Jakie parametry pokazuje czujnik ciśnienia doładowania G31? Jaki jest błąd po jego odłączeniu i co wtedy widać w blokach pomiarowych?
Auto ma juz 240tyś km. Nie zapala się żadna kontrolka. Nie ma zarejestrowanych żadnych błędów w sterowniku silnika. Może szukać w blokach pomiarowych?
Zmostkuj w gnieździe obd [30] z [15] i sprawdź błędy oraz wrzuć podgląd na pierwszą 10 bloków pomiarowych.
Ok ale jak pisałem zobacz ile jest kluczy w blokach pomiarowych.
Jakie ma błędy bloki pomiarowe.
Vcdsem mozna sprawdzic ktorem moduly sie nie usypiaja w Can Getaway w blokach pomiarowych
a nie wiem, nawet nie wiem gdzie to sprawdzic tzn ktory blok pomiarowy.
Ten prymitywny sterownik resetuje się po odłączeniu aku(30) i to wszystko jeśli chodzi o reset. Przekaźnik możesz sobie założyć do odcięcia 30 z ecu nie ma problemu. Sterownii gazu w tym ecu? :lol: :lol: :lol: Zanim rozprujesz wiązki bez sensu to sprawdź pierwsze co stycznik ,potem silnik i hall. A TPS trzeba ustawić nie możesz sobie przykręcić tak...
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
A ciśnienie jakie pokazuje w blokach pomiarowych?
Blokadę czasową też widać w blokach pomiarowych.
Są różne rodzaje błędów, możesz mieć: 00526 - Brake Light Switch (F): Circuit Malfunction - wtedy nie masz świateł lub 00526 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal - wtedy trzeba prześwietlić wiązkę. Zresztą sprawność czujnika hamulca możesz (z tego co pamiętam) sprawdzić gdzieś w blokach pomiarowych.
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Adaptacja przepustnicy - wtedy gdy przejdzie to powinno być ok. Można sprawdzić TPS w blokach pomiarowych.
Jak widzi masę powietrza w blokach pomiarowych? (vag).
witam potrzebuje porady na temat odczytu wartosci pompowtrysków jakie powinny wartości i w jakim bloku pomiarowym je odczytam pacjent passat b5 130 km awx. w razie czego robię to przez vcds
Kat wtrysku 55 dawka.4.2 Podaj wyniki z bloku pomiarowego 4 silnika.
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Czy wina może leżeć po stronie zaworku n108? Jak najbardziej. Uruchom basic setings blok 4. Powinien się przestawiać z jednej skrajności w drugą. Wtryskiwacz sterujący z pękniętą sprężyną w środku daje podobne objawy.
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Sprawdzić kąt synchronizacji, Vag > silnik > bloki pomiarowe > grupa 4 poz 4
Pierwsze co zrobić to poprawić wiązkę wtryskiwaczy, tyle razy opisywane...
Może wszystkie zamki nie dają sygnału że są otwarte drzwi. Odczyt błędów i bloków pomiarowych dotyczących zamków.
Passat b5 fl 136 km. Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Mam vaga 4.9 ale nie robiłem tego wcześniej. Może mi ktoś opisać procedurę? W które bloki pomiarowe wejść?
Zainstaluj VAG COMa a tego Polskiego VAGa si pozbądź. Wchodzi w silnik, bloki pomiarowe, kanał 60 lub 98 na niepracującym silniku, przełączasz na nastawy podstawowe, czekasz jakąś minutę i przełączasz na bloki pomiarowe, ok i zrobione.
Dwa numery VIN to normalne po zmianie PINu. Teraz musisz się zalogować starym PINem (bo się zmienił - jak nie wchodzi sprawdź czasu blokad - bloki pomiarowe licznika kanał 24) i zakodować/przyuczyć klucze.
koledzy ja klimatyzacjami to zajmuje się 15 lat i takie testy to ja już dawno poczyniłem i tak jak pisałem wszystko jest ok ,problem polega na tym że klimatronik nie daje rozkazu do pracy liczę na kogoś kto dobrze zna VAG a i bloki pomiarowe ,bo ja mam niekompletne i moje jedyne podejżenie tkwi w czujnikach temperatury i nie widzi potrzeby uruchamiania...
No tym podglądzie w VCDS nie pomyślałem zupełnie, wejsc w bloki pomiarowe w prawych drzwiach, czy w centralną elektrykę?
Mogę to sprawdzić na blokach pomiarowych jak tak to która grupa
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
02 Silnik Bloki pomiarowe 006
Widać czasem... ale nie zawsze a co dziwne : czasem nie ma reakcji w blokach pomiarowych a zamki zareagują na pilota...
Czy ktoś wie jak VCDSem sprawdzić ile obrotów daje rozrusznik? Jakie bloki pomiarowe? Będę wdzięczny za podpowiedź.
Diagnostyka, trzeba sprawdzić w blokach pomiarowych czy jest reakcja na manetkę.
A jak wyglądają bloki pomiarowe ?? dobrze widzi kat wyprzedzenia zapłonu ??
No jeden klucz mam który działa. No ale z tego co wiem to nowy transponder muszę Prekodować żeby go dopisać. Chyba że da radę to zrobić bez prekodowania. W blokach pomiarowych w grupie 001 blok 3 pokazuje mi że klucz może być dopisany do auta. Mam tylko VCDSa
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Vag scope w bloku ABS, tak? Pokaze napiecie na czujnikach w kazdym kole czy jak? Nie korzystalem z tej opcji nigdy. Nie ,tutaj chodzi o to że przedstawia prędkość kół (nie tylko)jako wykres.Potem możesz sobie porównać które koło bardziej odbiega od sygnału z innych.W blokach pomiarowych tego nie zobaczysz bo komunikacja tester- sterownik jest za wolna...
Wejść w bloki pomiarowe sterownika klimatyzacji.
Może podaj błędy jakie widzi sterownik silnika bo raczej te nie są ze sterownika silnika. Zobacz czy przy rozruchu silnika widać w blokach pomiarowych prędkość obrotową silnika. Na plaka próbowałeś?
to jest tylko blok pomiarowy ta funkcja??ktora juz uruchamialem ?
Bo nie gasną od razu tylko z opóźnieniem i powoli. Zapalają się od razu. Poczekaj aż zgaśnie i wtedy otwieraj drzwi. Jak nie gasną w ogóle nawet po 5 min to sprawdzic można w VAG/VCDS które drzwi są otwarte (bloki pomiarowe modułu komfortu 46).
Tam informacja idzie po canie. Napewno w blokach pomiarowych widać dobrze otwarcie drzwi lewych?
Witam ponownie, niestety nie mam dostępu do VCDS-a. W związku z tym może ktoś podpowie jakie są numery bloków pomiarowych dla tych poduszek?
Próbował ktoś odczytywać bloki pomiarowe airbag tym testerem? Funkcja jest ale po próbie odczytu pojawia się: Operate Fail, testowany samochód to VW Passat B5 FL 2001r.
Ty nie masz dziurawego intercoolera albo jakiejś nieszczelności na linii turbo - silnik. Bo przepływy ponad normę a ciśnienia brak. A co do loga dalej d... dopiero przy 2500-3000 dogania zadane. Na wykres przełącz się w blokach pomiarowych ustawiasz żądany nr bloku i dajesz opcję GRAPH.
Zobacz w blokach pomiarowych czujnik temperatury. Nastawy przepustnicy tez warto zrobic. Przeplywka tez moze byc przyczyna. Jak zacznie wchodzic na obroty to odepnij przeplywke i zobacz czy spadnie z obrotow.
W blokach pomiarowych sterownik klapy "widzi" naciśnięcie przycisku przy podniesionej pokrywie ? Powinna być możliwość nastaw podstawowych testerem.
Od czego zacząć szukanie przyczyny? A może by tak podłączyć vag-a zobaczyć czy nie ma błędów jak z zamkami odczytać bloki pomiarowe a nie iść na wydrę.
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Bloki pomiarowe VAG. Każdy to nie ma błędów w DTC....
A w blokach pomiarowych w sterowniku silnika i w zegarach widać temperaturę?
Od tego zacznę, zobaczymy co się będzie działo. Dodano po 19 Usunąłem nieszczelności, trochę ich było: - Zsunięta rura dolotowa z przepustnicy, - Pęknięta rurka od odmy olejowej, - Nieszczelność zaznaczona na zdjęciu powyżej. Wydaje mi się, że już jest dobrze, silnik ma niższe obroty i pracuje znacznie ciszej. Niewiem czemu, ale pedał hamulca stał się...
W załączniku schemat, posprawdzaj napięcia na liniach 12V - bezpieczniki SA2 i SC2 - zestawienie w załączniku. Możesz też sprawdzić wartość z czujnika momentu w blokach pomiarowych. Vas ori czy od żółtków? Musisz "nabyć" płyty flashdata.
Żeby dał bloki pomiarowe jak to się zachowuje geniuszu mówiłem że to czarna magia.
witam........to nie rozrząd kolego ,musisz podjechac do kogoś odczytac wartosci w blokach pomiarowych i sprawa sie wyjasni......... pozdro rox............
Sprawdzić VAGiem w blokach pomiarowych jakie pokazuje spalanie - pamiętaj że tam jest pokazywane w l/godz
Nie zagłębiałem się w ksenony w B5, ale jak masz bloki pomiarowe to tam coś powinno wyskoczyć. Być może coś znajdziesz na stronie Ross-Tech.
Warości w blokach pomiarowych dla silników TDI znajdziesz tu: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_...
Witam diagnozowalem sobie dzis passata 110KM TDI 1,9 99rok i na 4 bloku pomiarowym kat poczatku wtrysku 0,2 czy to mozliwe by tuning go tak zmienil ? bo jakas firma robila mu chip tuning czy tę wartość się modyfikuje?
Dokładnie tak jak piszesz, sprzedawcy zapewniają jak z nimi rozmawiasz przed kupnem, a jak już kupisz to jak dzwoniłem to się okazuje że długiego kodowania nie zrobisz a jak pytałem to jakie kodowanie można nim zrobić, to sam nie wiedział co powiedzieć. Czyli on się nadaje tylko do błędów i podglądu bloków pomiarowych.
Komfort ,bloki pomiarowe,i mikrostyki działają 01 zamknięte 11 otwarte.Wszystkie drzwi reagują tak samo.
Ze starego licznika immo2 ale to chyba nie jest problemem bo kluczyki dopasowują się do licznika bo kontrolka immo gaśnie. W blokach pomiarowych kluczyki nie są zablokowane.
W blokach pomiarowych na kanele 003 masz dwa parametry przepływomierz powietrza wymagany i rzeczywisty. Porównaj je z gazem w podłodze podczas jazdy. Tak ,tylko to służy do kontroli egr.To raczej 9 albo 10?Albo logi robić.
Witam Gdzie dokładnie znajduje się czujnik temperatury silnika z którego impuls idzie do sterownika silnika w VW Passacie b6 2.0 tdi,znalazłem w pobliżu alternatora 2-PINOWY ale to chyba nie ten,ponieważ po odpięciu wtyczki i podpięciu vaga i wejściu w bloki pomiarowe w bloku 1 nadal widzi temperature.Ktoś mi mówił że w pobliżu filtra powietrza, ale...
Racja kolego... :D zapomniałem że to tylko tempomat jest dostępny w blokach pomiarowych silnika. Przepraszam. Ja miałem przypadek podobny w nowszym Passacie, po rozlaniu się coli - manetka nawigacja i klimatronik były do czyszczenia.
Czy czasem mechanizm/szyba nie ma zbyt dużych oporów przez co sterownik widzi opór i wyłącza zasilanie silnika. Podepnij VAGa to będziesz widział w blokach pomiarowych jakie jest położenie przycisków. W blokach też widać czy czasem nie zadziałało zabezpieczenie termiczne.
To może w blokach pomiarowych w wspomaganiu coś widać ? Komunikację wspomaganie-abs widzi ?? Podrzucę później bloki może coś będzie widać? Dodano po 59 Bloki pomiarowe dla wspomagania - akurat to jest z A3 8P kanały powinny być te same. Zrób podgląd i wrzuć.
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
Nie wiadomo co kupisz i nie wiadomo z jakim wyposażeniem był dawca. Inna końcówka to możliwe że będzie inna wtyczka, inne kodowanie, inna ilość poduszek. Sterownik jest zablokowany więc nie skasujesz błędów ani nie wywołasz nowych. Jedynie powinno być w blokach pomiarowych widać stan poduszek - czy widzi czy nie.
przepływke najlepiej sprawdzic w czasie jazdy w blokach pomiarowych ,ale poszukaj na forum było tego bez liku
Blok pomiarowy 4 pozycja 4 - synchronizacja. I już się dowiesz czy jest dobrze, czy może rypnięty, albo niedokładnie ustawiony. Jeśli masz kogoś kto się tym autem zajmuje, to powinien wiedzieć co z tym zrobić. Ale jakby był walnięty, to checka by zaświecił. Natomiast przy tych objawach, to moim zdaniem w tym momencie najwyższa pora na pomiar sprężania.
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Gdzie kupowałeś ? To zrób tak odpal VCDS, odpal auto i wejdź w bloki pomiarowe, sprawdź które to dokłądnie czujniki pokazują Ci że widzą przeszkodę bo puki co nie wiemy które robią Ci ten problem. Jak wchodzę w bloki pomiarowe to pokazuje że przód po 25 a tył dokładnie nie pamiętam ale w prawym była inna wartość i skakała a w pozostałych była taka...
Klapki w kolektorze w porządku, wszystkie uszczelki dolotu wymienione oraz uszczelki wtryskiwaczy. Powietrza nigdzie nie ciągnie. Wie ktoś może w którym bloku pomiarowym są wartości przepływomierza i doładowania (zadane i rzeczywiste). pozdrawiam
Szkoda że Vag Ci nie chodzi bo w blokach pomiarowych mógłbyś sprawdzić co wskazują czujniki temperatury powietrza dolotowego i płynu. Pozdrawiam
W blokach pomiarowych masz kod blokady/uruchomienia sprężarki plus ewentualne błędy. Wystarczy że nie widzi czujnika temperatury zewnętrznej i się nie uruchomi.
W moim przypadku było tak że VAG w blokach pomiarowych pokazywał wszystko dobrze ( tak jak wciskałem gaz tak procenty rosły itd) ale auto nie reagowało na wciśnięcie gazu... Dopiero po wysuszeniu złącz pod ECU ożyło
a co w blokach pomiarowych czy temp.paliwa itp. sa w normie? i czy podczas prob zapalania jest sygnal na wtryskiwaczach
odpinałem moduł komfortu wiec to tak jak by kleme zdjął, co ciekawe w blokach pomiarowych obydwa piloty są rozpoznawane,chyba że moduł w dzwiach potrzebuje reset,jutro zobacze...
Bo w Passacie kontrolka ABS nie informuje o jego działaniu. W twoim wypadku musisz sprawdzić który czujnik nie widzi niskiej prędkości. Laptop na kolana, kolega kieruje. VCDS moduł ABS/ESP ,bloki pomiarowe z prędkość live z czujników. Jeden będzie widział prędkość dopiero od np 5 km/h lub będzie skakać. Najczęściej to korozja na koronce lub za daleko...
Witam! Poproszę o instrukcję jak za pomocą Polskiego Vaga 4.9Pl obniżyć obroty w tym aucie. Dodam że trzyma prawie 1000 na wolnych i po wbiciu na D jest szarpnięcie!! Poza tym auto smiga elegancko. Nie ma błedów a w blokach pomiarowych jest wszystko oki.
w VCDS są bloki pomiarowe, podłącz się pod kompa i będzie od razu wiodomo, z którą świecą jest coś nie tak - o ile to w ogóle jest problem ze świecą.
Przed usunięciem immo było wszystko ok, ale troche czasu minęło już od tej operacji i nie wiem czy to przez to. Przepustnice czyściłem i adaptowałem niedawno. Chciałem sprawdzić w blokach pomiarowych w vagu informacje, ale nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę.
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
Instalacja sprawdzona od czujnika do sterownika ? Często przyczyną usterki czujnika temperatury,ciśnienia doładowania w tych modelach to rezystancja instalacji ,przy sprawdzaniu jest dobrze. Można sprawdzić bloki pomiarowe. W aso gotowa wiązka z kostką czujnika i pinami do wpięcia w złącze sterownika detal 130 pln.
chodzilo mi o tester scisle do grupy vag tam w opcji bloki pomiarowe mozna sprawdzic elementy climatronika i dokonac np.zdalnego wylaczenia sprzegla klimy itp
Miałem kiedyś takiego passata. Pojawiły się problemy z pracą silnika na benzynie, dodatkowo za niskie były wolne obroty. Sterownik nie rejestrował żadnych błędów, ślęczałem nad blokami pomiarowymi, szukałem i w końcu odłączyłem zasilanie na kilka minut i ...pomogło.
Sprawdź pompkę paliwa skoro na benzynie masz problem a czujnik temperatury masz jeden czteropinowy z tyłu głowicy i w blokach pomiarowych na Vagu kanał pierwszy i w pierwszym polu masz aktualną wartość.
Sprawdź prędkość w blokach pomiarowych silnika gdy jest błąd (czy ecu widzi że lecisz 180 km/h) . Dolot jest oryginalny czy zmodyfikowany.
połączyć się z modułem, zobaczyć w blokach pomiarowych jakie wartości widzą czujniki, sprawdzić czy moduł wie że został włączony bieg wsteczny. Jaki jest nr sterownika?
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Kolego w testerze są bloki pomiarowe i z ich wskazań do dobry mechanik wie co się dzieje, odczytanie błędów to nie jest dobra droga do naprawy auta.
Witaj. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził stan pompy wizualnie. Dostęp jest dość łatwy. Poza tym może przekłamywać wskaźnik paliwa. Jak masz dostęp do np VCDS, to po podłączeniu się do zegarów w blokach pomiarowych możesz sprawdzić ile dokładnie paliwa "widzi" wskaźnik. Można też dla pewności wykonać test zegarów. Pozdrawiam
Krzysiek, tam kodowanie nie ma nic do tego. Potwierdzenie kierunkami jest ustawiane w kanałach adaptacji. Co do tych zamków to słuszna uwaga. Można to rozpoznać po tym czy jest ryglowanie. Jeżeli komfort nie widzi któregoś ze sygnałów z zamków to nie będzie mrugał kierunkami. Jak przy zamykaniu słychać że nie rygluje to nie mignie ale nie pamiętam by...
Witam mam problem w Passacie 1.8t AWT otóż wyświetla się błąd przepływomierza 16486 niskie napięcie wejściowe. Sprawa wygląda tak przewód pierwszy to napięcie jest 3.5V na zapłonie na odpalonym ponad 14V, drugi to masa która jest, trzeci napięcie 5V tak samo na odpalonym i ostatni czwarty to jak się nie mylę sygnał do komputera. VCDS w blokach pomiarowych...
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Korekty pompowtrysków. Odpalasz auto Podłączasz VCDS wybierasz silnik-> bloki pomiarowe-> grupa 023 i wrzucasz tutaj cyferki jakie pokazał komp na poszczególnych cylindrach, gdy silnik pracował na jałowym
Witam ...........a po co chcesz je wymieniać co sie dzieje ,odczyt błedów i bloki pomiarowe!!!!!!!!!!!!pompki używane zaczynaja się od 150 do 350 za sztuke ,wymiana 200zł ............. pozdro rox............
bloki pomiarowe bloki pomiarowe akumulator bloki pomiarowe rozrząd
tauron licznik dwukierunkowy peugeot boxer kluczyk migaja lampki
berges falownik peugeot expert
Porównanie głośności STX F-360n i Tonsil Voyager 350 Miele W305 - Migająca kontrolka płukanie: przyczyny i rozwiązania