Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
Kolego czy usunąłeś ten problem jeśli nie daj znać może pomoge
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
Wymień włącznik stopu, wyczyść przepustnicę, zrób nastawy i dopiero zobaczysz co jest grane. Jeśli nie pomorze to wtedy bloki pomiarowe do wglądu.
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Ja bym przy tych błędach od razu zajarzał w bloki pomiarowe ( napięcie i prąd pompy odczyt z czujnika skrętu). Potem pomiar napięcia na akumulatorze przy okazji weryfikacja bezpiecznika na aku. Kolejne to odpięcie czujnika kąta skrętu (czasem robi więcej szkody niż pożytku). Potem podłączenie przewodów jak najbliżej pompy i monitoring napięcia (plus...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
No teraz pytanie czy błąd jest stały czy tylko w pamięci sterownika AIR-BAG i wystarczy go wykasować (bo np był demontowany AIR BAG pasażera). Jeśli jest obecny/stały to z jakim kodem przyczyny (zwarcie, przerwa, rezystancja za duża ,za mała). Mając VCDS można wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć jaką rezystancję zapalnika widzi moduł sterujący. PS Auto...
P0026 Czujnika doładowania ciśnienia błąd niezrozumiały Jeżeli czujnik podłożony i o tych samych lub zamiennych numerach wystarczy teraz sprawdzić instalację -przejścia czujnik sterownik- oraz zrobić podgląd w bloki pomiarowe podczas występowania usterki i wszystko jasne. Widać że ani ty ani warsztat nie znają się na samochodach i ich diagnostyce więc...
Dzień dobry, wymieniłem dmuchawę w Fabii 2 z 2011. Strasznie żmudna robota bo trzeba deskę rozdzielczą zdemontować. Po zamontowaniu i usunięciu błędów poduszek (zawsze wybijają po takich operacjach) pokazało mi błąd: 01274 air flow positioning motor (V71) Próbowałem robić to co podpowiada ross tech (używam VCDS) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Logi z jazdy na benzynie ? W tym bloki pomiarowe mam kliknąć zapisz dane ? Te logi jak zrobić z tych grupy 032 i 033 ? Czy jak to zrobić VCDS mam .
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Też trochę to dziwi dlatego poczekałbym z wymianą i zajął się diagnostyką. Dobrze byłoby mieć podpiętego kompa w momencie, gdy fura zaczyna szaleć. Podgląd na bloki pomiarowe z odczytem prędkości obrotu wału.
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Instrukcja jest ogólnie dostępna. Choćby tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... instrukcja dotyczy programu vag-com ale w polskich vagu jest identycznie W jednym z bloków pomiarowych podczas naciskania guzika widać reakcje w vag-comie i polskim vagu jest to inny blok. U mnie okazało się że uszkodzony procesor kodu zmiennego w pilocie....
VCDS i czy inny komputer diagnostyczny i tak jak pisałem w module licznika bloki pomiarowe i tam powinna być wartość jaką odczytuje czujnik w mm plus minimalna wartość. Z tego co pamiętam to otwarta maska blokuje czujnik. Tak samo jak zadziała (zaświeci się pomarańczowa oliwiarka- plus sygnał dźwiękowy). To zgaśnie dopiero po otwarciu maski i stanie...
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
jak kolega wyzej napisał sprawdz bloki pomiarowe i kanał 006 i bedziesz tam widził czy wartosci sie zmieniają gdy wciśniesz sprzęgło, hamulec i gdy bedziesz właczał tempomat Dodano po 2 sorry teraz patrzyłem na zdjecie i ten rok napewno ma inne mnetki, takie jak np golf 4 czy skoda octavia
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Więc albo druga tak samo uwalona manetka albo sterownik pod kierownicą wariuje. Podgląd w bloki pomiarowe i spr jakie stany widzi przełącznik. Czy np. gdy załączasz kierunkowskaz widzi też załączenie św. drogowych.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka kolego .
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
Bloki pomiarowe i patrzeć,pewnie sygnał z czujnika wariuje .Widać tam prąd i obroty silnika pompy jak i sygnał z czujnika i to w nim szukaj problemu jak nie ma błędu.Abs sprawdź na błędy,ale jak nie masz vaga to nic ci forum nie pomoże.
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie poprowadzi dokladniej .
P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc 01336 - szyny danych dla systemu Comfort 01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony Możliwe przyczyny CAN-Bus wadliwych danych Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-Gateway Coding Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość...
Witam. Niby tak ale może przy pomocy szanownych forumowiczów uda się jakoś rozwiązac ten problem. Auto raczej w fabrycznej konfiguracji - czy było coś grzebane nie wiem. Radio Stream ten pierwszy stary więc odpowiadałoby to rocznikowi auta. Gateway też dosyć stary. W tym radiu ew. kod generuje się z tego co wiem na podstawie numerów z naklejki fabrycznej...
Witam, Pracuję nad stanowiskiem "badawczym" tzn. licznik na stole. Mam ogromny problem z dokodowaniem kluczyków (licznik jak w temacie Skoda Octavia I MFA 1U0 920 841B). Mam odczytany EEPROM i znaleziony PIN, mogę poprawnie zalogować się do licznika. Bloki pomiarowe 22,23,24 podają, że mogę zakodować nowe kluczyki. Niestety kiedy przechodzę do adaptacji...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
W internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje - wystarczy poszukać w których blokach pomiarowych są korekty.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
8 zdjęcie nie pokazuje spalania. Szukaj w blokach pomiarowych w silniku.
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
Każdy z czterech czujników poprawnie wskazuje odległości na wyświetlaczu, dodatkowo sprawdzałem to na VCDS w blokach pomiarowych i jest ok....
A jaką temperaturę masz w blokach pomiarowych gdy auto nie odpala?
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Pani kierowca dodała, że czekała na kogoś i jakoś tak bawiła się przyciskiem zamykania i otwierania, i tak się zamykało i otwierało, aż nagle już tylko się zamknęło ... Pewnikiem zadziałało zabezpieczenie termiczne w module Komfortu .Tutaj sprawdzić błędy. Zobaczyć (o ile pamiętam ) - blok pomiarowy nr 8 pozycja 4.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
To jak wyżej wyłącz esr i w blokach pomiarowych loguj albo na live data sprawdź który czujnik ma inną predkość.
Ale jaka Skoda ?, jak już grupa VW to mozna w blokach pomiarowych na vag-u podglądnąć temperaturę cieczy w 17 instruments i 01 engine, powinny być jednakowe +- kilka °C
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
A czy słyszysz cyknięcie jak próbujesz odpalić auto ? Dodano po 47 Po za tym błędy błędami ale mona podejrzeć w blokach pomiarowych czy jest reakcja na stacyjkę czy Elektronika centralna dostaje informację że chcesz zakręcić rozrusznikiem.
Bo się nie znam i chcialem się dowiedzieć No to kończymy temat . Myślałem że będą jakieś błędy , zagadamy o blokach pomiarowych a tu du..a .
Sprawdź w liczniku w blokach pomiarowych jaką temperaturę pokazuje czujnik temperatury silnika. Obstawiam uszkodzony czujnik.
Każdy sterownik po otwarciu jest ok.Sprawdź podstawowe parametry nie sugeruj się kodami błędów.Masz też funkcję odczytu napięcia sterownika możesz sprawdzić,bloki pomiarowe;przepływka?,EGR?,Przepustnica?... danych potrzeba.
Jutro popatrzę, a jeśli okaże się że w blokach pomiarowych widzi poprawnie włącznik to co byś zasugerował dalej ?
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Działanie/odczyt czujników możemy sprawdzić komputerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych/pomiarowych. Zrób scan pomiarów, na pewno pomożemy.
Wygląda na załączenie się zabezpieczenia termicznego. Należało by to potwierdzić VCDSem czy w blokach pomiarowych modułu komfortu gdy występuje usterka widać aktywację zabezpieczenia termicznego.
Najpierw sprawdzić poziom płynu w pompie. Najczęstsze usterki to gnijącą wiązką na lewej podłużnicy. Jeżeli płyn jest to podłączyć pod komputer, zobaczyć czy widać reakcję na skręcanie kierownicą w blokach pomiarowych i czy nie ma jakiś błędów.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Tak jak pisałem w pierwszym poście: Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI Kod silnika ASV moc 110km. Klimatyzacja manualna, nie mam możliwości wejścia w bloki pomiarowe. W poniedziałek sprawdzę czujnik jeszcze raz, a mam pytanie jak zmienia się czujnik trzeba opróżniać układ?
witam. Jak w temacie interesuje mnie w którym bloku pomiarowym w VAG można sprawdzić ustawienie zapłonu. Za pomoc dziękuję
Wcześniej napisałeś że nie dziala to kodowanie. Powodów moze być kilka. Jakie jest ciśnienie czynnika widoczne w sterowniku silnika? Czy po włączeniu klimatyzacji ruszają wentylatory na chłodnicy? Co widac w bloku pomiarowym nr 1 w sterowniku klimatyzacji?
Kpiny sobie urządzasz? Co komu z niechlujnie wykonanycyh fotek przypadkowych bloków pomiarowych wykonanych na zimnym i wyłączonym silniku? Prosiłem konkretnie - wartośc MAF na biegu jałowym i przy rozgrzanym silniku.
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Tak swobodnie to mam dostęp do testera. Jest to Dominator z firmy VIAKEN. Gdy w menu wybierze się opcję "Bloki pomiarowe", to trzeba wybrać blok 0-255. Czy ktoś by mógł wskazać w którym będą prędkości kół z czujników, ponieważ ciężko trafić bez znajomości numeru bloku.
sprawdz bezpieczniki i podepnij pod kompa zrob test silownika tylnej klapy sprawdz w blokach pomiarowych czy klapa jest zamknieta i czy widzi sygnal otwierania.
Teraz walczę z drugim błędem P246E-Czujnik 4 temperatury spalin; zespół 1 - usterka elektryczna. Kasowanie VCD-esem nie pomaga w blokach pomiarowych czujnik cały czas wskazuje wartość 998 stopni. Jakieś podpowiedzi?
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
Witam, mam problem ze skoda Octavia 2fl nie mogę odnaleźć czujnika g200, skoda 2009r 2.0 tdi. Vcds wywala błąd 01423 012 usterka elektryczną w obwodzie, podobno jest razem ze sterownikiem abs więc sterownik wyslalem do naprawy i nic to nie dało w blokach pomiarowych wartość 0m/s . Pomoże ktoś? Dzięki pozdrawiam
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Odczyt błędów, diagnostyka, odczyt bloków pomiarowych podczas występowania usterki. 1.4 16v czy czeskie MPi- oznaczenie silnika. Tak na początek. Cokolwiek sprawdzone ?
Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika.
Pomiędzy licznikiem a sterownikiem centralnej elektroniki jest przewód który wybudza elektronikę. Pin 24 - sygnał wake up magistrali CAN (sterownik sieci pokładowej). Idzie do XS6 T16a/11 w centralnej elektronice. Lampka w ogóle nie gaśnie, nawet jak włączysz zapłon? Kiedy ta lampka się zapala? Sprawdzałeś jakie jest kodowanie sterownika - czy lampka...
Podłączyłem pod VCDS i mam błąd : 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low a na blokach pomiarowych cisnienie 0.0 Czy to może być czujnik ? Czy również taki błąd będzie w przypadku braku czynnika ? Pozdrawiam
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Natężenie wzrasta w bloku pomiarowym nr 001 w klimatyzacji . Po włączeniu przycisku wzrasta do 0,500 A , taką samą wartość pokazuję jak robię test elementów - załączanie kompresora ( do kompresora nadal nie dochodzi napięcie wzrasta tylko wartość natężenia ) Po wyłączeniu przycisku wartość w bloku spada do 0,000 A. Co do ciśnienia w układzie jak pisałem...
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić
Witajcie. Stoi sobie taka o Skodzinka.... 2016 bodajże rok, 2.0 tsi. Nagle przestał działać wentylator nawiewu w kabinie, a w climatronicu zaistniał błąd U103000 Magistarala LIN usterka elektryczna w obwodzie. innych błędów związanych z działaniem LIN nie ma... Teraz kilka pytań : - co jest głównym "źródłem" magistrali LIN - gateway czy może Bordnetz?...
ABS/ASR może się zapalać nie zostawiając błędów gdy na chwile napięcie zasilania spada poniżej 8-10V. Trzeba by podłączyć komputer i blokach pomiarowych modułu ABS/ESP znaleźć parametr napięcie zasilania i dokonać jazdy próbnej obserwując jakie napięcie zasilania widzi ABS. Najlepiej przełączyć w funkcję wykresu. Wtedy ładnie widać nawet po chwili czy...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje, wyskakuje błąd 00566. Będę wdzięczny za pomoc.
Wystarczy połączyć fakty i wniosek nasuwa się sam. Sterownik nie widzi że nie ma klucza w stacyjce. Przez co radia nie wyłącza, nie załącza lampki automatycznie po wyjęciu klucza i nie pozwala na pracę centralnego zamka z pilota. Prawdopodobnie uszkodzoną jest kostka stacyjki. Co pokazuje VCDS - że co jest zaprogramowane? Skoro masz dostęp do VCDSa...
w tym modelu czujniki boczne najprawdopodobniej są parowane ze sterownikiem jak miałem taki przypadek to chyba15 sztuk używek podkładałem zanim trafiłem na właściwy w blokach pomiarowych air bag jest gdzieś opisany jakiś numer przypisania tych czujników i ten podkładany musi mieć ten opis taki sam jak ten fabryczny dopiero wtedy da się wszystko skasować
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe klimy
podwójny czasówka atmega32 przerwania testy akumulatorów
zmywarka bosch klawesyn przestrojenie
Epson L3251 drukuje na zielono - brak brązowego i różowego Zalecane ustawienia parametrów HG w Wolf CGS-24