Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
zobacz na 2 rzeczy-czy radio podpięte dobrze i na okablowanie czujnika światła wstecznego
Odłacz cewke od kostki dwupinowej to bedziesz wiedział czy to ona jest powodem. Nie sadze jednak
F4 na rysunku http://obrazki.elektroda.net/46_11974120...
Panowie wszystko jasne. Problem tkwił w bezpieczniku cewki zapłonowej. Wszystko już zrobione i śmiga jak śmigał. Dzięki z pomoc i pozdrawiam.
Witam Czy ktoś wie gdzie fizycznie w Toyocie Yaris 2015 znajduje się wg schematu (załącznik): K189 Przekaźnik cewki zapłonowej ? Albo bezpiecznik cewki zapłonowej? Albo przewód zasilający wspólny cewki zapłonowej (w kostce, wtyczce, gnieździe). W skrzynkach z bezpiecznikami po lewej i prawej tego nie mam bo wyciągałem wszystkie po kolei i samochód odpala....
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Rozprułem całą wiązkę kabli od cewki zapłonowej po sam komputer , przezwody wszystkie całe, do cewki zapłonowej idą trzy przewody , jeden wychodzi ze skrzynki bezpieczników a dwa wychodzą z komputera . Na całym odcinku przewody są całe. Czy może być spalony komputer? Dodam, że po włączeniu zapłonu dochodzi lekki pisk komputera, czy wcześniej tak popiskiwał...
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Witam mam problem nie moge odpalić somochodu. nie mam iskry, sprawdzałem i do cewki nie dochodzi napięcie. Mam pytanie czy jest jakiś bezpiecznik przed cewką który mógł sie przepalić?
Takie objawy beda przy uszkodzonej cewce, najlepiej (najdrozej) wymienic caly modul cewki lub podmieniac pojedynczo cewki
Witam, czy dysponuje ktoś schematem zasilania cewki zapłonowej w Fordzie Windstar 3,8 V6? Do cewki nie dociera napięcie po kluczyku. Samochód nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Bezpiecznik F15 to zasilanie wtryskiwaczy i cewki zapłonowej. Bezpiecznik F2 to zasilanie zaworu EVAP - zaworu zbiornika odpowietrzania. Oba bezpieczniki są w BSM i są one zasilane z tego samego przekaźnika. BSM do wymiany lub zasilenie tych elementów napięciem po stacyjce np. z czarnego złącza BSM, pin 8, przewod nr 1203.
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik silnika palił cewkę zapłonowa i bezpiecznik. Także poszły 2 cewki i nowy ster. Miałem z końcówka GC, pasuje z końcówką GB beż żadnych problemów.
kolego jak widać ten lin który mi podałeś z autodoc to również nie ma na magazynie. Dodano po 5 Wszędzie brak tego produktu. Tak jeśli odepnę kostkę pinową z cewki i zmienię bezpiecznik to nie pali go. Dopiero kiedy włącze zapłon i będę wkładał z powrotem wtyczkę do cewki z aparatu to automatycznie pali bezpiecznik. Całego aparatu zapłonowego również...
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Witam. Cewki mocno sieją. Zasilanie +12V po stacyjce daj z kabiny spod tabliczki bezpieczników będzie ok.
Witam -jezeli masz benzynkę to obrotomierz jest podłączyc bardzo prosto , a zegarek LCD. w liczniku jest zasilany napięciem stałym z akumulatora. najpierw sprawdz czy masz dobre wszystkie bezpieczniki, jak masz dobre to wyjmij licznik i zobacz która sciezka jest "+" a która "-" i podłącz napiecie a obrotomierz potrzebuje trzy przewody do działania(+...
Bo w tym złączu piny 4,5 i 6 są razem połączone. Jest to wyjście na pompę paliwa/przez bezpiecznik/,wtryski i cewki zapłonowe oraz sondę lambda.
Musi być drugi bezpiecznik(no chyba że ten co montował instalację był wyjątkowym niechlujem)szukaj w okolicy cewki zapłonowej(jak pisałem wcześniej te bezpieczniki są zwykle razem,ale niekoniecznie).Jak sprawdzisz bezpieczniki,a będą sprawne i dalej będzie problem pisz będziemy się dalej zastanawiać.
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
Pod maską koło cewki zapłonowej pod plastikową osłoną.
Na cewce powinieneś mieć +12 wolt na pinie nr 2 cewki zapłonowej po bezpieczniku F4 20 A podczas kręcenia rozrusznikiem a pin 1 i 3 to kluczowanie masą z ECU.
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
Plusa możesz podciągnąć z bezpieczników(po kluczyku) ,z zasilania cewki zapłonowej tylko byś musiał dać bezpiecznik.Weź wyciąg regulator z tego starego alternatora (nie jest to trudne),może są tylko szczotki krótkie lub zawieszone.
Bezpiecznik F10 20A zasilanie cewki zapłonowej poprzez przekaźnik. F11 i F12 są również od zasilania komputera silnika Przepustnica - opis pinów i podłączenie w komputerze: 1 - silniczek w przepustnicy - 25 2 - masa potencjometru - 49 3 - zasilanie +5V potencjometru - 50 4 - silniczek w przepustnicy - 24 5 - sygnał potencjometr - 54 6 - sygnał potencjometr...
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Do cewki jest, sprawdzę aparat.Dziękuję za info. Dodano po 3 Sprawdziłem brak zasilania do aparatu zapłonowego. Dodano po 4 Sprawdziłem brak zasilania do aparatu Bezpieczniki wszystkie dobre.
Przekaźnik jest tylko od pompy paliwa. Układ zapłonowy to będzie inna bajka. Bezpieczniki w pierwszej kolejności i sprawdzenie cewki zapłonowej. Szczerze to też myślę o tym zderzeniowym, ale ryzyko że uszkodzony jest bardzo małe. Z drugiej strony wymieniałem też czujnik położenia wału i może on padł bo to pospolite. Więc tak : przekaźnik do wymiany...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
Odgrzeje kotleta. Czy ktoś uporał się z problemem palących się cewek? Zmieniłem świece, zmniejszyłem przerwy, cewki palą się żywym ogniem. Wywala bezpiecznik przy tym . Zwarcia na instalacji nie ma, sterownik też ok.
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Zasilanie cewki w/n , cewka indukcyjna ,moduł zapłonowy ,o bezpiecznikach nawet nie wspomnę ,no bo już sprawdziłeś......prawda?
bezpieczniki (jeżeli to stag) to sa 2 na kablach zasilających sterownik, Jeden stały plus, najczęściej prosto do akumulaora a drugi plus po kluczyk, najczęściej z okolic cewki zapłonowej brany. Zlokalizuj sterownik, zidentyfikuj i "po nitce do kłębka".
Ten bezpiecznik oprócz pompy zabezpiecza również obwód zasilający cewki zapłonowe (zapewne tam też jest podpięta instalacja gazowa)
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
Utknąłem I do czego służy przekładana pozycja SH bocznik PARC ? - pod bezpiecznikami we wnętrzu Opcja Parking/Client albo inaczej Salon/Klient- powinna być w pozycji klient, bo inaczej kilka rzeczy przestaje działać. :) Ustawienie zmienia sposób zasilania niektórych odbiorników np. radia, ale w części aut wpływa także na działanie centralnego zamka.
Czego Ty jeszcze potrzebujesz? Masz schemat, Twój bezpiecznik to S229 na schemacie. Zasila 4 cewki zapłonowe i podaje zasilanie na ECU. Odłącz cewki z wtyczek, sprawdź czy pali bezpiecznik, jeżeli pali bezpiecznik dalej to odciąć pin 121 przy ECU, jak dalej pali to pruć wiązkę między bezpiecznikiem a silnikiem bo zwarcie jest we wiązce.
Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Witam W Toyocie przepala się ciągle bezpiecznik Efi 15a Wymienione zostały wszystkie 4 cewki zapłonowe na markowe ale po tygodniu temat powrócił Po wymianie bezpiecznika trzeba odczekać ok 10 min aby móc odpalić bo gdy szybciej to od razu znowu pali bezpiecznik. Czy ktoś się spotkał z czymś takim ? Proszę o pomoc
A jak mógłbym wykonać to za pomocą cewki zapłonowej (samochodowej)?
Z tego co napisałeś to samochód jest z gaźnikiem tak to zrozumiałem. Zasilanie cewki zapłonowej nie jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem. Idzie z alternatora (zacisk 30 ) do stacyjki (zacisk 30 ) i wychodzi ze stacyjki przez zacisk 15/54 na cewkę zapłonową. Dokładnie sprawdź ten obwód
Hej a od kad wychodzi tek kabel oporowy? od bezpiecznika?
Jaka stacyjka powinna być fabrycznie zastosowana? Stacyjka od Diesla którą tutaj ktoś założył nie nadaje się do silnika z zapłonem iskrowym, ponieważ dochodziło do przerwy w zasilaniu układu zapłonowego. Przywróciłem instalację do porządku, ponieważ przewody były łączone na skrętkę. Wyszło że stacyjka musi mieć cztery konektory, jeden osobny do zapłonu...
Witam, mam problem z raptorem 350 z 2012r, ponieważ nie ma iskry. Nowa świeca, nowa cewka zapłonowa z przewodem, nowy kompletny stator, sprawdzone bezpieczniki oraz akumulator a iskry nadal brak. Mam pytanie odnośnie zasilania cewki zapłonowej bo od razu po przekręceniu stacyjki na cewkę podawane jest 28V, gdy kręcę rozrusznikiem nic się nie zmienia...
Witam. 15 podpiąć do cewki zapłonowej (do opornika-kostka na cewce),drugi przewód do bezpiecznika nr2.
odświeżę temat bo mam podobny problem. Lanos '98 1,5 SOHC LPG Jechałem sobie samochodem dłuższy odcinek, aż to w okolicy domu w pewnym momencie poczułem brak "gazu" pod nogą, pomyślałem brak gazu (chociaż bak prawie pełny) przełączyłem, raczej próbowałem przełączyć na benzynę i nic dalej to samo. Po przetoczeniu się jeszcze jakichś 400 metrów zatrzymałem...
Sprawdź czy przewody które idą do cewki zapłonowej nie są gdzieś przetarte.
Witam miałem podobnie jak kolega ,u mnie szwankował bezpiecznik zabezpieczający cewkę zapłonową taki na przewodzie niedaleko cewki . Należy to wymienić razem z obudową to znaczy wyciąć i wstawić nowy.Albo wyciąć zlutować kabelki i tyle.Osobiście po jakimś czasie wstawiłem nowy komplet ale i bez tego da się jechać .Pozdrawiam i powodzenia .
Czy w czasie jak kręci rozrusznik są iskry na świecy? Miałem podobny problem nie łączył bezpiecznik, który znajduje sie w komorze silnikowej, obok akumulatora. Jest tam ich kilka. Ma on 40 lub 60A. Ten bezpiecznik daje zasilanie miedzy innymi na cewki zapłonowe. Czasami silnik palił a czasami nie.
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
30 plus prosto z akumulatora 15 plus po stacyjce X tak jak 15, tyle że rozłączany podczas rozruchu 31 masa 1 kluczowanie cewki zapłonowej i właśnie obrotomierz abcd... do połączenia z dalszymi częściami schematu Te numery na dole to pisałem wcześniej do czego. Tu masz jeszcze skrzynkę bezpieczników opisaną. Innych porządnych schematów do niego nie mam...
Sprawdź bezpieczniki. Kontrolki się świecą? Silnik nawet nie próbuje "zagadać"?
https://obrazki.elektroda.pl/8476049100_... faktycznie strzelił bezpiecznik F32 odpowiedzialny za Sterowanie silnikiem (Cewki zapłonowe; Czujnik masowego przepływu powietrza;ECM.) wróciło napięcie na tym pinie w wtyczce czy to oznacza że jest już okay do momentu tej wtyczki? https://obrazki.elektroda.pl/6830078200_...
Bezpiecznik 20 A nie zasila obwodów samego sterownika a podaje plus (poprzez czerwony przekaźnik) na wtrysk, zawór evap, cewki zapłonowe pompę paliwa i podgrzewacz sondy. Sterownik kluczuje jedynie cewki przekaźników a tam jest inny bezpiecznik - 7.5 A.Tak więc szukałbym nie winy sterownika a w instalacji tych podzespołow
To jak jest możliwość, aby stwierdzić to połączenie? A tak teoretycznie to gdzie to odcięcie zapłonu może następować tzn. do czego te kabelki mogą być podłączone do stacyjki, puszki z bezpiecznikami czy modułu?
Witam. Po zdemontowaniu wydechu do spawania, odłączeniu kostki sondy za katalizatorem silnik odpalił ale za drugim razem i każdym kolejnym nie chce odpalic... Rozrusznik kręci, paliwo podaje, napięcie na kostkę od cewki zapłonowej jest, bezpieczniki ok, wywala błędy od sondy lambda oraz katalizatora, obroty silnika pokazuje ok 260 przy próbie odpalenia......
Tam nie ma modułu zapłonowego, no chyba, że to model ze skrzynią automatyczną. Wpierw trzeba sprawdzić czy jest napięcie na środkowym pinie wtyczki cewki. Bezpiecznik jak co jest w skrzynce koło akumulatora.
Po wielu doświadczeniach stwierdzam, że sterowanie zaworami elektromagnetycznymi lpg podłączanymi przez gazowników z cewki zapłonowej spalają moduły zapłonowe i doprowadzają w ostateczności do uszkodzenia cewki zapłonowej. Uważam, że podłączenia sterowania powinno się przeprowadzać ze skrzynki bezpieczników przy diodowym zabezpieczeniu przed zwrotnymi...
Który cylinder robi zwarcie? Wypnij tą która przepala bezpiecznik i odpal auto jesli nie przepali to szukaj cewki nowej. Warto też sprawdzić w jakiej kondycji są świece zapłonowe.
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
wymień moduł zapłonowy i wyczyść układ paliwowy
A wiec jest to typ maluszka FL z zaplonem bezrozdzielaczowym.A wiec uklad polaczen zaplonu powinien wygladac tak:Z cewki zaplonowej ze styku 1 prowadzi czarny kabelek do aparatu zaplonowego i do kondensatora.Ze styku 16 cewki,prowadza 3 kabelki:czarny do kondensatora,niebieski(jest to przewod opornosciowy) i blekitny.Blekitny prowadzi do wiazki diodowej(dwie...
Witam, kupiłem auto z takimi czujnikami (dwa na przód i cztery na tył), początkowo nie działały, po wymianie bezpiecznika na przewodzie ("rot = Zündung 12 Volt (Kl. 15)") 1A normalnie działały dwa dni. Po wymianie żarówek podświetlenia schowka i popielniczki dziwnym trafem wywaliło mi bezpiecznik od tylnej pozycji i od klaksonu, po wpięciu nowych bezpieczników,...
Witam. Ja polecam ten schemacik. Tranzystor TIP120 nie potrzebuje radiatora. Układ może być spokojnie zasilany z akumulatora 12V. Dołóż sobie do tego jeszcze bezpiecznik max 2A i powinno śmigać. Jako transformatora wysokiego napięcia użyłem cewki zapłonowej od malucha takiej jak na zdjęciu poniżej.
Na początek sprawdz przewody idące do cewki zapłonowej ,czerwony i brązowy. Na czerwonym przewodzie powinien być bezpiecznik.
A w komorze silnika sprawdzałeś bezpieczniki?
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
Koło cewki zapłonowej pod osłoną masz dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki. Jeden komplet jest od sterowania pompą paliwa. Więc je sprawdź.
Wygląda że to przewód oryginalny wypięty lub wycięty z instalacji. Zaczyna się z cewki zapłonowej podpięty jest do przekaźnika w skrzynce bezpieczników przy akumulatorze, następnie wprowadzony jest do kabiny przy pompie wspomagania a dalej jak na zdjęciu. Z góry dziękuję za pomoc.
W sumie to i faktycznie masz rację - qmpel miał "babcię" z (ponoć ;) ) 1981 r. a skrzynka bezpieczników była na podszybiu :!: Wracając do tematu to jeśli napięcie "ginie" z cewki zapłonowej to nie obstawiałbym aparatu zapłonowego z powodu takiego, że jeden z jej biegunów jest przyłączony do zacisku "15" , na którym jest napięcie po załączeniu zapłonu...
Napewno przykleiła się wiązka od cewki zapłonowej do rurki recyrkulatora spalin.
Witam. Napisz skąd masz pobrane zasilanie + 12V po stacyjce jesli z cewki zapłonowej to spróbój podłączyć gdzieś z kabiny koło bezpieczników lub przy samej stacyjce.
Jak pracowałem w warsztacie elektrycznym to w fordach eskortach często psuły się skrzynki bezpiecznikowe a mianowicie powstawały zimne luty wewnątrz skrzynki. Najczęściej psuł się układ wentylatora nagrzewnicy oraz szyby ogrzewanej ale miałem też przypadek, że i do cewki zapłonowej docierało 9v i raz palił a raz nie. Z zamkiem też chyba coś było nie...
To zobacz czy masz we wtyczce plus na kabelku od kondensatora. Kondensator to takie dwie płytki z plusem i masą rozdzielone izolatorem - mocno upraszczając sprawę. Jak się rozleciał, to może zwarły się te płytki i nie masz teraz zasilania, bo poszedł w zaświaty bezpiecznik cewek ??
Witam, po wizycie w myjni i umyciu samochodu przestał on odpalać. Samochód długo stał na parkingu, myłem go jakieś 10 minut z zewnątrz. Podczas mycia nie otwierałem i nie myłem go w środku ani pod maską. Po zakończeniu mycia przestał po prostu odpalać. Sytuacja wygląda tak: rozrusznik kręci, czuć benzyne ale silnik nie odpala. Najprawdopodobniej to...
Skoro zapala ci się lampka silnika i komputer wykrywa i rozpoznaje błędy to bezpiecznik jest ok.Masa też wydaje mi się ok.Silniczek krokowy ma 4 przewody,które są wyprowadzone bezpośrednio z komputera.Czerwony - pin C3,Niebieski - pin C4,Pomarańczowy - pin C5 i Różowy - pin C6.Piszesz,że silniczek wogóle nie reaguje.Rozumiem,że sprawdzałeś go,wkręcając...
W sumie jak masz cewkę od konwencjonalnego układu zapłonowego to powinno być wszystko OK. Kwestia może innej indukcyjności uzwojenia pierwotnego cewki - i tu od razu przydał by się kondensator (jego wartość jest uzależniona od tego). Bo wtedy platynki będą iskrzyć i szybko się zużyją. Konektorki - to wszelkie połączenia rozłączne (tzw. kostki) - ja...
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Bezpiecznik jest sprawny.Prąd pojawia się między konektorem 2, złączki cewki a masą,oczywiście wtedy jest ominięty aparat zapłonowy.
Może zapalić auto na gazie i wtedy mierzyć pompe paliwa??Kabel czerwono/niebieski ,bezpiecznik F2 lub F26 , przekażnik jest ten sam do pompy ,cewki zapłonowej i wtryskiwaczy paliwa.Powodzenia.
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa.
Zasilanie na cewki jest po stacyjce przez bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/1928945100_1...
Co do pierwszego problemu, to pozostaje Ci wymontowanie elementu ze zbiornika i sprawdzenie przy ręcznym poruszaniu pływakiem, jak będzie zachowywała się wskazówka. Co do problemu elektrozaworu w gaźniku, to powinien być on zasilany z +12V podczas włączonego zapłonu. Jeśli masz instalację dedykowaną do układu zapłonowego z rozdzielaczem WN (cewka jednobiegunowa)...
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
witam wszystkich i zwracam sie do was o pomoc w naprawie forda escorta 1.6 16v niema w nim iskry i niedziała pompa paliwa ja swoje pmysły już wyczerpałem może ktoś już się spodkał z takim przypadkiem i potrafi mi pomuż będe wdzięczny za pomoc Sprawdź, czy po włączeniu zapłonu jest napięcie na zacisku "15" cewki zapłonowej. Sprawdź też bezpiecznik od...
Witam, Poprzedni [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... zamknąłem zbyt pochopnie. Wymieniłem cewkę zapłonową na nową. Auto odpaliło od razu. Posprzątałem, chciałem pojechać do sklepu i auto już nie odpaliło. Sprawdziłem iskrę i ... nie ma. Cewkę zapłonową szlag trafił. Auto pojedzie do pewnie do elektryka, ale czy macie jakieś...
Do sprawdzenia:instalacja,przekaźniki,bezpi... zapłonowy,sterownik,czujniki.
Znajduje się pod maską. Koło cewki zapłonowej, po prawej stronie, pod plastikiem z piorunem:). Trzeba odkręcić jedną śrubkę, która jest umiejscowiona u góry. Pozdrawiam.
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
naprawa cewki zapłonowej minus cewki zapłonowej pomiar cewki zapłonowej
piszczy licznik elektryczny ładowarka długo ładować bateria rezystancja uzwojenia indukcyjnego
Volkswagen Jetta BCM J519 – lokalizacja modułu kontroli świateł, generacje Mk4–Mk7 1K0877255 roletka szyberdachu do Skoda Octavia II kombi – kompatybilność i kolory