Dotknij czujnika gdy będzie włączony i poczujesz mrowienie w palec lub specyficzne cykanie czujnika. Jeżeli jesteś (he he) gruboskórny to podłącz clip-a i będziesz miał pewność. Podpowiem tylko że Ds-150 potrafi przekłamywać jeśli chodzi o błędy.
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
Niezbyt wiele informacji o silniku. Może być niesprawny czujnik wykrywania fazy (cylindra). A jeśli tak to w grę wchodzi tylko czujnik położenia wału korbowego. Czyli kroczek po kroczku. Trzeba być pewnym zastosowania odpowiedniego czunka.
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Dociśnij czarną wtyczkę
Kolego w necie opisują ten błąd jako czujnik przyspieszenia poprzecznego a od tego morze zapalać się kontrolka trakcji .
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
masz po 2 napinacze na pas http://obrazki.elektroda.net/17_12478283...
Kliknij #90 i zobacz czy fiszka 28, jesli tak to 1 po prawej pokazuje,ze dialog ustanowiono, 11 po prawej pokazuje ze pedal gazu puszczony, 14 lewa to znacznik czy silnik pracuje czy nie, a 19 lewa to + APC (po zaplonie) obecny. Zadnego bledu nie pokazuje. Moge Ci zeskanowac fiszke jak chcesz,ale po francusku.
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Clip, może DD2000. Chociaż raczej powinna się sama nauczyć jeśli jest nowa. Ewentualnie odczyt eeprom z blokady 24c02 i zamieść tutaj. Ale uważaj, żeby nie zablokować mechanicznie rygla (taka mała pułapka). Załatw też konkretną diagnoze Clip'em.
Sprawdziłbym dokładnie wszystko co wisi na tej linii 5V, jak napisał Jurek. Zapięty woltomierz przy czujniku i droga testowa. Miałem takie coś i komfort pracy, bo drugi trzepnięty w tył na podmiankę klient przywiózł, więc przekręciłem co się dało, w tym pompę, czujnik i regulator ciśnienia, pomogło, skasowałem klienta za podmianki i koniec. Co pomogło?...
Tam bywał problem z rezystancją na przejściach potencjometr-ecu, może ten rezystorek wyrównuje potencjały między masami ecu-buda , a L zdaje się być w lufcie, może go umasili. druga opcja to sterownik, a konkretnie brak masy Uref na potencjometr akceleratora.
Gdy nie ma katalizatora 1 i 2 sonda pracuje jednakowo{ fizyki się nie oszuka}. Żadne emulatory nie rozwiążą problemu. Kupuj katalizator, wstaw, i będziesz miał po usterce. Proszę cię nie pisz głupot ludziom że emulator załatwia sprawę. Miałeś błąd P0420, i nie kumaty mechanik wyciął kata, zmień mechanika. Pozdrawiam Andrzej.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
To jest Renault, nie zawsze wszystko pokaże. Mój Scenic miał 3 miesiące problemy z odpalaniem. Był regularnie sprawdzany Clipem i dopiero po 3 miesiącach pokazał błąd czujnika położenia wału. https://translate.google.pl/translate?hl...
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Do wymiany przepustnica ale wcześniej sprawdź kable
wymiana sterownika grzałek
Pewnie UPC do naprawy. Albo kabelek sterujący cewką. Pewnie nie ma też iskry jak nie pali. Napraw błąd tego przekaźnika.
Cześć ..po 2019 roku Megane 4 ma prawdopodobie gateway-a i nie wpusci dalej do diagnostyki ..musisz mieć dostep Online ..Co do upewnienia sie czy Clip jest sprawny podłącz go do innej Renówki i wtedy sie okaze. Pozdrawiam
regeneracja pompy
Co oznacza błąd P0340 i jakie parametry pracy silnika są odnośne do niego ?
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Poszło na pw.
DF081 pokazuje "czujnik położenia wałka rozrządu"
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
1 sprawdź na odpiętym czujniku 2 wepnij się bezpośrednio przy ECU moja żona mówi że 30cm to całkiem sporo :D ... wszystko może się zdarzyć :D
Może masz źle opisany błąd i chodzi o czujnik temp paliwa, jaki masz błąd po zdjęciu wtyczki z czujnika cieczy?
Tak błąd zostaje w pamięci ECU nawet jeśli usterka została już usunięta do czasu jego wykasowania.
Pokaż co dokładnie widać w pomiarach. Trochę dziwne że masz 2 poduszki i 2 napinacze a widać tylko 3 rezystancje. Zewrzyj obwód napinacza fotela kierowcy przy złącza sterownika i zobacz czy błąd zmieni opis na zwarcie. Moim zdaniem raczej nie widzi napinacza przy fotelu. Czy po odłączeniu jego wtyczki pojawia się jakiś inny błąd. Żonglowanie wsadami...
Witam Odstawiłem auto do innego serwisu. po diagnozie komputerowej - do wymiany elektrozawory. Wymieniono elektrozawory, olej metodą dynamiczną, i na moją prośbę jeszcze czujnik ciśnienia. Nic to nie zmieniło, nawet gorzej. Ponowna diagnoza - uszkodzony sterownik asb. Po naprawie sterownika jest już około tygodnia ok. Kwota za wszystko 2500 zł. Może...
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
Jeżeli jest klimatyzacja to presostat, jeżeli niema to błąd konfiguracji sterownika.
coś mi świta że w CLIP jedną z funkcji serwisowych jest naprawa tego właśnie błędu.
Wiem , może zle odpowiedziałem Czy od przepływomierz a nie występował by inny błąd ?
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Koledzy nie pamietam dobrze co to było 1.def, ale moim zdaniem jak autor napisał przy starcie słychać zgrzyt i usterka jest sygnał, więc sugerował bym sprawdzenie koła zmienych faz rozrządu, które często padało . koło to zmienia nawet o 2 ,3 zęby tak więc może wskazywać błąd sygnału.
witam, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. otóż problem dotyczy tego samego błędu DF183 (obwód napinacza pasa kierowcy otwarty). pacjent to renault scenic z 2002r. z kierownicą po prawej stronie. błąd odczytany za pomocą delphi 150e. odczyt rezystancji ze sterownika w załączniku. moje pytanie: czy oba przednie napinacze w tym aucie są spięte szeregowo...
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Tempomat/ogranicznik resetuje się po każdym uruchomieniu silnika. Poza tym ogranicznik się dezaktywuje w przypadku naciśnięcia pedału przepustnicy do oporu. Skoro, jak stwierdził autor: jednak nic poza lampką check się nie świeci.. Musi to być błąd w sterowniku silnika. Jednak podłączyć samochód pod dedykowany komputer Renault (CLIP) do sprawdzenia...
Daj fotkę lub VIN
skrzynia wywala błąd ciśnienia, czy za taki błąd odpowiadaja elektrozawory?
To auto odczytaj Clip-em. Będzie prawidłowy odczyt i opis , najczęściej z kontekstem błędu.
A co w aucie nie działa? Może to tylko błąd testera diagnostyki.
Podejrzewam że nie masz emulatora wskaźnika paliwa. Jeśli chcesz żeby kontrolka rezerwy ci się nie świeciła jak masz sporo benzyny to odłącz pompkę paliwa na przekręconym zapłonie a później ją podłącz. Tym sposobem po podłączeniu pompki rezerwa zaświeci ci się wtedy jak naprawdę będziesz miał mało benzyny w baku. Ale za to nie będzie ci pokazywało ile...
2-2,2 oma gasi kontrolkę
Czy jesteś pewien że Twój samochód posiada tylko ABS ,a nie jak większość renault z tego rocznika ESP. Idea pracy kontroli trakcji zakłada między innymi połączenie (najczęściej magistralą CAN) sterowników silnika i ESP. Jeżeli zostanie rozpoznany ewidentny błąd układu hamulcowego (np brak ciśnienia w układzie hamulcowym) auto może w ten sposób reagować....
A jak to można naprawiać bo zapomniałem że to jest błąd stały
tu jest taki podobny temat https://megane.com.pl/topic/39065-esp-as...
Oj. Co się stało ostatnio z tym forum Elektrody - Coraz wiecej Hejterów - A coraz mniej ludzi którzy chętnie pomgają. Jestem zarejestrowany na tym forum od 2007r - na początku o wszystko można było zapytać - każdy chętnie odpowiadał / pomagał - a zadany temat zmieniał się w dyskusje na temat. A nie tak jak powyżej - w bensensowne komentowanie i poniżanie...
Czytać co napisałem!!!Co sie to porobiło? Po co sie wypowiadacie?! nikt was nie prosił! Fachury sie znalazły! "Uczyć myszy latać" to dobre, obrazuje co nieco, zamykam temat i spadam z tego forum! Zdarli kase z klientów i nakupowali sprzętu za grubą bańke i mądrują! Spadać na drzewo! Oj..... Widzę kredki się połamały. Również żegnamy Pana. Ban.
To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić Przekładasz ze starego do "nowego".
Witam mam podobny problem z Megane II dci odcina przy 3 tys dziwna sprawa wymieniłem wtryskiwacze na nowe i problem powrócił dodam że zjawisko jest znacznie odczuwalne jak motor jest gorący na dodatek po odcięciu wywala błąd P0335 rozkładam ręce proszę o rade
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
Znalazłem obrazki na których podana jest lokalizacja tego czujnika temperatury powietrza niestety do wersji 1.5 DCi, ja posiadam 1.9 DCi. Czy ten czujnik znajduje sie na gumowej rurze od intelcoolera?
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
Jedna kluczowa rzecz: działa blokada kierownicy ? Jeśli nie to samochodu nie da się uruchomić. W upc jest jeden przekaźnik, który działa "na odwrót" tj ma styk NC i podaje +12V na blokadę gdy zapłon jest wyłączony
Witam co to za błąd df159?
http://obrazki.elektroda.pl/2551489100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2551489100_1...
Renault Megane IV 1.2 tce 130KM - nie działa pierwsza sonda lambda. Poratuje ktoś schematem elektrycznym pierwszej sondy Lambda, sondy podmieniane na dwie 100% sprawne, dalej brak reakcji, czasem pojawia się błąd P2A00 , czasem błąd katalizatora, Megane IV 1.2 Tce 2017 rok, model sterownika mogę podać w poniedziałem ale obstawiam że schemat będzie jeden,...
To się sprawdza, czy jest napięcie na bezpieczniku ALIM UCH.
On nie wie dlaczego wyskakuje błąd P0420. Niech użyje emulatora sondy .
Nie pisz bdur.
Panowie czy ktoś mi może potwierdzić opis tego błędu DF061
Tabsior gdzie szukać tego czujnika, jak wygląda ? Dziękuję za szybka odpowiedz
Witam, Nie mogę odpalić samochodu, rozrusznik nie potrafi ,,przekręcić" i jedyne co to cyka. Po podłączeniu do komputera wyrzuciło błąd: Regulacja napięcia - DTC920F16 - 1.DEF W internecie nie potrafię znaleźć informacji na temat DTC920F16, gdzie szukać przyczyny, co wymienić? :/ Dzięki wielkie za informacje
Następnego dnia zaświeciła się znowu kontrolka pomarańczowa silnika i już nie zgasła, wzrosło spalanie (przynajmniej na komputerze) było czuć nierówne wchodzenie na obroty. EGR wyciągnąłem, był średnio przybrudzony. Zdjąłem i wyczyściłem doloty do niego. Wsadziłem nowy EGR "lepszej" firmy. Prawdopodobnie siadła część elektryczna EGR. Problem znikł,...
Grand scenic 2 2.0 dCi 150 km błąd df 651 nagły spadek mocy po wykasowaniu błędu auto przejechało ok 150 km i znów błąd wrócił . Może ktoś miał taki przypadek auto po wykasowaniu jedzie normalnie przewód podciśnienia od zaworka turbiny ?proszę o podpowiedź z góry dziękuję za pomoc
Sterownik czyscił ktos inny,tylko zastanawia mnie nr vin ze we wszystkich modułach jest taki sam a w airbagu widniał inny wiec został wyczyszczony najprawdobodobniej nie oryginalny sterownik,
witam zakupiłem czujniki wałka roz i wału lecz czy ktos może mi bliżej wyjasnic gdzie one sie znajduja abym za duzo nie musiał rozkrecać
Jak Kolega chce przyuczać przepustnicę?
Witam powinno pomóc . https://cardiagn.com/2008-2013-renault-m...
Błędy dotyczą tak zwanych "grzałek nurkowych". DF 094 dotyczy przekaźnika jednej z 3 grzałek, natomiast drugi błąd może być interpretowany jako "błędna informacja o prędkości pojazdu", choć z reguły oznacza to problem z przekaźnikiem od 2 pozostałych grzałek lub ich samych. Tu masz link z czym to się je. http://megane.com.pl/topic/26260-megane-...
A to sorry, masz rację.
WITAM PANOWIE WCZORAJ CZYTAŁEM NA FORUM BO MIALEM TAKI SAM PROBLEM ALE GO ZWALCZYŁAM OKAZAŁO SIĘ ZE KOMPUTER MA JAKIEŚ MIKROPRZEBICIE NA MASE I GDY JEST PRZYKRĘCONY DO MOCOWANIA WYSKAKUJE RAZ PO RAZ ZŁA OPORNOŚĆ PODGRZEWANIA SONDY LAMBDA. SPRÓBUJCIE ODKRĘCIĆ STEROWNIK ZAWIŃCIE GO WE SZMATE PRZYMOCUJCIE ŻEBY NIE WYPADŁ SKASUJCIE BŁĘDY I JAZDA. MOŻE SIĘ...
dwumas raczej nie da się zamontować niepoprawnie otwory pasują tylko w jednym położeniu Dodano po 3 czujnik również przetestowany ,impuls dochodzi do komputera.
A sprawdziłeś żarówką zasilanie sterownika?
Mam ten sam problem w megane II 1.5 DCI 2006r. FL klimatronic! Co mam zrobić? Przecież jest napisane co masz zrobić.
Oddać auto spowrotem do warsztatu, niech fachowiec ogarnie temat.
Sprawdź oporność na stykach napinacza, powinno być około 2 om.
mam ten sam silnik w megane'99 pompa Lucas, mam taki problem że silnik delikatnie szarpie, nie pracuje równo, w zakresie obrotów 1000-2000, powyżej pracuje idealnie na wolnych obrotach także pięknie i równo , odpala idealnie, co może być przyczyną?
Nikt z nas nie pomoże Ci gdybając i nie widząc instalacji, musisz ją sam sprawdzić. Weż miernik i sprawdź w pierwszej kolejności przejście pomiędzy przewodami głośników a masą auta. Jeżeli stwierdzisz zwarcie do masy któregokolwiek z przewodów to masz odpowiedź. Jeżeli miernik nie pokaże zwarcia i tak pozostaje grzebanie w instalacji po przewodach.
Jeżeli napinacz byłby sprawny to kontrolka zgaśnie. Nawet jeżeli był włączony zapłon bez rezystora. Renault ma to do siebie, że jeżeli przerwa w obwodzie zostanie zlikwidowana to kontrolka zgaśnie i nie trzeba kasować usterki. Miałem ostatnio dwa używane napinacze po których nie było widać że są wystrzelone i oba miały przerwy w obwodzie zapalnika....
Immo zalacza sie automatycznie po pewnym czasie? (Chyba 10 minut po wyjsciu z pojazdu). Pytanie jak je wylaczasz? Rozumiem, ze immo jest zintegrowane z cz.
miałem taki sam problem sprawdziłem kostkę i nic ale zacząłem sprawdzać kable i okazało się że pod osłoną od środka siedzenia jest mała około 7 centymetrowej długości rurka i ze jak zakładałem pokrowce musiałem go wypiąć po ponownym podpięciu problem znikł możne masz to samo pozdrawiam a odkręć osłonę będzie wygodniej
Blad 109 wskazuje na uszkodzenie MAP badz BARO, sprawdz polaczenia oraz poproawnosc dzialalnia tych sensorow. Pozdr. Procekkk
Mój ma inną konstrukcję ,potraktowalem go flexem.
Miałem podobny błąd w Lagunie, pomogła wymiana panelu sterującego (kupiłem używany na szrocie).
Układ blokujący kierownicę działa - podłączany na krótko. Mimo to kierownicy nie blokuje. W kostce od blokady kierownicy prawdopodobnie nie ma wszystkich prądów. Gdzie szukac? Bezpieczniki sprawdzone. Błąd z UPC nie pojawia się już natomiast pojawił się bład blokady kierownicy do którego nie dochodzi prąd.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Sprawdziłem i niema drugiej sondy
Cześć! Ten migający ekranik przy lewarku i błąd „otwarty obwód czujnika” w Megane IV z 7-biegową EDC to pewnie coś z elektroniką skrzyni. Schematy automatycznych skrzyń (np. EDC) są trudne do zdobycia, bo Renault rzadko udostępnia takie detale publicznie – zwykle trzeba iść do ASO lub szukać w bazach typu Renaultbook albo Haynes, ale spróbuję pomóc...
Witam, mam problem z Megane III 2012 rok. Uległ usterce, układ czujników parkowania. Dokładniej mówiąc, błąd "DTC900E14 Brzęczyk Przedni". Pytanie, gdzie w aucie znajduje się ten "brzęczyk"? Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Witam, mam stały błąd DF009 multifunction switch in prohibited position. Błędu nie można skasować. Usterka objawia się w taki sposób, że po rozgrzaniu auta skrzynia przełącza się w tryb serwisowy. Znikają też oznaczenia biegów z wyświetlacza P D R N. Dzieje się to tylko w czasie jazdy po mieście lub w jakimś korku w trasie itp. Trasą bez zatrzymania...
Witam . mam problem ze skrzynią w mojej megance . mam błąd w skrzyni P0750 lub DF089 . skrzynia byla robiona, wymienione wszystkie elektrozawory tasmy , modul sterujac . wszystko na nic . Błędu nie mozna skasowac !!!!! POMOCY
megane błąd megane błąd zasilać błąd katalizator megane
cruiser sterownik koszt remontu napięcie rezystorze katodowym
blaupunkt cancheck pralka hisense
Phantom 1331G – odczyt pamięci eMMC, metody ADB, ISP, chip-off, Android, backup TEAC A-3440 – przyspieszone obroty po 10 minutach odsłuchu, serwo capstan, naprawa