Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
Kolego czy usunąłeś ten problem jeśli nie daj znać może pomoge
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
Wymień włącznik stopu, wyczyść przepustnicę, zrób nastawy i dopiero zobaczysz co jest grane. Jeśli nie pomorze to wtedy bloki pomiarowe do wglądu.
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Ja bym przy tych błędach od razu zajarzał w bloki pomiarowe ( napięcie i prąd pompy odczyt z czujnika skrętu). Potem pomiar napięcia na akumulatorze przy okazji weryfikacja bezpiecznika na aku. Kolejne to odpięcie czujnika kąta skrętu (czasem robi więcej szkody niż pożytku). Potem podłączenie przewodów jak najbliżej pompy i monitoring napięcia (plus...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
No teraz pytanie czy błąd jest stały czy tylko w pamięci sterownika AIR-BAG i wystarczy go wykasować (bo np był demontowany AIR BAG pasażera). Jeśli jest obecny/stały to z jakim kodem przyczyny (zwarcie, przerwa, rezystancja za duża ,za mała). Mając VCDS można wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć jaką rezystancję zapalnika widzi moduł sterujący. PS Auto...
P0026 Czujnika doładowania ciśnienia błąd niezrozumiały Jeżeli czujnik podłożony i o tych samych lub zamiennych numerach wystarczy teraz sprawdzić instalację -przejścia czujnik sterownik- oraz zrobić podgląd w bloki pomiarowe podczas występowania usterki i wszystko jasne. Widać że ani ty ani warsztat nie znają się na samochodach i ich diagnostyce więc...
Dzień dobry, wymieniłem dmuchawę w Fabii 2 z 2011. Strasznie żmudna robota bo trzeba deskę rozdzielczą zdemontować. Po zamontowaniu i usunięciu błędów poduszek (zawsze wybijają po takich operacjach) pokazało mi błąd: 01274 air flow positioning motor (V71) Próbowałem robić to co podpowiada ross tech (używam VCDS) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Logi z jazdy na benzynie ? W tym bloki pomiarowe mam kliknąć zapisz dane ? Te logi jak zrobić z tych grupy 032 i 033 ? Czy jak to zrobić VCDS mam .
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Też trochę to dziwi dlatego poczekałbym z wymianą i zajął się diagnostyką. Dobrze byłoby mieć podpiętego kompa w momencie, gdy fura zaczyna szaleć. Podgląd na bloki pomiarowe z odczytem prędkości obrotu wału.
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Instrukcja jest ogólnie dostępna. Choćby tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... instrukcja dotyczy programu vag-com ale w polskich vagu jest identycznie W jednym z bloków pomiarowych podczas naciskania guzika widać reakcje w vag-comie i polskim vagu jest to inny blok. U mnie okazało się że uszkodzony procesor kodu zmiennego w pilocie....
VCDS i czy inny komputer diagnostyczny i tak jak pisałem w module licznika bloki pomiarowe i tam powinna być wartość jaką odczytuje czujnik w mm plus minimalna wartość. Z tego co pamiętam to otwarta maska blokuje czujnik. Tak samo jak zadziała (zaświeci się pomarańczowa oliwiarka- plus sygnał dźwiękowy). To zgaśnie dopiero po otwarciu maski i stanie...
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
jak kolega wyzej napisał sprawdz bloki pomiarowe i kanał 006 i bedziesz tam widził czy wartosci sie zmieniają gdy wciśniesz sprzęgło, hamulec i gdy bedziesz właczał tempomat Dodano po 2 sorry teraz patrzyłem na zdjecie i ten rok napewno ma inne mnetki, takie jak np golf 4 czy skoda octavia
Więc albo druga tak samo uwalona manetka albo sterownik pod kierownicą wariuje. Podgląd w bloki pomiarowe i spr jakie stany widzi przełącznik. Czy np. gdy załączasz kierunkowskaz widzi też załączenie św. drogowych.
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka kolego .
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
Bloki pomiarowe i patrzeć,pewnie sygnał z czujnika wariuje .Widać tam prąd i obroty silnika pompy jak i sygnał z czujnika i to w nim szukaj problemu jak nie ma błędu.Abs sprawdź na błędy,ale jak nie masz vaga to nic ci forum nie pomoże.
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie poprowadzi dokladniej .
P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc 01336 - szyny danych dla systemu Comfort 01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony Możliwe przyczyny CAN-Bus wadliwych danych Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-Gateway Coding Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość...
Witam. Niby tak ale może przy pomocy szanownych forumowiczów uda się jakoś rozwiązac ten problem. Auto raczej w fabrycznej konfiguracji - czy było coś grzebane nie wiem. Radio Stream ten pierwszy stary więc odpowiadałoby to rocznikowi auta. Gateway też dosyć stary. W tym radiu ew. kod generuje się z tego co wiem na podstawie numerów z naklejki fabrycznej...
Witam, Pracuję nad stanowiskiem "badawczym" tzn. licznik na stole. Mam ogromny problem z dokodowaniem kluczyków (licznik jak w temacie Skoda Octavia I MFA 1U0 920 841B). Mam odczytany EEPROM i znaleziony PIN, mogę poprawnie zalogować się do licznika. Bloki pomiarowe 22,23,24 podają, że mogę zakodować nowe kluczyki. Niestety kiedy przechodzę do adaptacji...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
W internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje - wystarczy poszukać w których blokach pomiarowych są korekty.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
8 zdjęcie nie pokazuje spalania. Szukaj w blokach pomiarowych w silniku.
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe klimy
wahacze volvo tda7375 subwoofer schemat instalacji elektrycznej autocad
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w Samsungu? Sterowanie ramieniem dysku HDD (VCM) za pomocą Arduino