Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura...
Ja wiem że nie powinien falować(dzieje sie tak przez chwile jak silnik jest nagrzany i auto zatrzymuje sie np.przed skrzyżowaniem)ale czasami osoba nie znająca sie w to uwierzy.W tygodniu na spokojnie posprawdzam Egr,przepustnice itd. Zanim podłączyłem pod komp. wydawało mi sie że to może być wina...
Jutro podam logi z grupy 004 ale robiłem synchronizacje rozrządu i jest praktycznie na 0 stopni czasami tylko na moment wchodzi na +0.6 stopnia. Wymieniałem kompletny rozrząd Hepu. Silnik odpala na zimnym jak i na ciepłym wzorowo,wskazania zużycia paliwa na na wolnych obrotach 1,2 l/h, twarda praca silnika...
z tego co kojarzę to pomiary rozszerzone były również nie aktywne. Po południu zrobię screena i wrzucę. Potrzebuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu - ktoś ma jeszcze pomysł jak tam się dostać? Ewentualnie czy na rynku są dostępne nowsze kabelki - oprogramowanie które podołają temu? pozdro
Silnik MPI i czujnik wałka gdzie ty tam widziałeś, ty wiesz jak zbudowany jest ten silnik bo mieszasz w temacie, ty chyba nie widziałeś tego silnika w realu O przepraszam ale tak się złożyło że posiadam taką fabianę z motorem mpi kod AME . Poza tym dla diagnostyki rozrządu to blok pomiarowy nr 12 ....
Błąd 00515 to nie błąd synchronizacji a błąd braku sygnału z czujnika (jakiegokolwiek). Gdyby była zła synchronizacja sygnał by był ale źle zsynchronizowany z sygnałem z czujnika na wale korbowym. Należy zdementować część. BŁĄD 00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 27-00 - Implausible Signal (z...
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
witam........to nie rozrząd kolego ,musisz podjechac do kogoś odczytac wartosci w blokach pomiarowych i sprawa sie wyjasni......... pozdro rox............
Ok dzięki za info. Powiedz mi czy na kąt synchronizacji w dobrym bloku pomiarowym patrzę? Dodano po 22 Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać. Czytałem o tym błędzie i pierwsze co trzeba sprawdzić to synchro wałka i mam nadzieję że jak rozrząd ustawię to zniknie ten błąd, jeśli nie to poszukiwanie...
Witam. Przepraszam że zakładam nowy temat, aczkolwiek przeczytałem wszystkie tematy i żaden nie dał mi prawidłowej odpowiedzi. A mianowicie: Moja A3 wystawiła korbe na zewnątrz, kupiłem silnik, mechanik trzymał auto dwa miesiące i po oddaniu ogromny problem - auto ciężko pali i na zimnym i na ciepłym...
Witam, Jak sprawdzić VCDS'em synchronizacje rozrządu w 2.0 TDI CR 2011r.? Jest to ostatni model Audi A6 C6 z którym trzeba się komunikować po już po UDS. Z tego powodu w VCDS'ie 08-Bloki pomiarowe są nieaktywne. W "Adv. meas. blocks" nie znalazłem pozycji która pokazuje stopień synchronizacji. Proszę...
Czujnik na pewno chiński:) gdybać można do rana podając milion różnych przypadków. Koleżanka (at)Butterfly83 nie poda nam ani bloków pomiarowych ani choćby dokładnych opisów błędów, więc możemy co najwyżej gdybać ....
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie Nic tu nie trzeba naprawiać, wymieniać, grzebać szukać.... Fajnie było by usłyszeć prawdziwą wersję od speców. Ciekawe...
Witam proszę o fachowe wytłumaczenie wskazań z bloku pomiarowego 093 VCDS. Audi a6 c6 2005r, 3.2 fsi kod silnika AUK.
Witam serdecznie, potrzebuje od Was zdjęcie z bloków pomiarowych silnika z grupy 051, pole 1 i 2. Różnice obrotów między czujnikiem g40 a g28. Według VCDS powinna być wartość g28 --- połowa obrotów plus minus 50 obr i mamy wartość g40. Wymieniłem czujnik g40, ale bez powodzenia, dalej pokazuje mi...
Znak na wałku ma być u góry, znak na pompie poziomo z prawej, ale wał się blokuje specjalnym przyrządem (nie patrz na kółko bo ono mimo iż ma wycięcie na klina, to tam go i tak nie ma na wale i ono powinno się swobodnie na wale obracać!). Blokadę wału (otwór zaślepiony śrubką) znajduje się z prawej strony...
Witam, poszukuje informacji na temat wskazań/wartości prawidłowych dla pracy przepływomierza, przepustnicy, czujników walków rozrządu w silniku opla z1.8xer. Ponieważ walczę z falującymi obrotami silnika na ciepłym i zimnym, na luzie i podczas jazdy , obroty falują od 740 do 830. Brak błędów w ECU,...
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący...
Witam, drugi raz męczę się z elektryką w V-ce poprzednio był problem z immo ale dobie poradziłem <błąd na schemacie> Silnik z omegi 2000r. Brak iskry i wysterowania wtryskiwaczami. Podobny objaw jest w przypadku aktywacji blokady Immo. Immo poprawnie działa, check nie miga <miga w przypadku...
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane...
Witam Mam troszkę nietypowy przypadek. Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r Problem polega na tym że silnik jest mulasty... Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011). Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000). Przepływomierz pracuje bardzo...
Witam, jak w temacie Problem zaczął się zupełnie niespodziewanie, po przejechaniu ok 25km silnik zaczał szarpać i tracić moc po czym zupełnie stracił moc i nie miał "ciągu" na biegu (silnik oczywiście rozgrzany), po wyluzowaniu biegu wchodził na obroty bez problemu. Robiło sie coraz gorzej musiałem...
Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli 1500 obr/min. Co może być przyczyną takiej różnicy? Czy jakiś...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch...
Witam, mam następujący problem, jest LT 35 2,8 TDI 2005 silnik AUH auto nie zawsze równo pracuje, często nie ma siły a ostatnimi czasy potrafi gasnąć w czasie jazdy. 2 wtryskiwacze ma po regeneracji. Paręnaście razy podpinałem go pod kompa non stop wyrzuca błąd któregoś okablowania przerwa w obwodzie...
Witaj trudno się z Tobą nie zgodzić bo klijentka mówiła że podczas jazdy coś stuknęło ale niby dojechała do celu bez problemu i po zgaszeniu już go nie uruchomiła.Kąt wtrysku wynosi 5stopni.Brak błędu braku synchronizacji wału z wałkiem ale rozrząd jutro sprawdzę. Dodano po 14 Sprawdziłem rozrząd...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora 12.3 V Status zapłonu Zał 12V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0,00% Pedal...
Witam Zakupiłem samochód i mam problem z błędem o oznaczeniu p0341 czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał. Samochód pali i jeździ jednakże przy odpaleniu musi chwilę dłużej pokręcić. Jak już odpali chwilę przcuje na obrotach 850 a pożniej sam podnosi je sobie na 970. Czujnik jest nowy...
Witam czy błąd regulacji kąta wtrysku 17656 po naprawie rozrządu i ogólnie silnika bo coś tam było nie tak z wałkiem rozrządu to tylko efekt przestawionego paska czy mogą być inne przyczyny? Jeszcze nie zaglądałem na znaki ale ktoś klientowi to w trasie robił i tak go puścił do domu. W każdym razie...
Witam ! Panowie mam problem z błędem 17927 regulacja wałka rozrządu strona 1 -zła funkcja zwarcie do innego wyjścia borykam się z tym błędem dość sporo. Byłem już u trzech mechaników i nic z tego za każdym razem błąd się pojawia. Zostały wymienione wariator i nastawnik faz rozrządu. Dodaje link z bloku...
Po naprawie głowicy, wymianie dźwigienek zaworowych silnik nie wkręca się powyżej 3 tys., zaczyna dymić na siwo a spaliny śmierdzą mocno olejem napędowym. Na wolnych obrotach i do 2.5 tys. silnik pracuje wzorowo! Moim zdaniem zawory się nie zamykają, jakby tracił kompresje, przy 3 tys obr silnik zaczyna...
BLOK POMIAROWY 004 POZYCJA 4. KĄT SYNCHRONIZACJI SKANER VAG MINI -TU SIĘ ODCZYTUJE TĄ WARTOŚĆ I REGULUJE SIĘ NA POMPIE ROZRZĄD PO KAŻDEJ WYMIANIE PASKA ROZRZĄDU NA ROZGRZANYM SILNIKU. Dziękuję koledze marfur30 jeszcze tylko te jednostki pomiarowe i poz 2 i 3 w bloku pomiarowym 004 i temat można...
Witam, po wymianie rozrządu w 1.9 TDI silnik AHF, ciężej pali na zimnym i ciepłym. Rozrząd ustawiony na 100% poprawnie, rozjechał się tylko trochę kąt wtrysku i to chciałbym poprawić. Teraz w blokach pomiarowych basic settings w drugim polu oscyluje około 60, z tego co wykopałem powinno być 50-51, jeśli...
Sterownik silnika zbiera informacje z czujników wałka rozrządu i wałka korbowego może któryś z nich szwankuje, na SD w blokach pomiarowych możesz podejrzeć czy wszystko jest OK.To że rozrząd jest wymieniony nie dawno to jeszcze o niczym nie świadczy (sprawdzałeś w znaki że jest wszystko w porządku) zrób...
Witam . Może od początku. A więc Citroen Jumper 2.2HDI (Fordowski Silnik) Przyjechał z uwalonym tłokiem, Silnik został (Wyremontowany) złożony i wsadzony do auta. Rozrząd ustawiony wg tego schematu : Błędy wykasowane auto odpaliło lecz po przy gazowaniu do 2tys obr wyrzucał błędy P0340 (nieznany...
Na wyższych napięcie też ma oscylować od ok 0,2 do ok 0,8 jak stoi blisko 1 to znaczy że ma za bogatą miesznkę, nie pali na któryś cylinder lub wtrysk leje!, uszkodzony tps itp. Oznaczenie silnika jest na naklejce na obudowie rozrządu, na bloku z prawej strony blisko skrzyni, jeżeli jest to silnik 2E...
Kup środek do czyszczenia wtrysków, podaj go zamiast paliwa. Wykasuj wszystkie błędy. Dopiero po tym pomierz bloki silnika i będzie wszystko jasne na gorącym silniku. (z tym odpalaniem dożo aut ma problem z kontem synchronizacji -nie ostawiają go mechanicy źle postępują podczas wymiany rozrządu )....
jak dymi? na czarno,siwo czy biało ?sprawdz rozrząd ,układ dolotowy ,zobacz co pokazuje w blokach pomiarowych ,co z błędami nic nie ma?
Witam Mam Polo jak w temacie i mam z nim spory problem. Mianowicie gaśnie w trakcie jazdy wczoraj wyjechałem z garażu przejechałem jakieś 2km zgasł, potem na odcinku 500metrów zgasł jeszcze ze 3 razy potem po kojenych 3-4km znowu zgasł i spokój dojechałem do krakowa(obecnie mieszkam pod krakowem) dystans...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu nie śpię przez vw T4 carawelle wersja skandynawska, do 3000/min silnik chodzi super powyżej tego zaczynają się problemy takie jak -nierówno pracuje-jakby nie palił na jeden cylinder -strzela w wydech-nie spala mieszanki -duże spalanie W aucie została zrobiona...
Kolego porszak 83 nie wprowadzaj ludzi w błąd są oznaczenia rozrządu do sprawdzenia, lub tester i odczyt bloków pomiarowych. I to było było by tyle. Owszem, są znaki, ale w każdym wypadku łatwiej jest wykręcić świece niż zdejmować osłony rozrządu i być może koło pasowe żeby sprawdzić czy rozrząd...
Sprawdzałem Vag-iem ale nie jestem pewien tej pozycji: silnik - bloki pomiarowe: 32 - lambda pierwsza wartość 4,2% a druga 0%. Czy to oznacza że rozrząd jest w porządku a może nie tą wartość sprawdzałem?
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się...
Witam Mam problem z samochodem: Seat cordoba 1.4 MPI kod silnika AKK Moc 44KW / 60KM Rok samochodu 2000. System sterowania silnikiem: Motronic ME 7.5.10 11/1999 z poduszką powietrzna. Sterownik numer: 6KQ 906 032 Q 0 261 206 836 Dołożona instalacja gazowa BRC Samochód nie reaguje na pedał...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2...
Rozrząd sprawdzałeś? Podłącz vag, wejdź w silnik bloki pomiarowe kanał 000 kliknij nastawy podstawowe (basic settings) i podaj wartość drugiego pola. Zrób logi dynamiczne kanału 010 i 011, - trzeci bieg, od 1000 obr to 4000 tys gaz w podłogę i wstaw na forum.
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr. Sugerowałem się tym poradnikiem i z niego wynika...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią...
- po przekręceniu kluczyka bardzo "lekko" kręcił, było podejrzenie zablokowania się przepustnicy, przepustnica ok, pracuje prawidłowo Nie wiem co ma do tego przepustnica. Takie lekkie kręcenie może być spowodowane przeskoczeniem rozrządu. W VAGu istnieje coś takiego jak bloki pomiarowe które dużo...
Gdybym chciał tylko auto bezawaryjne to wybrałbym skode octavie 1.9tdi która rzeczywiście jest nie do zajechania, tania w utrzymaniu itd. itp.. Ale widzisz jednak auto musi mi się podobać, chociaż troszkę.. Przynajmniej to nowe teraz. I jak zapewne wyczytałeś szukam raczej kompromisu niż konkretnej...
Ad T5 Kojarzysz może, gdzie w blokach pomiarowych to znajdę? Na pewno widzi obroty silnika, bo wskazówka obrotomierza podnosi się i w VAG'u również je pokazuje gdy kręcę rozrusznikiem, ale nie wiem, czy bierze je z wałka rozrządu czy z wału korbowego..? Ad uzi6660 Pompa elektryczna jest...
Po odłączeniu trzeciego wtryskiwacza benzyny od instalacji gazowej problem z wypadaniem zapłonu nadal występuje ale nieczęsto(raz na kilka dni). W ten sposób pomijamy wpływ instalacji gazowej. Bardzo rzadko ale sterownik silnika "łapie" błąd : 16407 - Z2; przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej...
Kilka dni temu sprawdzałem dokładnie ten sam silnik z takim samym błędem. Miałem sprawdzić tylko instalację elektryczną czujnika. Po wejściu w bloki pomiarowe licznika okazało się że silnik po nagrzaniu nie ma ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Gdy ciśnienie spadało poniżej min. wtedy pojawiał się...
Kod silnika ! Sprawdzalem pokazuje blad P0322 distributor engine speed input circuit no signal Rozrząd zmieniany na bokadach ? Luzy sprawdzone, wyregulowane?Dane z bloków pomiarowych - dawka, korekty, bipy.....koło dwumasowe sprawne ? Nie modyfikowane?
Zaświeca, albo czy w ogóle zaświeciła się kiedykolwiek pomarańczowa "kontrolka od silnika"? Uszkodzenie Map sensora to rzadki przypadek.. Bez rzucenia okiem na bloki pomiarowe, bodajże 10, 11, ciężko coś powiedzieć, trzeba sprawdzić ciśnienie i przepływ powietrza.. Może to być równie dobrze przepływomierz,...
Passat b5 fl 136 km. Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Mam vaga 4.9 ale nie robiłem tego wcześniej. Może mi ktoś opisać procedurę? W które bloki pomiarowe wejść?
Na temat rozrządu wypowiadał się sam moderator T5 . Na pytanie autora postu co odpowiada za ciśnienie od pompy? , otrzymał odpowiedź: Taki parametr w blokach pomiarowych który zwie się "synchronizacja" . Nie sądzę, żeby kierowca zlekceważył tak ważną wskazówkę... Pzdr KotBury2
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie...
Walki ciąg dalszy . Po długiej przerwie z autkiem bo właściciel wyjechał . Trafia te same autko oczywiście dolegliwości nie ustąpiły ( przycisk wymieniony na inny sprawny ) . Dodatkowo zapala się komunikat skontroluj układ wtryskowy . Podpięcie clip-a błąd DTC 033531 2DF . czujnik położenia wału korbowego...
Na filmiku zaprezentowane są objawy na CIEPŁYM SILNIKU. Samo falowanie nie jest specjalnym problemem natomiast DRGANIA budy które mu towrzyszą sa podobne do wypadania zapłonu i sa bardzo denerwujące. Niestety nie jest to wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku obroty duzo bardziej skaczą a auto chodzi...
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która...
Post jeden pod drugim bo chcę zwrócić uwagę... . Chyba ustaliłem co jest powodem zawalidrogi...jak na odpalonym silniku zdejmę gumowy wąż łączący turbo z IC,to od strony IC(dolot)czuć wyraźnie dmuchanie powierza-nie spaliny a powietrze.W blokach pomiarowych jak delikanie dodaję gazu to widać że ciśnienie...
Czas podsumować i kończyć temat - dziękuję wszystkim za pomoc . Nim rozpoczniecie regulacje najpierw naprawcie auto. Jak widać na moim przykładzie odczytanie błędów i logów vcds nic nie dało co do przyczyn problemu z uruchamianiem auta. Prosty test z podłączona butelka paliwa wszystko...
Na samym ustawieniu konta synchronizacji i natężeniu paska rozrządu oraz regulacji popychaczy wtrysków spokojnie 2 l się traci. Chyba źle lekcje odrobiłeś. Pochwal się blokiem pomiarowym 4 silnika i kolorem spalin z rury wydechowej? Polecam ci temat: Ja mam silnik prawie 370 tys. i stanowczo...
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich...
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie. Nie zmieniam pompek , pytam czy jak są inne niż oryginały potrzeba je kodować adaptować , wyżej napisałem cała historie...
witam kolegów. auto po długim postoju. po zamontowaniu turbiny ta chodziła (dało się odczuć) przez 100m. po zamontowaniu auto kręcone kilkukrotnie z odłączonymi cewkami i wtryskami (celem przerzucenia oleju przez turbinę), następnie odpalone kilkukrotnie w kilkunasto sekundowych cyklach celem pewności...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 016... Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus...
Witam, Samochód Lancia Y z 2001 roku, silnik 188A4000, 1,2 8V. Przebieg u mnie to jakieś 235 000, czy autentyczny? Nie mam pojęcia. Samochód oryginalnie pochodził z Włoch gdzie jakaś baba nie wiedziała co to zmiana oleju. Początkowo konsumował około 1L oleju na 1000km. Po wymianie połamanych pierścieni,...
I tak będzie, bo bazą był wał, a nie blok silnika. Narzędzie skrawające/szlifujące musi być przymocowane do bloku silnika. W tej chwili zrobiłeś owal i to jeszcze nie w osi, stąd te bicia przód-tył. Niestety, nie jestem w stanie przez neta zobaczyć, czy to się da jeszcze wyprowadzić, czy tylko wymiana...