wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Jeszcze raz zobaczyłem na ten wsad i sprawdź 09181 Zobacz też co ci pokazuje w liczniku w blokach pomiarowych kanał 24.
Witam , błędów nie ma , immo koduje sie prawidłowo, na fis napis STOP. W załączniku zrzut z bloków pomiarowych , kanały 22 i 23. Jaka może być przyczyna awarii. Pętla immo podłożona z innego auta efekt ten sam.
sprawdź instalacje pod filtrem powietrza często tam sniedzieje,a też bloki pomiarowe kanał 125 i czy widzi komunikacje miedzy sterownikami
Rodzaj silnika? Vag, bloki pomiarowe, kanał bodajże 8 parametry przepływomierza jedna linijka jakie powinny być wskazania poniżej jakie są jeżeli znaczna rozbieżność to w ciemno wymieniaj. Prościej nie będzie.
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Ok, to by miało sens. A ma Pan może jakieś wytyczne co do rezystancji tych czujników w danej temperaturze? Czy pozostaje podmianka na nowy i sprawdzenie? Jeśli masz VCDS to sprawdzisz ten stary - w blokach pomiarowych. Będą Cię interesowały dwa kanały: sterownik silnika oraz licznik. Instrukcję znajdziesz w Google. Różnica pomiędzy tymi odczytami powinna...
08 bloki pomiarowe i kanały odpowiednio dla każdych drzwi nie pamiętam które, ale vag ma tam takie helpy podpisy pod kanałami to sobie poradzisz. Po zamknięciu KLUCZEM! musi w polach być safe lub zabezpieczony a nie not safe lub nie zabezpieczony, nie wiem jakiego masz vaga.
Nie ma co gdybać. Licznik bloki pomiarowe kanal 23. W poszczegolnych oknach masz czasy jakie masz odczekać.
W blokach pomiarowych w kanałach około 128 masz status komunikacji can z innymi modułami . Niestety te sygnały weryfikuje się oscyloskopem. Ja np miałem problem w Octavii 1fl z komunikacją z modułem haldex winnym okazał się filtr can w sterowniku haldex wylutowalem to i zastąpiłem dwoma mostkami z przewodów. Działa od 3 lat bez zarzutu. Zresztą poszukaj...
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
W takim razie muszę szykować się do elektryka po świętach. Ja mogę tylko proste sprawy ogarnąć, to co pod blokiem da się. Pomierzyć kanały pomiarowe testerem, błędy, ew. wymienić jakiś czujnik itp, do którego jest dostęp. Przejechałem się teraz dłuższy dystans. Silnik przerywa tylko kiedy jest zimny, przy większym dodaniu gazu. Kiedy się rozgrzeje w...
W samochodzie jak w temacie cykliczne wyzwalanie alarmu. W module komfortu, bloki pomiarowe, kanał 16 podaje kod źródła alarmu jako "4" . Proszę o listę kodów źródła alarmu dla tego auta. Ponoć kod "4" jak znalazłem to alarm z drzwi tylnych lewych, ale to dla VW Passata. Czy w Audi jak w temacie jest identycznie?
Zainstaluj VAG COMa a tego Polskiego VAGa si pozbądź. Wchodzi w silnik, bloki pomiarowe, kanał 60 lub 98 na niepracującym silniku, przełączasz na nastawy podstawowe, czekasz jakąś minutę i przełączasz na bloki pomiarowe, ok i zrobione.
Dokładnie nie znam się na diagnozowaniu auta. Czy dobrze rozumiem, że chodzi o bloki pomiarowe kanał 6?
Dwa numery VIN to normalne po zmianie PINu. Teraz musisz się zalogować starym PINem (bo się zmienił - jak nie wchodzi sprawdź czasu blokad - bloki pomiarowe licznika kanał 24) i zakodować/przyuczyć klucze.
Niestety te silniki mają pewną wadę konstrukcyjną głowicy. Powoduje to sporadyczne "wypadanie" zapłonów, system (sterownik silnika) zlicza ów zdarzenia oddzielnie dla każdego z cylindrów i po osiągnięciu limitu odcina wtryskiwacz w celu uniknięcia uszkodzenia silnika / katalizatora. W blokach pomiarowych można znaleźć kanały z liczbą misfire'ów dla...
Witam jak w temacie mam problem z audi a4 b6 .Sprawa wygląda tak nie dział centralny z pilota.Pilot ok kodowany VCDESEM i w blokach pomiarowych kanał 7 widać go poprawnie. Wiązki sprawdzone tez ok i w blokach tez poprawnie widać otwarcie dzwi .Wymieniony moduł komfortu i sterownik dzwi kierowcy . moge jeszcze sprawdzić???
To może w blokach pomiarowych w wspomaganiu coś widać ? Komunikację wspomaganie-abs widzi ?? Podrzucę później bloki może coś będzie widać? Dodano po 59 Bloki pomiarowe dla wspomagania - akurat to jest z A3 8P kanały powinny być te same. Zrób podgląd i wrzuć.
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Czy ktos może sprawdzić co ma w blokach pomiarowych (kanał 4, komfort)? U mnie jest, że przełącznik wyboru lusterka i regulacji jest niezainstalowy i nie ma żadnej reakcji. Czy jest możliwe, że ta funkcja jest wyłaczona? Szukałem w necie, ale faktycznie elektryczna regulacja, nie jest uwzględniana przy kodowaniu.
Jakie kanały jeszcze można sprawdzić odpowiedzialne za mieszankę?? Auto na zimnym jeszcze w miarę pracuje jak się nagrzeje wtedy zaczyna skakać jak kangur. Najgorsze jest gwałtowne przyśpieszanie. Powolne przyśpieszanie daje radę. Mimo wszystko jak wejdę w bloki pomiarowe na kanale 98 to przy wciskaniu pedału gazu (pedał na lince) wartości powinny się...
Co do wkręcania się na obroty odczytaj sterownik podczas próby drogowej. sterownik silnika [01] bloki pomiarowe==> kanał [03] i [11] podczas przyśpieszania (gaz w podłodze)na III biegu przy 3000 obr.
Panie kolego wchodzisz sobie w Silnik w blokach pomiarowych wpisujesz 01 masz wtedy bodajże temp silnika paliwa i otoczenia strzałką w dół schodzisz w górne kanały 02, 03 itd. Można to zrobić intuicyjne ponieważ przy wartościach rzeczywistych masz jednostki Volty, Stopnie, itp. W poszczególnych podsystemach jak ABS masz podane prędkości podczas jazdy...
widzę ze kolega nie rozumie o co mi chodzi. Wchodzę na vagu w moduł 46 nie wchodzę w 10 adaptacje tylko 08 bloki pomiarowe wybieram kanał 03 w tym momencie powinny mi się wyświetlić 4 okna z cyframi nawet z tym pilotem który jest sprawny . naciskamy jakikolwiek przycisk i wartości powinny się zmieniać np z 1 na 2. w ten sposób można sprawdzić czy pilota...
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
Można prosić o jakąś podpowiedź gdzie jest ten przekaźnik ?? Patrzyłem obok lampy ale nic nie widać.. W blokach pomiarowych 16 kanał 2 wszystko dobrze pokazuje czyli manetka jest ok... tylko gdzie ten przekaźnik??
Rozrząd sprawdzałeś? Podłącz vag, wejdź w silnik bloki pomiarowe kanał 000 kliknij nastawy podstawowe (basic settings) i podaj wartość drugiego pola. Zrób logi dynamiczne kanału 010 i 011, - trzeci bieg, od 1000 obr to 4000 tys gaz w podłogę i wstaw na forum.
Wypadanie zapłonów sprawdź w blokach pomiarowych kanał 15, 16. Jeśli stwierdzisz na którym cylindrze jest zamień cewki i zobaczysz czy wypada na tym sam czy innym, w ten sposób wyeliminujesz cewki. Turbo można sprawdzić też w blokach pomiarowych. Cały pic do dobra diagnostyka a nie czytanie tylko błędów.
witam wszystkich, wczoraj podlaczylem vag-a do mojego leona i sprawdzilem kat wtrysku silnik bloki pomiarowe kanal 000 2 pozycja na basic settings i bylo tam 26 czy to mozliwe zeby sie to samo przestawilo?? rozrzad wymieniony ok rok temu i po wymianie bylo ustawione na 53 z tego co pamietam , czy trzeba to przestawic????
Pytanie zasadnicze, czy auto posiada fabryczny alarm? Może problem tkwi w uszkodzonej krańcówce drzwi. Przejdź do bloków pomiarowych, kanał 010, blok 1 - drzwi kierowcy, wartość 1 drzwi otwarte, wartość 2 zamknięte, blok 2 przód pasażera, 3 tylne lewe, 4 tylne prawe. Sprawdź i daj znać Jeszcze jedno. Dane do adaptacji które Ci podałem dotyczą jedynie...
27 C. wtedy przestaje chłodzić (sprawdzałem w blokach pomiarowych na kanale 010) Pozdrawiam
Witam po jakimś czasie. Nikt nic nie podpowie? Z gateway (19) połączyłem się jednak w blokach pomiarowych w kanale 125 pole 4 (j285) jest puste a powinno być chyba 1. Jak to uruchomić?
Gazownik stwierdził ze to nie jest wina gazu, ze strony gazu wszystko jest w porządku jego zdaniem. Wtryski też w porzadku. Zastanawiam się nad tą sondą. Rząd 1 to będzie ta przed katalizatorem? VCDS, bloki pomiarowe i kanał 30. Pokaże wszystko odnoście pierwszej sondy. Sprawdź dwie sondy - przed katem i za katem.
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
Doszedłem do tego drugiego wskazania. Trzeba to sprawdzić w module licznika (17) (licznik, bloki pomiarowe, kanał 03, pozycja pierwsza od góry). Różnica pomiędzy odczytami jest ok. 2 stopnie, więc chyba wszystko działa. Pozostaje mi chyba wymienić termostat. Brałem też opcję uszkodzenia licznika (bo być może temp. silnika jest ok, a odczyty są nie takie)....
Pacjent Audi A4 b7 2005 zgubione klucze. Licznik Bosch RB8. Jakiś spec starał się dopisać klucze, ale poległ. Licznik pokazuje safe. Vvdi2 odczytał z ECU edc16c39 pin, przebieg, 7bajtow CS. Dostępu po OBD do danych licznika nie mam, vvdi2" security login failed", smok w okrojonej wersji też nie odczyta danych. Próbowałem uczyć zwykły id48, can 48 Audi,...
Jak nie masz dalej dostępu do kanału 50, to sprawdź bloki pomiarowe na kanale 24 pierwsze dwie liczby to blokada w minutach w liczniku oraz w sterowniku ECU czy nie masz czasem blokady czasowej. Jeśli tak, to pozostaw na zapłonie z nowym licznikiem na kilkadziesiąt minut ( w zależności od wskazań w w/w blokach) i potem znowu sprawdź kanał 50. 231760km...
Witam,w moim audi jest mała anomalia mianowicie auto odpala nie za każdym razem. Gdy próbuję odpalić auto nie ma iskry, po ponownym przekręceniu kluczyka auto odpala "do strzału". Wymieniłem już czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka, świece, czujnik powietrza zasysanego w kolektorze, przepustnicę, pedał gazu, podmieniałem również sterownik...
Skoro masz VAGa to proponuje troche zagłabić sie w temacie, poszukać na necie jak uaktywnic tempomat jesli nie wiesz czy juz jest aktywowany i czy sterownik silnika "widzi" pozycje z przełacznika tempomatu. VAG: 01 wejscie do sterownika silnika 08 bloki pomiarowe 006 kanał w którym masz miedzy innymi: właczniki sprzegła , stopu i pozycje z przełacznika...
Napisałem, że przestudiowałem tą stronę z blokami pomiarowymi. Przez pojęcie gotowca miałem na myśli listę numerów kanałów pomiarowych dla tego auta i tych czujników o których pisałem, oraz wartości jakie powinien dawać B1S1 i w jakim zakresie.
Witam Dziś miałem mały problem bo autko zapaliło mi za 3 razem... Akumulator ma nowiutki i kręcił jak głupi dziś ale nie mógł załapać... W pracy jak auto juz stoi z 5h wystudzone podłaczyłem VAGa i sprawdziłem czy są błedy. Nie ma żadnych. Jedyne sprawdziłem w blokach pomiarowych kanał 007 czyli temperatury. I na zewnatrz w powietrzu zegary pokazywały...
Ok- wybite 00 więc 2000r i miesiąc maj. Z tego co udało mi się doszukać to problem może leżeć w ustawieniach statusu immobilizera. Licznik Jaeger w blokach pomiarowych w kanale 23 w komórce nr 4 nie wyświetla żadnej informacji- po prostu puste miejsce. Natomiast licznik VDO wyświetla nr 6 co oznacza: 4 = New or replacement part cluster, not matched/...
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Witam. Centralny zamek działa, lecz nie dzieła z pilota. Vag adres 46, bloki pomiarowe 08, kanał 10, widać działające piloty, lecz zamek, klapa się nie odmykają. Słychać pykanie przekaźnika. Czy to oznacza, że moduł centralnego zamka uszkodzony, czy może kodowanie złe? Pozdrawiam.
KNZ Ustawienie sprzęgła, w wysprzęgliku jest czujnik położenia sprzęgła trzeba ustawić wartość na 1.9V VAG Wchodzimy w skrzynię biegów Bloki pomiarowe Kanał 002 Na 2 pozycji mamy wartośc sprzęgła ??????, ustawiamy na lince sprzęgła 1.8 - 2.0 najlepiej 1.9V Kontrujemy linke sprzęgła FINITO!!!! Teraz Adaptacja. VAG Wchodzimy w skrzynię biegów NASTAWY...
a ja dodam jeszcze ,że należy sprawdzić w bloku pomiarowym w kanale 98 czy nie pojawia się napis error gdyz wtedy i tak będzie czekać cię wymiana.....nawet jeśli ją "zregenerujesz",przeczyścisz,zaadoptujes... to wiedz ,że jest to tzw. naprawa prowizoryczna i usterka będzie się powtarzać...
A co może być przyczyną ze pilot nie dizała?Bo ten błąd to już miałem dawno i pilot normalnie działał a teraz przestał.Vag nie pokazuje żadnych błędów próbowałem programować i też nic.Dodam że jak sprawdzam w vagu w blokach pomiarowych i kanał 003 to wartośc się zmienia więc tak jakby pilot zgrywał sie lecz nie otwiera i nie zamyka.
Azxxc albo ty zle spojrzałeś albo ja zrobiłem błąd bo ja sadze ze to immo3 a nie 4. Licznik i Ecu. Pin licznika się zgadza 08693 a przebieg odkąd ja kupiłem różni się miedzy odczytem commandera a licznikiem o 60 km. Próbowałem kiedyś zrobić korektę licznika i korekta wchodzi na licznik oraz do commandera ale i tak zawsze jest różnica kilku kilometrów....
Skoro masz VCDSa to go podłącz jak występuje problem, wejdź w bloki pomiarowe, wybierz kanał gdzie pokazana jest prędkość silnika. Spróbuj odpalić i patrz jakie obroty pokazuje VCDS. Wtedy przekonasz się czy to sterownik nie chce wysterować wtryskow przez zbyt niska prędkość czy jednak prędkość jest poprawna. To nie musi być wina rozrusznika jeżeli...
Witam, proszę osoby zorientowane w temacie o pomoc w kwestii adaptacji nowego klucza. Pacjent: VW Lupo 2001 1.4 16V AUA Immo 6x0 953 257 Program VAG-COM 311.2 i 208.1PL Próbuję zaadaptować trzy klucze (procedura standardowa, ale dla porządku napiszę) Wprowadzam PIN Czytam kanał 01 Wprowadzam 0 do kanału 01 Wprowadzam 3 do kanału 01 Czekam ok 5s (profilaktycznie),...
Odpaliłem w końcu moją Skodzinę po dłuższym postoju na naprawę (tłok spotkał się z zaworem). Auto kilka miesięcy nie miało podpiętego akumulatora. Akumulator włożony, auto odpalone i problemy: - nie działa zamykanie i otwieranie auta z pilota (pilot w kluczyku, dwuprzyciskowy, oryginalny), - nie działa funkcja zamykania i otwierania okien z kluczyka...
Witam serdecznie... Mam taki problem,niedawno zakupiłem passata B6 i jest w nim czujnik deszczu.Jednak wycieraczki się automatycznie nie chcą włączyć. W blokach pomiarowych na kanale 008 wskazuje na to że czujnik jest ok,jak szyba jest sucha to jest 0 a jak polewam ją wodą to jest 7,czyli czujnik działa.Zmierzchowy działa jak należy...Miał ktoś taki...
Dzięki ELEKTRIT a może cos więcej jak kanał bloki pomiarowe.
Jak jesteś w zegarach to wchodzisz w bloki pomiarowe. Jedziesz kolejno po kanałach. Będzie okienko "fuel level"
Kanal 7 bloki pomiarowe. Widać czy widzi klucz
Witam Mam problem z audi A4 b5 1.6 z roku 1997 mianowicie nie działa tempomat,przy próbie aktywowania vagiem w 11-login i wpisaniu 11463 kończy się niepowodzeniem a w blokach pomiarowych w kanale 006 nie reaguje wogóle na pedał sprzęgła czy hamulca,czy możliwe że uszkodzona manetka może blokować aktywacje?
Sprawdź pompkę paliwa skoro na benzynie masz problem a czujnik temperatury masz jeden czteropinowy z tyłu głowicy i w blokach pomiarowych na Vagu kanał pierwszy i w pierwszym polu masz aktualną wartość.
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
A6 C5 98' AEB tylko to są bloki climatronic a nie dla silnika.
Witam, a kompresor ma elektro-sprzęgło czy zawur regulacyjny? Jeżeli sprzęgło to po podaniu zasilania (zachowaj polaryzację) powinno być słyszalne kliknięcie i na pracującym silniku wyczuwalny efekt chłodzenia (gruba rurka klimatyzacji robi się zimna). Z zaworem jest podobnie tylko nie ma dźwięku. Nie pamiętam dokładnie ale na programie diagnostycznym...
Rozebrałem drugi kluczyk, element zaznaczony wcześniej przeze mnie żółtym kółkiem też ma przerwę, więc tak być powinno. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w module komfortu. W piątek, jak pilot przestał działać, miałem taki błąd: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent. Teraz wywaliłem (chyba) oba piloty z modułu komfortu (grupa 00 w adaptacjach),...
na początek rozgrzej silnik ponad 80 stopni ,podłacz vaga ,zapłon włączony silnik nie pracuje,skasuj pamięc błędów,następnie wchodzisz adaptacja ,odczyt kanał 000,następnie zapisz wychodzisz,potem bloki pomiarowe,numer kanału 098 idz,następnie klikasz przełącz na nastawy czekasz 10 sekund,klikasz przełącz na pomiary ,gotowe powrót Dodano po 5 jeśli...
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Który kanał vag w blokach pomiarowych
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu nie mogę sie uporać z zagadnieniem dopasowania do siebie elementów immobilizera w w/w skodzie. Oryginalny jest tylko komputer silnika, nie ma do niej ani kluczy, ani oryginalnego licznika. Mam piny i niby odpowiednie nowe transpondery pod skodę, które ktoś mi dowiózł i niby kupił od kogoś kto to sprzedaje i są od...
W tym analizatorze jest baardzo prosta i archaiczna elektronika jesli mozna ja tak nazwac hehe calyuklad to dwie plytki jedna to stabilizator nap zasilania 3.5V wykonany na tranzystorze germanowyum adp23 czy cos podobnego . Druga plytka to różnicowy wzmacniacz pomiarowy wykonany na 4 tranzystorach . mozna je wymienic na nowsze np BC548. Sam uklad pomiarowy...
http://obrazki.elektroda.pl/7563152400_1... Witam, chciałbym zaprezentować mój niedawno wykonany projekt woltomierza. Przejdę od razu do rzeczy... Flagowe założenia projektu: - dokonywanie pomiaru w tym samym czasie na 4 kanałach ADC mikrokontrolera AVR ATmega328p; - dźwiękowy wykrywacz zwarć na jednym z kanałów, jak w powszechnych,...
Witam. Mam problem. Mianowicie Passat 2001r TDI 130KM sa dwa bledy w 03 ABS: 778 oraz 1044. Adaptacja wedlog roznych wzorow podawanych na forum nic nie daje a moze i cos zle robie. Pierwsze pytanie to takie czy blad wyswietlany 1044 zawsze wskazuje na uszkodzony czujnik mimo tego ze w w blokach pomiarowych w kanale 005 prawidlowo wskazuje kat ustawienia...
Zapewne winien czujnik temperatury (a w zasadzie jeden z czujników-jest podwójny jeden daje wskazania temperatury na zegary,drugi do ECU)trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych-nie zawsze wyrzuca błąd.Adaptscja przepustnicy jest na kanale 098 ,zeby to zrobic poprawnie należy skasować wyuczone nastawy oraz w ECU nie moze byc zapisany żaden błąd.Νastępną...
Witaj na początek chce zapytać czy twój cedas to pojazd z Poznania to znaczy nowa kasta? Jeśli tak to masz komunikacje ze sterownikami głównymi po szynie CAN-BUS poprzez Gatewaya, jeśli są one aktywne i mogą pracować to zobaczysz je gdy połączysz się z Gatewayem i wejdziesz w blok pomiarowy na 125-kanale, bedą widoczne jako "1", a jeśli wyczytasz "0"...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam Wzmacniacz po wymianie końcówki mocy nadal nie ma zamiaru działać. Nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny nieprawidłowych napięć. Oto co udało mi się ustalić: [Wzmacniacz podłączam do sieci szeregowo z żarówką 100W] - po wymianie końcówki mocy przekaźnik nie załączał się ponieważ na jednym kanale pojawiało się napięcie ~38V - w punkcie pomiarowym...
a można ją rozebrać i sprawdzic ten potencjometr?? Dodano po 8 jak wejde w vag-a, '' silnik'' dalej ''bloki pomiarowe'' dalej ''idź'' kanał 000 to chyba ósme okienko (nie pamiętam dokładnie) wskazuje nam położenie przepustnicy tak (wartosc 007)?? (jak wcisne pedał to ta wartość rośnie) i teraz jak silnik jest wyłączony, nie dotykam pedału gazu to wartość...
Mam w aucie moduł komfortu 4B0 962 258 E i klucz z pilotem o numerze: 4D0.837.231A (taki dostałem przy zakupie auta i od początku pilot nie działał).Wymontowałem moduł ale wygląda jak nowy,raczej zalany nie był... Wszystko działa oprócz pilota.Pilot sygnał nadaje bo sprawdzałem to domowym sposobem za pomocą TV.W Vagu w blokach pomiarowych na kanale...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
witam! posiadam audi a6 c5 1.9TDI z 2002r. mój problem polega na tym: zmieniałem licznik na full fis. stary licznik: pół fis- Jaeger 4B0920900T nowy licznik z 2003r. : full fis VDO 4B0920933GX Wydaje mi sie w obu mam IMMO 3, czy to prawda ze tylko raz mozna pastylke zakodować? w blokach pomiarowych w kanale 22 pokazuje mi 1 czyli teoretycznie da się...
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
https://obrazki.elektroda.pl/2644798200_... AD5940 to precyzyjny, analogowy front-end (AFE) przeznaczony do zastosowań w urządzeniach przenośnych, które wymagają precyzyjnych systemów pomiarowych dla czujników elektrochemicznych, takich jak pomiary amperometryczne, woltamperometryczne lub impedancyjne. AD5940 jest przeznaczony do pomiaru...
Witam Mam problem z DPF otóż komputer wywala błędy 09300 i P242F, a samochód przechodzi w tryb awaryjny i mruga kontrolka świec żarowych. Prosiłbym o podanie kanałów bloków pomiarowych w których obserwuje się filtr oraz które okno co zawiera i jeśli ktoś wie jak przeprowadza się adaptacje aby wypalić filtr pozdrawiam
Witam Panow Problem wygladalby na cewke przy stacyjce bo mialem tak rok temu (zapala i gasnie po 2sek) ale wtedy moglem komunikowac sie vagiem z silnikiem i zegarami. Sprawdzielem wtedy w blokach pomiarowych zegarow kanal 22 czy problem tkwi w kluczyku czy tez cewce no i druga pozycja byla 0, wymienilem cewke wokol stacyjki i bylo ok. Tym razem nie...
A to coś nowego, że zamienniki nie działają... 8-O :?: Mogę założyć te z tyłu do przodu na próbę, o ile odkręcę małe śrubki trzymające czujniki. Będzie ciężko. Podjedź na szrot i kup jeden. Załóż na prawe koło, komputer, kanał ABS, zakrec kołem i zobacz co pokazują bloki pomiarowe. Analogicznie z drugim kołem to samo.
Można spróbować wgrać inny wsad do licznika, ewentualnie problem leży w sterowniku silnika, innych pomysłów nie mam. W blokach pomiarowych w silniku na którymś kanale powinno być pokazywane spalanie tylko że w l/h więc można by porównać z tym co pokazuje licznik np przy 100km/h.
Witam Mam problem z dokładanym tempomatem,auto Golf IV V6 99' Dokupiłem części ( manetka i wiązka ) podłączyłem,zakodowałem,mam kontrolkę na liczniku po włączeniu,sprawdziłem manetkę czy sprawna,wymieniłem czujnik stopu,ale tempomat nie działa. W Vagu prawie wszystko ok. w blokach pomiarowych na kanale 066 wrzuciłem logi z Polski VAG http://obrazki.elektroda.pl/9916796600_1...
Isosat na płycie czołowej opisany jako BL zapewne jest przyciskiem blokady toru. Dioda sygnalizacji alarmu już została "wydłubana'. Gniazdo z przodu to zapewne złącze pomiarowe i do monitorowania transmisji. Standardowe rozmieszczenie w produktach Teletry. Telefonia nośna była stosowna masowo przed erą cyfrowych central telefonicznych. Generalna zasada...
Szukaj w blokach pomiarowych, masz informacje na temat rezystancji grzalek obu sond, czy sondy pracują, korekty, szukaj takiego info sonda 1 bank 1 ok lub sonda 2 bank 1 ok, lub moze byc na off lub err jak pamietam. Bedzie też info o napieciu w V obu sond, przeszukaj kanały na pewno natrafisz na interesujace Cie informacje. Sprawdz pompę paliwa może...
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Co do drugiego błędu to jeżeli wymieniłeś zawór EGR i jest on sprawny to należało by zrobić adaptacje zaworu EGR - zazwyczaj bloki pomiarowe (Measuring Blocks) w silniku, kanał 74, przełączyć na ustawienia podstawowe (Basic Settings)i wtedy rozpocznie...
Pozdrowienia dla wszystkich bystrych. A na marginesie nie czytałem wszystkich postów, bo straszna nuda!! Jeżeli chcecie się dowiedzieć jaki jest problem z waszymi szmelcwagenami to wam powiem, bo robię tego masę. Zanim cokolwiek zrobisz podepnij choćby vaga i odczytaj błędy, a dopiero później zacznij naprawiać. Jeśli się nie znasz oddaj do serwisu lub...
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
Do urządzenia, które buduję (Source Meter Instrument) chciałbym dodać funkcję w pełni cyfrowej regulacji napięcia i prądu wyjściowego, ponieważ pozwoli to programować proces pomiarowy. Specyfikacja: Napięcie wyjściowe minimalne od 0,00 V. Od biedy może być 0,50 V. Napięcie wyjściowe maksymalne do 6,00 V. Może być więcej, np. 9,00 V. Prąd wyjściowy maksymalnie...
Sprawdź VCDS'em - jakie błędy są w module centralnego zamka. Czy pod adresem 46 w blokach pomiarowych 08 na kanał 10 - widać działające piloty ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... W ciągu ostatnich 4 dni ja wymieniałem w dwóch takich A6 ze zbliżonego do Twojego rocznika - zamki w drzwiach kierowcy. W obu przypadkach był...
Robiłem adaptacje na 3 różnych zaworach i na wszystkich VAG pokazywał to samo. Czyli 2 pierwsze pola 0 trzecie 0,72 a czwarte puste. Podłączałem samą wtyczkę do zaworu i robiłem adaptacje tak jak pisałeś kanał 74 w blokach pomiarowych potem przejdź do BS i był napis adaptacja trwa i potem Error. Sprawdzałem każdy z zaworów strzykawką taką dużą z wężykiem...
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Witam, mam problem z klimatronikiem w VW Golf 1.6 1998r. Skanuje go vagiem i wyskakuje mi błąd silniczka klapy obiegu zamkniętego oraz błąd czujnika ciśnienia f129. Wymieniłem czujnik 3 razy. Dwa używane jeden nowy. Błąd nadal istnieje klima nie załącza się. Klima nabita szczelna, podłączona na krótko działa lecz wysterowana z panelu klimatronik nie....
Wejdź w bloki pomiarowe modułu klimatyzacji. Tam na jednym kanale masz kod wł/wył kompresora Klimy. Dwa jaką temperaturę pokazuje na zewnątrz (czujnik za kratką w zderzaku poniżej 5C sprężarka nie załączy się). Trzecim ważnym parametrem jest temperatura parownika (poniżej 4 C wyłącza kompresor). Ale jak pisałem wyżej wszystko jest kodzie. Czy jest uruchomiony...
Masz podstawy do wątpliwości co do technika z UPC, U mnie wpadli do domu, zryli instalację położoną gwiaździście zarówno z kabli antenowych satelitarnych jak i ze skrętki na RJ-45, poprowadzonej od modemu do każdego pokoju jak i do kuchni, polikwidowali profesjonalnie zrobione gniazdka, pozostawiali gołe kable w puszkach po gniazdkach a na koniec okazało...
Witam Wiem, że podobny temat pojawił się niedawno, czekałem tam na rozwiązanie, ale niestety u mnie sytuacja prezentuje się troszkę odmiennie. Nie chciałem tamtego tematu już zaśmiecać. Otóż kupiłem niedawno Audi A2 2001r. Od początku nie działo otwieranie z pilota, ale po włożeniu do drzwi kierowcy i otwarciu zamek centralny działa. Co ważne, posiadam...
bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe akumulator
warto uruchamia makro wodomierz magnes volvo silnika
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Subaru Impreza III 2.0 – kompatybilność przetwornic HID Koito, Matsushita, Denso Junkers podgrzewacz wody – buczenie, przyczyny, diagnostyka, Bosch Cerapur, Condens