Przy montażu nowej/regenerowanej sprawdza się spływ oleju (ma być drożny bez większych przewężeń) doprowadzenie oleju (wiadomo). Odma czy działa czy w misce/skrzyni korbowej nie gromadzi się ciśnienie które utrudniałoby spływ oleju. Dobrze jest też przed założeniem turbo wstrzyknąć olej w wejście przewodu olejowego oraz przy pierwszym uruchomieniu przytrzymać...
Hej Na moje skromne oko, to masz mocno spozniona turbine, albo masz gdzies dziure w dolodowaniu (np waz, intercooler, oringi przy laczeniu rur) albo problem ze sterowaniem turbiny tzn czy gruszka lekko chodzi, czy zawor sterujacy turbo jest sprawny. Po odpaleniu samochodu gruszka sterujaca powinna zostać całkowicie zaciagnieta (podcisnienie na wezyku...
W Audi A2 1.4 TDI błąd 1556 oznacza problem z układem doładowania, co skutkuje brakiem mocy. Sprawdź możliwe przyczyny, takie jak nieszczelności, uszkodzony zawór N75 czy zablokowana turbosprężarka.
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 Dodano po 30 Jak mam je wrzucić?
Witam. Mam problem z Golfem 4 1.9 tdi 101KM, a głównie z turbiną. Otóż odcina turbo przy około 100km/h i 2300 obrotów, po odcięciu auto jest zamulone i w ogóle nie ma mocy i rozpędzenie się do chociażby 130km/h graniczy z cudem. Najczęściej odcina gdy jadę pod górę. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu turbo działa normalnie aż do odcięcia. Z...
Niestety nie znalazlem kodu o numerze 17964 P1556 035 ale jezeli potrzebujesz inne kody bledow VAG i SAE to zalaczylem w odpowiedzi... Pozdrowienia.
Witam. Winny okazał się nowy zawór n75 podawał podciśnienie pulsacyjnie ale tylko pod obciążeniem. Dodatkowo pojawił się problem z odpalaniem czemu winne były szklanki popychaczy i wytarty wałek(to tak jakby ktoś miał problem z odpalaniem wystarczy zdjąć pokrywę i wszystko widać). Zamykam temat dziękuję wszystkim za pomoc.
Zostaw przepływomierz, on jest sprawny. Problem leży w braku doładowania. Sprawdź to co jest napisane w moim poście.
Podłączyłem VAG i pojawił się błąd 17964 P1556 - czujnik doładowania turbosprężarki A granica regulacji nieosiągnięta Volkswagen Golf 4
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
witam prawdopodobnie padł czujnik przepływu powietrza, to sie czesto zdarza. takie urzadzenie wytrzymuje srednio 50-70 tyś km. proponuje odwiedzic serwis i podłaczyc autko to urzadzenia diagnostycznego ale zaznaczam do serwisowego VW bo BOSCH moze tego nie wykazac pozdrawiam T
Witam! Problem wygląda następująco. Octavia Tdi 110PS 2003r. Znaczny spadek mocy. Po odczytaniu Vag-Com odczytuje błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Miał ktoś do czynienia z podobną usterką?
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Zaworek n 75, zacierająca się zmienna geometria turbiny, źle podłączone wężyki. Zrób porządną diagnostykę.
Witam wszystkich, wiem że tematów z tym kodem błędu jest dużo ale żaden z nich mi nie pomógł . Samochód wchodzi sporadycznie (raz na tydzień, a czasem dwa razy w ciągu dnia w tryb awaryjny) Po odczytaniu zawsze ten sam błąd : 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 Po krótce co do tej pory zrobiłem: - sprawdziłem całe podciścnienie...
Witam Posiadam passata b5 z 2000 roku o mocy 115 Km. Mój problem polega na tym że nieraz np. jadąc do niemiec potrafi mi w trakcie jazdy na autostradzie itp. odciąć moc tak jakby nie miał turbiny. Ale jeśli wcisnę sprzęgło i wyłączę silnik i zapalę od razu nawet w trakcie jazdy to auto znowu zachowuje sie normalnie czasem na dłuższy czas a czasem po...
Mam problem auto traci moc jak dostanie temperatury sprawdzałem na vag wychodzi błąd 17964 p1556-35-10 prawdopodobnie nieszczelność na sprężarce ale nie wiem za co się złapać co sprawdzić przyznam że jestem laikiem z tym autkiem i jeszcze wyskoczył mi błąd na klimie 01596 co mam zrobić prosiłbym o pomoc
Witam Samochód stracił moc, wstępna diagnoza: przepływomierz, turbina lub N75. Przeglądając poszczególne grupy niechcący(zbyt czuły touchpad) namieszałem i przemieniłem jeden z parametrów na "0". Niestety nie zdążyłem zobaczyć jaka była poprzednio. Była to grupa 35. Po tym zrobiłem auto-test i wyszedł następujący błąd: Address 01: Engine Controller:...
No widzisz wymieniłeś N75 a pewnie był sprawny, błąd jasno mówi że problem z obwodem elektrycznym N75. Sprawdź/napraw wiązkę i powinno być ok.
Witam, Sytuacja przedstawia się w następujący sposób: Turbina jest po regeneracji z powodu braku mocy. Po zamontowaniu turbiny jest poprawa lecz nie jest tak jak powinno być tzn. samochód ma przyspieszenie lecz po osiągnięciu ok. 100 - 120 km/h lub 2100 - 2500 obrotów na czwartym biegu ma spadek mocy turbina przestaje pracować nie słychać jej. Zawór...
Jeśli masz silnik AJM lub AUY to jeszcze do kolekcji błędów musi dojść błąd elektrozaworu N239 sterującego klapą gaszącą bo jest zasilany z tego samego bezpiecznika co elementy, które wymieniłeś w swoim poście. Przydałyby się logi dynamiczne grup 003, 008, 010 i 011 by kolega wilqmax wiedział na czym stoi. Przy braku zasilania ww. elektrozaworów silnik...
Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
mam passata B5 z silnikiem TDI 115ps. wyskakuje mi kod p 1556 (17964) i nigdzie nie mogę znaleźć opisu do tego kodu. Może ktoś sie juz spotkał z tym błędem? Przoszę o pomoc.
Po podłączeniu pod komputer błędy są dwa P1556 P1144
Tylko że na odpalonym silniku jak kasuję błąd to od razu się znowu pojawia więc jak mam zrobić ten pomiar bez notlauf? błędy kasujemy na wyłaczonym silniku ,sam zapłon tylko.
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Witam Pojawia się taki błąd: Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 038 906 012 CA Komponent i/lub wersja: 1,9l R4 EDC 0000SG 2806 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 06441 Znaleziono 1 błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - - gdzie szukać??
p1556-za niskie cisnienie w kanale dolotowym.p1144-masowy przeplywomierz powietrza-nieprawidlowe dzialanie.
witam mam problem z moim passatem tdi 85kw rok 2000 otóż problem polega na tym,że auto zamula i wyświetla mi bład 17964.P1556 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji nie ośiągnięta co może być przyczyną.Dzieki za info
Witam auto to wv passat B6 1.9tdi 2001 130km usterka polega na tym ze w czasie jazdy traci moc po wylaczeniu i wlaczeniu znowu jest ok vagiem odczytalem taki blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czy ten blad powoduje N75 czy kierownica od turbo sie zacina podpowiedzcie od czego zaczac
Dzień dobry, Proszę o poradę na temat wyciągniętych logów z auta czy coś z nich wynika. Wyskoczył mi błąd: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, P1556 - 35-10 - - - Intermittent. Auto nie przyspiesza przy wyprzedzaniu, trzeba wrzucać wyższe biegi żeby lepiej przyspieszał. Zawór N75 był kiedyś wymieniany i ostatnio, wężyk...
Witam!! Posiadaczem Seata Toledo II 1.9 TDi 110 kM z 2000r. Kupiłem go 2 miesiące temu w Niemczech i nie miał mocy tz. na autobanie rozpędził się do 180 raz a potem tylko do 160 i to bardzo powoli. Wczoraj mechanik wyczyścił mi turbo bo było fest zapchane ale nic nie pomogło. Pali na dotyk przyspiesza jak mocny diesel ale turbo nie działa. Wymieniłem...
Mam prośbę o analizę logów od mojego samochodu VW Golf IV 110 KM ostatnio przestał reagować na gaz tak jakby go przyduszało. Zrobiłem logi dynamiczne w grupach 03, 08, 11 . Pojawia się też błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - -. Podmieniłem przepływomierz od innego samochodu i też jest to...
Witam Proszę o poradę w sprawie Golfa 4 silnika ASZ. Samochód niema mocy tzn jedzie jak poczciwa 90 możne mniej. Po przekroczeniu ok 2,5tys obr czasami jest trochę lepiej ale w większości objawia się to trybem awaryjny i błąd 17964- Regulacja Ciśnienia Doładowania p1556- 35- 10 nie osiągnięta granica regulacji- sporadyczny Podmienione było: -przepływomierz...
Witam, samochód to ibiza 1,9 tdi BPX Problem jest co jakiś czas, auto raz przyspiesza normalnie raz ma muła. Błąd pojawia się tylko jeden : 17964 - charge pressure control: negative deviation p1556 - 35-00-- Sytuacja jest taka, że jak jest błąd to samochód muli gdy tylko zniknie samochód jeździ dobrze. Gdy zdejmę przewód podciśnienia do gruszki nie...
Co do gruszki turbo to jest całkowicie sprawna bez dziur i chodzi płynnie. Problem właśnie w tym że nie mam wakuometru i ciśnienie sprawdzam domowymi sposobami. Zrobiłem logi 003 008 011 ale statyczne ponieważ nie mam dobrej bateri w laptopie i nie pociągnie dłużej jak 2-3 minuty. Dziś też trochę pogrzebałem i ze strzykawką zrobiłem test ( 10cm3 ) dałem...
Witam, Pacjent Audi A4 B6 AVF, sytuacja jest jednak dosyć nietypowa jak na przeplywke. Auto ogólnie jedzie normalnie w całym zakresie, w pewnym momencie łapie muła i zabiera coś powyżej 2000 obrotów i po następnym wciśnięciu gazu jest już totalna porażka i z czasem notlauf. Przy jednakowym, delikatnym przyspieszaniu potrafi przerwać po czym zrywnie...
Witam mam następujący problem. Otóż w poniedziałek przyjechałem sobie spokojnie samochodem wszystko działało jak należy, nie było żadnych niepokojących objawów. Dzisiaj wsiadłem w samochód chciałem jechać do sklepu, uruchomiłem silnik (odpalił bez problemu). Niestety podczas próby ruszenia zauważyłem iż coś jest nie tak. Otóż silnik nie wkręca nie na...
Jeśli chodzi o błędy to wywala jeden: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Ale tylko w momencie kiedy auto wejdzie w tryb awaryjny, a to zdarza się czasami dwa razy w ciągu dnia a czasami raz na dwa tygodnie. W BS ciśnienie dla OFF jest na poziomie 999.6 (czasami 1009.6) a dla ON 1050 - 1070. Jak w trybie...
Nie, nie o ten. Ten mówi o tym by sprawdzić błędy w liczniku. Ten o braku komunikacji 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Ten o doładowaniu 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Witam. Od pewnego czasu nie mogę połączyć się z sterownikiem silnika. Zaczęło się od tego, że podczas jazdy przy ok. 130 km/h usłyszałem huk spod maski i zobaczyłem dym za autem. Okazało się, że wypiął się przewód na złączce między intercoolerem a kolektorem ssącym. Połączyłem przewód, spiąłem dodatkowo, żeby się nie wypiął ponownie. Od tego momentu...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI 110km AVG. Gdy kupiłem audice to pierwsze co, to wyczyściłem turbinę, gdyż geometria była zapieczona, następnie wymieniłem wszystkie węże podciśnienia, gdyż na wyjściu zaworu N75 miałem podciśnienie rzędu -0,3bara, lecz po wymianie wężyków wynik nadal nie był zadowalający gdyż podciśnienie wzrosło...
17964 p1556 17964 p1556 turbo błąd błąd carsoft
antena ogrzewanie tylnej szyby ikona stanu naładowania baterii lm350 ograniczenie prądowe
spawarka parkside spawarka parkside
Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset Wzmacniacz WS432: Demontaż zabezpieczeń i próg stałej składowej