Witam. Mam problem z klimą w Octavi 2 - w blokach pomiarowych w grupie 4 okno 2 mam wskazanie opisane: outside temp regulation i wskazanie 0,0. Jak mierzony jest ten parametr bo temperaturę zewnętrzną mam w pierwszym oknie? Proszę o pomoc czego dotyczy ten parametr i gdzie następuje pomiar, bo...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie...
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: · Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo...
Witam! Pożyczyłem ostatnio skaner MultiScan i podłączyłem do mojej Feli. Chciałem sprawdzić, czy prawidłowo odczytuje wszystkie wartości. Zdziwiły mnie temperatury! Silnik: -45°C, powietrze: -42°C. W czasie pracy, gdy na dworze było ok +15°C ;). Mierzyłem czujnik cieczy i wyszedł chyba OK...
Witam, ja w temacie posiadam Skode Fabie I 1.4 mpi 50 kw/68km 2002r. od dłuższego czasu ma problem z falowaniem obrotów. ostatnio zrobione : - nowe swiece (ngk) - nowa listwa zapłonowa/ cewka (orginał) - zamiana przepustnicy z inne 100 % sprawnej fabki nic nie dała. - sprawdzony i uszczelniany dolot...
Pomiędzy licznikiem a sterownikiem centralnej elektroniki jest przewód który wybudza elektronikę. Pin 24 - sygnał wake up magistrali CAN (sterownik sieci pokładowej). Idzie do XS6 T16a/11 w centralnej elektronice. Lampka w ogóle nie gaśnie, nawet jak włączysz zapłon? Kiedy ta lampka się zapala? Sprawdzałeś...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI 8V 2001r AZE ( bez ABS, bez klimatyzacji, szyby na korbkę). Auto od dłuższego czasu szarpie niemiłosiernie powyżej 1500 obrotów ale po przekroczeniu 3000 obrotów brak szarpania. Płynu chłodniczego, ani oleju nie ubywa. Co zrobiłem: Czyszczenie przepustnicy + adaptacja...
Witam, pytanie brzmi następująco: jak powinien pracować zawór egr w tym silniku benzynowym (1.2 AZQ)? Pytanie to nasunęło mi się gdy podpiąłem VAGa i na kanale 074 bloków pomiarowych chciałem obserwować prace zaworu EGR. Kolega w tym temacie [url=]KLIK przedstawił screen z manula gdzie na pozycji 3...
aha - w bloku gdzie jest temp wody pokazuje mi odczyt czujnika tmp dolotu, a tam gdzie tmp. czujnika dolotu pokazuje mi tmp. wody. pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem. o co moze chodzic ? Z tego co wiem to działa w ten sposób, że VCDS te opisy dla bloków pomiarowych wgrywa na podstawie (nr...
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak popełnię jakieś błędy. Ok wracając do tematu posiadam Skode Superb 2005r. 2.8 V6 z automatyczną skrzynią biegów (5-cio biegowy tiptronic) 18tys. naprawdę fajne auto, które od jakiegoś czasu ma uporczywy problem z skrzynią biegów. Gdy jest zimny wszystko...
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko...
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko...
Witam. Przy diagnozie Skody Felicji 1.3 MPI z systemem wtryskowym Simos 2P ,program VAG-COM (wersja 2.081) nie przypisuje żadnego pliku Label z opisami poszczególnych bloków pomiarowych.Są tylko ogólne (domyślne) informacje typu:temperatura,napięcie itp. Czy ktoś posiada plik Label dla sterownika o...
Witam kolegów auto to Skoda Fabia 1.4 rok 2002 silnik jeszcze skodoski problem polega na tym,że po włączeniu zapłonu miga cały czas kontrolka od immo.Posiadam kod pin do licznika i vaga ale w żaden sposób niemoge zakodowc kluczuków . Podczas kodowania po wpisaniu ilości kluczyków wciskam przycisk testuj...
Witam Mam problem ze skoda fabia 1.4 MPI 2001r, po podłączeniu kompa, wywaliło błąd od sondy pierwszej, zrobiłem odczyt i sonda nie nadawała sygnału, podpoiłem tester sond lambda, aby potwierdzić i to samo zero sygnału. Więc poszła nowa sonda, zamiennik z Bosala. Po wymianie sonda nadaje sygnał. Obroty...
Tak jak pisałem w pierwszym poście: Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI Kod silnika ASV moc 110km. Klimatyzacja manualna, nie mam możliwości wejścia w bloki pomiarowe. W poniedziałek sprawdzę czujnik jeszcze raz, a mam pytanie jak zmienia się czujnik trzeba opróżniać układ?
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem...
Odpaliłem w końcu moją Skodzinę po dłuższym postoju na naprawę (tłok spotkał się z zaworem). Auto kilka miesięcy nie miało podpiętego akumulatora. Akumulator włożony, auto odpalone i problemy: - nie działa zamykanie i otwieranie auta z pilota (pilot w kluczyku, dwuprzyciskowy, oryginalny), - nie...
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje,...
Chciałbym poruszyć i może rozwiązać problem naprawy oryginalnych pilotów Hella tzw.owalnych stosowanych najczęściej w autach VW Golf4, Skodach i chyba wszystkich Seatach (foto zapożyczone). Chodzi o piloty ostatniej generacji opartych na dwóch układach mikrokontrolerze Atmela M44C890E i nadajniku U2741...
Witam Skoda Fabia 2002 rok. Mam problem z zakodowaniem pilotów tzn. po wejściu w moduł komfortu 46--- adaptacja 10------ kanał 1 nie można podać żadnego parametru. Jedyne co jest aktywne to możliwość zamykania i otwierania zamka po przekroczeniu prędkości 15km/h. W blokach pomiarowych nie można podejrzeć...
a ja dodam jeszcze ,że należy sprawdzić w bloku pomiarowym w kanale 98 czy nie pojawia się napis error gdyz wtedy i tak będzie czekać cię wymiana.....nawet jeśli ją "zregenerujesz",przeczyścisz,zaadoptujes... to wiedz ,że jest to tzw. naprawa prowizoryczna i usterka będzie się powtarzać...
Autko trafiło do warsztatu z świecącą kontrolką poduszek. Diagnostyka wykazała błąd 00588 uszkodzenie zapłonnika strona kierowcy - rezystancja za mała . Obwody sprawdzone pod kątem zwarć, sprawdzona taśma, podstawiona poduszka, błąd uporczywie się pojawia. Poduszka zastąpiona została potencjometrem,...
Witam Zainstalowalem tempomat wedlug masy opisow ktore znalazlem na forach Wiazka kabli: wlasna .. Skretka do internetu 8 zylowa :D Aktywowalem w VAG kodem 11463 I nie dziala :( Skoda Octavia 1,9 TDI 90KM 2000r(przed liftem) (UK.) W Vag sprawdzilem w blokach pomiarowych 006 czy jest reakcja: ...
Czujnik sprawdza sie w blokach pomiarowych jakie ciśnienienie podaje przed i za filtrem dokładnie teraz ci nie powiem w której grupie, ale najczęstsza przyczyną był właśnie ten czujnik
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika.
witam. Jak w temacie interesuje mnie w którym bloku pomiarowym w VAG można sprawdzić ustawienie zapłonu. Za pomoc dziękuję
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza...
Bloki pomiarowe i patrzeć,pewnie sygnał z czujnika wariuje .Widać tam prąd i obroty silnika pompy jak i sygnał z czujnika i to w nim szukaj problemu jak nie ma błędu.Abs sprawdź na błędy,ale jak nie masz vaga to nic ci forum nie pomoże.
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
Witam Central przestał reagować na fabryczne piloty ( w główce klucza, nie scyzoryk). Z klucza działa, jednak nie rygluje i nie załącza się dioda LED w drzwiach kierowcy. Sprawdziłem programem VCDS Adako. Moduł komfortu nie pokazuje żadnych błędów, Piloty widzi i reaguje na nie ( w programie). Sprawdziłem...
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
w tym modelu czujniki boczne najprawdopodobniej są parowane ze sterownikiem jak miałem taki przypadek to chyba15 sztuk używek podkładałem zanim trafiłem na właściwy w blokach pomiarowych air bag jest gdzieś opisany jakiś numer przypisania tych czujników i ten podkładany musi mieć ten opis taki...
Wymień włącznik stopu, wyczyść przepustnicę, zrób nastawy i dopiero zobaczysz co jest grane. Jeśli nie pomorze to wtedy bloki pomiarowe do wglądu.
Można spróbować wgrać inny wsad do licznika, ewentualnie problem leży w sterowniku silnika, innych pomysłów nie mam. W blokach pomiarowych w silniku na którymś kanale powinno być pokazywane spalanie tylko że w l/h więc można by porównać z tym co pokazuje licznik np przy 100km/h.
Sprawdziłem w vag'u odpowiednie bloki pomiarowe, wygląda to na problem z grzałką w drugiej sondzie lambda jednak proszę o potwierdzenie, poniżej zrzuty ekranu: Próbowałem jeszcze w basic settings zrobić test obu sond jednak w pierwszej cały czas pisało, że B1-S1 OK, temperatura powyżej...
Tak swobodnie to mam dostęp do testera. Jest to Dominator z firmy VIAKEN. Gdy w menu wybierze się opcję "Bloki pomiarowe", to trzeba wybrać blok 0-255. Czy ktoś by mógł wskazać w którym będą prędkości kół z czujników, ponieważ ciężko trafić bez znajomości numeru bloku.
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
sprawdz bezpieczniki i podepnij pod kompa zrob test silownika tylnej klapy sprawdz w blokach pomiarowych czy klapa jest zamknieta i czy widzi sygnal otwierania.
Mogę się mylić ale bramka CAN siedzi tam chyba w liczniku i w nim może być kłopot. W liczniku lub w CAN GATEWAY będzie widać w blokach pomiarowych z czym dokładnie jest problem - gdzie nie ma komunikacji (coś ok kanału 25 lub 125 w zależności czy patrzymy w liczniku czy w CAN GATEWAY). Przydało by...
Witam. Koledzy przerobiłem temat krok po kroku. Po pierwsze trzeba podłączyć auto pod komputer. Zdiagnozować klimę, zobaczyć czy nie wali błędów. jeśli wali to trzeba odczytać te błędy i je zinterpretować. Ja niestety zacząłem od tego że wydawało mi się że nie uruchamiają się wentylatory w ogóle. Więc...
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
Instrukcja jest ogólnie dostępna. Choćby tu: instrukcja dotyczy programu vag-com ale w polskich vagu jest identycznie W jednym z bloków pomiarowych podczas naciskania guzika widać reakcje w vag-comie i polskim vagu jest to inny blok. U mnie okazało się że uszkodzony procesor kodu zmiennego w pilocie....
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik...
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
P0026 Czujnika doładowania ciśnienia błąd niezrozumiały Jeżeli czujnik podłożony i o tych samych lub zamiennych numerach wystarczy teraz sprawdzić instalację -przejścia czujnik sterownik- oraz zrobić podgląd w bloki pomiarowe podczas występowania usterki i wszystko jasne. Widać że ani ty ani warsztat...
Witam serdecznie, pracowałem na obydwu wersjach, w vag 4.9 pl część bloków pomiarowych jest błędnie opisana, a do kompletu polecam ross-tech.com do interpretacji błędów i procedur.
Odczyt błędów, diagnostyka, odczyt bloków pomiarowych podczas występowania usterki. 1.4 16v czy czeskie MPi- oznaczenie silnika. Tak na początek. Cokolwiek sprawdzone ?
Każdy z czterech czujników poprawnie wskazuje odległości na wyświetlaczu, dodatkowo sprawdzałem to na VCDS w blokach pomiarowych i jest ok....
Witam, rozwiązałeś problem tego zamka? U mnie mam podobnie, w zamku w drzwiach kierowcy miałem zimne luty, przelutowałem i od tego czasu przy zamykaniu zamka przy 20km/h, drzwi kierowcy zamykają się i zaraz otwierają. Nie wiem czym to jest spowodowane. Z kluczyka zamyka dobrze. Kiedyś nawet podpiąłem...
Sondę zostaw na razie w spokoju. Pokaż blok pomiarowy 74 z ECU na zgaszonym silniku i na odpalonym silniku. Możesz podpiąć stary EGR pod wtyczkę i w VAGu zrobić test EGR - powinien się otworzyć i zamknąć. Jeżeli EGR nie dostawał by sygnału to silnik by nie gasł. Podejrzewam raczej że masz otwarty...
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka...
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
Więc albo druga tak samo uwalona manetka albo sterownik pod kierownicą wariuje. Podgląd w bloki pomiarowe i spr jakie stany widzi przełącznik. Czy np. gdy załączasz kierunkowskaz widzi też załączenie św. drogowych.
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie...
Interfejs KKL na układzie FT23x oraz VCDS Lite w zupełności radzi sobie z Felicją 1.3 Jak byś potrzebował opisów bloków pomiarowych dla tego silnika to są one dostępne tutaj:
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Witam pacjent to Fabia 2011r 1.6 tdi CR kod silnika CAYA 55kW. Po podłączeniu VCDS wyrzuca dwa błędy P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) sygnał za wysoki drugi błąd P246E Czujnik 4 temperatury spalin; zespół 1 - usterka elektryczna.Jeśli chodzi o ten pierwszy błąd P0113 w blokach pomiarowych...
Każdy sterownik po otwarciu jest ok.Sprawdź podstawowe parametry nie sugeruj się kodami błędów.Masz też funkcję odczytu napięcia sterownika możesz sprawdzić,bloki pomiarowe;przepływka?,EGR?,Przepustnica?... danych potrzeba.
Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
Witam. Niby tak ale może przy pomocy szanownych forumowiczów uda się jakoś rozwiązac ten problem. Auto raczej w fabrycznej konfiguracji - czy było coś grzebane nie wiem. Radio Stream ten pierwszy stary więc odpowiadałoby to rocznikowi auta. Gateway też dosyć stary. W tym radiu ew. kod generuje się...
Na filmiku zaprezentowane są objawy na CIEPŁYM SILNIKU. Samo falowanie nie jest specjalnym problemem natomiast DRGANIA budy które mu towrzyszą sa podobne do wypadania zapłonu i sa bardzo denerwujące. Niestety nie jest to wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku obroty duzo bardziej skaczą a auto chodzi...
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie Nic tu nie trzeba naprawiać, wymieniać, grzebać szukać.... Fajnie było by usłyszeć prawdziwą wersję od speców. Ciekawe...
Witam. Pozwoliłem sobie u Was napisać ponieważ nie wiem za bardzo gdzie szukać problemu. A konkretnie posiadam Skodę Octavie 1U z 2004 z climaronikiem. No i właśnie z tym climatronikiem mam problem, ponieważ przestał działać. Klima jest nabita, sprzęgło na kompresorze działa (sprawdzane na krótko)...
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu,...
A jaką temperaturę masz w blokach pomiarowych gdy auto nie odpala?
Też trochę to dziwi dlatego poczekałbym z wymianą i zajął się diagnostyką. Dobrze byłoby mieć podpiętego kompa w momencie, gdy fura zaczyna szaleć. Podgląd na bloki pomiarowe z odczytem prędkości obrotu wału.
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka...
Podłączyłem pod VCDS i mam błąd : 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low a na blokach pomiarowych cisnienie 0.0 Czy to może być czujnik ? Czy również taki błąd będzie w przypadku braku czynnika ? Pozdrawiam
Bo się nie znam i chcialem się dowiedzieć No to kończymy temat . Myślałem że będą jakieś błędy , zagadamy o blokach pomiarowych a tu du..a .
Przy zerwanym sprzęgle nic by nie chłodziło. W blokach pomiarowych można sprawdzić czy temperatura parownika oscyluje w granicach 5 stopni jak nie to coś ze sprężarka ,zaworem skraplaczem lub parownikiem. Jak na kompie ma 5 stopni a dalej nie chłodzi trzeba sprawdzić czy czujnik nie oszukuje. Jak też...
Jeśli chodziło o grupę 125/126 w Blokach pomiarowych w module (19) CAN GATEWAY to przy każdym mam Brake Electronics (J104) - ABS 0 Instrument Cluster (J285) - Instruments 0 Airbag System (J234) - Airbag 0 Steering Aid (J500) - Steering 0
Wygląda na załączenie się zabezpieczenia termicznego. Należało by to potwierdzić VCDSem czy w blokach pomiarowych modułu komfortu gdy występuje usterka widać aktywację zabezpieczenia termicznego.
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś...
Wygląda to na zamek. W blokach pomiarowych widać czy auto jest zamknięte i zaryglowane - widac to dla każdych drzwi. Sprawdź to. Tutaj po wyjęciu klucza ze stacyjki będzie diagnoza więc spokojnie można zamknąć auto z pilota i w tym czasie patrzeć czy każdy zamek się zamknął i zaryglował. Jak nie...
W internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje - wystarczy poszukać w których blokach pomiarowych są korekty.
Witam, po wymianie rozrządu w 1.9 TDI silnik AHF, ciężej pali na zimnym i ciepłym. Rozrząd ustawiony na 100% poprawnie, rozjechał się tylko trochę kąt wtrysku i to chciałbym poprawić. Teraz w blokach pomiarowych basic settings w drugim polu oscyluje około 60, z tego co wykopałem powinno być 50-51, jeśli...
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
Też ostatnio mi to chodzi po głowie, że to może cewka. Samą cewkę jestem w stanie wymienić, gorzej z kablami i świecami w razie czego. Nie ma za bardzo do nich dojścia. Jest jakiś sposób bez wykręcania cewki aby ją sprawdzić. W vagu jakiś blok pomiarowy sprawdzić? Nie chciałbym też wymieniać na nową...
W blokach pomiarowych widzi poprawnie wszystkie stany przełącznika? Hmm, lustra z pamięcią? Bo na to wygląda. Więc trzeba podejrzeć, czy moduł poprawnie widzi położenie potencjometrów mechanizmu.
Wyczyściłem przepustnicę i map sensor, wymieniłem sondę, moc trochę się poprawiła. W vcds w blokach pomiarowych chyba w grupie 37 wyświetla bs1-s1 ok, a jak robię test w basic settings grupa 34 to wywala b1-s1 not ok, być może dlatego, że do testu powinna być temperatura katalizatora ok 350 st a u mnie...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała...
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc 01336 - szyny danych dla systemu Comfort 01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony Możliwe przyczyny CAN-Bus wadliwych danych Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony Możliwe...
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu nie mogę sie uporać z zagadnieniem dopasowania do siebie elementów immobilizera w w/w skodzie. Oryginalny jest tylko komputer silnika, nie ma do niej ani kluczy, ani oryginalnego licznika. Mam piny i niby odpowiednie nowe transpondery pod skodę, które ktoś mi dowiózł...
Natężenie wzrasta w bloku pomiarowym nr 001 w klimatyzacji . Po włączeniu przycisku wzrasta do 0,500 A , taką samą wartość pokazuję jak robię test elementów - załączanie kompresora ( do kompresora nadal nie dochodzi napięcie wzrasta tylko wartość natężenia ) Po wyłączeniu przycisku wartość w bloku spada...
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie...
Witam, potrzebuje pomocy/podpowiedzi odnośnie nie działającej klimatyzacji w mojej skodzie. Zacznę od tego, że auto próbowałem zostawić w 3 serwisach, każdy się wykręca i mówi, że może końcem maja :) Auto: Skoda Fabia Mk1 Rok 2006 Silnik 1.4 TDI Klima - manualna 6Y0820045 Sprężarka - Denso...
Witam, mam problem ze skoda Octavia 2fl nie mogę odnaleźć czujnika g200, skoda 2009r 2.0 tdi. Vcds wywala błąd 01423 012 usterka elektryczną w obwodzie, podobno jest razem ze sterownikiem abs więc sterownik wyslalem do naprawy i nic to nie dało w blokach pomiarowych wartość 0m/s . Pomoże ktoś? Dzięki...