może sprawdź jeszcze raz ten pilot? Nowa bateria nic nie da w momencie kiedy coś w nim nie łączy.
z cewka nic nie robił cewka rzadko się psuje , tylko przy aparacie zapłonowym pod kopułką tam jest jakiś rozdzielacz czy czujnik nie wiem dokładnie xD , tak przy szarpaniu zapalała się pomarańczowa kontrolka z silnikiem ale nie pali się na stałe tylko miga w momencie szarpania
Błędów brak. Po chwilowym kręceniu zapala się kontrolka silnika, błędów w tym momencie brak Niemożliwe. Czym to diagnozujesz?
Nie ma takiej możliwości. Podniesienie obrotów w momencie załączenia klimatyzacji jest rzeczą normalną.
Podpiąć się pod komputer i zobaczyć w momencie wystąpienia usterki. Pewnie problem z immo.
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
Witam silnik 8-zaworowy jest bezkolizyjny a 16 zaworowy tak , co do wymiany paska rozrządu to jak posiadasz około dwóch lat samochód i nie wymieniałeś i nie znasz historii pojazdu to lepiej wymień (pompa wody rolka pasek) bo ci stanie w nie pożądanym momencie w trasie
Mam pytanie do znawców tematu: co może być powodem metalicznego stuku w momencie puszczania pedału sprzęgła w Astrze H 1,7CDTI 2004r.? Stuk pojawia się przy dość energicznym puszczeniu pedału w początkowej fazie ruchu pedału. Czy te samochody też mają koło zamachowe dwu masowe? I przy okazji zapytam jeszcze, czy ten silnik jest kolizyjny?
W tym momencie zaczyna się loteria, albo silnik odpali z ,,półobrotu" rozrusznika albo będzie można tak kręcić w nieskończoność. To znaczy kręci nie odpala tak?
sprawdz sygnaly z czujnikow przy kolach ,uszkodzony przewod to najczestsza przyczyna ,a propo zarowek swiatel stopu nie ma to nic do rzeczy czy swieci jedna ,dwie cz wogole ,najwazniejsze aby dostal plys z wlacznika swiatel stopu do sterownika abs w momencie hamowania
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Mozecie mi pomóc jak mam sprawdzic stojan i wirnik w domowych warunkach czy nie jest walniety.Czy jest to wogule mozliwe.Chodzi mi akurat w tym momencie o alternator do opla astry 1 ,1.7 td(silnik nie isuzu).Pozdrawiam
Z tego co pamiętam to nie ma oddzielnego do klapy. Jest ńa sterowana z głównej centralki. Jeżeli w klapie nic nie słychać podczas naciskania otwierania ,to prawdopodobnie pękł przewód w przelotce gumowej pomiędzy klapą a kabiną. Żeby dostać się i otworzyć ją od środka trzeba, wejść do bagażnika od środka. Gdy dostaniemy się już do klapy bagażnika, na...
Po co Ci nagrywać wszystkie parametry? Skup się na tym momencie kiedy nie chce palić. Wtedy zobacz czy ma ciśnienie itd.
Takie skakanie nie jest prawidłowe. Generalnie silnik nagrzewa się równomiernie, stopień po stopniu, zawahanie może być w momencie otwarcia termostatu, potem grzeje się aż do włączenia wentylatora.
Stare są rozwalona, rozwalił je wystrzal. A mogę je w tym momencie podpina, czy najpierw muszę ogarnąć moduł, żeby nie było wystrzalu
Wiedziałem właśnie, że te skrzynie są kiepskie i dlatego jak z jajkiem się z nią obchodziłem. Z układu jezdnego na pewno nie bo to raczej wycie by było. Może faktycznie turbo albo coś w około tego. Wydaj mnie się, że albo właśnie jest coś z szeroko pojętym dolotem albo np. problem z konwerterem hydrokinetycznym. Choć na konwerter to z kim bym nie pogadał...
A jaki błąd Ci wyrzuca komp? Dodano po 1 A jaki błąd Ci wyrzuca komp? I w jakim momencie? Czy się kasuje ? Bo wg wskazań jest oki
Witam Posiadam od niedawna ten samochód Astra H z silnikiem 13 cdti to mój również pierwszy Diesel mam prośbę może to dziwnie zabrzmi jak jeździć tym samochodem mianowicie chodzi mi w jakim momencie zmieniać biegi od biegu 2 do 6 po ilu obrotach zmieniać biegi jak i również jak je redukować w jakim momencie proszę o poradę POZDRAWIAM.
Mam w mieszkaniu internet podłączone przez Aster, w momencie, kiedy komputer (laptop) jest podłączony do internetu i energie czerpie z baterii jest wszystko w porządku. Problem zaczyna się po podłączeniu laptop do gniazdka elektrycznego - wyskakuje wtedy wyłącznik różnicoprądowy w mieszkaniu. Po krótkich obserwacjach wyszło, że zwarcie powstaje tylko,...
Cześć miałem podobny problem z wspomaganiem układu kierowniczego i niestety nie mam dobrych wieści bo wszystko to o czym piszesz świadczy o uszkodzeniu wspomagania .Lepiej udaj się do mechanika bo wspomaganie może przestać działać w najbardziej nieodpowiednim momencie i spowodujesz wypadek.
A jakim momentem dokręcać śruby czytałem gdzieś ze 90N+ 60st +15st czy jakiś innym
W takim razie czego brak na cewce w momencie gdy nie ma iskry, zasilania czy sterowania?
panowie, przecież pisze w tytule-1,4 8V 60 źrebaków. Wiadomo że C14NZ. no tak cała reszta to mocniejsze motory. Przepraszam a co do iskry to cewka albo moduł cewkę możesz sprawdzić omomierzem (najlepiej w momencie gdy nie odpala)
Przy EGR od razu wywaliłby ci błąd, przy takim zachowaniu nawet ELM powinien coś pokazać ale pewnie tylko w momencie występowania usterki. Ja bym obstawiał świece.
Zmierz napięcia ładowania w momencie anomalii. Często tak robi 1.7 gdy brakuje mu prądu.
witam, Czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam to samo w mojej Astrze i mechanik rozkłada ręce, na komputerze pokazuje tylko błąd immo, a samochodem nie da się bezpiecznie jeździć bo przerywa w najmniej pożądanym momencie. Czy to oznacza, że winą jest uszkodzony sterownik silnika? Proszę o pomoc.
Na tej stronie (Recommended Torque Values) > http://workshop-manuals.com/vauxhall/ast... , są podane momenty dokręcania śrub dla silnika Astra G. Jest tam również pozycja o nazwie: Camshaft bearing caps to cylinder head - 15 NM - co po przetłumaczeniu na język polski miałoby...
W twoim silniku pomiędzy rurką z pompy a wtryskiwaczem jest dodatkowy element, łączony z wtryskiwaczem pod pokrywą zaworową. Jak padnie tam uszczelneinie, to ropa leje się do oleju. Nie zgodzę się z tym. Powrót z wtryskiwaczy jest podłączony pod zasilenie pompy, więc pompa będzie wyciągać olej z silnika w momencie uszkodzenia uszczelniaczy, o których...
Powinno być minimum 12V w momencie przełączenia na LPG. Sprawdź połączenia masowe i bezpieczniki.
Wydech poluzuj. Może masz zapchany tłumik. Ma być iskra, we właściwym momencie, skoro ma paliwo i powietrze, musi palić.
Jest kilka podstawowych zasad w układzie chłodzenia jaki najczęściej występuje: __________________________________ Układ jest ciśnieniowy, czyli wszystko musi być szczelne, gdyż dopiero wtedy płyn (woda) wrze w temperaturze 120'C, inaczej nie będzie to działało. Termostat otwiera się przy 88'C powodując wymianę płynu pomiędzy obwodem silnika, a chłodnicą,...
mercedes momenty scania momenty momenty renault
cewka powietrzna scenic komputer wymiana śmigła
monitoring klatki integra wyjście sterujące alarmem
Renault Scenic - Niedziałające Tylne Kierunkowskazy: Diagnostyka i Naprawa Jak uzyskać darmowy internet na tablecie?