oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Jeśli nie rozkręciłeś starej gruszki to porównaj ich ustawienie suwmiarką, może nowa ma trochę inne wymiary i dlatego ustawienie po ilości zwojów się nie sprawdziło. Z resztą osprzętu zasilanego podciśnieniem nie ma problemów? Ostatecznie odpal sobie bloki pomiarowe i wyreguluj sztangę na podstawie wartości zadanej i zmierzonej.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
http://obrazki.elektroda.pl/8007934500_1... Witam szanownych kolegów! Do zaprezentowania mam swoją nową konstrukcje tj. Mikroprocesorowy miernik ESR. Parametrami które w pierwszym przybliżeniu charakteryzują kondensator elektrolityczny i mogą podlegać nieniszczącym pomiarom są: pojemność kondensatora oraz szeregowa ekwiwalentna rezystancja...
Tak jest możliwe. Wejdź w ACC (chyba 11), w bloki pomiarowe grupa 2 i 11. Pierwszy blok pomiarowy, wartość ma się mieścić w zakresie -0,8 do 0,8. A kiedy te wartości się zmieniają bo ruszam radarem i nic się nie dzieje Jedynie na kanale 01 oraz 14 ale z tego co zauważyłem to są odległości radaru od najbliższej przeszkody
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Witam, mam problem z Scenic I FL 2000r 1.6 benzyna, nie miga kontrolka IMMO, nie świeci pomarańczowy CheckEngine na obrotomierzu, czerwony Check zaświeca się, silnik kręci ale nie odpala. Sterownik silnika SIEMENS SIRIUS 32, wszystkie napięcia i masy są na sterowniku silnika, komputer diagnostyczny łączy się z silnikiem i widać bloki pomiarowe - pokazują...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2923560700_... Wstępna ocena dostępnych informacji Z najnowszych danych wynika, że w module komfortu (CCM) występują dwa aktywne kody błędów: - 01560:059 – Drzwi przedniego pasażera – Nie odblokowuje - 01561:059 – Tylne lewe drzwi – Nie odblokowuje Jednocześnie w aucie stale podświetlone są przyciski...
Za chwilę zabieram się za demontaż zabieraka kompresora by sprawdzić czy nie jest zerwany. Mam nadzieję że uda mi się to wykonać na zamontowanym kompresorze? Sprężarka Denso JP 6SEU14C ND1. Czy chodziło o te bloki pomiarowe które są na foto? Mi niestety te wartości nic nie mówią. No i parametry systemu 32 gdzie wszędzie wyświetla -128C, może tam jest...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Zaraz z gumą w karoserii masz wtyczki przeważnie trzy. Ja żeby sobie nie dodawać roboty najpierw diagnoza VCDS bloki pomiarowe odczyt parametrów i machanie drzwiami jak mechanik zmienia wartości (bez zamykania otwierania) to wiem że tam jest problem i niestety trzeba grzebać.
Powinno się dać. Wchodzisz w bloki pomiarowe i szukasz wartości dla czujnika G201.Na samym sterowniku pisze nazwa producenta.
Pod komputer i sprawdź bloki pomiarowe jakie wartości widzi ECU i licznik.
W moim poście opisałe to w skrócie ale całą tą procedurę przeszedłem i jest problem .W Adaptacja - 10 kanał 01 i tam jest tylko 1 kluczyk i nie przyjmuje innej wartości ani w górę ani w dół . W Bloki pomiarowe - 08 grupa 003 ostatnie ( trzecie okno ) mam OFF co do drugiego tam nie mam żadnych wartości .
W interfejsach obd2 są bloki pomiarowe gdzie podglądasz wartości napięć i sygnały z czujników i takie tam. Najlepiej jakbyś w nich zobaczył czy czujniki związane z fotelem reagują czy ten przełącznik zmienia wartość w programie i takie tam. Wtedy by było wiadomo gdzie to zwarcie. W vw przynajniej było napisane w opisie np prawa poduszka powietrzna zwarcie...
Kolejne z mojej strony dziękuje sigwa18. Zastanowiła mnie wypowiedz "dla diesla ustawiam 6" -ok, tylko "czym regulować" odpowiedz u góry. Kont synchronizacji mam -0,5 ustawiony i tu najlepiej silnik pracuje (regulacja konta synchronizacji nie wpływała na ten kont -opisałem regulacje). Pozostało prawidłowo natężenie paska bo obecnie mam stanowczo za...
Kurcze nie ma mnie w domu a laptop z programem został. Wartosci się nie zgadzają bo jak wejdę w bloki pomiarowe i w grupę chyba 6 albo 7 to każde koło ma inną wartość. A mam zdjęcie tego co tam zaznaczyłem i wziąłem start i zaczęła opadać np lewą strona przednia auta i tak pokolei wszystkie 4 strony zrobiłem :( masz może fb lub mógłbyś podać nr do siebie?...
Witam, potrzebuje wartości bloków pomiarowych dla wyżej podanego w temacie silnika dla programu vag-com. Mój problem polega na tym iż przy znacznym obciążeniu samochodu przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny i traci moc(zaczyna chaotycznie pracować), ogólnie jak na 110 km to nie ma mocy oraz przy 2-2,2 tys obr. przestaje ciągnąć i nie na czym jechać(...
Czujnik sprawdzisz VAG-iem w blokach pomiarowych. Zakładałem czujnik do Tourana który nie miał nawet szyby przystosowanej do tego. Nie pamietam które to były bloki pomiarowe ale bedą tam 2 wartości od wody (w %) i zmierzchu w skali od 1 - 5. Zasłaniając powinno rosnąć, a nalewajac wode na szybę bedzie się zmieniała wartośc. Jak założyłes to upewnij...
VCDS i czy inny komputer diagnostyczny i tak jak pisałem w module licznika bloki pomiarowe i tam powinna być wartość jaką odczytuje czujnik w mm plus minimalna wartość. Z tego co pamiętam to otwarta maska blokuje czujnik. Tak samo jak zadziała (zaświeci się pomarańczowa oliwiarka- plus sygnał dźwiękowy). To zgaśnie dopiero po otwarciu maski i stanie...
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie. Nie zmieniam pompek , pytam czy jak są inne niż oryginały potrzeba je kodować adaptować , wyżej napisałem cała historie tego pojazdu i dlaczego pytam , zmieniłem wiązkę dziś...
Kluczyk którym się obecnie posługujemy wkładamy do stacyjki i włączamy zapłon Wchodzimy w moduł komfortu [46 Central Conv.] czekamy na odczyt wszystkich wartości ; wchodzimy w bloki pomiarowe [08 Means block] następnie wpisujemy kanał 007 (nie klikamy Up Dn tylko wpisujemy) [GO] - czekamy na odczyt wartości -w pierwszym okienku można odczytać, czy pilot...
Dmuchawa chodzi ale zamyka wszystkie wyloty i dmucha nigdzie. Rano zmienie kodowanie na 01000 może to pomoże. Blok 007: 1. -53 dziwna wartość lecz "podobno tego czujnika nie ma w Borze" Przekodowalem na 01000 Błędów brak z poziomu OBDII Test na sterowniku: 444 02 Jak jest ustawiona temperatura na LOW do 19 stopni wieje lodowate powietrze w momencie...
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Witam na vagu bloki pomiarowe 008 i w 013 do 1.5 jak wiecej to będzie kopcił i 023 wszysto do 40 jeżeli powyżej to do wymiany............... pozdro rox..........
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
U mnie licznik wygląda trochę inaczej: https://obrazki.elektroda.pl/4742736800_... W tym menu naciskając strzałkę w górę oraz enter mogę wejść w procedurę i po zakończeniu mam przez 1s napis Learn OK Spisałem wszystkie bloki pomiarowe oraz wartości binarne z FR: MW01 +18 (przy wciśniętym pedale gazu rośnie do 65) MW02 +18 (przy...
No to odłacz silniczek od lapmy i zobacz co się z nim dzieje po tych 15-20sek. Wejdz w bloki pomiarowe i sprawdz wartości jakie odbiera sterownik poziomowania z czujników zawieszenia, wszystko do przeanalizowania w VAG-u a nie szukania błędów które nie zawsze muszą byc.
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Witam! Ostatnio mam problem z VW Touranem a mianowicie z jego mocą... Jeżdżąc spokojnie wszystko jest ok, ale gdy depnę pedał w podłogę i przekroczę 3500 obr/min silnik przechodzi na tryb awaryjny i nie mogę przekroczyć 3000obr/min. Po takim zachowaniu silnika pojawia się błądy: 04268 - nie wiem co oznacza... 08851 - P2293 Fuel presure regulator valve...
Disagnistyka to nie tylko sprawdzenie błędów silnika w oplu to tez bloki pomiarowe a w nich wartości rzeczywiste otrzymywane z czujników,a u ciebie do zaobserwowania,dawka paliwa,kat wtrysku i ciśnienie doładowania
1. Czy ten kąt wtrysku jest dobry zdjęcia opisane POMIAR: SILNIK/ BLOKI POMIAROWE /004 Użyty Vag-mini? : Proszę o opisanie tych wartości co jest co: r-min -obroty silnika to wiem BTDCC? KWW? KW? 2. W necie znalazłem blok pomiarowy taki do tego silnika czy dobry opis? Jest z VCDS JA MAM Vag-mini . 004,0, zawory pompowo-strumieniowe 004,1, prędkość silnika,...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z autkiem, a mianowicie po wizycie na myjni ciśnieniowej lub wjechaniu w jakaś większą kałużę, silnik zaczyna nierówno pracować, zupełny brak mocy, auto chodzi jak jakiś muscule car - żadne kontrolki (mam tu na myśli check engine) się nie zaświecają. Po podpięciu VCDS`a brak błędów. Efekt taki jakby jeden z cylindrów...
Żeby wiarygodnie ocenić taka usterkę trzeba przejechać się z testerem i obejrzeć bloki pomiarowe w trakcie jazdy i przy występowaniu "niemocy" Błędy to tylko część etapu diagnozowania usterki reszta to znajomość parametrów i ich wartości w określonych warunkach . I żeby ci wytłumaczyć o co biega to taki prosty przykład zmierzysz czujnik temperatury...
chodzi mi o takie rzeczy, że jak w VCDS wchodze w bloki pomiarowe i mam różne okienka z różnymi tam wartościami, to w podglądzie jeszcze jest zaznaczony zakres poprawnych wartości "Bloki pomiarowe" to moim zdaniem chory wymysł twórców VAG-COM/VCDS, w większości innych programów diagnostycznych na PC masz po prostu listę parametrów rejestrowanych przez...
Jakie kanały jeszcze można sprawdzić odpowiedzialne za mieszankę?? Auto na zimnym jeszcze w miarę pracuje jak się nagrzeje wtedy zaczyna skakać jak kangur. Najgorsze jest gwałtowne przyśpieszanie. Powolne przyśpieszanie daje radę. Mimo wszystko jak wejdę w bloki pomiarowe na kanale 98 to przy wciskaniu pedału gazu (pedał na lince) wartości powinny się...
widzę ze kolega nie rozumie o co mi chodzi. Wchodzę na vagu w moduł 46 nie wchodzę w 10 adaptacje tylko 08 bloki pomiarowe wybieram kanał 03 w tym momencie powinny mi się wyświetlić 4 okna z cyframi nawet z tym pilotem który jest sprawny . naciskamy jakikolwiek przycisk i wartości powinny się zmieniać np z 1 na 2. w ten sposób można sprawdzić czy pilota...
jak właczysz to zapala sie kontrolka na zegarach ? nawet jak sie włacza a ktos wsadzal tempomat to trzeba zmienic kodowanie sterownika, bo poprostu nie bedzie go system wykrywał Kontrolka się nie zapala. Skoro masz VAGa to proponuje troche zagłabić sie w temacie, poszukać na necie jak uaktywnic tempomat jesli nie wiesz czy juz jest aktywowany i czy...
strasznie na około to lecisz, podłącz pod vag, bloki pomiarowe i zobaczysz czy chodzą od początku do końca
Kolego robokop PD i VP maja 250 rpm. Ale ani nie 45, ani 940. Moze to auto chce zalapac i nie moze?albo po wejsciu w bloki pomiarowe pokazuje ostatnia zapamietana wartosc, gdyz silnik nie pracuje i nie ma aktualnej. Bzdura. W dodatku żaden VAG nie był w użyciu, w pierwszym poście wspomniany jest autocom, a ten pokazuje wartości bezpośrednio. Podejrzewam...
Witam wszystkich :arrow: http://obrazki.elektroda.pl/2073367200_1... Posiadam Vw polo III 6n2 2000r. 1.4 MPI Cały czas mam błąd sondy lambdy, gdy podpiąłem VAGA, Jest błąd, kod: 16518 - Oxygen (Lamda) Sensor B1 S1: No Activity. Prozę o pomoc, chodzi o pierwszy błąd - drugi jest już nieaktualny. Która sonda nie działa prawidłowo? Dodatkowo...
Witam chciałem się podłączyć pod temat bo mam podobny problem z tym że tak: Chcę podmienić zegary u siebie w aucie, audi grudzień 2001 czyli poliftowe zegary VDO pełny fis, drugie tak samo z auta 2003 polift też pełny fis też VDO oba benzyna, mam pin wyciągnięty z ECU ( 8194 ) mam pin zegarów obecnych zegary nr 1 (3266 ) i mam pin z drugich zegarów,...
Miand powiedz mi jakiego programu uzywasz do odczytu tej wartości bo ja na polskim VAgu 4.9 nie mam takiego parametru, te bloki pomiarowe to wiem gdzie to jest, ale nie ma napięcia zasilania ECU
Przy niedziałającym hallu lub niepodłączonym byłby błąd. Nie będą to też zaśniedziałe styki. Jeżeli uważasz że nie widzi zmian czujnika temperatury to wystarczy w VAGu wejść w bloki pomiarowe i tam będzie widać jaką temperaturę silnika widzi komputer. Jakie wartości pokazuje przepływomierz na wolnych obrotach?
I zamień miejscami wtryski , 3 i 4 cylinder sygnał spalania stukowego poza normą Na LPG lub PB jest podobnie w odczytach, myślałem aby zamienić ze sobą kable WN? dziś chciałem to zrobić ale są za krótkie i nie da rady... Odczytaj jeszcze wyprzedzanie zapłonu? Pamiętasz kolego który to blok pomiarowy? Tu zgrane wszystkie dostepne bloki pomiarowe http://przeklej.org/file/OpE5XG/logi.vcd...
Dzieki będę szukał, a że on wizualnie wygląda na sprawny, nie wiem czy jest ? Ewentualnie może ktoś wie które bloki pomiarowe w VAGu za niego odpowiadają ?? Mam tego polskiego :) ..... szukam, szukam, szukam iiii szukam jeża ;) załamka :(
niebiesko-czerwony hmm az zobacze z ciekawosci w jaki ja się wpiąłem od tego biegu wstecznego schemat fajny ale oprócz kolorów przewodów nic z niego nie rozumiem Troszkę tego nie rozumiem: Aby skontrolować, czy obwód podgrzewania jest zasilany, konieczne jest wpięcie wtyczki czujnika do instalacji elektrycznej pojazdu. Miernik powinien być ustawiony...
masz racje tylko w jednym zabrakło mi "s" w nazwie tego twojego vagcoma powinno być VCDS. jeśli taki mądry jesteś to zrób tak: -skasuj DTC Commanderem po Lini K - odczytaj wartości mierzone Commanderem - przeglądnij bloki pomiarowe Commanderem -przygotuj transponder pod nr nadwozia przez vcds - odczytaj pin vcds - aż w końcu zmień swoim vcds nr nadwozia...
Czy jesteś pewny że masz sekwencję lub to co nazywasz emulatorem sondy jest nim naprawdę? Najlepiej daj zdjęcia bo może masz coś tam zrobione w dziwny sposób bądź źle coś rozumiesz. Emulatory sondy montowano przy starszych instalacjach a nie przy 4 generacji. Czy możesz dać cały opis błędu? Nie widać go dla MAP sensora a jest to bardzo ważna część opisu...
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Obawiam się, że żaden błąd nie będzie zarejestrowany - mam VAGa i czasami patrze czy sa jakieś błędy a problem występuje od pewnego czasu. Jutro z samego rana gdy podobny problem wystapi wepnę sie VAGiem i odczytam wartości parametrów. Tylko pytanie, jeśli chodzi o diagnozę statyczną, na które bloki pomiarowe zwrócić szczególną uwagę? Jest również opcja...
Zanim nastąpiła ta sytuacja przepustnice czyściłem takim środkiem do czyszczenia przepustnic. Czy mogło to spowodować zwarcie w niej? Witam,otóż dzisiaj przejrzałem kable są ok.Przeczyściłem przepustnice i lipa,cały czas błędy przepustnicy.Robiłem adaptacje nic nie pomogło,a na dodatek znowu się spalił ten bezpiecznik jak kilkakrotnie naciskałem pedał...
Witam mam pewien problem który po części wystąpił już u niektórych użytkowników,lecz nie znalazłem odpowiedzi jak go rozwiązać. Posiadam jeden kluczyk (scyzoryk) w którym pilot działał przez ostatnie dwa lata bez zarzutu lecz ostatnio miał słaby zasięg postanowiłem wymienić baterię i lipa (oczywiście wymiana baterii się powiodła, lecz pilot się rozprogramował)...
Witam, Wiem że temat wielokrotnie wałkowany, ale każda sytuacja różni się od pozostałych. Samochód i silnik jak w tytule. W czasie dłuższej równomiernej jazdy z prędkością około 80km/h zapala się kontrolka silnika, zachowanie występuje od momentu zakupu więc trudno mi powiedzieć czy "muli", pali około 8L/100km, ale dużo jeżdżę po mieście, więc chyba...
Dokładnie mnie interesuje Kodowanie sterowników np: Kąt wtrysku na którym kanale i jakie wartości . Obroty silnika na którym kanale i jakie wartości . Adaptację poszczególnych sterowników i ogółem jakie sterowniki można jeszcze adaptować zakresy wartości. Wszystko na ten temat się przyda poczytać . Posiadam : *Adaptowanie sterownika poduszek *Kodowanie...
Jezeli wydobywaja sie kleby bialego dymu, to raczej ten rozrzad nie jest ustawiony prawidlowo. Zabierz sie za to jeszcze raz od poczatku, na ustawienia fabryczne. Pompa na zegar oczywiscie!!! Jezeli nie masz to w Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. W blokach wartości mierzonych blok 4ty. jest wartosc...
Witam wszystkich fachowców. Mam problem z przepustnicą wiem, że już było o tym wiele wątków ale nic nie znalazłem na swój problem. Falowały mi obroty na gazie i delikatnie na paliwie więc postanowiłem wyczyścić przepustnice. Gdy rozebrałem ją okazało się że jest tam jakaś uszczelka na silikonie której nie miałem a sklepy były zamknięte więc wyczyściłem...
Witam Jeżeli program ma być wykonywany w przerwaniu cyklicznym OB35 i ma być to 10 pomiarów to można go uprościć: Sposób 1. Wskaźnik przechowywany jest w merkerze MD20 (musisz pamiętać , że przy ustawieniach domyślnych CPU merkery powyżej adresu 16 (włącznie) nie są podtrzymywane po restarcie CPU): OPN DB XX //Otworz Blok Danych pośrednio //Sprawdzenie...
mój nauczyciel od elektroniki był na kursie tego egzaminatora i stwierdza jednoznacznie ze to czego od nas wymagają to kompletna głupota. wiedząc co i jak zrobić przygotował dla uczniów sposób napisania pracy , przez który bez żadnej wiedzy mamy chyba nawet 50%. na te 25% to już chyba każdy coś tam wymyśli I. Dane 1.parametry (te potrzebne albo wszystkie...
Chodzi o reset ECU - sterownik uczy się nastawów (w MPI na pewno jest to np. regulacja przepustnicy, w SPI chyba też to jest) oraz dostosowuje sobie mapę wtrysku do stanu silnika. Po przepięciu na gaz z racji innego paliwa sposób spalania jest inny i sterownik pracuje inaczej. To raczej nie jest instalacja, która w ogóle podmienia mapę, ale to już inna...
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Wiec prawdopodobnie bedzie to wina dawki sprawdz VAGiem jaka jest dawka dla cieplego silnika (bloki pomiarowe 001) wartość w 2 okienku jak becie ponizej 4 to moze to byc przyczyną.
Witam Zrób dopasowanie czujnika skrętu G85 w wspomaganiu (44)(wyłączenie czujnika g85 we wspomaganiu) Jak nie pomoże to coś przegapiłeś w kodowaniu, patrz w blokach pomiarowych wartości z g85 . Pzdr
A pedał gazu jakie wartości ma blokach pomiarowych?
Witam, Wszystko jest już wymyślone i opisane: [url=https://support.industry.siemens.co... [url=https://support.industry.siemens.co... Pozdrawiam
Kończące się szczotki, ale to climatronic powinien wypluć w błędzie... W blokach pomiarowych porównaj napięcie rzeczywista wartość od zadanej.....
Tak w bloku pomiarowe, każdy blok ma cztery wartości, VCDS opisuje okienka.
Witam... dodam do tego że manetka ok bo w blokach pomiarowych wartości się zmieniają...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Kto chce to skorzysta po to to jest. Dodano po 14 Kończę ten temat.
A wartości w blokach pomiarowych? Są ok?
Sprawdził bym jeszcze raz ten kąt wyprzedzenia ale nie wiem jak się za to zabrać Kąt synchronizacji znajdziesz w blokach pomiarowych/wartościach rzeczywistych.
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
1314 - Moduł sterujący silnika: brak komunikacji Możliwe przyczyny Uszkodzone okablowanie/złącza magistrali danych CAN od/do modułu sterującego silnika Usterki zapisane w module sterującym silnika Moduł sterujący silnika niedawno błysnął lub został ponownie mapowany Możliwe rozwiązania Sprawdź okablowanie/złącza magistrali danych CAN od/do modułu sterującego...
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
witam potrzebuje porady na temat odczytu wartosci pompowtrysków jakie powinny wartości i w jakim bloku pomiarowym je odczytam pacjent passat b5 130 km awx. w razie czego robię to przez vcds
Powinno Cię zadowolić.Pozdrawiam.
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
Witam, Nie działa mi klimatyzacja climatic, czujniki sprawdzone są ok. czujnik parownika , na kratce środkowej i nad nogami kierowcy oraz tem. zewnetrznej. Ciśnienie w układzie jest. jedyny błąd 16372 oraz w bloku pomiarowym 07 mam 3-cia wartość -51sc Proszę o pomoc
Witam, mam problem ze skoda Octavia 2fl nie mogę odnaleźć czujnika g200, skoda 2009r 2.0 tdi. Vcds wywala błąd 01423 012 usterka elektryczną w obwodzie, podobno jest razem ze sterownikiem abs więc sterownik wyslalem do naprawy i nic to nie dało w blokach pomiarowych wartość 0m/s . Pomoże ktoś? Dzięki pozdrawiam
Z tego co widze po schematach w tym modelu nie ma czujnika F129, zamiast niego jest G65 który generuje sygnał prostokątny o zmiennym współczynniku wypełnienia w zależności od ciśnienia. W VAG-u powinieneś zobaczyć w blokach pomiarowych wartość aktualną ciśnienia, oczywiście gdy jest zbyt małe ciśnienie to się na załączy sprężarka.
w którym bloku pomiarowym (Vag com albo Polski VAg ) znajde czasy wtrysków chodzi o blok 023 i wartość BIP-ów, poczytaj o tym w tych tematach : http://www.google.pl/search?q=%22blok+02...
Próbując przestawić kąt wtrysku zmienia się wartość Tylko w Basic settings, a w blokach pomiarowych zostaje wartość 255 ewentualnie na sekundę spadnie w okolice tej z BS. Jak przełączam się pomiędzy tymi oknami to słychać różnice w pracy samochodu
Witam grupe 8 w blokach wartości mierzonych robisz przy pełnym obciążeniu jazda na 3 biegu obroty 2900 do 3100 . Pozdrawiam reszte na gg 1384368 .
połączyć się z modułem, zobaczyć w blokach pomiarowych jakie wartości widzą czujniki, sprawdzić czy moduł wie że został włączony bieg wsteczny. Jaki jest nr sterownika?
Drugi czujnik jest dla ECU i tam będziesz miał w blokach pomiarowych [SILNIK] wartość z drugiego czujnika - ale on nie ma nic do ruchu wskazówki w liczniku.
Podczas adaptacji widzisz w blokach pomiarowych zmieniające sie wartości?
A więc tak: Podłącz pod komputer, połącz się z licznikiem, odczytaj błędy. Wejdź w bloki pomiarowe odczytaj wartości. Jeżeli nie poradzisz sobie z analizą to daj błędy i parametry na forum.
Sprawdź w blokach pomiarowych jaka jest wartość prędkości.
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
witam, czy ktoś spotkał się może z takim przypadkiem jaki ja mam w Audi A6 c5 , kontrolka airbag świeci się, nie gaśnie , w sterowniku airbag brak błędów, w zegarach również brak błędów, a to co podejrzewam to zaobserwowane w blokach pomiarowych wartości : Occupied Seat Sensor Pass, Side Too High Belt Inquiry Front Driver Side Too High Belt Inquiry...
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Jak w temacie AstraH 1,7DTL nie reaguje na pedał gazu. Problem pojawia się sporadycznie. Po zgaszeniu samochodu i kilku minutach postoju wraca do normy. Wyskakują błędy P1120,P1122. Czujnik pedału gazu raczej jest sprawny, w blokach pomiarowych widać że działa poprawnie. Blok pomiarowy -"Przeliczona wartość wychylenia pedału -0%" Może ktoś podpowie.
Zobacz blok pomiarowy 18 jakie tam są wartości. Najlepiej zrób loga z bloku 18.
bloki pomiarowe 1 grupa druga wartość 50.
Klapki w kolektorze w porządku, wszystkie uszczelki dolotu wymienione oraz uszczelki wtryskiwaczy. Powietrza nigdzie nie ciągnie. Wie ktoś może w którym bloku pomiarowym są wartości przepływomierza i doładowania (zadane i rzeczywiste). pozdrawiam
bloki wartości bloki pomiarowe bloki pomiarowe rozrząd
transformatory sieciowe katalog wirnik pralki dodanie filmu youtube
electrolux plyta indukcyjna electrolux plyta indukcyjna
Zmywarka Amica uruchamia tylko program ECO - przyczyny i rozwiązania Electrolux ENN3074EFW – zamrażalnik nie chłodzi, No-Frost, diagnostyka, R600a