Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
Ogólnie to sprawdź całe zawieszenie z prawej strony, tuleje wahaczy także.
no ale jak tam podejść? od góry od dołu? ktoś mi mówił że trzeba wahacz wyjąć?
Luzy na wahaczach wydają przeróżne dźwięki wszystko zależy od działających sił na zawieszenie (kierunek).
Kolega kolegą a kasa kasą. Możesz mu tam dać rabat ale bez szału bo za chwilę okaże się że cała wieś to twoi najlepsi kumple...
Sprawdź dokładnie luzy w zawieszeniu, zobacz w jakim stanie są tuleje metalowo-gumowe na wahaczach.
Komu by się chciało zbijać drążek kierowniczy, skakac po rurze aby odkręcić centralną nakretkę półosi, odpinać kolumnę McPhersona od wahacza...
Sprężyny zawieszenia - nie, jeździłem z pękniętą więc rozpoznałbym ten dźwięk, poza tym przednie zawieszenie było już rozbierane z powodu tego strzelania (amortyzatory, sprężyny, wahacze)...
A sprawdziłeś klocki w zacisku? Masz zacisk z spręzyną czy bez? Tuleje wahacza sprawdzone?
Witam.W przypadku mojej Corsy C po wymianie kocowek drazkow zaproponowano mnie pomiar ,wykonanie geometrii calego ukladu jezdnego i powiem ze po tej czynnosci ma sie pewnosc czy auto nie bylo po jakiejs kolizji.Warto. W Astrze F mialem zgiety wahacz a opona byla rownomiernie zuzyta.
Wiem,wiem no ale przyczyną może być amor, lu wahacz ?
Nic nie opadnie, silnik ze skrzynią zawiśnie na podłużnicach. Sanek też nie trzeba całkiem wywalać, mogą wisieć na wahaczach.
Uszkodzony sworzeń wahacza też może wydawać takie dźwięki.
mam takie pytanie, muszę wymienić tuleję metalowo gumową na której trzyma się tylni wahacz w astrze. czy jeśli odkręcę obie śruby które przechodzą przez te tuleje to bez problemów będę mógł wymienić tuleję czy może sprężyny mi odbiją i stracę połowę zębów. czy może muszę to zrobić w jakiś inny sposób??
a więc jak kolega widzę że takie same pomysłu tutaj królują odnośnie realizuje projekt podobny ale na SILNIKU od ASTRY 1,6 16v 100 km ułożony bokiem na środku tak ze kierowca siedzi koło silika , wraz z nim skrynia opla orginalna a z niej wyjścia do mostów pród tył w tym przypadku skrzynie od vw t3 symbol dk najszybsze , przewidywana prędkość 70km/h...
Wymieniłem to małe łożysko na nowe i dalej puka. Dodano po 2 Pisałem, że wymieniłem końcówki drążków a tuleje wahacza też są nowe.
Czyli w zawieszeniu nie ma żadnych luzów? (np na wahaczach? ) Wszystko zostało dobrze sprawdzone?
Może jakiś przewód lub mocowanie dogina blachę osłaniającą tarczę hamulcową do tarczy? Podnieś auto i oprzyj wahaczem na klockach, odpal, wrzuć bieg, skręć kołami tak jak normalnie słychać dźwięk, wyjdź z auta i za otwarte drzwi albo za reling bujaj autem i nasłuchuj, może się przydać druga osoba :) Wiem, że to dziwnie brzmi, ale mam obsesję na punkcie...
Proponuję sprawdzić jak wygląda poduszka gumowa amortyzatora, może jest już wypracowana guma i wystaje środkowa tuleja za bardzo do góry. Co do kąta pochylenia sworznia to w astrze F jest on nie regulowany i jeżeli nie ma luzów na wahaczu i poduszka amortyzatora jest OK. to pozostaje wymiana amortyzatora.Niestety amortyzatory powinno wymieniać się parami.
Witaj. Nie jest to corsa tylko astra ale traktuj to jako film poglądowy https://www.youtube.com/watch?v=5pMjpII1... Pozdrawiam
Sprzedaj golfa , kup astrę, jeszcze Ci zostanie... :D Tak po prostu są zrobione, wystarczy, ze wahacze są krótkie, inna charakterystyka amortyzatorów itd.
Zgadzam się wyjmij z Macphersonem, albo odkręć sworzeń, wahacz w dół i wyjmij półoś ze skrzyni.
Na 90% masz zerwane tuleje wahaczy, lub luz na sworzniach. Miałem kiedyś tak co prawda w innym aucie, ale stuki występowały tylko na nierównościach i to było przyczyną.
Tak, WAG-com pokaże gdzie w tym Oplu masz zwarcie. Mi nawet WAGcom pokazał że mam wybite gumy na wahaczach w mojej wektrusi, o czym sam nawet nie wiedziałem.
Ja wiem oczywiście, że się nie opłaca A mechanikowi się opłaca... :) Sprężyny? Dwie? Ja mam mieć nowe, ale o amorach i wahaczach chyba zapomnieli... Ostatnio znajomy w Oplu Astrze F, wymiana amorków 600 z częściami, robota praktycznie taka sama, tylko pewnie amortyzator jest trochę droższy od sprężyny, ale to jeszcze zależy co i gdzie kupił mechanik....
Drążki kierownicze wymieniłem razem z wahaczem i zbieżność także ustawiona na stacji kontroli pojazdów. Przepraszam, zapomniałem o tym wspomnieć wcześniej :P
Witam, czeka mnie wymiana tulei tylnich wachaczy (metalowo gumowe) z dwóch stron. Jak się do tego zabrać za pomocą narzędzi garażowych. Proszę o krótki opis wymiany tych tulei.
Nie jestem mechanikiem, ale jeździłem i naprawiałem AG 1.6 16V i AH 1.8 16V. W G są słabe hamulce i 1.6 jest mułowaty. Był problem z masą silnika może komputera silnika. Olej brał od zakupu 115kkm 0,3l na 1000km 1.8 czyli Z18XE 125KM jest sporo fajniejszy, olej zaczął brać od 220kkm (0,2l) ale zależało to od stylu jazdy i obrotów - aby chciał jechać...
jeżeli chodzi o zawieszenie zespołu napędowego to może być to np. wybita tuleja przedniego wahacza ? i przez to przenosi drgania na podwozie ? biegi chodzą Mi dobrze .
jeżeli piszę że wahacze to chyba normalne że z nowymi gumami a nie z starymi. Mczpski chodzi o reagowanie na nierówności drogi (szczególnie koleiny)
dzięki za odpowiedzi, wężyki i rurki w porządku ale znalazłem mechanika pracującego na salonie opla powiedział mi że to regulator siły hamowania zamontowany na rurce kolo wahacza tylnego, jak zrobię to napiszę czy to pomogło cześć
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Witam Moja astra przeszła dziś diagnostyke. Żadnych luzów w układzie kierowniczym. Kierowniczym ,a gdzie reszta?Wahacze sworznie ? Po za tym że były 6 miesięcy temu to nic nie znaczy ,ci twoi diagności to lamerzy,powinni chociaż kołem pokręcić i popatrzeć na felgi i opony.
Łącznik stabilizatora, tuleja stabilizatora, tuleja wahacza, sworzeń wahacza, najlepiej udać się na okręgówkę i zbadać zawias na szarpakach, po ściągnięciu koła ciężko Ci to będzie zdiagnozować, bo wszystko będzie naprężone.
Poduszki - górne podpory "makpersonów" + tuleje stalowo gumowe wahaczy. Koła są w tej chwili "rozkraczone", dlatego kierownica ma problemy z wracaniem na środek i różne wyniki zbieżności wychodzą.
to nie stuki tylko trzeszczenie gumy o metal jak dla mnie, choć gdyby to była Honda powiedziałbym że to sworzeń dolny wahacza dolnego -wracając a od zewnątrz tego nie słychać ? może tuleje drążka kierowniczego , łożysko górne amora ...... za dużo możliwości posłuchaj od zewnątrz
Widzę, że wywołałem spore zamieszanie. Dziękuję wszystkim za komentarze. Dlaczego pytałem o bęben? Ponieważ w jakiejś literaturze do Astry znalazłem w opisie "przed odkręceniem śrub zaznacz położenie koła na jego obręczy i piaście, aby podczas montażu można było umieścić je w tym samym położeniu". Nie dotyczyło to co prawda bębna hamulcowego, ale kto...
Odpowiedział, że przez Olszyne :/ . A teraz pomyśl sobie, że pracujesz dla kogoś i masz takie auto i możesz robić co chcesz, bo ty nie płacisz za naprawy... Nie raz rozwaliłem tam wahacz albo urwałem stabilizator w zafirze lub rozwaliłem koło, a zawsze jadę przepisów powoli bo szkoda mi auta.
Ceny części do A3 8L nie są wcale wysokie np. Amortyzator przód Bilstein b4 (bardzo dobry) to koszt ok. 130zł/szt. do Fiata Punto Kayaba (bardzo dobry) ok. 120zł/szt. Łożysko koła przód Audi a3 SKF 120zł, Fiat Punto II ok. 120zł. Tuleje tylnej belki do A3 tańsze niż "zestaw naprawczy" wahacza tył w Punto itd.
Jak się wam udaje z takiego tematu zrobić 80 postów? Za 4 patyki czegoś konkretnego nie kupi, ale francuz to dobry trop. Renault to niezły wybór, ale szukał bym Megane. Jak już chce coś mniejszego to może jakieś Saxo albo zadbana 106, może i na 206 kasy starczy? Za te pieniądze wyrwie i jakiegoś niemca, jakaś Corsa, ale nie pchał bym się w silniki...
Z tył, do tylnego wahacza idzie łącznik pionowo jakieś 12 cm długi. https://allegro.pl/oferta/hart-lacznik-s... Mogę się mylić i jest tylko na przodzie.
Już napisałem że się da, ale po co? Wybij tego McPhersona na wiszącym zawieszeniu, toż trzeba sobie zdawać, że w coś się wali. Opis jest całkiem do dupy, przyleciał kolejny pomógł czy punkty zarobić. Oddam sam sporo, tylko bzdur nie piszcie. Przecież ten opis to tylko na forum się nadaje, jak coś rozpierniczyć, chociaż by o łączniku stabilizatora napisał....
Witam ponownie, Byłem u mechanika oto co zdiagnozowali. Sworznie wahacza, lewa tuleja wahacza, 2x końcówki drążków, łącznik stabilizatora, (przekładnia- polecili regeneracje, tańsza niż zakup nowej która kosztuje ok 500zł) Nie mam serca sprzedawać lub złomować auta zwłaszcza iż jest ze mną 5 lat ;) Wymienię wszystko po kolei i zobaczymy ;)
Jak chcesz komfortowo prowadzącego się samochodu to szukaj takiego z zawieszeniem na podwójnych wahaczach, nisko położonym środkiem ciężkości, dużym rozstawie kół, osi + opony w miarę niskoprofilowe. No i najważniejsze. Stan techniczny zawieszenia. Najprostsze sprawne jest lepsze niż zaawansowane, ale z luzami... Takie wynalazki jak zafira, picasso,...
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam Opla astrę II 1.6 8 V z 2000 roku i mam problem ze stukaniem w przednim zawieszeniu. W tym tygodniu wymieniałem w aucie: maglownice na nowa razem z końcówkami drążków, stabilizatory, końcówki wahaczy, kompletne amortyzatory razem z odbojnicami, łożyskiem itd. oraz poduszkę pod silnikiem. I stuki jak były tak dalej...
Witam! Mam problem z pukaniem w tylnim kole jak ruszam po woli to słychać pukanie i jak hamuje po woli to tez puka! Byłem u mechanika i wymienił łożysko od ABS i nadal puka póżniej wymienił gumki na wahaczach i też puka jak mu to powiedziałem to pewnie pomyślał że wymyślam! Przełożyłem sam bębny z prawego koła na lewy wyglądały jag by jeden był toczony...
Pacjent to Astra G 2.0 DTH 101KM. Poduszka silnika lewa i przednia wymieniona. Prawa wygląda dobrze. Tylna trzyma, ale też do wymiany bo silnik lekko pochylony, co widać po nowej przedniej. Nowe wahacze, nowe gumy stabilizatora, nowe końcówki stabilizatora. Jest minimalny luz na maglownicy po prawej stronie. Przednie klocki nowe. Zaciski regenerowane,...
Niekoniecznie, swego czasu miałem tak,że stuki wahacza dało sie wyczuć tylko po podniesieniu z drugiej strony i kiwaniu autem.A tłukło sie jak ckm.Może jak pojeździ jeszcze troche to łatwiej wyczuje bo luz sie powiększy na naszych superdrogach.
Taaaaak? To co to za Astra II? Mialem 328, 330d, 325Ci i 318Cabrio. Zacznij od filtrow, przez klocki, amortyzatory po wahacze i elementy blacharskie. Teraz mam m.in. E60 LCI i na pewno nie sa to tanie auta w utrzymaniu. Nie, no ja wiem.. Rozumiem.. Sam obecnie użytkuję Astona Martina ale myślę nad wymianą go na jakieś Lambo albo nawet i dwa :] Ohh.....
Witam Z moją Astrą F ( rocznik 96, 1,6 benzyna, wspomaganie ) jest coś nie tak, gdy ruszam łagodnie jest w miarę OK, nic nie słychać, ewentualnie jedno stumione stuknięcie, natomiast gdy puszczę sprzęgło szybko( tak na sportowo) gdzieś z okolic kół przednich słychać przez moment intensywne stuki, coś jakby łomotało. To samo słychać przy agresywnej redukcji...
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Panowie ale się chyba nie rozumiemy, ja nie mam życzeń żeby to była S-klasa tylko żeby jeździł jak normalny kompakt, jak Astra G. Peugot 307, Stilo a nie jak zdyzylowany Fiat CC od 18 latka z 93 roku który wozi pizze po drodze szutrowej pędząc 50 km/h No kumpel sam powiedział że moc jest konkretna (po sofcie ok 180 ps) ale jeździ jak by był rozklekotany...
Nie czuję żadnych ale to żadnych luzów, auto prowadzi się perfekcyjnie sprawdziłem nawet na większej prędkości 160-170km jedzie jak po sznurku. Nic już nie stuka bo wymienione wahacze oraz końcówki drążków, teraz te łączniki nowe. Magiel na moje oko rusza się tak ze 1-2 mm nawet wewnątrz jak patrzę na tą gumę na dole gdzie idzie krzyżak od kolumny to...
Co do panewek w 1.5 dCi to ja zazwyczaj wymieniam jak ktoś kupuje auto i przyjezda na pierwszy serwis. Zazwyczaj są podtarte. W zachodnie przebiegi nie wierzę, ale miałem raz polski salon od nowości w rodzinie i po 140 tkm panewki byly już podjechanie do złotego. I jakieś dziwne kombinacje konstrukcji w stylu ,żeby wyjąć wahacz, trzeba wyjąć sanki i...
Radzę wstawić silnik bez demontażu przegubów, ponieważ będzie konieczność uzupełniania oleju w skrzyni biegów, a pracy bedzie duż więcej.Jak silnik wyszedł bez oporów to musi wejść. W Astrze f jest duż miejsca w komorze silnika. Dodano po 10 Należy zdjąć koło, odkręcić przegób kluczem 32,odkręcić dolny przegób wahacza od zwrotnicy , pociągnąć zwrotnicę...
okopie temat, Wymieniłem maglownice, koncowki drążkow i dalej słyszę stukanie, czy problem tkwi w kolumnie kierowniczej czy może pompa mi nie wydaje bo ją dość słychać. Jeszcze nie wymieniałem dolnych swoszni wahacza i odczuwam dziwne pływanie auto, np jak jadę po lekkich koleinach to wyrywa kierownicę, a czasami lekko czuć jakby jedno z kół ciągło...
Witam przymierzam się do zakupu rodzinnego samochodu (coś 7-os lub kombi) Tak żeby wózek bezproblemowo władować do bagażnika. Obowiązkowo benzyna poniżej 2L + gaz Budżet 15.000 do 20.000 + ZAGAZOWANIE z 3k Na naprawdę godne uwagi auto mogę max. dołożyć do 25k od dłuższego czasu żonie chodzi po głowie coś z Opla np: Zafira B roczniki 2003-wzwyż Astra...
Ja w zeszłym roku kupiłem megankę 96r 1.6 benzyna za 1500zł :) Wymagała zainwestowania z 500zł i trochę czasu (po zakupie można było jeździć a te wydatki rozłożone były na kilka miesięcy). Nie jestem pedantem, dziurawe nadkola załatałem sam żeby nie było dziur bo by nie przeszedł przeglądu, porobiłem hamulce i zawieszenie a wszystko bardzo tanie, wahacze...
Witam! Mam problem z samochodem: Opel Astra H 1.7 CDTI 100KM 2008r Silnik: Z17DTH Skrzynia : F23 (5 biegów) Przebieg: 260000km Podczas jazdy najczęściej z prędkością 100-120km/h przy "odpuszczaniu" gazu zaczyna strasznie wibrować kierownica jak i cały samochód, gdy trzymamy samochód tak żeby cały czas "ciągnął" nawet minimalnie, to wibracje ustępują,...
A przeguby nie mają luzu ?? może wewnętrzny się zaciera Szczerze mówiąc liczyłem na to, że ktoś ten temat poruszy, bo też mnie zastanawiały przeguby tylko nie wiedziałem czy mogą być one źródłem takiego szumu (na początku napisałem zgrzytu ale szum/wycie to chyba lepsze określenia, gdyż ma to raczej "charakter ciągły", a nie są to jakieś pojedyncze...
Jako mechanik mogę Ci doradzić: -Golf 4 sypie się na potęgę, wadliwe jest praktycznie wszystko w tym samochodzie, zaczynając od elektroniki, poprzez wiecznie padające skrzynie , cieknące maglownice, tłukące się przeguby kończąc na silnikach benzynowych do 1.6 pojemności. -Astra 2 ogólnie awaryjne diesle, w benzyniakach wieczny problem ERG. czasem pompa...
A oni tam na stacjach diagnostycznych to akurat g.... wiedzą? Pamiętam jak mi w prawie nowym aucie wmawiali że amortyzatory do wymiany (około 20 tys. przebiegu) :D :D :D Szkoda tylko że rok później już te same amortyzatory były dobre. Swego czasu coś mi w kole pukało przy ruszaniu (alusy). Obok mnie jest taka stacyjka, a że nie chciało mi się brudzić...
Witam. Piszę ten temat ponieważ już wszyscy rozłożyli ręce. Samochód jak w temacie, Astra G, 2007r silnik 1.6 Twinport, wersja 5d. Coś mi stuka w przednim zawieszeniu. Stuk dochodzi raczej z prawego koła (od trony pasażera). Samochód sprawdzało już 3 mechaników, dwie stacje diagnostyczne na szarpakach. Wszyscy potwierdzają zgodnie że coś puka ale nikt...
Właśnie jesteś w błędzie, bo im wyższa klasa wozu tym materiały Kolego, kompoty piszesz, oparte na czystej teorii chyba. Jeździłem XM'em, Xantią i Saxem i wyobraź sobie, że elementy wahacza najszybciej zużywały się w najdroższym XM (25tys. km), później w Xantii (30tys km), a Saxem zrobiłem ponad 100tys km na jednym zawieszeniu. Przejeździłem już wiele...
Po wypadku/stłuczce może być dużo problemów niby błahych, ale jednak. Kiedyś ktoś zamówił sobie auto z Niemiec po TYLKO uderzeniu, UWAGA w tylny lewy róg zderzaka dokładnie pod lampą (lampa w całośći), laweciarz pojechał po ten samochód. Jak zaczął go na żywo oglądać to się okazało że z auta (Opel Astra) zrobił się romb, tzn zamiast auto być w prostokącie...
Kolego , polecam Tobie Opla Astre 1.6 SI , Pełen wtrysk mówi sam za siebie , do autka nie wkładałem prawie nic przez okres 2 lat . Jedynie wymieniłem gumy z wahaczy i uszczelkę z pod misy olejowej . Samochód mam w gazie i nie sprawia żadnych problemów . Pali w zime jak dziecko . 100 KM w zupełności Tobie wystarczy jak na młodego kierowce . Jeżeli nie...
A gdzie napisałem, że jeździ lepiej??? To może ja to źle zinterpretowałem, chodziło mi o stwierdzenie że golf to łóżko wodne. Sprawdzałeś zawieszenie silnika ? Zawieszenie silnika czyli poduszki? Tak, raczej są ok, ale zawieszenie silnika a np tylna oś ? jak ostatnio delikatnie cofając dla testu najeżdżałem wolno na nierówności to czuć że to auto tak...
Niestety- to prawda. O puncie wolałbym zapomnieć. Kupiłem go (fiata punto II fl- silnik 1242ccm- 60 km) w salonie jako nówkę z przebiegiem 4 kilometrów w 2005r. . Na początku okazało się że drzwi pasażera i bagażnik otwierały się podczas jazdy. Jednak wystarczyła regulacja i było ok. do czasu.. Po 30-40 tys padło serwo hamulcowe i kierownicy (wymiana...
Możesz mieć kilka możliwości: 1) niewyważone opony (ewentualnie dokładnie umyj felgi - błoto osadzone na felgach może być przyczyną bicia) 2) uszkodzone opony tzn bąble - czyli uszkodzone wiązania strukturalne opon - szczególnie w badziewnych oponach czeskich czy polskich - zdarzyło mi się kilka razy 3) możesz faktycznie mieć krzywą półośkę jak pisał...
Nie wiem co za papraki kazali wymieniać pompę. W tym aucie , diagnoza to 5 minut! Że papraki to wiem od dawna. Swojego czasu wyło mi lewe przednie łożysko. Pojechałem do owego "specjalisty" i mówię co i jak. Za dwie godziny odbieram samochód, efekt ten sam. Wracam do warsztatu, odpowiedz jest taka że uszkodzone było i zostało wymienione prawe łożysko...
silnik 1,4 16v jest w tej chwili "najlepszym " silnikiem grupy Vw (skoda, seat i sam Vw) co nie znaczy że dobrym. do gazu można go przerobić ale ... to prawda że ma problemy z odmą (zamarza zimą) - Vw coś tam poprawił ale dalej nie jest idealnie. w seacie (jak i w skodzie i w polo) jest problem też z tulejami wahaczy przednich (ale chyba to znasz)....
A nie prościej było by jechać na komputer? W corsie d jest już bardziej zaawansowana elektronika. Wiem bo akurat jeżdżę astrą H i miałem podobny przypadek. Jechałem drogą i z podporządkowanej wyjechała mi baba, w ogóle się nie zatrzymała i uderzyła wprost w moje prawe przednie koło. Oczywiście całą zwrotnica, drążek, wahacz itd do wymiany ale czemu...
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
Jeśli chcesz sportowy samochodzik to tylko benzynka + gaz i moc powyżej 200km audi TT / S4 / S3 Golf GTI nissan 20sx mitsubishi eclipse gt /3000gt alfa romeo gt 3.2 benzynka / gtv 3.0 chrysler crossfire itd. jest masa innych również świetnych... Bardzo szkodliwe porady... Alfa GT jest fajna, poza tym, że lubi się popsuć elektryka(jak to w Alfie) no...
A niech pan powie mi czy muszę wahacz odkręcać, żeby wyjąć półoś??
Ja powiem tak...warto sobie zadać pytanie co to ma być za auto? Czy typowo miejskie na zakupy, ew. do pracy? Czy bardziej sportowe do jazdy i w miarę szybkie czy tanie w naprawach czy takie co będzie mało palić itd.. jaki segment. Nie zgodze się tez że Volkswageny są beznadziejne. Kolega kupił 2 lata temu VW Passat B5 2001 rok bodajże, był nim juz w...
Z falowaniem to się pogódź ten typ często tak ma :D Mój nie miał, więc nie pogodzę się :P mi w aso podnieśli obroty na 950 i jest dużo lepiej, też czasami przygasa po wciśnięciu sprzęgła, ale nie gaśnie. Półśrodek... staram się nie praktykować takich rozwiązań... po rozgrzaniu ma poprawnie pracować przy 750 obr./min. Przepływomierz masz oryginalny?,...
Co do części to najlepiej sprawdź bezpośrednio na Alledrogo. Typowe to np. wahacze, komplet sprzęgła,chłodnica, termostat,amortyzatory,pompa wody, komplet rozrządu itp. Opinie kierowców znajdziesz na:http://www.autocentrum.pl/ . Ja z tych co podałeś to bym brał pod uwagę: Opla astrę - dużo ich po naszych drogach jeździ i stąd części mogą/są/ być tanie...
Wszyscy piszą to i ja może dorzuce swoje.. Nie jestem handlarzem, ale miałem już dwa auta z zachodu, po które sam pojechałem.. Pierwszym była astra F kombi '93 - auto całe pordzewiałe, ale nic myślę sobie - ładnie chodzi, niski przebieg (auto kupione z tureckiego komisu) - to się blacharke zroibi i będzie gitara :) Na niemieckich autostradach nie powiem...
http://obrazki.elektroda.net/45_12415985... Wahacz Fiat UNO Zerknij na stronę o UNO i porównaj zdjęcia ze swoją Sieną. http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,152.html Ja kiedyś miałem Sienę HL full wypas - jeżeli można było wtedy mówić o jakimś extra wyposażeniu. Była nowa , kupiłem ją kiedyś żonie, lecz szybko się jej pozbyłem - żona z powodu wysokiej...
Witam wszystkich! Pierwszy post, ale bede sie juz stawial ;) 1. Najpopularniejsza forma przerobki reflektorow na xenony to po prostu wlozenie zarowki xenonowej w miejsce zwyklej (H7, H4, itd). Lampka taka swieci w przod, w bok, w dol, w gore, po prostu wszedzie. 2. Montaz projektora ksenonowego w miejsce zwyklego reflektora jest najlepszym i wlasciwie...
Jakie auto bym nie wpisał na forum: Punto II, 206, Corsa C, Golf IV, Astra U wszystkich na pierwszej stroine jest po kilka watków, na temat: Gaśnie po odpaleniu, szarpie, nie odpala, za niskie obroty na biegu jałowym. Jedynie przy samochodach mniej popularnych, takich których jest mniej na rynku tych wątków jest mniej. Ale to już chyba tak z każdym...
Znalazłem dwie firmy. Jedna z nich nigdy czegoś takiego nie robiła ,ale napisali, że podjęliby się takiego tuningu ,a koszty to około 30tyś (bez tuningu optycznego). Druga firma z tego co się dowiedziałem przekłada silniki i robi nawet samochody prototypowe oraz przeróbki wedle uznania klienta. Przykładem może być Fiat 126p bis: Tekst skopiowany ze...
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
Czyli Fiat i Opel kolego. AstraG, VectraB, Stilo, Palio itp. Jeśli serwisujesz auto w serwisie to kup coś takiego na czym się znają. Coś takiego do czego części znajdziesz w każdym sklepie. Porównaj koszt części do np. AstryG kontra wybrany Mitsubishi to zdębiejesz. Co do gazu jeśli jesteś singlem, jeździsz dość sporo jak na młodego człowieka przystało...
Witam. Otóz tak, moja Astra 2000r, 1.8. bezyna-gaz. Pewnego dnia Astra odmówiła mi posłuszeństwa (podczas wyprzedzania tira na Sporcie zaczeła sie trzasc) z ledwoscia wyprzedziłem tira, odejmujac nogi z gazu, przy kazdym przyspieszeniu działo sie tak samo, jakos dojechalem do domu.Astra miala wymieniany rozrząd ok 3,5 mies temu ( po wymianie miala przejechane...
sworze wahacz sworze wahacz sworzeń wahacz sworzeń wahacz lemforder wahacz
schemat mostek sterowa amazon assistant volvo przerywa
Schemat diody LED migającej w rytm mowy do mikrofonu CADe SIMU - Tłumaczenie i zastosowanie w Polsce