W blokach pomiarowych, ale najpierw zakoduj nowy akumulator.
Krok po kroku opisane i prowadzi w Prowadzonych funkcjach w Czynnościach serwisowych. W geatwayu znajdziesz funkcję bloki pomiarowe dla akumulatora. Zrób scan i wrzuć.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Zmieniarka uszkodzona, po drugie włącznik świateł hamowania, a po trzecie primo jak się przejedziesz to G85 skalibruje się i błąd zniknie. Co do wariacji akumulatora to sprawdź ładowanie oraz wrzuć bloki pomiarowe z sterownika zrządzania energią.
To auto robi się 15 minut , Kod jak piszą koledzy wszędzie taki sam . Jak masz error albo blokada czasowa albo wywalona zawartość modułu . Odpalasz bloki pomiarowe czytasz błędy i wszystko wiesz . Te auta są wrażliwe na słaby akumulator .
Luknij na parametry silnika w blokach pomiarowych podczas kręcenia rozrusznikiem (wcześniej dobrze naładuj akumulator).
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Przede wszystkim wrzuć protokół z odczytu pamięci usterek,sprawdź ładowanie i ew. bloki pomiarowe z modułu zarządzania energią - nr bloków jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Tak rozłączenie akumulatora nic nie da musi upłynąć zwłoka czasowa . Pin kod możesz sprawdzić logując się do sterownika silnika jak będzie niepoprawny to zerwie komunikacje . W blokach pomiarowych zegara masz czas zwłoki musisz pozostawić na włączonym zapłonie do czasu aż upłynie zwłoka i dopiero wtedy zalogować się poprawnym pinem .
Jak pisałem w tym modelu może nie być potwierdzenia dźwiękiem. Jak w blokach pomiarowych sterownika klapy (adres 6D) widać przyciski to problemem jest raczej sterownik. Można też odłączyć akumulator.
4 stopnie na desce rozdzielczej, silnik komp pokazuje: blok 07 1,8 stopnia, blok 03 2.0 stopnie. Akumulator napięcie 11,1V Pomierzyłem bloki pomiarowe, wyłączyłem. Włączyłem ponownie. Nadal 11.1V O dziwo po krótkim kilkusekundowym odpaleniu (odpalił 8 sekund kręcenia) już ma 13V I po chwili 14,4V, gdy zgasiłem 13,1V. Mierzone na gnieździe zapalniczki...
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
To teraz masz tylko jeden jedyny błąd? W blokach pomiarowych widzisz pracę czujnika?
Podaj wartości z bloku pomiarowego 24 z licznika. Możesz na chwile odłączyć akumulator. VCDS Lite pewnie z witaminka i tu może być problem.
Ja bym przy tych błędach od razu zajarzał w bloki pomiarowe ( napięcie i prąd pompy odczyt z czujnika skrętu). Potem pomiar napięcia na akumulatorze przy okazji weryfikacja bezpiecznika na aku. Kolejne to odpięcie czujnika kąta skrętu (czasem robi więcej szkody niż pożytku). Potem podłączenie przewodów jak najbliżej pompy i monitoring napięcia (plus...
Pomiar zrobiony przy sterowniku. Jak podam 12V na kabel zaworu zaraz przy sterowniku to auto odpala, czyli wiązka jest ok Dodano po 2 Jeszcze co zauważyłem to w pierwszej grupie bloków pomiarowych zasilanie pokazuje 0,72V a powinno być równe napięcia Akumulatora
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Czy Ty naprawdę nie rozróżniasz schematu blokowego/funkcjonalnego od ideowego? To do szkoły! czyli u chińczyka potencjometr oznacza układ pomiar napięcia akumulatora Ogólnie symbol potencjometru jest często stosowany na schematach blokowych gdzie oznacza blok pomiarowo-regulacyjny.
A czy słyszysz cyknięcie jak próbujesz odpalić auto ? Dodano po 47 Po za tym błędy błędami ale mona podejrzeć w blokach pomiarowych czy jest reakcja na stacyjkę czy Elektronika centralna dostaje informację że chcesz zakręcić rozrusznikiem.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
W internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje - wystarczy poszukać w których blokach pomiarowych są korekty.
Nie ma błędów w ECM, natomiast w BCM są następujące: 03301, 03302, 30303 i 03304 ale nie wydaje się że dotyczą one sterowania alternatora. Kody zczytalem za pomocą VCDS 21.3. pierwszy sterownik ECM w 01-silnik, a drugi w 09-Centr.zesp.elektr W blokach pomiarowych 09, grupa 002 podaje: Voltage (reference) 14,3-14,5V Voltage (Terminal 30) tak samo
Objętość wtryskiwanego paliwa zależy od ciśnienia na listwie, czasu wtrysku, temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym i jeszcze kilku innych parametrów . Jeśli więc myślisz że jakakolwiek kalibracja lepsza niż 10-20% jest możliwa pomiarem jednego parametru to szczerze zapomnij . W zasadzie więcej parametrów można odczytać diagnostycznie...
Wrzuć bloki pomiarowe z geatway 5,6,14,15,16 ,17,21,23,140,141,142 oraz 143. Nowy moduł podłączony zgodnie z schematem? Jeżeli miałeś stary typ sterownika układu zarządzania energią to geatway miałeś starego typu i musiałeś zmieniać wtyczkę z 26 pinów na 20 ? W 2008r w przypadku Q7 były zmiany dość istotne. Możliwe że jakiś inny sterownik gryzie się...
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Odpowiedzi że : będzie problem ze schematem też się raczej nie spodziewasz ;) Jako iż jest to ładowarka procesorowa za wiele możliwości nie ma, trzeba ją rozkręcić i sprawdzić blok który odpowiada za uformowanie sygnału pomiarowego dla procesora.
Opel Meriva 2003 r. Silnik Z16SE Objawy: Falujące obroty Szarpanie przy ruszaniu Brak mocy Błędy: Łączna ilość kodów błędów: 2 P0400 - Za silny przepływ recyrkulacji spalin (0C) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Obecny Podejrzewałem wcześniej EGR.Bo tylko ten błąd się pojawiał.Teraz doszedł jeszcze P0303.EGR podczas...
A co mowi komputer ???? Bledy sprawdzane , bloki pomiarowe ??? Mialem sytuacje ze auto tak sie zachowywalo i winny byl czujnik walu , mimo ze nie bylo bledu .
Trzeba sprawdzić instalacje a nie bezpieczniki i wkładać nową sondę. Sprawdź czy do ECU dochodzi plus z akumulatora, można też zobaczyć jakie napięcie widzi w blokach pomiarowych. Co do sondy to trzeba sprawdzić przewody pomiędzy ECU a sondą. Możliwe że przyczyną 2 ostatnich błędów jest ten pierwszy.
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Miałem kiedyś takiego passata. Pojawiły się problemy z pracą silnika na benzynie, dodatkowo za niskie były wolne obroty. Sterownik nie rejestrował żadnych błędów, ślęczałem nad blokami pomiarowymi, szukałem i w końcu odłączyłem zasilanie na kilka minut i ...pomogło.
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jakie jest napięcie na sterowniku silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Nie musi być to wina instalacji auta czy uszkodzonego sterownika, może to być wina lichego akumulatora w aucie.
Witam, koledzy potrzebuje waszej pomocy mam Passata 2.0 Tdi z 2008 roku przestały działać mi zegary. Nic nie działa. Od czasu do czasu pokaże się kontrolka hamulca ręcznego. Autko normalnie pali jedynie co załączają się wentylatory. Po podpięciu vcdsa i wejściu w "zestaw wskaźników" ma następujące błędy: 00447 - Ograniczenie działania na skutek za wysokiego...
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Wybrany model>,2005 (5),Zafira,Silnik,Z 18 XE Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. systemSupplierSpecific: L VIN: W0L0TGF7552118045 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55555600 systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116102000 systemSupplierECUSoftwareNumber: 6577925108 systemSupplierECUSoftwareVersionNumber:....
Podłącz tą Betę w innym aucie lub pod akumulator i zobacz czy zawoła kod. Jeżeli nie to masz wyłączony kod w radiu i przez to nie woła kodu po braku zasilania. Cały czas piszesz o komputerze a w tym aucie jest kilka sterowników. Z którym się połączyłeś i był w nim taki błąd. Pewnie w radiu więc nie ma się co dziwić bo do Gamy podłącza się licznik z...
Witam. Dzisiaj będę bardziej "wredny" :twisted: Takich zadań nie dostaje się w szkole średniej i z całą pewnością nie na pierwszym roku studiów. Po pierwsze, do takiego prądu i mocy strat, trzeba zastosować "słuszne" tranzystory. Bardzo dobre będą STE180N10. Potrzeba ich minimum 6 (lepiej osiem) sztuk połączonych równolegle. Często pada stwierdzenie...
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Co do drugiego błędu to jeżeli wymieniłeś zawór EGR i jest on sprawny to należało by zrobić adaptacje zaworu EGR - zazwyczaj bloki pomiarowe (Measuring Blocks) w silniku, kanał 74, przełączyć na ustawienia podstawowe (Basic Settings)i wtedy rozpocznie...
Witam Dzisiaj wymieniłem akumulator. Przed wymianą miałem akumulator 95Ah jakiejś badziewnej chyba chińskiej firmy z niemieckimi naklejkami. Nie pamiętam jakie miał kodowanie. Dzisiaj założyłem akumulator Varty 110Ah 920A. Zakodowałem go VCDSem w wersji 18 i wprowadziłem takie kodowanie: 000915105AK VA0 6104020923 Inne niestety nie chce wejść. Program...
Podpinasz diaguna wchodzisz w bloki pomiarowe i kręcisz rozrusznikiem i widzisz czy są obroty. Jak zrywa połączenie w czasie kręcenia to poszukaj innego testera. Stary X431 jest lepszy w takich odczytach, diagina rozłącza. Zacznij od naładowania akumulatora, pokasuj błędy, pokręć rozrusznikiem i zobacz co wyskakuje.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
kable między czujnikiem a ecu sprawdz,popatrz w bloki pomiarowe ,nigdy nie sugeruj się kodami błędów ,czasem sterownik nie rozpoznaje różnicy między zerwanym przewodem a uszkodzonym czujnikiem
1-wyczyść przepustnice 2-akumulator w pełni naładowany 3-silnik rozgrzany do temperatury min 70st 4-teraz adaptacja vag vcds zależy co kto posiada wybierz silnik -bloki pomiarowe (08) -wybierz grupę 001 lub w nie których 098 -przełącz na nastawy (04) "słychać brzęczenie około 30sec" powrót na (08) GOTOWE W czasie adaptacji nie dotykaj pedału gazu ,...
Zalegający śnieg na dachu, o ile jest go dużo, potrafi wyrządzić poważne szkody. Można tu wymienić zrywanie rynien, spadanie dużych bloków oblodzonego śniegu na podjazdy garażowe, parkingi, itp. W celu ochrony przed takimi wypadkami stosuje się różnego rodzaju zabezpieczenia przeciwśniegowe w postaci rur, barier, płotków. Ich głównym zadaniem jest zatrzymanie...
silnik jakoś odpalił, ale pracuje nierówno i nie ma mocy, gaśnie; obroty na biegu jałowym falują między 825 a 875 Czy dane poniżej są prawidłowe? Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.5 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0 % TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.49...
Filtr wymieniony razem z pompą paliwa .Odłączyłem klemę z akumulatora bowiem grzebałem przy elektryce silnika .Przeczyściłem styki wtyczki monowtrysku oraz gniazdo wtyku .Po ponownym odpaleniu silnik odpalił.Początkowo miał właściwe obroty ale po próbnej jeżdzie około 12 km trzymają na 1500 obr/min.Co do vaga to polski vag 4.9 jest trochę ubogi i nie...
Oczywiście nastawy robię w basic settings, a zrzut ekranu był z bloków pomiarowych. Co do tych błędów niestety nie da się ich usunąć. Błąd o braku adaptacji jest ciągle ponieważ się nie zakończyła poprawnie. Drugi błąd 17973 znika jeśli odepnę akumulator, ale pojawia się ponownie w momencie włączenia zapłonu - przepustnica zaczyna wtedy się ustawiać...
Podjedź sobie do punktu dorabiania kluczy i poproś o sprawdzenie jaki dokładnie sygnał nadaje ten pilot. Powinno to chyba być naniesione na obudowie 433.92MHz. Jak będzie sprawny, to problemu trzeba będzie szukać w aucie, pompka lub zaśniedziałe złącza itp. Byłem przed całym zabiegiem przerzucania rezonatora. Obydwa nadają na 433MHZ Chłop chciał zakodować...
Skoro masz VCDSa to go podłącz jak występuje problem, wejdź w bloki pomiarowe, wybierz kanał gdzie pokazana jest prędkość silnika. Spróbuj odpalić i patrz jakie obroty pokazuje VCDS. Wtedy przekonasz się czy to sterownik nie chce wysterować wtryskow przez zbyt niska prędkość czy jednak prędkość jest poprawna. To nie musi być wina rozrusznika jeżeli...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
W module który steruje światłami powinny siedzieć BTSy. Jeżeli są wysterowane na 100% to masz znikomy spadek napięcia na nich. Sprawdź jakie jest napięcie zasilania modułu. Napięcie które dochodzi do modułu czyli bordentz jest wartości 14,35v jak silnik nie jest załączony to bordentz w blokach pomiarowych low beam ma wartość 100% czyli napęcie 12,80v...
To wszytko co mogłem dzisiaj uzyskać, ale brak błędów OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,14/01/2017. 10:1209 Dane serwisu: hkj Wybrany model>,1997,Corsa-B,Silnik,X 12 SZ Sterownik KW81 protocol initialized. ECU ID=16212209-JD-2209-5C Software=2209 Hardware=5C Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,01...
Witam,opisuje pomiary sondy przy akumulatorze V =11.79: 1-Silnik ciepły,silnik-OFF,stacyjka -ON pin 1 i 2 =V-0,00. 2-silnik-ON,stacyjka ON, temp:90C pin 1 i 2 od 0,00V do 13,30V .pin 4 i masa akumulatora od 0,08V do 0,70 V. 3.-gniazdo sondy pomiar(sonda odpięta),silnik OFF ,stacyjka ON,temp 90C, pin 1 i 2 V=3,45, OM=-3,07,pin 3 i 4 V=0,42 ,OM=18,90....
Witam, mam dosyć uciążliwy problem jakim jest pojawiający się kod usterki P0171 zaworek par paliwa wadliwe działanie, wymieniłem zaworek par paliwa na nową sztukę, kupiłem nowy wąż od odmy ponieważ stary był już zużyty oraz przeczyszczona wtyczka do zaworka kontakt spray. Błąd pojawia sie pierwsze "na zapłonie" otóż auto z kluczykiem świeci na zapłonie...
Witam, Mam problem z Seatem Ibizą III 2003r. 1.4 TDI. Sporadycznie nie działa wspomaganie. Objawia się to na różne sposoby. 1. Pali się kontrolka wspomagania, wspomaganie nie działa. 2. Pali się kontrolka wspomagania, wspomaganie działa. 3. Pali się kontrolka wspomagania, wspomaganie nie działa przy parkowaniu. 4. Nic się nie pali, wszystko działa W...
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Posiadam Golfa IV SDI 2000 i nie uruchamiają się w nim te 3 świece do podgrzewania płynu, w vag com, na kanale 016, w trzecim oknie w blokach pomiarowych jest "00" i niby ten blok odpowiedzialny jest za aktywację. I co tam trzeba wpisać, żeby to aktywować? Samochód miał małą stłuczkę i przed tym to działało normalnie tylko po stłuczce stał 3 tyg. bez...
Tam licznik będzie pokazywał 90 na liczniku jak temperatura silnika będzie w przedziale ok 70 do 105 stopni. Czujniki są dwa w jednej obudowie więc należało by porównać odczyt z licznika z odczytem ECU. Warto sprawdzić czy działa pierwszy bieg wentylatorów bo dość często siadają rezystory pierwszego biegu przez co temperatura idzie w górę. Po włączeniu...
Widzę Arturze ze mamy niezłą zabawę z naszymi elektrowniami. Gdybym miał większe możliwości techniczne to rozbudowałbym mocno całość. Choć i tak nie jest źle, od jakichś trzech miesięcy mam zasilanie warsztatu na+ co dało się na rachunkach za prąd również zauważyć. Przy mocno niepewnej pogodzie produkcja 300-400W wystarcza, a zwykłe akumulatory Pb...
W ksiażce serwisowej pisze, że po odłączeniu aku trzeba robić adaprację. Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). Przepustnica czysta! Wyłączone...
Chodzi o częstotliwość wykonywania pomiarów a nie częstotliwość taktowania bloku ADC. Ale tą częstotliwość już podałeś: 50Hz. Jest to bardzo mało. Możesz użyć największego możliwego do ustawienia czasu próbkowania i nie wpłynie to na spowolnienie pomiarów. A znacznie zminimalizujesz problemy związane z ładowaniem kondensatora S/H.
Przypuszczam, że pomiędzy przetwornikiem a modemem powinien być jakiś układ mikroprocesorowy mający za zadanie: - odczyt czujników (przez przetwornik z jakimś multiplekserem) - wstępne przetwarzanie danych (np. skalowanie) - buforowanie danych - wysyłanie danych przez modem co jakiś ustalony czas - ewentualna realizacja podstawowego reagowania na sygnały...
Wywaliło mi błąd 5275220. Nie wykluczone, że z powodu zdechłego akumulatora. Nie bardzo mogę zrobić adaptację zgodnie z ross-tech, bo mam do dyspozycji tylko takie możliwości : 1044164 Przy pierwszej pozycji dostaję z VCDS mnóstwo ostrzeżeń, jakbym miał coś w powietrze wysadzić, wiec nie zastosowałem. Wykonałem testy lamp- wszystko ok.W blokach pomiarowych...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Witam . Ja mam ten multimetr, kupiony wiele lat temu ( w latach dziewięćdziesiątych).Teraz podaję to co pamiętam i widzę. Multimetr ma automatyczną zmiane zakresów( chyba kontaktronami). Składa się z : samego multimetru, bloku zasilania sieciowego, bloku akumulatorów. Jeden lub drugi jest dokręcany z tyłu na śruby. Ponadto w składzie zestawu jest jeszcze...
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
„Bezprzewodowy” prostownik samochodowy – bezprzewodowy trochę z przymrużeniem oka. Zbliża się zima a akumulatory samochodowe zimy nie lubią. Przed zimą warto podładować akumulator prostownikiem, szczególnie dotyczy to osób które korzystają z samochodu na krótkich odcinkach co kilka dni. Zaoszczędzi nam to niespodzianki z powodu słabego...
Jeżeli nie możesz połączy się z licznikiem (przy naładowanym akumulatorze) to licznik ma brak zasilania lub jest uszkodzony. Jeżeli oczekujesz pomocy to zadaj sobie choć odrobinę trudu i poszukaj opisów błędów w internecie bo "Shareware Version. To Decode all DTCs" oznacza tyle że masz niezarejestrowaną wersję programu i raczej dostępu do bloków pomiarowych...
byłem zrobiłem jak pisałeś odciołem starą mase przylutowałem nową i przejechałem ok 5km. i jak na ten dystans błąd nie wyskoczył. Pojerzdze z tydzień i napisze co i jak. A w taki sposób nie oszukuje się ECU, czy przepływka będzie podawała prawidłowe dane. A tak na marginesie chciał bym zaadoptować przepustnice bo wymieniłem ją ok 1roku temu i próbowałem...
Zgodzę się ze może też występować nieszczelność na wtryskach wiem jak to zrobić. Obecnie odpala bdb czasami sporadycznie dłużej trzeba zakręcić max 6 s. To już nie 30s i więcej kręcenia rozrusznikiem. Jak za krótko przytrzymam kluczyk za pierwszym razem (do2 s) to potem z 10s trzeba kręcić nim odpali. Tu chyba tez już akumulator się kłania do wymiany...
"Uwielbiam" czepialskich co to się czepiają dla samego czepiania wcinając się w cudze wypowiedzi do tego nie zrozumiawszy ich do końca - to do anonimowego anonima, którego nie znam z imienia, nazwiska ani loginu, który to chyba uważa, że dzień bez ANONIMOWEGO DONOSU to dzień stracony. A teraz do tematu: Czy w tym zadaniu masz narzucone rozwiązanie...
http://obrazki.elektroda.pl/7563152400_1... Witam, chciałbym zaprezentować mój niedawno wykonany projekt woltomierza. Przejdę od razu do rzeczy... Flagowe założenia projektu: - dokonywanie pomiaru w tym samym czasie na 4 kanałach ADC mikrokontrolera AVR ATmega328p; - dźwiękowy wykrywacz zwarć na jednym z kanałów, jak w powszechnych,...
A świece w tych silnikach o wtrysku bezpośrednim są konieczne lecz podczas mrozów, których jak na razie nie ma. W temp. ok. +10 nawet świec nie załączy. są silniki które potrzebują grzania od temp miejszej niż 15 stopni.... np silnik 2.5 z omegi do którego montowano nawet emulatory czujnika temp do układu grzania świec... co do kolegi z problemem opis...
Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli 1500 obr/min. Co może być przyczyną takiej różnicy? Czy jakiś czujnik przekłamuje? Odpięcie czujnika położenia...
Witam! Problem jak w temacie, po włączeniu zapłonu po chwili startuje wentylator na pełnej mocy, wyłącza się dopiero po odpięciu klemu na 3 sekundy, lub po 10u minutach postoju czego nie wytrzymuje akumulator ( nie odpali). W diagnostyce mogę sterować pracą wentylatora, i tutaj uruchamiam low speed i zwalnia chodzi na wolnym biegu, daje Hi speed to...
Sterownik silnika J448 ma wtyczkę która ma 121 pinów. Pin 3 to stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik nr 37. Pin 4 to plus po stacyjce z bezpiecznika nr 29. Piny 1, 2 i 108 to masa. Pin 58 to CAN L. Pin 60 to CAN H. CAN to rodzaj komunikacji, dzięki tym dwóm przewodom sterowniki mogą się komunikować między sobą. Tutaj sterownik silnika (tzw. ECU)...
Touran 1.9 tdi BLS 06r. Popularny błąd 00470 - Grupowa magistrala danych układu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy. 011 - Przerwa w obwodzie Gateway 1K0 907 530H Na sterownikach wszystkich drzwi komunikacja skacze z jednoprzewodowego na dwuprzewodowe. Odpinane były wszystkie cztery wtyczki drzwi naprzemiennie żeby sprawdzić czy któryś z nich nie...
http://obrazki.elektroda.pl/6536610100_1... Witam. Przedstawiam szanownemu Forum konstrukcję, którą niedawno popełniłem. Pomysł na takie urządzenie wykiełkował, gdy wpadł mi w ręce duży transformator bezpieczeństwa i po kilku próbach okazało się, że po dowinięciu kilku zwojów na uzwojenie pierwotne będzie się doskonale nadawał na prostownik...
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
niestety poki co porażka. BSI ma wysypany VIN, same symbole ala paragrafu, oraz w blokach pomiarowych pokazuje ze BSI jest blank. Przy próbie zalogowania w procesie kodowania transpondera wywala mi info, że bsi zablokowany, O kurcze i twoje pytanie Czy da radę ponownie napisać VIN i PIN np. FVDI? Hm, a twój pesel da się zmienić . Dodano po 21 I Virgin...
Witajcie. Przyszedł rachunek za prąd, kwota brutto do zapłaty chyba pomyliła im się z numerem konta bankowego, więc pora pomyśleć o PV "na już". W zasadzie instalacje PV montuję od jakiegoś czasu (kilka sztuk, nie tylko przy PV pracuję), kable DC mam już dociągnięte. pociągnąłem 4 kable 6mm2 za dom na pole. Mam zamiar zamontować tam około 6kWp w panelach...
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości. To cytat z instrukcji VCDS Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy"...
Odpaliłem w końcu moją Skodzinę po dłuższym postoju na naprawę (tłok spotkał się z zaworem). Auto kilka miesięcy nie miało podpiętego akumulatora. Akumulator włożony, auto odpalone i problemy: - nie działa zamykanie i otwieranie auta z pilota (pilot w kluczyku, dwuprzyciskowy, oryginalny), - nie działa funkcja zamykania i otwierania okien z kluczyka...
Witam Dziś miałem mały problem bo autko zapaliło mi za 3 razem... Akumulator ma nowiutki i kręcił jak głupi dziś ale nie mógł załapać... W pracy jak auto juz stoi z 5h wystudzone podłaczyłem VAGa i sprawdziłem czy są błedy. Nie ma żadnych. Jedyne sprawdziłem w blokach pomiarowych kanał 007 czyli temperatury. I na zewnatrz w powietrzu zegary pokazywały...
Przydatność może i jakaś tam się znajdzie. Niedopuszczalne jest stosowanie izostatów po stronie pierwotnej albowiem nie są przystosowane do napięcia 230 V !!!!! Ciekawe, szkoda tylko, że takie isostaty trafiały na produkcję zabezpieczeń szyn zbiorczych, które pracowały w stacjach najwyższych napięć i elektrowniach - i tam też pracowały przy tym śmiertelnym...
Witam, drugi raz męczę się z elektryką w V-ce poprzednio był problem z immo ale dobie poradziłem <błąd na schemacie> Silnik z omegi 2000r. Brak iskry i wysterowania wtryskiwaczami. Podobny objaw jest w przypadku aktywacji blokady Immo. Immo poprawnie działa, check nie miga <miga w przypadku aktywacji immo> Podłączałem pod Opcoma widzi klasyczny...
Tłumaczenie: Czujnik kata skretu kierownicy (*G85*) Warunki wstępne: -Uruchom silnik. -Obróc kierownica w prawo i w lewo (co najmniej okolo 15 ° w każda strone). -Jedz w linii prostej na niewielkim odcinku drogi nie przekraczajac 20 km /h. -Jeżeli kierowanica podczas jazdy byla prosto to zatrzymaj pojazd tak by kierownica byla ustawiona do jazdy prosto....
Witam ponownie wrzucam link do filmu z diagnostyki https://streamable.com/pozdy Oprócz nieprawidłowych wskazań z przepływomierza zauważyłem jeszcze dziwny odczyt z bloku pomiarowego B1 O2 sensor loop (bank 1). W momencie gdy w sterowniku zapisze się błąd pętla jest cały czas otwarta wtedy silnik zaczyna nierówno pracować pętla nie zamyka się niezależnie...
Witam, Passat B6 2.0 tdi CBAB 2008, , Mam problem z wprowadzeniem ustawień podstawowych czujnika przyspieszenia wzdłużnego G251. Postępuje według procedury z ross tech tj: Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) Wymagania wstępne: Napięcie systemowe co najmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Elektronika hamulców] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 004 [Przejdź!]...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej...
Proszę bardzo logi zrobione opcomem.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,17/11/2009. 15:42 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF*** RepairShopCodeOrTesterSerialNumber:...
Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT Sterownik Klucz #1:EF Klucz #2:8F...
W ten sposób ominiesz całą instalację samochodu odpowiadającą za ładowanie (wzbudzenie alternatora) U mnie alternator się wzbudza i jest ładowanie na poziomie 12,2-14,4 na początku. Pisałeś wcześniej , że jak zastartuje to jest w porządku wzbudzenie, chyba, że teraz masz co innego na myśli ?. Wyeliminujemy w ten sposób wzbudzanie -moduł komfortu no...
bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe klimy
sprawdzić agregat lodówki indesit czujnik zderzenie boczny kalibrować laser
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Lokalizacja czujnika poziomu oleju w Mercedesie CLK W209 Porównanie skuteczności filtrów CLC i CRC w tłumieniu tętnienia