Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Normalny błąd. A dzieje się coś?
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
Czujnik został wymieniony i błąd został skasowany jednak po chwili pojawia się spowrotem. Dalej ten sam kod błędu.
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Warunki do przeprowadzenia nastawów podstawowych: dla klimatronika -Brak zapisanych błędów i usunięte przyczyny ewentualnie występujących. ---Silnik pracujący bez przerwy od odczytania pamięci błędów. -Klima włączona w tryb "Auto". Wchodzisz w klimę - 04 Starting basic settings - wpisujesz 001 numer grupy i potwierdzasz. Uruchamiają się silniczki po...
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
Jak będzie uwalony rezystor też może być taki błąd
Crash czasami pomaga na ten błąd
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Podaj nr kodu błędu z dopiskiem. Są przynajmniej 3 różne wersje błędu (zwarcie do masy , zwarcie do plusa/przerwa, nieprawidłowy sygnał).
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
To uszkodzony Megamos.
Jasne, mój błąd. Octavia 1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Czasami nie ma tam pompy powietrza elektrycznej?
F29 pod kokpitem.
autocomem zczytywałem
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Skoro po połaczeniu i grzebaniu powstał problem . Tak tylko że mógł sie właczyć fejzbók, lub rozmowa gg, w czasie połączenia i porobiło.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
To reklamuj.
Nie zawsze.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Skoda Octavia - błąd P005285 Texa, wyskakuje jako błąd nie określony.
Przecież ty wycieraczki uruchamiają się po LIN... Po co wprowadzenie w błąd?
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Nie można się z tobą dogadać kolego.
Zdecydowałem się na wycięcie EGRa i DPFa przy okazji, w zaprzyjaźnionym warsztacie. To jest największy błąd
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
ok a da radę to samemu ustawić? A odnośnie drugiego błędu?
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Szerokopasmowa NTK JAK DOBRZE PAMIETAM.
Zrób czymś normalnym odczyt błędów i wstaw je z opisami.
Sterownik mógł paśc.Zapakuj mu swój błąd odłącz coś czego błedu nie pokazuje niech zapamięta i spróbuj skasować.
Nie wywali tego błędu bo sterownik ABS śpi, deska może zapiszczeć trzy razy i wywali komunikat "jednostka sterująca ABS-brak komunikacji"
Witam Mam pytanie czy w VCDS idzie wyłączyć kod błędu spalonej 3 świecy żarowej? Skoda Octavia 2018r 2,0 tdi?
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
To nie są logi tylko wkeiłeś błędy a to nic nie da. Jak oscyluje sonda, w jakich granicach?
Turbinę tez biorę pod uwagę.Jeżdżę okolo 50 km dziennie,więc będę obserwował i dam znać za kilka dni.Może moja bezmyślność kogoś innego uchroni przed podobnym błędem.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
a traci moc ? szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika w peszlu
sonde lambda mam przed katalizatorem Dodano po 3 1111 to zamek bagaznika W kodach VAG-a 4 cyfrowych kod 1111 oznacza uszkodzony moduł sterujący. Polecam autodatę. A jak szukasz kogoś kto naprawi Ci sterownik to polecam www.cyffert.pl robi dobrze i za małe pieniądze.
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Przeczytaj ze zrozumieniem opis tego błędu na ross-techu.
Czyli co z tym mam teraz zrobić kolego? Z czym się wiąże ten błąd ?
DZIEŃ DOBRY sygnał df w nowszych rozwiązaniach alternatora(grupaVW) wychodził z regulatora(kostka z dwoma pinami)porada w jednym z postów o sprawdzenie ładowania lub jego częstsze sprawdzanie jest bardzo ważna
Ok rozumiem
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutco... Tam znajdziesz Swój błąd.
błąd z checksum error jest do dopisania ale w calosci. Dodano po 7 albo immo off
8277 - błąd w ABS,bezpiecznik luźny popraw.
Leszek, sprawdź kable na ciągłość, jeżeli ok, to pościągaj te metalowe zakucia.
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Warto jeszcze sprawdzić czujnik temp. płynu chłodzącego. Jego sygnał trafia do komputera, a niewłaściwe parametry pracy mogą powodować inną mieszankę paliwową. Komputer nie pokaże jego usterki jako błędu.
No właśnie, mechanik mówił, jeden i drugi, że nie mieli żadnego błędu na komputerze.
2001 1,8t 4x4 150km
Udało się usunąć błędy z silnika i czujników parkowania. Działa start stop i czujniki parkowania, poprostu było złe kodowanie. Został mi jeden błąd w abs i swieci się kontrolka trakcji 4254 - Wewnetrzne zakłócenie B200F F0 [137] - Przetwarzanie nieznanego b3edu [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b3edów (protokó3 UDS) MIL zapalona - Potwierdzony...
Szukaj takiego urządzenia http://obrazki.elektroda.pl/1355845500_1... schemat http://obrazki.elektroda.pl/2818512500_1...
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Witam , Mam podobny problem z fabia sdi , czy cos sie wyjasniło, u mnie nie mozna skasowac błędu n146
posprawdzaj jeszcze raz wszystko przecież jakoś te koła blokowałeś ustawiałeś gdzieś popełniłeś błąd
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Właśnie nie byłem pewien - przepraszam za wprowadzenie w błąd.
VCDS spokojnie wystarczy, skasujesz błąd i po problemie.
Logi robione po wystąpieniu błędu?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Witam !!! W Octavi II zespol czujnikow z tego co kojarze jest pod fotelem pasazera pod dywanikiem trzbe wyjac fotel pasazera i odslonic dywanik pod fotelem, tam bedzie czujniczek. Pozdrawiam T.I.R.
Czujnik położenia wału został wymieniony w ciemno gdyż po podpięciu do komputera nie wyszedł żaden błąd.
tak dobre nawet wszystkie zostały sprawdzone moze gdzies w innym miejscu tkwi błąd ?
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Możliwe że dokładany immobiliser który został wprowadzony w tryb serwisowy, albo przycisk/centralka od gazu z powodu jakiegoś błędu. Oczywiście o ile gaz jest zamontowany.
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
Po prostu ta żarówka pobiera mniej prądu i diagnostyka układu wywala błąd. Pozostaje normalna żarówka lub rezystor obciążający obwód.
Najpierw sprawdź zasilania (bezpiecznik od ABS sprawny?) reszte masz napisną w opisie błędu.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Ani jedno ani drugie. Poszukaj złączki sondy wpierw, a potem zasymuluj zwarcie obwodu czujnika tlenu na niej. Jak wywali błąd, to chyba jasne co dalej.
Witam, skoda octavia 1.6 AKL + LPG, na zimno dług kręcę rozrusznikiem i wyskakuje błąd czujnika wału, 3 różne czujniki podmienione, wiązka przedzwoniona, sterownik Siemens, rozrząd sprawdzony. Co to może powodować ?
Taki błąd w module centralnej elektryki
I jak udało się rozwiązać problem? Czy to był tylko jednorazowy błąd? Bo mam to samo.
No nie wiem ,a nie plusem ? Zobacz: Prąd,sterowanie i pik podobnie jak w benzynowym pod koniec wtrysku na masowym. A jestes pewny ze synchro jest ok? Sprawdzałeś podczas pomiaru z czujników? W sumie powinien być błąd ale?
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Przelutuj pamiątkę do takiego samego sprawnego licznika.
problem polega na tym ze przy prędkości 110 km/h silnik traci moc dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka wszysko jest ok ale do prędkosci 110 kmh odczyt z vag-com to 17965- charge pressure control: positive deviation P1557-35-10 ---intermittent czy ktoś doradzi co to za błąd
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
A kasowałes błąd vagiem?
2 nowe sondy (zamiennik) generowały identyczny błąd. Po wymianie na używany oryginał wszystko działa prawidłowo.
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Witam wszystkich. Mam problem z Octavią 1.6 BFQ z 2005r. Podczas jazdy na desce rozdzielczej wyskoczyła kontrolka EPC, check i silnik wszedł w tryb awaryjny - brak mocy, prawie zerowa reakcja na gaz. Vgate ELM327 wykrył błąd P0342 - camshaft position sensor A, bank 1 - low input. Na drugi dzień samochód odpalił już bez EPC i bez trybu awaryjnego ale...
Bardzo często winą są zabrudzone zawory sterujące np. n75 zabrudzony osadami jak zimny ma problem z otwarciem bo osad gęsty. Z sondą trochę śliska sprawa można uszkodzić przy demontażu. Bez odkręcenia sondy możesz sprawdzić jedynie grzałkę znajdź we wtyczce najczęściej to dwa białe przewody i zmierz omomierzem powinno być kilka kilkanaście Ohm. Z drugiej...
Podłączyć interfejs do LPG i odczytać błąd odpowiednim programem.
Sorry moj błąd. Pod kierownica.
Witam. Mam otóż problem z klimatyzacja wymieniłem czujnik g65 i nic to nie zmieniło, na zasilaniu kostki miernikiem pokazuje mi 9 Ohma czy powinno być takie przejście do masy? Silnik 1.9 TDI, komputer nie pokazuje żadnych innych błędów.
I co ma niby paliwo do błędu związanego wahaniami ciśnienia paliwa? Mazutu na Or...ie dodają?
octavia błąd błąd skoda octavia skoda octavia błąd
bolero altus nokię 6310i astra kontrolka wentylatora
układ chłodzenia opiłki układ chłodzenia opiłki
Kruger & Matz Live 11 – jak znaleźć zgubiony telefon przez Google Find My Device? Fiat Ducato – wentylator nie działa na niskich obrotach, rezystor, przekaźnik, diagnostyka