Tam jest żaróweczka 12V tylko problem z wielkością (bardzo mała)ale do zdobycia.
Nie ma wpływu, nawet w sekwencji da się odpalić w trybie awaryjnym :-)
1. Czy wtyczka jest na pewno sprawna ? Przy wymianie czujnika często jest zalecenie jej wymiany 2. Sprawdź sam czujnik. Jeśli ma nabite 4600b jest to tzw. drugi sort. Sort pierwszy jest zastrzeżony dla ASO i niedostępny w handlu poza nimi. I one są bardziej awaryjne
To system siemens, musi by oryginalny czujnik. Auto bez tego czujnika odpali po 6 sec. kręcenia, bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu. Oczywiście silnik działa w trybie awaryjnym.
0,47V to akurat standardowe napięcie jakie będzie po odpięciu sondy. A skąd teza o trybie awaryjnym?
a jak Ci się objawia ten tryb awaryjny ?
Awaryjne odryglowanie zamka.
Jak masz CIM z kodem alfa XR to wywal go. Wysoce awaryjne.
Jeżeli mnie skleroza nie myli , tam są dwa przekaźniki sterowane "multimetrem" na prawa i lewą stronę , to US sprawny - steruje przekaźnikami. Nigdy tego nie reperowałem , czy na scalak jest osobne wejście sterowania awaryjnymi?
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
jak wyciagnac wlacznik swiatel awaryjnych w vectrze A '91? przeszukalem juz rozne funkluby vectry ale nie moge nigdzie znalezc
Włącznik awaryjnych.
Po pierwsze diagnoza . POdmiana nie jest miarodajna, chyba ze nowe kupujesz. Możesz też mieć uwaloną przepustnice. Dzisiaj miałem taki przypadek pin14 wtyczka A brak ciągłości - tryb awaryjny.
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
masz na pw , ale czy nie lepiej zalożyć cim na 93c76 są mniej awaryjne pozdrawiam
Sorry a co to jest CIM bo Ja jestem raczej laikiem w tych sprawach. Jeżeli chodzi o przekaźnik kierunków to pewne, no bo po włączeniu działają normalnie lewy i prawy jak i awaryjne?
Tak jak koledzy wyżej: temperatura nie ma nic wspólnego z trybem awaryjnym. To Vectra B a nie jakiś statek kosmiczny.
Witam, co to może być - powyżej 3 tys. zapala się kontrolka auto z kluczykiem, wchodzi w tryb awaryjny, traci moc
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
Włącznik awaryjnych uszkodzony.
kąt wtrysku odpada,ten typ ma od razu tryb awaryjny.
Jeżeli wejdzie w tryb awaryjny to zapisze.
Słyszałeś o pracy awaryjnej?
Cim jest awaryjny w tym aucie
Pieron wie, może włącznik awaryjnych, może multitimer?
Podłączyć pod komputer i odczyt błędów. Auto traci moc bo wchodzi w tryb awaryjny.
Ja stawiam na włącznik awaryjek przerabialem to w swojej viki Włącznik te są dosyć awaryjne
Jaki system operacyjny na komputerze ? Uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci i zobacz czy problem nadal występuje .
No więc sprawdziłem ładowanie. Sam silnik - 14V Silnik + (wiatrak na maxa + światła + radio) - 13.5V Silnik + (wiatrak na maxa + światła + radio + długie + awaryjne) - 13V
słaba bateria która przy mrozach wariuje Oczywiście że tak
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
Witam Jaki posiadasz dekoder? Najszybsza pomoc - dzwoń na telefon awaryjny vectry - to jest w ich obowiązkach. Pzdr
Zgłoś się na policję, oni mają kontakty do firm co awaryjnie otwierają auta.
Wyskakuja takie błedy auto traci moc włancza sie tryb awaryjny gdzie szukać przyczyny ????????????????????
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
1. Do sprawdzenia - wyłącznik awaryjnych, stan mas w lampach. 2. Uszkodzenie mechaniczne - przetarty przewód w przelotce, uszkodzenie zamka. Trzeba szukać.
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
w moim przypadku polecial jakiś czujnik wymienili mi i jest ok. nawet nie duzo kosztowało. ale jak poleciały elektrozawory to bez wyciągnięcia skrzyni nie da się naprawić. i chyba trzeba to szybko zrobić bo można zajeżdzić skrzynię tak jeżdzac na jednym biegu w trybie awaryjnym.
Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. . SaFree rozwiązałeś problem ?
Wyciągnij włącznik świateł awaryjnych i sprawdż wtedy.
kąt wyprzedzenia zapłonu będzie prowadzony z mapy awaryjnej, silnik może dzwonić w pewnym zakresie obciążeń.
Błędy odczytane? Jak jest w trybie awaryjnym coś musiał pokazać.
A jak inne cuda? Alternator,jak diesel to co z awaryjną pompą wtryskową?
To poczytaj sterownik i zobaczysz co sie dzieje.Te sprzety beda wchodzic w awaryjny z kilku powodow.
Na początku trzeba było sprawdzić układ WN wymienić świece przewody WN oraz filtr powietrza, wtedy by nie było strzału. A teraz musisz wymienić przepływomierz bo komputer nie potrafi przewidzieć ile paliwa dostaje i przechodzi na tryb awaryjny.
no i nadal niema konkretnego fachowca w mojej okolicy 4 kolejnych nepodjeło sie pracy przy moim aucie twierdząc żę z automatami niemieli do czynienia a byli polecani jako fachowcy,szkoda szukam kogos dalej,nieinteresuje mnie gosc który podepnie lapka i mi powie błąd 38 tylko taki który sprawdzi to zlokalizuje dlaczego błąd wyskakuje i usunie usterkę...
Ma strzelać, a nie lać ciurkiem. Zapowietrzona pompa, lub co gorsza padnięta. Niestety pompa w tych silnikach to najbardziej awaryjny element.
uruchomiłem w trybie awaryjnym i wszystko jest ok,co teraz zrobić? Sprzęt zatem jest sprawny - winowajcą jest system operacyjny, jego ustawienia, aktualizacje itd
Bez testu laptop kablem do routera będziemy dalej teoretyzować. Oprócz tego test z laptopem w trybie awaryjnym + obsługa sieci.
witam ponownie... po wnikliwej analizie przez elektryka kilka wniosków: JEDYNA DIAGNOZA POSTAWIONA PRZEZ ELEKTRYKA jest taka ze wszystko jest w najlepszym porządku,tylko jeden katalizator umarł l a drugi jest na wykończeniu!!!to najprawdopodobniej może być przyczyna. czy to możliwe i dlaczego nie wywala błędu katalizatora??to jest wniosek z odczytu...
Osobiście nie spotkałem uwalonego multimer-ka. :) Choć zapas gdzieś w szufladzie się u mnie poniewiera. . Bo robisz jedną vectrę na ruski rok. Wyciąga się przekaxniki, zabezpieczkę, luzujesz skrzynke ( odkręca się dwa wkręty, góra jest na zawiasie), odpinasz wtyczkę i wysuwasz multitimer. i lutujesz. Ale problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
Bład który wystepuje to P0785-01 "obwód elektrozaworu przełącznia/synchronizacji - sygnał za wysoki". Po wymianie przez sekunde moze dwie jest 1 ale nastepnie przechodzi w tryb awaryjny (jest tylko 2 i 5 i strasznie szarpie). Spawdziłem dokładnie całą instalcje, zasilanie itp Nie mam pomysłu co dalej. Bład wyskakuje dopiero po odpaleniu samochodu. Z...
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Mondeo, mniej awaryjne, mniej elektroniki.
Lewy kierunkowskaz nie działa. Kontrolka miga jak przy spalonej żarówce a przekaźnik milczy . Zamieniałem już przekaźnik oraz zalocznik świateł awaryjnych . Żarówki również sprawdzone
Zrobiłem jak pisałeś - odłączyłem IPv6 nic się nie zmieniło, trochę po świrował - nie mógł zidentyfikować sieci, ale nic w końcu się nie zmieniło. Dołączam logi 1 win7 jest z , a 2 z Visty. Zaraz spróbuje z trybem Awaryjnym.
Potwierdzam to co pisze elektrit. A nawet jeśli czujnik wału byłby uszkodzony to i tak zapalił (testowałem ostatnio podobny przypadek) To dziwne ale sterownik bierze wtedy sygnał z czujnika walka. Oczywiście będzie wtedy pracował w trybie awaryjnym. Pozdrawiam
Czy normalnym jest, że po wyjęciu przekaźnika paliwa auto gaśnie na LPG i nie chce zapalić w trybie awaryjnym na LPG?
u mnie opel vectra A zablokowała się jedna z zapadek tez nie mogłem przekręcić kluczyka , pan który sie zajmuje awaryjnym otwieraniem aut zawodowo zrobił mi to bez zmieniania innych wkładek , rozebrał tą i dorobił zapadkę do dziś działa bez żadnych problemów , u mnie koszt 150 pln
za te pieniadze zbyt nowego auta nie kupisz, a w starym co jakios czas cos trzeba wymienic/naprawic, dlatego patrz na koszt czesci. Do VW i Opla czesci sa bardzo tanie, pozatym pelno ich na gieldzie i allegro. Z innymi markami jest troche drozej. Nie oceniaj samochodu w ten sposob: FIAT BRAVA-(podobno awaryjny) opel vectra-(rownież awaryjny plus blacha)...
auto odpala i jeździ na trybie awaryjnym przy świecącej kontrolce silnika. Na zimnym silniku jest ok, wchodzi na obroty i ma moc, po rozgrzaniu przechodzi na tryb awaryjny i wtedy obrotomierz nie działa.
Sytuacja rozwiązana . Uszkodzony sterownik silnika . Jeżeli komuś się to przyda u mnie objawiało się tym : - Nie chodziła klima ( myślałem że nie nabita) - Multum usterek związanych z elektroniką ( błąd przepustnicy, błąd pedału gazu drugiej scieżki , błąd zaworu EGR) - Silnik pracował w trybie awryjnym ( zero mocy , oraz na desce rozdzielczej paląca...
Sterownik skrzyni gada czasami ze sterownikiem od silnika. Gada głownie po to, aby sterownik silnika obniżył chwilowo moc silnika np poprzez opóźnienie zapłonu (są też inne sposoby ale nie o tym teraz) gdy skrzynia np chce zmienić bieg. Popatrz sobie po schematach, zobacz które to druty idą z ECU do sterownika skrzyni i sprzawdź ciągłość połączeń oraz...
vectra jest wdziecznym autem-problem wystepuje z korozja nadkoli gumami na tylnej osi oraz gumkami zaworów-najnormalniej ople biora olej bo gumki szybko sie zuzywaja a mało kto je wymienia(duzo roboty)miałem kilkadziesiat takich opli bo handluje autami i powiem szczerze ze auto jest udane-polecenia godny motor to 1,8 115km-1,6 101 troszke słaby do kombi...
Jeszcze jeden test, uruchom komputer w tryb awaryjny + obsługa sieci, czy to coś zmienia ?
E tam IZUSU nie są przecież awaryjne.
Musi być awaryjny z obsługą sieci, normalnie nie ma.
To jest wina jakiegoś czujnika tylko nie mogę go znaleźć który to jest, ponieważ po skasowaniu błędu samochodu działa prawidłowo i nic się nie dzieje przez chwilę a potem to samo samochód wpada w tryb awaryjny.
Usuniecie techem monitu doładowania
Elektrozawór vacu podciśnienia najlepiej sprawdzić : -ODpinamy zawor i ustami zasysamy powietrze gdzie pisze vacu, nie powinno byc przejscia. Jeżeli możemy zassać powietrze na vac- zawo uszkodzonu. Mozna zassac powietrze na vac- jak jest napiecie podane. -na oucie powinniśmy zasysac powietrze z zewnątrz czyli z grzybka lub z trzeceigo wyjscia na którym...
Sprawdzone wszystko, zostały jeszcze wtyczki na pompie.
Nafta lub coś penetrującego jak już masz myć
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
chodzi ci o węże do turbiny i do zaworu egr? i gdzie znajdują się te elektrozaworki?
Witam, Wszystko wskazuje na to (wywaliło błąd na desce, komputer na teście podaje, że problem z katem), że w mojej Vectrze padł katalizator. Pech polega na tym, że w Vectrze C katalizator jest jako jedna część z kolektorem, więc ceny zaczynają się od 2000 do 3000zł (w serwisie krzyknęli 5000). Samochód z 2004, ponad 200 tyś. km. Czy ktoś może pomóc,...
Stawiam jednak na turbinę ,sztanga może i na oko pracuje, ale sprawdziłbym, czy łopatki nie są zapieczone.
Trzeba sprawdzić czego brakuje jak nie chce odpalić. Tryb awaryjny sie pojawia?Jakas diagnostyka była?
Witam To wygląda że coś z przełącznikiem awaryjnych, z uwagi na brak prawych kierunków.
Jak by klapy zawirowania były zawalone mocno to momentalnie by wchodził w tryb awaryjny. Spalanie by nie wzrosło.
Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari to włącza sie tryb awaryjny i ograniczane są obroty.
Vectra c 2003 rok. Możliwe że to sterownik mimo że samochód jeździ?
Proponował bym ci odczytać kody błędów i będziesz wiedział czy to przepływomierz. Opel ma funkcje że jak zapali ci się kontrolka elektroniki silnika to włącza się się tryb awaryjny i jedzie bo jedzie.
Ja posiadam vectre 2005r 1.9 cdti 150 km brat miał 120km z 2007r więc mam porównanie. Moja obecnie ma 232tys km i pojawia się stukania dwumasy, poza tym czyściłem EGR ,który się poprostu zapycha dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie zaślepki w celu zmniejszenia przepływu spalin, to samo występuje w 120km silniku. Spalanie praktycznie takie samo moze...
Problem z rozłączaniem nie występuje na laptopie który jest w drugim pokoju podłączony przez wifi. Zatem to sugeruje problem z Twoim komputerem. Uruchom Windowsa w trybie awaryjnym z obsługą sieci i zrób test.
Wszystko posprawdzane ale czy egr ma pracowac calyczas po odpaleniu zamyka i otwiera do momentu aż wejdzie w tryb awaryjny. Czy to jest poprawne działanie?
no tak ale czujnik był podmnieniany i cały czas go komputer nie widzi. dodam jeszcze że silnik był wymieniany, no ale jeździłem tylko w trybie awaryjnym i teraz po wymianie czujnika wałka rozrządu pali ale dopiero po kilku sekundach kręcenia niewiem mechanik szuka przerwy w instalacji
tymczasowo zaślepiłem wężyk EGR EGR musi być sprawny bo w trybie awaryjnym auto ci nie pojedzie a ecu monitoruje zależność egr-maf.
zaworki scv tez niby sprawne ,co to znaczy wymienine na inne, założone nowe , i może jakieś kody błedów
Witam dziś odebrałem autko chodzi jak dawniej mechanikiedy pousowal błędy i autko zapaliło bez problemu teraz mam mały problem z lpg otóż nie przelacza się automatycznie instalacja stag200-4 na awaryjnym lpg chodzi normalnie
Może przy czyszczeniu dolot był rozkręcany i teraz puścił i turbina nie działa nie, bo przez pierwsze dwa trzy przegazowania jest ok, tu ewidentnie po próbkowaniu przez sterownik, przechodzi w tryb awaryjny bo wykrywa błąd.
Witam kiedyś dokładam tpms do astry i znalazłem opis wtyki zegarów i tej kostki do panelu awaryjnych słaba jakość fotki może się przyda
Witam! Vectra c 2.2dti gts rok 2003 mam od kilku dni problem z odpalaniem samochodu. Sprawdzilem akumulator na odpalonym silniku ma ładowanie 14.5v a na zgaszonym 12.5v podczas rozruchu 12cos. Akumulator ma 3lata. W tym tygodniu dwa razy odpalalem z kabli po 7km trasie słychać ze rozrusznik kreci ale nie chce zaskoczyc przygasały mi wtedy kontrolki...
Witam Mam też vectre c z tym silnikiem i ten sam problem.Właśnie teraz skojarzyłem,że jak było chłodniej to tego problemu nie było .Też ostatnio czyściłem egr i czujnik w kolektorze od turbo ale nic to nie dało dalej jak na niskich obrotach na 5 wcisnę gaz do końca wchodzi w tryb awaryjny. Może udało się komuś to rozwiązać ?
Co do vectry to może i awaryjna ale części opel ma tanie
nie są groźne mu zwarcia. Ale fakt,jest awaryjny,można podstawić ECU od modelu Vectra lub Omega. Uwaga-w tych modelach były z 2 i 3 rzędami bolców.
Na mojego nosa zgnity intercooler.
Witam. Mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 2004r. Dzisiaj zmieniałem samodzielnie ze znajomym filtry i olej w samochodzie. Po zmianie filtra paliwa układ mi się trochę zapowietrzył (mój błąd). Odkręciłem z powrotem filtr, zalałem dodatkową ilością diesla i odpaliłem - z trudem, bo się auto musiało odpowietrzyć. Po tej przygodzie silnik pracuje równo bez...
Podpiąć komputer/tester i wykaże kod błędu czyli co nie pasuje sterownikowi ABS że go awaryjnie wyłącza.
witam, jak masz 3000rpm to przechodzi pewnie w tryb awaryjny, sprawdz przemiennik magnetyczny na wale korbowym, powodzenia
Zwykłe hydro jest najmniej awaryjne. Jakakolwiek elektryczna pompa to kłopoty, męczenie akumulatora, padający alternator -astra, Vectra.
vectra światła awaryjny moduł awaryjny oprawa awaryjny espace awaryjny
laguna wolne obroty naprawa napinaczy orion dioda
Peugeot 607 2.0 HDI – lokalizacja portu LP klimatyzacji, roczniki, dostęp, oznaczenia Sofar falownik – alarm Gri dDFP, kontrolka alarmu, zabezpieczenie DFP, częstotliwość sieci