F4 na rysunku http://obrazki.elektroda.net/46_11974120...
z tego co widze to auto stoi. moze byc zwarcie na desce lub w kablach. przechodza one przez rozne blachy i tam moze byc problem z niedokladnoscia wykonania i teraz sie to uwidoczniło.
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Hej. Możesz zamieścić zdjęcie skrzynki bezpieczników tej w komorze silnika od strony kierowcy. Tam potrafi zasiedzieć jeden bezpiecznik ale nie pamiętam dokładnie który. Być może jeden z tych co są ustawione poprzecznie do kierunku jazdy. A po co ? Zasilanie cewki po zapłonie i sterownika leci prosto z linii 15. Moze tam byc przekaźnik uszkodzony ,ale...
Witam. Mam problem z instalacją elektryczną. A mianowicie: przekręcając kluczyk na zapłon wszystko jest ok ale po przekręceniu kluczyka na start pali mi bezpiecznik, który jest od cewki zapłonowej i kontrolek. Na początku odpalał ale po kilku sekundach paliło bezpiecznik a teraz od razu po przekręceniu na start. Czy ktoś wie co może być powodem takiego...
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
kolego jak widać ten lin który mi podałeś z autodoc to również nie ma na magazynie. Dodano po 5 Wszędzie brak tego produktu. Tak jeśli odepnę kostkę pinową z cewki i zmienię bezpiecznik to nie pali go. Dopiero kiedy włącze zapłon i będę wkładał z powrotem wtyczkę do cewki z aparatu to automatycznie pali bezpiecznik. Całego aparatu zapłonowego również...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Bezpiecznik F10 20A zasilanie cewki zapłonowej poprzez przekaźnik. F11 i F12 są również od zasilania komputera silnika Przepustnica - opis pinów i podłączenie w komputerze: 1 - silniczek w przepustnicy - 25 2 - masa potencjometru - 49 3 - zasilanie +5V potencjometru - 50 4 - silniczek w przepustnicy - 24 5 - sygnał potencjometr - 54 6 - sygnał potencjometr...
Witam Czy ktoś wie gdzie fizycznie w Toyocie Yaris 2015 znajduje się wg schematu (załącznik): K189 Przekaźnik cewki zapłonowej ? Albo bezpiecznik cewki zapłonowej? Albo przewód zasilający wspólny cewki zapłonowej (w kostce, wtyczce, gnieździe). W skrzynkach z bezpiecznikami po lewej i prawej tego nie mam bo wyciągałem wszystkie po kolei i samochód odpala....
Rozprułem całą wiązkę kabli od cewki zapłonowej po sam komputer , przezwody wszystkie całe, do cewki zapłonowej idą trzy przewody , jeden wychodzi ze skrzynki bezpieczników a dwa wychodzą z komputera . Na całym odcinku przewody są całe. Czy może być spalony komputer? Dodam, że po włączeniu zapłonu dochodzi lekki pisk komputera, czy wcześniej tak popiskiwał...
Witam. Ja polecam ten schemacik. Tranzystor TIP120 nie potrzebuje radiatora. Układ może być spokojnie zasilany z akumulatora 12V. Dołóż sobie do tego jeszcze bezpiecznik max 2A i powinno śmigać. Jako transformatora wysokiego napięcia użyłem cewki zapłonowej od malucha takiej jak na zdjęciu poniżej.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
pali ci bezpiecznik może dlatego ze iskrzy a nie powinien. Albo popraw styki albo znajdź gdzie jest zwarcie odłączając po kolei obwody. Jak ETZ nie wchodzi na wyższe obroty to sprawdź kable przy cewce zapłonowej. Miesiąc szukaliśmy dziury w całym a jeden z kabli przychodzących do cewki zapłonowej był przekrzywiony i biło do masy przy wyższych obrotach......
Zobacz czy masz w ogóle iskrę - bo w ten sposób opisując problem , to zaraz po kupnie możesz nawet nie mieć paliwa w baku - 5L wlane przez sprzedawcę właśnie się skończyło... We wtyczce do której idzie ten kabelek od kondensatora nic nie zwiera ? Kondensator się rozkruszyl i oddzielil od powierzchni ktora przytwierdzamy do silnika śruba Przydałoby Ci...
Sprawdź czy przewody które idą do cewki zapłonowej nie są gdzieś przetarte.
Witam, kupiłem auto z takimi czujnikami (dwa na przód i cztery na tył), początkowo nie działały, po wymianie bezpiecznika na przewodzie ("rot = Zündung 12 Volt (Kl. 15)") 1A normalnie działały dwa dni. Po wymianie żarówek podświetlenia schowka i popielniczki dziwnym trafem wywaliło mi bezpiecznik od tylnej pozycji i od klaksonu, po wpięciu nowych bezpieczników,...
Napewno przykleiła się wiązka od cewki zapłonowej do rurki recyrkulatora spalin.
Witam posiadam polo 1.4 60 km silnik AUD Mam problem z polo po przyjechaniu do domu i przegazowaniu silnik zgasł i nie chce zapalić rozrusznik kreci ale auto nie pali sprawdziłem i świece nie maja iskry był przepalony bezpiecznik 34 na karteczce co znajduje się przy bezpiecznikach symbol świecy zapłonowej i symbol kola zębatego, bezpiecznik wymieniłem...
Dzięki za materiały;) Dziś doszedłem do sedna sprawy mianowicie ten "immo" (wygląda jak pendrive xD) powiedzmy blokada zapłonu jest "zespolona" z tym bezpiecznikiem, który się spalił, tyle że znajomy od razu wziął się za wykręcanie cewki jeszcze przed wymianą bezpieczników. Wymieniłem bezpiecznik podłączyłem cewkę i jest zapłon ;) Już teraz na przyszłość...
Przemyślałem trochę temat i doszedłem do tego że źle zrozumiałem tłumaczenie - nie chodzi o cewkę na kablu zapłonowym tylko o minus z cewki zapłonowej auta. Co masz na myśli mówiąc o zabezpieczeniu ? Bezpiecznik na wyjściu ? Jeśli chodzi o elektronikę to jestem naprawdę zielony w tym temacie. Wiem że V-out ma iść na kanał w Jacku a GND na masę w Jacku...
temat rzeka ... zimny lut to mało prawdopodobne bo instalacja jest 'młoda' a jaką masz centralke? przełącznik 1 - 0 - 2 ? czy tylko jeden zwykły stycznik? W przypadku tego pierwszego opcja 0 bądz 2 to jazda wyłącznie na gazie. Pstykaniem nic nie popsujesz ;) Proponuje manualnie przestawiać na gaz po uruchomieniu silnika. Jeżeli na centralce jest tylko...
Co do pierwszego problemu, to pozostaje Ci wymontowanie elementu ze zbiornika i sprawdzenie przy ręcznym poruszaniu pływakiem, jak będzie zachowywała się wskazówka. Co do problemu elektrozaworu w gaźniku, to powinien być on zasilany z +12V podczas włączonego zapłonu. Jeśli masz instalację dedykowaną do układu zapłonowego z rozdzielaczem WN (cewka jednobiegunowa)...
OK - ten przekaźnik jest sterowany z centralki prawdopodobnie kabelkiem zółtym (i zasila cewke przekaźnika). Przewód niebieski to elektrozawory LPG. Druga rzecz to napięcia na przewodach czarnym i czerwonym. Czarny ma być do "masy". Często robi się tak że poprzez oczko ten kabelek jest mocowany do śrubki przy klemie akumulatora, a zdejmowanietej klemy...
Czy chodzi o moduł ECM.Bo znalazłem spalony bezpiecznik w małym gnieździe przy module, to było chyba zasilanie cewki. I ztego co widzę to sterowanie cewkami idzie bezpośrednio z ecm-a. Obie cewki są sprawne. Ta z wtykami 1 i 4 chodzi. Tą drugą jak wstawię w miejsce tamtej też chodzi.Czy może to być coś z tą płytką która jest pomiędzy gniazdami wejściowymi...
Witam opór cewki to ,opór, cewka pierwotna: 0.5 - 1.5 omów ,opór, cewka wtórna: 10.000 - 16.000 omów.Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić opór, cewka pierwotna: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Zmierzyć opór pomiędzy wtykiem złącza napięcia zasilania...
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Witam. Landi les 98 / instalacja 2 gen. Na wstępnie poinformuję was od razu że nie jestem elektrykiem ani mechanikiem. Opisane poniżej czynności zbroiłem ( możliwie że źle ) w miarę swoich umiejętności. Będę wdzięczny za pomoc i ewentualne wytłumaczenie ;) Ostatnio jadąc autem wpadłem w dziurę (dość sporą ) prawym przednim kołem i auto przeszło samo...
Witam Motocykl chodził ładnie do czasu az spalił się bezpiecznik(prawdopodobnie zwarcie w rozruszniku). Wymieniłem bezpiecznik i teraz nie mam iskry. Ale jak przekręcam kluczyk to jednorazowo pokazuje się iskra tak samo jak zapuszczam rozrusznik to pokazuje sie tylko jeden raz i cichosza (rozrusznik kreci cały czas). Z ogledzin wyglada to mniej więcej...
Zobacz w parametrach bieżących czy widzi obroty wału a morze bezpiecznik od wtrysków zjarany? Witam , po długiej batalii jestem dałeś w ciemnym lesie. Czujnik położenia walu wymieniony profilaktycznie lexia widzi obroty silnika -160 , pokazuje dalej zwarcie do plusa wtrysków ,oprócz tego w zakładce wtryski pokazuje mi blad wentylatora , czy to może...
autronic-al 700-hmm coś za często padają te komputery ,a więc awaria kompa. Chyba że jest czujnik temp. to może być on trzeba wtedy żółty przewód zewrzeć do masy i będzie nie aktywny.Jeśli nadal żle ,to ja bym ratował się w następujący sposób-jeśli masz dostęp do jakiś części to przydałby się register (regulacja gazu za pomocą śrubki).Niebieski przewód...
Witam serdecznie i już mówię co i jak .Pacjent Kia Sportage I 2.0 16V DOHC rocznik 1995 benzyna gaz ,auto trafiło do mnie bo silnik pracował nierówno oraz jak twierdził klient podczas jazdy na gazie auto spalało benzynę .Podczas demontażu kolektora ssącego (demontowany w celu przyjrzenia się wtryskiwaczom oraz sprawdzenia ewentualnych nieszczelności...
kolega mówi że pali mu bezpiecznik (30A) który zasila cały zapłon obecnie zwatowany jest To najlepsza droga do pożaru auta. No ale jeśli ma palić [się] również po rozgrzaniu ... W Mitsubishi powinien być tranzystor od kluczowania cewki zapłonowej zamocowany gdzieś przy głowicy silnika (tak jest u mnie w Mirage). Sama cewka jest na ściance grodziowej....
1.8 benzyna, 89r tak na czarnym kablu
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Panowie wszystko jasne. Problem tkwił w bezpieczniku cewki zapłonowej. Wszystko już zrobione i śmiga jak śmigał. Dzięki z pomoc i pozdrawiam.
Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Witam wszystkich Mam stare Clio2 z 2002 r. z silnikiem 1.2 benzyna i przez przypadek podałem +12V na bezpiecznik zasilający cewki przekaźników cewki zapłonowej i rozrusznika bo auto nie chciało odpalić nie kręcił w ogóle rozrusznik ale jak zakręcił to odpalał momentalnie nie było napięcia na rozruszniku myślałem że kabel przerwany i podałem + na cewki...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Czarny kabel, ze skrzynki bezpieczników. Pewnie masz założonego jakiegoś lewaka lub alarm i on rozłącza.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Utknąłem I do czego służy przekładana pozycja SH bocznik PARC ? - pod bezpiecznikami we wnętrzu Opcja Parking/Client albo inaczej Salon/Klient- powinna być w pozycji klient, bo inaczej kilka rzeczy przestaje działać. :) Ustawienie zmienia sposób zasilania niektórych odbiorników np. radia, ale w części aut wpływa także na działanie centralnego zamka.
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Witam -jezeli masz benzynkę to obrotomierz jest podłączyc bardzo prosto , a zegarek LCD. w liczniku jest zasilany napięciem stałym z akumulatora. najpierw sprawdz czy masz dobre wszystkie bezpieczniki, jak masz dobre to wyjmij licznik i zobacz która sciezka jest "+" a która "-" i podłącz napiecie a obrotomierz potrzebuje trzy przewody do działania(+...
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik silnika palił cewkę zapłonowa i bezpiecznik. Także poszły 2 cewki i nowy ster. Miałem z końcówka GC, pasuje z końcówką GB beż żadnych problemów.
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
Do sprawdzenia:instalacja,przekaźniki,bezpi... zapłonowy,sterownik,czujniki.
Napiecie idzie z przekaznika przez bezpiecznik(skrzynka na nadkolu). Ale pewnie zgnita wiązka lub kostka nie łączy w skrzynce.
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Siema mam silnik 1500w jaki bezpiecznik dać bo jest tam cewka zapłonowa 22uF 400V/450V i nie jestem pewien jaki bezpiecznik dać bo do samego silnika 1500W dałbym 6,8A ale nie wiem jak z ta cewką waszym zdaniem jaki dać?
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Do czego potrzebny schemat. Bezpieczniki. Stacyjka. Cewka zapłonowa. Aparat zapłonowy. Świece. Czyli sprawdzić bezpieczniki, czy jest napięcie na cewce, czy styk przerywacza ma właściwą przerwę (i nie podpalone styki) , założyć nowy kondensator. Sprawdzić kopułkę i palec rozdzielacza (pęknięcia, wykruszenia, podpalenia). Uwaga przy wypinaniu przewodów...
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
bezpieczniki (jeżeli to stag) to sa 2 na kablach zasilających sterownik, Jeden stały plus, najczęściej prosto do akumulaora a drugi plus po kluczyk, najczęściej z okolic cewki zapłonowej brany. Zlokalizuj sterownik, zidentyfikuj i "po nitce do kłębka".
Szukaj zwarcia.
Witam, czy dysponuje ktoś schematem zasilania cewki zapłonowej w Fordzie Windstar 3,8 V6? Do cewki nie dociera napięcie po kluczyku. Samochód nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone.
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
A wiec jest to typ maluszka FL z zaplonem bezrozdzielaczowym.A wiec uklad polaczen zaplonu powinien wygladac tak:Z cewki zaplonowej ze styku 1 prowadzi czarny kabelek do aparatu zaplonowego i do kondensatora.Ze styku 16 cewki,prowadza 3 kabelki:czarny do kondensatora,niebieski(jest to przewod opornosciowy) i blekitny.Blekitny prowadzi do wiazki diodowej(dwie...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Jaka stacyjka powinna być fabrycznie zastosowana? Stacyjka od Diesla którą tutaj ktoś założył nie nadaje się do silnika z zapłonem iskrowym, ponieważ dochodziło do przerwy w zasilaniu układu zapłonowego. Przywróciłem instalację do porządku, ponieważ przewody były łączone na skrętkę. Wyszło że stacyjka musi mieć cztery konektory, jeden osobny do zapłonu...
Witam. Cewki mocno sieją. Zasilanie +12V po stacyjce daj z kabiny spod tabliczki bezpieczników będzie ok.
Pod maską koło cewki zapłonowej pod plastikową osłoną.
Plusa możesz podciągnąć z bezpieczników(po kluczyku) ,z zasilania cewki zapłonowej tylko byś musiał dać bezpiecznik.Weź wyciąg regulator z tego starego alternatora (nie jest to trudne),może są tylko szczotki krótkie lub zawieszone.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Musi być drugi bezpiecznik(no chyba że ten co montował instalację był wyjątkowym niechlujem)szukaj w okolicy cewki zapłonowej(jak pisałem wcześniej te bezpieczniki są zwykle razem,ale niekoniecznie).Jak sprawdzisz bezpieczniki,a będą sprawne i dalej będzie problem pisz będziemy się dalej zastanawiać.
Na cewce powinieneś mieć +12 wolt na pinie nr 2 cewki zapłonowej po bezpieczniku F4 20 A podczas kręcenia rozrusznikiem a pin 1 i 3 to kluczowanie masą z ECU.
Do cewki jest, sprawdzę aparat.Dziękuję za info. Dodano po 3 Sprawdziłem brak zasilania do aparatu zapłonowego. Dodano po 4 Sprawdziłem brak zasilania do aparatu Bezpieczniki wszystkie dobre.
Bezpiecznik F15 to zasilanie wtryskiwaczy i cewki zapłonowej. Bezpiecznik F2 to zasilanie zaworu EVAP - zaworu zbiornika odpowietrzania. Oba bezpieczniki są w BSM i są one zasilane z tego samego przekaźnika. BSM do wymiany lub zasilenie tych elementów napięciem po stacyjce np. z czarnego złącza BSM, pin 8, przewod nr 1203.
1 -> ECU pin 71 2 -> +12V przez bezpiecznik 3 -> ECU pin 78 4 -> MASA
30 plus prosto z akumulatora 15 plus po stacyjce X tak jak 15, tyle że rozłączany podczas rozruchu 31 masa 1 kluczowanie cewki zapłonowej i właśnie obrotomierz abcd... do połączenia z dalszymi częściami schematu Te numery na dole to pisałem wcześniej do czego. Tu masz jeszcze skrzynkę bezpieczników opisaną. Innych porządnych schematów do niego nie mam...
Witam mam problem nie mam iskry w skuterze wymieniłem bezpiecznik przy akumulatorze świece i cewkę zapłonową i dalej nic skuter to chiński Zipp zico simpli. A do tego nie dochodzi mi paliwo do filtra nie wiem co jest grane
Witam, mam problem z raptorem 350 z 2012r, ponieważ nie ma iskry. Nowa świeca, nowa cewka zapłonowa z przewodem, nowy kompletny stator, sprawdzone bezpieczniki oraz akumulator a iskry nadal brak. Mam pytanie odnośnie zasilania cewki zapłonowej bo od razu po przekręceniu stacyjki na cewkę podawane jest 28V, gdy kręcę rozrusznikiem nic się nie zmienia...
Odgrzeje kotleta. Czy ktoś uporał się z problemem palących się cewek? Zmieniłem świece, zmniejszyłem przerwy, cewki palą się żywym ogniem. Wywala bezpiecznik przy tym . Zwarcia na instalacji nie ma, sterownik też ok.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
Z tego co napisałeś to samochód jest z gaźnikiem tak to zrozumiałem. Zasilanie cewki zapłonowej nie jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem. Idzie z alternatora (zacisk 30 ) do stacyjki (zacisk 30 ) i wychodzi ze stacyjki przez zacisk 15/54 na cewkę zapłonową. Dokładnie sprawdź ten obwód
Witam miałem podobnie jak kolega ,u mnie szwankował bezpiecznik zabezpieczający cewkę zapłonową taki na przewodzie niedaleko cewki . Należy to wymienić razem z obudową to znaczy wyciąć i wstawić nowy.Albo wyciąć zlutować kabelki i tyle.Osobiście po jakimś czasie wstawiłem nowy komplet ale i bez tego da się jechać .Pozdrawiam i powodzenia .
A jak mógłbym wykonać to za pomocą cewki zapłonowej (samochodowej)?
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Przekaźnik jest tylko od pompy paliwa. Układ zapłonowy to będzie inna bajka. Bezpieczniki w pierwszej kolejności i sprawdzenie cewki zapłonowej. Szczerze to też myślę o tym zderzeniowym, ale ryzyko że uszkodzony jest bardzo małe. Z drugiej strony wymieniałem też czujnik położenia wału i może on padł bo to pospolite. Więc tak : przekaźnik do wymiany...
Zasilanie cewki w/n , cewka indukcyjna ,moduł zapłonowy ,o bezpiecznikach nawet nie wspomnę ,no bo już sprawdziłeś......prawda?
Bo w tym złączu piny 4,5 i 6 są razem połączone. Jest to wyjście na pompę paliwa/przez bezpiecznik/,wtryski i cewki zapłonowe oraz sondę lambda.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Witam, mam problem z Seat Toledo I 1993r. 1.8 B+G 16V. Jechałem na 5 biegu, wrzuciłem luz, auto zgasło i nie odpala. Sprawdziłem: kopułkę i paluch zapłonowy - ok przewody zapłonowe - ok napięcie akumulatora - ok bezpieczniki - ok cewkę zapłonową - ok, zamieniłem na drugą Auto nawet na holu nie odpala, rozrusznik kręci, gaz jest (auto pali tylko na gazie)...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
naprawa cewki zapłonowej minus cewki zapłonowej pomiar cewki zapłonowej
połączenia przewodów audio mikrofon skrętka kondensator mniejszy zasilacz
Instrukcja obsługi Invacare Storm 3 Euro - gdzie znaleźć? MT65xx nie włącza się – uruchamianie, flashowanie SP Flash Tool, test-point, naprawa eMMC