Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Panie kolego wchodzisz sobie w Silnik w blokach pomiarowych wpisujesz 01 masz wtedy bodajże temp silnika paliwa i otoczenia strzałką w dół schodzisz w górne kanały 02, 03 itd. Można to zrobić intuicyjne ponieważ przy wartościach rzeczywistych masz jednostki Volty, Stopnie, itp. W poszczególnych podsystemach jak ABS masz podane prędkości podczas jazdy...
To może w blokach pomiarowych w wspomaganiu coś widać ? Komunikację wspomaganie-abs widzi ?? Podrzucę później bloki może coś będzie widać? Dodano po 59 Bloki pomiarowe dla wspomagania - akurat to jest z A3 8P kanały powinny być te same. Zrób podgląd i wrzuć.
Jakie kanały jeszcze można sprawdzić odpowiedzialne za mieszankę?? Auto na zimnym jeszcze w miarę pracuje jak się nagrzeje wtedy zaczyna skakać jak kangur. Najgorsze jest gwałtowne przyśpieszanie. Powolne przyśpieszanie daje radę. Mimo wszystko jak wejdę w bloki pomiarowe na kanale 98 to przy wciskaniu pedału gazu (pedał na lince) wartości powinny się...
https://obrazki.elektroda.pl/2644798200_... AD5940 to precyzyjny, analogowy front-end (AFE) przeznaczony do zastosowań w urządzeniach przenośnych, które wymagają precyzyjnych systemów pomiarowych dla czujników elektrochemicznych, takich jak pomiary amperometryczne, woltamperometryczne lub impedancyjne. AD5940 jest przeznaczony do pomiaru...
08 bloki pomiarowe i kanały odpowiednio dla każdych drzwi nie pamiętam które, ale vag ma tam takie helpy podpisy pod kanałami to sobie poradzisz. Po zamknięciu KLUCZEM! musi w polach być safe lub zabezpieczony a nie not safe lub nie zabezpieczony, nie wiem jakiego masz vaga.
Jeszcze raz zobaczyłem na ten wsad i sprawdź 09181 Zobacz też co ci pokazuje w liczniku w blokach pomiarowych kanał 24.
sprawdź instalacje pod filtrem powietrza często tam sniedzieje,a też bloki pomiarowe kanał 125 i czy widzi komunikacje miedzy sterownikami
Rodzaj silnika? Vag, bloki pomiarowe, kanał bodajże 8 parametry przepływomierza jedna linijka jakie powinny być wskazania poniżej jakie są jeżeli znaczna rozbieżność to w ciemno wymieniaj. Prościej nie będzie.
Pierwsza jest 5-cio przewodowa zakładam, że liniowa (szerokopasmowa) i tyle o niej wiem, chciałbym umieć ją odczytać ale nie mam pojęcia co tak naprawdę odczytuje VAGiem, przeglądnąłem bloki od 0 - 100 powoli patrząc co i jak i wydumałem tam niektóre parametry nawet kąt wyprzedzenia zapłonu i otwarcia przepustnicy, obroty, napięcie, temperatury itp...
W blokach pomiarowych w kanałach około 128 masz status komunikacji can z innymi modułami . Niestety te sygnały weryfikuje się oscyloskopem. Ja np miałem problem w Octavii 1fl z komunikacją z modułem haldex winnym okazał się filtr can w sterowniku haldex wylutowalem to i zastąpiłem dwoma mostkami z przewodów. Działa od 3 lat bez zarzutu. Zresztą poszukaj...
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
Nie ma co gdybać. Licznik bloki pomiarowe kanal 23. W poszczegolnych oknach masz czasy jakie masz odczekać.
Zainstaluj VAG COMa a tego Polskiego VAGa si pozbądź. Wchodzi w silnik, bloki pomiarowe, kanał 60 lub 98 na niepracującym silniku, przełączasz na nastawy podstawowe, czekasz jakąś minutę i przełączasz na bloki pomiarowe, ok i zrobione.
W samochodzie jak w temacie cykliczne wyzwalanie alarmu. W module komfortu, bloki pomiarowe, kanał 16 podaje kod źródła alarmu jako "4" . Proszę o listę kodów źródła alarmu dla tego auta. Ponoć kod "4" jak znalazłem to alarm z drzwi tylnych lewych, ale to dla VW Passata. Czy w Audi jak w temacie jest identycznie?
Dwa numery VIN to normalne po zmianie PINu. Teraz musisz się zalogować starym PINem (bo się zmienił - jak nie wchodzi sprawdź czasu blokad - bloki pomiarowe licznika kanał 24) i zakodować/przyuczyć klucze.
Dokładnie nie znam się na diagnozowaniu auta. Czy dobrze rozumiem, że chodzi o bloki pomiarowe kanał 6?
Witam jak w temacie mam problem z audi a4 b6 .Sprawa wygląda tak nie dział centralny z pilota.Pilot ok kodowany VCDESEM i w blokach pomiarowych kanał 7 widać go poprawnie. Wiązki sprawdzone tez ok i w blokach tez poprawnie widać otwarcie dzwi .Wymieniony moduł komfortu i sterownik dzwi kierowcy . moge jeszcze sprawdzić???
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
Czy ktos może sprawdzić co ma w blokach pomiarowych (kanał 4, komfort)? U mnie jest, że przełącznik wyboru lusterka i regulacji jest niezainstalowy i nie ma żadnej reakcji. Czy jest możliwe, że ta funkcja jest wyłaczona? Szukałem w necie, ale faktycznie elektryczna regulacja, nie jest uwzględniana przy kodowaniu.
Ok, to by miało sens. A ma Pan może jakieś wytyczne co do rezystancji tych czujników w danej temperaturze? Czy pozostaje podmianka na nowy i sprawdzenie? Jeśli masz VCDS to sprawdzisz ten stary - w blokach pomiarowych. Będą Cię interesowały dwa kanały: sterownik silnika oraz licznik. Instrukcję znajdziesz w Google. Różnica pomiędzy tymi odczytami powinna...
Można prosić o jakąś podpowiedź gdzie jest ten przekaźnik ?? Patrzyłem obok lampy ale nic nie widać.. W blokach pomiarowych 16 kanał 2 wszystko dobrze pokazuje czyli manetka jest ok... tylko gdzie ten przekaźnik??
Witam , błędów nie ma , immo koduje sie prawidłowo, na fis napis STOP. W załączniku zrzut z bloków pomiarowych , kanały 22 i 23. Jaka może być przyczyna awarii. Pętla immo podłożona z innego auta efekt ten sam.
widzę ze kolega nie rozumie o co mi chodzi. Wchodzę na vagu w moduł 46 nie wchodzę w 10 adaptacje tylko 08 bloki pomiarowe wybieram kanał 03 w tym momencie powinny mi się wyświetlić 4 okna z cyframi nawet z tym pilotem który jest sprawny . naciskamy jakikolwiek przycisk i wartości powinny się zmieniać np z 1 na 2. w ten sposób można sprawdzić czy pilota...
Co do wkręcania się na obroty odczytaj sterownik podczas próby drogowej. sterownik silnika [01] bloki pomiarowe==> kanał [03] i [11] podczas przyśpieszania (gaz w podłodze)na III biegu przy 3000 obr.
Wypadanie zapłonów sprawdź w blokach pomiarowych kanał 15, 16. Jeśli stwierdzisz na którym cylindrze jest zamień cewki i zobaczysz czy wypada na tym sam czy innym, w ten sposób wyeliminujesz cewki. Turbo można sprawdzić też w blokach pomiarowych. Cały pic do dobra diagnostyka a nie czytanie tylko błędów.
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
Rozrząd sprawdzałeś? Podłącz vag, wejdź w silnik bloki pomiarowe kanał 000 kliknij nastawy podstawowe (basic settings) i podaj wartość drugiego pola. Zrób logi dynamiczne kanału 010 i 011, - trzeci bieg, od 1000 obr to 4000 tys gaz w podłogę i wstaw na forum.
27 C. wtedy przestaje chłodzić (sprawdzałem w blokach pomiarowych na kanale 010) Pozdrawiam
Witam po jakimś czasie. Nikt nic nie podpowie? Z gateway (19) połączyłem się jednak w blokach pomiarowych w kanale 125 pole 4 (j285) jest puste a powinno być chyba 1. Jak to uruchomić?
Pytanie zasadnicze, czy auto posiada fabryczny alarm? Może problem tkwi w uszkodzonej krańcówce drzwi. Przejdź do bloków pomiarowych, kanał 010, blok 1 - drzwi kierowcy, wartość 1 drzwi otwarte, wartość 2 zamknięte, blok 2 przód pasażera, 3 tylne lewe, 4 tylne prawe. Sprawdź i daj znać Jeszcze jedno. Dane do adaptacji które Ci podałem dotyczą jedynie...
witam wszystkich, wczoraj podlaczylem vag-a do mojego leona i sprawdzilem kat wtrysku silnik bloki pomiarowe kanal 000 2 pozycja na basic settings i bylo tam 26 czy to mozliwe zeby sie to samo przestawilo?? rozrzad wymieniony ok rok temu i po wymianie bylo ustawione na 53 z tego co pamietam , czy trzeba to przestawic????
Gazownik stwierdził ze to nie jest wina gazu, ze strony gazu wszystko jest w porządku jego zdaniem. Wtryski też w porzadku. Zastanawiam się nad tą sondą. Rząd 1 to będzie ta przed katalizatorem? VCDS, bloki pomiarowe i kanał 30. Pokaże wszystko odnoście pierwszej sondy. Sprawdź dwie sondy - przed katem i za katem.
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Jak nie masz dalej dostępu do kanału 50, to sprawdź bloki pomiarowe na kanale 24 pierwsze dwie liczby to blokada w minutach w liczniku oraz w sterowniku ECU czy nie masz czasem blokady czasowej. Jeśli tak, to pozostaw na zapłonie z nowym licznikiem na kilkadziesiąt minut ( w zależności od wskazań w w/w blokach) i potem znowu sprawdź kanał 50. 231760km...
Pacjent Audi A4 b7 2005 zgubione klucze. Licznik Bosch RB8. Jakiś spec starał się dopisać klucze, ale poległ. Licznik pokazuje safe. Vvdi2 odczytał z ECU edc16c39 pin, przebieg, 7bajtow CS. Dostępu po OBD do danych licznika nie mam, vvdi2" security login failed", smok w okrojonej wersji też nie odczyta danych. Próbowałem uczyć zwykły id48, can 48 Audi,...
Zapewne winien czujnik temperatury (a w zasadzie jeden z czujników-jest podwójny jeden daje wskazania temperatury na zegary,drugi do ECU)trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych-nie zawsze wyrzuca błąd.Adaptscja przepustnicy jest na kanale 098 ,zeby to zrobic poprawnie należy skasować wyuczone nastawy oraz w ECU nie moze byc zapisany żaden błąd.Νastępną...
A to coś nowego, że zamienniki nie działają... 8-O :?: Mogę założyć te z tyłu do przodu na próbę, o ile odkręcę małe śrubki trzymające czujniki. Będzie ciężko. Podjedź na szrot i kup jeden. Załóż na prawe koło, komputer, kanał ABS, zakrec kołem i zobacz co pokazują bloki pomiarowe. Analogicznie z drugim kołem to samo.
Skoro masz VAGa to proponuje troche zagłabić sie w temacie, poszukać na necie jak uaktywnic tempomat jesli nie wiesz czy juz jest aktywowany i czy sterownik silnika "widzi" pozycje z przełacznika tempomatu. VAG: 01 wejscie do sterownika silnika 08 bloki pomiarowe 006 kanał w którym masz miedzy innymi: właczniki sprzegła , stopu i pozycje z przełacznika...
A6 C5 98' AEB tylko to są bloki climatronic a nie dla silnika.
Kanal 7 bloki pomiarowe. Widać czy widzi klucz
Jak jesteś w zegarach to wchodzisz w bloki pomiarowe. Jedziesz kolejno po kanałach. Będzie okienko "fuel level"
Doszedłem do tego drugiego wskazania. Trzeba to sprawdzić w module licznika (17) (licznik, bloki pomiarowe, kanał 03, pozycja pierwsza od góry). Różnica pomiędzy odczytami jest ok. 2 stopnie, więc chyba wszystko działa. Pozostaje mi chyba wymienić termostat. Brałem też opcję uszkodzenia licznika (bo być może temp. silnika jest ok, a odczyty są nie takie)....
Dzięki ELEKTRIT a może cos więcej jak kanał bloki pomiarowe.
Ok- wybite 00 więc 2000r i miesiąc maj. Z tego co udało mi się doszukać to problem może leżeć w ustawieniach statusu immobilizera. Licznik Jaeger w blokach pomiarowych w kanale 23 w komórce nr 4 nie wyświetla żadnej informacji- po prostu puste miejsce. Natomiast licznik VDO wyświetla nr 6 co oznacza: 4 = New or replacement part cluster, not matched/...
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Witam. Centralny zamek działa, lecz nie dzieła z pilota. Vag adres 46, bloki pomiarowe 08, kanał 10, widać działające piloty, lecz zamek, klapa się nie odmykają. Słychać pykanie przekaźnika. Czy to oznacza, że moduł centralnego zamka uszkodzony, czy może kodowanie złe? Pozdrawiam.
bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe klimy
ustawienie dźwięku filmy webasto zasilanie pilot bramy android android
traktorki kosiarki mikrokomputer cobra1
De’Longhi Magnifica S – zablokowany pojemnik na wodę, problem z wyjęciem zbiornika Einhell TE-SM 2131 – brak lasera, nie świeci wiązka, naprawa przełącznika i modułu