Być może moduł wentylatora, bezpiecznik ,okablowanie.
Prawdopodobnie zbyt ciężko kręci się silniczek i to jest powodem uszkodzenia bezpiecznika.
SB4 bezpiecznik 5A w komorze silnika
Bezpieczniki od wentylatora są dwa pod maską na akumulatorze. Jeden to zwykły bezpiecznik - pierwszy od strony silnika (są tam 3 bezpieczniki) Drugi to blaszka - środkowy (jest ich 5). Ilość bezpieczników zależy od wyposażenia auta. Czasem też wentylatory nie działają bo skończyły się w nich szczotki.
Zacznij od bezpieczników na akumulatorze.
Bezpiecznik od wentylatora jest na akumulatorze
Sprawdź bezpieczniki.
OKAZAŁO SIĘ ZE BEZPIECZNIK OD WENTYLATORA BYŁ ZAŚNIEŻAŁY. STARY TYP BEZPIECZNIKA. WYMIENIŁEM I WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY Dodano po 35 Wymieniłem bezpiecznik od wentylatora
SC jest to opis rozmieszczenia bezpieczników w skrzynce . Chodzi o bezpieczniki w kabinie .
I jak tam? Golfik naprawiony? :)
Z tego co sie oriętuje to tam nie ma żadnego bezpiecznika, przekaźnika też nie ma. Wentylator chłodnicy jest podłączony bezpośrednio do akumulatora przez włącznik termiczny znajdujący się z boku chłodnicy (przy akumulatorze). Wentylator załącza się niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie czy jest włączony zapłon czy nie. Mogą występować dwa rodzaje...
Najpierw zewrzyj przewody od czujnika (oczywiście czujnik odłącz) - jeśli spali bezpiecznik wyeliminujesz czujnik ,potem odłącz wentylator i zewrzyj czujnik - jeśli nie spali bezpiecznika to wentylator do wymiany.
Jaki masz czujnik ciśnienia klimy? Jakie auto i silnik? Klimatronic? W klimatroniku możesz zobaczyć warunki włączenia kompresora. Jak nie masz klimatroniku to w sterowniku silnika. Sprawdź bezpiecznik 16 w desce rozdzielczej, zasilania sterownika wentylatorów, pognite kable, i sam sterownik.
Odepnij wtyczkę od czujnika załączającego wentylator i zewrzyj styki wentylator ma się zaleczyć jeśli nie to sprawdź bezpiecznik wentylatora chłodnicy .
Niema przekaźnika na wentylator. Chyba że ktoś dołożył. Przy termowłączniku brakuje +12V które idzie prosto z bezpiecznika.
Witam. Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki w boczku kierowcy.
A co sprawdziłeś? Na początek proponuje bezpiecznik pod kierownicą SC7 . Potem zasilanie i masę przy panelu i CAN. Poradzisz sobie?
Znajduje się on obok silnika dmuchawy tzn cały układzik, ale z doświadczenia wiem że nie opornik siadł tylko bezpiecznik termiczny którego wystarczy zewrzeć (jeśli jest wszystko wporzo z silnikiem dmuchawy).
w golfie IV bardzo często ,,wypaleniu" ulegało gniazdo bezpiecznika... co między innymi objawia się problemem z wentylatorami chłodnicy... sprawdź Sobie bezpieczniki ale przede wszystkim Ich gniazda, tych które są umieszczone w plastikowej obudowie na akumulatorze... o ile dobrze pamiętam są tam cztery bezpieczniki... winowajcą był ten pierwszy z lewej...
Wentylator musi się załączyć po chwili, wraz ze wzrostem ciśnienia w układzie. Sprawdź działanie wentylatorów., bezpieczniki.
Jeszcze raz: 1.Sprzęgło się nie załącza pomimo,że jest zasilane czy tak? 2.Jeżeli chodzi o wentylatory sprawdź bezpieczniki na akumulatorze
Zobacz czy masz taki moduł na wentylatorze. http://obrazki.elektroda.pl/7584181900_1... Sprawdź żarówką czy masz 12v na czerwonym i brązowym grubym przewodzie, jak nie to do sprawdzenia bezpieczniki pod maską.
Czy ten bezpiecznik jest sprawdzony (nr.3)?
Dokładnie u mnie tak było - spalony bezpiecznik 16 w kabinie = brak zasilania modułu i wentylatory chodzą non stop.
Moduł wentylatorów na początek pod aku na lewej podłużnicy. Bezpieczniki i ich gniazda na aku.
Kolego, sprawdzałeś dwa biegi na tym wentylatorze czy tylko jeden. Prawdopodobnie masz uszkodzone rezystory na pierwszym biegu. Bezpieczniki od wentylatorów sa na akumulatorze - pierwszy mały od strony skrzyni i środkowy (blaszka). Wentylator jest zupełnie nowy, a w Passacie nie ma bezpieczników na akumulatorze tak jak w Golfie czy Skodzie.
możliwe ,że jest zwarty przekaźnik od wentylatora. Poszukaj w puszce koło bezpieczników
Na rysunku masz włącznik termiczny , nie czujnik.nie zapomnij zabezpieczyć obwodów bezpiecznikami
Znaczy się: nie ma napięcia na czerwonym we wtyku włącznika na chłodnicy - czy tak nie prościej? Napięcie idzie prosto ze skrzynki bezpieczników, chyba że jest klima - układ jest bardziej skomplikowany. Przewód albo jest przerwany albo się odpiął ze skrzynki - albo jest źle sytuacja rozpoznana. Jaki jest rocznik? W 1987/88 była zmiana instalacji (także...
Z tego sterownika wentylatorów pod akumutorem wychodzi 9V na sprężarkę To podmień ten moduł. Kupujesz o identycznym numerze - będzie się zaczynał od 1J0. Ale zanim podmiana sprawdź bezpieczniki i to szczegółowo.
Witam! Na tej: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_... Ruskiej stronce jest schemacik włączników i wiatraka klimy (nie tylko, ale też), pod "Golf 2 92'rok", "elektrical equipement". Jak z tego wynika - Bezpiecznik klimy 30A, przekaźnik klimy, resystor z termikiem wiatraka. Lub wtyki, połączenia.
A czy jest możliwość,ze z bezpiecznikiem od wentylatora coś nie gra po tym myciu?
Witam. Bezpieczniki sprawdzone?
wiem, pisałeś że bezpieczniki na akumulatorze sprawdzone... ale sprawdź je jeszcze raz i to bardzo dokładnienie, głównie gniazda/styki tych właśnie bezpieczników... najczęstszą usterką w golfie IV i pokrewnych konstrukcjach jest "utrata zasilania" właśnie w tym miejscu... najgorsze jest to, że na pierwszy rzut oka wszystko wygląda Ok... ale niestety...
Jak zasilacz potrafi dać 56A to Panie, nawet trzy takie wentylatory :) A tak poważnie, podłącz przetestuj, nie powinno być problemów. W komorze Golfa jest chyba 30A na zabezpieczeniu wentylatora bezpiecznik. W swoim układzie jak możesz to daj na wszelki wypadek 25A
Pod mocowaniem akumulatora masz kostkę do podłączenia wentylatorów, której styki lubią korodować - śniedzieć. Możesz podłączyć się na krótko i sprawdzić działanie wentylatorów. Na akumulatorze (tak jest w Golfie IV) znajduje się "skrzynka bezpieczników", w której są m.in. specjalne bezpieczniki od klimy i wentylatorów. O ile pamiętam są one o mocy od...
Sprawdź bezpiecznik od klimatyzacji. Pozdrawiam.
Skoro wszystko wymieniłeś to pozostają tylko przewody łączące . Sprzwdz czy na przewodach do silnika wentylatora nie ma załamań i czy połączenia są dobre tzn. czy styki nie są zaśniedziałen i oczywiście bezpiecznik silnika.
Witam, Problem z wentylatorem chłodnicy Golf 4 1.4 16V 98r. Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu duży wentylator od razu się uruchamia, po wyłączeniu zapłonu nadal chodzi, dopiero wyciągnięcie bezpiecznika na akumulatorze rozłącza wentylator, lecz gdy włączę zapłon ponownie, wentylator znów pracuje. Podmieniłem już sterownik wentylatorów,...
A ciśnienie klimy pokazuje?Sprawdź to,sprawdź też bezpieczniki na akumulatorze czy nie wytopione gniazda.Obejrzyj wewnątrz jak i złącza moduł wentylatorów.
stefan54 dobry pomysł stary czujnik wyrzuciłem niestety :/ ale sprawdzę tak nowy termostat zmieniałem rok temu razem z króćcem więc raczej to nie jego wina wentylator działał przed wymianą co do bezpiecznika to sprawdziłem i jest ok
Bezpiecznik 1 Jednostka sterująca wentylatora chłodnicy 30A Bezpiecznik 2 ABS 30A Bezpiecznik 3 Pompa ABS 30A Bezpiecznik FL1 Alternator (110A również stosowane) 90A Bezpiecznik FL2 Wnętrze 110A Bezpiecznik FL3 Jednostka sterująca wentylatora chłodnicy 40A Bezpiecznik FL4 Układ sterowania pracą silnika 50A Bezpiecznik FL5 Podgrzewacz cieczy chłodzącej...
GOLF mk1 diesel , zabytek w idealnym stanie . długo stał i przestały działać wycieraczki , spryskiwacz, i dmuchawa wentylatora. Nie dochodzi prąd na kostkę przy kierownicy po lewej stronie. Wszystkie bezpieczniki dobre. proszę o pomoc .
Ale jak kiedyś załączałem klime to załączał się mały wentylator. W golfie 4 wentylatory zawsze działają razem-sprawdz czy jeden nie jest zatarty.Co do nie uruchamiającej sie klimatyzacji sprawdż bezpieczniki oraz samą skrzynkę na akumulatorze-lubi się palić
Ciśnienie w układzie jest, trzy bezpieczniki zielone na akumulatorze mają prąd?
sprawdziłem bezpieczniki powiązane z układem chłodzenia - wszystkie sprawne :(
sprawdzic bezpieczniki,masy i okablowanie sterowania wentylatorow.
To mam pytanie może przychodzi co powoduje ze raz działa a raz nie może. Sprawdzałem bezpiecznik numer 6 i numer 19,
Sprawdź napięcia. Moze brakuje Ci plusa na którymś z kabli. Przyjrzyj sie konsoli z bezpiecznikami od tyłu, tam gdzie wchodzi kabel od wiatraka, czasami (a w szczególności) w starszych autach są one zaśniedziałe. Możesz tez sprawdzić przez bezposrednie podłączenie z ominięciem czujnika chłodnicy. Jesli nie zaskoczy, to szukaj jak wyzej (kable, bezpieczniki).
Witam. Sprawdź bezpieczniki w kabinie. Sprawdź wentylator czy pracuje pierwszy bieg. W tym mniejszym wentylatorze jest rezystor, w ceramice, jako pierwszy bieg. Może być przerwany i warjuje klima. Miałem z tym podobny problem w golf IV. Możliwe że tam to samo. Ale może jest inaczej niż w bora. Srceena zrobiłem ze swojego zdjęcia.
Witam, trochę czasu minęło, ale napiszę rozwiązanie dla potomnych. Sterownik używany okazał się sprawny. Problemem był przerwany kabel od sterownika do bezpiecznika na wysokości akumulatora. Wlutowałem kawałek nowego kabla odcinając wadliwą część gdzie była przerwa i wszystko jest cacy. Już trzy miesiące jeżdżę i problem nie powrócił.
Witam forumowiczy!! Mam problem z klima w golfie IV 1,9 TDI "02, Klima jest w 100% szczelna czynnik nabity a klimy brak. Nie włącza się spreżarka i wentylator, podłączałem sprężarke na któtko i działa( klima nie chlodzi) dodam że AC świeci, bezpieczniki są dobre, proszę o porade, z góry dzieki, pozdro.
A ile prądu bierze silnik od tego wentylatora? U mnie w golfie był bezpiecznik 30A :D. Weź do łapki amperomierz podłącz do akumulatora i zmierz, nie będziemy wróżyć. Myśle że można spróbować zasilacza komputerowego, 300W ATX "wyciąga" coś koło 15A na +12V - pytanie brzmi ile wynosi prąd rozruchowy.
Szukaj, szukaj, tam jest najprostsza klima na świecie (czujnik ciśnienia, moduł wentylatorów, czujnik temp. zewn. + oczywiście bezpieczniki). To że sprawdziłeś czujnik temp. zewn. wcale nie oznacza że wszystko jest OK. Szukaj.
Siemka pomocy potrzebuje .mam golfa 4 19 tdi kręci się mu wentylatory chłodnicy oba nawet jak wyjmę kluczyk z stacyjki dalej kręcą. Czujnik w chłodnicy odpinałem też krecą. Bezpiecznik ok.czyżby przekażnik
Bezpieczniki sprawdz wszystkie i bardzo dokładnie, musi być któryś strzelony. Jeśli nie znajdziesz, badająć jakimś przyrządem te bezpieczniki, pewnie z góry w szczelinach, to musisz je wyjmować i pod 'lupę'. Czasami tak jest, że trafi się taki jakiś dziwoląg, co niby dobry, a zły. Nie mogę sobie jakoś wyobrazić, aby ci poszła instalacja, przy wymianie...
niestety nie widac ani stopionych ani zgrznych przewodow, chyba ze w srodku skrzynki bo byla troche morkra od spodu, bezpieczniki sa ok.
potrzebuje pomocy :( golf IV 1.6 akl 8v wersja bez klimy .jeden wiatrak dwa biegi .pierwszy bieg działa po podłączeniu na krótko wyciągając wtyczkę z termo włącznika na chłodnicy drugi bieg niestety nie działa. pod akumulatorem brak modułu sterowania wentylatorów .bezpieczniki ok, kable sprawdzone .ma ktoś jakiś pomysł jak uruchomić drugi bieg
Problem rozwiązany. Powodem był wypalony styk na bezpieczniku przy akumulatorze zasilający włącznik termiczny wentylatorów i podający 12V na pin 7. Zasilanie 12V było, ale w momencie kiedy powinny włączyć się wentylatory zanikało pod wpływem obciążenia. Dziękuję grala1 - za nakierowanie. Chwilę wcześniej na forum był podobny temat i dał mi trochę do...
Z tego co doczytałem to znajduje się przy gnieździe wentylatora, jak go wyjmiesz na nim jest wtyczka z kablami na metalowej płytce, z drugiej strony tej blaszki znajduje się przylutowany bezpiecznik
Sprawdź 3 bezpieczniki 30A na akumulatorze , być może wypaliłęś ich gniazda od delty temperatury.
Samochody z tych roczników nie są fabrycznie wyposażone w czujnik pracy wentylatora Czy czujnika z późniejszych roczników (jeśli mają) nie możesz zamontować? Aby coś doradzić, napisz jakiego rodzaju silnik wentylatora. Wiadomo, że na prąd stały, napięcie 12V jednak czy stojan z magnesem stałym czy z elektromagnesem? Kolega chyba nie za bardzo wie o...
A sprawdzałeś 3 zielnone bezpieczniki na akumulatorze , tylko je wyciąg i sprawdź teź ich gniazda.
Podłączenie dmuchawy: 1 przeciąć przewód czarno-niebieski za bezpiecznikiem 25 od nagrzewnicy: -przewód czerwony (od przekaźnika webasto) podpiąć do uciętego przewodu od strony bezpiecznika -przewód czarny (od przekaźnika webasto) podpiąć do uciętego przewodu od strony wentylatora.
Dzień dobry. Nie działa nawiew w golf V 2003. Grzanie szyby tylnej i lusterek działa, wszystkie światełka na panelu działają. Nie ma nawiewu. Wymieniłam wentylator, panel z pokrętłami, opornik rezystor. Sprawdziłam bezpieczniki z boku kierownicy. Czytałam o przekaźniku nawiewu. Gdzie mam go szukać? Pod maską, to wiem. Ale który to jest ten przekaźnik?...
przełącznik podmieniałem ,bezpieczniki dobre,wentylator nie chodzi,jednostka sterująca silnika widzi włanczanie klimy ale cisza nic się nie dzieje
niestety bezpiecznik 38 to centralny zamek! a oświetlenie panela z nawiewami nie ma żadnych żarówek!
1) mam problem z podswietleniem zegarow poprostu nie swieci nic :( kontrolki dzialaja licznik dziala wiec nie wiem co jest. pyta brzmi ktory bezpiecznik jest za to odpowiedzialny ewentualnie co mam sprawdzic? 2) nie dziala wentylator na 2 pierwszych stopniach nadmuchu na 3 chodzi juz normalnie prosze o pomoc pozdrawiam laslo1 :)
Problem rozwiązany, bezpiecznik oznaczony jako 1 nie stykał tak jak powinien, teraz uruchamiam klimę i po chwili zaczynają bez przerwy chodzić wentylatory, tak jak być powinno ;)
Wentylatory też padają... Zgadza się, stąd pytanie, czy po teście w VCDS który nie ruszył mniejszym wentylatorem nadaj się on tylko do wymiany ? czy gdzieś indziej szukać usterki ? I jeszcze pytanie które bezpieczniki w MK5 1.6 FSI odpowiadająza went.?
https://obrazki.elektroda.pl/7610971500_... Dodano po 4 Kupiłem nową skrzynkę bo ta paliła mi bezpiecznik od wentylatora ale nie wiem czy się nada bo posiada więcej podłączeń i nie wiem gdzie ten czerwony kabel podłączyć i od czego on jest pomocy
Witam, potrzebuje pomocy, pacjent golf 4 1.4 benzyna rok 1998. Nie załącza się kompresor, po podłączeniu na krótko działa. Klimatyzacja nabita czujnik ciśnienia gazu sprawny, przewody sprawdzone, bezpieczniki sprawdzone. Wentylatory się załączają a sprężarka nie chce. Pomocy, gdzie szukać przyczyny dodam że sterownik wentylatorów po mojemu nie puszcza...
Najczęstszą usterką są zużyte szczotki silnika, bezpiecznik albo płytka regulacyjna (przy przełączniku, lub przy silniku) Popraw styl i pisownię bo zaraz trafisz do kosza. Paweł
co to za jetta?. Ja mam golfa MKII i nie ma tam (niestety) przekażników do świateł. Mnie to wygląda na stacyjkę (zasilanie "linii" X )
Miałem to samo zero błędów w diagnozie na klimatroniku, a przyczyna leżała w tym że gniazdo bezpiecznikowe w tych nad akumulatorem się wypaliło nie miało styku. Bezpiecznik 30Amper ale idzie to zregenerować. Teraz po właczeniu klimy odrazu ruszają wentylatory na chłodnicy i złancza się sprężarka.
witam podczas jazdy przestał mi działać wentylator nawiewu był ustawiony na 4 i od wlaczeni było słychać jakiś lekki świst. sprawdziłem bezpieczniki jest ok silnik nie sadze żeby był spalony bo było by czuć ten charakterystyczny "smród" co to morze byc podpowiedzcie
Nie wiem jak tam w Galaxy z silnikiem 2,3, ale w 1,9 jest moduł który obsługuje klimatyzację i wentylatory (u mnie jest przed akumulatorem) zobacz wtyczki czy nie zaśniedziałe, no i oczywiście bezpieczniki. Przerabiałem to samo w Golfie III, z tym że tam opary cieczy chłodzącej całkowicie "załatwiły" mi moduł.
Na kostce która jest wpinana w rezystor (montowany na wentylatorze) mam zasilanie 12V. Gdy odepnę tą kostkę z modułu wali błędem. Bezpieczniki (miałem na myśli w przedziale pasażerskim) Panel zachowuje się normalnie w sensie po przekręceniu kluczykiem pamięta ostatnią nastawioną temperature i do tego reguluje obroty wentylatora co jest widoczne po zapalaniu...
Cały urok ogrzewania niezależnego polega na tym, że nie trzeba skrobać szyb .Bez podłączenia wentylatora to nie ma sensu, a koszt..ile kosztuje przekaźnik i bezpiecznik z gniazdami oraz 3 m przewodu.Osobiście polecam Thermo Top
napewno masz cos nie tak z kablami. poszukaj gdzies pod bespiecznikami i posprawdzaj kolo stacyjki. jezeli jest zwarcie to powinno wybic ci bezpiecznik i wentylator by wogule nie chodzil. sprawdz rowniez czujnik temperatury ten w chlodnicy. najlepiej go wykrec i podgrzewaj zapalniczka i po pewnym czasie powinien sie wlaczyc normalnie wentylator. pozdrawiam
Jak się nie włącza wentylator , to najpierw zobacz czy śmigło wentylatora lekko się obraca - za pomocą ręki , następnie sprawdż bezpiecznik, czujnik go załączający - w dolnej części chłodnicy , wreszcie sam silnik wentylatora - zwierając piny wtyczki wyjętej z czujnika o którym wspominałem. Oczywiście poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy - brak...
Bezpieczniki zarówno przy aku jak i w kabinie są okej, zresztą jeśli chodzi o ten przy akumulatorze to jak się go wyciągnie to wentylator przestaje chodzić. Co do zasilania na module, które piny jak działają, jakie parametry gdzie powinny być? Moduł 10 i 4 pin 1J0919506H.
Dzień dobry, Golf IV 2002 1.9 TDI 101KM po włączeniu klimatyzacji, wentylatory chłodnicy kręcą się tylko przez krótki czas jakieś 10 sekund, a następnie się zatrzymują. To prowadzi do wzrostu ciśnienia w układzie chłodzenia i sprawia, że sprężarka się wyłącza. Podczas jazdy klimatyzacja normalnie chłodzi ze względu na samoczynny przepływ powietrza przez...
Witam posiadam Golfa IV. Problem polega na tym ze jak włączę klimatyzację to wiatraki nie kręcą się (klimatyzacja załącza się). Sprawdziłem bezpieczniki przy akumulatorze wszystkie ok, wymieniłem czujnik ciśnienia klimatyzacji. Wentylatory sprawdzałem na krótko tzn wypiąłem kostkę z czujnika temperatury zrobiłem zworkę przy pierwszym połączeniu słychać...
Jaki przełącznik sobie zrobiłeś ,przecież pewnie wystarczy wymienić włącznik wentylatora w chłodnicy,lub bezpiecznik ,przekażnik! Mógł sie przegrzać chodz ta jednostka jest bardzo wytrzymała i idiotoodporna ,pewnie leci olej z czujnika .Podepnij pod kompa może coś pokaże
po wlaniu plynu powinienes wlaczyc silnik by sie rozgrzal do temp pracy tj 90 *C a nastepnie otworzyc na maxa ogrzewanie by plyn dostal sie do nagrzewnicy i znalazl sie w calym ukladzie pozniej zgasic silnik i dopelnic uklad plynem chlodniczym do poziomu max. I poczekac az caly uklad sie nim napelni tzn. chlodnica blok silnika oraz nagrzewnica a jesli...
Powypinaj reszte bezpieczników po kolei az pobór spadnie ponizej 0,05A. Zajzyj do zespolonego przekaznika klimy i wentylatorow pod lewą podłuznicą.
Witam Mam problem dotyczący wentylatorów w Golf VI 1.6 APF Komputer pokazuje mi błąd 18070Wentylator chłodnicy drugi bieg - zwarcie do masy Problem polega na tym że wentylatory załączają się na 2-gi bieg ale dosłownie na 1 sekundę i tak co 3-4 sek. Pobór prądu jest dość spory przez takie załączanie się wentylatorów i doprowadziło to do stopienia bezpiecznika...
Hej. Nie załącza mi sprzęgła sprężarki w moim Golfie IV '98 z manualną klimatyzacją. Diagnostyka: -Bezpieczniki 5,16,25 są OK. -Bezpiecznik 180 na akumulatorze też OK. Widać jednak spaleniznę. Poprzedni właściciel mówił, że wysiadły mu wentylatory kiedyś i coś się spaliło. Miernik pokazuje przejście między stykami bezpiecznika a gniazdem, które idzie...
MAM TAKI SAM PROBLEM, ZAMIERZAM WYJĄĆ TEN PRZEKAZNIK 31, TYLKO TERAZ PYTANIE CZY WENTYLATOR WOGULE BEDZIE DZIAŁAŁ. W MOIM PRZYPADKU WENTYLATOR WŁĄCZA SIE PO OKOŁO 20 MINUTACH I CHODZI 30 MINUT, JA GO WYŁĄCZAM PRZEZ WYCIĄGNIĘCIE BEZPIECZNIKA (SŁYCHAĆ JAK PUSZCZAJĄ STYKI W PRZEKAŻNIKU 31), NATOMIAST PO PONOWNYM WŁOŻENIU BEZPIECZNIKA I PO WŁĄCZENIU I WYŁĄCZENIU...
WItam, mam problem z klima z takim golfie. Silnik 1.9TDI, 99rok. - Nie włącza sprężarki, ani wentylatorów - Przycisk się podświetla, więc bezpieczniki (z tego co wyczytałem) odpadają - Sprzęgło kompresora jest dobre. Zanim wydam stówke za sprawdzenie ilośći czynnika, wolał bym przeglądnąć ją od strony elektrycznej. Pozatym, jak na mój gust czynnika...
Witam,golf 3 TDI 110KM bez klimatyzacji jeden wentylator na chłodnicy objawy takie ze wentylator pracuje razem z świecami żarowymi w puszce bezpieczników jest przekaźnik oryginalny zaczepiony na górze puszki nr 53,zwykły zwierny zasila on pierwszy bieg wentylatora jest podłączony równolegle do wentylatora jak by dodatkowe zasilanie wentylatora działa...
Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Prędzej wypalona skrzynka bezpieczników na akumulatorze. Jedynie może to być bezpiecznik 7 ale on się nie wypala, bezpieczniki które się wypalają idą do wentylatora chłodnicy i ABS Dodano po 1 brak swiatel, nawiewu, wycieraczek Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Ja stawiam na kostkę...
mój problem polega na tym ze od jakiegoś czasu nie włącza mi sie wentylator ani od climatyzacja ani od chłodzenia sprawdziłem bezpiecznik nr.1 sprawdziłem czy wentylatory sie kręcą na krótko i chodzą bez problemu zastanawiam sie nad jedna rzeczą ponieważ jak mam włączaną klimatyzacje i wyciągam bezpiecznik i gdy go wkładam ponownie to włącza mi sie...
Właśnie przed chwilą dzwonił klient któremu miesiąc temu wymieniałem chłodnicę w audi A3 z 90 lat. Wtedy rozerwało chłodnicę przy górnym mocowaniu węża. Przyczyną było spalone gniazdo bezpiecznika 30 A (tego na akumulatorze, zielonego), oczywiście założyłem nowe gniazdo na kabelkach. Po wymianie, sprawdzeniu, wszystko hulało aż miło. Do dzisiaj. Klient...
Witam szanownych forumowiczów. Mam problem ze zlokalizowaniem uszkodzenia powodującego niezałączanie wentylatora po włączeniu klimy. Sprawdziłem sam wentylator-jest dobry, sterownie z ECU również ok-przy teście załącza przekaźnik, do przekaźnika dochodzi zasilanie i jest przekazywane dalej, bezpieczniki ok. Czy w tym modelu jest jakiś zastaw przekaźników...
Witam Nie włącza mi się klima w Golfie IV 1998 1.4 benzyna klima manualna .Klima nabita presostat na wyjściu pokazuje 2.2 V czyli daje sygnał do załączenia ,bezpieczniki dobre .Nie włącza się sprężarka (nie dochodzi napięcie ) nie włączają się wentylatory przy włączeniu klimy ,silnik przy załączeniu klimy podwyższa obroty(czyli sygnał z wyłącznika idzie...
Bezpiecznik termiczny znajduje się w cewce kompresora, ale nie wiem, czy to o ten chodzi. Wydaje mi się, że u Ciebie jest problem, że wentylator nie schładza czynnika, rośnie ciśnienie i rozłącza kompresor.
a ja wyjme bezpiecznik przy akumulatorze i go wloze z powrotem to wentylator i sprezarka zalacza sie na sekunde i tyle Sprawdź czy masz 100% przejście przez ten bezpiecznik i jego gniazdo (czerwony kabel wychodzący ze skrzynki bezpieczników naprzeciwko tego bezpiecznika) Większość usterek klimy w grupie golfa/octavii i leona to wypalone gniazdo bezpiecznika...
odpiąć kostkę zasilającą od rezystora, jak masz już cały wentylator wyjęty, odgiąć zatrzask aby wyjąć metalową płytkę do której była wpięta kostka, potem najlepiej cęgami do kabli odciąć stary bezpiecznik termiczny i wsadzić nowy (ja zrobiłem to na małą kostkę elektryczną) bo fachowcy pisali że lutując można spalić bezpiecznik wiec robota bez sensu.
bezpiecznik wentylatora peugeot bezpiecznik wentylatora bezpiecznik termiczny wentylatora
power acoustik aparat trust esp8266 flashowanie
dewalt ładowarka dcb115 radio hobby zestaw
Dwumian Newtona – wzory, zastosowania w elektronice, trójkąt Pascala, modelowanie nieliniowości Mechanizm napędowy koguta 12V – silnik DC, przekładnia, BLDC, LED, Federal Signal, Whelen, Flight Light