witam . mam taki problem z EDC. przy przekręceniu stacyjki nie pali się EDC i auto nie chcę odpalić. rozłańczałem klemy i nic. dopiero jak go pociągam jakieś 5 km to odpala. jakiś czas spokój i znów to samo. czasami jest tak ze pobawię się stacyjką i odpali a czasami nie . pomocy ...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Cewka ma 116 om A jaki komputer to odczyta chyba tylko DRB III, którego nikt niema
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)?
ciśnienie na tłokach w przedziale 27,5 do 28,2 więc chyba dobre
Na VAG błąd 550 - regulacja początku wtrysku. Proszę o pomoc. Jeżeli wiesz co reguluje kąt wtrysku to masz rozwiązanie.
uszkodzony wtrysk sterujący (zależy jeszcze jak, czy np. leje czy elektryczne uszkodzenie) powoduje w mniejszym lub większym stopniu błąd doregulowania faktycznego początku wtrysku, to nigdy nie pomaga ani w osiągach ani w ekonomii.
Gdybyś podał długość korbowodu (od osi do osi) to można by przeliczyć stopnie na mm przed GMP. Jednakże przyjmując długość korbowodu z dużym marginesem błędu, wychodzi że to 9.5 - 10.0 mm przed GMP.
Fangrof Piła ps. już wiem, gdzie popełniłem błąd
Witam wszystkich mam problem z laguna 1.9 DTi ma jakies zagrania. Kilka dni temu zaczeła szarpać i niedało sie nią jechać zapaliłem ja i po 10sekundach gasła podjechałem do stacji diagnostycznej podpieli ją pod kompa i wyskoczył jeden błąd y początek wtrysku czy coś takiego kod 3311 usuneli ten błąd i chodziła jakiś tydzień teraz znowu zaczyna szarpać...
Jak bedzie przestawiony to auto wchodzi w tryb "awaryjny" i wywala błąd początku wtrysku A ze zdjęciem nie świruj...wpisz w google "rozrząd premacy ustawienie" ustaw grafika i masz wszystko
powodem jest uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. 504-750-152 postaram sie pomóc
Jeśli będzie czujnik podniesienia iglicy dawał fałszywy sygnał to będzie pokazywał błąd początku wtrysku . Usterka dosyć dziwna.
Przecież nie mówimy o pompowtryskach w tym silniku. Dodano po 4 Tak sobie myślę czy ten błąd "początek wtrysku nie znaleziony" nie ma związku z czujnikiem obrotów w pompie.
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
pompa o tych samych numerach Dodano po 5 zobacz pw
witam mam problem po ustawieniu rozrządu auto niema mocy po założeni paska nowego był błąd początku wtrysku pompa została ustawiona ale auto dalej nie jedzie i przy obrotach 1400-1700 zapala się kontrolka świec .jest to silnik 72kw f9Q 736 i jest, błąd 3311 ujemny początek wtrysku powinien być 3.3 a jest 7.2 dobiera przy 2400obr pokazuje że jest 4.5...
Obwód uszkodzony, czyli wtyczki, przewody, może nawet sama cewka wtryskiwacza. Na początek to wypnij i zapnij wtyczkę wtryskiwacza, może to pomoże, warto sprawdzić.
Warto zdjąć plastikową obudowę silniczka przepustnicy i zobaczyć, czy jest czystko, czy nie widać wad mechanicznych. Pomóc może wyczyszczenie. Ale, bez urazy oczywiście, jeśli nie wiesz co to jest przepustnica i gdzie jest, zostaw - zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów - zleć komuś wyczyszczenie tego na początek.
Rejestrowanie początku wtrysku, rozpoznanie początku wtrysku - 00637 błąd nie czytelny - 3 To odczytałem z dokumentacji. Błądn jest zarejestrowany w ZBR. Może być zaśniedziały styk w złączu przy silniku.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
witam,mam poważny problem, otóż auto jak wyżej wywala mi błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY no więc zacząłem od ustawienia konta wtrysku, okolice 1*ATDC jednak błąd wywala co chwile a co za tym idzie skrzynia wchodzi w tryb awaryjny (tiptronic) i nici z jazdy,sprawdziłem czujnik g80 , ma 125 om. wiec raczej...
Witam . Mam problem z Astrą G 1998r 1,7 TD silnik X17DTL ,silnik oplowski. Padła pompa wtryskowa i dałem ją do regeneracji okazało się że padł sterownik i czujnik kąta wtrysku. Po założeniu pompy i ustawieniu rozrządu autko zapala ,nie stuka ale nie ma mocy. Przy większym obciążeniu wywala błąd P1220, jak ustaliłem to błąd początku wtrysku. Wtrysk ustawiony...
Nie trzyma się między 4.00 a 4.30 jest jeszcze błąd dde10 początku wtrysku rozrząd był wymieniany kompletny rok temu nowy tlokorozdzielacz w pompie i nastawnik regenerowany regenerowane wtryski i całe nowe kampletne sprzeglo
Zobacz na rozgrzanym czy błędu zaworu początku wtrysku nie zgłasza. No i trochę metalicznie będzie chodził.
Rada jest prosta, jak nigdy tego nie robiłeś to możesz tylko zepsuć. Procedura regulacji początku wtrysku i dawki paliwa jest trochę skomplikowana dlatego radzę, pojedż do zakładu który tym sie zajmuje. A 0550 to właśnie błąd regulacji początku wtrysku. Regulację taką wykonuje się po każdej wymianie paska rozrządu i jest to standardowa procedura.
Witam po dłuższej przerwie. Sprawa się rozwiązała (w sumie sama). Auto po prostu przestało odpalać. Na VAG'u - błąd początku wtrysku. Pompa wraz z samochodem powędrowała do Bosch Service w Kobiórze. Po kompletnej regeneracji - auto wreszcie jeździ jak należy. Wszystkie wcześniejsze objawy (brak mocy od dołu itd) w chwili obecnej już nie występują. Zarówno...
Witam mam problem z passatem autko zaczęło go normalnie mulic gdy silnik osiąga okolo 2500 ob/min . po podłączeniu do kompa poazuje bląd 550 tj Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. od czego zacząc szukanie usterki ? Dziękuje z góry za posty Pozdrawiam
Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwacza Pojawił się ponownie błąd wtryskiwacza. Znikł i znowu się pojawił i znikł, po chwili auto zgasło. Masz niesamowite zdolności ,albo niesamowite auto. A nie pokazało od razu który to wtrysk? Muszę więc skombinować kabel do diagnostyki wtrysków Podpowie ktoś jak sprawdzić poprawnie te wtryski?...
Jeżeli warsztat który to robił wyciągał pompę do wymiany nastawnika to reklamacja.
To jest wina pompy. Powoli. Powód wymiany zaworu? po zlozeniu rozrzadu w grupie 004 katy wymgany i rzeczywisty sporo sie rznia od siebie. Czy to wina zaworu ? Używałeś blokad czy na mazaki składałeś? Masz błąd początku wtrysku czy obwodu zaworu wyprzedzenia wtrysku? Istnieje duża szansa ze opóźnisz pompę i będzie wszystko ok. Silnik klekocze przy przyspieszaniu?...
witam w takim razie do sprawdzenia a wszystkie złącza , bezpieczniki, zasilania sterowników na początek.
Błąd 1 długi 8 krótkich. Odchylenie regulacji początku wtrysku
Witam! Mam podobny problem w W210 2,2 diesel, pompa lucas, długi kabel, rok produkcji 1996. Silnik na zimnym pali na dotyk, jak się nagrzewa do normalnej temperatury 90 stopni zamiesza lekko obrotami po czym zapala sie kontrolka EDC, silnik pracuje równo ale głośno i nie ma mocy. Wydałem wcześniej na uszczelnienie 1500 zł, a teraz za regeneracje pompy...
Na początek podmień świece zapłonowe z cylindra 4 na 2 skasuj błąd i odpal. Po wygenerowaniu się błędu sprawdź który cylinder. Jeżeli wywali 4 to świece do wymiany, a jak nadal 2 to spróbuj podmienić przewody 1 -2 i ta sama procedura. kasujesz odpalasz odczytujesz. Jak nie pomoże to do zamiany miejscami wtryski w listwie. I to samo sprawdzanie, aż nie...
Witam Pana KomendantPojazdow . Widzę że popełnił Pan ten sam błąd ,który swego czasu i ja popełniłem. Całe szczęście że miałem kolegę , który zajmował się tego rodzaju już traktorami. Tak jak Pan, tak i ja wymieniałem simering wału silnika .Wszystko pięknie złożyłem było cacy i sporo mi to poszło. Przyszedł czas aby odpalić . Chechlam ,chechlam mówiąc...
Immo odpada. Wieć ten co montowal pompe mógł nie byc czujny i cos uciekło w rozrządzie. Skoro auto wcześniej pracowało w zakresie nawet tylko 3tyś obrotów powinno działac dalej. Odpowiedz cały czas Ci sie nasuwa sama. Błąd montażu pompy , początek wtrysku źle ustawiony albo rozrząd, błąd w regeneracji pompy też sie tak zdarza. Sprawdził bym ustawienie...
Koledzy te rozwiązania są dobre dopiero po doprowadzeniu systemu do stanu używalności... Do autora: przedewszystkim należy pozbyć się błędu, najprawdopodobnie źle ustawiony początek wtrysku, jeżeli to nie pomoże- zmienić mapy w sterowniku. Żadne zwiększanie dawki VAG'iem, tak to można sobie morale zwiększyć :D
Witam Mam problem podczas jazdy zapala sie ikona silnika na obrotomierzu i nagle traci moc . Diagnozuje auto testerem TEXA nawigator mobile i podczas diagnozy w sterowniku silnika pojawiają się dwa błędy 1. Regulacja początku wtrysku 2. System recyrkulacji spalin Usterki te kasują się się na postoju gdy silnik nie pracuje tylko podczas jazdy są aktywne....
P1352 - Czujnik początku tłoczenia.
Witam. Kupiłem auto po wypadku, nie odpalał silnik i skrzynia też padła, wiec kupiłem silnik taki sam 2.5 150 km AFB wraz ze skrzynia biegów manual. Wszystko przełożone serwo pedala itd. pamięć flesch też wgrana no ogółem to wszystko co potrzebne do takiej przekładki. Założyliśmy nowy rozrząd. Wymieniłem 2 wtryski plus ten jeden sterujący z kabelkiem....
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
Jeśli pojawił się taki błąd, to jest to błąd czujnika początku wtrysku. Można go w łatwt sposó sprawdzić. Przy WYŁĄCZONYM zapłonie odepnij wyczke z tego czujnika na wtryskiwaczu i zmierz rezystancje czujnika, miernikiem powina wynosić od 80ohm do 120ohm. I jeszcze jedeno sprawdzenie to na uruchomionym silniku i obrotach ok 3000rpm uderz lekko jakims...
świece a i racja .... ale jak znam volvo to raczej dynamiczna regulacja początku tłoczenia i po temacie... w sterowniku silnika błąd " regulacja początku wtrysku" założe się że tam sie taki znajduje Dodano po 5 aaa dodam tylko że cała akcja zaczyna się od wymiany rozrządu (nieudanej) czyli przez mechanika który pojęcia nie ma. pocieszę cie że moża to...
Przy kręceniu rozrusznikiem nigdzie regulator nie zadziała,bo nie ma takiej potrzeby. Ewidentnie jest błąd wskazania. Proponuję na początek rzucić okiem w napięcie zasilana ECU w trakcie kręcenia. Na plaku pracuje bez zastrzeżeń Czyli odpalasz i chodzi potem bez plaka,czy gaśnie?
Pomocy. Mój sprzęt osiąga 100 w ok 3min. Auto jeździ jakby w trybie awaryjnym. Na vagu żadnych błędów. Dziwne są jednak wskazania przepływomierza 30-360,a powinno być do 1250. Napewno nie jest to wina samego przepływomierza,bo obecnie wstawiłem nowy Boscha,a przedtem próbowałem na innym od kolegi u którego chodził normalnie. Pare dni przedtem miałem...
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy To jest zabezpieczenie przed "wypalaczami postojowymi" co nie rozumieją zasady działania DPF i psują filtry przez wymuszone regeneracje. Na początek poziom zapełnienia i ciśnienie różnicowe.
Jeśli dobrze rozumiem to przy ciepłym silniku jest OK a na zimnym zapala dobrze ale po 20 sek zaczyna go rzucać? Jeśli tak to napewno nie jest to win ani świec ani sterownkia świec. Jaka pompa Lucas DPC? Jeśli tak to stawiam na błąd sterowania początkiem wtrysku. Winien może być korektor kąta wtrysku który to może być walnięty bądź dostaje błedny sygnał...
Po zapaleniu silnika auto chodzi normalnie turbo działa,po przejechaniu 5-20 km w pewnym momęcie po przekroczeniu 2000 obrotow następuje takie tąpnięcie tak jakby coś odcieło dawke paliwa auto jest mułowate i niechce ciągnąć z ledwością i powoli rozpędza się do 3000 orotów i tak do 140km/h więcej nieidzie wydusić,turbo niepracuje.Po zgaszeniu silnika...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
po przeskanowaniu vagiem wywala taki bląd 1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1, czy to może mieć bezpośredni wplyw na odpalanie na zimnym silniku? Gdzie masz ten błąd w sterowniku silnika? Czym to diagnozujesz? Jeśli w silniku miał byś błąd zaworu początku wtrysku, sugerować to może albo źle ustawioną pompę, albo zapowietrzanie...
Witam,mam problem i prosze o pomoc, autko jak wyżej ma problem z katem wtrysku, a mianowicie wyskakuje bład 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY . próbowałem ustawic kąt wtrysku we wszystkie możliwe sposoby i wartosci ale nie stety bez skutku, bład powraca . prosze szanownych elektrodzian pompiaży o jakies rady,i jaka...
1220. To nie błąd egr, to problem z kątem wtrysku. Na początek wymień filtr paliwa. Jeśli nie będzie poprawy, to raczej czeka cię wymiana pompy wtryskowej.
Po zapaleniu silnika auto chodzi normalnie turbo działa,po przejechaniu 5-20 km w pewnym momęcie po przekroczeniu 2000 obrotow następuje takie tąpnięcie tak jakby coś odcieło dawke paliwa auto jest mułowate i niechce ciągnąć z ledwością i powoli rozpędza się do 3000 orotów i tak do 140km/h więcej nieidzie wydusić,turbo niepracuje.Po zgaszeniu silnika...
Po zapaleniu silnika auto chodzi normalnie turbo działa,po przejechaniu 5-20 km w pewnym momęcie po przekroczeniu 2000 obrotow następuje takie tąpnięcie tak jakby coś odcieło dawke paliwa auto jest mułowate i niechce ciągnąć z ledwością i powoli rozpędza się do 3000 orotów i tak do 140km/h więcej nieidzie wydusić,turbo niepracuje.Po zgaszeniu silnika...
Kolego powoli. Mówisz, że świece żarowe 3 wymieniłeś na nowe, jedna stara ale iskrzy czyli mówisz że ma być dobra, a błąd P0683 wywala. Więc nie ma co drążyć we wtryskach tylko pozbyć się tego błędu na początek.
Z twojego opisu wnioskuję , ze masz problem z regulacją początku wtrysku, a co za tym idzie to jest uszkodzony wtryskiwacz z przewodem, który wew. ma czujnik początku wtrysku.
Toś ale teorie wymyślił. Bzdura! Dolna to początek wtrysku a do górnej jest tolerancja na błąd.
Po wymianie pompy na sprawną po regeneracji za 1500zł, wszystko wróciło do normy, przestawia się pięknie początek wtrysku, oraz reguluje kąt. Wtrysk zamówiony nie przydał się.
Początek wtrysku ustala ECM dla zimnego jest jak najbardziej prawidłowy./6 stop./ Po rozgrzaniu silnika schodzi do 2 stopni.
Ogarnij na początek błąd a później myśl o gniazdach.
Pierwszy błąd to najprawdopodobniej spalona świeca żarowa lub kilka świec . Uważaj przy wymianie na urywające się sztyfty żarowe ;). Drugi błąd , trzeba zrobić ne początek test przelewowy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku , bo może któryś przelewem spuszcza ciśnienie.
Ford Transit 2,4 DI b łedy jak w tytule P0166 czujnik poł wału , P0149 Początek wtrysku błąd , P1564 Pompa wtryskowe dawka wtrysku. Błędy czytane KTS em czujnik poł wału nowy, pompa wtryskowe po kapitalnym remoncie z nowym sterownikiem skalibrowana na stole. Przed wymianą pompy objawy były takie że samochód nie miał mocy kopcił na biało , twardo pracował....
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
Ma większy apetyt na paliwo i ciężej pali. Na początek spróbuj środka do czyszczenia wtrysków i ponownie zmierz.
na początek sprawdź i osusz wtyczki wtryskiwaczy, jak i ich gniazda w samych wtryskiwaczach. Doczytaj o technologii PIEZO ,dojdziesz o co chodzi. Ten defekt sugeruje problem z zasilaniem grupy wtrysków, niekoniecznie pierwszego.
Autko od roku mam. Na szczęście to taki samochód na grzyby itd. wiec mi na nim średnio zależy . Ale dobrze by było żeby jeździło . Ta awaria to pierwsza jak dotąd . Co było wcześniej to nie wiem. Nic przy nim nie robiłem. A opornik widocznie był już jak go kupiłem. Dzisiaj również stwierdziłem ,że to bezie problem z pompą . Czasami jedzie jak by zwariowało...
Witam Zaczęły mi się poranne problemy z paleniem mojego AELa. Poczytałem (znalazłem dobry artykuł o 2,5 litra ale fałka) na temat złego kąta wtrysku zaopatrzyłem się w odpowiedni sprzęt i do dzieła. Niestety z bloku BS pozycji 004 nie miałem czegoś takiego jak EARLY jak i LATE tylko wartość żądana i wartość aktualna. Ustawiłem jak mogłem i oto tego...
Ja bym wymienił na początek F.paliwa.
Trzeba obejrzeć wtyczki i złącza na początek.Pomierzyć przejścia itp.Możliwe że przerwa w przewodach.A możliwe że to co napisałeś kto to wie.
Witam autko Terrano II 2.7tD 99r. Auto traci moc po zapaleniu się kontrolki check, wtedy podłączam kompa i mam błąd P1246 (opisany u mnie jako): Układ regulacji początku wtrysku - nieprawidłowy sygnał zwrotny. Po usunięciu błędu autko wraca do życia, ale błąd wyskakuje czasami nie zależnie od ilości przejechanych kilometrów itd... Koledzy gdzie szukać...
Pompa sprawna,sprawdz pracę silnika po ustawieniu początku dostawy na wartość 24CA jeśli nie pomoże to zawór początku wtrysku w pompie.
Witam. Mam podobny problem - samochód jak wyżej - Opel Astra 2, silnik 1,7 TD, diesel, rok 1999. Opisuję problem: samochód ma (znacząco) mniejszą moc niż miał. Wyświetla się check na desce rozdzielczej. Gdy przekroczę 2000 obrotów check znika, choć zanim dotrę do tych obrotów mija sporo czasu. Byłam dziś na komputerze - najpierw wyświetlił się błąd...
Witam wszystkich i mam takie pytanie w sprawie pompy wtryskowej VP44. A mianowicie posiadam taką pompę w moim Oplu Vectra i jest to pompa z tym dużym sterownikiem i mam pytanie czy te pompy regeneruje sie? Gdyż w mojej okolicy powiedziano mi,ze tych pomp się nie regeneruje nawet serwis Boscha sie tego nie podejmnie tylko jak sie popsuje to należy kupić...
Jak by pasek skoczył to powinieneś mieć i tak błąd w sterowniku zapisany odnośnie synchronizacji czujników i początku wtrysku o ile dobrze pamiętam.
Witam. Mam kłopot z Manem TGA 2004r. Po wymianie sprzęgła auto kopci na biało oraz bardzo nierówno pracuje, zwłaszcza na wysokich obrotach, wręcz strzela w tłumik. Po diagnostyce komputerowej w EDC znalazłem błąd 3010- odchylenie regulacji początku wtrysku. Ten kod pali się również na wyświetlaczu w aucie. Co może być przyczyną mojego problemu? Co mogłem...
witam panowie,wybaczcie ale nie mam narazie mozliwosci i czasu zrobic logow, wiem tylko ze na ktsie powraca blad "poczatek wtrysku,roznica regulacji" i "cisnienie w rurze dolot,wartosc zbyt niska".
Mam pytanie czy ktoś ustawiał początek wtrysku pompy jakie paremetry powinna mieć ,wiem że miały starsze modele około 4,5 stopnia ale te nowsze trudno powiedzieć u mnie jest między 1.9 a 2.0 stopnie i błąd jest od poczatku wtrysku chyba wartość max nie osiągnięta.
Początek wtrysku po odpaleniu pokazuje 1,72st a ta 2 wartość jest 0.00 nawet jak dodam gazu. Zmienia się tylko początek wtrysku dochodząc do 2,10st. Dodano po 3 A błąd P1220 zapala się jak ok 5sek trzymam 3tyś obrotów lub jest 5tyś to po 2sek już się zapala ten błąd.Na testerze zmienia się tylko ta jedna wartość początek wtrysku a ta 2 wartość ciągle...
Ja bym sprawdził na początek filtr paliwa , później regulator ( czyszczenie , ewentualnie wymiana). Jeżeli masz ELMa to sprawdź ciśnienie i może coś więcej wyjdzie.
ABS :)) oj to raczej nie to mam taki sam problem P1241 - Regulacja początku wtrysku sygnał niezrozumiały
Na początek odepnij go po prostu. Może pomoże:) Pozdrawiam.
A co tam innego może sie popsuć jak padnie tranzystor to zawsze ma upalone końcówki ? aa i jeszcze jakiś błąd szyny Can był
Witam Fiesta 1.4 tdci mam problem z starowaniem wtrysków. Problem wygląda tak: Na początku silnik nie równo pracował , komputer pokazał błąd wtrysku na cylindrze 1 . Wtrysk został wymieniony na używany , niestety nic to nie dało. Po zakupie drugiego wtrysku efekt taki sam. Mechanik zamienił wtryski z 1 i 2 cylindra i dalej błąd wtrysku na cylindrze...
Schematy instalacji są na elektrodzie w dziale "download samochody". Jeżeli uruchomiłeś silnik w ten sposób to najprawdopodobnie masz usunięty wpis o immo z centralki wtrysku (o ile nie było kluczyka w stacyjce przy tej próbie z kablami). Fiata zdiagnozujesz examinerem w ASO bądź innym interfejsem diagnostycznym obsługującym tą markę. Proponował bym...
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
Tak tylko że ta sonda to może być stary błąd. Bo jak miałem uwalony 2 wtrysk to palił na 3 gary w efekcie czego miałem kontrolkę układu emisji spalin (pomarańczowy blok silnika) na początku się paliła, później migała... Mechanik stwierdził że to przez to się ta lambda zgłaszała. Ale pytanie czy wykasował wtedy ten błąd. Jakbyś mógł w dwóch zdaniach...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Kolego tam nie ma sondy,a ta kontrolka się pali bo jest jakiś błąd w układzie wtryskowym,a zapewne chodzi o nieustawiony początek wtrysku na pompie wtryskowej po naprawie pompy.
Troche zmieniłem moje odpowiedzi gdyż niektórzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem, a po co pakują to według mnie aby uchronić silnik przed pracą z złym ustawieniem początku wtrysku.(wywali bład początek wtrysku poza zakresem regulacji) oraz do diagnostyki i ustawienia tego parametru. Ja żeby uchronić sie od wydania paru stówek na wtrysk sterujący-...
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
Przykro mi, ale niestem skłonny udzielic porady w tem temacie. Mogę przyjąć samochód do naprawy. Podpowiem-masz problem z początkiem wtrysku.
po cichu też obstawiałem czujnik ciśnienia , albo regulator. Na początku myślałem o sprawdzeniu samych wtrysków, lecz po przemyśleniu stwierdziłem, że jak by to był kturyś z wtrysków to by wyskakiwał tylko jeden błąd. Po drugie silnik ładnie pracuje, równo chodzi, ma moc do momentu wyskoczenia kontrolki check i wogóle nie kopci.
Napraw wyciek. Ustaw początek wtrysku. Jaki przebieg?
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
VW T4 2.5 TDI 2002r 102km ACV Mam problem z T4 autko odpala bez problemu na luzie wchodzi na obroty, jednak w czasie jazdy nie uzyskuje więcej jak 2400-2800 obrotów i wtedy zaczyna kopcić na biało tracąc moc i szarpiąc. Żadna kontrolka się nie świeci Elektronik na komputerze wykrył błąd nr 17656 błąd wtrysku sterującego sprawdzona oporność 100 omów...
Autko carisma, silnik 1,9TD, 1998r., przebieg 161000km. Od kilku dni po porannym odpaleniu silnik poszarpuje a z tyłu wydostaje się chmura niebieskiego dymu. Byłem na odczycie błędów z komputera i wyszło: "błąd w obwodzie: układ regulacji początku wtrysku". W opisie miejsce zainstalowania czujnka - pompa paliwowa. Auto mam 3 miesiące, przejechałem nim...
początek wtrysk ustawiać początek wtrysk regulacja początek wtrysk
schemat ogranicznika prądu iveco daily problemy klimatyzacja przewód mercury
pastuch elektryczny pastuch elektryczny
Frytkownica beztłuszczowa HFR8216 – brak reakcji po podłączeniu, diagnostyka zasilania Ford Focus 2 2009 1.6 benzyna – numery katalogowe liczników 8V4T-10849, 7M5T-10849, 3M5F-10A855