To zrobić gdy ciepły nie pali.
A że zapytam, na ciepłym odpali na pb?
a jak za trzecim razem odpalisz autko a potem odrazu zgasisz i zapalisz ponownie to odpala od razu za pierwszym razem? jesli tak po juz wiesz a jesli odpala niejednostajnie tzn, jak chce to sprawdz czujnik halla na wale korbowym.
Okazało się, ze to czujnik temperatury wariował. Ciekawe, że komputer tego nie pokazywał. Dopiero na wskaźniku zauważyłem, że temp. jest 90 i nagle w ciągu 5 sek. spada na minimum a po chwili znowu 5 sek i idzie na 90. Problem rozwiązany. Dziękiza pomoc.
uszkodzony czujnik położenia wału to nie bedzie wyrzucał check engin przy kreceniu rozrusznikiem? Tak. Nie pisz kolejnych postów tylko zrób to co napisałem. Zawsze jak na ciepłym nie pali podejrzenie pada na ten czujnik. Jak masz vcds możesz sprawdzić czy widzi wtedy obroty.
Witam na dzień dzisiejszy działa w miarę ok naprawiona masa silnika przydałoby się sprawdzić przewód plusowy od rozrusznika bo tam tez może być to samo co z minusem no i ładowanie niestety lipa 13,4 to jest również spowodowane uszkodzonym przewodem. Ja koledzy pomagałem sobie małym power bankiem yato który podłączyłem do przyłączy pod maską momencie...
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Ale ci na zimnym czy na ciepłym nie pali?
Witam, mam problem z moim audi a3 1.8t z 98r Gdy chcę go odpalić za pierwszym razem, na zimnym silniku odpala od kopa i od razu gaśnie, chyba, ze dodam mu gazu wtedy jest ok, ewentualnie muszę go odpalić ponownie wtedy z reguły odpali, drugim problemem jest, że czasem gaśnie podczas jazdy, przy bardzo niskich prędkościach, na skrzyżowaniach lub na postoju,...
świece git ale jak jest ciepły też nie pali. podczas kręcenia nawet nie dymi na wtryski paliwo idzie tylko słabo Błędów w ECU brak
Skoro tak sugerują mechanicy to dlaczego jeszcze nie wykonali pomiaru ciśnienia na cylindrach :idea: :?: Jak pali na zimno :?:
Nie wiem, ale zdarzyło się to tylko dwa razy w ciągu 2 miesięcy: raz po nocy, jak był zimny silnik, i raz po trasie. Ogólnie pali bez problemu.
Przy drugim tyknieciu rozrusznikiem pali od strzała ???
2.5 tdi v6, 2002 rok. Nie kopci nie dymi pali ładnie na ciepłym i zimnym .
Elektronik u którego byłem z moim problemem też zasugerował zmianę dawki rozruchowej, jednak stwierdził że to właśnie poprawi tylko rozruch na ciepło i zanim do niego przyjadę to robić muszę uporać się z problemem rozruchu na zimno. Dodatkowo zaproponował zwiększenie mocy silnika bo podobno można to zrobić za jednym zamachem. Jak pisałem wcześniej świece...
Zakręć gaz na butli, wypal do konca z przewodów, rano zobacz jak zapali na samej benzynie. Sprawdź temperaturę jaką widzi sterownik silnika.
Pompa rozrząd ok. W tamtym roku pompa była wymieniania i przy jej wymienię wleciał nowy rozrząd. Co do rozrusznika to tu zauważyłem kilka miesięcy temu taka sytuację, że podczas kręcenia nagle rozrusznik się jakby wyłączył przestał kręcić i po cofnięciu kluczyka w stacyjce i ponownego odpalenia wróciło do normy. Można go jakoś na szybko sprawdzić pod...
sory za pomyłke, za bardzo się rozpędziłem, nie w tym poście napisałem... no to jest silnik na pompowtryskach... jedzie normalnie, nie brakuje mu mocy?? na zimnym jak pali??
Czujnik jest nowy nie dawno został wymieniony On tylko tak na zimnym ciężko pali jak jest już ciepły to odrazu odpala
Witam. Mam problem z Audi A3 1.9tdi oznaczenie silnika ALH. Samochód ciężko Pali jak zimy, ciepły brak mocy. Ciśnienie na cylindrach 26-27bar. Kat wtrysku w granicach 51-54. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może dolegac?????
Takie, że ciepły silnik lepiej spala.
Witam posiadam audi a4b5 1.8 z gazem.Padal mi ostatnio pompa paliwa po wymianie ciężko odpala na zimnym a na ciepłym pali od strzala
Czy przy ciepłym silniku problem również występuje? Tak. Nawet po rozgrzaniu silnika ( po odpaleniu na plaku) samochód nadal nie pali.
Witam, mam ten sam problem tylko że audi 1.9 TDI 90 km pompe miałem uszczelnianą i regulowaną a problem jest nadal... Zauważyłem że nie tylko na zimnym tylko jak postoi tak z 3 godz to już ma problem. Po nocnym postoju jak długo kręci i odpali, to wystarczy że go zgasze i odpalam na nowo to już bez problemu, wiec myślę że coś z paliwem,że gdzieś ucieka...
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
sprawdz jak nie pali czego mu brakuje. iskry, paliwa, zasilanie na ecu, jakie błedy w pamieci?
Tak ze ma podniesiona dawke i zazwyczaj tak jest,aczkolwiek pominałem ten fakt i nienapisalem o nim. Ostatnio cwiczyłem bore na ten sam problem.Tez na odpietym paliła od strzała.Zrobilem rozrusznik i pali.
wężyk do piątego cylindra założony spowrotem i dalej to samo dalej nie pali jak sie rozgrzeje
witam mam problem z odpalaniem mojego paska na zimnym silniku świece sprawdzałem są dobre , poprzedni właściciel twierdzi że należy podgrzać świece 3 razy i bedzie palił na tyka tylko że tak nie jest jak jest ciepły silnik to pali na dotyk.prosze o pomoc.
Silnik pracuje równiutko i cicho nic nie klekocze pali od strzała czy zimny czy ciepły :cry:
w ciemno.. 1. jak ciepły nie grzeja swiece i gorzej pali bo zle ustawiony rozrząd.. 2. błędny odczyt z czujnika temp, zbyt mała dawka paliwa 3. odczytac błędy w ecu..
Nie ma problemu z ciepłym rozruchem, tylko wyczuwalnie minimalnie pali gorzej niż na zimnym a z mojego wywiadu podobno w wersji 150 konnej czasami się zdarzało.
Witam,mam problem z Audi A4 2.5 TDi 150KM skrzynia manualna,ciężko pali na ciepłym silniku, zimny pali bez zarzutu,auto było u 3 fachowców ostatni z nich który pracował w Niemczech w serwisie VW i Audi stwierdził że głowica pompy jest zepsuta i naprawa pompy może wynieść minimum 1300zł ,poprzedni mechanik wymienił czujnik temperatury i dalej tak samo...
Padający czujnik wału powoduje problemy z uruchomieniem ciepłego silnika. Tu jest najprawdopodobniej problem z paliwem.
Witam Posiadam audi a3 8l 1.9tdi 2002 AXR. Problem jest taki że ciężko pali musi trochę pokręcić/ podczas sprawdzania komputerem programem Delphi dawke na 4tym cylindrze pokazuje 2.99 czyli chyba max. Na ciepłym silniku para wydobywa się spod korka oleju i z spod wejścia sprawdzania poziomu oleju. Co może być przyczyną ? Wtrysk i uszczelniacze na nim...
Silnik nie chciał zapalić. Postawiono diagnozę - padła pompa paliwa. Wymiana pompy po ok. miesiącu identyczna awaria. Dotychczas wymieniłem 3 pompy paliwa (teraz siedzi bosh) i zimny silnik dalej nie pali. Ciepły pali idealnie. Ponadto wymieniłem świece, filtr paliwa - żadnej poprawy. Co to może być?
kod silnika to adr umyłem samochód jak nie odpalał postał całą noc na polu, wczesnym rankiem odpalił wjechałem do garażu i pali, a jak postoi na słońcu to znowu nie zakręci, dziwna sprawa jakieś rady?
Ciśnienie na ciepłym silniku 13bar,12.7bar,12.7bar,13.3bar. Na próbę olejową brakło czasu
Mój kolega w Audi 1.8 APT tak miał, coś tam było chyba nie tak z jakimś przekaźnikiem czy coś. Potem spróbuję do niego zadzwonić i dam znać. Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;).
Witam wszystkich, od niedawna jest posiadaczem Audi A4 1.8 125km z 99r (lift)( samochód ma nowa instalacje gazową sekwencje, ale problem z odpaleniem był już wcześniej) mój problem polega na odpaleniu samochodu na zimnym silniku i czasem jak jest ciepły to też, wymieniłem pompę paliwa, czujnik temp. samochód kręci ale nie może odpalić, po odłączeniu...
A pali lepiej na ciepłym czy tak samo zawsze ? -- fusiasty
witam, moje pytanie brzmi czy koło dwumasowe obrywa w chwili gdy auto dlugo pali na ciepłymi silniku ?? czy tylko rozrusznik ??
Audi 100 c3 2.2 KU Problem z odpalaniem K-Jetronic Witam, mam problem z odpalaniem Audiczki. Rano muszę kręcić z 5 sekund, po czym zapala i nie równo chodzi, ale jak zgaszę i odpalam ponownie, to pali na dotyk. To samo jest na ciepłym silniku, po około 20 min od zgaszenia ponownie muszę kręcić z 5 sekund, po czym jak odpali, to gaszę i odpalam bez problemu...
Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu mam problemy ze swoim samochodem, Audi A3 8P z silnikiem 2.0 FSI z 2003 roku. W sumie problemów jest kilka 😅 Pierwszym problemem jest zapalona kontrolka ESP. Problem pojawił się w październiku, kiedy pojechałem do pracy, zostawiłem coś włączone i mocno rozładowałem akumulator. Samochód odpalił bardzo ciężko, ale odpalił,...
Witam mam problem którego nikt nie może ogarnąć auto nie zapala na ciepłym silniku rano pali na rys po przejechaniu np 50 km postój na stacji benzynowej auto nie zapala tak jak by nie miało prądu po odczekaniu 20 minut auto zapala jak nowe po wymianie akumulatora dwa razy regeneracja rozrusznika po czym wymiana na nowy auto u elektromechanika zero błędów...
Niestety mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku- w sensie pali tak po 3, albo czwartym obrocie...
Witam. Założyłem nowe konto bo mam nadzieję, że ktoś tutaj pomoże ☺️. Posiadam audi 80. Na zimnym silniku nie pali na benzynie. Na ciepłym odpala na pb. Bo jeździe na benzynie i zgaszeniu na niej auto odpali też na benzynie. Odpinajac akumulator ( resetując ECU) także nie ma problemów z odpalaniem na benzynie. Instalacja lpg1 generacji....
Miałem to samo w audi Powodem okazała się urwana sprężynka w pompie, być może u ciebie jest to samo
Witajcie. Posiadam audi 80 b4 1994 2'0 benzyna gaz. Auto było u mechanika zrobione uszczelki ponieważ był wyciek oleju. Odpalił za każdym razem. A ostatnio nie chciał odpalić.więc razem z teście myśleliśmy że woda w paliwie zamarzlo. Ponieważ słychać pompę i silnik kręci lecz nie pali. Sprawdziliśmy paliwo do do silnika płynęło a na powrocie nie było...
Witam wszystkich ! Od jakiegoś czasu mam problemy ze swoim samochodem, Audi A3 8P z silnikiem 2.0 Fsi. W sumie problemów jest kilka 😅 Pierwszym problemem jest zapalona kontrolka ESP. Problem pojawił się w październiku, kiedy pojechałem do pracy, zostawiłem coś włączone i mocno rozładowałem akumulator. Samochód odpalił bardzo ciężko ale odpalił, wtedy...
Znalazłem swój temat :) więc odpisze. A więc została wymieniona cała listwa wtryskowa z wtryskami i audi pali i jeździ na benzynie. Ale jest chyba jeszcze taki problem,że pobiera paliwo jak jedzie na gazie.Został wymieniony emulator gazu i regulator ciśnienia paliwa ale chyba jeszcze troszkę bierze paliwka przez wtrysk rozruchowy. Jest to możliwe??...
Dzień dobry koledzy. Mam kolejnego pacjenta. Audi A3 1997r 1.6 benzyna. Na zimnum pali od strzała. Po 5 minutach sam zgaśnie. I nie odpali aż ostygnie. Nowa przepływka, ogólnie mechanicznie zadbany. Podejrzenie padło na czujnik położenia wału. Na zimnym oleju rezystancja czujnika międzi 1i 2 pinem to 820Ω ,na ciepłym 950 i wyżej i już wtedy nie...
Witam Cierpliwych Specjalistów. Ten wtrysk to naprawdę fajna rzecz(JAK DZIAŁA :( ) Mam audi 80 Competition ACE 2,0 16V, od pewnego czasu pali 20 litrów, auto zalewa i nie ma w ogóle mocy. Ciężko zapala i na ciepłym i na zimnym? Aktualnie robię uszczelkę pod głowicą bo się zagotowała. Co mogę sprawdzić i w jaki sposób w tym wtrysku? Co najczęściej pada?...
Witam. Audi z 1999r na tych mrozach ciężko kręci. Obróci się kilka razy i rozładowuje akumulator świeży, nowo kupiony, świece żarowe również wymienione i rozrusznik zrobiony. Potrzebuje dużo mocy, mianowicie jak podepnę się kablami do drugiego auta to odpali. Tak samo się dzieje następnego dnia, a jak ciepły to pali od strzała. Pozdrawiam.
Rozrząd sprawdzony stroi super, rozrusznik zrobiony,paliwo i filtr paliwa wymieniony. Dalej jest źle. Autko pali po 3-4 obrotach.
Witam mam problem z audi 80 2.3 z 1994 r gdy rozgrzeje się silnik auto nie zawsze chce odpalić,mogę kręcić rozrusznikiem ale nie załapuje , iskra jest przewody nowe ngk świece nowe ngk .kopulka palec nowe, czujnik temp nowy.Natomiast z tzw.popychu pali , wystarczy delikatnie popchnąć .Byłem u wielu mechaników ale nie wiedzą co jest.Prośba o pomoc
Temperatura silnika po wymianie termostatu idealna, co do paliwa wymieniałem filtr paliwa i czy rano czy wieczorem ciepły / zimny tak samo pali pompkę słychać, co do ciśnienia cylindrów to nie sprawdzałem.
Więc 555 pstryka przekaźnikiem, w pozycji spoczynkowej przekaźnik przełacza wtrysk na ecu. Tak że ciepły pali z ecu a zimny z układziku.
Witam , posiadam audi a4 b5 z 2000 r , silnik ajm na pompowtryskach i od ok 3 miesięcy audi zaczęło lekko dymic na niebiesko przy dodaniu gazu a 3 dni temu kopcil jak lokomotywa na zimnym silniku na ciepłym mniej wiec zawiozłem go do mechanika który powiedział że to może być (nie wiem czy dobrze pamiętam ) pompa przetłaczająca ,mówił że olej dostaje...
Z tego co wiem czujnik halla jak jest padnięty pali na zimnym a na ciepłym gasnie oraz mocne falowanie obrotów
Witam serdecznie posiadam audi a4 2,5 tdi diesel 1998 rok ,od pewnego czasu mam problem z odpalaniem silnika,jak jest zimny to pali dobrze jak się nagrzeje to nie chce zapalić.Czy ktoś miał ten problem,czy chodzi tu o pompę.
A może coś nie tak z przyśpieszeniem zapłonu. Efekty są identyczne... Jak przejechałem się Audicą ojca to jak maluch a ma ok 120 KM. Było to: "brak przyspieszenia zapłonu". Objaw był taki jakby na gar nie palił - wiem bo tak miałem jak świeca prawie nowa - umarła. Zapłon... Elektronika za to odpowiedzialna... A na zimnym też tak falują obroty, czy tylko...
kOLEGA MIAŁ TO SAMO I DO TEJ PORY NIC NIE ZROBIŁ BO NIKT NIE DA CI GWARANCJI ŻE TO POMOZE TAKA WYMIANA POMPY.PODOBNO ONE NIE GRZEJĄ ŚWIEC JAK JEST CIEPŁO.ZIMNY PALI OD TYKA CIEPŁY ZA PIERNIKA NIE MA OCHOTY.WSZYTSKO WSKAZUJE NA POMPE ALE 2,8TYS I KTO POTWIERDZI ŻE TO POMOZE???
Mi to wygląda na mechaniczne uszkodzenie pompy,zimny pali ,ciepły jest problem dlatego,że paliwo pod wpływem temp. robi się rzadsze i pompa przepuszcza,nie może wytworzyc odpowiedniego ciśnienia.
Trudności przy zapalaniu na zimnym silniku , a pompa podaje paliwo i ma trudności w wejściu na obroty , to może być uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa dla sterownika silnika. Na ciepłym dobrze pali i ma kopyto?
Mam następujący problem z audi A6 z 2005 roku. Auto bardzo ciężko pali trzeba pokręcić rozrusznikiem co najmniej 5s. Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły zawsze odpala tak samo. Miga też kontrolka świec żarowych na desce rozdzielczej. Po podpięciu pod komputer VAG wywalił błąd czujnika biegu jałowego skrzyni biegów ( lub coś takiego nie sprawdzałem...
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
Witam jestem nowy na tym forum i mam problem otoz z moim audi jest coś nie tak, jak jest zimny odpala ok obroty w porzadku przyspieszenie tez ale jak osiągnie ok 60 70 stopni wg zegara to zaczyna mulic zero przyspieszenia. Pali i obroty trzyma na ciepłym i zimnym silniku. Podmieniałem przepływke kopułkę cewkę i niebieski czujnik od tem wody dla Ecu....
Witam Wszystkich. Mam problem z moją A6. Od jakiegoś czasu , źle pali po dłuższym postoju. Wymieniłem filtr paliwa (knecht) , zaworki w pompie , zaworek w filtrze próbowałem odpalać również z bańki podłączonej bezpośrednio do pompy i wszystko bez skutku. Układ paliwowy odpowietrzyłem zgodnie z opisem na forum , a mimo to w wężyku są bańki z powietrzem....
Mam następujący problem . Auto zaczęło bardzo słabo palic zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku . Poza tym jak się rozgrzeje do obrosty są bardzo niestabilne , wzrastaja , spadają i często gaśnie . Nieszczelność raczej wykluczam . czy szukac juz drugiej pompy czy może to coś innego .
Witam Nabyłem jakieś dwa miesiące temu Audi A4 miało padnięta pompę wtryskową, kupiłem używaną i autko chodziło bez żadnych problemów, aż ostatnio pojawił się problem z paleniem, to znaczy na zimnym silniku pali bez problemu, ale kiedy jest już ciepły to gaśnie zaraz po odpaleniu po 2, 3 sekundach najpierw działo sie to bardzo rzadko, ale teraz to tak...
Kąt wtrysku był ustawiany w Bosch serwis , stwierdzili że pompa jest po słabej regeneracji i podaje za niskie ciśnienie, sprzedawca pompy twierdzi żę jest w 100% dobra, lecz może dać drugą taką samą na gwarancji ale twierdzi że poprawy nie będzie. jestem w kropce , może cos w tym jest na ciepłym pali od strzała na zimnym bardzo długo trzeba go "nakręcać"...
Problem wygląda tak, że na zimnym i ciepłym silniku pali bez problemu . Po przejechaniu kilku km, rozgrzaniu silnika pozostawieniu go na 30 min nie chce zapalić. Prosze o pomoc, bo kazdy mówi co innego i wymieniają wszystko a problem nie znika..............
Witam mam problem z odpalaniem ciepłego silnika na zimnym podgrzeje świece i pali dobrze jak przejadę kilka kilometrów ciężko jest uruchomić silnik nie grzeją świece. I teraz tak jak zdejmę przewód z czujnika temperatury to zagrzeje świece i pali ok, ale jak zostawię zdjęty to znowu na zimnym gorzej pali .Gdzie szukać przyczyny ?
Znawcy... dawki nie będzie jak nie będą osiągnięte obroty, na zimnym pali bo dawka jest większa i szybciej podaje paliwo. Na ciepłym mniejsza i mniej paliwa, rozrusznik kręci za wolno to pompa paliwa nie poda. Odłącz czujnik temperatury cieczy, zapali od strzała a obroty podskoczą na chwile. Jak już Ci powiedziano, rozrusznik do regeneracji a jak chcesz...
Obroty w czasie kręcenia jakie widzi? Zapowietrzanie wykluczone? Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie pomaga? Za mało podałeś informacji. Dodano po 1 Do sterownika nie idzie czasem przewód z podciśnieniem? Dodano po 1 Najważniejsze, bryczka nie pali ciepła czy zimna?
no tak - tak jak już Tobie napisano to jest ok ale powinieneś wiedzieć kilka żeczy 1 twoje autko stałosie troszke mułowate słabsze - bo sprężareczka jednak daje dość spory oppry - i dla tego auto z klimą pali około1 litra wjęcej 2jak ostro startjesz z pod świateł nasępuje samo wyłonczenie spręrzarki by nie uszkodzićukładu - działa wtedy przekażnik wysokiego...
Dzięki chłopaki...byłem u mechanika, który podobno sie zna na tym i jedyne co wymyślił to włąśnie regeneracja pompy za min 2 tyś zł....ale poza tym kłopotem z odpalaniem ( na ciepło) to nie widze innych związanych z pompą...więc szkoda mi odrazu regenerować całą za taką kasę... Może znacie jakiegoś facowca, który mógłby to ładnie zdiagnozować???może...
jedyne co mogłem zrobić to odciąć zawór przy rozruchu, auto pali, niestety też czasami jak i wcześniej potrafi troszkę puszczać dymka na niebiesko ale tylko na zimnym Właśnie też odcinam go przed rozruchem włącznikiem w kabinie.Jak zapali to po kilku sekundach włączam go z powrotem i jest ok.Ale na wyłączonym dymka nie puszcza czyli co pokazuje miernik...
mam audi 80 b4 2.3 strasznie duzo pali okolo 40 litrow i kurzy. wymienilem wtrysk paliwa ale nic sie nie zmienilo. na zimnym silniku jedzie plynnie a jak sie zagrzeje zaczyna szarpac. objezdzilem wszystkie warsztaty w okolicy i nikt nie wie co jej jest. pomocy!!!
kolego (at)piotrekwoj1 miałem ten sam problem z odpalaniem silnika tylko w audi a4. Pojechałem do gazownika podpiął kompa przestawił przełączanie i jak ręką odjął . Dlatego też podpowiadam co było w moim przypadku.
Na ciepłym pali OK. Zaraz lece zobaczyc czy z odłaczonym czujnikiem grzeje (o ile znajde ten czyjnik :D ).
Tak. właśnie na benzynie nie pali. Gazu nigdy nie używam do zapalania. Byłem z nim dzisiaj na komputerze i dowiedziałem się, że sonda lambda nie podaje sygnału (ma stałe napięcie 0,45V) i sporadyczne problemy z przepływomierzem powietrza. Czyżby to? Sonda? Można jakoś ją reanimować czy jest zgon?
wszystko jasne problem był w przetartym przewodzie podciśnienia wchodzącym do serwa od tego było telepanie silnikiem na niskich obrotach, przy okazji pompa wtryskowa też sprawdzona i ponoć jest padająca została zwiększona dawka startowa , i jest wszystko w porządku ale mam pytanie . Jeszcze kiedy nie było grzebane przy pompie auto paliło normalnie czy...
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże....
Dzisiaj wymieniłem je i dodatkowo dałem jeszcze silikon i jest OK już nie ma wycieków do świec. Problem z paleniem nieustępuje kręce na gorącym silniku jakieś 7-9sek z wciśniętym gazem do spodu bo inaczej by nieodpaliła i załapuje i po dodani spowrotem gazu prawie gaśnie i normalnie obroty wskakują do ilości wciśnięcia gazu.To tylko się dzieje na gorącym...
witam , zmieniłem rozrząd w audi 1.9 tdi , punkty sa tak samo jak były , dobrze pali ciepły i zimny , dodatkowo pompa wtryskowa była u pompiarzy w celu usqunięcia nieszczelności ( ciekło z górnej pokrywy) po złożeniu autko chodziło dobrze ok 1 minuty potem zaczął jakby nie palić na jeden gar tzn, silnik lata i obroty falują od 800 do 1000 , przed tym...
Witam serdecznie dość długo przeglądałem forum i nie spotkałem się z takim przypadkiem. Posiadam Audi 100 C4 94r. 2.0 E + LPG. Mam następujący problem: Gdy silnik jest zimny autko odpala na benzynie bardzo dobrze (nic nie przerywa nie szarpie) mogę nic nim jechać do momentu jak silnik osiągnie 50 stopi temp. Wtedy zaczynają się problemy mianowicie silnik...
Witam mam problem z autem jest to audi a4b5 1.6 z gazem . Problem polega na tym że auto z rana odpala normalnie a po rozgrzaniu kręci i nie chce odpalić. Łapie dopiero po dłuższym kręceniu a czasem trzeba odpalać na dwa razy a jak już odpali to czuć mocny zapach benzyny jakby ją zalewało.Gdy zgaszę auto i chcę odpalić to pali na strzała a po około 5/10...
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi a4 B8 140 km z 2008 r common rail Mam problem z tym pudełkiem,otóż : 1) wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ padła 2) wymieniony filtr paliwa 3) wymienione paliwo 4) wymieniony rozrząd wraz z pompą wody i wielopasek 5) świece żarowe sprawdzone i grzeją no i tu problem dopiero sie zaczął. Myślałem ze...
Odpalanie to inna kwestia, Pali zle na ciepłym czy zimnym silniku? Wklej ewentualnie blok 001 podczas odpalania zobaczymy jak kręci rozrusznik.
Mam podobny problem odnośnie palenia ( A3 1.9 TDI 2002r ). Byłem w Polsce i przy -26 na dworze palił na "cyk". Trochę jazdy do miasta,nagrzał się,auto zaparkowane na czas zakupów,powrót do auta i już nie pali... no kij by go strzelił ;) zapali za 3/4 razem. Usterka dość uciążliwa. Dodam że raz się pojawia raz nie. Z tego co kojarzę to zawsze na ciepłym...
Witam. Mam problem z moim Audi tak jak w temacie na zimnym silniku ciężko pali a po odpaleniu ma nie równe obroty przez około 2min, temperatura silnika waha się od 70 do 75 stopni czasem tylko w dużych korkach dojdzie do 90 lecz po niedługim czasie spada znów do 75 C. Po podpięciu auta pod vaga 01 engine 007 na zimnym przy zewnętrznej temperaturze 1C...
Wcześniej wyjąłem przekaźnik i oczyściłem go i spryskałem preparatem do styków (mówię tu o zewnętrznych stykach nie otwierałem go ) ale spokój był może na 3tyg . W tygodniu bedę miał na podmiankę inny przekaźnik 372 i zobaczymy co się będzie działo , modle się tylko żeby to nie był problem z tym sygnałem od ECU . A jeszcze jedno mi się przypomniało...
Witam, problem mam z Audi A3 2000 r. 1.9 101KM TDI ATD. Silnik na zimnym pali jak powinien, problem zaczyna się, gdy samochód ma 90 stopni. Po zgaszeniu i odpaleniu od razu jest ok, pali od razu, a po odczekaniu 2 min odpala po 15 s kręcenia. Samo się nasuwa - czujnik temp., ale parametry na VCDS ok; dla pewności założyłem 2 oryginalny czujnik, ponieważ...
Witam... temat wałkowany wiele razy problem źle palącego ciepłego silnika wiem że istnieje możliwośc zwiększenia dawek startowych.. ale jako że kosztuje to w granicach 400 zł szukam tańszego rozwiązania.. myślałem o tym module: http://allegro.pl/zle-odpala-audi-a3...2... czy miał ktoś z tym do czynienia? czy warto w to inwestować? za każdą...
Witam mój problem polega że moje audi po nocy nie chce odpalić ciężko pali na ciepłym jest ok rozrząd dobrze ustawiony świece są ok nie zapowietrzony się dziś byłem u mechanika po podjęciu pod komputer ustawiał kont wtrysku wedle komputera i nie chodzi jak trzeba dopiero na oko ustawił ale zobaczymy jak będzie palić dodam że jak paliła od strzała to...
I rozwiązał kolega problem bo mam to samo w B4 1.9TDI 1Z po odpaleniu na ciepłym sam przygazowuje, autko więcej pali i jest mułowate jak ma pow 70 stopni błąd nr 1237 czyli N109.
Cr, tzn ciężko pali ogólnie, nawet jak jest ciepły. Filtry paliwowe nowe. A z tym przyspieszeniem ma przeważnie tylko na 2 biegu i to nie zawsze. Komputer pokazuje tylko błąd sondy ale on już był dużo wcześniej a zaczęło się to dziać od miesiąca
Sprawdziłeś czujnik temperatury, może daje złe odczyty, Po odpięciu czujnika temp odpala dobrze ale musi odpalać bez rezystorów przekaźników itp Po odpięciu czujnika ECU widzi -40stopni C. Sprawdź jakie masz odczyty temp. na zimnym silniku, podejrzewam, że czujnik "utkną" na ciepłym. :-)
octavia ciepłym punto ciepłym gasnąć ciepłym
lanca dysza gasik przekaźnik projektor telefonu
megane oświetlenie panele fotowoltaiczne balkon
Wymiana łożysk bębna w pralce Siemens WLM 40 Instrukcja przywracania BIOS na GA-Q35M-S2 przez USB