Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Do sprawdzenia:instalacja,przekaźniki,bezpi... zapłonowy,sterownik,czujniki.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Ja sprawdził bym najpierw czy bezpiecznik ma odpowiednią wartość, następnie czy cewka ma odpowiednią rezystancje uzwojeń, jeśli to jest ok. to pozostaje dokładnie prześledzić ten tor zasilania i pewno łatwiej będzie ze schematem instalacji.
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Szukaj zwarcia.
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Do czego potrzebny schemat. Bezpieczniki. Stacyjka. Cewka zapłonowa. Aparat zapłonowy. Świece. Czyli sprawdzić bezpieczniki, czy jest napięcie na cewce, czy styk przerywacza ma właściwą przerwę (i nie podpalone styki) , założyć nowy kondensator. Sprawdzić kopułkę i palec rozdzielacza (pęknięcia, wykruszenia, podpalenia). Uwaga przy wypinaniu przewodów...
Czy któryś z kolegów wie może z którego bezpiecznika dokładnie wychodzi zasilanie cewki zapłonowej? Gdzies zginęło zasilanie, a na schemacie jest przed cewka bezpiecznik. A może jakieś newralgiczne miejsca? Mondeo II 1.8 zetec 97r.
Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????
Sprawdzałem w ten sposób. I nadal to samo. to napewno nie cewka bo problem jest w momencie gdy przekręcam kluczyk na start. podejrzewam rozrusznik lub cewkę rozrusznika. tylko żeby się tam dostać trzeba mieć rączki jak niemowlak lub wyciągnąć silnik na wierzch:-(
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik silnika palił cewkę zapłonowa i bezpiecznik. Także poszły 2 cewki i nowy ster. Miałem z końcówka GC, pasuje z końcówką GB beż żadnych problemów.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec. Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale...
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Siema mam silnik 1500w jaki bezpiecznik dać bo jest tam cewka zapłonowa 22uF 400V/450V i nie jestem pewien jaki bezpiecznik dać bo do samego silnika 1500W dałbym 6,8A ale nie wiem jak z ta cewką waszym zdaniem jaki dać?
Witam miałem podobnie jak kolega ,u mnie szwankował bezpiecznik zabezpieczający cewkę zapłonową taki na przewodzie niedaleko cewki . Należy to wymienić razem z obudową to znaczy wyciąć i wstawić nowy.Albo wyciąć zlutować kabelki i tyle.Osobiście po jakimś czasie wstawiłem nowy komplet ale i bez tego da się jechać .Pozdrawiam i powodzenia .
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Witam, mam problem z Seat Toledo I 1993r. 1.8 B+G 16V. Jechałem na 5 biegu, wrzuciłem luz, auto zgasło i nie odpala. Sprawdziłem: kopułkę i paluch zapłonowy - ok przewody zapłonowe - ok napięcie akumulatora - ok bezpieczniki - ok cewkę zapłonową - ok, zamieniłem na drugą Auto nawet na holu nie odpala, rozrusznik kręci, gaz jest (auto pali tylko na gazie)...
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
1.8 benzyna, 89r tak na czarnym kablu
Witam mam problem nie mam iskry w skuterze wymieniłem bezpiecznik przy akumulatorze świece i cewkę zapłonową i dalej nic skuter to chiński Zipp zico simpli. A do tego nie dochodzi mi paliwo do filtra nie wiem co jest grane
1 -> ECU pin 71 2 -> +12V przez bezpiecznik 3 -> ECU pin 78 4 -> MASA
no i co o tym sadzicie ?
Nie ma żadnego przekaźnika, cewka jest zasilane bezpośrednio ze styku 15 stacyjki, nie ma również bezpiecznika
Zasilanie cewki w/n , cewka indukcyjna ,moduł zapłonowy ,o bezpiecznikach nawet nie wspomnę ,no bo już sprawdziłeś......prawda?
nie w każdym aucie jest poprowadzony ten przewód musisz podpiąć się pod cewkę zapłonową bez bezpiecznika.
Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Rozprułem całą wiązkę kabli od cewki zapłonowej po sam komputer , przezwody wszystkie całe, do cewki zapłonowej idą trzy przewody , jeden wychodzi ze skrzynki bezpieczników a dwa wychodzą z komputera . Na całym odcinku przewody są całe. Czy może być spalony komputer? Dodam, że po włączeniu zapłonu dochodzi lekki pisk komputera, czy wcześniej tak popiskiwał...
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Panowie wszystko jasne. Problem tkwił w bezpieczniku cewki zapłonowej. Wszystko już zrobione i śmiga jak śmigał. Dzięki z pomoc i pozdrawiam.
Powtórzę raz jeszcze. Wedle tego schematu ze skrzynki bezpiecznikowej ze styku B15 idzie zasilanie po stacyjce na cewkę zapłonową i bezpiecznik 27. O ile schemat jest poprawny to gdy na cewce jest niższe napięcie to takie samo powinno być na bezpieczniku 27. Sprawdź czy tak jest. Jeżeli na bezpieczniku jest ok a na cewce nie to znaczy że jest coś nie...
Nie rozumiemy się. On nie odpala wcale. Krańcówka stopki ok. czujnik biegu neutralnego tez ok. bezpieczniki, moduł zapłonowy, cewka ok. brak iskry na świecach. Zrobiło mu się tak nagle, zgasiłem i już więcej nie zagadał. Nie wiem czy tam gdzieś nie ma wpiętego czujnika oleju (niektóre motorki tak miały). No i zostaje sprawdzenie układu czujnika położenia...
Witam. Jestem właścicielem Peugeota 407 2.0 HDI r.prod.2006. Od kilku dni mam problem z uruchamianiem silnika. Wygląda to w ten sposób, iż gdy chcę odpalić silnik, przepala się bezpiecznik nr 8 -cewka zapłonowa, wymieniam bezpiecznik 20A, samochód się uruchamia. Kilka uruchomień -ponowne przepalenie bezpiecznika. Wymieniłem bezpiecznik na 25A. Okazało...
Witam, mam problem z raptorem 350 z 2012r, ponieważ nie ma iskry. Nowa świeca, nowa cewka zapłonowa z przewodem, nowy kompletny stator, sprawdzone bezpieczniki oraz akumulator a iskry nadal brak. Mam pytanie odnośnie zasilania cewki zapłonowej bo od razu po przekręceniu stacyjki na cewkę podawane jest 28V, gdy kręcę rozrusznikiem nic się nie zmienia...
Dzieje się tak na gazie czy na benzynie? Który dokładnie bezpiecznik przepala?
witam masz 2 opcje pompa paliwa lub cewka zapłonowa jak najlepiej nie przy bezpiecznikach a przy samych użądzeniach
Zasilanie na cewkę zapina przekaźnik. Bezpiecznik nr10 zasilanie ma?
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Jesli 4 przewody i przepalało bezpiecznik to: -zasilanie 12V po stacyjce -masa -cewka WN -impulsator
Witam. Mam już 2 lata Mitsubishi Space Star z przebiegiem zaledwie 12 000 km. Wyjeżdżając z garażu przez niewielki garb zgasł ( zadusił ) mi się silnik i chcąc ponownie go odpalić rozrusznik już nie zadziałał. Przekręcając powoli kluczyk z włączonego zapłonu na rozruch słychać trzy kolejno załączające się przekaźniki. Wraz z załączeniem ostatniego załącza...
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Miałem podobny problem w dacia sandero 2008r , silnik Renault 1.4 mp ECU Simens 3132 wymieniłem tranzystory 14cl40 na IRF740 , do tego trzeba było zastąpić pokazane na foto spalone rezystory za tranzystorami do masy . Zamontowałem tam bezpiecznik 10A do masy , wymieniłem również cewkę zapłonową . Auto działa prawidłowo http://obrazki.elektroda.pl/9210916400_1...
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
kolego jak widać ten lin który mi podałeś z autodoc to również nie ma na magazynie. Dodano po 5 Wszędzie brak tego produktu. Tak jeśli odepnę kostkę pinową z cewki i zmienię bezpiecznik to nie pali go. Dopiero kiedy włącze zapłon i będę wkładał z powrotem wtyczkę do cewki z aparatu to automatycznie pali bezpiecznik. Całego aparatu zapłonowego również...
Z tego co napisałeś to samochód jest z gaźnikiem tak to zrozumiałem. Zasilanie cewki zapłonowej nie jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem. Idzie z alternatora (zacisk 30 ) do stacyjki (zacisk 30 ) i wychodzi ze stacyjki przez zacisk 15/54 na cewkę zapłonową. Dokładnie sprawdź ten obwód
Witam Czy ktoś wie gdzie fizycznie w Toyocie Yaris 2015 znajduje się wg schematu (załącznik): K189 Przekaźnik cewki zapłonowej ? Albo bezpiecznik cewki zapłonowej? Albo przewód zasilający wspólny cewki zapłonowej (w kostce, wtyczce, gnieździe). W skrzynkach z bezpiecznikami po lewej i prawej tego nie mam bo wyciągałem wszystkie po kolei i samochód odpala....
Witam dołącze sie do tematu. Jak myślicie czy cewka zapłonowa może sie spalić od odłączenia przewodu zapłonowego od świecy na włączonym silniku? Cewka ma przecież bezpiecznik. Nie podaje mi iskry i nie wiem co to może być, a sprawdzałem przewody w ten sposób i teraz nie mam iskry. auto :honda ciwic v z lpg Pozdrawiam
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
Spróbuj podmienić kostkę stacyjki, jeśli przygasają kontrolki, to możesz nie mieć dobrego zasilania po zapłonie. Najprościej podać plusa na bezpiecznik nr 29 (15A) w kabinie. Zasila on cewkę zapłonową i sterownik, co uniemożliwia odpalenie silnika, diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędów.
Witam. Mam dosyc nietypowy problem. W mojej astrze (F 92r. c16nz) akumulator zostal podlaczony odwrotnie. Tak, da sie i tak starczylo kabli. I od czasu tego zdarzenia nie ma napiecia na cewke zaplonowa i pompe paliwa. Nie swieca zadne kontrolki, poza ta od oleju. Poza tym rozrusznik, radio, swiatla dzialaja. W czym moze byc problem? bezpieczniki sa...
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Sprawdź bezpiecznik nr 32 w kabinie.
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Prawdopodobnie uwaliłeś kluczowe elementy układu zapłonowego. Moduł, być może cewkę w iskrowniku. Mogło paść dosłownie wszystko. Najgorzej że własnie bezpiecznik 10A zastąpiłeś bezpiecznikiem 25A. TYM uwaliłeś instalację. Wyciągnij wszystkie żarówki jakie są zamontowane w skuterze aby nie zaburzyły pomiaru oraz stacyjka przełączona "na kontrolki". Odepnij...
Przerwa w przewodach, przepalone bezpieczniki. Wymieniasz elementy bez diagnostyki, to jest działanie bez sensu. Problem z ładowaniem, a cewka wymieniona? Motocykl odpala/ kręci rozrusznik? Z Twojego nijakiego opisu wynika, że którąś wiązkę naruszyłeś i jakiś kabelek ma przerwę, Dodano po 1 Urządzenie: wystarczy multimetr. Dodano po 2 https://motormania.com.pl/porady/warszta...
Aparat zapłonowy Bosch moduł na aparacie, kostka 3 styki skrajni 12v , przeciwległy skrajni masa, środkowy impulsowy na cewkę . Ja sprawdzam impulsy oscyloskopem , ale można LED z rezystorem po obu stronach cewki zapłonowej. jak mruga to cewka, jak nie mruga , to moduł lub cewka indukcyjna wewnątrz aparatu zapłonowego. Moduł podchodzi od peugeota 205...
Nie wiem akurat jak jest w tym Audi ale możesz to sprawdzić szukając przewodu (po kolorze i grubości)zasilającego cewkę z drugiej strony czyli w okolicach skrzynki z bezpiecznikami przekaźnikami złączami stacyjką
Witam Mam taki problem otóż auto normalnie jeździło,wróciłem do domu zgasiłem silnik,następnego dnia rano auto nie chciało zapalić,okazało się że nie ma iskry,wszystkie bezpieczniki są ok,zauważyłem,że po przekręceniu kluczyka(włączeniu zapłonu) cewka zapłonowa się nagrzała,Czy to normalne?
sprawdź dokładnie kopułkę czy nie jest w środku wilgotna,a plus na cewkę idzie jakoś ze stacyjki,ale jak dokładnie to nie wiem,możesz coś poszukać na bezpiecznikach
Czy sprawdzone są bezpieczniki, czy podawane jest napięcie na układ zapłonowy - od tego bym zaczął. sprawdziłbym czy ciąg cewka-świece jest sprawny. Jeżeli te warunki są spełnione to może wskazywać na moduł.
Panowie, czujnik położenia wału OK. Dziś założyłem drugi. A gdzie jest umieszczony sterownik? Cewka nowa, moduł zapłonowy OK, czujnik położenia wału i bezpieczniki OK. Co może być nie tak? Samochód chodził, a nagle przestał... Jest mi bardzo potrzebny bo do pracy mam 20 km. Może być możliwe ze sterownik padł? Gdzie on się znajduje?
Gdzies w necie znalazłem schemat instalacji podobnogo skutera jak mój tyle że z zupełnie innym układem ładowania/zasilania .... http://obrazki.elektroda.net/94_12332654... SCHEMAT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ 1. wyłącznik zapłonu (boczna podpora) 2. alternator 3. regulator napięcia 4. wzbogacacz 5. moduł zapłonowy 6. świeca zapłonowa 7. cewka zapłonowa...
Sprawdź bezpiecznik F6 7.5 A.
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Dzisiaj był u mnie kolega mechanik i problemem była cewka zapłonowa... Już wszystko jest jasne dziękuje za pomoc. ;)
Witam forumowiczów, mam problem z samochodem Peugeot 206 1.4 benzyna, rok prod. 2000. Otóż po godzinie od wyłączenia silnika akumulator jest całkowicie rozładowany, powodem jest bardzo duży pobór prądu (3,5 A). Metodą eliminacji wyciągałem każdy z bezpieczników i winowajcą okazał się bezpiecznik nr. 26 w komorze silnika. Nie wiem co może być powodem...
Zmierz oporność cewek przy magnecie. Na tym przewodzie co mierzysz napięcie. W 8 cewkowym iskrowniku powinna wynosić 480kΩ, jak będzie 240kΩ cewki uszkodzone w 6 nie wiem doczytaj w necie. Tak się dzieje ze na pusto 28V pod obciążeniem czyli podpieciem do modułu 15V. Jak nie będzie na czerwonym min. 40V nie odpali. Cewka wysokonapięciowa ta...
"P1351 IDM obwodu wejściowego Awaria / Cewka zapłonowa kontroli obwodu wysokiego napięcia" Tłumaczone translatorem ale daje pojęcie o problemie.
Chłopie, masz napisane mechanika ogólna, a do tego auta nie trzeba elektronika. Kable świece kopułka palec, sprężanie. Co było przyczyną braku iskry? Bo nie piszesz. Jak uwalona cewka, to załatwił ją wadliwy układ zapłonowy, czyli to, co powyżej.
W sumie jak masz cewkę od konwencjonalnego układu zapłonowego to powinno być wszystko OK. Kwestia może innej indukcyjności uzwojenia pierwotnego cewki - i tu od razu przydał by się kondensator (jego wartość jest uzależniona od tego). Bo wtedy platynki będą iskrzyć i szybko się zużyją. Konektorki - to wszelkie połączenia rozłączne (tzw. kostki) - ja...
Czujnik halla podaje sygnał o położeni wału i należy do układu sterującego momentem zapłonu, zazwyczaj mają 2 lub jedno wyjście i oporność ok 800 om (tam jest drut nawinięty na rdzeń), a skoro cewka nie dostaje napięcia, to może być wina stacyjki, lub skrzynki z bezpiecznikami/// mógł też wysiąźć moduł.
Witam wszystkich! W moim saxo standardowo były zamontowane nakręcane klemy na akumulator z których jedna uległa rozgwintowaniu. Wymieniłem stare klemy na nowe, standardowe (zdjąłem nabijany gwint na akumulator, założyłem wszystkie kable do nowych klem). Po tym zabiegu auto przestało odpalać. Klemy kontaktują dobrze. Rozrusznik kręci, radio, światła...
to co cewki mogą słuzyc np. 100lat Uszkodzenie tej cewki, powoduje spalenie bezpiecznika pod kokpitem. Moduły były i sa wadliwe i same z siebie uszkadzają się .
Najlepiej podłączyć auto pod sprzęt diagnostyczny. Może być wiele przyczyn: cewka zapłonowa, sterownik silnika, czujnik położenia wału, przerwana wiązka elektryczna, bezpieczniki, praktycznie wszystko co jest odpowiedzialne za zapłon. Należy sprawdzić dlaczego kontrolka migła lub też zaświeciła się
Witam opór cewki to ,opór, cewka pierwotna: 0.5 - 1.5 omów ,opór, cewka wtórna: 10.000 - 16.000 omów.Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić opór, cewka pierwotna: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Zmierzyć opór pomiędzy wtykiem złącza napięcia zasilania...
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Dzis troszkę drążyłem temat i okazało się że: przy podłączonym ECU : -przy wyłączonym zapłonie na takich elementach jak czujnik halla, cewka zapłonowa i pompka paliwa mam +11 V z groszami na pompce nawet na styku w skrzynce bezpieczników który załącza przekaźnik pompki (bodajże styk 2 przekaźnika gdzie powinno być napięcie po stacyjce... styk 15) -...
Przemyślałem trochę temat i doszedłem do tego że źle zrozumiałem tłumaczenie - nie chodzi o cewkę na kablu zapłonowym tylko o minus z cewki zapłonowej auta. Co masz na myśli mówiąc o zabezpieczeniu ? Bezpiecznik na wyjściu ? Jeśli chodzi o elektronikę to jestem naprawdę zielony w tym temacie. Wiem że V-out ma iść na kanał w Jacku a GND na masę w Jacku...
https://obrazki.elektroda.pl/8476049100_... faktycznie strzelił bezpiecznik F32 odpowiedzialny za Sterowanie silnikiem (Cewki zapłonowe; Czujnik masowego przepływu powietrza;ECM.) wróciło napięcie na tym pinie w wtyczce czy to oznacza że jest już okay do momentu tej wtyczki? https://obrazki.elektroda.pl/6830078200_...
Witam, Poprzedni [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... zamknąłem zbyt pochopnie. Wymieniłem cewkę zapłonową na nową. Auto odpaliło od razu. Posprzątałem, chciałem pojechać do sklepu i auto już nie odpaliło. Sprawdziłem iskrę i ... nie ma. Cewkę zapłonową szlag trafił. Auto pojedzie do pewnie do elektryka, ale czy macie jakieś...
Witam. Mam problem z moja 80 b4 ABK problem tkwi w tym napiszę wszystko od początku. Zaczęło się od nierównych obrotów na wolnych i przerywania ale tylko na benzynie. Na gazie było ok. Podkreślam zwykła instalacja na śrubę. Po dwóch tygodniach zaczęło się na gazie wole obroty ok w trakcie jazdy szarpanie po paru dniach samochód odpalił ale zaraz zgasł...
Witam. Silnik 1.6 BSE z LPG, otóż po odpaleniu i ruszeniu do przodu auto na ok. 5 s. się przymula brak mocy, po chwili problem znika i auto przyspiesza normalnie i jeździ bez zarzutu do momentu zgaszenia silnika. Ponadto po odpaleniu nie wkręca się powyżej 4 tys. obrotów, oraz na desce rozdzielczej wyświetla w trakcie jazdy 2 razy bieg 3, na 4 biegu...
Nie miał chłop kłopotu, kupił sobie Trucka 1,6 IM + LPG i od pięciu dni walczę z elektryką. Po zakupie samochodu jadąc nim do domu zatrzymałem się na stacji benzynowej, więc zgasiłem silnik. Po zatankowaniu, nie odpalił, rozrusznik nie kręcił, w momencie uruchamiania przygasały kontrolki na desce. Po spięciu na krótko kręcił, lecz automat nie wrzucał...
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Sprawdz połączenia do radia. Jezeli jest odizolowana sieć Van od radia to niestety problemy powoduje cewka zapłonowa która zakłóca pracę komputera pokładowego ( czarna płaska skrzynka pod bezpiecznikami ) zwanego serwisowo BSI. Mieliśmy takie problemy w ASO Citroena i wymienialiśmy cewki na inne firmy Carfill bo oryginalne są do kitu. Pozdrawiam Wojtek...
jechałem sobie w trasie i nagle auto straciło moc i zgasło, po zjechaniu na pobocze i próbie odpalenia zamłynkowała i nic. sprawdziłem świece kable połączenia na kostkach i bezpieczniki, wydaje mi się również że nie ma iskry co to może być?? aparat zapłonowy?? cewka czy może jakiś przekaźnik. proszę o szybką pomoc. pozdrawiam
Jest to bezpiecznik od układu zapłonowego, przyczyn może być wiele. Najprawdopodobniej może być to wina cewki zapłonowej. Cewkę sprawdzamy poprzez odłączenie kostki z trzema przewodami i zmierzenie oporu miedzy stykami 1 i 2, oraz 2 i 3. Właściwa wartość rezystancji dla obu pomiarów wynosić powinna 4,5 do 5,5 Oma.
Albo niewłaściwy opis albo jakieś przeróbki były dokonywane. Motocykle WFM wczesnej produkcji nie miały cewki ładowania akumulatora bowiem nie było też akumulatora. Pod koniec produkcji iskrownik co do działania taki sam jak WSK. Czyli cewka ładowania akumulatora to taki nieduży klocek z jednym nabiegunnikiem. I z tej cewki przez prostownik na akumulator...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
bezpiecznik cewka cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy
włącznik lampa stać gaznik zalewa silnik układ centralnego ogrzewania otwarty
radmor5412 przestrojenie wentylator zasilacza
DX-LR02 & DX-PJ15-V1.1 LoRa Setup for Garage Temperature Sensor – Arduino Integration, 500ft Range ELCO podgrzewacz przepływowy – czyszczenie, odkamienianie, konserwacja, filtry, Thision S, NEXUS